Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/19 in all areas

  1. Vandut! Se poate inchide! Nelutu, poti respira usurat: ai trait sa o vezi vanduta! Multumesc tuturor pentru pareri, critici, rabdare! Stima! Va salut! Bafta tuturor!
    8 points
  2. Nu ma gandeam ca voi mai ajunge sa iau un E46, pe primul l-am avut acum vreo 11 ani si avea la vremea aceea avea 7 anisori, era primul meu BMW si chiar daca a fost un 318i mi-a placut mult si cat am tinut-o, vreo 2.5ani si cca +70k km facuti cu ea nu am avut nicio problema serioasa cu ea. Au mai urmat apoi cateva 330i si in 2011 era E46 se incheiase la mine, dar modelul mi-a ramas la suflet mereu iar 6L e un motor foarte misto, fiabil si suficient de fun. Am mai avut o tentativa cu un E46 FL Cabrio acum vreo 3 ani, dar dezamagire maxima motorul acela, a fost o poveste scurta si nefericita, un motor de mers la piata si atat, mult zgomot degeaba iar pe cabrio, care e mai grea, e total nepotrivit. De ce salvata de la moarte? Pai acum 2 ani masina urma sa fie dezmembrata ca sa i se ia tot ce era bun si transplantat pe un 318ci NFL. Doar ca, atunci cand am fost dupa masina si am vazut-o si mers cu ea, i-am zis ca e nebun daca distruge masina asta sa salveze una care oricum nu a fost niciodata atat de buna, m-a impresionat cat de bine mergea motorul si cat de ingrijita era. Masina era adusa din UK, deci volan pe dreapta, si culmea, avea tot istoricul inregistrat in baza de date si fara gram de rugina. Masinii i s-a facut conversia intrucat prietenul nostru a cedat in final sugestiilor apropiatilor lui de a nu o "ucide" . Conversia s-a facut foarte profesional, s-au folosit si multe piese noi OEM intrucat fiind Coupe au fost piese care nu s-au gasit SH fie ca nu existau la acel moment fie ca nu erau in stare buna. A ajuns la mine pentru ca probabil asa a fost sa fie , glumesc, pentru ca proprietarul ei si prietenul meu a decis in final din cauza unor imprejurari ca nu o mai poate tine si ca totusi e momentul sa isi implineasca un vis de 343cp . Asadar baza este un 325CI, fabricatie Jul. 2002, M-pack de fabrica. Ce nu mai este al ei, in afara de cele necesare conversiei, este interiorul care a fost schimbat cu unul de Club Sport, al ei fiind interior Sport cu piele neagra si tot full electric. Airbag-ul sofer nu mai e al ei, a fost inlocuit pe actiunea de recall . Nu o sa intru in prea multe detalii, le discutam pe parcurs. Deocamdata i-am schimbat garnitura capacului axelor cu came si bujiile, cu piese de schimb originale, i-am montat stopurile cu LED, inele cromate ceasurilor de bord. Mai sunt cateva detalii estetice minore de rezolvat, dar cel mai important este ca partea mecanica este top, avand practic suspensie noua, amortizoare noi, ambreiaj nou, toate lichidele schimbate inclusiv uleiul in cutie si multe, multe altele. Ieri i-am curatat valva DISA, ICV si clapeta acceleratie plus inlocuirea cu una noua a tubulaturii dinspre filtrul de aer catre admisie. E o masina de weekend, de fun, de mesterit la ea si de care ma bucur foarte mult, e old school si e atat de addictive .
    7 points
  3. Fara suparare, ti-ai cumparat un seria 7 la 40k euro si intrebi daca sa iei 2 cauciucuri sh pentru fata? Respecta statutul pe care ti-l ofera o astfel de masina si cumpara un set de cauciucuri noi, orice alta varianta este penibila.
    4 points
  4. @DorinV - se curata foarte usor cu un mop , are deja 2 luni si arata ca in prima zi Ieri am fost la Proleasing Ploiesti pentru revizia de 2000km ( running-in service ) , au schimbat uleiul motor + filtru de ulei si uleiul de la diferential. Din pacate nu am putut sa fac si recall'ul disponibil pentru VIN'ul meu ( upgrade la ultimul ilevel care rezolva o problema de backpressure calculat incorect de DME ) , trebuie sa vad in Bucuresti unde pot sa ma programez. Nota 10 pentru cei de la Proleasing , au respectat programarea , nu am asteptat deloc ... toate distractia a durat putin peste o ora.
    3 points
  5. Mai era unu pe forum de voia sa decupleze fata la xdrive. Fa echipa cu el si mergi cu masina RWD o perioada, pana ajungi la uzura uniforma.
    3 points
  6. Piata de 2nd din Ro e o piata bolnava si nu-ti da nimeni 55K pe ea. Nu zic ca masina nu face banii, sunt sigur ca merita, insa nu te baza sa o vinzi la noi la pretul ala Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea
    2 points
  7. nici gand de banii astia, E 55 pretul de baza al unui 530i, mai creste cu optiuni, dar mai scade cu discount-ul ca masina e de ceva timp pe piata. Plus ca cele livrate incepand cu Iulie vor avea iDrive 7 si Live Cockpit, deci dealerii vor incerca sa scape de stock-uri.
    2 points
  8. faci ce vrei tu , masina ta , in general te poti baza pe anvelope noi , la sh e mereu cu risc , iar cele de pe spate chiar daca tu crezi ca au un rulaj mic s-ar putea sa nu fie asa , conditii de stres si temperatura pot sa-i afecteze performanta , daca erau doua anvelope noi dot 2016 era altceva .Daca vrei neaparat sa le pastrezi pe alea si sa faci o incercare la comportamentul masinii , poti lua doar 2 anvelope noi aceeasi marca si daca nu esti multumit le schimbi si pe cele Sh . Imi pare cea mai ok varianta ,
    2 points
  9. azi a fost o zi productiva , am terminat cu inmatricularea si am luat numerele negre , am spalat masina si am "cosmetizat" locul de parcare subteran ... inca 800km pana la prima intrare in service ( running-in service )
    2 points
  10. O am din noiembrie , multumit de ea pana acum . X3 / 10.2014 / M pachet ? carbon Schwarz ( un negru Violet/albastru in soare ) ,automat, panoramic, camera , oglinzi rabatabile electric, scaune electrice cu suport lateral , senzor de unghi pe oglinzi , vibratii volan + asistenta franre, HUD si altele
    1 point
  11. Verifica, in special in partea de jos, bariera aia de vapori - cica asa se numeste. Cel mai bine verifica de jur-imprejur. Sigur o s-a gasesti dezlipita pe undeva. Em am facut operatia la ambele usi fata. Si s-a rezolvat. Probabil urmeaza si spatele. E un mastic f. lipicios, dar dupa niste ani isi mai pierde calitatile.
    1 point
  12. #1 intre timp, am facut cateva modificari: - Jante M - 225/40/19 + 245/35/10 - Scos badgeuri 320D + xdrive + suport nr - Folie geamuri - Grile duble negru lucios - Capace oglinzi M - Volan M - Arcuri H&R - Distantiere spate 12 mm - Pachet M - difuzor M performance - lip bara fata + praguri
    1 point
  13. @corado - cred ca de 4 cilindri te plictisesti repede mai ales sub o caroserie ca asta
    1 point
  14. nu cred ca o dif de 2 mm sa zicem afecteaza cutia de transfer . Oricum nu ai nimic de pierdut daca incerci varianta asta . Sigur ca preferabil e sa pui gume noi , poate chiar sa incerci o alta marca cu ocazia asta .
    1 point
  15. Multumesc! Este vorba despre E90 2005 120kw 163 CP. Multumesc pt sfat.
    1 point
  16. Vinzi ce ai sh si cumperi gume noi.
    1 point
  17. Ai un seria 7..nu pare sĂŁ fie compatibilĂŁ cu noțiunea de cauciucuri sh. Eu zic sa iei pe fata cauciucuri noi daca zici cĂŁ cele de pe spate sunt ok
    1 point
  18. https://www.olx.ro/o...TPWTEFSPiFA1myA https://www.autovit....0-ID7GvivH.html +40734746575 +40 734746575 0734746575 gavros0606x@gmail.com Auto Stock Str.Targului,Nr 3 - 110040 Pitesti, Judet Arges (Romania) P748206 WBA3D91090P748206 320d --> 316d 2015 --> 2014 188k --> peste 220k
    1 point
  19. Pai exista doua variante ... ori era in garantie, ori le-a lasat-o sa se spele cu ea pe cap! Iti e si frica sa mai pleci in concediu ca ori iti pica distributia, ori caseta de directie, ori iti ia foc ...
    1 point
  20. Gata, ai un M adevĂŁrat!
    1 point
  21. Salutare. Acum vreo luna am fost cu masina la Bavaria pentru senzatia de schimbare de doua ori a treptei de viteze. Prima data au pus testerul si mi-au zis ca trebuie schimbata galeria de admisie si un senzor de temperatura de ardere al gazelor sau ceva. Cred ca piesele au ajuns in 5 zile, o zi manopera. Au schimbat si plafoniera spate, era matuita pe interior. Totul pe garantie, nu se mai simte ca schimba de doua ori.
    1 point
  22. De multe ori nu ai ce face. Eu am primit una in afara orasului, nici nu stiu de unde, probabil de la o masina de pe sens opus (pe sensul meu nu aveam masina). Alta data mi-a spart parbrizul o piatra in oras, tot asa, nu stiu de unde, zici ca le arunca cineva cu mana ))
    1 point
  23. Merci baieti , sigur nu o sa o tin cat e46-le, p-aia am avut-o de noua (oricum imi pare rau ca am dat-o ) .. deja vreau noul x3 probabil o sa trec pe faceliftul sau toate dotarile https://www.mdecoder.com/decode/0m04015 trebuie sa-i pun covorasele tip mocheta.. acum mi-am dat seama ,cel mai tare m-a amuzat cum se parcheaza singura si m-a uimit cat de bine citeste semnele de pe sosea, si cat de folositor este touchpad-ul pt agenda telefonica .
    1 point
  24. Pana la urma am cumparat masina la 39k, sunt multumit. O sa fac niste poze de prezentare candva. Am pus cauciucurile cu jentile de vara, cauciucurile de pe fata sunt foarte tocite si trebuie schimbate (masina vibreaza la 90 kmh, cu cele de iarna mergea perfect. Pe ce variante sa merg? (245. 40. 20) Multam, bine am intrat in randul vostru!
    1 point
  25. Daca te simti bine in masina, ia-o. In unele cazuri poate cantari mai mult un kilometraj mai mic plus ceva garantie decat un sir lung de dotari extra. Acum fiecare stie pe ce pune pret mai mult. Poti gasi probabil in banii aia ceva seria 7 cu pachet M, ventilatie in scaune, H/K, faruri laser dar cu minim(probabil) 150.000 de km si fara garantie. Oricum, pentru istoricul verificabil, kilometrii putini si garantie merita masina.
    1 point
  26. Tocmai ca masina nu are prea multe dotari...dar in schimb are garantie...
    1 point
  27. Daca cunosti ca masina a avut 1 proprietar, are garantie extinsa, dotari asa multe si la km aia, eu zic sa o iei. Repovsirea totala pe casco fiind, presupun ca a fost tot la reprezentanta deci probabil bine.
    1 point
  28. Banuiesc ca masina este g11 modelul nou. Este normal sa retrogradeze doua trepte daca o calci maxim, asa face si la mine. Ea te ajuta in functie de cum ai nevoie, o treapta sau doua. Cat despre schimbul de ulei, nu iti bate capul inca, nu ai ce umbla la el.. primul schimb se recomanda la peste 120k. Pe comfort+ vs normal ea va avea un lag mai mare la accelerare, daca si asta ti se pare ciudat In trecut am avut si eu un audi a5 si diferentele sunt de la cer la pamant. Daca este ceea ce cauti bafta la cumparare si revino cu prezentarea
    1 point
  29. A spus ca are aprox 70k km. Teoretic la km astia nu ar trebui sa existe probleme. Eu nu as schimba inca uleiul. As face o pe la 100k.
    1 point
  30. Atunci cred ca are raspunsul.. trebuie curatat foarte bine acolo daca discul e strans prin aceleasi placute, de frana de mana.. e un pic mai complicata in functionare.
    1 point
  31. Incerc eu un raspuns; etrierul e montat strab (ceea ce nu vad cum ar putea fi) sau placutele nu strang drept/paralel discul. Verifica/curata foarte bine tot etrierul, inclusiv tijele.. exista un kit de reparatie a etrierului (practic suportul din cauciuc al tijelor) dar nu-i ieftin deloc.. la dealer.
    1 point
  32. pai la mine clar nu e vorba de bani...mie imi place sa ma murdaresc pe maini. vreau sa il iau albastru pentru ca asa se vede clar cand lichidul este complet schimbat.
    1 point
  33. Cum asa?! In Romania se vand si masini care costa 200.000. Nu o va vinde el cu 55k pt ca, probabil, nu valoreaza masina banii astia, insa anual se vand peste 3000 de masini in Romania cu pret de peste 55k. ai vreo informatie oficiala in acest sens? eu cred ca idrive 7 va veni abia cand va aparea faceliftul, adica cel mai devreme peste un an. daca pun acum idrive 7, apoi nici nu or sa aiba cu ce imbunatatiri sa vina la lansarea facelift-ului
    0 points
  34. Am inlocuit si badge 530i cu unul negru . Saptamana viitoare o sa merg in romania in concediu , practic va fi primul drum mai lung , abia astept . Am studiat piata din romania , un model cat de cat echivalent cu al meu ajunge la 65 de mii . As fi tentat sa il vand pt suma corecta , mai ales ca imi face cu ochiul seria 7 facelift . http://i67.tinypic.com/2re432f.jpg
    0 points
  35. Incercati sa nu mai interpretati aiurea, tipic romanesc. Daca voi cumpara noi pe fata va fi diferenta destul de mare fata de cele de pe spate. In acest context ma gandeam ca e mai ok sa fie tocite nu noi. Legat de schimbatul celor 4 am spus ca mi se pare aiurea sa schimb 2 cauciucuri cu care s-a circulat relativ putin daca ar exista si alta varianta buna. Haideti sa nu mai tragem concluzii pe repede inainte ca nu e cazul.
    0 points
  36. Lichidul de frana se schimba pentru a nu avea probleme dupa 20 30 de ani cu masina.daca tu nu il schimbi nu e o problema.asta face ca sistemul de franare sa tina di dupa 20 de ani.nu iti va imbunatati franare...
    -1 points
  37. nu imi dauseama daca vorbesti de F01 ori nu...
    -1 points
  38. wolfenstein99, ...crezi ca ma intereseaza (intr-adevar) cate parbrize a schimbat? Dar pentru ca veni vorba, in general parbrizul se sparge din cauza ca mergi prea aproape (cu viteza "maricica") fata de masina din fata (am vazut-o in multe recomandari despre cum, ce distanta trebuie tinuta.. pentru siguranta si alte alea). Faza cu parbize, altele/mai proaste pentru G-uri nu pot sa o cred. De ce ar face fabricantul asa ceva? Cavaliere, pe poarta fabricii, cel putin o data iese, foarte probabil, cu stanta BMW si Pilkington, nu?
    -1 points
  39. daca este primul schimb la cutiei la km aia se recomanda flush , daca nu gasesti sa faci asta pe acolo nu e o tragedie sa faci gravitational si eventual urmatorul schimb tot asa ceva mai repede , pe la 50 k
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.