Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/05/19 in all areas
-
E mai fiabil decat E46 care isi inghite clapetele din admisie si decat F30 pana in 2014 care are lanturi din plastic.. Si daca pica turbina (cu toate ca da semne prevestitoare mai multe decat un lant sau o clapeta/doua) tot nu atinge cheltuielile celorlalte doua. Daca conduci decent si ii pui ulei 5W40 (de cand ai masina.. SAU daca 5W30 il cam consuma..), motorul e aproape infailibil. Oricarei masini i se pot rupe arcuri, decalibra termostate, uza rulmenti, bucse... Astea sunt ca si lucrari de intretinere dupa 200-250k km. Aproape obligatoriu (cand intri in posesia masinii) schimba ulei in cutie, in diferential, directie, tot lichidul de frana, ulei motor, filtre: aer, polen, motorina.. Schimba freonul cu robotul.. Si totul va fi mult mai fiabil.2 points
-
Am parcurs intre timp 7000 km - 180.000 km total - si constat cu bucurie cat de robust e construita masina. Nu ma asteptam ca toate ehipamentele sa functioneze si cu mici exceptii as zice ca masina se comporta ca in primii ani de viata. Ce ma incanta in mod deosebit e motorul - simfonie in 6 cilindri , modul cum urca in ture e liniar si o face fara a simti efortul unei caroserii cu o masa ce se apropie de 1700 kg. Dupa am am schimbat uleiul am zis ca restul de juma' de litru sa il tin cu mine in masina ca in caz de nevoie sa completez, insa joja de ulei refuza sa imi ceara acest lucru uleiul fiind inca la semnul de maxim. Eram curios cam cati cai putere au mai ramsa sub capota dupa asa ca in urma unui test dyno am numarat doar 170 CP din cei 192 CP declarati pe hartie de BMW. Vreo 10 CP am reusit sa ii aduc inapoi remapand ECU pt restul trebui sa caut un lasou si un cowboy competent La prima vedere se poate zice ca 10 CP castigati din chip tuning nu sunt mare lucru insa coroborat cu cresterea de cuplu de la 250 Nm la 280 Nm (la 2000 rpm), masina se simte fiind mult mai agila in acceleratii la plecarea de pe loc sau in depasiri la viteze urbane. Cutia de viteze schimba lin in Drive, tranzitia de la o treapta la alta fiind destul de lunga ca si timp. Foarte rar in modul Sport o mai simti cum te bruscheaza la o trecere din treapta a 2 a catre a 3 a intr-o o acceleratie mai viguroasa. Per total e o cutie lenta orientata catre confort insa in caz de nevoie daca modul Sport nu e suficient se poate schimba si in modul manual. Am facut si un schimb total de ulei la cutie de viteze folosid o metoda manuala de flush (tipul asta de cutie nu se putea conecta la aparatul specializat). Practic s-a ales solutia de a deconetat furtunele de la radiatorul de ulei si prin pornirea motorului si antrenarea convertizorului de cuplu "s-a pompat" afara tot uleiul ramas in cutie. In total s-au folosit 13 litri de ulei, aprox. 4 litri fiind sacrificati pt acest flush manual. Foarte pozitiv a fost faptul ca magnetul din baia de ulei nu prezenta urme de pilitura, doar uleiu era innegrit bine si erau depuneri de material de frictiune de la ambreiaje.2 points
-
Sunt pline soselele romaniei si nu numai de astfel de zebzeci! Trist este faptul ca nu ia absolut nimeni nici un fel de masura impotriva acestora. Intr-o tara din aia ”ca afara” baiatu se alegea cu masina confiscata, o amenda uriasa, cu zile de munca in folosul comunitatii sau poate chiar un pic la racoare! Sincer un astfel de individ ar trebui direct inchis macar 1 an de zile. Daca pe un drum cu 1 singura banda pe sens, cu limita 70, la limitele a 2 localitati rurale, acolo unde exista copii, oameni batrani care pot traversa strada neatenti, omu` gandeste ca este cool ceea ce face, ma intreb pe una din putinele noastre autostrazi oare cum s-ar manifesta orcu`?! Ma cuprind nervii...1 point
-
nu cred ca-i pot suspenda permisul pe baza unor imagini ...un avocat demonteaza usor totul . Mai prost e ca daca nu va fi potolit el tot va continua cu teribilisme de gen , foamea de atentie , fb , like cam asta i-a tampit pe toti zmeii astia1 point
-
O turbina - 525D cu motor de 3.0 a fost facut doar prin 2010-20111 point
-
1L BMW Twin Power Turbo 5w30 = 30-35 lei/L - ulei obtimut prin HC (hidrocracare) din combinarea unei ulei baza mineral, din grupele II-III, cu anumiti aditivi (destul de slabi/ieftini); 1L RAVENOL VMP SAE 5W-30 = 65-70 lei/L - ulei complet sintetic imbunatatit cu aditivi de molibden si tungsten, din grupa IV-V. Cam asta spun nemtii, eu doar constat pe pielea mea. Fostul ulei BMW 5-30, cel in sticla gri era obtinut chiar din uleiuri minerale din grupele I-II, adica si mai slab. Cât despre uleiul de diferential, sincer nu am cuvinte frunoase, asa ca ma abtin! Eu am pus BMW si m-am ars! Numai bine!1 point
-
In momentul de fata ma "chinui" sa vand o masina la 24.000. Si ce credeti? cam toti care ma suna prima discutie este de genul: Care este ultimul pret? Pai sa imi bag ceva in obiceiurile romanului idiot si tampit! Cum pu*a mea sa nu intrebi intai de masina daca este buna? Cert este ca toti vor sa le lasi la telefon 2000 3000Euro, Unora cand le zic ca hai un 23500 si discutam la fata locului, fac urat. Ca ce frate doar 500 lasi ca p**a in m**a aluia care ia invatat asa!1 point
-
In weekend mi-am facut timp Ăâ˘i am schimbat tipsurile ,cele vechi diametrul 100 ,un tub tĂŁiat practic (cand am fĂŁcut evacuarea nu avea de 90 pe stoc ) cele noi diametrul 90 ,negre ,made in china. La ĂŽnceput imi pĂŁreau mici poate pentru cĂŁ eram obiĂâ˘nuit cu cele de 100 ,dupĂŁ puĂâşin timp m-am obisnuit ,sunt ok . In legatura cu schimbarea debimetrului am numai impresii pozitive ,despre consum ĂŽncĂŁ nu mĂŁ pronunĂâş cĂŁ este devreme ,cu eroarea aveam 13.8-14 km cu un litru vedem acum dacĂŁ se schimba ,ĂŽnsĂŁ despre feeling ,poate un efect placeb, parca am recuperat 150 -200 de ture la maĂâ˘ina la turati joase . Incerc sa explic ,dacĂŁ ĂŽnainte ca sĂŁ am maĂâ˘ina cât de cât gata de o depĂŁĂâ˘ire trebuia sa o tin pe la 1800 de ture ,acum merg liniĂâ˘tit la 1500 si la 1600 o simt ca se "infige" .1 point
-
singura concluzie pe care o trag de aici este ca uleiul pe care ni-l vand in reprezentante e mult mai prost decat uleiul cu care echipeaza masina ...daca tu spui ca ulei dupa 5k km era ars si cel care era in masina si avea considerabil mai mult era galben ! Asta nu confirma decat ca e totul facut ca dupa perioada de garantie pe care si-o asuma ei ..masinile sa nu mai duca f multi km chiar si cu piese OE , daca si la un ulei fac magarii de gen imi pare jenant din partea lor1 point
-
Te poti astepta la orice avand in vedere vechimea modelului si km pe care ii are. Cauta una cu istoric, de preferinta din afara, sau de la cunoscuti, pasionati. Tine pe dreapta 1000 de euro pentru siguranta.1 point
-
Eu insa am schimbat acel ulei in ambele grupuri diferentiale (fata/spate), masina fiind xDrive. Schimbul s-a facut cu ulei original BMW si ghici ce: uleiul scos din ambele diferentiale era perfect galben! Cand am schimbat distributia, peste 5000 de km adica, evident s-a dat jos si diferentialul fata, iar pentru asta a trebuit scos uleiul din el. Am ramas stupefiat sa vad cu ochii mei cat de negru este acel ulei BMW (negru ca un ulei de motor as zice), dupa doooar 5000 de km de la schimb, in conditiile in care conduc masina intr-un mod mai mult decat civilizat (astept sa se incalzeasca motorul pana sa o pot accelera mai bine, 120-130 km/h pe autostrada, 60-70 km/h in localitate, evit pe cat posibil kick-down-ul, iar cand acesta se intampla indicatroul temperaturii uleiul este cu siguranta la 100). Concluzia o trageti voi!1 point
-
Verifica actuatorul pneumatic de la turbina, circuitul de vacum si debitmentrul . Fa o diagnoza serioasa cu citire valori indicate/effective a presiunii de boost . E clar ca boost-ul NU functioneaza cum trebuie , deci pe partea de aer ai probleme . Debitul de motorina e corelat de DDE cu cantitatea de aer si cu cerinta de sarcina.1 point
-
In primul rand, trebuie sa gasesti problema, nu sa o maschezi cu aditivi. In viata mea n-am pus, si n-as pune aditivi in motorina. Pe langa asta tu folosesti in exces, se pune o data la nu stiu cate mii de km, nu cat pui tu. Probabil faptul ca intra tarziu boost-ul are legatura cu problema ta. Tre sa te gandesti sa afli care e problema, nu sa adaugi nu stiu ce controller. Normal boost-ul intra pe la 1800rpm sa zic, poate chiar putin mai devreme. De unde esti? Nu cunosti niciun mecanic specializat pe bmw? E model vechi, se pricep destui la el acum.1 point
-
Da, am rezolvat problema, am fost la cei cu turbina, mi au reglat tija actuatorului cu un aparat special, l au miscat o jumatate de filet, apoi au strans piulita! Am plecat in proba si nu mi mai recunosteam masina! Nu v am scris caci vroiam sa vad daca mai face, dar avand in vedere ca de marti nu a mai facut, cred ca s a rezilvat! Trage liniar si agresiv pe toata plaja de turatii!1 point
-
Si avem prima modificare , ambilight care si la seria 6 era penal de slab si monoton , dadea o atmosfera ciudata . oficial nu este nici un retrofit pt seria 6 , am rascolit tot netul si am inteles apoi de ce nu exista , montajul a fost unul fff dificil si a durat aprox 6 ore , am fost la un pas sa renunt ,s-a scos ambilight cu suportul care e f bine bagat in tapiserie , sub piele si pt a nu provoca alte daune s-a lucrat milimetric . In final baietii de la Am customs au facut o treaba perfecta dupa multe reglaje intensitate si pozitie a benzilor de led care provin de la un kit de f10 ,ciudat ca la o masina 2015 nu au facut un ambilight competitiv daca tot l-au instalat , un led care scadea pana la finalul benzii imi pare din filme proaste asa ca asta e rezultatul final acum de care sunt super multumit . Ce vedeti este intensitatea maxima care se poate regla din bord .uUrmeaza tipsuri de 650i, cele dreptunghiulare si difuzorul aferent . i-am infoliat si farurile in folie protectie , m-am gandit ca poate ajuta la vreo piatra mai nebuna1 point
-
ti-a dat cineva un minus , cred ca era cel care mi-a scuipat pe masina :frantics: :pirate:1 point
-
Daca ai condus mai mult masini diesel cu 200+cp un 330i nu este pt tine, mai jos nu are rost sa coboram. n54 manual, am condus 330d automat si nu am fost impresionat deloc Cauta o masina corecta raportat la starea ei, optiuni, km, socializeaza cu vanzatorul(psihologie :_)) ) ca sa il cunosti mai bine. Am avut trapa pe toate masinile, dar pe e92 e cam degeaba. Pe e36 cu trapa deschisa la 120 nu simteai nimic, la e92 de la 100 deja bate vantul in masina. Pe pozitia intredeschis/trapa ridicata te arde soarele, cred ca am sa ii aplic o folie de 5% transparenta. 335i n54 Bujii plus bobine pe original cost total 2000lei. Revizie toate filtrele AM si ulei 0w40 cost 600leii1 point
-
Tu tot dai exemple cu reprezentantele, iar aici vorbim de vanzatori privati. De ce insisti? As dori sa spuna cei care posteaza aici, de cate ori au dat niste bani garantie cand au condus o masina "test-drive" a unui vanzator privat? Sincer.. despre ce vorbim? Cat despre negociatul la telefon, se presupune ca stii din start cam de cati bani dispui cand vrei sa cumperi o masina. Cu alte cuvinte daca ai 14 mii, nu suni pentru o masina care este postata cu 18 mii si incepi cu "care e ultimul pret". Eu asa vad lucrurile si cei care abordeaza asa subiectul pot sa fie sanatosi. Daca tu ai un buget pentru un anumit model, mi se pare normal cand suni sa te interesezi de masina in primul rand, te duci frumos si o vezi, iar eventualul negociat il faci la fata locului. Daca masina corespunde exact descrierii din anunt, nu vad pentru ce incearca cumparatorul sa negocieze mai mult de stadiul de a intreba politicos, iar la fel de politicos pot sa il refuz. Nu vad nimic in neregula aici.1 point
-
Depinde, daca ceri tu sa iti dea hartie cu stampila... Tu crezi ca stampilele/semnaturi se pun asa usor...? Eu ma indoiesc. Ba se poate foarte bine sa platesti doar sa iti spuna din gura.. Si pana la urma de asta ai nevoie. De cuvantul cuiva DE INCREDERE!1 point
-
Sa fie orice masina ar fi, cum sa cumpar.o masina pe care sa nu pot simti si eu, intelege..??? Multumesc pentru sinceritate, ca ne-ai spus, dar eu sa mor daca as fi cumparat ceva de la ala! Cum adica doar la reprezentata testata??? Dar ce, cel un bun meserias/mecanic (pe care il pot gasi.. eu) si aduce la tine, nu poate sub ochii tai sa isi spuna parerea fata de masina, mie si nu tie!?!? Nici conditia asta din partea unui vanzator NU as putea accepta, fara suparare.. adica cumva sa crezi ca imcerc sa te irit.. (doar ca nu inteleg) cand vinzi ceva accepti conditiile cumparatorului nu pui tu conditii absurde!1 point
-
F frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Si eu sunt adeptul touringului, la orice ora. Legat de cutie, ZF in 8 rapoarte ar trebui sa fie la fel de rapida ca si o manuala (poate ar trebui sa o pui pe modul sport, ca sa nu mai simti lagul). Altfel, ar trebui oricum (si neaparat) sa te gandesti la un schimb de ulei in ea, se face la service-urile specializate.1 point
-
In timpul scurs de la prima postare a expirat si garantia de 1 an..., asta daca ar fi cumparat-o, in august 2016.1 point
-
Montajul in Buc la.Am customs , singurii in care am.incredere sa desfaca fetele de usi cu cea mai mare atentie fara sa rupa ceva sau sa zgarie.0 points
-
Asta cu nelasatul sa faci testdrive m-i se pare din altf film când vine vorba de vânzarea unei mașini... La mașinile noi cumparate din fabrica se ĂŽntâmpla sa apara probleme imediat dupĂŁ achiziționare, mai mari sau mai mici, dar uneori apar. Ce sa mai vorbim la mașinile second hand cu 100k + km... Orice mașina second hand am deținut, am fĂŁcut un testdrive și nici un dealer nu a avut de obiectat, ĂŽs de pĂŁrere ca atunci când cumperi mașina second hand ai dreptul si e obligatoriu sa existe o negociere de preț, indiferent ca e persoana fizica sau dealer auto și sa fie fĂŁcut un testdrive... DacĂŁ au ceva de comentat du-te mai departe, atât timp cât tu ai banul, tu alegi ce faci cu el, mașini ĂŽs o grĂŁmada și o sa mai fie, in domeniul asta nu exista “ocazie unica”.-1 points
-
Trebuie sĂŁ introduci optiunea clima automatĂŁ in vo(fa) si dupĂŁ sĂŁ codezi de default Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk $859 ar trebui sĂŁ fie codul de adaugat ,dar ca sĂŁ fi sigur verifica la cineva care deja are clima automatĂŁ Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
nu este buna versiunea asta deloc.Am ars 2 dvd-uri in 2 unitati diferite si dupa ce am introdus dvd-ul cu navigatia in masina nu face absolut nimic.Le-am scris cu nero express-image project copy-disc image saved project-selectare imagine.iso si scris la 3x.L-am verificat si de citit il citeste in orice unitate.La masina sufletul.Am ramas tot la versiunea CCC 2018,cu aia nu am probleme. Sigur versiunea asta e buna sau sunt io timpit si nu mai stiu sa scriu un dvd?-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00