Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/22/19 in all areas

  1. Am fost și eu recent pe la Dormag pentru o operație simplă de schimbare broască ușa dreapta. Mi-a plăcut că mecanicul a fost foarte deschis, a venit, s-a prezentat înainte și a stat de vorbă cu mine pe toată durata lucrării. Mi-a prezentat tot ce făcea. Am prins ofertă mai bună aici cu 100 RON vs concurență (Serv.Team sau Bimmer/BForce) (970 în total). Aici însă nu pun clasicele covorașe de hârtie sau pungi pe volan și scaun, dar în mod normal mișcă mașina un nene, nu mecanicii. Totuși la mine a fost nevoie să o mute mecanicul. Nu era omul cu ulei pe el, dar na, dacă tot povestim experiența. Se poate achita cu cardul. Util. Lucrarea a fost ok. Am plecat cu problema rezolvată. Mi s-a părut tare ciudat că m-au întrebat (înainte de a face orice lucrare - deci eu nu știam dacă voi fi mulțumit sau nu) dacă sunt de acord să-mi schimbe suporții de numere cu suporți cu Dormag. Evident că nu am acceptat așa ceva, ai mei fiind "clean-look" (nu scrie nimic pe ei) - sincer și dacă aveam cu altă firmă sau mai știu eu ce tot mi se părea ciudat să facă asta înainte de a ști dacă eu sunt mulțumit sau nu. Mi-au zis că expiră și ITP și mă întrebau repede dacă să fac programare, iarăși înainte să facem orice altă lucrare. Am plecat așa cu o senzație "forțată" cumva. Eu în general nu arunc cu noroi gratuit. Când ceva e ok e ok, când nu nu. Dacă n-ar fi fost fazele astea poate eram 100% mulțumit. Experiența per total cu Dormag a fost una ok, voi mai merge pe acolo în diverse situații, mai ales că sunt mai accesibili ca locație (apropo nasol cu parcarea însă - dacă ajungi mai devreme sau e nevoie să stai puțin, cam nașpa)
    2 points
  2. Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued
    1 point
  3. cred ca a montat un coleg de pe forum prin Decembrie, vezi postul #109 - poate iti spune el impresii. dupa parerea mea, tot boxele originale sunt mai bune calitativ (Hraman Kardon, Individual sau Bang&Olufsen - cu rabdare, le gasesti pe ebay.de la preturi rezonabile); de bugetul tau, cred ca faci un retrofit complet la HK. Da, se poate lua semnal - atentie ca este deja amplificat, trebuie ca subwooferul activ sa accepte input HiLo; daca nu accepta, poti lua un convertor gen cel din link-ul de mai jos https://www.focal.co...onverter/hilov2 o alternativ mai eleganta este sa iei un cablaj special care iti preia semnalul din mufa de intrare in amp-ul HK, partea proasta e pretul mare si faptul ca nu prea trimit in Romania - poti ruga pe cineva din US sau Canada sa il comande si apoi sa ti-l trimita in RO. https://technicpnp.com/product/logic7hkepsindividual-audiobang-olufsenbowers-wilkins-add-a-sub-harness-wlocx/
    1 point
  4. Scurt si la obiect, imi place!
    1 point
  5. In weekendul ce a trecut am fost la adunarea D1strict ce a avut loc in curtea Palatului Mogosoaia.Din pacate a plouat si vremea nu a tinut cu noi dar totusi am reusit sa facem cateva poze. Urmeaza noi surprize in curand :hyper:
    1 point
  6. Gata am rezolvatmotivul??injectoare infundate in momentul curatari la perie am schimbat din nou injectoarele si gata Va multumesc mult tuturor si la multi ani tuturor ce-si sarbeaza ziua de nume! Topic off
    1 point
  7. Cutia cu 7 trepte este DKG si se pune doar pe 335i(s). Nicidecum pe 2.0 D.
    1 point
  8. RTTI nu ar trebui sa functioneze in Romania pentru nimeni din cei care au cont pe DE conform termeni si conditii gasite in alta locatie pe site la www.bmw.de ... Ori este o scapare a sistemului ori .. nici eu nu mai stiu ... Am obosit! Este frustrant sa ai optiuni de mii de euro platite, sa nu poti folosi servicii care depind de echiparea masinii si sa stai cu telefonul in bord pentru o navigatie de bun simt, asta raportandu-ne la vremurile pe care le traim, trafic, aglomeratie, etc...
    1 point
  9. Ce crezi ? Asa au luat nastere si service-urile astea gen service tim, bimer, etc. "Fondatorii" au lucrat initial la bmw (unii inca mai participa la pregatiri prin Germania, dar nu mai conteaza). Atunci cand ajungi la un anumit nivel, nu te mai murdaresti tu pe maini, oricat de pregatit ai fi, si iti iei "robotei" care sa-ti produca bani. Asa ca ... nu ne spui nimic nou, ne invartim in jurul cozii.
    1 point
  10. o sa plangi in pumni, stai calm cu tubulara ta de 32. cauta un service si nu bate cu ciocanul in rulmenti. pentru planetara ai nevoie de un extractor
    1 point
  11. Tu chiar nu vrei sa intelegi, sau...nu poti. "Beneficiarul" este firma de leasing, ala cumpara masina. Soferul conduce ce i se aproba. Daca tu crezi ca soferul si nu firma care comanda masinile dicteaza ce scoate BMW sau Audi pe piata, esti naiv. In plus, piata europeana e de importanta secundara, batalia se duce in China si USA. Piete in care masinile se cumpara de pe raft, ffff putine sint comandate si optionate. Si efectul se vede. Masinile devin din ce in ce mai mari, desi in Europa ne-ar conveni sa ramina mici, totul se duce spre comfort, moale si cuplu mult la turatii mici, etc. Uita-te la evolutia X5. Cum a inceput is unde a ajuns. Tu vorbesti de comentarii inutile? Dupa ce te bagi in discutii si le tragi spre alte directii? Vorbeam de M8 si faptul ca masina nu o sa fie cumparata noua de persoane fizice si acum despre ce vorbim? Ca nu ai adus nici un contraargument la ce ziceam. Nu zice nimeni ca flota cumpara la retail, tu vorbesti de pret de retail si apoi o dai la intors. Defineste termenii clar inainte de a te lansa in polemici. Vorbesti despre preturi, cu TVA, fara, faci bors din ele. Aici noi vorbim de vanzari de masini la persoane fizice, oameni care cumpara masina pt ei, nu pe firma flota sau mai stiu eu ce. Pe bunica sau matusa cum fac turcii sa spele banii. Discount de 20%? LOL. La contract de flota? Pai tu scrii mai jos de reducere de la 46 la 30 (normal ca fara TVA, dar nu mai precizezi ca tie iti place supa de termene). Deci cat e procentul pina la urma? La fel cum te amagesti singur. "Masina mea seria 4" si urmezi cu "achizitionata prin contract de flota" (si fara TVA, dar asta nu mai spui, ca na...sa facem borsul). Pai cum e? E a ta sau a flotei? Daca e a ta cum e cu TVA? De cand nu platesc persoanele private TVA la achizitia masinii? Tu esti ca aia care vind masinile si scriu "unic/primul proprietar dupa ce a fost inmatriculata pe dealer/firma" :hyper: La noi asta e flota, seria 5 cu de toate, X5, AMG E43, A8, ceva busuri VW (cred ca rata la leasing era redusa, au valoare reziduala mare si s-au bagat si la astea).
    1 point
  12. am dat copy/paste la text dintr-un loc unde postasem gresit si vad ca mi s-a luat textul cu tot cu semnatura, astfel incat ridicol apare ca imi trecusem si modelul masinii la finalul postarii. da, sunt diferente mari intre leon si A3, insa nu cat sa justifice 20% diferenta. totusi, te contrazic lowlife, cutiile, motoarele, electronica si aproape tot ceea ce nu se vede, sunt identice
    1 point
  13. 1 point
  14. Hai mĂŁ dispari cu arfele astea...ori pui anunțul respectând regulile forumului,ori o stergi
    0 points
  15. Nu te uita la ce spun cei de la BMW referitor cu schimbul de ulei. Uita-te la ZF cei care fac cutiile, ei recomanda schimbul de ulei la 80 mii km sau 8 ani. Intra aici si lectureaza https://www.zf.com/global/media/medien_mastersite/aftermarket/service_information/service_information_zf/transmission/cars_4/rumaenisch_6/modelluebergreifend_15/ZP_SI_Oelwechselkit_RO.pdf Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  16. cam asta e riscul cu piesele AM. Ori il accepti, ori sa ai noroc sa gasesti una facut aproape de perfectiune.
    0 points
  17. la F11 (seria 5 break) poti seta inaltimea pe spate (o poti lasa/ridica cativa cm), iar pe fata poti schimba arcurile cu unele mai scurte. mai mult ca sigur ca si la X6 se poate face asta.
    0 points
  18. Unii vor mai pomana, 13K si doua seturi de jante. Anuntul e valabil.
    0 points
  19. Mergi in Buc la bimmer service. Sunt acolo niste baieti ok. Eu la fel am patit si ei m-au deslusit. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  20. Pararea mea umila e sa duci masina la un service, lasa boncanelile cu ciocanul ca nu e Dacia 1300.
    -1 points
  21. @raduron10 sfatul tau este inutil sincer.. daca voiam sa o duc la service nu mai scriam pe forum..
    -1 points
  22. Multumesc @ Stormzor, sunt vizualizate deja.. @bimmer90f30 , doar inelul reluctor trebuie schimbat nu si rulmentul..
    -1 points
  23. Salut, Sunt de acord cu @Alexandru_M si cu @bimmer90f30 .. Va multumesc mult baieti pentru sfaturi.. Sincer m-am cam saturat de Dorei si toti idiotii de mecanici.. Nu zic ca toti sunt idioti, sunt cativa mecanici care chiar sunt buni dar sunt full.. Asta e soarta..daca stric repar sau o cumpar, macar stiu ca am facut singur.. nu e problema de bani.. voi tot vorbiti de service-uri sa merg sa desfac o amarata de planetara.. AM sunat la 10 service-uri .. toate au zis ca sa nu e baga la asa ceva.. prefera mecanica rapida sau umflat de roti.. La singurul service la care am sunat a fost cel de la tunari, de reparat planetare -- 150 de lei pe ora manopera demontare planetara.. ( daca mecanicul ala "se chinuie" 10 ore la ea, platesc 15 milioane???? In fine.. m-am lamurit.. eu revin cu update-uri ce am reusit sau nu.. @BOASKA tubulara mea de 32 plus alte tubulare de impact + plus pistol de impact.. sa fie asa cum zici tu.. lasa, sa ma chinui eu.. mi-am luat si scule bune.. de presa am auzit si eu.. pot sa fac rost de o poza cu ea "faurita" de cineva de la galati.
    -1 points
  24. Sincer nu am timp, loc si bani de dat pe scule in prostie.. dar cand auzi preturile astea pe la service uri o iei razna.. Asa si cu bratele pe fata.. am sunat la un service sa imi schimbe bucsele la brate si multe au zis ca nu au presa de scos bucsele.. ( adevarul ca acea trusa costa 1000 de lei)... M-am cam saturat: 1. service uri pline 2. Preturi exorbitante cand aud de un amarat de bmw din 2006 3. Nu se baga la anumita mecanica 4. Vor mecanica rapida etcccc.
    -1 points
  25. Eu stau in militari..pe aici am intrebat..pana la lujerului si in vecinitati..
    -1 points
  26. Mai adaug la vanzare 3 bucati. Pret 20 de lei bucata Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
    -1 points
  27. Prea multa bataie de cap. Pune perne de aer si ai rezolvat tot, ai multe service uri de air ride in Bucuresti. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  28. Daca pui perne pierzi EDC-ul.
    -1 points
  29. Ce ai mai vrea sa ĂŽți arate? Oare nu scrie ĂŽn manual?
    -1 points
  30. Nu pare sa aiba nimic de ascuns. Cumparati cu incredere!
    -1 points
  31. Salutare, Am un 320i din 2006 si am probleme cu inelul de abs dar pentru asta trebuie sa demontez planetara si acolo din ce am sunat la multe service-uri ma costa doar demontarea 600 de lei + inlocuire acel inel abs sau alte service-uri nici nu vor sa auda de asa ceva.. Ce ma puteti sfatui inainte sa ma apuc de desfacut planetara -- daca reusesc - mi-am cumparat un antrenor cardanic cu tubulara de impact - 32 sau 33 nu mai stiu exact cat are surubul ala - am lichid de frana - cheie dinamometrica Din ce am inteles, planetara iese foarte greu din fuzeta.. multi pe youtube folosesc un surub mare, care este batut cu ditamai ciocanul pana iese.. asta daca iese.. Trebuie sa cumpar siguranta/surub de planetara ? Cei care ati avut probleme in demontarea planetarei cum ati rezolvat ? Multumesc
    -1 points
  32. Plus alte amortizoare, EDC dezactivat... Vinde-o si cumpara F11.
    -5 points
  33. auto de pasionat. detalii privat.
    -9 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.