Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/21/19 in Posts
-
In primul rand este parerea ta si o respect dar trebuie sa iti explic cateva lucruri. Masina asta este cea care mi-am dorit-o la cumparare,nu e92,nu GTR. Masina este daily,asta a fost si ideea cand am pornit proiectul,sa arate bine interior-exterior,sa se auda bine in interior si sa mearga cat se poate de tare cu cele enumerate mai sus(nu o sa vezi masina de drag cu sistem audio,tot interiorul in ea,AC si mai nou suspensie pe aer). Ai mentionat 335i,ai idee ce timp are un 335i cu 500+cp?Daca nu iti spun eu @12,7. La etapele unde am fost pe platforma nu am vrut sa risc nimic pentru ca si un 320d si un f30 335d se pot strica pe drum,iar la etapa de la Ianca nu aveam pernele si nu vroiam sa o ating pe drumul pana acolo(daca o sa ajungi odata p-acolo o sa vezi despre ce este vorba). Cu masina am facut n drumuri pana la Iasi si inapoi si este placut sa mergi cu 450cp cu consum de 7-8%,deci uneori te amuza si consumul sau sa auzi ca unele masini 2.0 turbo benzina 300+cp de 100 lei fac cateva run-uri vineri seara iar mie imi ajunge si pentru saptamana viitoare(nu fac 100km pe zi zilnic dar totusi pana vinerea viitoare nu mai ajung la benzinarie). Este mai amuzant sa vina aroganti cu M5 si 335i la start si sa rada cand aud de 3.0d iar la sfarsit sa vina sa iti stranga mana Pe langa toate cele enumerate mai sus masina chiar daca este din 2004 are unele echipamente tehnologice ce inca nu sunt pe masinile din 2017,are un motor muuuult mai fiabil decat orice 3.0d cu 1-2-3 turbine din 2019 si cateva premiere si recorduri. Cat despre aspect am pus-o langa un M4 care este @ 50k la mana a 2-a si nu m-a convins M4.Daca si M4 ar primi ce are a mea pe ea Pandem,perne,jante ar fi alta discutie dar doar investitia enumerata ar sari lejer de 20k. Cam astea sunt lucrurile cu sens cum le vad eu dar cu nonsens pentru tine.✌7 points
-
pornind de la faptul ca rotile cu janta de 22 si profil al anvelopei sub 10cm sunt un nonesens pe un SUV, as face astfel: as comanda masina cu roti de 21, fie si cu run flat. economisesti 1000 de dolari. in prima secunda cand imi vine masina, scot anvelopele run flat la vanzare si cumpar non runflat. indiferent cat de greu vei vinde anvelopele run flat de 21, tot le vinzi, fie si cu o pierdere de 500 de dolari la setul de 4. estimez ca tot ramai cu 500 de dolari. ca atare, comanda-ti masina cu frane M. funingine fac si franele standard si cele M, deci rationamentul funinginei nu se aplica in practica. franele M cu etrierii albastri arata bine plus ca daca masina iti franeaza cu un metru mai repde de la 100kmh la 0kmh, e un castig. de asemenea, franele M aduc discuri un pic mai mari...cred ca pe la max juma de inch in diametru. repet, nu gasesc nimic mai ridicol la o masina sa am jante ff mari si prin raport cu dimensiunea extrema a jantelor, discurile sa fie mici. se vede ca dracu. plus ca la frane M si etrierii sunt mai mari si iti vor umple din golul de aer interior de la jantele de 21 sau 22 de inch2 points
-
1 point
-
Dupa lungi negocieri, cautari, gandit si razgandit in privinta optiunilor, aseara am dat comanda de un G05 xDrive 40i. Am trecut si pe la Audi unde am testat un Q8 care nu m-a dat cu nimic pe spate, nu simteam in niciun fel vreo senzatie de drum, am zis ok, hai cu BMW-ul X5. Din pacate am aceeasi problema ca si atunci cand am comandat X6-le, am zis daca imi iau motor de 50i dupa o sa plang ca de ce nu am luat X5M, macar acum X5M-ul nu e inca lansat pe piata. Mai jos se poate vedea ce am comandat, inca sunt in dilema daca sa pun si M Sport Brakes si eventual si Luggage Compartment Package. 2020 X5 xDrive 40i M Sport Package Mineral White Metallic 22" M Double-spoke bi-color wheels, style 742M with performance non run-flat tires Black Vernasca Leather Aluminum Tetragon trim Executive Package Luxury Seating Package 2-axle air suspension Front and Rear Heated Seats Glass Controls Heated Front Seats Armrests & Steering Wheel Harman Kardon surround sound system Space-saver spare1 point
-
Corect, la 10 mii trebuie sa aiba pachet m, automata, vopsea originala impecabila.1 point
-
Nu face pretul, slab utilata, navi mic, carpa pe scaune, manuala, lovita 40% 3 elemente, eu nu as da banii astia , mai cauta.1 point
-
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-530i-steptronic-edition-exclusive-vollleder/1259466635-216-2077?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-e39-525i-1-hand-wenig-km-kein-rost/1258214010-216-8364?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-525i-aut-lim-leder-sitzhzg-glasdach-xenon/1254697708-216-1425?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-525i-nur-41-478-km-2-hand-rentner-schalter-top/1249639046-216-7986?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android1 point
-
1 point
-
pai si la ce ii foloseste motorul de pe X6M? sa mearga cu 55mph ca sa nu intre la puscarie? asta poate face si cu un X6 cu 150cp. pe Romanica, mergi non stop cu 250kmh, iti asumi ca ti-l ia pt 3 luni, dai exament si scurtezi la o luna, platesti 1000 lei amenda si dupa o luna cand recuperezi permisul o iei de la capat. O poti tine asa la nesfarsit si poate nici nu te prinde mai des de 2-3 ani. pe meleagurile noastre merita si un Veyron daca te tin buzunarele. Prin State, chiar si un X5 40i este pt showoff, pt ca in realitate legea e zdravana acolo si esti obligati sa te deplasezi incet, ca oaia. 340cp ii sunt suficienti pt absolut orice.1 point
-
Eu m as feri de turci.L ai intrebat tu de la cine a cumparat o? Daca l traduci in romana(textul), zici ca i de pe autovit, fara manca ti as la sfarsit! Asta i masina de luat!!! daca o mai are la vanzare http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186669-e39-530i-automat-97000km-import-dubai-uae/ Diferenta intre 525 si 530 este la consum max 1l/100. As merge pe 530 all day!1 point
-
Auzi, am patit si eu asa ceva la o masina de firma. Nu avea schimbat de mult filtrul de polen , acela care filtreaza aerul ce intra in habitaclu de afara si se abureau toate geamurile. Dupa schimbare , totul a revenit la normal .. si nu am mai intampinat problema asta . Daca nu l.ai schimbat de mult , ar fi bine sa.l verifici. Sent from my SM-G965F using Tapatalk1 point
-
Multumesc de urare! Mi-am configurat motorul asta nu pentru taxe, ci poentru ca nu am mai vrut diesel, si nu imi permiteam motor de 6 cilindri benzina. De altfel, era cam overkill pentru nevoile mele. Deci a fost "sweet spot" pentru mine motorul de 4 cilindri. SI ca sa iti raspund punctual, nu mi-e teama, pentru ca masina are garantie din bara in bara timp de 4 ani, si am de gand sa o vand cu garantia inca valida ( probabil putin dupa 3 ani o scot la vanzare).1 point
-
Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service. Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca). Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara). Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.1 point
-
Frumoasa masina! s-o folosesti sanatos! Curiozitate: banuiesc ca ai luat motor de 2.0 4cyl pentru taxe, insa nu ti-e teama ca si B48B20(ce ai tu pe masina) o sa aiba aceiasi soarta ca si N20B20(motorul de 2.0 benzina 4cyl de 248 cp) care a devenit destul de problematic cu timpul?1 point
-
Vezi bucsaraie fata, unghi de fuga, brate, coloana de directie, etc...1 point
-
Oameni seriosi nu gluma pe la noi...de 4 luni sta volanul la imbracat in carbon si asa a ajuns pana acum... :hmm: In fine,intre timp am reusit sa montez NOS-ul si stingatorul si cam asa a iesit: Suntem in derulare in acelasi timp si cu alt proiect la care asteptam ansamblarea motorului,ceva mai nou,un f32 435xd care speram sa iasa cel mai rapid F32 435xd la momentul actual,pentru a merge cu amandoua la resoftare si testarea NOS-ului.Inca nu stiu daca sa ma apuc de un thread pentru prezentarea noului proiect. Revenind la E46 am mai facut niste calcule pe baza pozelor postate pe aici,nici pe departe amanuntit cu toate manoperele,si investitia in modificari s-a ridicat la 57k fara valoarea masinii la achizitie,ultimii 2 ani au fost cruciali :bye: ,asta ca o informatie personala care sa ramana scrisa aici.Derulam paginile si nu imi venea sa cred cat de in urma era ultimul calcul facut in jurul sumei de 23k . Anul acesta am fost foarte ocupat cu alt proiect care nu a vizat nimic din ce inseamna masini si am cam ramas in urma la capitolul putere dar anul ce vine se anunta un an mai lejer si cu mai mult timp pentru a trece la ultimul stage cred eu si finalizarea proiectului Built NOT Bought. Mai aruncati un ochi in viitor pe aici pentru a vedea cea mai necesara,potrivita si avansata modificare din punct de vedere tehnologic al acestei masini.1 point
-
ah, nu stiam ca sta in State. gata, totul e clar. Daca ma bag ca musca proasta ))1 point
-
scuze, ti-am tastat gresit numele m-ai facut curios, hai ca reverific in cazul rotilor de 22, poate ma insel eu. LATER EDIT da, ai dreptate, in cazul rotilor de 20 si 21 pt pachetul M sport, te obliga la run flat. Daca pui de 22, nu. stiam sigur ca in cazul rotilor de 20 te obliga, pt ca am configurat de mai multe ori un X5 astfel, si am considerat implicit astfel si pt 21 si 22.1 point
-
Este fix cum am postat. Am exact optiunile pe care le-am enumerat mai sus, aseara la 8.40 pm dealer-ul a dat comanda pentru masina. Sper sa o am in 6-8 saptamani si sa nu trebuiasca sa stau sa astept mult mai mult. Intre timp, ma tot gandesc la franele de M daca sa le iau sau nu si totodata si la pachetul pentru portbagaj. Am uitat de acum 3 ani cum e sa dai reimporospatare de nebun de n ori pe zi sa vad daca mi s-a schimbat statusul comenzii. Din pacate insa nu am gasit nimic pe stoc cu pachetele si optiunile pe care le vroiam. Stiu ca e frumoasa masina, altfel nu as mai fi comandat-o.1 point
-
Sa o folosești sĂŁnĂŁtos...dar habar nu am cum nu folosiți trapa...ori de câte ori am posibilitatea o deschid...nu suport AC-ul, nu ma prinde curentul etc...o folosesc la greu...1 point
-
Masina e senzationala! S-o conduci cu placere! Legat de optiuni, fiecare stie de ce are nevoie. Eu as fi pus HUD de exemplu. Imi place f mult si chiar il folosesc. Trapa nu as fi pus nici daca era 300 euro. Efectiv e degeaba pentru mine. Am trapa la masina actuala, am deschis-o o singura data, dupa care am inchis-o repede ca mi s-a facut frig. Am panoramic de fapt, e okish ca intra mai multa lumina, dar puteam lejer sa traiesc fara el. Fun fact: Sotia a vrut neparat masina cu trapa, era singura optiune pe care si-o dorea pentru masina ei. N-o interesa de scaune incalzite, confort access, VSS, etc. Trapa. Neaparat trapa. Am gasit o masina pentru ea, dotata decent, care avea si trapa. Dupa ce a condus-o 3 luni am intrebat-o daca a deschis vreodata trapa. Raspunsul a fost ca nu, ca a si uitat ca o are, dar ca scaunele incalzite sunt f utile. ) Pentru mine, personal, nu exista nimic mai inutil decat trapa. Pentru altii, e o optiune fara de care masina nu are niciun sens. E f subiectiv cand vine vorba de dotari.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Azi am facut RAR-ul; mai am de asteptat vreo cateva zile pentru eliberarea CIV, este primul F31 340i xdrive care se inmatriculeaza in Romania Am cumparat si jante pentru vara, style 441 Ferric Grey in 2 dimensiuni (2x8J, 2x8.5J); inca nu stiu ce fel de cauciucuri sa pun pe ele, Michelin Pilot Sport 4 (non-runflat) sau Michelin Pilort Sport 4 ZP (runflat); mai am timp sa ma hotarasc pana la primavara; daca ma decid sa pun suspensie sport, sigur pun cauciucuri normale. Foarte multumit cum merge masina, suficient de comfortabila si silentioasa pentru traficul de zi cu zi; insa daca apesi cu incredere pedala de acceleratie, masina se transforma radical - efectiv pleaca de sub tine, iar sunetul evacuarii e o placere mai ales in modul sport. Si pe franare sta foarte bine: mi-a iesit o duba in fata de pe o straduta laterala, si nu credeam ca il voi putea evita, dar spre surprinderea mea am reusit sa opresc la timp; cu F11 nu as fi reusit sa opresc. Ca fapt divers, am constatat ca etrierii de pe 340i puntea fata (340mm) sunt cei cu 4 pistoane de pe franele M-performance pt F30 320d/328i/330d etc; iar etrierii de Mperformance pt 340i (discuri 370mm) sunt de fapt etrierii instalati si pe M3/M4; pe puntea spate e un singur tip de etrieri Mperformance, folosit pe toate F3x/M3 (discuri 345mm). Placutele de pe fata cam scartaie (franari la viteza mica - oprire); mai duc 10k km, si apoi nu prea stiu ce sa pun; nu imi place deloc cand scartaie placuta, si ultimele 3 seturi OE mi-au scartait (2 pe F11 si asta pt F31); greu sa ma decid ce pun OE/Jurid/ATE/Brembo/Bosch/etc (discurile fata sunt OE si au uzura minima); parca as incerca niste Jurid ceramice, sunt cam 600 lei setul - probabil la primavara. Primul consum la pompa: a iesit o medie de 16l/100km (cam mic rezervorul, au intrat 48l, cu care am facut 308km); mers doar in oras la ore de varf , plus cateva reprrze mai zmucite de cate ori am avut ocazia. Am si o programare facuta la Bavaria Baneasa saptamana viitoare, pt verificare caseta de directie pe garantie, mi-a atras atentia un prieten ca are joc destul de mare pe loc (15-20 grade) si se aude un zgomot metalic; sper sa imi inlocuiasca pe garantie acel kit de remediere caseta directie.(el are un F36 435d xdrive 2015 70k km, si el a schimbat kitul respectiv pe garantie).1 point
-
Echipare de iarna cu anvelope noi Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL si ET corect de data asta pt style 408 M et32 fata si Et25 spate , vin perfect , se si vede in poza efectul concav accentuat pe spate, spre deosebire de F10 unde erau toate ET 25 , ca nivel de zgomot anvelopele exact ca cele de vara , 71 , destul de silentioase , nu am testat viteze f mari dar urmeaza :brr:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Treaba a mers destul de greu in ultima perioada din cauza oamenilor foarte "seriosi" asa ca volanul si inca ceva piese nu sunt terminate... :aww: Intre timp a ajuns asul din maneca pentru a atinge targetul setat pe acest an si anume 12,0-11,9s/402m: Si aici o parte din mica sedinta de toamna:1 point
-
"Prietene", in primul rand cred ca m-am exprimat destul de amical in postarea mea, ca sa ma iei de sus. Ce ar fi sa pastrezi acelasi ton si sa nu recurgi la texte care, inca din prima propozitie, denota superioritate din partea ta? Nu ti-am atacat sub nici o forma postarea, ci pur si simplu am spus ca mi se pare putin exagerat sa spui ca diferenta este radicala intre cele 2 marci. Le-am avut pe amandoua si nu consider diferenta a fi una asa de drastica. Dar asta este parerea mea, in fond. In al doilea rand, ceea ce spui, legat de decibeli, se refera la energia transferata prin sunet. 3 db inseamna dublarea energiei sunetului. Insa cand vine vorba de sunetul perceput, 1 db incremental inseamna undeva in zona a 7% incremental in sunet perceput. Cand vine vorba de sunet perceput, 2-3 decibeli nu reprezinta nimic semnificativ. Citeam un studiu, mai demult, care spunea ca o ureche normala, neantrenata in arta sunetului, abia percepe o diferenta de pana la 5 db intr-un mediu normal. Urechea este sensibila la sunetul perceput, nu la puterea sunetului. Plus, decibelii cresc pe o scara logaritmica. Asadar, ca sa ai o dublare in sunet perceput, iti trebuie +10 decibeli, nu +3. Nu sunt expert in arta sunetului, ba dimpotriva sunt chiar putin neantrenat in aria asta, dar cifrele de mai sus le tin minte de la cateva articole citite acum ceva timp cand ma interesam de o mica problema pe care o aveam cu o ureche. Deci merita verificate spusele mele, dar nu cred ca sunt departe de adevar. Mergand pe cotarea de zgomot mi-am ales si eu cauciucurile la F10. Am mers pe 'mana' unor Dunlop Sport Maxx RT2, care sunt cotate la 68-69 db. Intradevar, sunt foarte misto la drum lung.1 point
-
1 point
-
UPDATE! Am dus-o in Stage 2 cu softul celor de la Bootmod3. Am atins un maxim de 637 HP si 800 NM (Nu am apucat sa fac poza pt ca eram in probe pe autostrada si nu stateam de telefon). Masina se comporta super agresiv.. cu anvelopele Michelin Sport 4s imi patineaza si la 160-170 (Probabil din cauza cuplului). Una peste alta sunt super excited1 point
-
Salut, tocmai am facut o mica diagnoza cu Carly, initial am inregistrat noua baterie si am vazut ca am eroare pe clapeta de acceleratie.Acum va intreb, de cine e produsa cea oem? Pe bavauto oem e 1900 lei, la epiesa am gasit una la 780 lei si inca una la 2300.Am mai auzit la uni si ca se anuleaza aceasta clapeta..aduce beneficii? Cu ce incurca daca aceasta clapeta este anulata, care pot fi consecintele? Motor M47 2.0d 163cp.0 points
-
nu-ti lua omule X6M, pt ca oricum nu vei folosi acei CP, mai ales ca la voi daca va prinde cu viteza va baga la puscarie. Aici, poti sa faci ce vrei. In statele unuite legea e de asa natura incat daca ai o masina puternica, o ai doar ca sa te lauzi, in niciun caz sa te simti bine cu ea. Ma intorceam in 2017 din Italia prin Croatia si nu stiu ce sarbatoare a musulmanilor era la mijoc de iulie ca toti mergeau de la Zagreb cu familiile si masinile pline spre est si toti aveau 200kmh. M-am bagat si eu intre ei si am tinut-o asa pana in Serbia. Plus ca, prin comparatie, noile X5/6 arata mult mai bine atat la exterior si mai ales la interior fata de generatiile anterioare, fie ele si M0 points
-
Supra realist nu cred ca e, doar ca se vand greu masinile pentru ca sunt foarte multe la vanzare, si lumea cauta deobicei cat mai ieftina Are un dezavantaj ca e 318, daca era 320 aveai sanse mai mari sa o vinzi mai repede.-1 points
-
hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene! intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu. este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte. 3 decibeli inseamna un zgomot dublu. o sa ma uit si pe tabelul tau...-1 points
-
Tu compari ascutitoarea cu masina? Cine si-a luat e39, nu l-a luat pentru a se duce cu el pana la piata. Uita-te la masinile din ziua de azi, ca fac 100k/an in Germania. Fi si tu mai realist.-1 points
-
De unu de asta lipsea ). Tu crezi ca eu stiam? Acum 2 ani cand am luat itp.u nu suna nimic. Au inceput de 2 saptamani bataile , si se simt doar pe drum forestier , pe asfalt nu se simte nimic, nimic. Am intrebat cand am ajuns pe la mecanici au zis ca totul e ok . Asa ca : Mama doamne , numai scrie fara rost , ca nu avem nevoie de parerea ta , care e degeaba . Ok? Sent from my SM-G965F using Tapatalk-1 points
-
Pentru treaba asta ar fi bine sa mergi la un centru unde poti verifica franele si acea miscare care crezi ca o simti si aia pot sa iti spuna mai multe. Sigur s-au mai intalnit cu asa probleme si isi pot da cu parerea mai avizat. (Orice joc../nesiguranta in materie de frane, sau la franare, as merge de urgenta la o verificare serioasa. Este doar spre binele tau dar si al altora. O problema descoperita la sistemul de franare in cazul unui accident, dand ca si cauza DEFECTIUME neremediata nu te scapa de multe, ba chiar te inculpa/implica mai mult.)-1 points
-
Motorul ar trebui sa porneasca fara vreun ajutor de la turbina. Deci daca nu porneste ar putea avea legatura cu turbina care a "luat-o pe ulei" scoatand uleiul din motor si producand si alte lucruri rele.. De cand a inceput sa scoata fum alb si pana ai oprit motorul, cat timp a trecut? Mergi la un mecanic sau cheama un mecanic..-1 points
-
Am mai vazut cazuri de genul asta, epurator gaze infundat, vaporii de ulei au ajuns in intercooler, unde s-au transformat in timp in ulei, s-a acumulat ulei in intercooler iar cand uleiul de acolo a plecat pe admisie...cam asta e rezultatul...daca desfaci admisia o gasesti plina de ulei....-1 points
-
Eu unul nu sunt de acord cu tine. Mi se pare o risipa de timp si de bani pe o masina care nu merita, pentru ce ai tu nevoie. Sa zicem ca ar fi trebuit sa strangi prea multi bani pentru prea mult timp ca sa-ti iei un GTR, am exagerat eu, dar pentru un proiect de drag se preta mult mai bine un 335i cu N54 pe care cu niste investitii minime il duceai fara probleme in 600 cp. Si pana la urma de ce iti trebuie diesel, ce rost are ? Ca masina pe care ai facut-o tu oricum nu este daily, ca sa zici ca te bucuri de consum, ba mai mult, am vazut ca o duceai cu platforma la etape de frica sa nu ramai cu ea in drum Asa ca proiectul tau mi se pare un nonsens, nu e nici cal, nici magar-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00