Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/19 in all areas

  1. Salutare tuturor! Am revenit cu rĂŁspunsul celor de la Connect Drive UK.... Hello Sorin Thanks for your email about your map update for your BMW. I can confirm that BMW have recently changed the structure of the USB Map Updates. They now provide two versions at a time, Eastern and Western Map updates, to provide you the most amount of detail available without making the download size larger taking longer to download. I can also confirm that you aren’t able to have both Eastern and Western map version installed in your vehicle at the same time. You would need to choose a map region most suitable for you depending where you are in the world at that time – you can change this region at any time when necessary. With regards to RTTI, this information is country specific and we wouldn’t be able to confirm the level of functionality in any other country than the one the vehicle is registered in. I realise my response may cause some disappointment but I hope this clarifies the situation. If there is anything else I can assist you with, please do get back in touch. Kind regards Hayley BMW Group United Kingdom Hayley McInerney Cam asta e situația .... Eu unul abia aștept sĂŁ vin acasĂŁ la sfârșitul lunii ĂŁsteia și sĂŁ vĂŁd cu ochii mei dacĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr funcționeazĂŁ Rtti-ul in Romania cu update-ul nou 2019-2 East. Drumuri bune și numai bine!
    2 points
  2. Mi șe pare mult pentru un prieten - 700RON dai la un service mai măricel, gen Top Lac.
    2 points
  3. +1 Nu stiu unde sunt cumparatorii respectivi cand imi vand eu masina.
    2 points
  4. Pentru binele tĂŁu, evitĂŁ mașinile aduse din SUA. Ca sĂŁ se poatĂŁ face un profit sĂŁnĂŁtos, mașinile respective au trecut prin "ceva" și erau vândute foarte ieftin.
    2 points
  5. Am revenit cu un update. Am verificat cu multimetrul sigurantele,sunt ok,nu doar vizibil. In timp ce faceam probe la sigurante ,am mai apasat o data claxonul din lateral(eram pe scaunul din dreapta) si a claxonat(mi s-a parut sunetul normal, nu doar 1 din cele 2 goarne-cum am vazut ca multi au patit) pentru o fractiune de secunda. Asta cu,contactul pus. Am reincarcat apoi de n ori in toate felurile,nu a mai chitzait deloc. De-abia in weekend as putea sa incerc sa dau rotile fata jos sa incerc sa bag mana prin locasul de vizitare din carenaj. Dar data fiind experienta de azi,deja inclin sa cred ca problema e sub airbag.
    1 point
  6. ) pe whatsapp nu se mai vorbea despre asta...nu e destul ca nu mai dorm noaptea o gramada de posesori de N47 din cauza distributiei, sa mai sune si telefonul sa anunte cate un lant rupt
    1 point
  7. Am schimbat astazi curelele si rolele. Am comandat un kit marca Gates si am ales si cureaua de servo tot asa. Habar n-am cat de bune-s. Voi vedea pe parcurs. Total piese 370 la pret de depozit. M-am chinuit un pic cu montatu curelei de servo ca nu am scula aia speciala de pus pe fulia vibrochen. Am comandat cureaua de 810 mm cum zice pe realoem. Cand am vazut ca ma chinui la montaj eram cat pe ce sa comand una de 826 parca. Dar m-am incapatanat si pana la urma am pus-o. Servo merge chiar bine, poate chiar un pic mai usor, deci nu cred ca e pompa. Ce am mai observat, si ma bucura, e urmatorul lucru: inainte sa schimb curelele si rolele, la relanti, cand porneam clima motorul nu mai mergea rotund, avea un sunet ciudat. Acum a disparut acel efect, parca nu se mai "chinuie". Ma gandesc ca poate erau curelele uzate si patinau. Habar n-am. Bine ca nu mai face. )
    1 point
  8. absolut orice masina cu culoare mata mi-a lasat impresia de masina "neterminata"...sau ceva ce stim cu totii ca e la moda doar perioada asta, dupa care toata lumea va realiza ca e o tampenie. asta e strict parerea mea. inclusiv culorile mate de fabrica, la care deja se renunta usor. si eu vreau sa schimb culoarea la F10 si tot mov as vrea, dar lucios si o nuanta mai albastruie, gen indigo...dar niciodata mata. am vazut in realitate cum arata mov lucios cu accente negru lucios si e ceva chiar placut. dar hei, e masina ta si parerea mea, pot exista ambele in acelasi timp )
    1 point
  9. 1 point
  10. in istoricul BMW avea in 12.2017 114k sa nu mai zic ca masina are doar 3 citiri de cheie fara service history. 08.2015 - 19k 11.2017 - 111k 12.2017 - 114k
    1 point
  11. si cat ai fi vrut/ar fi trebuit sa consume ?
    1 point
  12. Urus este "next-level" in opinia mea. Nu am vazut inca Cayenne coupe dar nu ma astept sa-mi placa mai mult decat Urus.
    1 point
  13. Salut, Totul a inceput in urma cu un an, in noiembrie 2014, cand am achizitionat aceasta masina. A fost adusa cu platforma din Germania de un prieten. Cand am luat-o de la el, masina avea undeva la 160.000 km. Nu stiu cat de reali sunt, pe tester nu apare ca ar fi dati inapoi iar pe cartea service a masinii, ultima intrare este in 01.2011 la 124.600 km. O sa atasez optiunile acesteia in functie de VIN: Type AY71 Model 318i - EUR Development Code E46 (4FL) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N42 Displacement 2.00 Power 105 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Silbergrau Metallic - A08 Upholstery Stoff Laser/anthrazit - G7AT Production Plant MUNICH Production Date 2003-07-16 226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung 313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 338 M Sports Package Ii M Sportpaket Ii 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 550 On-board Computer Bordcomputer 650 Cd Player Cd-laufwerk 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 716 M Aerodynamics Package Ii M Aerodynamikpaket Ii 724 Edition Sport Edition Sport 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 770 Interior Trim Alu Silver Cube Interieurleiste Alu Cube Silber 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 972 Comfort Package Comfort Paket 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch De cand am cumparat masina, capota a fost vopsita in totalitate deoarece avea o mica indoitura langa far, o sa atasez o poza din acel moment. Pe parcursul anului am schimbat urmatoarele in ordine: -fiind adusa pe platforma nu s-a mers cu ea si cand sa plec cu ea spre casa, motorul se oprea in mers. L-am sunat pe baiatul care mi-a adus-o si am fost atunci cu ea in service unde s-a schimbat senzor vibrochen. -a urmat apoi o revizie cu filtru aer, filtru ulei si ulei. -noaptea nu vedeam nimic si am crezut ca problema este de la becuri, dar de fapt era de la oglinzile arse ale farurilor. Nestiind initial am cumparat 2 becuri xenon Osram Night Breaker. -dupa becuri a urmat inlocuirea oglinzilor. -garnituri pompa vacuum, o-ringuri senzori axe cu came si solenoizi, garnituri corp filtru ulei. -scutul de plastic care lipsea de la motor, senzorul AUC si un senzor de parcare. -stiind problema cu distributia, i-am schimbat intinzatorul dar degeaba deoarece si cel de pe masina era tot model nou. -lichid frana, ulei servo. -inca de la inceput am vazut ca masina consuma ulei, 1 litru la 1500km. A fost nevoie sa schimb simeringurile de la supape si garnitura de la capac. In momentul cand a fost dat jos capacul de la tacheti, surpriza, patina mare era sparta. Patina mica fusese inlocuita. Astfel, tot atunci am schimbat si patina mare. Alta surpriza in momentul cand mecanicul voia sa puna distributia la punct, nu putea din cauza vanosului pe admisie care era stricat(se invartea in gol). Deci am schimbat si acest vanos. -urmatoarea interventie a fost sa curat baia de ulei de bucatile de plastic de la patina sau riscam ca acestea sa sparga sorbul de la pompa de ulei si sa faca stricaciuni mai mari. Tot atunci am schimbat si garnitura de la baie, ulei si filtre. Dupa ultimele doua interventii mai mari amintite mai sus, in 7.000 de km mi-a mai consumat aproximativ 750 ml de ulei. Nu stiu daca mai pierde pe undeva, ca nu m-am mai bagat pe sub sa ma uit de atunci sau daca mai consuma. Urmatoarea interventie care va avea loc saptamana viitoare este schimbul separatorului de ulei cu cele 3 furtune si astfel sper sa elimin orice consum. Tot atunci o sa schimb si senzorul detonatii care da eroare pe tester. O sterg si dupa cateva sute de km, apare din nou. Intre timp i-am pus inele la ceasurile de bord si am inlocuit grilele argintii cu unele negru mat. In momentul de fata masina are undeva la 177.800 km. O sa atasez si cateva poze cu masina dar si din timpul lucrarilor. Multumesc pentru atentie!
    1 point
  14. Voi chiar nu aveți de lucru vĂŁ certați dacĂŁ BMW urile luate de noi in Ro sunt dotate sau chele...cui ĂŽi pasĂŁ?
    1 point
  15. nu am de gand sa ma contrazic cu cineva de pe forum care are pareri preconcepute pana si la ideea de a cumpara masini de la "samsari" atata timp cat nu toata lumea are cunostintele necesare sau timpul necesar pentru asta, atata timp cat istoricul masinii + masina se verifica in prealabil. singura diferenta este ca economisesti banii pe care ii castiga "samsarul" in rest nu este nici cea mai mica diferenta. (sa nu se intealaga gresit, nu dau exemplu aici oameni care aduc masini lovite sau care umbla la km) - sunt foarte multe masini la vanzare in stare buna si istoric OK aduse de "samsari". nu ma intelege gresit, e normal sa ai propria idee formata si conceptie dar una e sa arunci cu noroi si sa argumentezi ceva la nesfarsit sau sa o spui cu fiecare ocazie. dar ca sa iti dau un exemplu totusi pe subiect desi am spus ca nu o sa ma agit sa iti aduc argumente, observ zilnic masini ex-AG si compar cu masini luate la buy-back sau potentiali clienti cum isi configureaza/cumpara masinile.
    1 point
  16. Ideea este ca preturile la F30 au scazut destul, mai ales la nfl si euro 5. O fi avand km putini, dar la revanzare in 3 ani iei 8 mii pe el. E plina piata de masini. Sincer, in loc de 18 mii pe o masina cu 100 de mii de km , mai bine iei una cu 150 de mii si dai 4-5 mii mai putin. Oferta e enorma la ora actuala, mai ales la tot ce nu e euro6.
    1 point
  17. Nu imi e dor de 2 l nici cand vine vorba de consum.
    1 point
  18. Ămi pare rĂŁu pentru tine și sitația ta, dar pe capacul de la rezervor scrie destul de clar: NO ADDITIVES
    1 point
  19. Pentru partea asta e ok. A fost un fel de "recall" - de fapt campanie tehnicĂŁ pentru chestia asta. Și eu o am ĂŽn istoric.
    1 point
  20. intalnire azi cu noul Z4M , masina unui coleg de forum ,incarc pozele in doua posturi
    1 point
  21. Jurnal de bord: notita 151 Intre timp am ajuns la 300.000 km. Incet, dar sigur, de cand e la mine am facut in jur de ~45k. Am schimbat ambreiajul (Luk), nu mai stiu exact la cati km, cred ca erau in jur de 296xxx. Ieri am schimbat impreuna cu mik15 (adica mai mult el multumesc), electroventilatorul din fata (Niessen), nu ii mai mergea decat ultima treapta la cel vechi.
    1 point
  22. Salut, Mi-am luat un zoe saptamana asta, a durat 6 zile si 22 de ore de la comanda pana cand am plecat cu ea de la dealer. Plus cam un an inainte pentru cugetat, anaizat, calculat etc. Renault a scazut pretul de la o luna la alta si mi s-a parut o oportunitate buna cu rabla normal+rabla plus+discountul lor, acum cat mai sunt disponibile tichete de rabla normal. Or sa mai scada preturile pt ca or sa apara modele noi pe banda rulanta. Dar pana ajung efectiv la volanul unui model nou aparut, cumparat din Romania... Sper sa nu fie considerat spam, scriu aici cateva lucruri pentru comparatie: 1. Incarcarea la 22kwh la statiile publice este magnifica. Nu am motorul q (incarcare la 43kwh), ci varianta r(max 22kwh la incarcare). Comparat cu ccs/chademo este mai dificil sa faci un drum de peste 4-500km daca nu ai 2 ore la dispozitie pt incarcat pe drum, dar in rest este f flexibil pt ca sunt mult mai multe statii/prize de 22kwh decat fastchargere. Viteza de incarcare mi se pare constanta peste 20kwh, pana pe la 98-99%, deci zoe nu are heat-gate...ar fi culmea ) 2. Calitate proasta a materialelor, dar stiam deja asta si mi-am asumat dinainte sa cumpar. 3. Nici Leaf nu m-a dat pe spate la calitatea materialelor sau ergonomicitiate. Clar mai bun decat zoe, alt motor, interior mai mare, design mai actual, dar mai putin value for money pt cazul meu specific. 3. Pozitia la volan cam ridicata, am 1.90. Am condus i3 inchiriat si tot foarte sus mi se parea, dar mai ergonomic si mai comod i3. In Nissan leaf doar am stat, nu am condus, dar parea si el mai comod decat zoe. Cred ca zoe are scaunele cam plate, suport lateral zero. 4. baterie de 41kwh, consumul cu portbagaj plin si 3 adulti + 1 copil (300kg in total, sa zicem) era de circa 15kwh/100km pe A1 Buc-Pitesti la 95km/h cu mod eco si ac pornit (se pare ca merge combinatia asta). La 88km/h consumul instant era de circa 11-12kwh/100km. Am mers cu 130km/h doar in vreo 3-4 depasiri, dar pare ca ordinul de marime este in jur de 30kwh/100km la viteza aceea. Mai fac probe, se lucra pe autostrada si am stat si 20 de minute sa parcurg 1km de coada. In total 16kwh consumati pt a parcurge 108km de autostrada cu tot cu ambuteiaj, in conditiile astea de mers economic. OK daca nu te grabesti... Pe dealu negru de la Pitesti la Valcea media a fost 10.1kwh/100 km, am mers linistit, viteza legala, cu rezerva ca in zonele cu limita de 90km/h nu ajungeam la viteza asta pt ca erau multe tiruri. Si stat la semafoare de lucrati vreo alte 20 de minute. Cand urcam o panta mai sanatoasa consumul instant era 30-35-40kwh/100km, cand coboram era negativ (se incarca bateria). Per total a consumat 5kwh pt a parcurge 57km. Aici am ramas placut uimit de eficienta, mi se pare mare. Deci, in afara orasului ok doar pe drumuri normale. Pe autostrada slab rau consumul. Trebuie compromis mare la timp ca sa nu consum toata bateria intr-o ora. Ceea ce cam stiam dinainte din reviewuri, dar confirm acum dupa ce am vazut si practic. Nu mi se pare practic nici sa parcurg distanta de 100km cu 130km/h si apoi sa stau 30 minute sa incarc la fastcharger. Solutia mi se pare imbunatatirea motoarelor + a baterii mai mari si mai usoare, deci mai dureaza pana sa fie concurenta reala pt masini normale. 2025 pare ca este realist, cum se tot vehiculeaza. Tesla pare sa fie deja acolo, dar nu e in zona mea de pret Odata acceptat compromisul de timp, mi se pare imbatabila masina electrica. Nu cred ca pot parcurge 300km in afara orasului fara incarcare, dar 250 mi se pare realist. Teoretic pot ajunge la munte dus intors si la mare dus fara oprire pt incarcare; o sa fac teste vara asta..si apoi si la iarna..sper ca cei 200km iarna testati de teslabjorn merg si in RO pe zoe 5. Ma batea gandul sa pun contor separat pt un wallbox si am aflat de la enel ca trebuie aviz tehnic de racordare si ca dureaza cam 1 luna sa obtin asta, apoi cam 4-5 luni (bucuresti) pt autorizatie de construire, programare instalare etc. Dar nu stiam ca ar fi costuri asa mari doar ca sa deschid un punct nou de consum, pt ca nu vreau sa trag fire noi de la statia de transformare..pfff...caut electrician sa vedem ce solutii sunt sa ma leg de contorul meu existent in conditii de siguranta. Probabil ma limitez la 3kwh la masina ca sa mai ramana alti 3kwh disponibili pt ceea ce consuma prim casa si sa nu sara siguranta daca fac popcorn la microunde cand incarc masina. 6. Nu mi se pare Ok sa pui contor pasant pe asociatie. 2-3 masini puse la incarcat pe schema asta cred ca depasesc lejer orice instalatie de 220v*32amperi. Sau asa mi se pare mie, fara sa cunosc prea multe chestii tehnice.
    1 point
  23. Am pus poze noi și de la mine acum: http://i67.tinypic.com/35hqp21.jpg http://i63.tinypic.com/qqptz7.jpg http://i65.tinypic.com/15zl1eq.jpg http://i64.tinypic.com/iy086v.jpg Și cu luminile pe Sport. Dar nu ĂŽmi place cĂŁ nu schimbĂŁ totul ĂŽn alb. Era mai frumos dacĂŁ era așa http://i63.tinypic.com/2m6k8wl.jpg Le țin tot pe Clasic
    1 point
  24. http://i64.tinypic.com/2ey9wdt.jpg Jurnal de bord - 2 ani de la achiziție. Am ajuns la 132000km. Cam 15000 pe an am făcut în mare parte văd. Între timp am mai avut și surprize mai neplăcute, dar nimic grav. Amprenta timpului probabil e prima care se observă. Mașina va face în Iunie 6 ani. Cred că e ceva fix pentru că mereu în jurul a 5-6 ani parcă încep să apară dubioșenii. - Programat de pe 15 Ianuarie, după 2 verificări și reverificări la Bavaria Băneasa, încă îmi aștept răcitorul de gaze și EGR-ul pe recall. - Am făcut revizia în Martie, de data asta Ulei, Filtre + Lichid de frănă. Dacă tot am fost pus pe revizie, am decis să înlocuiesc din nou plăcuțele față (erau ATE) cu OEM BMW. Deși mai mergeau încă 15000km conform iDrive, nu regret nicio clipă. Câteodată la viteze foarte mari, când frânam, tot simțeam mici vibrații în volan. Schimbasem deja discurile pe garanție pentru ovalizare (de la ATE Power Disc la ATE normal) după nici 1000km, dar văd că nici plăcuțele nu erau prea bine oricum. Cum mulți colegi au mai zis, ATE la BMW ca aftermarket e cam NU. Văd că tot dau chix. Am avut până acum numai experiențe pozitive cu ATE, dar pentru BMW cel puțin nu mai fac asta. - Am avut o mică problemă cu o uleiul pe la termoflot. Nu pierdea ulei dar trasnpira așa ușor. Când am făcut distribuția mi-a zis de pe atunci mecanicul să mă pregătesc. Pentru că îmi stătea pe creier, am schimbat garniturile în cele din urmă, deși repet, nu aveam pierderi nici de ulei nici de antigel. Dacă tot am făcut asta și ca să se umble acolo a fost nevoie să se dea jos admisia, am făcut și o curățare completă a galeriei de admisie. Clapetele se prezintă bine. Depunerile nu erau prea mari, nu știu dacă s-a justificat neapărat curățarea, mai ales având în vedere numărul de KM. - O altă mică problemă, deși schimbasem discurile și plăcuțele și față și spate cu ATE, auzeam un mare scârțâit enervant la plecarea de pe loc câteodată. Mai ales când era umezeală. Deși am crezut inițial că era de la protecțiile discurilor, se pare că nu. Am fost la un service și am făcut o curățare sănătoasă a frânelor pe spate. Problema a dispărut. Era de la saboții frânei de mână. (ori a fost prost reglat pe dreapta spate când au făcut schimbul de discuri ori pur și simplu a adunat mizerie) Cert este că s-a rezolvat. - Broasca ușa dreapta, dădea deja niște semne de oboseală de ceva timp. De cele mai multe ori se încuia puțin mai târziu ca celelalte, iar dacă era foarte frig țâmburușul ăla abia urca/cobora. Am decis să schimb broasca după ce într-o zi am văzut că avea și momente când nu se încuia ușa. - Câteodată la ralanti auzeam o mică zornăială pe sub mașină. Am decis să schimb racordul flexibil și am scăpat cu ocazia asta de zgomot. - Ieri, chiaun de oboseală am luat o bordură cu bara din față. Nimic grav, ușor zgâriată pe dedesubt, dar nu e cazul să apelez la Casco pentru asta. N-are bara un an de când am vopsit-o - Și da, am decis să vopsesc bara față pe propria cheltuială la TopLac astă vară, pentru că de când o luasem avea foarte multe urme de pietricele, vopsea sărită. Era în planul meu. În rest, am mi s-a pus pata pe retrofit NBT EVO + Apple Carplay, dar aștept întâi să rezolv cu EGR-ul. Mă mai gândesc exact dacă merită efortul, mai ales că e posibil ca la anul să mărit mașina. De văzut în timp. Știu că pentru unii poate părea că sunt multe probleme, dar vă garantez că nu e așa și nu simt așa. Sunt trecut prin mai multe mărci auto iar felul meu e să fiu FOARTE fixist în ceea ce privește mașina personală. Toate trebuie să fie țiplă. Majoritatea "problemelor" sunt exagerate de mine; mașina mergea bine-mersi cu situațiile descrise mai sus, dar nu puteam eu să rezist. Personal nu mi se pare că BMW îmi cere mai mulți bani ca AUDI de exemplu, ca să fac comparația cu Premium direct.
    1 point
  25. Daca tot suntem la lectia de gramatica pe forum BMW: Daca v-ati intrebat vreodata care este forma corecta, " iati", "ia-ti" sau "i-ati" acum e timpul sa va lamuriti. "Iati" nu exista. "Ia-ti" apare atunci cand "ia" are sensul de "a lua". Ia-ti bagajul si du-te. I-ati" apare atunci cand "ati" este marca perfectului compus sau a conditionalului prezent. Ati fost la mare? I-ati spus ca trebuie sa mearga acasa?
    1 point
  26. Mda...forumul a hotarat. Se pare ca ai niste gunoaie de jante si in opinia forumistilor, ar trebui sa iti pui jante pe 16 si neaparat cu anvelope nRFT ca sa nu le strambi.
    1 point
  27. La impulsul unui prieten, am făcut o mică operație la nas. Before/After -> Grile M Piano Black. http://i67.tinypic.com/2dbqddv.jpg
    1 point
  28. Tot a fost ziua ei recent, am reușit sĂŁ mĂŁ ĂŽndur și sĂŁ fac și un detailing ĂŽn cele din urmĂŁ. Cadou pentru 5 ani ĂŽmpliniți :twoup: http://i64.tinypic.com/2hz4npg.jpg http://i63.tinypic.com/rjflg4.jpg http://i64.tinypic.com/2n81qmc.jpg ParcĂŁ a prins o nouĂŁ tinerețe
    1 point
  29. Am montat și shifterul 2TB acum. Altă viață. E parcă puțin mai mic și plăcut la atingere, fiind din piele. Shifterul montat acum e nou nouț, luat de pe OLX la nimereală. http://i66.tinypic.com/2en3nfq.jpg
    1 point
  30. Cum e norocul acum. Motorul era foarte curat la mine (chiar l-au lăudat băieții:) ). Nu sunt urme de probleme sau potențiale probleme pe nicăieri. http://i64.tinypic.com/5n54au.jpg
    1 point
  31. Într-un exces de grijă, am decis să fac distribuția. Era în mințile ei în mare parte. Un joc foarte foarte mic. Aș mai fi putut aștepta probabil o perioadă. Ce e diferit însă, acum când accelerez la 1500rpm și chiar și când stau la ralanti, nu mai aud deloc acel clinchet metalic. Motorul merge mult mai curat și rotund parcă. Într-adevăr arătau diferit și aveau ceva îmbunătățiri și ghidajele și întinzătoarele la N47 în 2013 față de cele de pe generațiile anterioare, dar față de kitul nou pus pe mașină tot par mult mai firave. În poză kit-ul original de pe mașină: http://i65.tinypic.com/b9c74i.jpg
    1 point
  32. Cred, dar nu țineam neapărat să fie cel de M Sincer nici nu am găsit direct M cu acea cusătură roșie prin toate căutările mele Cam de la orice. Oricât aș avea eu grijă, tot se întâmplă prostii. Mi-am luat tot felul de cârpe și soluții. Dacă scapă de cârpa spălătorului, pică o creangă pe capotă la un vânt puternic. Oricum aș da-o, impecabilă nu poate să reziste - e eternă povestea. De aceea mă gândesc acum la un detailing. Poate-poate.
    1 point
  33. Haha. Echilibrul e bun Așa, să trecem la lucuri serioase, am făcut un colaj care ar trebui să explice exact situația. Poza 2 (dreapta sus) este chiar volanul meu original iar din Poza 3 stânga jos este cel nou, după montare. Poza 1 și 4 le-am luat la nimereală din mediul online. http://i66.tinypic.com/9th5op.jpg E o simplă chestie de gust. Mie îmi place cum vine cusătura aceea roșie. Se potrivește frumos din punctul meu de vedere cu acea dungă roșie de la trimurile sport ale mașinii. Mulți îl preferă direct pe cel de M. Eu am vrut în fapt același volan, doar să aibă padele și să fie dintr-o piele mai moale. Plus că efectul de "nou" e foarte plăcut. Am o fixă cu volanele. La aproape toate mașinile pe care le-am avut le-am schimbat volanele
    1 point
  34. Jurnal de bord la un an de la achiziție. Săptămâna asta am fix un an de când am luat mașina Avea 102000km la achiziție, acum am 118000km. (2000 sunt făcuți din Luneburg până acasă, când am venit cu ea). Am păstrat un dosar complet cu toate facturile, piesele și bonurile de motorină. Tare sunt curios unde ajung la final cu investițiile Revizii active de atunci: Mai 2017 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) + Lichid frână (ăsta a fost făcut service-ul de reprezentanța de la care am cumpărat-o) August 2017 - Schimb ulei cutie automată (service specializat BMW) Ianuarie-Februarie 2018 - Discuri și plăcuțe față - ATE (service specializat BMW) Aprilie 2018 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) Probleme de atunci: Vecin "deștept", lovit bară spate în parcare. Reparat pe Casco la reprezentanță. Avea nr de BG. Vis! :getlost: Zgărieturile fine (inclusiv prostiile de la spălătoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi căzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașină. Era impecabilă când am adus-o. În general îmi spăl singur mașina la o spălătorie manuală, fără să stau să șterg cu tâmpenii la ea după, doar spumă și jet, dar tot degeaba. Probleme infiltrație apă pe la antena GPS. Rezolvat la reprezentanță Spălător far stânga nu mai scotea apă. Rezolvat cu o piesă nouă. Problemă ciudată la un moment dat, se aprindeau simultan becul de AC și degivrare lunetă. Am oprit motorul și apoi nu s-a mai întâmplat Vibrații în volan la frânare, motiv ce m-a dus la schimbarea tuturor discurilor și plăcuțelor. Era planificat de când luasem mașina. După ce am pus ATE Power Disc pe față, surpriză la 1000 de KM, din nou vibrații. Am menționat mai sus povestea, acum e ok după ce le-am schimbat pe garanție cu ATE normale. Piatră în parbriz pe A2. Reușind să remediez aproape complet problema la un atelier de parbrize, am renunțat la schimbarea lui deocamdată. Aștept următoarea piatră. Sper să nu mai vină . "Cadouri": Cauciucuri Continental TS830P Runflat pentru iarnă. Cele cu care a venit mașina la set nu mă încântau. Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am păstrat aceeași linie, pentru că mi-a plăcut mai mult cu cusătura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Vgate OBD Wifi + Bimmercode + Bimmerlink, că așa îi stă bine orcărui pasionat Codare Start/Stop Memorie. Urăsc sistemul ăsta. Intră mult prea devreme și nu înțeleg de ce nu l-au făcut să intre după ce stai să zicem 2-3 secunde cu piciorul pe frână. El intră instant. Codare Cutie Viteze în Sport (2TB) odată cu volanul nou. Activare Video in Motion Constant am pus numai Motorină MOL Evo Diesel Plus. Pare să îi priască. Ce mai am în plan: Schimbător 2TB, încă nu sunt 100% decis, fiind doar estetică treaba, dar dacă tot am început, să o fac până la capăt Urmează un set nou de cauciucuri de vară runflat. Cele curente sunt GoodYear RFT din 2014. Mai merg cred și vara următoare dar nu vreau să mai stau cu ele. Au DOT 2014 și cam 6mm carne. Deocamdată oscilez între Michelin/Dunlop și Conti. Să mai vedem pe parcurs. Am pus ochii pe un set de Jante Style 391. Dacă tot schimb cauciucurile la vară, mă gândeam să trec pe 225/55/16 pentru sezonul cald. Style 391 au 7.5J față de Style 306 și 390 pe care le am acum. Rămâne de văzut cu care rămân la iarnă dintre cele actuale. Detailing interior/exterior complet, cu prima ocazie. Nu reușesc să îmi fac timp să o las pentru operația asta. Vopsire bară față. Am foarte multe urme de pietricele, luate de-a lungul timpului pe bară și îmi stă pe creier.
    1 point
  35. Am stat tot timpul lângă mecanic. Cu excepția verificării lichidului de frână, totul s-a făcut ca la carte. Etrierii curățați, butucul, pastă, tot. Chiar nu vreau să fiu mai catolic decât Papa. Lucrarea s-a făcut curat și bine.
    1 point
  36. Da nu e... un consum de 3.9 e mai normal
    1 point
  37. ca sa o prinzi pe interior trebuie sa lucrezi cu grila pe masa. Putina atentie si poti daca nu e nimic rupt . Mari idioti ... bine macar ca ti-au lasat piesele... Uite de aia eu nu fac interiorul la spalatorie , aia nu au nici cea mai mica responsabilitate in lume si eu sa las masina pe mana lor ... mi-am luat solutii profi de interior si mi-l fac singur
    1 point
  38. ai rezolvat toate problemele motorului, practic ai reinviat-o... motorul odata in mintile ei e destul de ok, ma refer la performante. masina are culoare frumoasa, m pack dotari utile. bafta
    1 point
  39. Dupa cum spuneam in primul post, ieri am inlocuit si: -separator ulei cu cele 3 furtune aferente care erau imbatranite, coapte si unul bandajat. -senzorul detonatii nu a mai fost nevoie sa il inlocuiesc, spre surprinderea noastra, nu era strans bine surubul si din acest motiv dadea eroare, nefiind fix pe blocul motor, avea joc. -daca tot am dat admisia jos, am inlocuit si garniturile ei care parca erau din plastic. Dupa aceste inlocuiri trage mai bine si fara intreruperi la turatii mari. Avand eroare de la acel senzor se simteau mici intreruperi cand urca in ture. Acum trage rotund. Atasez cateva poze din timpul lucrarii.
    1 point
  40. Eu am vazut 320D cu motor n47 fabricata 2feb2014 dupa 170.000 km i s.a rupt lantul, mergea cu acel clancanit la motor de pe la 123.000 dar l.a durut la bascheti.
    0 points
  41. Am folosit in nenumarate randuri aditivi in ultimii 14 ani si nu am avut niciodata probleme. Recomandarile sunt sa pui aditivul cand ai un drum mai lung de efectuat, ca sa consumi motorina/benzina... nu sa-l lasi in rezervor cu saptamanile. Normal ca aditivii contin solventi de curatare... altfel, care ar mai fi rostul lor?
    0 points
  42. Nu cred ca a intrebat din punct de vedere al costurilor. Ci din punct de vedere al unui posibil defect fiind diferenta asa de mare fata de ce spune producatorul!
    0 points
  43. Arogant ai fost din primul moment. Puteai pune problema altfel și era bine pentru toatĂŁ lumea. Așa, doar ne-am pierdut vremea amandoi.
    0 points
  44. ai devenit un pic cam arogant desi pe langa atacurile mele ti-am adus si argumente, asta era unul dintre motivele pentru care nu voiam sa intru cu tine in polemici, mai ramai pe forum ceva timp si arunca cu noroi pe unde apuci dupa mai discutam dupa ceva ani...mi-ai demonstrat suficiente pentru moment...
    0 points
  45. Jenant dacă pentru tine , a aduce contra-argumente ca să îți susții o idee, se traduce în a mă cataloga pe mine ca aruncător de noroi. Atâta timp cât un samsar face lucruri ilegale, pentru mine este un alt exemplu de motiv pentru care lucurile merg prost în țară. Nu le mai lua apărarea și nu mai victimiza. Încearcă în același timp să porți o conversație fără să o dai în bătăi cu pumnul în piept, presupuneri sau catlogări puerile. Altfel nu pot lua nimic în serios. Te ocupi cu vânzarea de mașini?
    0 points
  46. total de acord, principalele probleme in piata auto sh si nu numai este creata in primul rand de cumparatori si abia in al 2-lea rand de samsarii (de data asta fara ghilimelele de rigoare) care aduc masini lovite si le dau km inapoi si tu cu o masina cinstita trebuie sa "concurezi" cu pretul lor. oricum tocmai cu argumentele si cu contrazicerile astea deschidem niste subiecte delicate si grele de dezbatut pentru ca oamenii sunt diferiti si au pareri diferite cum este si normal. eu nu am vrut sa supar pe nimeni nici sa contrazic pe nimeni dar nu mi-au placut ideile preconcepute niciodata...o idee gen: asa am citit/asa am vazut...bag pe toata lumea in aceasi oala...gata!
    0 points
  47. nu am de ce sa ma uit sau sa ma lamuresc, stiu destul de bine ce vorbesc...dar nu stau sa ma contrazic + ca vad ca ai oameni care te sustin pe forum la cele spuse pentru ca este o idee implementata default asa ca nu are sens sa aduc argumente sau sa contrazic...este exact asa cum crezi tu
    0 points
  48. Are și xdrive ceea ce conteazĂŁ destul de mult, 184hp. Eu am x1 xdrive aceeași motorizare și da plĂŁtești ceva mai mult pentru o mașinĂŁ cu un singur proprietar și km puțini,iar istoricul din reprezentanțĂŁ plus garanția conteazĂŁ atunci când plĂŁtești o sumĂŁ de peste 10k. Eu pe a mea am dat 16k luatĂŁ din Germania cu garanție un an. Un singur proprietar și service doar la reprezentanțĂŁ cu 105k km. Ăn țarĂŁ se gĂŁsesc mai ieftine ca ĂŽn Germania.. Foarte curios.. Cavaliere. Când am spus meritĂŁ am fĂŁcut referire la ĂŽntrebarea lui legat de garanție dacĂŁ merita. Mașina ĂŽn sine el decide dacĂŁ meritĂŁ sau nu.
    0 points
  49. 20000 euro pentru seria 3 din 2014 nici macar facelift. Merita? Ce fumati fratilor? Pretul este astronomic, desigur.
    0 points
  50. Salut mi.am cumpĂŁrat un BMW 645ci din 2004 și ma intereseazĂŁ dacĂŁ e tentant sa plec cu el din Anglia pana ĂŽn România și cam cât ar consuma ĂŽn 2500km. Mulțumesc anticipat!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.