Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/03/19 in all areas
-
Nu sunt a tot stiutorul ca tine. Am spus si eu ce am facut pentru ca daca ma pricepeam imi faceam masina singur nu ma duceam cu ea in service. SI am zis sa intru pe forumuri unde mi-ai sarit tu in cap pe un ton de profesor si cu afirmatii pe ton de superioritate. Daca stii explica nu arunca flegmatic niste afirmatii ca nu suntem toti invatati ca tine. SI vad ca te plimbi si pe topicuri de e90 deci esti pe aici cam de de plictiseala cred. Explica ce te-am intrebat cu DPF sau lasa-ne si nu te mai baga in seama cu japca te rog. STII SAU NU STII SIMPLU !3 points
-
Mersi de sfat! Eu voi ĂŽncerca, știu pe cineva ce lucreazĂŁ la reprezentanta și ĂŽl voi pune sa verifice ĂŽn caz de.. N-aș renunta la ideea de a-mi lua unul gândindu-mĂŁ ca dacĂŁ va cĂŁdea? Asta e ĂŽn cazul oricĂŁrei mașini.1 point
-
daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta .... IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice )) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul ))1 point
-
Da am citit si eu articolele din cele 2 linkuri furnizate de domnu' einstein mai sus (si aia acolo nu se critica intre ei ca pe la noi) dar in fine... cele 2 linkuri nu ii dau dreptate domnului einstein... nu stiu ce a inteles el de acolo. https://www.e90post....d.php?t=1521817 https://forum.bmw5.c...-going-back-in/ Da intradevar la turatii mari fara clapete pierzi foarte putin cuplu dar insesizabil... poate doar pe dyno La faza cu DPF-ul nu se confirma nimic cum ca i-ar face rau. Unu de acolo zicea ca isi face regenerarile normal si dupa 100k km dupa ce a anulat clapetele. Altul zicea ca are regenerari dese dar nu urmarise frecventa regenerarilor inainte de anularea clapetelor. Oricum fara sa exagerez sau ceva 95% din ce am gasit pe net la N47D20 le dau jos fara sa aiba urmari negative majore (cel putin asa zic toti). Si spun ca aceste clapete erau pentru un amestec mai eficient astfel reducand emisiile la turatii mici. Pentru ca un producator auto cand lanseaza un motor nou plateste taxe de emisie la unitatile vandute si de aceea este disperat sa scada emisiile si cu 1 gram de CO2 daca este posibil, asa ca inventeaza tot felul de metode si sisteme si nu tot ce este pus pe masini este si bun pentru masina sau motor. Apropo am dat jos si elementul de incalzire al combustibilului de langa filtrul de motorina. Pe motiv ca ramane blocat termostatul din el si consuma bateria sau mai grav poate sa ia foc.1 point
-
La n47 de pe E-uri, cel de 177cp nu se pot schimba. Doar galeria cu totul si e deranj financiar mare ) La cele de la f10, f30, etc de 184 se schimba, insa nu prea se mai gasesc nicaieri din cate am inteles.1 point
-
rezolvat, schimbat rezistorul, facut adaptarea si totul e perfect acum....1 point
-
GĂŁsești pe net kit cutie viteze, filtru +ulei. Neaparat ZF Lifeguard 6 , recomand și shimbarea furtunaselor și a adaptorului dp mecatronic..... In timp cauciucul ala ĂŽmbĂŁtrânește și nu mai mai tine presiunea...nu știu dacae voie cu reclama.... eu am luat dp Procars97.ro. GĂŁsești și pe cutietransfer.ro, sigur și pe alte site-uri...1 point
-
Cel mai bine ar fi ca atunci când se face schimbul de ulei sa se schimbe și furtunasele alea 4 de cauciuc și adaptorul de la mecatronic. In timp se crapĂŁ si ĂŽși pierd etansaneitatea, si pierde presiunea— de acolo si acele șocuri mici când bagi in D sau R. Pt ĂŽncĂŁ o ora in plus si câteva șuruburi in plus de scos se merita...Evident dupĂŁ ce se face schimbul trebuie urmatĂŁ procedura de reinitiere a cutiei și a solenoizilor.1 point
-
Pai meseriasii de la garajele noastre schimba distributia fara sa dea motorul jos spre deosebire de reprezentante si serice-uri cu prestanta la care lasi masina 2 zile. Vedeti ca e si un kit cu clapete din aluminiu daca vreti voi neaparat sa va intre aerul cu vartej in piston sa aveti consum mai mic cand mergeti cu ele la 1500 ture si va mirati de unde atata mizerie in admisie. Cat despre distributie pot spune ca am am schimbat-o ca sa fiu sigur. Nu se auzea nici un sunet sau zornait suspect la motor dar cumparand masina direct din germania cu 250k la bord imi era frica si am citit o gramada de articole pe net ca e defect de fabricatie la un pinion (defect recunoscut si de bmw dar au refuzat sa faca rechemare in service) Pinionul de pe vibrochen are dintii mai mici decat lantul si astfel lantul se intinde si incepe sa bata in patine. Patinele in timp se tocesc mai repede decat trebuie si se sparg. Patina sparta in motor = 3000-9000 dauna. Aveam carte service si scria ceva de genul curele schimbate la 210k asa ca sa stau linistit am fost sa schimb distributia. Cost total 3100 lei cu tot cu manopera( 8 ore). In banii astia au intrat urmatoarele: Kit distributie febi (pinioane, lanturi, patine, intinzator) furtun epurator gaze filtru motorina filtre polen filtru aer 6l liqui moly garnitura carcasa filtru ulei antigel + apa distilata anulare swirl flaps (rupte cu surubelnita) la sfatul unui client de acolo caruia i se rupsasera aceste clapete la un x3 si reparatia l-a costat 6000 lei. Cand a desfacut motorul si a ajuns la distributie, mecanicul mi-a spus ca nu era distributia originala OEM pe care o are masina din fabrica si ca fusase schimbata si se mai putea folosii cel putin 50k. Inteleg ca este un thread de povestit experientele nostre in legatura cu mitul distributiei la acest tip de motor, ca alti cititori sa isi faca o idee sau sa ia o hotarare. Nu cred ca este cineva interesat de sarcasm sau parerile voastre in legatura cu alegerile fiecaruia. Inainte de a mai face remarci ironice veniti si cu explicatii si solutii constructive nu cu replici de duzina ca asa ati facut unii sute de postari si voi nici un schimb de ulei nu stiti sa faceti.1 point
-
1 point
-
up! Revizia facuta la BMW Offenburg ieri (schimb ulei/filtre, role intinzatoare/curea, lichid frana, bec pozitie -> 840 euro). Se pare ca masina avea si recall pt ceva de la aeroterma si a fost si problema asta remediata. Mi-au printat si tot istoricul masinii de la BMW (a fost numai in service la BMW in Germania pana am cumparat-o eu).1 point
-
Aveam eu edc si dinamic drive si era cum am descris . Probabil ca fara astea e si mai slaba franarea .1 point
-
Eu sper doar ca nu le-ai "cipuit" pe ambele.... Si mai stiu si ca asa recomanda Dragos, unde cel mai probabil ai fost, mai ales daca masina are in jur de 200k. Ai facut bypass si la EGR, ca inteleg ca si ala tot degeaba e pus pe-acolo?1 point
-
Cei care vorbiti de dpf off, nu aveti copii? Nu va intereseaza absolut deloc cat poluati? Un dpf nou e 6600 ron si faci 200k cu el (minim); vi se pare un pret prea mare?1 point
-
Ar trebui sa ii faci o diagnoza si sa vezi ce presiune ai la relanti si la 2000 rpm si indicat ar fi sa nu o fugaresti prea tare in speranta ca se va regenera la acest drum pentru ca risti sa strici si alte componente cum ar fi turbina. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cel mai probabil DPFul si-a trait viata, sunt 250.000 km...unul aftermarket, te va tine cam cati bani platesti. Nu se compara unul AM cu unul ORIGINAL. Eu am renuntat la el, am fost la CompleteChip...dpf off si stage 1, efectiv e alta masina. Decizia e a ta: te risti cu AM si mergi un an, maxim 2, dai gaura in buget si cumperi ORIGINAL sau il scoti si ai terminat balciul. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pai exista doua variante ... ori era in garantie, ori le-a lasat-o sa se spele cu ea pe cap! Iti e si frica sa mai pleci in concediu ca ori iti pica distributia, ori caseta de directie, ori iti ia foc ...1 point
-
Au polizat, au dat cu o solutie albastra, am asteptat vreo 5-7 min., au pus un petic peste care au aplicat o alta solutie neagra care pur si simplu a acoperit peticul, de nici nu se mai vede. Am fost la Autosoft Fundeni, iar cel care a lucrat a lucrat f.ingrijit. Dupa ce a facut pana, a bagat roata la spalat, apoi a dat jos plumbii f.atent sa nu zgarie, a polizat cu o pasla ca sa ia adezivul de la vechii plumbi apoi a echilibrat-o si a montat-o.1 point
-
Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.1 point
-
Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.0 points
-
Pentru admisia de N47 se poate schimba tot ansamblul de clapete si nu este scump. Vine pe original. La cat costa nu stiu daca merita anulate.0 points
-
Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.0 points
-
Ai dreptate, sa demontezi si restul de piese care ti se mai strica. Nu-ti mai incorda asa neuronul, sa nu plesneasca. Somn usor, si data viitoare sa-ti iei Logan, poate la ala iti permiti intretinerea. Ai PM.0 points
-
Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Mircea, ar trebui sa crezi ca la motor, si in zona lui anumite suruburi chiar daca nu se alungesc sa au pasta antivibratie care (ghici ce) doar suruburile noi au. Mecanicul de dealer NU pune el pasta pe suruburi...-1 points
-
Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Doamne cate comentarii......suntem bolnavi ca societate si nu ne vom vindeca niciodata. Nicaieri in lume civilizatia nu s-a instaurat cu vorba buna, ci doar cu pedepse mari sau cu amenzi usturatoare. Suntem o tara condusa de PSD la 30 de ani de la revolutie. Tot pe astia ii votam, asa ca ne meritam soarta. Degeaba latram pe FB sau in mediul online daca nu mergem la vot. Firea a bagat taxa aia ca sa poate lua bani si sa-i dea firmelor prietenilor ei sau rudelor ei. Cred ca si-a facut din spagi pe putin 50-60 milioane euro si inca nu a terminat mandatul. Nu exista studiu de impact la cauze si efecte, ci doar s-a inventat din pix o noua sursa de venit consistenta pentru cele 1,5 mln masini inscrise in BUcuresti. Zice bine Ingineru' chiar asa e la hoteluri. Sa presupunem ca ar veni USR-PLus la guvernare si ar incerca sa faca ceva, oricum le va lua mult timp si efectele se vor vedea abia peste 5 ani minim.-1 points
-
Daca nu raspunde la nimic probabil fire intrerupte in mansonul de cauciuc dintre portbagaj si masina. Mp3 - in torpedou?-1 points
-
Salut, am nevoie de ajutor, nu am reusit sa mi dau seama daca carligul de remorcare original de pe bmw x5 e53 se potriveste pe bmw x5 f 15. La prima vedere vad ca arata identic pe site urile de vanzare din tara si chiar pe ebay, insa nu sunt convins ca se potrivesc la prinderile pe lonjeroane. Multumesc.-1 points
-
De ceva timp tot urmaresc site-urile de anunturi (atat .ro cat si .de) fiind interesat de un F10 M550d Sedan (381 cp). M-am mai gandit si la un seria 4 sau 7 (F01) dar sincer sunt mai atras de F10 datorita perfomentelor acestui motor. Raportul dintre cp/nm si consum suna bine din cifre... dar acesta fiind un forum fan BMW sa nu vorbim numai din cifre si clipuri de pe youtube. Din ce am mai auzit din stanga si din dreapta, ba pe la serviceuri de cartier, ba pe la cate unu-altu'... motorul acesta ar avea ceva recenzii negative, cica 'pica repede' chiar daca are un numar de KM cat de cat ok. M-ar interesa ca numarul de km sa fie undeva la 150k-175k poate chiar mai putin. Totusi, in mare parte doar vorbe, nimic concret. Sunt de acord ca fiind o masina cu ceva ani (2012+) or sa mai apara probleme dar nici sa stai sa schimbi motoare si chestii de acest gen. Asa ca, va rog, daca sunt detinatori de F10 M550d si nu numai, daca cineva a avut experienta cu aceasta masina, il rog sa posteze aici ceva impresii. Daca poate detalia cu atat mai bine.-1 points
-
Fara sa il consideri un *atac* la persoana ta, crezi ca un dpf off+stage 1 facut ca la carte, nu la coltul blocului costa putin ? Zici ca am recurs la varianta asta din ratiuni economice ? Crezi ca masina e fumigena ? Inainte sa faci unele afirmatii, e bine sa fii informat In oras, cand am treaba prefer sa merg pe jos de cele mai multe ori, imi place miscarea. Seara cand ies la plimbare, lumina farurilor scoate la iveala un *fum* indiferent de zona(centru, zona industriala, zona parcuri), un fel de ceata. Nu cred ca eu sunt criminalul, ucigasul din umbra al plamanilor tai, al copiilor...sa nu comparam o masina la care s-a lucrat bine, care e intretinuta cu o *cazatura* non euro, euro 1,2(desigur, sunt si exceptii) care da fum constant, sa nu mai pun la socoteala masinile institutiilor publice, pentru ca nu as mai termina. Eu am venit cu o propunere, buna din punctul meu de vedere. Daca initiatorul o baga in seama, e bine, daca nu, la fel. Nu e cazul de off topic si acuzatii . Sent from my iPhone using Tapatalk-2 points
-
Nu stim de unde aduni informatiile, dar cel putin tu parese ca ai schimbat distributia cand nu trebuia (multumim de sinceritate); apoi, sa rupi flapsurile fara sa pui dopuri numai anulare de flapsuri NU se numeste! Iara daca le-ai rupt sa stii, in caz ca nu ai aflat pana acum, sa stii ca flapsurile rupte de tine PREVIN umplerea prea frecventa a filtrului DPF (daca nu l-ai anulat intre timp si pa ala cu un burghiu de 10mm.. eventual) umplere care evident NU este deloc necesara! (Ce sa ii faci inginerii de la BMW nu au gasit un compromis sa previna ce am zis mai sus; tu in schimb ai gasit solutia si platind pentru o surubelnita bine plasata ) Intr-adevar aici ne dam cu parerea, dar cu SOLUTII cat mai valide, reale, si legale... daca se poate.-2 points
-
Multumesc pentru informatii. Nu uita butonul de minus cand se intampla sa intelegi un lucru in plus din ce scriu. Viata e prea scurta ca sa mai continui asa.-3 points
-
Nu inteleg intrebarea. Ce sa ..dezvolt? ..Nu crezi ca filtru se regenereaza/umple mai des fara flapsuri? Dar ca swirl flaps-urile lucreaza cu sistemul EGR al masinii stii? Stii ce face sistemul ala? E bine sa stii dinainte a face ceva motorului, la ce sa te astepti ulterior. (..Propozitiile ar trebui sa inceapa cu litera mare, pentru mai multe motive (..) ma gandesc daca iti mai raspund daca scrii la fel.)-5 points
-
Sa iti explic ce ai gresit cand ai rupt flapsurile cu surubelnita (ara sa pui dopuri si sa faci alte alea..) tu la la randul tau incurajand acelasi lucru?? ) Nu am ce sa iti EXPLIC ti-am spus ce trebuie sa stii. Nu fac scoala cu tine ca nici nu am timp si nici nu pari persoana sa inteleaga de la inceput. Cred ca glumesti! Eu am aer de superioritate, cand tu de fapt provoci spunand mai sus, postul #16 ca unii, probabil multi, nu am schimbat nici macar uleiul?? Cine se vrea superior? In nici un post al meu nu am afirmat, sau incurajat, sau macar sugerat ruperea, demontarea a ceva din ce a pus contructorul! Ia aminte, daca vrei, sunt in posesia aceleiasi masini de 8 ani si nici un mecanic, exceptand pe cei care fac geometria rotilor, dar aceia nu sunt mecanici de fapt.. nu s-a apropiat de masina mea de ani de zile. Asadar, daca intru aici, vin pentru sfatul si ideea corecta, nu arunc vorbe auzite de la mecanici, sau clienti.. :purple: (Flapsurile sunt la locul lor la peste 400k km) Un sfat de final, daca tu nu te pricepi, cum recunosti mai sus, nu intra aici criticand pe altii, ca nu-i normal, ba e chiar anormal. (Urmatorul post cu atac la persoana este pus in atentia adminului) Doua link-uri in care altii explica ce trebuie inteles: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1521817 https://forum.bmw5.co.uk/topic/135630-swirl-flaps-are-going-back-in/ Sa nu ma certe altii ca nu dau informatii. Asa le-am aflat si eu la timpul meu..-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00