Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/20/19 in Posts
-
@Myx - nu te-ai mai urcat de ceva vreme intr-un 6cil benzina sa vezi ce zen este . Sunt silentioase 3.0tdi la cata insonorizare extra e adaugata dar tot nu e ca la benzina, eu le-am avut in paralel o vreme si clar diferenta e foarte sesizabila, mai ales la ralanti si plecare de pe loc.2 points
-
Nu stiu ce sa spun , daca mergi 90% in oras , xdrive e cam.inutil ,cari dupa tine ceva kg si un sistem care lucreaza cand ? In curba cu 17km /h . La fel nici nu deranjeaza ,doar consuma mai mult 2 l dupa estimarea mea . Pe afara pot sa spun ca i-am vazut utilitatea , mai ales daca masina e ceva mai puternica dar nu il vad must have . Poti conduce relaxat si in siguranta , la fel de bine te poti face praf si cu xdrive . Soferul e cheia . De multe ori o greseala costa , poate xdrive te ajuta sau nu . E discutabil . Clar e chestie de optiuni si pana la urma putini de aici iau masini noi sa le configureze de la zero . Asa ca luam xdrive mai mult fortati de piata . F rare cele fara x. Eu n-am gasit cand am cautat sau erau f prost echipate , cumva la un anume buget s-a pus si xdrive1 point
-
Am votat xDrive. Conduc de vreo 7 luni un 4x4 si pot sa spun ca mi-am promis ca nu voi mai cumpara niciodata 4x2, fie el FWD sau RWD. Pur si simplu simti toata masina conectata la drum si la ce se intampla acolo sub tine cu acest xDrive.1 point
-
doar cand dai jos baia vezi data fabricatiei . Din pacate e in interior1 point
-
Salut! 1) Nu stiu daca e vreo metoda. Doar daca ai vreo factura de la vechiul proprietar sau apare in cartea service de la reprezentanta? Sau stiu si eu, eventual o verificare vizuala la baia de ulei a cutiei dar nu stiu ce iti poti da seama din asta. 2) Eu mi-am schimbat recent cu masina ravenol atf si am pus ulei ravenol cu baie ZF si parca schimba un pic mai rau ca inainte. Nu stiu ce sa zic. Adaptarile nu le-am resetat. Maine ma duc sa verific ca sa fiu sigur ca a fost dat nivelul la ulei bine (la temperatura specificata de producator). Daca uleiule este la nivelul ok probabil o sa incerc si o resetare a adaptarilor. Cu masina asta de la Ravenol mi s-a spalat cutia 10 min cu uleiul pe care il aveam + 2 litri de ulei nou (fara alti aditivi/substante de curatare) si apoi a fost introdus ulei nou. Din cate am inteles uleiul este dat afara de pompa autoturismului, iar masina Ravenol introduce in acelasi timp aceeasi cantitate de ulei (in functie de densitatea uleiului). Poate sunt alti colegi care stiu explica mai bine.. P.S. Masina mea avea 130,000 KM si uleiul nu arata foarte rau si nici pilitura nu aveam pe magnetii de la baie. Totusi si inainte de schimb aveam niste schimburi mai ciudate exact la plecare cu motorul rece (primele cateva schimburi erau mai ezitante) dar acum parca acest lucru este mai pronuntat si unele schimburi din treapta 4 in 5 si 5 in 6 cand conduc mai agresiv sunt mai brutale decat inainte (nu se face trecerea atat de fin dintr-o treapta in alta dar nici foarte brutal - poate sunt eu paranoic). Numai bine!1 point
-
Nu stiu, dar cand am dat jos ventilatorul, am vazut radiatorul de clima. Destul de "faultat", canelurile de directionare a aerului erau mancate. Daca decid sa schimb ceva, schimb amandoua radiatoare deodata.1 point
-
Daca radiatorul era si el nou atunci probabil ca sunt mari sanse sa fie cum zice @Godini, daca era mai vechi de 10 ani sau era cel original, nu cred ca problema este atat de nasoala.Merita sa faci refresh la tot sistemul de racire care include evident si radiator nou, vas de expansiune nou si busonul de la vasul de expansiune care ar trebui sa se deschida la o presiune mai mare de 2bar si sa depresurizeze circuitul(o sa-ti scoata antigelul pe la busonul respectiv daca e presiune mare).1 point
-
1 point
-
Nu prea conteaza cati km s-a facut cu placutele noi. Nu este normal, evident, dar se poate intampla ca o portiune a placutei sa se toceasca (jur-imprejurul acelei bucati de metal mai tare din placuta) mai repede si parti mai tari decat discul sa lase in schimb linii, cum te exprimi, pe disc, acesta fiind mai moale de data asta in comparatie cu aceea bucatica de metal din materialul placutei. Nu ai vazut discuri efectiv "valurite" de placute prea dure (sau prea ieftin facute..)! Piatra sau alta bucata straina e aproape imposibil sa intre si sa infiga in materialul placutei. Fa un experiment si incearca sa bagi ceva, orice itre placuta si disc cu roata data jos si gandeste-te daca ceva (ce altceva?), ca piatra (prea moale) sau metal atat de mic sa intre si si mai mult, sa se intepeneasca acolo cand practic suprafata discului si cea a placutei sunt deja la zecime de mm, daca nu sutime mm departare una de alta, ambele slefuite de frecarea dintre cele doua. Probabil doar aerul si eventual alte imperfectiuni din suprafetele celor doua le departeaza una de cealalta. E greu de inteles o realitate prezentata mai sus?1 point
-
Mai bine cauti afara la un dealer serios (de exemplu autohus) si gasesti si o firma sa ti-o aduca.1 point
-
1 point
-
550€ si trebuie sfintita cand o cumperi sa nu fie nevoie de airbag-ul din volan...cred ca nu iese si daca e nevoie de el...1 point
-
Diferenta est vs vest la calitate e prezenta in orice , de la alimente la bunuri nealimentare . Nu e un secret . Probabil ca si shell din bidoanele bmw va ajunge la fel de rau famat intr-o zi.1 point
-
1 point
-
Nu cel mai bun BMW ca i s-a rupt arc pe fata (in fata casei ) Si rulmentii pe spate nu s-au lasat descoperiti decat dupa ce schimbat grupul, si rulmetul cardanului. Pompa de apa, termostate, brate suspensie, lichid de frana, rulmenti alternator.., role cure intinzator volant astea-s doar de intretinere a "muschilor" si intretinere generala. ..Mai am si speranta sa ajung cu lantul la 500k km si fulie originala. Asadar nu am cel mai bun BMW. Unul dintre cele mai "simple" de lucrat..1 point
-
Sper cĂŁ nu te-am supĂŁrat, eu chiar cred sincer cĂŁ ai cel mai bun M47, și apreciez cĂŁ e ĂŽn posesia unui român. O zi frumoasĂŁ!1 point
-
(...si eu care credeam de ceva timp ca sunt regele ironiei.. /am incetat din respect fata de problemele membrilor..) tu chiar stergi cu mine pe jos... Stai sa ma scutur de "praf"... In topic poti raspunde ca, asa ne sta bine daca ne vrem respectati. (A, macar ai inteles cate ceva din ce scriu pe topice.. (Altfel m-ai fi contrazis) ... Sa vedem, contributia ta adusa topicului, topicelor..? Sau ne place mai mult la umbra si dupa colt!?)1 point
-
Domnule,am tot citit experiențele dvs cu acest M47,pe diverse topicuri cu probleme,al dvs. excelând la orice capitol. Cred cĂŁ aveți cel mai reușit M47 din cate s-au produs, și lumea vĂŁd cĂŁ nu realizeazĂŁ ce caz avem ĂŽn fațĂŁ.1 point
-
Poti sa dovedesti asta si cu altceva? Vreun articol serios ceva? Eu nu sunt de acord. Singurul si cel mai important rol e acela de a proteja motorul la temperaturi joase, de inghet. Apoi acela de a preveni depunerile de piatra (din apa..) pe anumite canale (inclusiv atac asupra cauciucului..) si (cred, parere personala) acela de a unge/preveni/prelungi viata pompei. Astea sunt invatamintele mele in urma masinilor avute in posesie.. A folosesc cam 65-75% apa distilata si restul antigel albastru la -40 de 7 ani, la al treilea schimb. Temperatura statea permanent la 87-90 la regim. Pompa de apa schimbata, doar preventiv, la (parca) 340k km. Zero probleme.1 point
-
Intrebare pt cei care ati schimbat la zf faur: daca este asa ok ei de ce nu fac resetarile cutiei si te trimit in alta parte? Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk1 point
-
Nu am M47 cu clapete in spatele radiatorului dar ma gandesc ca aproape sigur daca pornesti ACul clapetele trebuie sa se deschida iar ventilatorul probabil porneste. Acum eu avand M47 fara clapete dar cu ventilator (nu am auzit niciodata ventilatorul pentru supra incalzire sau AC) iar temperatura in parametri tot timpul.. iti sugerez sa faci un coding doar pe deschiderea clapetelor la 85 de grade. In ISTA poti sa testezi functionalitatea ventilatorului1 point
-
In istoric nu poti trece lucrarea asta.. mai mult ca sigur; fa'o la faur si pastreaza facturile1 point
-
Parerea mea este sa deschizi un topic nou pentru ca problema ta nu ar face parte din mici secrete... ci merita topic dezbatut; mai ales ca bag seama ca iti place sa explici in multe cuvinte si poate face topicul neinteresat pentru ca PROBLEMA ta fiind complexa se poate lejer intinde pe pagini, intelegi?.. Asadar postez aici ultima idee pe problema care o intampini. Uita-te pe linkul de mai jos unde explica ce si cum se procedeaza cand se schimba rulmentul care sustine cardanul, fapta care necesita demontarea suportului rulment ca si a cardanului. https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing.htm Mentioneaza acolo clar ca trebuie demontat.. cardanul. Te asigur pe cardan sunt niste placute (ca pe jantele rotilor) cu rolul precis de a balansa/contrabalasa orice dezechilibru din rotirea cardanului. Iar reechilibrarea daca e dezechilibrat acum implica demontarea extrem de frecventa a bucselor guibo, demomtarea suportului rulment care si el este pozitionat doar intr-o anumita pozitie (strans) care daca si ea nu e cunoscuta din fabrica e o intreaga "invartire in jurul cozii" care nu prea o sa aiba succes. Ori poti sa fii sigur ca nu gasesti nicaieri (decat in fabrica!) un loc unde sa se faca rebalansarea cardanului. Sa fiu tu, daca ar fi as cauta undeva un cardan care stii sigur si cu garantia ca nu vibreaza, il pui sus si gata. Pozitia rulmentului ar putea fi ne-esetiala.. oarecum. Oricum, o alta cauza a vibratiei ar putea fi si bucsele-suport ale diferentialului, dar sa credem ca nu, pentru ca asta implica coborarea diferentialului; practic demontarea puntii-spate sa poti da jos suportul diferentialului si apoi date bucsele jos si pus altele aftermarket. Sa speram ca problema nu e de acolo. Urca masina pe un elevator, da scutul cardanului jos si poti sa vezi daca bucsele guibo sunt ok sau chiar daca pozitia suportului-rulment a fost marcata (inainte) dupa ce faci tu insuti marcajul tau, sa fii sigur ca macar il pui la loc cum l-ai gasit. Cand o sa ajungi la rulment o sa vezi cat de mult se poate pozitiona in alte pozitii, suportul lui avand gauri destul de mari.. Pana si bucsele guibo se monteaza intr-o anumita pozitie pentru fiabilitate si alte alea.. Sunt niste mici sageti pe partea din afara a bucsei. Aceea este directia in care se baga (trebuie sa stea bagat) surubul iar piulita pe capat, evident.. Atat.1 point
-
Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.1 point
-
Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.1 point
-
Ia ce vrei tu numai ia-le corect cã o dai În alte belele dupã - eu cât voi rãmâne la BMW numai RFT voi lua.1 point
-
1 point
-
Stiu de la un prieten mecanic,care a avut un asemenea caz ,doar ca era vorba despre un opel ,ca a schimbat chiulasa intr'un final . Degeaba o rectifici daca are fisura,uneori fisurile sunt in interior si ,din cate am inteles,trebuie trimisa la o firma in Ungaria pentru constatare ,deci nu prea e profitabil ,mai bine cumperi una sh .0 points
-
Am o problema BMW e90 intra apa in coltul de jos la usa din fata sa fie folia de vina cu ce se poate lipi-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00