Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/19 in Posts

  1. Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural
    10 points
  2. Eu nu pot obliga pe nimeni sa isi ia “n” anvelope,fiecare vine cu ce are sau ce vrea iar din momentul cand accepta sa se dea in configuratia respectiva isi asuma cu maturitate rezultatul.Daca accept sa ma dau cu cineva nu ii pot interzice respectivului sa nu dea cu methanol pentru ca eu nu am,sau sa isi puna o cutie manuala ca a mea nu cutia automata de pe M5 sau cea stage 3 de pe 335i.O cutie automata de generatie noua m-ar ajuta de 4 ori mai mult decat ar ajuta slickurile pe un M5 sau 335i si asta o voi demonstra in viitor.Fiecare are cai in plus peste mine,deci cumva fortele se echilibreaza si crede-ma nici cu slickuri M5 e60 nu ar fi avut ce sa faca pentru ca diferenta a fost foarte mare,cine a fost de fata a vazut.
    5 points
  3. Multumesc. Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi: motorul twin-turbo de 313cp / 630Nmsuspensia M adaptiva cu "perne" pe spatepachetul M exterior si interiortapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweisstrapa panoramicabordul digital 6WBiDrive 10.25" + navigatiejante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)carligul retractabil electric Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza. Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul. Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara). Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.
    4 points
  4. Eu folosesc ulei 2T de la Ruris....insa, la drujba de la tara, toamna si primavara cand imi mai fac de lucru prin gradina.
    3 points
  5. Instalatia de AC nu face cald, face doar rece. AC se porneste pentru ca unul din efectele lui este ca usuca aerul. Compresorul AC nu porneste sub o anumita temperatura exterioara. Tot E92 am si eu, geamurile se dezaburesc fara AC pornit indiferent de temperatura. Daca pornesc AC si compresorul chiar porneste dezaburirea e mai rapida.
    2 points
  6. Eu unul nu sunt de acord cu tine. Mi se pare o risipa de timp si de bani pe o masina care nu merita, pentru ce ai tu nevoie. Sa zicem ca ar fi trebuit sa strangi prea multi bani pentru prea mult timp ca sa-ti iei un GTR, am exagerat eu, dar pentru un proiect de drag se preta mult mai bine un 335i cu N54 pe care cu niste investitii minime il duceai fara probleme in 600 cp. Si pana la urma de ce iti trebuie diesel, ce rost are ? Ca masina pe care ai facut-o tu oricum nu este daily, ca sa zici ca te bucuri de consum, ba mai mult, am vazut ca o duceai cu platforma la etape de frica sa nu ramai cu ea in drum Asa ca proiectul tau mi se pare un nonsens, nu e nici cal, nici magar
    2 points
  7. Pai poate verifica daca are motorasul blocat pe recirculare fara sa dea bordu jos,ia o tigara aprinsa si o tine linga filtru de polen,daca nu intra fum in masina e clar.
    1 point
  8. Fa-i un test de compresie la rece sa afli ce viata mai are motorul in el. Nu uita ca in Germania schimburile de ulei se fac le 30.000 km, chiar daca are 148.000 km intervalurile de service de 30k isi spun cuvantul
    1 point
  9. Eu zic ca ai motorasul de la clapeta de recirculare defect sau blocat, altfel nu-mi explic sau poate ai mufa scoasa. Da bordul jos si distreaza-te. Altfel nu rezolvi problema.
    1 point
  10. Nu cred ca exista dezumidificator. Vaporii de apa condenseaza pe vaporizator (care e rece) si de aici efectul de dezumidificare. Revenind la problema initiatorului: - radiatorul sau conducte fisurate - filtru de aer umed - intra apa atunci cand ploua - probleme chedere, bariera de vapori din usi sau alte zone unde poate intra apa in masina Daca nu piezi lichid de racire si problema apare si dupa perioade lungi in care nu ploua….cam SF
    1 point
  11. ai ĂŽntrebat despre aceastĂŁ mașinĂŁ vin.report - VIN LITE BMW WBA3D11090J619208.pdf
    1 point
  12. Aceiasi problema am avut-o si eu . Solutia este simpla . Sub masina dupa ce se demonteaza protectia de plastic din dreptul volanului vei gasi 2 conducte de combustibil care intra intr o jonctiune metalica . Trepidatia si zdranganitul e produs de acele conducte. Cei de la Apan BMW Braila mi au pus un burete expandat intre ele si sasiu . De atunci nu am mai avut probleme .
    1 point
  13. E normal sa se abureasca parbrizul cand opresti AC-ul, mai ales pe vreme umeda. Asta pentru ca exista apa colectata in dezumidificator, si care e preluata de aerul (mai) cald care vine brusc in masina. In plus, dezumidificatorul se opreste si el cand opresti AC-ul. Te-as sfatui sa lasi AC-ul pornit mereu, e facut sa mearga si pe modul de incalzire tocmai ca sa scoata umezeala din aer. Daca nu poti, crapa un geam dupa ce ai oprit AC-ul si ar trebui sa se dezabureasca parbrizul in cca 10 minute.
    1 point
  14. Probabil ca are mult mai multi km!
    1 point
  15. _deeJayOg, tu te astepti ca un mecanic sa fie vreun specialist, sa scoata un microscop, o lupa, ceva si sa petreaca 3 zile langa o masina cu distributia rupta!? Distributie careia OFICIAL fabricantul ia facut foaie de lucru, adica tot ce TREBUIE SCHIMBAT! Nu-mi spune ca dupa PUMA din 2011 nu s-au mai rupt distributii ca insasi topicul asta o infirma. Asadar, un mecanic ORICAT DE BUN AR FI nu poate ajunge la concluziile unui fabricant care ia o distributie la puricat din aproape toate punctele de vedere! Stii, nu e bine sa impingem lucrurile la extrem cu mecanicii ordinari.
    1 point
  16. In concluzie daca nu mai ai sau nu ai avut niciodata DPF pe masina poti sa bagi si putin cacat in rezervor ....motorul tot va merge.Poate chiar putin ECO daca ne gandim ca este 100% organic .
    1 point
  17. 1 point
  18. Ăn principiu se repara fĂŁrĂŁ probleme și fĂŁrĂŁ efecte negative ulterioare. ĂnsĂŁ, pentru o evaluare concreta/corecta, trebuie desfĂŁcut motorul.
    1 point
  19. O pata de rugina sa se puna pe un arc si adio arc in 2-3-4 ani, depinzand de cat de "insistenta" e rugina..
    1 point
  20. @WIN60 - Mersi ! Cateva poze de azi : image hosting
    1 point
  21. Am atasat eu un fisier in engleza DYI. Sincer vreau zilele astea sa montez partea electrica, carligul l-am montat, si cautam ceva cu poze, pe langa acest fisier. mai caut.. O zi faina, dragi colegi345en.pdf
    1 point
  22. (Intreb si eu ce intreaba "zeronoo") Daca am inteles bine, tu recomanzi sa mearga si cu ACul si cu caldura/temperatura crescuta la, probabil 20-22, ca sa dezumidifice aerul? Personal, eu cred ca daca temperatura e mai mare ACul nu functioneaza aproape deloc, compresorul nu porneste.. Am pornit chiar acum AC-ul la 22.5 si nu am simtit sa porneasca/traga compresorul. O fi altceva sa faca sa intre "dezumiduficatorul" Cu AC oprit, toamna/iarna, daca nu pornesc recircularea NU se aburesc geamuri/parbriz deloc.
    0 points
  23. Atunci schimba senzorul valvetronic. Nu trebuie data nicio distributie jos.
    0 points
  24. Viorel, de unde stii ca ala este doar ulei!? Si pe de alta parte, de ce trebuie sa fii atat de virulent in exprimare? Fiecare din noi facem ce vrem cu motoarele din dotare. Daca poti aduce o contributie pozitiva forumului, e numai de laudat. Asa e, numarul de posturi nu zice mare lucru, ba chiar nu conteaza, dar o atitudine ca a ta sigur nu o sa adune prea multa simpatie si viitor.. Si nu spun asta cu invidie. (...stiu altii ce zic. ) Chiar, ce aditiv special ar fi de pus in motorina?
    0 points
  25. da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !! pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare ! Clar ?
    0 points
  26. Calinus, n'o, daca stiam de la inceput ca te "ingrijoreaza" de fapt viata dieselui prin prisma uleiului 2T, gaseam alte raspunsuri. In rest noi sa fim sanatosi si sa avem motoare cat mai curate la interior si mediu cat mai curat, adica sa nu afecteze incalzirea globala. Stii, am ramas placut surprins de graficul si articolul pus de deeJayOgg in linkul de mai jos: http://theconversation.com/fact-check-are-diesel-cars-really-more-polluting-than-petrol-cars-76241 Articol scris de insusi primarul Londrei; tre' sa stie despre ce vorbeste, daca tot scrie. Foarte, foarte interesant, ca lupta de fapt se duce pentru NOx nu pentru CO2 (dioxid de carbon)! A se observa ca dioxidul de carbon e cam la acelasi nivel de la Euro 3.. la Euro 6. Eu ii dau dieselului cel putin 10 ani de Euro 6.. Am zis ce am zis mai sus, sa compensez "oroarea" fata de diesel (cu sau fara ulei 2T, biodiesel..). Dar mai bine gasim un topic mai dedicat poluarii decat acesta al uleiului 2T. Ar fi bine sa nu stam prea mult ..
    -1 points
  27. Putina picanterie natural romaneasca nu strica desigur. Mai multe informatii negative ai, ca daca pui "rahat" de Ulei 2T Jaso FC sau FB sigur nu va tine filtru DPF! Stii ce incerc sa zic(?) ..cat de limitate optiuni are o masina cu DPF!? Aici loveste de nepermis la buzunare, sa dai bani si mai multi pe JASO FD(!!) pe langa MOTORINA ORDINARA CARE O PUN in rezervor 90% din soferii de BMW.. si nu numai! Asadar, soferi cu DPF-uri pe masina NU puneti altceva decat JASO FD in rezervor.
    -1 points
  28. E motorul n47? Sau b47? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    -1 points
  29. Cu tot respectul, dar cred ca exagerezi.Spui ca bati M5 sau 335i-ul, dar nu spui si de acel detaliu foarte important si anume slick-urile.Pune aceleași anvelope si da-te cu 335i de 500cp sau M5...vei ramane doar cu propriul nor de fum.
    -1 points
  30. Te-ai gasit tu, desteptul din franzela sa ne judeci pe noi. Cu 25 de mesaje scrise in tot forumul. Ca sa stii si tu, bag de 5 ani ulei 2T in masina si n-are nici pe naiba. Mai exact de cand e masina la mine, de peste 50.000 de km. Uleiul asta arde fara reziduuri, ba chiar m-am uitat sapt trecuta la EGR si nu are depuneri grave, arata destul de bine.
    -1 points
  31. E foarte simplu, nu ai de ce sa iti pui scaune incalzite intr-o tara in care temperaturile nu scad sub un anumit prag. Iar incalzirea in scaune se pune relativ usor si dupa, nu e un capat de lume. La fel cum majoritatea BMW urilor din UK au butoane de aragaz la AC (fac referire in special la E6x / E9x).
    -1 points
  32. Usor tiristule ca poate faci un atac de cord. Nu mai fi asa pornit ca nimeni nu vorbea cu tine. Nu vrei sa pui, atunci nu pune. In plus de asta, da.. e chiar indicat ulei 2T pt ungere la vp44, si nu cred ca pune careva 1L litru in rezervor, e vorba de 200-300 ml la 70 de litri. Ce naiba, si benzina daca pui in rezervor, 2-3-5 litri, n-are nici pe naiba la 70 de litri de motorina. Nu mai veni tu cu sfaturi si indicatii fara argumente. Ai ceva de zis, spune cu argumente, daca stii ca a facut stricaciuni la vreun motor uleiul 2T. Altfel pastreaza-ti sfaturile si atitudinea pt tine.
    -1 points
  33. Nu are treaba distributia cu pornitul greoi si relantiul. Verifica bujii plus releu, baterie
    -2 points
  34. numai capuri ,,luminate,, pe aici ,in motor se baga ulei ,in rezervor se baga motorina ,eventual aditiv de intretinere nu bagati ulei de asta de 2 t ca va distrugeti motoarele !
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.