Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/19 in all areas
-
Greu de gasit o masina buna la 11 mii ... acum sincer vorbind, tu daca ai avea un F30 bun, l ai da cu 11mii ? Asa cum tu nu ai vinde masina ta buna pe un pret mai mic, fii sigur ca nimeni nu e prost sa o faca ! ... logica e cam clara, pretul pe care esti dispus sa-l platesti pe un F30 se va reflecta automat in calitatea masinii. De foarte mult timp am inteles de ce lumea se plange pe forumuri/farcebook, etc ca BMW ul e o masina proasta ! Pentru mine, dupa un an si cateva luni de la achizitie si mai mult de 20mii km rulati, pot spune ca BMW-ul e o masina de nota 10+ . Bafta !3 points
-
Da , deci n-am stare nici cu masina asta . Tot inainte . Nbt evo G11 2018 . 4Gram , id6, montez si revin cu impresii , m-am decis sa tin fostele jante de pe f10 pt iarna si cred ca vor arata f bine , astept sa le vad montate am senzatia ca vor sta mai bine ca cele 20 fiind putin concave. Am schimbat 2 din ele cele de pe fata am gasit pe ebay setupul corect et32 pe fata , asa ca va fi cum trebuie 9j cu ET 32 fata si ET 25 spate2 points
-
Deci ai economisit 350 Lei pt a nu avea garantie? Daca cereai la reprezentanta probabil obtineai si un discount la piesa si/sau manopera si ieseai tot acolo.2 points
-
salut, nu prea ai de ce sa-ti faci griji, e normal sa mai transpire pe acolo. totusi as recomanda schimbarea filtrului epurator, probabil nu-si mai face treaba.2 points
-
Mai adaug un mic update. Am reusit sa schimb flansa, rulment cardan si sonda lambda iar bonus am schimbat si bucsa de la schimbator, avea joc si daca tot eram acolo... Chin sa dau jos evacuarea deoarece cineva s-a mai chinuit in trecut si piulitele erau facute zob. Norocul meu a fost ca era la munca baiatul care manuieste autogenul si a reusit sa imi dea jos suruburile si piulitele. De acolo totul a fost destul de usor. Mai ramane acum partea din fata, sa vad cat mai tin bratele cu pivoti si barele de directie + ca am un foarte mic joc in caseta de directie asa ca o sa o inlocuiesc si pe aceea cand o sa vina momentul. Apoi ramane diferentialul, care are ceva backlash, cutia si motorul. Estetic, am gasit aripa fata indoita fix pe evazare langa far, bara spate stearsa pana la plastic pe colt... toate asta prin parcari. Mai las sa se adune si poate o sa ma indur sa le duc la reparat, dar la cum e bucurestiul nu stiu ce sa zic. Adaug si o lista cronologica de piese inlocuite, pt jurnal si pt a avea un log cu cat costa toata distractia asta de a avea masina (spoiler alert ~7000 ron) Vas expansiune (pocnit) - swag - 177 ron Pompa servo - Luk - 530 - ron Prima revizie: Bujii 6 - Bosch - 150 ron Discuri frana fata - Ferodo - 374 ron Discuri frana spate - Ferodo - 442 ron Filtru aer - Starline - 16 ron Filtru Polen - ITN - 30 ron Filtru Ulei - Bosch - 23 ron Garnitura carcasa filtru ulei - Elring - 7 ron Set placute frana fata - Ferodo - 98 ron Set placute frana spate - Ferodo - 93 ron Set saboti frana - QWP - 63 ron Termostat - Wahler - 155 ron 7l Ulei - Bmw 5W30 - 210 ron 2l Ulei - Bmw 5w30 - 62 ron + inca multi litri papati Aparatoare noroi - prasco? - 41 ron (mai bine luam din dezmembrari) Bielete antiruliu fata - Lemforder - 124 ron Bielete antiruliu spate - Lemforder - 68 ron (nemontate) Bucsi brate fata (FCAB) - Meile HD - 313 ron Filtru combustibil - Mann - 65 ron (nemontat nu se potriveste) Flanse amortizor fata - Lemforder - 166 ron Flanse amortizor spate - Meile - 72 ron Pompa vas spalare parbriz - Febi - 20 ron Becuri xenon d2s - Osram - 288 Set suspensie - Bilstein B12 pro kit - 2100 ron Bucsi brat spate - Lemforder - 86 ron Flansa cardan - Febi - 143 ron Suport Rulment Cardan - Febi - 110 ron Bucsa diferential - Swag - 64 ron Rulmenti butuc spate - Optimal - 152 ron (unul nemontat) Bucsi exterioare brate spate superioare - TRW- 134 ron Bucsi exterioare brate spate inferioare - Lemforder - 82 ron 8l ulei - Motul 5w40 8100 x-cess - 320 ron Bucsa schibator - oem - 62 ron Sonda lambda - delphi - 198 ron Se mai adauga niste litri de ulei luati pt completari, vreo 530 ron pt detailing-ul facut, dar am vrut o lista cu toate chestiile schimbate. Am ajuns pe la 231500km.1 point
-
1 point
-
BMW X3 2.0d 177Cp Automat Xenon Piele Panoramic: 7.990 Euro Rulaj Certificat, 143.850 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare VIN: WBAPE11040WH44749 Prima inmatriculare 12.10.2007, Model 2008 Import August 2019, Provenienta Germania, Nerulata RO DOTARI: Faruri XENON Spalatoare Faruri Climatizare Automata Trapa Electrica Panoramica Cutie Automata Pachet Comfort Plus Tractiune Integrala 4x4 Scaune Incalzite, tapiterie Piele Volan Sport din Piele MultiFunctional Pilot Automat Proiectoare Ceata Cotiera Fata din Piele Senzori Parcare Fata-Spate Geamuri Electrice Fata-Spate 216 Servotronic 328 Aluminium Running Board Sill 358 Climate Comfort Windscreen 413 Luggage Compartment Net 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Package 464 Skibag 493 Storage Compartment Package 522 Xenon Light 662 Radio Bmw Business Cd 676 Hifi Loudspeaker System 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 981 Comfort Plus Package OPTIONAL: Set Suplimentar de roti de iarna +500Euro FARA VARIANTE! Revizii efectuate la timp, Istoric verificabil in reteaua BMW Contact: 0724.229.3081 point
-
1 point
-
Nu le mai lua personal Chiar sunt curios de rezolvare. Pe forum fiecare dintre noi isi spune punctul de vedere.1 point
-
0737085048 suna aici, te ajuta baiatul asta cu o diagnoza corecta, se ocupa numai de bmw.1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Apropo de motorizare / putere.. asa am zis si eu in primele cateva luni dupa ce am trecut la ceva mai slab.. apoi mi-a parut rau si pana la urma am revenit la vechile obiceiuri.1 point
-
450 lei tampon pe origine stanga la un x 3 e 83 2010 si de montat acasa in garaj....mokka...30 de minute si gata...1 point
-
+1 Când am luat mașina a fost ĂŽn jur de 16000 Euro. Acum la 3 ani mĂŁ vĂŁd nevoit sĂŁ o vând sub 11500, deoarece la acest preț nu sunĂŁ nimeni. :getlost: Și totuși mĂŁ declar super mulțumit deoarece mașina a mers și merge super, iar cheltuielile ĂŽn aproximativ 65-70000km au fost minime, ceea ce mĂŁ face sĂŁ spun cĂŁ un F30 ĂŽntreținut e o super mașinĂŁ. GĂŁsești la 11000 câteva F30-uri ce par destul de ok, chiar și mai ieftine, dacĂŁ nu ții sĂŁ fie dotate cel puțin cu o cutie automatĂŁ și xenon. ĂnsĂŁ trebuie sĂŁ fii atent la istoric.1 point
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande1 point
-
Dealer History Date Mileage (km) 05.06.2014 308084 km 05.05.2014 305013 km 19.11.2013 291673 km 29.04.2013 269825 km 13.12.2012 253972 km 23.07.2012 239695 km 27.03.2012 224395 km 18.01.2012 216214 km 21.11.2011 208174 km 19.10.2011 203212 km 10.08.2011 192858 km 10.08.2011 192055 km 03.08.2011 191868 km 28.04.2011 177134 km 01.04.2011 173804 km 29.03.2011 173318 km 28.12.2009 116770 km 31.12.2008 75776 km 12.12.2007 29746 km https://vin.report/download/vin.report%20-%20BMW%20VIN%20LITE%20WBAWD11090PV86236.pdf.aCdcxnG6GLK3qQahE7BCSiLCZlBvfKMl1 point
-
mie-mi sta gandul la Merc de ceva timp dar doar un anume model ma poate scoate din lumea BMW ,sau de ce nu pot sta ambele marci in garaj , o voi prezenta aici intr-o zi1 point
-
Sunetul de tractoras e ok dar fasaitul ala.e.mai mult un.zornait , daca ai ceva km poti face distributia oricum macar elimini din start un risc major la motorul asta .1 point
-
Mai adaugam un update, ca tot am avut un mic concediu. Am vrut initial sa inlocuiesc rulmentii pe spate si bucsele de la bascula. Vorbit cu amicu' cu service, mi-a dat elevator, scule si da-i. Am stat mai mult de juma' de zi sa schimb un rulment si o bucsa, partea buna e ca celalalt rulment nu era neaparat necesar sa il schimb, nu facea zgomot, dar am zis sa fie pereche... eh... next time. Apoi, mi-am luat o saptamana concediu serios si m-am luat de treaba, in curte ca omu'. Am schimbat bucsa de la bratul celalalt, bucsele de la bratele spate sus-jos din fuzeta si bucsa mare de la diferential. A fost fun, cred ca am facut o luna de sala in doua-trei zile cat am lucrat la masina. Mai am flansa cardan, rulment cardan, sonda lambda, dar pentru astea trebuie data jos evacuarea, iar suruburile care prind teava de galerie sunt praf asa ca am lasat pt alta data.(nu era neaparat necesar dar daca tot eram acolo...) Schimbat si ulei plus filtru, am pus Motul x-cess 8100 5W40, sa vedem cum il papa si pe asta (nehalita rau) Urmeaza sa ii fac o geometrie pt ca sigur nu mai e nimic corect oricat m-am chinuit eu sa le setez. Am mai aplicat un strat de ceramica, cel vechi inca era prezent dar pierduse ceva din hidrofobie Iar in timpul liber ca si relaxare am zis sa fac si eu ce vad pe yutub (monkey see, monkey do) + o poza cu diversele extractoare manufacturate + un mic teaser, sa vad daca il duc la capat.1 point
-
Trebuie sa iei in calcul, pe langa banii pe care ii ai alocati pentru achizitie sa mai ai 1000E pentru schimb distributie la motoarele astea N47. Daca tot faci un sacrificiu, gandeste-te sa achizitionezi o masina de care sa nu-ti para rau. Un 318d manual nu-ti va oferi o placere atat de mare si este chinuitor in mersul zilnic prin oras, mai ales ca acum Clujul concureaza cu Bucurestiul la aglomeratie.-1 points
-
Am inteles. Da, corect, cam asta e si rationamentul meu. In trafic, tot asa stau in spatele unui Matiz, fie ca am 2L, fie 3L. Mai important e confortul interior, si optiunile.-1 points
-
La reprezentanta te duci cu masina doar in doua situatii: masina este inca in garantie sau cand ai atat de multi bani ca nu conteaza (adica nu te superi, tu mandru fiind ca ai dus masina unde trebuie) daca iti strica de nu mai poti merge cu ea. (Enough said)-1 points
-
-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00