Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/19 in all areas

  1. acel "update" este un patch/crack neoficial care modifica un fisier de configurare in EVO si schimba rezolutia la Carplay. De la ilevel 19-03-5xx in sus codarea in EVO : carplay_fullscreen = aktiv este tot ce trebuie facut. Cei care aveti activat carplay cu crack-uri rusesti (acele fisiere .bin care se incarca de pe USB) trebuie sa aveti in vedere urmatoarele: 1. de la ilevel 18-11-5xx scripturi .bin nu se mai pot executa de pe USB 2. orice update de ilevel dezactiveaza toate FSC-urile fake incarcate cu scripturi 3. de la ilevel 19-11-5xx downgrade-ul de ilevel pe EVO numai este posibil
    3 points
  2. Pai la 10k pe an nu se merita diesel, asta am dorit sa subliniez, si e vesnica discutie de pe forum, intrebarea era retorica, si a fost pusa sub forma de gluma, putin imi pasa de ce face cu masina cand nu o conduce Tu in schimb te-ai dovedit iarasi un tip plin de sine, un pic narcisist care s-a bagat in discutie ca sa ne arate ca el, el e bine are bani munceste dar se si distreaza, are stil, hai pa, pai asta e modelul romanului care s-a implinit Ok, nu mai postez, ma duc sa dau o tura prin parcare
    3 points
  3. Eu vad ca multi se mint singuri, sau vor sa ii mai abureasca si pe altii cu talentele lor ascunse de a gasi/realiza afaceri extraordinare, super achizitii, masini mai fiabile ca unele noi, cand de fapt sunt gata de casat.Masini ce au costat noi la vremea lor 35-45000 euro si au ajuns la 5000 inseamna ca sunt uzate moral/fizic, si vor necesita in mod constant bani, asta dupa un prim val de cheltuieli in primele luni. Si cum ii sugeram initiatorului, pasionat de o marca/model nu inseamna sa petreci timp lunar cautand piese/mecaici ieftini de incredere si sa mai repari cate ceva la masina, sunt in viata lucruri mai bune si constructive de facut cu timpul si banii.
    2 points
  4. A deraiat discutia desigur. Parca vad ca daca unul face 5 k pe luna e semn de putere financiara. Cine munceste luni-vineri cu orar relativ fix nu prea vad unde sa faca mai mult de 1000 pe luna. Unii fac chiar mai putin, e de exemplu am 5 km pana la cabinet, adica 10 pe zi dus-intors. Asta inseamna 200 pe luna. Mai pun inca 20 pe zi doar de dragul socotelii, inseamna 600 pe luna. Daca sunt mai multe masini in familie, e clar ca nici astia nu ii faci. De multe ori mai merg si cu metroul tocmai pentru ca am statia la 100 metri de casa si job-ul la 100 metri de gura de metrou de la Victoriei si e mai comod decat sa stau cu grija masinilor. Probabil ca mine mai sunt foarte multi, probabil mai sunt si multi care merg cu masina doar in weekend. Asadar un rulaj de 10-15 mii pe an este absolut normal. Ba unii fac si 6 7 mii pe an, mai ales daca merg doar la serviciu si la piata. Sotia mea a mers in 10 ani cu un Audi tt circa 65 de mii de km. Deci da, se poate, pentru ca nu suntem in GErmania sa facem naveta 200 de km pe zi si poate nu toti suntem soferi de taxi sau ardem gazul de placere pe dn-urile perfecte ale patriei.
    2 points
  5. Tie-ti place mult cu barca daca ai stat pana la 320.000 km cu telescoapele originale.Oricum la 5 mii sunt sanse foarte mici sa gaseasca o masina buna si foarte mari sa iei o cazatura tip cazan care a mai fost si lovita.Masinile bune si foarte bune incep la nfl de pe la 7 mii zic eu fara a ma pretinde un specialist in autovit,mobile si autoscout.
    2 points
  6. Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.
    2 points
  7. pe bune... vrei raspuns pe forum la problema asta ?! si ca sa nu zici ca nu te ajuta lumea, pasii de urmat sunt urmatorii: service elevator scut motor jos vizionare constatare deviz succes !
    1 point
  8. vin.report - VIN LITE VAG WVWZZZ3DZC8003796.pdf
    1 point
  9. Sa fim seriosi, la cate distributii schimbate s-a intamplat sa se rupa in garantie? Da-mi tu un procent, 70%? 80%? Iti zic eu ca mai putin de 5% si asa cred ca e mult.
    1 point
  10. Tu ai idee cat timp, nervi si altele pierzi sa te duci inapoi la un service sa-ti plateasca un motor distrus? Ok iti recuperezi banii daca se rupe in mers dar durerile de cap pe care le ai pana rezolvi o astfel de situatie te fac sa iti doresti sa fi avut un alt motor decat acesta.
    1 point
  11. Cand schimbi distributia primesti si garantie de 100k si daca ti se rupe inainte de iesire te duci si ii pui la plata. Eu personal fac 15 hai maxim 20k pe an deci 5 ani iti iei gandul de la distributie. 3300 impartit la 5 da 660 lei impartit la 12 da 55 lei pe luna, nu cred ca este un pret atat de mare incat sa fuga toata lumea de motorul asta... bine.. mai sunt si exceptii, vedeti exemplarul cu cateva postari mai sus.
    1 point
  12. De ceva timp tot urmaresc site-urile de anunturi (atat .ro cat si .de) fiind interesat de un F10 M550d Sedan (381 cp). M-am mai gandit si la un seria 4 sau 7 (F01) dar sincer sunt mai atras de F10 datorita perfomentelor acestui motor. Raportul dintre cp/nm si consum suna bine din cifre... dar acesta fiind un forum fan BMW sa nu vorbim numai din cifre si clipuri de pe youtube. Din ce am mai auzit din stanga si din dreapta, ba pe la serviceuri de cartier, ba pe la cate unu-altu'... motorul acesta ar avea ceva recenzii negative, cica 'pica repede' chiar daca are un numar de KM cat de cat ok. M-ar interesa ca numarul de km sa fie undeva la 150k-175k poate chiar mai putin. Totusi, in mare parte doar vorbe, nimic concret. Sunt de acord ca fiind o masina cu ceva ani (2012+) or sa mai apara probleme dar nici sa stai sa schimbi motoare si chestii de acest gen. Asa ca, va rog, daca sunt detinatori de F10 M550d si nu numai, daca cineva a avut experienta cu aceasta masina, il rog sa posteze aici ceva impresii. Daca poate detalia cu atat mai bine.
    1 point
  13. Pai unde umbli atata? Cu exceptia de a avea jobul in alt oras, nu inteleg unde sa faci atatia km. Eu il am la 10 km de casa (marginea orasului) si nu fac mai mult de 1k pe luna... Sa ma plimb aiurea iar nu-mi place, la ce trafic avem pe drumurile nationale, nu sunt interesat.
    1 point
  14. Daca masina a stat o perioada de timp in paracare ( la vanzare ) e foarte posibil ca anvelopele sa capete o pata de contact ... o usoara deformare in locul in care a stat anvelopa ( pe banda de rulare ) , iti recomand in prima faza sa faci o presiune la 2.6-2.8 bar , daca tot face atunci o verificare a rotilor pe un aparat de echilibrat si vazut daca ai banda de rulare buna ( rotunda ) , sau schimba rotile intre ele .. numai daca dimensiunile jantelor/anvelopelor sunt la fel .. dupa care urmeaza verificarea fuzetelor / planetarelor / cutie transfer / falanse / cardan ... etc Daca ai de unde ia un set de roti si fa o proba ! La un f30 am avut o problema asemanatoare , pana nu am schimbat jantele nu am scapat de vibratie , jantele erau originale bmw fabricate in turcia iar cele noi erau tot originale bmw dar erau fabricate in austria , jantele turcesti au fost verificate si nu erau strambe deloc ! ... se pare ca aveau probleme la prindere ( unde vin prezoanele )
    1 point
  15. Ce are 15k? )) Eu fac 13 pe an, cu tot cu concediu. Poluam putin, vorba aia.
    1 point
  16. Am luat masina cu 315.000km si le-am schimbat dupa 5.000km fiindca nici nu stiam ca am vreo problema la ele.Nu aveam niciun fel de simptom..mai mergeau lejer.Asa ca stai linistit ca nu e barca.Nu va mai dati filme aiurea.
    1 point
  17. FuncționeazĂŁ magazia, ĂŽncarcĂŁ CD-urile? Când introduci cartușul cu CD-urile aparatul le verificĂŁ pe rând pe toate sĂŁ vadĂŁ care are și care nu, e posibil sĂŁ nu le tragĂŁ la unitatea opticĂŁ. VerificĂŁ cu ușița deschisĂŁ dacĂŁ face asta,poate fi mecanismul care ĂŽncarcĂŁ CD-urile sau unitatea opticĂŁ. Te pot ajuta in București cu identificarea problemei și am și o unitate disponibilĂŁ.0722349938-Doru
    1 point
  18. Sunt pline forumurile straine de F si G cu vibratii ciudate. In special la seria 5 (F si G), dar nu exclus la celelalte. Din pacate majoritatea nu si-au gasit rezolvarile. Unii au schimbat rotile cu totul (chiar si alte dimensiuni), altii au schimbat tampoane motor/cutie/diferential. Am mai vazut cazuri cu probleme la cardan/flansa cardan neechilibrate, rulmenti diversi sau chiar diferential schimbat. Putinele rezolvari de mai sus au venit dupa chin mult si stat pe la dealer cu saptamanile. Tot ce pot spune e ca toti spun ca dealerii sustin ca fie e normal, fie nu observa defectiunea. Asadar tine doar de noroc.
    1 point
  19. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh am descarcat azi, am dezarhivat, dar nu am apucat sa o instalez inca. maine revin cu feedback daca reusesc sa o instalez
    1 point
  20. E pe cartechnlogy de ceva timp, pentru nerabdatori. Oricum, pentru Romania e fix pix, ca si ultimele updateuri.
    1 point
  21. Dar nu te obliga nimeni sa cumperi mizeria asta de n47, sunt restul de cateva milioane care le-au cumparat si merg cu ele. Pana la urma, nu inteleg ce e cu frustrarea asta generalizata? Nu se umfla nimeni in pene pentru 3000 de lei, dar parca nici sa iei Bmw si sa iti chioraie matele nu e semn bun. Vezi ca la Vw o distributie pe curea e 2000 de lei si aia, ce faci, e proasta masina? Cat despre "tine totul 3-4 ani", te cam contrazic zecile de mii de n47 care circula in Romania care sunt din 2008, deci fac acusica 12 ani. Cat despre Romanul care strange cu greu cateva mii de euro sa ia second, pai nu il obliga nimeni sa ia Bmw. Dar stai ca romanul e fudul, de ce sa dea 5000 euro pe un Opel/Ford/Peugeot vechi de 4 ani, cu motor mic, cu km putini, mai bine ia Bemveu vechi de 15, cu cai multi obligatoriu ca sa ii dea gonetĂŁ, cu piele, xenon, pachet m. Asta e visul romanului rupt in cur despre care vorbim si pentru care 3000 de lei sa schimbe distributia e salariul pe 2 luni. Asta ca fapt divers, ca daca vrei sa intretii un e90 ca la carte, vezi ca pana si niste amortizoare, discuri originale si placute, niste racorduri flexibile, niste flanse amortizor, niste bucse hidro, niste brate, niste niste niste, toate astea costa destul de mult. Dar asta ce sa insemne ca e masina proasta? Nicidecum, inseamna ca masina premium de noua, are preturi proportioanale la piese. A, ca romanul ala rupt in cur se carpeste din dezmembrari si ia cele mai ieftine consumabile, piese, si alea rar, desigur, ca de ce sa schimbi preventiv, mai bine mergi cu tancul Bmw pana pica, pai atunci sa fie sanatos. Exista masini cu 5000 euro care nu se cheama Bmw si sunt mult mai noi si mai putin costisitoare la intretinere. Pasiunea si dorinta de a avea Bmw costa din pacate pentru asteptarile multora care cred ca daca masina are sigla Bmw pe capota trebuie sa fie indestructibila. Mai era cineva mai sus care se plangea ca trebuie schimbate bucsi, volant, amortizoare. De tot rasul, ce sa mai zici.
    1 point
  22. Sa ii schimbi distributia aia costa 3000 de lei, care e o suma decenta. In rest da, motorul e foarte bun. Consum mic, performante foarte bune, silentios. La fel a fost si m47 bun la vremea lui, dar orice motor nou aduce plusuri fata de modelul anterior, ceea ce e si normal, contrar parerii forumistilor detinatori de m47, care e mai zgomotos, mai putin economic si mai putin puternic. Simplu.
    1 point
  23. NU mai este disponibil istoricul. Si eu l-am cautat de am ĂŽnnebunit.
    1 point
  24. Am sesizat si eu asta saptamana trecuta, nu mai apar iar inainte imi apareau (cont de DE)
    1 point
  25. Mi se pare mie sau nu mai este accesibil istoricul intrarilor in service in portalul connecteddrive? Poate locatia a fost mutata?
    1 point
  26. Eu vorbesc prin prisma faptului ca am detinut doua modele de Cayenne si de asemenea si X5 si X6. Unul a fost Turbo S, dar model 2006, pe care l am avut prin 2010, iar cel de al doilea a fost diesel simplu dar model 2013. Strict parerea mea, Porsche este peste Bmw la absolut toate capitolele. Cand voiam sa merg tare pe serpentine, apasam butonul sport care intarea suspensia, o lasa mai jos si schimba raspunsul directiei, cutiei si al motorului. Pe serpentine nu am simtit niciodata ca eram intr un suv. Ce au reusit sa faca inginerii Porsche cu sasiul ala este incredibil. dar iti recomand pe cat posibil sa ai interiorul imbracat in piele. Fata de Bmw nu o sa mai vezi decat cateva bucatele de plastic in masina. Restul piele naturala. Care este de o calitate deosebita. Nu cum o stim prea bine pe cea din Bmw.
    1 point
  27. N-am auzit si eu o vorba buna despre prapaditii aia de la Bavaria )). E plin de basinosi pe acolo la receptie, numai flegmatici, iar ei vin cu maxi taxi la munca
    1 point
  28. Nu e o problema dacĂŁ folosești motorina de calitate. Din câte știu cea mai puternica motorina din România este la Rompetrol și are cifra cetanica 55. Descrierea ce ai dat-o tu, Max motion 100+ este de la benzina.
    1 point
  29. Nu exista cablaj daca nu ai optiune . Nu poti monta lumini ambientale fara sa dai jos fetele de usi.
    0 points
  30. Sa vreau sa schimb un M47 pe un N47 e ca si cum ar trebui ca PERMANENT sa trebuiasca sa am 3000RON in torpedoul masinii chiar daca am facut distributia! Adevarat ca, cei care au N47 "vad" ce nu vad altii, ca din 2006 in 2014 bmw a facut numai motoare fenomenale , care ocazional necesita o reparatie cat se poate esentiala, aproape capitala! :naughty: Nu as da nici 2000 pe o masina cu probleme la distributie(!), nu merita riscul, parerea mea. Nu este vorba de un detaliu de gen, program de revizie, e vorba de o potentiala problema care face motorul complet nefunctional aproape fara simptom. Nu este asta suficient de grav?
    0 points
  31. Bravo, asa sa faci, fugi si plimba-te ca se strica media aia de 5 mii de km pe luna. Eu m-am bagat in discutie doar ca sa spun ca n47 este bun si nu prost, dar in schimb tu ai deraiat discutia la cat de putin merge omul cu masina si ai dat-o in frustrari de genul "va luati 6 masini cand aveti metrou la 50m de bloc si tramvai 24h/24 lucrati in Victoriei la Germanos si in weekend plecati de joi pana la predeal cu 30 la ora fiecare cu masina lui personala cand incapeati toti intruna singura?<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Poate ca altii se zbat de colo colo sa faca si ei una alta, un ban, ca na, daca nu e fiul lui si fiul lui n-are loc la directori in birou, nici apartament in centru si in general se chinuie printre bossi cu n47 sa ajunga si el din punctul a in punctul b azi maine". Care astea nu vad ce relevanta aveau referitor la subiectul n47. Plimbare placuta.
    0 points
  32. Eu mi-am luat chiar 8 masini, nu 6, nu vad unde e problema ta. Ia-o tu cu trenul la Predeal, fii un exemplu pentru noi toti. Saracul ala care face 60 de mii de km pe an se zbate si el de colo colo sa faca un ban, sa fie sanatos daca ii place sa se plimbe. Nu inteleg ce-i cu frustrarea asta, ca discutia in derizoriu tu ai dus-o cand te mirai de colegul care a facut 15 mii intr-un an. ps: nu mai am n47, calmeaza-te si vezi-ti de cei 60 de mii pe an linistit.
    0 points
  33. A deraiat discutia sigur, pai si de ce tot o duceti inspre derizoriu cum va duceti si viata de multe ori, va luati 6 masini cand aveti metrou la 50m de bloc si tramvai 24h/24 lucrati in Victoriei la Germanos si in weekend plecati de joi pana la predeal cu 30 la ora fiecare cu masina lui personala cand incapeati toti intruna singura? Poate ca altii se zbat de colo colo sa faca si ei una alta, un ban, ca na, daca nu e fiul lui si fiul lui n-are loc la directori in birou, nici apartament in centru si in general se chinuie printre bossi cu n47 sa ajunga si el din punctul a in punctul b azi maine Hai bine fac 3000-3500k , am program redus de munca, si ma duc des la manastiri, acum e bine?
    0 points
  34. Decat un M550d mai bine un M5 si aia e... Problema sta in felul urmator, eu inteleg din spusele tale ca tu nu prea iti permiti masina asa ca nu pot sa-ti spun decat sa renunti la idee... Nu este de ajuns sa ai banii sa o cumperi, trebuie sa ai sa o si intretii.
    0 points
  35. La noi e ses si prinzi viteza repede... nu prea st curbe , nici dealuri, deci consum mic, km multi
    0 points
  36. Am in prezent bateria originala pe masina produsa de Banner -model Running Bull 90Ah/900A . Se pare ca in comert se gasesc doar Banner Running Bull 92Ah/850A . Dupa cate tin minte, bateria se inregistreaza in masina doar in functie de capacitate Ah - parca nu sunt referiri la curentul de pornire . Credeti e vreo problema daca o inregistrez ca baterie de 90Ah, desi curentul de pornire pare sa fie usor mai mic decat la cea originala ? Stie cineva cum aflu din inscriptiile bateriei, care e anul de fabricatie ? Multumesc.
    -1 points
  37. Am observant ca foarte multe din bateriile AGM puse la vanzare online par sa aiba ceva ani de cand sunt in stoc . Cum afecteaza durata mare de depozitare , performanta si longevitatea bateriilor AGM ? As dori pareri de la cei ce se pricep la baterii AGM si nu pareri generale care se aplica mai mult bateriilor standard, "flooded" . Sunt multe diferente intre bateriile standard si cele AGM cand vine vorba de conditiile de depozitare - incarcata obligatoriu pt AGM fata de neincarcata(posibil) pt standard , AGM se comporta mai bine cand e depozitata la temperature mai reduse , formeaza mai putin sulfat , nu are evaporare etc .
    -1 points
  38. Multumesc . Nu intentionez upgrade la baterie mai mare pt ca la modul in care utilizez eu masina - utilizare rara si drumuri scurte , nu apuca sa se incarce . Chiar imi pun problema daca nu ar fi mai buna o baterie de 80/800 la modul asta de utilizare . Am gasit in multe locuri(inclusive realoem) ca la motoare de pana in 2L , bateria recomandata ar fi cea de 80/800 . Am F10, 525D .
    -1 points
  39. la 250 de mii de km , viata filtrului tau e cam dusa . Ai varianta sa-l in locuiesti sau sa-l spargi.
    -1 points
  40. Pai stii cum e cu Connected Drive services - ei zic ca e pt masinile de la 2014 incolo. Daca ti-a mers vreodata aplicatia BMW Connected Classic cu CIC, poate iti va merge si asta neoficiala. In principiu , nu ai nevoie de serviciile BMW online ci doar connectare cu masina. Eu am instalat in telefon aplicatie asta si imi cere sa instalez si MiniConnected Classic pt motive de protocol de connectare - dau ceva accept pt niste permisiuni/accesibilitate in Android si apoi imi zice sa conectez la masina . Din pacate nu sunt in tara asa ca nu pot conecta si nu stiu cum merge. Incearca si zi-mi si mie. Ideea e sa poti conecta la masina ceva aplicatii pe care BMW nu le suporta - nu suporta de fapt mai nimic in Android, in afara de Spotify si SmartThings. Suportul neoficial pt Google Maps pare sa fie limitat pe ceva motive de licenta - developerul explica in site-ul sau. Am uitata sa mentionez ca aveam deja instalat BMW connected in varianta noua si de aia mi-a cerut sa instalez MiniConnected Classic . Tu incearca sa instalezi doar BMWConnected classic si aplicatia neoficiala dupa aceea.
    -1 points
  41. Instalezi unul din apk-urile de aici : https://github.com/hufman/AndroidAutoIdrive/releases/tag/1.0rc4 Download the APK from the Releases page. Choose the one that says "sentry" to automatically upload crash reports, or choose "nonalytics" otherwise. After starting, the app should detect the Connected Classic app and start waiting for the car connection.
    -1 points
  42. Posibil . Ai incercat ambele USB-uri ? - parca ai doua la CIC. Ai scos Connected classic din PlayStore ? Vezi ca si alea sunt doua - una pt USA, una pt restul
    -1 points
  43. 2ABB00 - DC/DC converter …,control activation . Open circuit
    -1 points
  44. N47 cu doua turbine . Eroarea spune: DC/DC converter (support during engine start) for support of electrical system, control activation. Open circuit ISTA duce catre modulul din portbagaj , cu toate explicatiile despre MSA etc - fara rezolvare , decat sa verifici modulul.
    -1 points
  45. OK, mersi . O sa caut cand ma intorc in tara .
    -1 points
  46. Am verificat sigurantele sunt bune . Am scos si borna , a mers adica s.a deblocat , apoi cand am blocat.o din nou nu a mai mers . Am scos iar borna la fel ...merge prima data apoi nu .
    -1 points
  47. Din ce stiu la alte marci de masina cablajul este standard adica si la coaja si la full este aceelasi. Deci logic a-r fi sa ai firele trase in usi. La a 2-a intrebare nu stiu ce sa zic eu... eu pe e60 am pachetul de lumini asa ca probabil la o masina care nu a avut din fabrica pachetul de lumini exista in locul unde trebuiau sa fie ledurile este posibil sa fie ca un fel de capac sau ceva de genu.
    -1 points
  48. Are relevanta foarte mare pentru ca N47 echipeaza si seria 3 si despre asta e vorba pana la urma, nu prea are relevanta in legatura cu bugetul de 5mii dar nu este obligatoriu sa coste 9mii ca sa fie masina ok. Eu am testat un F30 la 8mii euro si era super intretinuta, mi-a aratat si factura ca a schimbat distributia in urma cu 20k km, omul avea nevoie de bani urgent pt familie deci se gasesc masini bune si la preturi sub pretul pietei. In cauza gaseste si e90 n47 si cu 5000 daca are rabdare si cauta zilnic.
    -1 points
  49. Dupa cum spune titlul am eroare pe DC/DC converter de cand am cumparat masina . Modulul asta ar trebui sa stabilizeze voltajul pt anumite module, la masinile cu MSA start/stop. Am cumparat un modul second si am vrut sa-l schimbi, dar nu am gasit modulul acolo unde toata documentatia/ista spun ca ar trebuie sa fie - adica langa baterie. Acum am gasit ceva nou referitor la modului asta in cazul F10 LCI - Deletion of DC/DC converter - va rog vedeti poza atasata , nu reusesc sa copiez textul din PDF. Eu inteleg ca acest modul nu mai este folosit la LCI. Atunci de ce am eroare ? Eroarea se sterge dar reapare la pornirea motorului.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.