Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/06/19 in Posts

  1. Da nu ai ce sa le demonstrezi. Daca s-a facut constatarea ca vibratiile exista, atunci nu au decat sa remedieze. Daca nu vor sau nu pot, scrii la grup in germania. S-o puna pe platforma sa o trimita acolo. Daca sunt atat de habarnisti, si probabil ca sunt.
    3 points
  2. daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta .... IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice )) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul ))
    3 points
  3. mai poti circula pana cade grupul , pt ca asta se va intampla . Asa am patit si eu la E60 pana a inceput sa faca fix ca trenul ,,,,daca nu ai timp de schimbat macar verifica ai nivelul corect , completezi cat ai nevoie .
    2 points
  4. Supureaza pe la simeringul de la planetara. Si eu am patit, l-am schimbat pe primul, iar la cateva luni a inceput celalalt, asa ca schimba-le pe amandoua odata ca sa nu platesti manopera de 2 ori. Faptul ca e umed nu este un lucru normal.
    2 points
  5. Daca vrei sa mergi cu uleiul curgand din diferential, go for it.
    1 point
  6. Tind 80% ca cred ca masina a superit o mare dauna, incearca sa o vanda de cateva luni bune. Cand am vazut-o prima oara isi dorea 30.400 E. Pe de alta parte nu sunt foarte multi doritori de motoare de 3 litri si cu atat mai putin benzina, nu de alta dar si eu incerc sa vand un motor de 3 litri. Cand l-am sunat pe om se auzea cand spargea seminte. Mi s-a parut amuzant.. dar nu am nimic cu spartul semintelor.
    1 point
  7. Ai scris codul erorii din ISTA si eu nu l-am vazut?
    1 point
  8. Vand set senzori pentru jante BMW TPMS afișarea presiunii si a temperaturii aerului din pneuri, revizia noua. Este foarte important sa nu fie vechi, deoarece bateria interna tine intre 5 si max 10 ani Sunt in stare foarte buna, rotile au fost puțin folosite. Senzorii sunt originali BMW, provin de pe o masina din 2017 F30, dar sunt compatibili si cu alte modele mai vechi sau mai noi seria F sau G 707355-10 36106881891 care a ĂŽnlocuit codul 36106855539 Pentru compatibilitate pe masina dvs. cautati pe realoem. com dupa seria mașinii. pret 600 ron
    1 point
  9. La o masina second, mai ales de o varsta apreciabila (peste 10 ani) in general minim 10-20% reprezinta valoarea investitiilor in primele luni dupa achizitie: revizii, anvelope, ambreiaj,injectoare etc...deci bugetul tau real este de 4000 E; cu 4000E ori iti cumperi un E46 intretinut cala carte, de un pasionat, cu facturi, etc, ori te orientezi spre alta marca.Iar cu 4000e probabil ca iti cumperi o marca autohtona, intr-o stare decenta. Nu de alta, dar nu vrei sa iti cumperi un cazan ce fumega si pierde ulei peste tot(majoritatea sunt niste chestii odioase tunate la colt de bloc/dpf off), nici nu vrei sa repari lunar , sa iti pierzi timpul si economiile prin service-uri.Cu banii ce ii cheltui aiurea in reparat cazane poti face o groaza de chestii, poti sa economisesti, poti merge la filme, poti face vacante/excursii, poti sa faci un city break in tari straine, sa vezi un muzeu, spectacol, meciuri, iesi cu cineva la un restaurant.
    1 point
  10. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh am descarcat azi, am dezarhivat, dar nu am apucat sa o instalez inca. maine revin cu feedback daca reusesc sa o instalez
    1 point
  11. 1 point
  12. Adica folosesti doua tipuri de ulei la acelasi motor? Si cumva si pui si fabricanti diferiti? Uleiurile diferite NU se amesteca daca tii la motor.. Atat mai mult incat fabricantii folosesc formule diferite in fabricarea unui anumit tip de ulei.
    1 point
  13. Rezolvarea problemei incepe prin o diagnoza, nu pe forum
    1 point
  14. Salut, de ce BMW cu vechime 11-14 ani diesel si nu alta marca cu vechime de 3-4 ani benzina cu rulaj de 50-80 de mii km, mai ieftin de intretinut ? sau nevoia de a avea o anume Marca bate argumetele evidente ce tin de costuri pe termen mediu, plus timpul pierdut prin service-uri, etc. doar o parere fiecare decidem ce facem cu banii si timpul nostru !
    1 point
  15. In vest merge pe naiba, e vorba de altceva. Toti au leasing operational, iau masina noua, o folosesc 3 ani, o dau inapoi si tot asa. In felul asta nu esti niciodata proprietar, si te doare la basca de masina, orice problema daca apare e pe garantie, si aia e. Ma indoiesc ca o sa fie interzise masinile in oras (poate in centru da, la fel ca un marile orase ale europei). Si astfel o sa se faca un inel central delimitativ. Plus de asta, Londra va interzice din 2020 in centrul orasului (care e mare, f mare), toate masinile cu motoare cu combustie interna. Vor avea acces doar electricele. Se gandeste Firea sa faca si ea asa, ramaneti si cu euro 5-6 pe dinafara.
    1 point
  16. Eu am avut și M47,și N47. Am fost foarte mulțumit de N47,mai silențios,mai econom,și o idee mai sprinten. Dar atenție, o luasem la 250k dar avea motorul schimbat, cu o facturĂŁ de vreo 5k euro. Am in prezent M47,care e o idee mai gurmand ca succesorul sĂŁu și mai zgomotos. E resoftat la 200cp de câțiva ani,și sunt foarte mulțumit de el. Nu a generat costuri aiurea, ĂŽn afara de bujii,releu, recondiționat turbo. Concluzia o trageți singuri. Oricum, toatĂŁ economia de la N47 cu motorina, e anulatĂŁ de schimbul distribuției.E o iluzie
    1 point
  17. Probleme cu pompa de ulei au fost si la 2.0 si la 3.0, la fel si cu distributia si cu altele. Nu te framanta atat. Ia masina care iti place si traieste-ti viata. Daca este sa pice o sa se intample oricat de grijuliu ai fi. S-a mai dezbatut subiectul aici pe forum si poti vedea acolo mai multe pareri. Succes !
    1 point
  18. pai 5000 cat ai bagat tu in un 525 D vs un motor tot pe acolo e , doar ca are 535 .undeva e un nonsens . Tu din ce stiu ai un seria 6 , s-a stricat motorul sau te confund cumva ?
    1 point
  19. As lua 530D pt ca e mai fiabil si cei 258 de caluti pe care ti-i ofera sunt mai mult decat suficienti. In oras vei folosi doar 160 de cai si doar cand ii dai in gura gen vei folosi toti caii. 535D este mai puternic, dar multe motoare cedeaza pt ca sunt un pic prea fortate,vezi ce zic colegii. Un 530D cu ceva dotari din 2015 sub 130K km are si un pret pe masura si intretinerea nu e chiar ieftina, insa masina e ft misto de condus! Spor la achizitie si anunta-ne ce ai luat.
    1 point
  20. 530d pare ceva mai fiabil, probabil si pt ca de obicei sunt exploatate mai lejer; 535d te indeamna mai mult sa o calci. oricare dintre cele 2 daca masina are istoricul de service complet si a fost bine ingrijita; F10 e o masina destul de scump de intretinut, indiferent ce model cumperi (520, 525,530,535,550), sa ai bani pregatiti pentru intretinere dupa 180-200k km; dar merita, este o masina foarta reusita
    1 point
  21. De ce te amagesti? Sigur nu papa deloc in prima mie de km? Sau papa asa gen aperitiv, doar un pic ? Sau proportional cu nr. de km ?
    1 point
  22. Am înțeles de la început unde se bate cu întrebarea mik15, dar chiar și așa, dacă au fost probleme reale, a fost recall și remediat. Chiar și la N47. Că mai vezi o distribuție dusă după, e fix din același motiv: mașina cu istoric dubios, km mânăriți sau lipsa întreținerii corecte. Tot acolo ajungi vrei nu vrei. N47 sunt la fel de multe și fără nici cea mai mică problemă, chiar și la distribuție, dar ca orice lucru mecanic, se mai și strică. N47 nu este un motor cu probleme, dacă ai grijă de el, și da, distribuția a ajuns un consumabil - chiar și cea pe lanț. Asta e, n-avem ce face.
    1 point
  23. Beneficiat de serviciile APAN Braila de 2 ori in ultima luna. Per total foarte multumit. In prima instanta, dupa ce am cerut pe email o oferta pentru revizie, a fost singura reprezentanta ce mi-a semnalat faptul ca pentru seria de sasiu a masinii exista o rechemare pentru update de software la proiectoarele din bara fata, dynamic spot lights. Celelalte reprezentante nu au pomenit de acest lucru, desi am specificat seria de sasiu. Totul a decurs foarte profesionist, si am beneficiat de masina de inlocuire (un X1) pentru cele 3-4 ore cat a durat operatiunea. La final au si spalat masina. In a doua instanta, am ajuns la APAN pentru reparatia pe RCA-ul celui care mi-a infundat putin aripa spate. Totul a decurs normal, masina a fost gata mai repede decat ora estimata initial, iar pentru zilele cat masina a fost indisponibila am beneficiat de masina de inlocuire prin intermediul Autonom. Urmeaza revizia, insa o voi efectua in alta reprezentanta, unde am primit o oferta de pret substantial mai mica.
    1 point
  24. Gazele sunt din cauza ca nu mai ai filtru de particule, de ele nu o sa mai scapi... Cati KM are masina ?
    1 point
  25. Monteaza la loc DPF, activeaza EGR, pune soft-ul original, si vezi apoi care e problema.
    1 point
  26. eu stand la periferie nu calatoresc in fiecare zi pe stefan cel mare, dar in ultimii ani se super aglomereaza la iesirile din bucuresti, si uite cum un drum de 10 minute (de la mall pana acasa) se face in 40 de minute. Dar chiar si asa consumul este de 12 maxim oricum nu te sfatuiesc sa cumperi o asemenea masina daca mergi exclusiv in oras, doar ca sa mergi odata pe an la munte...
    1 point
  27. @ WIN60 esti in eroare. Ca de obicei, datul cu parere e sport national la noi. Chiar daca nu avem masina respectiva, fiecare stie pe cineva care are masina respectiva si face referire de parca e a lui. Nimeni nu se gandeste ca informatia poate fi scoasa din context. Evident ca viteza are influenta asupra consumului , masina fiind greoaie si cu o aerodinamica de luat in considerare, dar nu e de speriat. 3.0sd -2008 cu 210.000km cu dpf off + soft cu jante Y pe 20, are urmatorul consum: Bucuresti- maxim 14 Extern- 8- 11, depinde de stilul fiecaruia si de viteza. Mixt- 10.5 Evident daca mergi 200 toata autostrada nu trebuie sa te astepti la consum mai mic de 17.
    1 point
  28. xDrive30d - 2010 - 79000km la bord . Viteza 0-50 km/h .Consum mediu o vară in oras (nu Bucuresti ) 10 L/100km inregistare jurnal bord . Dupa 4100 km Europa (1700 Romania )cu 5 capitale , viteza 0-160km/h , consum inregistrat pe bord 8,8L/100km , viteza medie 77km/h. Problema - Garnitura de la suport filtru ulei schimbată . Consumabile normal (placute , ulei ,filtre ,) Acum schimb Discuri si al doilea rand placute . http://i728.photobucket.com/albums/ww288/windsurfing11/IMG_8559_zpsxohipsll.jpg Navigatia slabă - musai un telefon pe bord pentru sprijin la greu .
    1 point
  29. Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. Nu se intampla des sa fiu de accord cu "cavaliere", dar acum ar fi momentul sa sustin acelasi lucru si sa completez spunand ca aceiasi majoritate care au diesel pe acest forum "duc" motorul in Putere ... si prea putini inteleg Cuplu unui motor TURBO. Pacat. Cu alte cuvinte conduc bietul diesel (aproape) ca benzinarul aspirat. Dar, e aiurea sa nu spui cand aud/auzi in ce ture tin motorul.. (Sa vezi ce o sa ploua cu minusuri.)
    1 point
  31. Salut, deschid topic pentru Navi Premium 2020-1 pentru ca au inceput sa apara linkuri si poze pe net. Am incercat sa gasesc o sursa de incredere dar nu am gasit inca. daca are cineva link, torrent sunt interesat. Merci!
    0 points
  32. Scapa ulei evident. Merita verificat nivelul la surubul imbus de la spatele lui. Trebuie sa aiba ulei pana la nivelul surubului.
    0 points
  33. 0 points
  34. Ma confunzi cu siguranta! 525dX F11 2013 in proprietate...banii aia au intrat in toatĂŁ maĂâ˘ina pana acum, nu doar in motor...Ăâ˘i au fost destule Ăâ˘i doar BMW! Ideea era ca un motor cu probleme Ăâ˘tiute, Ăâ˘i atât de grave, cum este cazul celor 3.0 biturbo, cred ca nu e un must sau o prioritate pentru nimeni. DistribuĂâşia lui N47 o faci o data Ăâ˘i cam aia e pentru mult timp. Pompa de ulei, deci spamul despre care vorbeam mai devreme, e o problema pe care BMW nu a rezolvat-o in nici un fel prin schimbarea pompei iar cea a cuzinetilor nici atât! Ce naibi...serios vorbind, dacĂŁ ma aude unchiuââŹâ˘, inginer mecanic de 74 de ani, vorbind ca BMW produce azi astfel de motoare face infarct de la criza de ras! PĂŁrerea mea Ăâ˘i atât! Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  35. Mai conteaza la km. astia, cazanul sa mearga, e ulei ai ungere, cum nu mai e relevant.
    0 points
  36. Eu am x3.0 sd. Nu cred ca ai mers zeci de mii de km cu masina asa ca tu iti dai aiurea cu parerea... si a mea are filtru scos si soft. Afara: 10-14 Oras:11-20. Sub 10 nu scade niciodata!!! Dar motorina e ultima grija... Ia intreaba cat te costa daca se arde "un bec" la lampa spate... (Ps. O sa ai un soc... nu e 10 lei becul si o bere la baieti cum credeam eu... )
    -1 points
  37. O curatare motor cu un flacon de engine flush si un ulei mai gros 5w40 sau 10w40, eventual si un duralube si se rezolva sigur
    -1 points
  38. Treaba e clara , problema e interna, cel mai probabil semeringurile de la supape, dar i am dat o varianta rapida care intradevar poate sa tina din schimb in schimb daca il face la 10.000 km. Trateaza efectele nu cauza cu ce am propus eu, si legat de ulei cu un 10w40 nu moare in nici um caz un 3.0d nici iarna asta nici peste cateva ierni.
    -1 points
  39. Si eu am fost astazi la BMW Proleasing Ploiesti. Ma declar foarte mulțumit de serviciile lor. Am fost pentru un schimb de plĂŁcuțe pe fata - X1 (F48). Preturi foarte bune (cu aprox. 30% mai mici decat la celelalte reprezentante din zona mea (Vrancea), oamenii prietenoși, servicii pe mĂŁsura mĂŁrcii. Mi-a plĂŁcut ca am putut sta lângĂŁ mașinĂŁ pe parcursul efectuĂŁrii montajului. Am primit si reducerea pentru prima vizita. Recomand si cu siguranțĂŁ voi reveni la ei pentru urmĂŁtoarele intervenții.
    -1 points
  40. Mergi pe 530D. 535D mi-as lua doar nou si dupa 100k sau cand iese din garantie as scapa de el.
    -1 points
  41. 530d, 10000000000000000000000000% Citeste despre problmele 535d-ului: 1. cuzinetii care se invart = viborchen rupt sau daca nu ajungi acolo = șpan ĂŽn motor = motor daunĂŁ total; 2. poma de ulei care cedeaza destul de repede = șpan in motor = dauna totala motor. Personal sunt proprietar de 525d xDrive F11 si ma declar foarte multumit de el cu toate ca in ultimul an am bagat pe undeva pe la 5000 euro in el ca sa fie masina 100% sigura in orice moment i orinde as vrea sa plec acum cu el cu 2 copii calare pe cap. Mai vrei 535 pentru plusul de cai? Succes!
    -1 points
  42. BunĂŁ ziua, am o problema cu mașina este vorba de un bmw e60 2006 2.0d 163cp modelul cu start stop cheie tip cartela, ĂŽmi apare o eroare ĂŽn bord "transmission fault" și nu mai pot scoate mașina din P. Sub aceea musama de la schimbĂŁtor exista un buton ce poate fii accesat manual, dacĂŁ apĂŁs pe el masi a iese din p, o pot baga ĂŽn drive dar rĂŁmâne doar ĂŽn treapta 3(cred) Eroare pe diagnoza apare de la selectorul de viteze, ĂŽmi poate spune cineva cum as putea rezolva asta
    -1 points
  43. Myx hai cĂŁ și tu ai dat-o in lambada acum...nu e rațional sĂŁ cumperi ce vrei/dorești/visezi fĂŁrĂŁ a ține cont de costurile de ĂŽntreținere/probleme specifice ĂŽn ceea ce privește fiabilitatea.."ia ce ĂŽți poftește inima c-apoi vezi tu cu miile alea de euro de le poate ĂŽnghiți mașina".
    -1 points
  44. 1000 euro in visele tale ! un exemplar bun si corect ingrijit incepe de pe la 4000 euro in germania. asa ca, succes la cautari !
    -1 points
  45. Aproape toate n47 din 2008 au real 400 de mii de km, chiar daca in bord au maxim 200 250 de mii.
    -1 points
  46. La dracu cu sanatatea noastra, stim cu totii ca astea cu Euro 8 Euro N sunt vrajeli si M47 e baza, basca fara DPF, e TANC, e CASA TATA, o sa vedeti voi cu euro 5 si 6 ca va arde si pe voi, nu conteaza ca voi poluati de cateva zeci de ori mai putin decat M47, tot asta e motor adevarat. Recunosc ca ma distrez mai tare pe unele topice de aici decat pe site-uri dedicate divertismentului . LE: OnTopic: Si eu sunt curios, daca bugetul e 5000, de ce nu se cauta o masina mai noua de la alta marca si nu un bmw de 14 ani, dar fiecare dispune de banii lui cum doreste.
    -1 points
  47. OP si djtaotao, cand pui ulei, bordul "inregistreaza" doar din 0,5 in 0,5 litri. Vezi linkul oficial de mai jos din postul #28: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188628-nelamurire-cantitate-ulei-n47320d177-cai/page__p__2503536__fromsearch__1#entry2503536
    -1 points
  48. -1 points
  49. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh de aici descarcati direct orice varianta
    -1 points
  50. Tie-ti place mult cu barca daca ai stat pana la 320.000 km cu telescoapele originale.Oricum la 5 mii sunt sanse foarte mici sa gaseasca o masina buna si foarte mari sa iei o cazatura tip cazan care a mai fost si lovita.Masinile bune si foarte bune incep la nfl de pe la 7 mii zic eu fara a ma pretinde un specialist in autovit,mobile si autoscout.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.