Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/08/19 in Posts

  1. Romanul are cea mai buna masina, decat sa dea 300lei pe un catalizator prefera sa impinga spaga si sa faca circ in fiecare an la itp, pai ce daca scoate noxe anul trecut mi-a dat asa, si frana de mana la fel, si xenoane si leduri, folia de pe parbriz nu o dau jos ca am dat 200lei sa o monteze, jantele astea sunt ca doar nu o sa merg cu alea pe 15"din carte, placute de frana sh, bordul pom de craciun, oglinzile cu banda duct tape, suportii la numar cu coliere de plastic samd, o intreaga lista, masini tipla toate Ma bucur ptr colegul a facut ce trebuie la masina ca sa ia itp-ul pe bune , unpicut cam scump catalizatorul dar probabil ca atat costa....
    4 points
  2. uleiul OEM BMW este facut de Shell ! poate detergentii din 5w30 ti-a curatat foarte bine motorul si 0w30 acuma nu mai are ce curata Este recunoscut shell pentru curatenie maxima in motor, este un ulei foarte bun.
    2 points
  3. Eu asta găsesc. Și pe forumuri din DE și din USA tot de EGR ar fi vorba. Acum nu știu.. să nu faci un drum până la reprezentanță și să te trimită înapoi "că a fost deja înlocuit". în rest, doar de bine poate fi
    1 point
  4. EXHAUST GAS RECIRCULATION COOLER COULD POTENTIALLY LEAK OVER TIME The EGR cooler may leak presenting a fire risk. The EGR cooler will be replaced with an improved version. Asta am gĂŁsit dupĂŁ un simplu search pe google. Se pare cĂŁ tot la EGR ar fi problema.
    1 point
  5. E o tara rusofila. )) Nu aveau centuri.
    1 point
  6. Asa este, am uitat de ledurile de pe pozitie si proiectoare, semnalizari negre, stopuri negre, folii geamuri fata, tobe sport, anvelope cu profil diferit, parbriz fisurat, urechi faruri rupte, egr anulat, da, astea nu le enumerasem... Pimp du-te intr-un service si roaga-te de ei sa-ti monteze leduri in proiectoare de exemplu, si sa vezi ce or sa iti raspunda, ceva cu RAR.... Da stiu, toti spun lasa ca le montez acasa si la itp imi da si asa cum sa nu imi dea...
    1 point
  7. Ce este si mai interesant este faptul ca mașina nu mĂŁsoarĂŁ efectiv calitatea uleiului, pentru ca dacĂŁ ar fi fĂŁcut asa, nu ar fi cerut schimbul de ulei la 24.000. Este imposibil ca de la 11.800 km si pana la 24.000 uleiul schimbat intermediar, in afara BSI, sa-si fi pierdut proprietatile. Probabil mașina ia in calcul numĂŁrul de porniri si timpul. Unde obișnuiești sa faci reviziile?
    1 point
  8. Pai cam asta e boala lor. Vezi ca mai sunt discutii pe tema asta, citeste/asculta si iti dai singur seama. Cred ca sunt fara exagerare cam 400 de pagini pe tema ta.
    1 point
  9. Cabro, ma bucur sa vad ca inca exista pasionati pentru astfel de automobile. Imi imaginez ca te-ai documentat in detaliu inainte de a lua decizia de a cumpara un BMW M3 E93. Totusi, in orice eventualitate, consider util sa amintesc de problema cuzinetilor de biela, specifica motoarelor S65 si S85. Gasesti cu usurinta pe Internet multe dezbateri asupra acestui subiect, iar parerile sunt impartite. Probabil ca este o abordare prudenta ca, dupa ce vei cumpara masina respectiva, sa inlocuiesti preventiv cuzinetii de biela la fiecare (cca.) 50.000 Km. Daca masina pe care o vei cumpara se apropie sau a depasit acest prag, iar cumparatorul nu poate demonstra cu documente ca au fost inlocuiti cuzinetii de biela, atunci ar fi bine sa ii inlocuiesti de indata ce masina ajunge la tine - de preferat intr-un service care a mai facut cu succes o astfel de lucrare la motoare S65 / S85. Aceasta nu inseamna in nici un caz ca motorul S65 nu este excelent. Inseamna doar ca trebuie sa ai in vedere si acest aspect, drept cost de intretinere.
    1 point
  10. Dute inapoi la mecanic si spune-i sa-ti puna injectorul inapoi si sa schimbe bobina.
    1 point
  11. Destept mecanic a inlocuit injectorul in loc de bobina )
    1 point
  12. Am desfacut din nou admisia sa veric mufele electrice si furtunele de vaccum , totul ok. Am montat tot la loc si nu pornit.â Dupa am defacut furtunul de retur de la un injector si am scos 10 ml de mototina , si a pornit masina . Probalil a avut aer pe instalatie
    1 point
  13. 20 900 euro Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. verifica sa nu ai zgomote de bolt sau fusta de piston
    1 point
  15. In concluzie , uleiul asta nou Twin Power Turbo e 0W30 ?
    1 point
  16. 20 900 euro Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Azi am rezolvat. schimbat sondele lambda eu cu un vecin:) si catalizatorul la un service. Toate valorile au iesit perfect!
    1 point
  18. Buna, am vorbit cu un inginer mecanic, mi-a spus sa schimb sondele de oxigen(lambda). Mi sa spus, din cauza ca intrau vapori de ulei in admisie,si pe urma pe calea de evacuare, ambele sonde au depuneri pe ele si nu functioneaza corect, ori de loc. Si din aceasta cauza, ECU baga prea multa benzina=HC este dublu decat cel normal, iar CO corr aproape dublu.Insemnand ca nu am ardere completa. Saptamana viitoare am programare la mecanic, le schimb, fac un test NOXE la un amic, sa-mi zica clar si fara dubii daca gazele is ok sau nu, si daca e totul ok direct la RAR si sper sa se rezolve treaba.
    1 point
  19. Daca cutia nu este automata, uleiul intr-o cutie manuala NU se incalzeste (prea mult, aproape sta la temperatura ambientala)! Altfel ar avea nevoie de un sistem de racire si cutiile manuale nu au asa ceva. Ca sa nu mai spun ca nu pot sa imi imaginez ce vibratii poti tu sesiza cand in cutia de viteza sunt angrenate niste roti dintate de diferite dimensiuni in fuctie de treapta de viteza.. bla-bla-bla Schimba uleiul daca chiar crezi ca asta e. Am ezitat sa te intreb dar, echilibrarea rotilor (de vara si iarna) ai facut-o in acelasi loc? Atunci poate merita incercati si alti specialisti.. Alta idee/sugestie ar fi, cand ai facut ultima oara aliniamentul/geometria rotilor? Alta, sa verificat LA SANGE orice joc de bucse/brate? La viteze mari daca masina nu e stransa din toate axele iar tu ii dai talpa vibratii apar pentru ca soselele din Romania nu sunt cum trebuie..
    1 point
  20. Am remarcat cĂŁ vibrația apare când se ĂŽncĂŁlzește uleiul din cutie. Deci uleiul pe care l-am pus ĂŽn urma cu jumĂŁtate de an (ravenol) ĂŽși pierde proprietĂŁțile la cald. BĂŁnuiesc cĂŁ am prins un lot contrafĂŁcut, cum este peste 70% din uleiul din Romania, indiferent cĂŁ vorbim de ulei de motor sau de transmisie.
    1 point
  21. Eu am pus ate pe f-0uri, nu am avut probleme cu placutele si cum calca pe disc , dar in schimb pe fata mi s au ovalizat discuri noi originale.
    0 points
  22. Ca sa pastram aparentele reale, oeiginala e camd o iei de la dealer, pentru ca el este vanzatorul oficial a produsului luat de tine. Iar pe aceiasi idee, noi muritorii de rand nu stim ce calitate vinde corteco la restul lumii si ce, calitate da la bmw! Corteco ramane aftermarket, ca sa nu folosom cuvantul original, ca producem confuzie.. Originalul e facut pentru si vandut de producator prin laturile sale de magazine.
    0 points
  23. 0 points
  24. Acum o sapt, la 155 650Km am facut revizia cu ulei Original BMW 5W30 si toate patru filtre pe MAN. De asemenea am schimbat uleiul in cutia de transfer si uleiul in diferential spate. Ambele uleiuri au fost de la BMW. Initial am crezut ca uleiul de diferential este acelasi si pt fata si pt spate, doar ca mecanicul mi-a zis ca sunt diferite, ce cumparasem eu fiind pt spate. De altfel mi-am amintit ca pe realoem erau doua tipuri, dar am zis ca n-are cum, e acelasi. Oricum pe fata mi-a zis mecanicul ca mai mult ca sigur l-a schimbat el cand mi-a facut distributia acum doi ani jumate. Pe langa asta, urmeaza sa schimb placutele spate, cel putin pe interior mi-a aratat ca nu mai calcau decat pe o zona redusa a discului. Desi n-au uzura deloc, mi-a zis ca ar trebui schimbate si acestea desi a zis ca incearca sa le curete inainte sa puna placutele. Ce placute recomandati aici? ATE sunt OK?!?! O alta chestie care trebuie rezolvata este capacul culbutori si asta pt ca se prelinge ulei pe la imbinarea celor doua parti de plastic. In timp se prelinge pe DPF si la regenerare incepe sa miroasa urat.
    0 points
  25. Nu am pus niciodata alt ulei decat Castrol, de care sunt foarte multumit pana in prezent.
    0 points
  26. Am observat si eu ca este mai ok 0W30 pentru motorul meu N57,mai ales iarna cand temperaturile sunt scazute. Inca ceva ce am observat dupa cateva schimburi. Parca spala motorul mai bine. Cand bagam 5W30 uleiul devenea negru imediat dupa schimb. Cu asta (0W30) isi pastreaza tenta galbuie o vreme. Cum nu sunt diferente majore intre N57 si B57 cred ca face o treaba la fel de buna la ambele
    0 points
  27. Dupa update o sa schimbe mai fin 1 sapt 2, in cele din urma o sa schimbe fix la fel ca inainte adica...o sa vezi.
    -1 points
  28. Ce termostate ai pus? Marca? Inainte ce temperaturi avea motorul?
    -1 points
  29. Nu am M47 cu clapete in spatele radiatorului dar ma gandesc ca aproape sigur daca pornesti ACul clapetele trebuie sa se deschida iar ventilatorul probabil porneste. Acum eu avand M47 fara clapete dar cu ventilator (nu am auzit niciodata ventilatorul pentru supra incalzire sau AC) iar temperatura in parametri tot timpul.. iti sugerez sa faci un coding doar pe deschiderea clapetelor la 85 de grade. In ISTA poti sa testezi functionalitatea ventilatorului
    -1 points
  30. Poti sa dovedesti asta si cu altceva? Vreun articol serios ceva? Eu nu sunt de acord. Singurul si cel mai important rol e acela de a proteja motorul la temperaturi joase, de inghet. Apoi acela de a preveni depunerile de piatra (din apa..) pe anumite canale (inclusiv atac asupra cauciucului..) si (cred, parere personala) acela de a unge/preveni/prelungi viata pompei. Astea sunt invatamintele mele in urma masinilor avute in posesie.. A folosesc cam 65-75% apa distilata si restul antigel albastru la -40 de 7 ani, la al treilea schimb. Temperatura statea permanent la 87-90 la regim. Pompa de apa schimbata, doar preventiv, la (parca) 340k km. Zero probleme.
    -1 points
  31. (...si eu care credeam de ceva timp ca sunt regele ironiei.. /am incetat din respect fata de problemele membrilor..) tu chiar stergi cu mine pe jos... Stai sa ma scutur de "praf"... In topic poti raspunde ca, asa ne sta bine daca ne vrem respectati. (A, macar ai inteles cate ceva din ce scriu pe topice.. (Altfel m-ai fi contrazis) ... Sa vedem, contributia ta adusa topicului, topicelor..? Sau ne place mai mult la umbra si dupa colt!?)
    -1 points
  32. Nu cel mai bun BMW ca i s-a rupt arc pe fata (in fata casei ) Si rulmentii pe spate nu s-au lasat descoperiti decat dupa ce schimbat grupul, si rulmetul cardanului. Pompa de apa, termostate, brate suspensie, lichid de frana, rulmenti alternator.., role cure intinzator volant astea-s doar de intretinere a "muschilor" si intretinere generala. ..Mai am si speranta sa ajung cu lantul la 500k km si fulie originala. Asadar nu am cel mai bun BMW. Unul dintre cele mai "simple" de lucrat..
    -1 points
  33. Uleiul nu poate fi de vina pentru vreo vibratie.. fata de LIPSA ULEIULUI in timp, da, desigur mici vibratii, zgomote, "horcaituri".. Asadar, merita chiar inlocuit uleiul din diferential, cutie, asa ca parte a unei revizii (griji?) completa! Cred ca pana afli raspunsul de aici, poti urca masina pe rampa/elevator si verifica starea bucselor guibo/racordului flexibil. Crapate, anormal de flexibile, rupte..., atunci sigur merita inlocuite. Si ne spui si noua daca s-a rezolvat..
    -1 points
  34. La masinile mai vechi de 12 ani inclusiv se face itp anual.
    -1 points
  35. Are sens sa fac un schimb de ulei si sa trec pe 5w40? Avand in vedere ca termostatul la benzinare deschide circuitul spre radiator la o temperatura de peste 100 gradeCelsius, este ideal sa se foloseasca un ulei mai gros la cald, mai ales daca motorul consuma/pierde ulei. Toate garniturile din cauciuc sunt imbatranite si si-au pierdut elasticitatea. In concluzie (din propria experienta): foloseste ulei 0W40 sau 5W40, iar daca faci schimbul de ulei la sub 10k km este bun si castrol magnatec 5W40 (eu asta il folosesc). Daca il schimbi la interval mai lung, orienteaza-te catre ceva mai bun calitativ... Sa ne aducem aminte: cifra din fata literei W (winter) reprezinta vascozitatea la RECE, iar numarul dupa W reprezinta vascozitatea la CALD, adica la temperatura de -10 gradeC (iarna inaintea pornirii motorului) uleiul 0W este mai fluid decat 5W, 5W este mai fluid decat 10W, samd. Cand motorul este cald uleiul W40 este mai vascos decat W30. Am avut o experienta negativa cu 5w30 (l-a consumat) si de atunci am folosit doar 5W40.
    -1 points
  36. OFF-topic : @mihalascu, daca ai citi mai bine primu post, ai intelege de ce l-am deschis. NU uleiul in sine e protagonistul discutiei, motorul B37, implicit BMW Seria 2. Asa ca nu mai bate campurile si vorbi aiurea. On-topic: revenind la Seria 2, m-am uitat in manual, care e specific pentru Gran Tourer, si asa cum ziceam mai susm scrie ca pot folosi si LL - 12FE. Am inteles ca acea norma e doar pt anumite motoare N series, sau ca LL-04 o sa fie inlocuita de 12FE..... oare care o fi adevarata? Avem Seria 2 cu motoare Nx7?
    -1 points
  37. Si eu pe E91. Dar probabil pentru ca este cel mai raspandit printre utilizatorii din Romania. Si cred ca o sa raman tot la Castrol pentru F46. Daca si asta ma tine cat m-a tinut E91 sunt mai mult decat multumit.
    -1 points
  38. Bujiile le-am inlocuit recent.Diagnoza am facut-o la un mecanic si mi-a dat misfire pe 4, a inlocuit injectorul dar problema persista.
    -1 points
  39. Problema este ca si bobinele au fost inlocuite acum un an(apreciez raspunsul tau oricum)
    -1 points
  40. Bosch, e acelasi cu originalul.
    -1 points
  41. Buna. Stiu ca este deja un topic dedicat uleiurilor de motor, dar de data asta vreau sa vorbesc doar despre Seria 2, si in special motorul in 3 cilindri B37 Diesel. Sunteti beineveniti sa ma contraziceti, sau sa dati parerile voastre. Aici sunt doar cateva lucruri pe care le-am studiat eu. Inca am BSI activ pe masina mea, dar poate sunt cei care isi fac deja schimbul singuri. M-am uitat in manualul masinii, si am vazut acolo ca da mai multe tipuri de uleiurile care pot fi folosite, si sunt 2 norme; cea noua LL-12FE si bine-cunoscuta LL-04. Ca si uleiuri gasim: 0w30, 0w40, 5w30, 5w40. Mai sunt si altele, dar sunt pentru alte motoare. Cateva zile una m-am tot gandit, si m-am tot uitat pe forumuri, Youtube, articole; care ar fi cel mai potrivit. In PDF-ul care l-am pus, am comparat cateva uleiuri, in cazul asta e Ravenol, dar poate fi oricare altul, cu diverse viscozitati, aprobari, si alte caracteristici. Va las atasat fisierul, si mai aveti inca un site super care explica celelalte proprietati pe care le-am elencat. http:// https://www.machinerylubrication.com/Read/171/oil-can Am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei, e 0W30 care ofera o viscozitate ff scazuta comparata cu celelalte uleiuri la temperaturi joase. In general, daca va uitati si la celelalte proprietati, sta cel mai bine cand vine vorbba de fluiditate la temperaturi scazute. Asta inseamna ca nu trebuie neaparat sa fie -30*C ca sa iti dai seama ca iti trebuie 0W fata de 5W ( in niciun caz 10W - NICIODATA ), e deajuns 40grade, sau mai putin, si uleiul 0w a castigat. Asta inseamna ca atunci cand pornesti motorul, uleiul ajunge mult mai repede componentele interne, fiind mai putin viscos. Va las si un video cu timpi de ungere dp pornirea motorului, care sigur l-ati mai vazut. http:// Oil Comparison Ravenol.pdf
    -1 points
  42. Buna, Detin un BMW e92 320i din 2009. Masina se comporta normal la drumuri lungi dar nu si la pornire. De fiecare data cand o pornesc dupa o zi de stat in parcare daca nu o turez cel putin la 1500RPM incepe sa trepideze, palpaie becul CHECK ENGINE, turele scad iar motorul moare(relanti). Momentan o pornesc si o tin la peste 1500RPM aproximativ 5-10 minute, o opresc iar dupa ce o repornesc motorul merge rotund (chiar si la relanti).Am observat faptul ca nivelul de ulei scade aproximativ cu 50ml/100km. Sa trebuiasca segmentat motorul la doar 170.000 km?? sau este de vina altceva?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.