Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/22/19 in all areas

  1. Pui contactul de mai multe ori si se umple, nu trebuie sa omori motorul.
    2 points
  2. @roby Evacuare - https://www.autoeco.ro/element-de-reglare-arbore-excentric(cursa-variabila-ventil)-aisin-vcb-002/a14860257/ Admisie - https://www.autoeco.ro/element-de-reglare-arbore-excentric(cursa-variabila-ventil)-aisin-vcb-001/a14860256/ Dupa ce da ti click pe link copiati de la liniuta si lipiti pentru a va da pagina corecta.
    1 point
  3. Nu prea ai cum sa pui motorina in el , pentru ca se monteaza in pozitie orizontala. L-am schimbat eu ieri, la prima pornire se opreste motorul, la a doua incercare a invartit 10 secunde si a pornit .
    1 point
  4. Personal as sfatui pe toata lumea pentru RWD. Se simte mai bine sportivitatea masinii,este alt feeling si mai putina bataie de cap cand vine vorba de reparatii. Mai nou se face eliminare de XDrive. Cel mai bun sistem de siguranta este soferul + anvelope bune. Despre cutie... Parerile sunt impartite,dar cutia automata parca iti ia din griji si apoi nu te mai misti ca un schizofrenic in masina toata ziua.
    1 point
  5. Imi place ca in multe medii online cauza principala pentru clasarea Romaniei in fruntea clasamentului in ceea ce priveste mortalitatea/victime cauzate de accidente rutiere, se invoca mult lipsa autostrazilor, avem dovada ca de fapt cauzele sunt mult mai profunde , si tin seama de educatie, responsabilitate si respect pentru lege. Doua tamponari, una pe autostrada, alta pe un drum cu separator de beton pe sens (ghimbav) , ce nu pot fi explicate prin lipsa/starea infrastructurii.
    1 point
  6. Masina se afla intr-o stare tehnica buna, are km putini pt. o masina de varsta ei, motor si cutie neatinse, masina este in proprietatea familiei de cand avea un an de zile. are toate dotarile posibile, dupa cum se vede si in poze, interior intretinut, anvelope noi achizitionate in luna ianuarie suspensia nu bate, motorul nu scoate sunete ciudate. are putina rugina pe usa din stanga fata (se vede in poza). ofer mai multe detalii la telefon. 0742066779
    1 point
  7. Nu este nimeni interest de un urs correct ? cu investitii multe in el , au mai ramas de montat cateva piese pe el, fac pret decent pentru omu interest !!
    1 point
  8. Jurnal de bord: notita 151 Intre timp am ajuns la 300.000 km. Incet, dar sigur, de cand e la mine am facut in jur de ~45k. Am schimbat ambreiajul (Luk), nu mai stiu exact la cati km, cred ca erau in jur de 296xxx. Ieri am schimbat impreuna cu mik15 (adica mai mult el multumesc), electroventilatorul din fata (Niessen), nu ii mai mergea decat ultima treapta la cel vechi.
    1 point
  9. https://streamable.com/uadnb
    1 point
  10. Vorbim de preturi de service, domnul Alexandru; Pe autokarma nu am mai verificat de toamna trecuta dar iti multumesc ca ai facut'o pentru mine. Cat despre anvelope, nu stiu ce folosesti tu si nu ma intereseaza dar te asigur ca exista si seturi care se apropie de pretul "la mine".. Pana una alta, hai intai sa asteptam sa ti se salveze contul in baza de date si dupa ne dam mari interesanti pe aici, altfel o sa ajungi in capatul unei liste lungi de fericiti cat de curand.
    1 point
  11. Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.
    1 point
  12. Se poate inchide. Am rezolvat. Cei din afara cand mi-au montat senzorii de presiune au lasat cheitele de strangere (niste tije mici) inauntrul cauciucului. Evident ca faceau contra-balans in timpul mersului. Au fost indepartate, re-echilibrate, schimbate si jantele pe fata intre ele (stanga-dreapta) si totul este normal acuma. Multumesc pentru ajutor colegilor.
    1 point
  13. Ce termostate ai pus? Marca? Inainte ce temperaturi avea motorul?
    1 point
  14. *Poate* fi mai simplu decât crezi, dar cred cã nu ai fost destul de atent la unul din mesajele de mai sus. Cineva spunea cã o roatã ovalã (din cauza jantei sau cauciucului) poate arãta "perfect" echilibratã pe orice aparat de echilibrat (e in aer). Când o pui pe masinã, acea roatã Îti bate, fiindcã ai raze diferite. Modalitatea de a o testa este sa pui mai Întâi janta goalã pe un aparat de echilibrat, si cu ajutorul unui comparator, sã citesti abaterile. Acestea se citesc În planul rotii, cât si axial (se schimbã pozitia cititorului). Dacã e strâmbã peste anumite tolerante, Îti va bate oricum si oriunde ai echilibra-o. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    1 point
  15. Mersi frumos, foarte explicit ai fost. Daca nu rezolv nimic cand ajung, am sa dau o fuga pana la Bucuresti si poate o rezolvam impreuna.
    1 point
  16. La motorul N47 (2011 cel putin) punerea contactului nu porneste pompa electrica din rezervor. Recomand ISTA-D pt. aerisire, asa nu va mai chinuiti cu umplutul filtrului. Si eu am avut aceeasi dilema: cum se aeriseste filtrul? Sa-l umplu cu motorina? Se amorseaza pompa la punerea contactului? Am schimbat filtrul,am pus contactul pt. conectare cu ISTA, liniste totala, pompa n-a pornit. Am pornit procedura de aerisire prin ISTA: porneste 3 minute pompa din rezervor (se aude clar cum bazaie pompa si bolboroseste aerul din filtru, apoi se porneste motorul (invarte cam 3-4 secunde, mie mi s-a parut o eternitate) si ISTA ruleaza motorul la un relanti mai ridicat (cam 2000 rpm) timp de 10 minute. Gata. Mi se pare cel mai sigur asa.
    0 points
  17. Sonda lambda , care se afla in DPF, din cauza ca DPF-ul nu si-a facut corect regenerarile, s-a imbacsit. Trebuie facuta o constatare cu un tester, vazut parametrii atat ai DPF-ului cat si ai sondei, apoi se trage o concluzie . Trebuie ,de asemenea, sterse erorile. Daca sonda este doar imbacsita, dupa 2-3 regenerari, se curata singura . Dar poti sa o si dai jos si sa o cureti. Atentie , se curata doar cu foc (temperatura ridicata) si cu o perie , in niciun caz sa nu accepti sa ti-o curete cineva cu altceva (degresant, motorina ...etc) , nu are ce cauta lichid pe ea . In cazul in care nici asa nu se obtine un rezultat satisfacator si sonda arata valori aiurea , trebuie schimbata , costa 400 lei.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.