categoric ca masinile vechi nu se vor mai face ever, nu cred ca peste aproape 20 de ani un F30 va fi la fel cum este un E36 sau E46 acum, vorbim de unul ingrijit normal, si numai faptul ca 90% sunt tractorase fara nicio emotie, cele L6 benzina sunt extrem de rare si plasticaria ieftina din ele nu o vad rezistand 20 de ani. Pentru noi astia care am prins si masini din epoca veche cu siguranta acelea vor ramane icon cars, astazi 75-80% dintre masinile noi sunt de duzina cu motoare la fel, ca mai toate sunt company cars si aia vor sa fie cat mai ieftin si la achizitie si la mentenanta sa tragi de ele si apoi sa le arunci, sa iei altele samd...totul e consum, totul e pe credit, putini mai cumpara cu ideea de-a o tine ani buni. @mdln - da, m-am apucat de GTi, nu e la fel de buna ca si E46 Coupe, e insa mai usor de modificat pe partea mecanica cu un potential mai mare avand un motor turbo, si ideea ar fi de a o duce catre o masina de track, de E46 mi-ar fi parut rau sa-l modific, cred ca masina aceea trebuie sa ramana stock.