Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/10/19 in all areas
-
2 points
-
eu as merge pe simeringuri si cam atat in prima faza .Cand le desfaci ai sa vezi ca sunt praf1 point
-
Simeringurile noi le-a luat mecanicul. Dar se gasesc si in alte parti. Pe langa simeringuri am mai schimbat patru garnituri si saibele de la injectoare. Daca nu aveam capacul de tacheti schimbat de curand mecanicul imi mai recomandase sa schimb niste garnituri de la el, dar fiind nou cu tot cu garnituri nu a mai fost necesar. Am atasat o poza cu cele vechi dar nu iti dai seama din poza de starea lor. Iar in realitate doar daca pui mana iti dai seama ca acel cauciuc este intarit! Simeringul din poza dreapta sus este curatat cu un servetel si se poate observa partea metalica si cea de cauciuc. Pare rau ca nu am facut o poza si la simeringurile noi.1 point
-
Eu presupun ca CCC-ul ala sau DVD reader-ul au ceva sisteme de racire care nu iti functioneaza. Demonteaza pe acolo si vezi daca gasesti ventilatoare si daca functioneaza. Din moment ce nu iti merge cand e cald afara, cel mai probabil se supraincalzeste vreo componenta si pe urma, ca metoda de protectie, e oprita.1 point
-
Salutare. O parere as vrea. De cateva zile nu mai trage cum trebuie in special la plecarea de pe loc in rampa. Mi s-a spus sa schimb senzorul de presiune de pe galeria de admisie si furtunasele de vacuum. Le-am schimbat dar...nicio schimbare. Astazi am mai auzit o parere cum ar trebui sa verific ai filtrul epurator sa nu fie imbâcsit. De precizat si faptul ca scoate si fum negru la turatii mari.1 point
-
1. Cu motorul rece verifici nivelul antigelului. Daca e sub, completezi pana la nivel. Daca e peste, scoti excesul cu o seringa si furtunas... sau improvizezi ceva asemanator.2. Aduci motorul la temperatura.3. Setezi temperatura de la clima la maxim si ventilatia la minim.4.Desfaci aerisitorul de pe vasul de expansiune.5. Vezi ce se intampla - daca iese aer, ai o problema. Daca iese lichid, e de bine. Tureaza un pic motorul si asteapta sa bage aer cald in interior. Daca pe la aerisitor iese lichid, dar nu iti baga aer cald in interior, ai aer in instalatie si trebuie sa continui sa faci ciclul (motor usor turat pentru recirculare).6. Daca iese lichid si baga aer cald in interior, inchizi aerisitorul si poti considera aerisirea o reusita. In alta ordine de idei, cat de bine crezi ca e instalat GPL-ul ala ? Ar trebui sa verifici sa nu fi dat vreo gaura in plus pe undeva ....1 point
-
Background story: Am instalat un scaun Sparco in seria 2, care are airbag in scaun. Pentru ca BMW vinde din fabrica M4 GTS cu Bucket Seats, este disponibil pentru orice F series codarea pentru anularea erorilor date de scoaterea scaunelor stock, fara module de fake airbag, rezistente legate in paralel, etc. Pentru ca nu am gasit un raspuns clar cum se face, decat oferte contra cost, acum ca am reusit in sfarsit sa codez masina sa nu mai aiba erori de airbag-uri am zis sa postez si aici solutia. Pentru codare am folosit urmatoarele "tool-uri": - MacBook Pro cu Windows 10 instalat in BootCamp - Cablu E-net ( cumparat de pe AliExpress ) - E-sys - Toolset32 Pasul 1: E-Sys In E-sys, trebuie codate ( FDL Coding ) urmatoarele valori: ACSM > 3000 > Sitzairbag_Thorax_Fahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( airbag scaun sofer ) ACSM > 3000 > Sitzairbag_Thorax_Beifahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( airbag scaun pasager ) ACSM > 3000 > Gurtstrammer_Fahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( capsa pirotehnica pentru centura sofer ) ACSM > 3000 > Gurtstrammer_Beifahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( capsa pirotehnica pentru centura pasager ) Pentru a anula senzorul de prezenta al pasagerului mai trebuie codat si: ACSM > 3000 > Sitzpositionsensor_Beifahrer -> nicht_aktive ( was nicht_aktive ) Eu nu am codat asta pentru ca voi transfera senzorul de prezenta de pe scaunul stock. Dupa editarea acestor setari trebuie salvate ( butonul save din meniul de sus ) si scrise in ECU ( butonul CODE FDL ). La sfarsit trebuie sa apara un mesaj cu verde daca totul a functionat ok. Asta a fost tot ce trebuie facut cu E-sys, care acum trebuie deconectat si inchis, fara stergerea erorilor prin transmitter. Acestea se vor sterge cu ToolSet32. Pasul 2: ToolSet32 Pentru a putea folosi ToolSet32 pe Mac ( care nu are Com Ports ) trebuie editat fisierul de configurare EDIABAS.INI ( C:\EDIABAS\Bin ) si schimbat "interface" din OBD in ENET. Save and exit. In ToolSet32 trebuie facute urmatoarele operatiuni: apesi F3 alegi F01.PRG in fereastra Job: F01 window, trebuie selectat FS_LOESCHEN_FUNKTIONAL apesi F5 Aceste operatiuni vor functiona doar cu laptopul conectat la masina cu contactul pus si un incarcator, sau cu motorul pornit. Eu le-am facut cu motorul pornit. Daca in log ToolSet32 zice "Okay" inseamna ca totul a functionat si erorile de airbag au disparut. Close and enjoy your racing seats1 point
-
nu o inscriu in romania pt ca nu am incredere in statul roman! de cand s-a "inventat" si impus taxa auto ,s-au razgandit de cam multe ori. iar sa am pe numele meu masina euro 1 veche de 30 ani nu ma simt bine! iar sa obtin atestat de vehicul istoric ar cam trebui sa astept pana in 2026 dupa cum sunt legile acum(se considera ultimul an in care a fost produs acel model de masina,adica 1996 pt E34).sincer nu mai am nervi/rabdare pt.asa ceva! cand te saturi de ceva te cam saturi.si imi pare rau sa o spun ca masina e deosebita,acum recunosc si eu; cand pierzi ceva apreciezi mai mult ce ai avut. nu realizezi ce ai la momentul respectiv,si cam duc dorul sa o mai conduc. dar nu mai am nici un chef de problemele inevitabile cum dai de control rutier sau felul cum te trateaza restul participantilor in trafic! in bucuresti m-au claxonat incontinuu de am zis ca e vreo problema cu masina,semnalizari, pana,stopuri ce nu functioneaza,orice... dar de unde,s-ar parea ca bucurestenilor le pute rau nr de inmatriculare de bulgaria. altceva nu stiu ce sa-ti zic. de inscris in romania s-o inscrie cine o vrea pe numele cui o vrea! eu am terminat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poftim de la mine https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZWKLx7ZtojiaiuF4806nnatV27KVRV5CyY71 point
-
recomand Top Wheels Auto de pe soseaua Sisesti, acolo am indreptat si eu jantele (tremurat in zona 50-60 100-120)1 point
-
Am si eu Hankook ventus S1 evo2 pe 19 non runflat....am mers de cateva ori cu 260 fara probleme,nu bat si stau bine pe viraje.Astea sunt si in echiparea de fabrica la bmw,porsche mercedes etc pe diferite marimi deci caca nu sunt.1 point
-
121 k KM, am facut weekeendul trecut Transalpina si Transfagarasan. Sent from my SM-G950F using Tapatalk1 point
-
Am facut primul drum lung cu masina. Aprox 650 km. Masina a mers superb dar m-au deranjat din nou vibratiile in volan. Fiind in cluj am incercat sa reeechilibrez rotile din nou la un centru mai de fite. Vreau sa spun ca problema s-a rezolvat alegand rotile mai bune pentru fata, reechilibrat, rotit cuciucurile pe jante, umflat la presiunea indicata pe stalpul masinii. Totodata am aflat ca seria 3 ca si a mea este foarte pretentioasa la roti. 80% din cei care apeleaza la ei au avut BMW. In sfarsit e perfecta masinutza.1 point
-
Si nu am povestit chiar tot pentru ca mai scriam o pagina daca luam la rand tot devizul. De exemplu ce mi-a sarit in ochi repede: - antigelul a fost schimbat la revizie in urma cu o saptamana. Nu am fost atent / uitasem si a fost inclus si in devizul si comanda la ei. Am fost informat ca toate piesele sunt acolo dar cand am hotarat sa iau piesele si sa le pun in alta parte nu aveau antigelul. - bratul superior dreapta fata a fost inlocuit cu totul de fostul proprietar ( confirmat de si de celelalte service-uri ), la bratul stanga fata am inlocuit bucsa la alt service. In deviz aveam 2 bucse brat superior fata 442 RON + 200 RON manopera.1 point
-
Si discurile Ate sunt si pe original, dar asta nu inseamna ca sunt la fel de bune ca cele oe. Parerea mea e sa pui originale, chiar daca sunt mai scumpe, nu le schimbi des.1 point
-
Exact,20% peste tot. Multumesc pentru aprecieri,intradevar,sunt multumit de masina,si vom petrece cativa ani buni impreuna,timp in care va necesita cheltuieli seriose,avand in vedere ca acum sunt la 199k km,dar voi incerca sa o intretin cat mai bine:)1 point
-
Salut baieti, Am sa expun si eu problema mea in speranta ca cineva a mai intalnit asa ceva si are vreo informatie pentru mine. Detin un 520D F10 2013 8HP. Are cruise control simplu, nu adaptiv. Am observat ca atunci cand ploua, o data la cativa km mi se taie acceleratia pentru o secunda indiferent ca sunt cu cruise-ul activat sau nu. Practic masina la viteza constanta, scade cu 1km/h si apoi isi revine. Este ca si cum ridic piciorul de pe acceleratie 1 secunda si apoi il pun la loc. Lucrul asta se intampla DOAR cand ploua. Masina nu prezinta erori relevante. Are doar o eroare pe camera din stanga bara fata (irelevanta) Ceva idei? Mi se pare foarte bizar ce se intampla.0 points
-
Face treaba asta regulat, adica ai observat un oarecare ciclu sau e random ?0 points
-
Ia un F30 320d de 190 cp,eventual un sportline,sa aiba faruri cu led si climatronic,daca esti impatimit la muzica sa aiba si HI-FI sau HK.Nu te gandi la AUDI A4 ,nici nu se compara cu un BMW.Daca vrei sa ai niste luminite si o masina de kkt poti sa iei AUDI.0 points
-
Cum ziceam, am condus recent un A4 modelul nou, 2.0 TDI 150 CP cutie automata, dotari medii, destul de mult (700 km) incat sa-mi fac o parere. Avion frate, e la ani lumina fata de F30-ul meu si mi s-a parut si peste G30 (are un prieten). 150 de cai de Audi sunt mai puternici decat 190 de BMW, iar pe curbe am depasit Subaru WRX, EVO X, TypeR..jale, xDrive-ul e fix pix. Matrixul lor e Led ca lumea, nu lanterne chioare ca la mine, pana si pielea maro de pe A4 e mai misto, ca de pe fundul unei dansatoare de Salsa nu coniac rĂŁsuflat. Din pacate am inteles ca se gasesc greu, la Audi se vand cu spaga... Acest post este o gluma si trebuie interpretata ca atare.0 points
-
Faptul ca ai tester poate fi util sau total inutil. Ideea este sa stii sa-l folosesti, asta in primul rand. In al doilea rand, depinde si ce tester ai.-1 points
-
-1 points
-
Probabil nu este relevant, fiind vorba de alta marca si alta tara decat germania sau romania: - nissan, interval de service la diesel 30.000 km, autoturism cumparat nou, cu garantie; la achizitionare, mi-am manifestat nedumerire fata de intervalul prea lung de service vs o masina ce va rula extraurban, destul de multi km anual; am intrebat daca garantia este afectata de schimburi ulei mai dese, am fost asigurat ca nu, este alegerea mea, atata timp cat schimbul se efectueaza intr-un service autorizat -legea prevede ca intretinerea autovehiculului se poate efectua in orice service autorizat, atata timp cat se respecta specificatiile producatorului,iar garantia nu este afectata -am efectuat schimburi intermediare, la 15.000 km, in service-uri multimarca, iar garantia (nu ca as fi folosit-o vreodata), nu este afectata-1 points
-
-1 points
-
Ai fost la astia "ai nostri" pe Dudesti? Incearca-i pe aia din Militari,sunt cei mai buni din Bucuresti(cel putin din experientele mele).-1 points
-
Ultimul numar din AB poate are raspunsul la problema ta......Hankook = caca maca.-1 points
-
e mort forumul acesta, il simt.Cu fiecare zi care trece parca e din ce in ce mai rau.Sper sa ma insel desi nu prea cred.Cred ca primesc mai multe raspunsuri si pe forum de acvarii si pe orice alt forum decat aici. Ar trebui declarat oficial MORT forumul acesta!-1 points
-
Salut, daca vrei sa mergi mai mult la drum lung eu zic sa nu iei 316 sau 318.. Nu cred ca vei avea suficienta putere.. As lua 320 macar Si daca iti iei din Germania, e de preferat sa iei de la dealer neamt, nu turc, arab etc.. Eventual reprezentanta ar fi si mai bine.. (316-le aratat de tine e la dealer turc).. Totusi sunt o gramada de bani, nu merita sa risti.. De asemenea, la banii astia e pacat sa o iei fara optiuni.. Uite cateva exemple: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280673843&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=130000&maxPrice=25000&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=5&scopeId=C&sfmr=false&searchId=11d38d40-204c-cd06-18c0-6e9bc4ec6db1 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280544599&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=130000&maxPrice=25000&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=7&scopeId=C&sfmr=false&searchId=a7266dd3-5742-c568-71aa-82249765fe1d https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=279466243&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=130000&maxPrice=25000&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=7&scopeId=C&sfmr=false&searchId=a7266dd3-5742-c568-71aa-82249765fe1d https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275294679&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=130000&maxPrice=25000&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=8&scopeId=C&sfmr=false&searchId=6ddec428-2c84-465e-2dd4-9a4b545abd2c https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=279881348&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=130000&maxPrice=25000&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=9&scopeId=C&sfmr=false&fnai=next&searchId=e7ff0f24-2b6f-a4d3-a285-5cec16aa4c00 Intre Auris, A4 si Seria 3, as merge pe Seria 3.. Aurisul nu trage la drum lung, are interior anost, iar A4 e un fel de VW/Skoda cu alta sigla.. Daca ai cum sa maresti bugetul si vrei ceva mai fiabil, as lua Toyota Camry 2.5 hybrid, pleaca undeva de la 30 si ceva de mii noua.. Peste 1-2 ani probabil se vor gasi la 20 mii second hand.. Sau si un Mercedes C220 gasesti super bun la bugetul tau, daca iti place.. Multi zic ca motoarele diesel ar fi mai fiabile decat cele de pe BMW.-1 points
-
Motorul nu este pornit, n-are nici o relevanțĂŁ ce spui.. Volanul aratĂŁ de 320k km.-1 points
-
Iti inteleg frustrarea si vastele cunostinte,insa am precizat ca vroiam doar o parere vis a vis de cele auzite si enumerate. Stiu ca pot fi multe cauze pentru care "nu trage" si scoate fum. A fost pusa pe tester si singura problema a fost turbina care nu functiona la capacitate maxima si mi s-a spus sa inlocuiesc ce am specificat in postul anterior. Ulterior,ieri mai exact, mi s-a spus de filtrul epurator despre care sincer sa fiu,nu stiam.-1 points
-
Salut !! Am un E61 din 2006 de 110kw si ar trebui sa ii schimb placutele si discurile , motivul fiind vibratii la franare la viteze mai mari de 90 km/h si am nevoie de un sfat/recomandare … Eu vreau sa cumpar un set de discuri fata ( ventilate si perforate cod producator 150.3403.52 ) + placute pe Zimmermann , dar mecanicul si cel de la piese auto mi-au recomandat ATE , motivul fiind ca cele de la Zimmermann sunt mai proaste decat ATE si sunt problematice , plus ca nu primesc garantie la cele Zimmermann , si nu stiu ce sa fac , de asta am deschis topicul acesta . Voi ce discuri recomandati ? Sunt diferente mari intre cele perforate si ventilate , si cele doar ventilate , voi ce recomandati ? Stiti cu ce discuri sunt echipate BMW-urile din fabrica ? Am posibilitatea de a cumpara discurile si placutele din Germania , sa fie oare mare diferenta de calitate intre DE si RO ? Orice sfat/idee sau injuratura o voi trata ca atare . Multumesc si drumuri bune la toata lumea !!!-1 points
-
Salut, Puteti sa-mi dati niste pareri despre aceasta masina: https://www.olx.ro/oferta/bmw-gt-325-pachet-sport-3-butoane-hud-218cp-2016-IDcp7Fn.html#a9ba67d12a;promoted-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00