Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/19 in all areas

  1. montat si f multumit de rezultat , partea buna este ca bordul nu a avut nevoie de nici o modificare , taieturi , doar am scos adaptorul pt Hk si era spatiul necesar pt montaj , f usor , auditia in zona centrala s-a schimbat total , exact ce ma interesa . Intre timp am verificat si masina are informare pt verificare racitor EGR , o duc joi la mhs .
    6 points
  2. Am achizitionat masina recent fiind impresionat de stare si de km Eram in cautarea unui bmw cabrio avand cateva inainte Masina este la stare de showroom avand un singur proprietar Are pachetul de 5 ani service inclus si are toate reviziile la Bavaria Motorul nu e tocmai pe gustul meu dar in oras se descurca bine Nu am mai vazut nici un seria 2 pe forum si nu prea am pareri despre A
    2 points
  3. Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/
    1 point
  4. Salut, tuturor! De vanzare 528 i xdrive de la link. Masina este ââŹĹdreaptaââŹÂ, adusa de mine din Germania in 2017. Multumesc! https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-528-ID7GxZr1.html Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. daca ai xdrive, clar nu schimba dimensiunile recomandate de producator; cutia de transfer e foarte sensibila. la frane m poti pune jante incepand cu 18"; cred ca ar fi de preferat sa cumperi roti complete; la dimensiunile astea (19" cu talon mic), de fiecare data cand vei schimba cauciucurile, risti sa strici jantele sau cauciucurile; un set de iarna de 225/45/r18 + 255/40/r18 (sau chiar toate 4 egale) ar fi mai potrivit decat un set pe 19" (talon mai mare, riscuri mai mici de stricat jante in gropile tipice de iarna)
    1 point
  6. Pare acelasi sunet pe care il aveau si n52-urile pana ajungea ulei la lifterii hidraulici.
    1 point
  7. Erorile 1,2 si 3 vin de la remapare prost facuta. https://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=50658
    1 point
  8. Nu, gresit, ei nu sunt normali! Cum sa tacane asa, e ceva in zona axelor cu came...parerea mea...
    1 point
  9. A trebuit sa fac printscreen...
    1 point
  10. Ma bag si eu aiurea. Supapa aia se numeste SCV suction control valv. Si raspunde de livrarea exacta a cantitatii necesare in rampa pentru fiecare deschidere a fiecarui injector in fctie de sarcina, turatie ... Valva de suprapresiune din capul rampei este cea raspunzatoare de eliberarea unei acumulari excesive in rampa. Se testeaza cu diagnoza si se ridica presiunea din rampa la 1800 bari si nu are voie sa curga nimic la returul ei( sa zicem). Cand ai variatii de presiune nu inseamna ca senzorul este problema. El masoara excat cat etse presiune ai rampa si daca ea scade inseamna ca masoara foarte corect. Fcai un test de presiune si daca este corect ca scade trebuie sa cauti pe unde se pierde presiunea... injectoare, rampa, pompa sau conducte. Invepe cu un teat de confirmare a presiunii si apoi cauta locul pe unde se pierde
    1 point
  11. Nu te anunta! BMW zice ca uleiul din cutie este pe viata.. Ar fi putin ironic sa te anunte sa-l schimbi
    1 point
  12. Spor la citit: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__st__840__p__2430067__hl__simeringuri+supape+n42__fromsearch__1#entry2430067 vei gasi si niste imagini elocvente, cu simering uzat vs simering nou, si vei intelege cum ajunge sa se scurga uleiul in camera de ardere, prelingandu-se pe tija supapei; in general, dureaza aproximativ 3-4 ore, si probabil ca vei dori sa schimbi si garnitura capacului de la culbutori, pompa vacuum.....gasesti raspuns la toate intrebarile in topicul dedicat.Avand in vedere procentajul mare de motoare benzina in 4 cilindri din seria N4x ce se confrunta cu aceasta problema( nici unul nu scapa, dupa un anumit rulaj/varsta), nu cred ca are rost sa te gandesti la segmenti de ungere. Un mecanic cu experienta (sunt nominalizati cativa acolo) sigur iti va oferi un diagnostic precis.
    1 point
  13. eu am 59 impliniti si am luat primul bmw ,un e 60 cand aveam 50 .de atunci nu am mai cumparat alta masina .am mai avut un f30 pentru 6 luni si pentru ca era cam inghesuit am luat un f11 ,pe care anul asta in mai ,cand luam un demaraj folosindu-ma de padele ,l-am facut praf .dupa doua saptamani aveam alt f11 ceva mai nou de care sunt multumit si incantat
    1 point
  14. Bai fratilor mai incetati cu morala ca nu am tepuit si nici nu vreau sa tepuiesc pe nimeni,am postat aici pt. a afla daca si cum pot rezolva problema,nicidecum pt a o ascunde sub pres,printre altele masina e la vanzare, dar se poate vinde peste 5 luni sau 1 an,eu am nevoie de masina zilnic,si nu vreau sa raman cu ea in drum cand mie lumea mai draga ,daca e necesar il curat chimic,daca nu il shimb,nu e nici o problema.Daca aveti sfaturi in legatura cu problema mea le primesc cu drag,daca nu sa stiti ca nu am nevoie de ironii si respecte.
    1 point
  15. Istetule,ai venit tu sa-ti exprimi ironia,dpf e ok,presiunea diferentiala e buna,cenusa la fel,nu dau nici o teapa la nimeni,dar tu cand cumperi o masina si gasesti ceva la tester o mai iei?daca avea probleme cum sustii tu ar fi aparut direct martorul pe bord,pana una alta am cerut un sfat dar ca intotdeuna exista si judecatori ca tine care dau verdictul pe loc. Si pana una alta nu am nevoie de respectul tau .
    1 point
  16. Am inteles,asta era si ideea ,masina e pusa la vanzare si nu vreau sa ma fac de cacao cu coduri si alte cele,am sa caut pe cineva cu Ista prin zona sa vad ce pot face...
    1 point
  17. Tu esti cam greu de cap observ. Vorbesti de germania si de "inginerii nemti" ca de Dumnezeu. Daca erau ok acum 3 luni, nu inseamna ca au fost si schimbate. Probabil ca piesele alea sunt de cand e masina, e normal sa cedeze dupa atata timp. Schimba-le, iar o buna perioada de timp nu vei mai avea probleme. Vorbesti de masina aia de parca ar fi noua. Am inteles, e tipla , racheta, etc etc. Ps: asteapta raspunsuri in continuare full full full, schimba-i releu full, bujiile full, termostatele full si nu vei mai avea probleme. Ca sa ma adresez in "jargonul" tau.
    1 point
  18. Vezi cat costa si apoi vii si ne intrebi unde poti sa schimbi in alta parte.
    0 points
  19. Din pacate asta e Romania ...majoritatea peste 200.000 imi pare rau sa vad asta, al meu are 89.000 km .
    -1 points
  20. simeringuri si segmenti motor,eu unu as schimba intii simeringurile fara a demontare chiulasa.
    -1 points
  21. Trebuia sa cauți una cu edc si direcție integrala,astea fac toți banii,5-er cu motor de 2 litri nu prea cadreazĂŁ cu M -uri si alte bĂŁlĂŁrii,e o mașina pt confort si pt peste 45 de ani. Dar e frumoasa si asta
    -1 points
  22. Un f10 si pt oraș un f20 A scris ca nu are confort 100% si eu i am zis de ce,pentru ca am pe f20 suspensie sport si stiu ce ĂŽnseamnĂŁ zilnic sa circuli cu ea In comparație cu f10 cu edc si IAS. N am criticat nimic,..
    -1 points
  23. Multi vorbesc din auzite pe aici, inteleg ca nu toata lumea are aptitudini tehnice dar chiar asa sa inghiti orice galusca si sa te mai dai si cunoscator e grav, e si mai grav ca unii dau si sfaturi. Eu unul, am desfacut cu mana mea motoare, chiar daca erau de dacia, lada aro, raba si saviem si le-am montat inapoi.... Maca aveti curiozitatea sa stai sub o masina sau langa ea cand lucreaza un mecanic bun, macar observati, intrebati......... Voi credeti ca toate serviceurile de cartier cheltuie banii pe cale de blocare, la cate tipuri sunt, le-ar trebuie cel putin 10.000 euro de investit....
    -1 points
  24. (Dell_ser, in analiza facuta mai sus te-a mai ajutat si altcineva mai priceput sau totul a venit din intelesul tau?) Presiunea in general la un sistem de alimentare la care nu s-a umblat, presiunea in timp nu poate scadea decat din cauza "inimii" sau inimilor sistemului; pompa de presiunea inalta si poate si alta care ar putea fi implicata in tot procesul de a asigura presiune necesara si suficienta injectoarelor! Sa fim seriosi, presiunea nu se pierde, sau variaza asa pur si simplu. Si daca e o teava de retur, cu mi s-a intamplat mie, ca nu am strans-o bine pe pompa tot nu variaza nu face sa varieze presiunea in rampa. Iar apropo de SENZOR. In sistemul de alimentarea pe partea de inalte este doar unul, capabil sa seziseze toate neregulile, si e montat e in capatul opus rampei. Oare de ce? Si sunt DOUA VALVE in sistem. De ce oare? Una pentru preiune la turatie mica, una pentru turatie mare.. (Sau pot fi valve vinovate..) Sper ca are sens ce am incercat sa descalcesc mai sus.
    -1 points
  25. Pe seria F nu sunt senzori de presiune in roti. Este un sistem pasiv care masoara presiunea.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.