Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/17/19 in all areas

  1. Parerea mea e sa faci masina si sa o vinzi...crezi ca urmatorul motor nu e predispus la asa ceva? Ce faci iei motorul cu 220k il desfaci bagi cuzineti noi, pompa de ulei noua? Mai bine cauti prin NL sau DE un motor cu mai putini km si cu garantie mai mare, iti vine frumos acasa pe palet ambalat. Iar cu privire la ulei, cauta in manualul masinii pt motorizarea ta ce ulei recomanda BMW. Nu te mai lua dupa toti habarnistii.
    3 points
  2. Toata mizeria o absoarbe buretele de aici petele dupa clatire, la stofa curatarea se face cu aparaat de spalare si absorbtie sa traga mizeria din material fara a ajunge la burete, am incercar si eu ca voi cu biocarpet, tot la asta am ajuns.
    2 points
  3. Nu-l mai considera prieten.
    2 points
  4. 10w60 in motor turbo? Nu cred ca mai apuci urmatorul schimb
    1 point
  5. Am inteles. Da, corect, cam asta e si rationamentul meu. In trafic, tot asa stau in spatele unui Matiz, fie ca am 2L, fie 3L. Mai important e confortul interior, si optiunile.
    1 point
  6. acum am vazut ce a facut la maneru din dreapta de pe fata de usa ))))))))
    1 point
  7. DPF-ul tĂŁu este plin si nu se mai regenereaza din varii motive, fie stilul de condus, fie defectâşiuni ale senzorilor de pe DPF. Eroarea spune ca masa de cenusa/funingine din DPF este prea mare. ĂncearcĂŁ sa-l regenereazi musai la drum (viteza trebuie sa fie minim 100 km/h, constant, timp de 20 de minute). Ăti recomand cutia in modul Sport, sau dacĂŁ ai Adaptive Drive pune masina in modul Sport, iar viteza sa fie setata pe Cruise Control la 130 km/h, bineĂŽnteles pe autostrada gĂŁsindu-te in aceasta ipostaza, nu prin localitate. DacĂŁ nici asa nu vrea ĂŽl poti curtat chimic prin procedeul recomandat de BMW, nu cu apa fiarta sub presiune! DacĂŁ totusi nici asa nu reusâ˘esti mai poti ĂŽncerca sĂŁ-l trimitâşi la cei de la Odorheiul Secuiesc pentru ââŹĹcoacereââŹÂ in cuptor, urmat de regenerare la drum. DacĂŁ si dupĂŁ asta rezultatul e 0 atunci cumpara alt DPF! Nu ar strica nici sa verifici senzorii de pe DPF(senzorul diferentâşial de exemplu Ăâ˘i senzorul de presiune ). Acesti senzori dau erori care pot fi fatale pentru DPF pentru ca DDE-ul nu mai comanda regenerarea, iar asta duce la cresterea soot mass-ului si a starii ââŹĹneregenerabilââŹÂ. Succes! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. categoric ca masinile vechi nu se vor mai face ever, nu cred ca peste aproape 20 de ani un F30 va fi la fel cum este un E36 sau E46 acum, vorbim de unul ingrijit normal, si numai faptul ca 90% sunt tractorase fara nicio emotie, cele L6 benzina sunt extrem de rare si plasticaria ieftina din ele nu o vad rezistand 20 de ani. Pentru noi astia care am prins si masini din epoca veche cu siguranta acelea vor ramane icon cars, astazi 75-80% dintre masinile noi sunt de duzina cu motoare la fel, ca mai toate sunt company cars si aia vor sa fie cat mai ieftin si la achizitie si la mentenanta sa tragi de ele si apoi sa le arunci, sa iei altele samd...totul e consum, totul e pe credit, putini mai cumpara cu ideea de-a o tine ani buni. @mdln - da, m-am apucat de GTi, nu e la fel de buna ca si E46 Coupe, e insa mai usor de modificat pe partea mecanica cu un potential mai mare avand un motor turbo, si ideea ar fi de a o duce catre o masina de track, de E46 mi-ar fi parut rau sa-l modific, cred ca masina aceea trebuie sa ramana stock.
    1 point
  9. O posibila cauza pentru problema descrisa de Marius2015 este schimbatorul de caldura ulei-apa. Este vorba de piesa p/n 11428507627 "heat exchanger", la nivelul careia se intalnesc circuitele de racire si ungere. O fisura in heat exchanger permite lichidului de racire sa treaca in circuitul de ungere.
    -1 points
  10. Up 9500. Deja regret puternic ca i-am tinut istoricul super detaliat si am ingrjit-o prea bine, mai bine trageam de ea cat puteam dupa care ii dadeam km inapoi cu 80mii si o vindeam "tzipla, boss".
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.