Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/29/19 in all areas
-
haha , de parca dorian popa e vreo somitate in tuning sau orice altceva ... ii stiu pe baieti , la ei am montat eibach la E60 .7 points
-
lol , pacat de masina .. parca ne-am intors in ani 2000 si in era NFS ) cred ca merg niste grile false pe capota , eventual si pe plafon daca tot i-ai facut si farurile cu folie neagra, ah si un eleron mai inaltat pe hayon ar fi bomba. in alta ordine de idei : O masina absolut superba ,cu o culoare absolut oribila rezultata in urma colantarii ... mai bine o luai alba ..desi masina aia pe negru arata cel mai bine.. deh, prost neamtu' ca nu a stiut sa-si aleaga culoarea.. )6 points
-
DupĂŁ mine ai "distrus-o" prin colantarea asta...dar, ție trebuie sĂŁ ĂŽți placĂŁ Apropo, mânerele ușilor de ce nu le-au fĂŁcut?3 points
-
revin cu un rezumat a ce am aflat in luna care a trecut de cand mi-am cumparat primul bmw problema era simpla, cautam solutii pentru a folosi apple carplay pe ecranul masinii. solutiile de mai jos cred ca se aplica pentru cam toate modelele f3x. solutiile gasite de mine se pot incadra in doua categorii mari, cu cateva directii separate pe fiecare categorie, si voi incepe cu: - solutiile aftermarket: modul separat pentru carplay: se intercaleaza intre unitatea originala si display; se poate comuta din unitate ce afiseaza display-ul (adica meniul idrive sau interfata carplay); diferite modele si implementari - conectare wireless sau pe cablu, folosesc microfonul original sau nu, etc; din ce am vazut eu, cele mai cunoscute modele sunt de la bimmer tech, unique ad si joyeauto, dar exista si alte chinezarii pe aliexpress. sunt destul de multe review-uri pentru fiecare in parte; navigatie independenta cu android: inlocuieste display-ul din bord cu o tableta cu android; la fel, are intrare video pentru unitatea originala a masinii, pentru a se putea folosi in continuare si idrive-ul. cel mai avansat model acum pare a fi cel de la avin - ecran 10.25", 4 GB RAM, android 9.1, etc. cu destule alternative pe site-urile chinezesti. - solutiile OEM, in ordinea crescatoare a complexitatii: pentru masinile cu unitati nbt evo id5/6, carplay se activeaza pur si simplu pe site-ul connecteddrive (nu stiu daca pentru id5 se poate direct sau e nevoie de vreo codare, dar oricum, e foarte simplu) pentru masinile cu nbt evo id4 - se poate flashui unitatea cu firmware-ul de id5/6 si apoi activa carplay-ul; din ce am vazut, in general ruleaza decent, dar pt ca id4 vine cu 2 GB RAM (fata de 4 pt id5/6), pot aparea probleme de stabilitate (reset-uri, etc) in anumite conditii de utilizare; se pot evita doar prin inlocuirea unitatii, revin mai jos; pentru masinile cu unitate nbt sau sub acest nivel - trebuie facut retrofit la un head unit care suporta softul de id5/6. retrofitul de sistem id5/6 e destul de complex cat sa merite o categorie separata, in opinia mea, si poate insemna: inlocuire de head unit, display, idrive controller (pentru masinile cu nbt, se poate inlocui doar head unit-ul, dar functiile de pe controller nu vor mai corespunde cu ce e scris pe butoane) - se pierd functiile connecteddrive si navigatia originala; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus emulator atm - se poate folosi navigatia masinii, dar se pierd functiile connecteddrive; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus modul atm OEM plus cablaj nou - se pastreaza in principiu toate functiile, dar e si cel mai complex retrofit. pentru toate optiunile de mai sus, este necesar fie ca unitatea sa fie codata pe vin-ul masinii, fie sa fie instalat un filtru can, pentru ca unitatea sa fie acceptata de masina. instalarea unui modul atm original si folosirea unitatii cu vin-ul original al masinii va necesita si mutarea unui circuit integrat (esim) din modulul TCB (daca masina a avut unul) in atm. se poate instala si un modul atm fara sim-ul aferent vin-ului masinii, folosindu-se un cablaj cu filtru can, dar inca nu mi-e clar cum. gata, asta-i tot acum la final imi dau seama cat m-am lungit, probabil ca nu va citi nimeni toata polologhia, dar stiu ca mie mi-ar fi fost mult mai usor la inceput daca as fi gasit toata informatia asta intr-un singur loc. daca vreo parte e neclara, ma voi stradui sa clarific, in limita cunostintelor mele inca foarte limitate.2 points
-
Si apartamentul te-ai decis sa il cumperi in 3 zile, dupa ce intai ai zis ca oricum depinde intai de pretul cu care vinzi masina. Pana la urma evident ca nu conteaza, dar e fix degeaba topicul, mai ales ca tu ai intrebat de preturi. Peste 2 ani ce relevanta mai are?2 points
-
Ce-mi plac aceste topicuri fix degeaba. Doar de dragul conversatiei, ca omul de fapt vrea sa isi ia masina peste 2 ani.2 points
-
Important e sa iti placa tie ....pt unii wow pt altii bau . Atat sublimul cat si ridicolul atrage atentia .2 points
-
Ce e rau in asta? Nu a fost niciodata bmwclub un forum gen 4tuning. S-au apreciat modificarile cu gust intotdeauna!1 point
-
nu as pune folie pe faruri, indiferent cat de bine ar arata, chisr daca scade intensitatea luminoasa fie si pana la 5%. parca nici nu as cobora un SUV cu 4 cm, pt ca isi pierde sensul de suv. in felul asta se poate lua un sedan pompos, pt ca aproape in asa ceva se transforma un SUV coborat1 point
-
nu se discuta , stai lin , e cam bombonica pt un mutant de masina , , am mai vazut Z4 facut culori nebune si era relativ ok, inclusiv un 6 verde lucios era pe la mare .Asta e o masina mai serioasa , impune respect prin prezenta , e ca si cum ai purta un ceas portocaliu la mana , tu fiind la costum si nu in pantaloni scurti pe plaja , adica undeva e o aroganta rupta din context si pt unii pare simpatic , pt altii nu . Poate peste cativa ani vei vedea diferit lucrurile , nu trebuie sa te superi , tu bucura-te de ea ca pe noi nu ne deranjeaza de fapt nimic1 point
-
Frustrare clar , prostie , invidie . PS am programat schimbul ulei cutie , la Automatico . La 108 k ar fi schimbul ca la carte aproape1 point
-
e da...am gasit masina si persoana pe care sa fiu invidios (in sensul bun, daca se poate spune asa) sa o conduci cu placere, MYX-ule...nu ca n-ai face-o. Seria 6 GC mi se pare de vis. E masina pe care mi-o doresc si eu.1 point
-
e foarte frumoasa masina, imi aduc aminte cand am stat in ea prima data cand a aparut acest model si am zis cat de tare este si cum bordul e iarasi orientat catre sofer si e clara demarcatia intre sofer si restul pasagerilor, acela mi s-a parut punctul forte al interiorului, aduce mult cu prima serie 8 la acest capitol. Una din asta mi-as lua si eu oricand, dar inca mai am de carat carucior . Sa te bucuri de ea cat mai mult si la multi km fara probleme1 point
-
1 point
-
Mos tifreaf, daca intradevar intrai si tu pe aici si mai citeai cate una alta, ai fi stiut ca exista site ul real oem unde gasesti dupa VIN ul masinii orice piesa vrea sufletul tau. Apoi bagi o cautare pe google.ro cu acel cod si instant gasesti 2 - 3 magazine. Asa ca lasa gargara de victima mileniului.1 point
-
Pentru cei care vor sa inteleaga mai mult: https://promstall.ru/ro/appliances/the-normative-specific-consumption-of-conventional-fuel-effective-specific-fuel-consumption.html Cristianro mi-a ridicat mingea la fileu.1 point
-
Uleiul pe raft are o valabilitate de aproximativ 5 ani si asta cand nu este supus nici unui stres. Cand este solicitat intr-un fel sau altul viata lui scade. Dupa mine uleiul schimbat corect nu are ce rau sa faca. Dupa o vreme uleiul lasa un "sludge". Nu are cum sa fie uleiul bun 100 % si dupa 4 ani (ca idee). https://www.bellperformance.com/blog/motor-oil-shelf-life1 point
-
Azi i-am scos cifrele si literele de pe spate ca ma stresau . Arata mult mai bine , si am surprins si albastrul in poze :goodjob: , a venit si flansa , rezolv sapt asta . Un alt host pt poze gasim ? vad ca astia pun watermark1 point
-
cea din fata de la golden palace era , inteleg ca erau mai multe, eu n-am mai vazut decal nfl sau mai sunt doar cu stopurile schimbate Ceva impresii la cald dupa cateva sute de km . Masina e clar diferita de alte serii pe care le-am mai avut , 3-5 , feelingul general e ca F06 e o masina premium , adica iti da feelingul asta de la exterior si se continua in interior cu materialele si dispunerea lor . Am sa descriu din prisma comparatiei cu f10 care e destul de dotat , ma refer aici la dinamic drive si adaptive drive , amortizoare edc , dotari care nu sunt la F06 dar compenseaza prin diferenta de inaltime , masina nu inclina in curbe f mult dar se putea mai bine , simt cumva senzatia de ruliu uneori , cam cum avea E60 inainte sa montez Eibach , dar mult diminuat , nu-mi dau seama acum daca niste amortizoare mai dure ar rezolva situatia sau o bara de torsiune mai rigida . In nici un caz nu as monta arcuri eibach, ar fi mult prea joasa . Jantele 20 surprinzator nu imi par inutilizabile , la modul real eu nu simt o diferenta majora intre 19 si 20 poate si pt faptul ca suprafata de contact este identica , probabil e un risc accentuat la gropi etc . Este o reala placere sa o conduci la drum lung , motorul se simte relaxat , in mod sigur simti diferenta de cuplu ,mai ales la viteze mari . Azi am revenit si am condus f10 50 km , cum am mai spus , scaunele comfort incomparabile , am sintit clar ca edc amortizeaza mai bine , parca mai ferm , nu stiu cum ar fi cu 20 dar n-ar trebui sa fie diferente . Consumul 11 la viteze 160-180 , n-am facut o medie , oricum i-am dat , in limita asta pt ca are flansa spate crapata si nu am vrut sa risc , ceva varfuri cat sa ma simt eu bine ca masina poate . Si da poate , creier sa ai si drum liber . :frantics: Pusa una langa alta f06 f10 clar cea din urma pare o masina de familie ..frumoasa si puternica . f06 alt film , nu te gandesti la o masina de familie. Iti da senzatia de frumos si putere si cam atat . Si abia astepti sa o conduci . Ca nivel de zgomot as spune ca e aprox la fel , se simte usor mai silentios motorul la F06 , sa zicem un 10 % si aici includ si feedbackul de la zgomotul de drum la viteza , ma steptam sa fie mai zgomotos f06 dar nu e . Ambilightul nu-mi place , destul de slab , intens exact unde incepe ledul si apoi se pierde pana la capat , jenant . Probabil voi proceda ca la f10 si voi monta un kit . Frane beton , imi place ca are etrierele vopsite , face parte din M sport package , urmeaza sa-i scot m si inscriptia 640 , nu-mi plac . Nu prea am ce schimba la ea , poate sa ma joc cu jantele putin , am comandat grile negru lucios performance sa fac test , daca imi place le pastrez . Am scapat cu muzica , are HK . la colision warning are 2 avertizari , una alba cu atentie si una cu rosu , parca fct mai bine ca la f10 , inclusiv franeaza mai bn , la oameni afiseaza o pictograma umana si rupe franele .Daca te simte cu piciorul pe frana nu intervine . daca dormi franeaza imediat . Incep sa ma obisnuiesc cu proprortiile , e mai lunga botul usor ascutit , e jale la parcari momentan ma dau jos si ma uit . Sa speram ca voi fi atent mereu . Dupa ce am condus f10 azi am vazut diferenta , inaltime si lungime . Latime pare la fel , cel putin asa se simte . f10 imi pare f infipta pana in 120-140 , dupa viteza asta F06 e bomba , dif de cuplu probabil , altfel pune puterea . i-am comandat flansa spate si uleiul de cutie transfer in prima faza , o sa fac un flush la grupuri in primavara si mai las uleiul la cutie momentan. Farurile sunt dementiale , e lumina pe strada acum , ca intensitate as spune undeva la 30% plus fata de xenon , ca si lungime raza indiscutabil superior , esti pe faza lunga mereu se joaca din conul de umbra , le vezi pe sosea cum se plimba . cam astea ar fi momentan impresiile la cald , voi mai reveni cu pareri. f10 intra la vanzare in scurt timp , voi face si aici un topic sa fie , evident conteaza jurnalul tinut pe forum , mereu a contat la toate masinile vandute .1 point
-
inainte se platea sa ai bara , bandourile, oglinzile, manerele in culoarea caroseriei....acum platesti sa le ai negre....niciodata nu suntem multumiti )) si eu sunt de parere ca masina era superba cu rotile de fabrica, culoarea originala...etc dar fiecare cu gusturile lui si propietarul decide si de data asta1 point
-
E unul din cele mai frumoase, dacĂŁ nu cel mai frumos și “individual” model (nu ai cum sa ĂŽl “confunzi” cu nici un model nici interior, nici exterior). Foarte frumoasa. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos și sa te poarte in siguranța.1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina, doar ca jantele nu imi plac...nu pe negru. Arginitul OE schimba putij peisajul. Parca prea mult negru.1 point
-
0 points
-
Man, trebuie sa intelegi, aici se posteaza chestii mai importante, de exemplu cand iti speli masina, cand faci revizia, cand iti schimbi lantul la bolid...si...cam atat. Mai apare cate unu care intreaba de DPF...si cam asta e )0 points
-
0 points
-
Am scapat de carucioare , portbagjul e cam mic , cred ca doar deschiderea , mereu ma uitam la 6 pe strada si imi placea ca iese in evidenta si e diferit , nu e o masina de familie , faptul ca n-are rame la geam ,usa mare , sunt multe lucruri misto la ea , pozitia mai joasa , luneta mica , zi de zi descopar ca-mi place tot mai mult. Cred ca ii iau fsc original sa activez SLI . Nu prea am ce sa ii fac dar nu e boring absolut deloc ,cred ca in oras consuma aprox 13 cu trafic asta de vara. Cam are lipici la prosti si provoaca o invidie proasta ,am gasit masina scuipata de 2 ori ...i-am montat camera fata momentan si voi pune si spate , hardwire kit . Sunt ceva mai atent pe unde parchez . Alex ,tre sa iei una clar, merita doar pt ranjetul ala pe care il ai cand te-ai trantit in ea ...Hello bby gen ))0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Asta da pret ! deja la 30 , 32 ĂŽți iei modelul nou ,,,o avea al tĂŁu 80.000km dar nu e mașina de 30.000 niciodatĂŁ ,,, poate peste 30-40ani,,, Eu nu cred ca vreți sa va despĂŁrțiți, poate te ai supĂŁrat pe ea și ai amenințat -o ca o bagi pe autovit ,,,,bafta !-1 points
-
Eu mi as lua neagrĂŁ ,,, I found this offer at mobile.de: https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251128351&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios BMW 650i Cabrio First Registration: 07/2012 Mileage: 95,054Â km Fuel Type: Petrol Price: €31,990-1 points
-
Așa e ,,,misto și anul, misto și modelul, misto și configurația, misto și km, misto și prețul ,,,-1 points
-
Daa vezi sa nu, asta era : e prea scumpĂŁ pt mine ,,, când N ai argumente ce sa zici și tu,,, dacĂŁ un nebun pe mobile.de cere un pret asemanator cu al tĂŁu asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca prețul ĂŁla e un etalon ! ,,, ma rog ,,, E frumoasa dar tot 2008 rĂŁmâne!-1 points
-
Sa am contrast frumos...am lasat mai multe elemente negru lucios:) Da...fiecare cu parerea lui...din 10 persoane cand trec pe strada 8 se uita si raman...wow...Plus ca mai aveam si eu la pitesti cativa tov si ziceau dute ba ca nu prea e....si cand au vz live... Masina nu este frumoasa...este superba Maine o sa mai fac cateva poze si cu oglinzile terminate.-1 points
-
Ce va faceati voi daca luati masina noua si va dadea bmw garantie 5 ani fara limita de km ? Schimb ulei motor si filtre la 35 de mii,schimb filtru carburant la 70 de mii, schimb ulei cutie nu ....s.a.m.d Respectati intervalele lor si pastrati garantia?sau renuntati la garantie si schimbati uleiul in cutie ,ca asa ati auzit voi ca e bine ?-1 points
-
In cartea service ,nici macar nu exista rubrica pentru asa ceva . Producatorul cutiei recomanda ,normal ca recomanda,banii multi nu vin din vanzarea piesei ,ci din service . La masina mea nu a schimbat nimeni uleiul in cutie si nu il voi schimba nici eu . Ps: celorlalti nu le raspund pentru ca au atitudine de fetite rasfatate.-1 points
-
Pai asta e ideea pe care tu n-o iei in calcul. De unde stii tu cum imi aranjez lucrurile? Poate acum mi s-a ivit ceva bun, poate s-au schimbat anumite varibile. Discutia a fost degeaba pentru tine, pentru mine a fost buna si peste 1 an sau 2 tot o sa fac aceasa achizitie. Pretul va fi la fel de relevant, poate, pentru ca atunci masina va trebui sa nu fie mai veche de 3 ani. Ma gandesc ca o masina care are acum 3 ani vechime cu una care atunci va avea 3 ani vechime vor avea un pret relativ similar. Putem continua cu explicatiile dar nu cred ca are rost.-1 points
-
-1 points
-
Am rezolvat problema. Senzorul arborelui cotit a fost problema. Avea garnitura ceva mai groasa. Am schimbat-o cu una mai subtire si nu mai am probleme. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk-1 points
-
-2 points
-
De ce a distrus-o ? Ca na lasat-o neagra sa fie sclavul masinii sa frece la ea toata ziua si s-o spele la 2 zile ?-2 points
-
Cand conduci o masina care costa cat jantele lui, normal ca esti invidios ) ce ne mai cacam atat pe noi.-2 points
-
De dragul converstatie n-a fost, dar fiecare are prioritatile lui si la mine a primat cumpararea unui apartament fata de o masina. In plus, ce conteaza cand cumpar daca am aflat ce ma interesa?-2 points
-
-5 points
-
Ma faci sa rad Dar uite totusi suntem in 2019 si dintr-o masina cu o culoarea des intalnita de kkt si clasica...dupa parerea mea si a tuturor in afara de 2-3 de pe forum... am reusit sa fac o culoare super frumoasa si am dat un alt aspect unei masini clasice de batran. PS: Eu acum incep sa inteleg dc forumul numai este deloc activ, nici intalniri , nimic....pentru ca au ramas doar carcotasi aici...restu au inteles si au lasat deoparte forumul Ca ma tot intrebam ce se intampla...cat de activ era ultima data cand am mai fost pe aici.....Cand va aud awolo ai distrus masina , bataie de joc...)))))) sunteti funny... dar ma abtin ca asa este mai bine Intr-un final o sa ramaneti 2-3 carcotasi aici si atat-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00