Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/12/19 in Posts
-
Da si nu...masina este inmatriculata pe numele meu. Daca vreau sa ii schimb jantele, o pot face fara probleme, dar pe banii mei si nu prea imi convine. Retrofituri nu ai cum sa faci oricum la o masina noua, in garantie, indiferent daca e prin companie sau private buy. In plus, nu vad de ce as face retrofituri cand am posibilitatea sa o configurez fix cu ce vreau eu, din fabrica5 points
-
Numai la problema omului nu ati raspuns... Deci, se duce dracu masina daca ai lanturi doar pe puntea spate? In mod sigur nu, caci nu vei merge sute de km cu ea asa. In caz de nevoie (desi, slabe sanse sa ai nevoie de asa ceva), ar trebui montate pe puntea spate.4 points
-
"masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel" Fara a face vreo referire la Mikken , cred ca afirmatia ta e putin falsa . Cred ca sunt foarte multi prin diverse firme care au niste beneficii pe care nu le merita nici pe departe .3 points
-
multi o incearca pt a face revanzare cu profit 1-2000 de obicei. daca vrei sa o vinzi rapid pui parametri an, km + maxim 30k si ai grija sa fie printre cele mai ieftine cu acele dotari.3 points
-
Vulpea...strugurii,ce sa mai zici... toți ne dorim sĂŁ conducem ultimul model,configurat dupĂŁ propria dorințĂŁ,la care sĂŁ nu avem cheltuieli de ĂŽntreținere, sĂŁ nu dai bani pe combustibil,și tu vii și spui "offf,ce nașpa cĂŁ nu poți schimba suspensiile" Cred cĂŁ Adi e invidios cĂŁ nu are un E39 la care sĂŁ poatĂŁ face retrofituri ĂŽn tihnĂŁ.3 points
-
Ca sa clarificam niste aspecte, ca altfel se intelege gresit...masina o iau prin firma la care lucrez. E practic company car, dar in Germania o poti folosi si in interes personal absolut oricat doresti, atata timp cat platesti statului un impozit (se considera beneficiu material deci se impoziteaza, evident ) Schema de calcul e destul de complexa, insa valorile date de mine este practic partea mea de plata din buzunar, nu rata de leasing primita de companie...deci e irelevanta orice comparatie cu alte tari. Nu am avans si nici rata reziduala, nici limita de km, oricati fac in plus, va plati firma suplimentar nu eu. La 3 ani se schimba masina, o dau inapoi si comand una noua. Nu pot lua din niciun stoc, trebuie sa fie BTO, deci orice discount de la dealeri nu ma afecteaza cu nimic...la mine se calculeaza la list price. Avantajul e ca o pot configura cum vreau eu, dezavantajul e ca platesc impozit pe list price, deci o suma marisoara. Nu ma intereseaza cum arata masina la finalul leasingului, are full CASCO si se poate remedia orice (platit tot de firma). Deasemenea in oferta sunt incluse anvelope iarna/vara nelimitat, adica oricand se tocesc sub nivelul acceptat, se schimba cu unele noi fara niciun cost suplimentar. Deasemenea nu platesc eu impozitul pentru masina, deci marimea motorului nu ma afecteaza personal...si cardurile de motorina sunt no limit :frantics:3 points
-
2 points
-
trebuie avut in vedere si urmatorul aspect: problema la runflaturi e ca daca faci pana si mergi mai mult de cateva sute de metri cu ea, trebuie schimbat acel pneu, producatorul nu mai garanteaza integritatea lui. daca il schimbi, trebuie schimbat si cel de pe partea cealalta, ca sa nu strici altele pe la trenul de rulare. daca e si xdrive si diferenta e mai mare de 3 mm intre punti, tre schimbate toate. asa ca o banala pana pe runflat te poate costa mult mai mult decat o pana pe normale cu roata de rezerva in portbagaj. singurul avantaj la runflat, si repet, SINGURUL e ca iti permite sa iti continui drumul in cazul unei pene. in rest,eu vad numai dezavantaje: pret mare, oferte limitate, greutate mare, rigide, caracteristici inferioare de comportament, etc2 points
-
Unii chiar se plictisesc....ai da in secunda unu 250 de euro lunar sa conduci G30 in loc de E39...las-o asa. Acum te iei de om ca a deschis topic pe o "masina inchiriata" )2 points
-
Cand ai vreo 2 oferte de la doua persoane diferite cam ala este pretul.Cu cat o tii mai mult cu atat pierzi mai mult si mai bagi si bani in ea2 points
-
Mda. Propun ca toti ce isi cumpara masini noi sa nu mai deschida topic aici pana nu iese masina din garantie si incep sa faca modificari la ea. God, ce mentalitate ai...2 points
-
asa este si in Romania, daca masina este folosita in interes personal, se pot deduce doar jumatate din cheltuielile cu masina. pt a demonstra ca nu este folosita in interes personal, trebuie sa ai foi de parcurs. unii folosesc masina in inters (mai mult) personal, nu completeaza foi de parcurs nici macar fictive in care sa se arate fie si la modul mincinos ca masina a fost folosita exclusiv in interesul firmei, iar la contabilitate oamenii stau intr-un stres perpetuu de frica unui control.2 points
-
As lua 740Xdrive pt ca septarul daca nu e 760i , nu va fi niciodata sprinten. Asa ca acei caluti de pe 40xd, o vor face sa fie mai agila un pic. Seria 7 cumperi pt confort si eleganta, nu pt sportivitate. Placere de a conduce poti avea si intr-un seria 1 sau intr-un Rolls, important e cum te simti tu in acea masina. Masinile mentionate de tine sunt ambele din clasa de lux si sigur ambele sunt placute la condus.2 points
-
Nu prea ai ce sa faci, decat sa astepti. Masinile se vand greu, lumea vrea cazane cat mai ieftine, nu e ieftina masina = asteptare +ca e iarna si se vand mai putine masini in perioada asta.2 points
-
2 points
-
Cu respect ii salut pe posesorii de M47/N47, Detinator de M47 intre 2008-prezent (e46/318d/2002 achizitionat la 173k, actualmente 330k, inca functional); Detinator de N47D20C din ianuarie 2019-prezent (e91/318d/2012/252k); Mentionez ca 'destinul' a vrut ca ambele sa fie 'alpineweiss'; Daca doriti sa vorbesc doar despre diferenta dintre cele doua motoare atunci am sa punctez urmatoarele experiente: M47= -prin 2012 un mecanic experimentat mi-a penetrat cu surubelnita membrana de la filtru epurator si mi-a curata EGR-ul; -in rest va rog sa ma credeti ca cu exceptia faptului ca mi-a sarit furtunasul de pe vacumul de la turbina + schimbat termostatul nu imi aduc aminte sa fi avut alte probleme la motor; N47= - in primul rand este un motor la care ai un acces extrem de facil de la turbina pana la galeria de adimisie - nu stiu cat dureaza sa ii dai cutia jos dar eu cred ca cu un pic de rutina motorul N47D20C se demonteaza mult mai usor decat alte motoare (pentru evident a avea acces la distributie); - am curatat EGR, clapeta acceleratie, corp clapeta , galerie admisie, injectoare, schimbat capac termostat+furtun...si sa vedem ce mai urmeaza..dpf l-am curatat...turbina are joc longitudinal si suiera in turatii mici...completez 1 l de ulei la cca 4000k...si inca nu am spus nimic de lant pe care il ascult cum se roteste aproape in fiecare zi; - din corp clapeta si din galeria de admisie am scos cateva sute de grame bune de ceva negru/vascos/cleios/uleios.... - de curiozitate am dat jos galeria de admisie si la e46.....pentru ca am fost dezamagit ca in egr nu am gasit nimic satisfacator...si surpriza.... am resusit sa adun abia pe varful surubelnitei un pic de funingine...si asta la 330k km!?!?!?! Concluzii (ale mele): M47- un motor si bineinteles o masina care nu m-a 'tradat' niciodata (imi aduc aminte ca a pornit in iarna anului 2010 intr-o dimineata la -28 de grade) motiv pentru m-am legat afectiv de ea si nu am sa o vand vreodata; N47- un motor capricios si performant in acelasi timp cu costuri de intretinere europene dar combinat cu o caroserie si un interior cu mult peste cele purtate de un M47 si pe care am sa il port in continuare, pentru ca daca cei 10 ani de M47 au fost fara 'plata' urmatorii 10 ani de N47 vor fi cu plata ( e ca in fotbal...esti suporter si atunci cand echipa castiga...si atunci cand pierde ) Aceasta este umila mea parare pe care o sustin si semnez.2 points
-
Salut all . Detin un e46 320ci motor 2171 automat , de o vreme ma confrunt cu o dilema , masina in mers intre 2000-2500 ture se accelereaza mai greu si se aude un zgomot la motor parca face gargara ) nu stiu iu cum sa explic zgomotul acela dar cam asa se aude si nu se mai infinge cum trebuie . daca apas pedala mai tare se accelereaza normal , pe loc se accelereaza normal , nu se aude nici un zgomot , pe calculator nu apare nici o eroare , uneori nu preZinta simptomele aceastea si pot observa diferenta se infinge masina cum trebuie. Niste pareri? Multumesc1 point
-
BMW 525i xdrive E60 LCI 67,500 km Pret: 7,000 euro Fotografii:https://www.olx.ro/oferta/vand-urgent-bmw-525i-xdrive-e60-lci-67-500-km-acum-cu-15-reducere-IDd6gsu.html Descriere: Este un model atipic pentru Romania, motor 3.0 litri benzina aspirat, 6 in linie, 160kw -218 cp, transmisie manuala 6 rapoarte, tractiune integrala, software original nemodificat, fara accident, 67,500 km reali, consumul mediu pe care il reusesc eu este 14 litri in Bucuresti si 9 litri in afara. VIN: CW43070 Istoric: - Prima inmtriculare (Romania): Decembrie 2007, fiind masina de companie pt unul din managerii de top a unei banci romanesti. - Am achizitionat-o direct de la banca acum 3 ani cand avea aprox. 42.000 km. Dotari: Culoare bleumarin metalizat – Monaco Blau Metalic; Faruri Bi-Xenon cu spalator de faruri Proiectoare ceata Jante 17 inch cu anvelope vara Dunlop 225.50.17 (cumparate de noi in 2017 uzura cca 20%); Detector pt pierderea presiunii in pneuri; Senzori parcare fata+spate; Tapiterie piele Dakota crem bej; Scaune fata incalzite; Scaune fata cu reglaje electrice si suport lombar; Cruise control, limitator viteza; Dublu climatronic; Sistem audio, conexiune bluetooth pt telefon, magazie 6 CD-uri Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire; Senzor lumini+ploaie, Perdele geamuri laterale spate; Alarma de fabrica; Pachet fumatori; Intretinere si reparatii: Revizii efectuate anual doar cu consumabile noi originale. Ultima revizie a fost in toamna 2019 si am schimbat: ulei, filtre, placute frana fata, discuri frana fata, placute frana spate, buji. Acumulator schimbat in 2018. Singurele reparatii in 3 ani sunt schimbarea macaralei portierei stanga spate si schimbarea unui injector. Daune: are mici julituri pe aripa dreapta spate si pe usa stanga spate (asa cum se vede si din poze). Acest anunț nu este adresat celor care doresc schimburi.1 point
-
Este forum tehnic nu de judecat oameni. Personal imi pare bine sa aud ca romanii sunt apreciati si primesc astfel de beneficii. Sa revenim la subiect:Seria G pare frumoasa si reusita. La un moment dat ma batea gandul sa schimb F10-le dar dupa feedbackul de aici al posesorilor de G cred ca mai astept putin pana la facelift. Si apoi cum spunea wolfenstein99 placerea este cand mai faci una alta pe la masina nu doar sa o conduci.1 point
-
scara beneficiilor e logaritmica - cu cat mai sus nivelul, cu atat mai repede cresc beneficiile da, masina de firma e cea mai buna; dar parca si mie imi place sa bricolez cate ceva pe la masina; ar trebui sa intelegem ca suntem diferiti, cu placeri diferite - unii prefera masini cat mai noi la care sa nu umble, altii prefera sa bricoleze cat mai mult si mai des; de 2 luni nu am avut niciun fel de problema la masina, niciun zgomot, nicio bataie, eu ce repar??1 point
-
1 point
-
Mister PIMP, am zis cĂŁ nu ĂŽți mai rĂŁspund vĂŁzând cĂŁ ți-au spus mulți cĂŁ ești beat,dar tu tot nu te duci la culcare, ĂŽnsĂŁ nu mĂŁ pot abține: 1. Nu conteazĂŁ ĂŽn ce sistem alegi sĂŁ conduci o mașinĂŁ, cĂŁ e cumpĂŁratĂŁ, cĂŁ e ĂŽnchiriatĂŁ, fiind foarte evident cĂŁ la urma urmei conteazĂŁ câți bani ai cheltuit cu treaba asta. Și se vede de la o poștĂŁ ca varianta lui Mikken e probabil cea mai bunĂŁ raportat la model/costuri ĂŽntreținere/combustibil. 2. CumpĂŁrând o mașinĂŁ și fiind mare proprietar cum ĂŽți place ție cheltui cel puțin la fel ca Adi, dacĂŁ nu mai mult când aduni ĂŽntreținere,piese schimbate, asigurĂŁri,devalorizare etc. Ăntre cumpĂŁrare și vânzare te poți considera tot un chiriaș care pierde o sumĂŁ de bani in urma utilizĂŁrii mașinii. 3. Nu vrea nimeni sĂŁ facĂŁ retrofituri la o mașinĂŁ nouĂŁ configuratĂŁ dupĂŁ dorința proprie, știi cum zic? 4. Topicurile de prezentare pe acest forum cred cĂŁ sunt fĂŁcute pt cĂŁ ne plac mașinile, și ținem la ele ĂŽntr-o mĂŁsurĂŁ mai mare sau mai micĂŁ. Și cred cĂŁ aproape toți de pe aici și-ar dori sĂŁ deschidĂŁ câte un topic dinasta plictisitor cu mașinĂŁ nouĂŁ și cu toate dotĂŁrile dorite. ( Bine,in afarĂŁ de tine ) 5. Nu mĂŁ intereseazĂŁ câte apartamente ai, aici vorbim de mașini,iar tu ai un E39. Combi. Mikken, ĂŽmi cer scuze pt off topicul creat, aici ĂŽnchei.1 point
-
Pana mea, sunt 1000 de review-uri pe youtube ) cu modele deja lansate. Ce sa tot vorbim. Multe de la proprietari cu mii de km parcursi. Pt fiabilitate intr-adevar mai cauti pe forum, insa oricum nu-l intereseaza masina avand o garantie serioasa. Nu mai stau, gata :))) ca m-am suparat ))1 point
-
Pai cum merge motoru,daca țin frânele,cum schimba cutia,d astea... Sa știe lumea daca si ia la fel. Ce poți scrie altceva? Ca de schimbat piese e neinteresant..1 point
-
Apropo de Merc vs BMW, un vecin si-a luat acum 9 luni un G30 520d destul de dotat productie 2018 (in locul unui F10 pe care l-a tinut vreo 4 ani); acum 6 luni a luat sotiei un Merc C220d 2016, de care era foarte incantat; acum 2 sapt a schimbat si G30 pe un C250d 2017 (motivul - a avut cam multe vizite in service cu G30) Totusi, interesanta optiune, sa ai in familie 2 masini acelasi model1 point
-
Nu putea sa isi ia un e39 nici daca vroia..si inca nu a ales G30. Eu as alege E Klass in locul lui, avand in vedere datele problemei.1 point
-
mai tine si de noroc si cum gandesti ,. Eu mereu am vandut masinile la pretul dorit , daca ma luam dupa ofertele primite si nu dupa ce vroiam eu sa obtin eram in pierdere grava ...1 point
-
Orice hdd sau ssd se poate clona.Ai nevoie de un laptop o extensie de conectare la hdd si un program de clonare. Sau de scos hdd din cic si conectat intr-un PC obisnuit.1 point
-
Am RTF dunloop de vara pe masina cauciucurile au aproximativ 2 ani ,cand am luat masina aveau 1 an.. la anumite viteze ai impresia ca ai rulmentii dusi asa galagioase sunt ,plus ca uzura lor este dubioasa pe termen mai lung.. am noi goodyear de iarna normale , e liniste in masina , abia astept sa le schimb si p-alea de vara cu unele normale. Cat am avut 46-le din 2005-2018 n-am facut niciodata o pana..acum si cu senzorii de presiune cred ca e greu sa faci pana fara sa observi din timp.1 point
-
Clar o masina cu AWD va fi mai safe decat RWD la orice ora.. Cum spuneai si tu, sistemul nu e exclusiv pentru iarna.. Chiar si pe ploaie sau orice alte conditii de drum... Da, se poate merge f bine si cu RWD daca ai cauciucuri bune, dar daca poti, de ce sa nu ai Xdrive pe masina, mai ales la un Seria 7. La clasa superioara cum s-ar zice, la masini gen S class, A8, Seria 7, mi se pare cel mai ok sa fie AWD..1 point
-
Video-ul de mai sus expune conditiile in care am spus si eu ca e bun xdrive, conditii ce le vezi in Romania maxim 2 saptamani pe an. Imi aduc aminte de articolul asta. Cred ca reiese destul de clar mentalitatea romaneasca... https://0-100.ro/2018/01/29/romania-singura-tara-din-lume-in-care-clientii-de-bmw-cumpara-9-din-10-masini-cu-tractiune-integrala-xdrive/1 point
-
Am eu una in familie din 2013. Masina e placuta la condus, trage bine. Singurul inconvenient la care ma gandesc e suspensia cam dura. Chiar daca masina este foarte bine dotata se simte ca e entry level la feelingul general. Probleme deosebite nu stiu sa existe cu exceptia celor specifice motorului, distributie, turbina mica.1 point
-
Era un film pe youtube in care unu mergea pe RFT cu o gaura in lateral de baga pumnul prin ea. Just saying, RFT-urile fix pe lateral sunt mai rigide.1 point
-
Hola! 1.Nu am citit tot topicul, doar primele postari in care am vazut ca initiatorul isi cauta un E9x LCI in 5k euro. Good luck :frantics: si ultimele cateva postari in care vad o dezbatere intre M47 si N47. 2.Ca fost posesor in paralel a ambelor motorizari pentru 1.5 ani, momentan mai am doar M47 pot spune urmatoarele: Mentiune importanta: ambele masini au cutie de viteze manuala in 6 trepte. M47: E46-2004 150cp - un motor bun si echilibrat din fabrica, de 4-5 ani si vreo 45k km duce 190cp doar cu pompa de apa schimbata anul trecut si un furtun de la intercooler anul acesta. Intradevar, inainte de soft stage 1 a primit distributie, turbo nou si tacheti (pornea in 3 pistoane uneori), a fost refacut si de atunci doar problemele cele doua de mai sus. Motorul e putin mai brutal decat N47 dar livreaza puterea (dupa soft cel putin) liniar si oricand ai nevoie de ea(nu prea trebuie sa faci downgrade la depasiri). Consum: oras drumuri scurte in sezonul rece - 9-11, oras drumuri scurte in perioada Martie - Octombrie - 7-8*. Extern - 5-6 la mers linistit(pana in 140 si cu reprize de depasiri), 6+ la alergat constant si depasiri cat se poate de des*. *echipat in permanenta cu roti pe 18(style 72 225/40 iarna sau 94 215/35 vara), suspensii sport, 1600kg, clima on. :frantics: N47 - F20 - 2011 - 118d(143 cp) - masina a fost achizitionata cu lantul de la distributie batand, n-am zis-o eu ci cei de la Autotransilvania Cluj asa ca s-a schimbat imediat dupa achizitie, impreuna cu revizia normala. Ulterior in aprox 50 000 km s-au schimbat urmatoarele: pompa de motorina(se aprindea check engine in bord si taia din putere apoi oprea motorul, la turatii de peste 3k) iar acum spre "finalul" ei la mine, racitorul de gaze de pe EGR dadea eroare pe tester, urmand sa apara din ce am inteles si check engine in bord si la fel, taiat de putere. E putin mai rafinat decat M47, livreaza puterea ok, relativ silentios. Consum: oras drumuri scurte in sezonul rece - 10-13, oras drumuri scurte in perioada Martie - Octombrie - 7-8* Extern - 5-6 la mers linistit(pana in 140 si cu reprize de depasiri), 6+ la alergat constant si depasiri cat se poate de des.* *echipat in permanenta cu roti pe 16 style 378 - 205/55-16, 1500 kg, clima on. :frantics: Cat de repede se incalzesc? foarte repede, motoarele, nu cat de repede baga aer cald, ca acolo era clima non stop pornita la ambele. E46 ajunge super rapid la 60 de grade, chiar si iarna, nu are webasto. F20-ul nu stiu exact cat de rapid ajunge, nu are pe bord temperatura decat in ceva meniu secret ce e relativ complicat de accesat non stop, dar se incalzeste rapid si el. Concluziile personale: Care e mai silentios? N47. Care e mai fiabil? cel de care s-a avut mai multa grija pana sa ajunga la tine. Ambele le-as achizitiona in continuare, ambele sunt motoare bune dar cu o varsta(mai ales M47). M47 m-i se pare ca indura mai multe si nu e chiar asa sensibil, N47 e mai sensibil dar mai modern un pic. Care e mai economic dpdv al consumului? tot pe acolo-s, depinde de cat chef ai sa-i dai. Despre celelalte piese(directie, suspensie, frane radiator clima etc) schimbate la masini nu pomenesc deoarece am vazut ca se discuta preoponderent de motor in sine. E46 are si un topic de vanzare unde sunt mai multe detalii. Sfat pentru initiatorul topicului dar si in general: nu cumpara niciodata cea mai ieftina masina de pe piata(e un motiv pt care e cea mai ieftina, recuperezi ulterior).1 point
-
1 point
-
am postat-o pe autovit si olx, si sa fiu sincer nu prea sunt multe oferte, mai exact 3 : 1 s-a razgandit si 2 au vrut sa imi ofere 12k si 13k ce pot sa fac? chiar vreau sa o vand1 point
-
catre asta ne indreptam pentru ca asta se doreste, sa nu mai detinem nimic, de la orice mizilic gen frigider sau aragaz pana la masini si case, sa platim lunar abonamente la ele, in felul asta ai un ciclu asigurat al economiei si nu mai risti spike-uri mari, totul e mult mai previzibil. Singura conditie este sa pedalezi acolo la job, ca daca il pierzi vine si iti ia fierbatorul si toate cele ca nu ti-ai platit abonamentul . Si tot asa consumul de resurse se va tot mari, ca oricum lumea vrea mereu chestii cat mai noi chiar daca si cele vechi sunt suficiente, dar trebuie sa se invarta roata si sa duduie economia.1 point
-
Am reusit si un volanas nou cu padele (am fost norocos sa fie precablata masina si doar s-au codat pentru a deveni functionale). Mai trebuie schimbatorul de viteze modelul 2TB si cred ca e gata retrofit-ul interiorului. ðŸËâ1 point
-
1 point
-
Dupa parerea mea N47 si B47 este un motor net superior fata de M47.La consum cred ca stau cam la fel dar la performante nici vorba,B47 este mult mai silentios si de putere nu mai vorbim.Distributie eu nu am schimbat la nici una,am avut un F30 pe care l-am vandut la 270.000 km si nu avea nici o problema,acum este sarit de 300.000 si merge in continuare.1 point
-
F30-ul cu N47 la se oprea în jur de 5.7 de cele mai multe ori la drumurile externe - cu mers semi agitat și reprize de depășiri pe ici pe colo. Cu G30-ul sunt tot cam pe acolo. (kilogramele sunt cam aceleași că G30 a scăzut cu vreo 60kg față de F10 în aceeași configurație, deci se apropie de F30) Clima este mereu pornită, nu aș putea să mai merg în mașină vreodată fără climă activă. Pentru clasa mașinii, pentru cât tragi de ea și mai ales că nu trebuie să mergi ca băbălăul, consumurile astea sunt foarte mici. Nu ești nici singur pe șosea să mergi cum vrei, nu poți merge nici constant iar condițiile de trafic sunt din ce în ce mai proaste -> mult mai multe mașini, mers haotic...etc Dar da, este cea mai subiectivă și prost orientativă discuție legată de consum când achiziționezi o mașină! De acord!1 point
-
Am auzit cĂŁ sunt 2 furtune pe partea stângĂŁ la șofer care intrĂŁ ĂŽn habitaclu și acolo trebuie desfĂŁcute și bĂŁgat jetul la spĂŁlĂŁtorie, cicĂŁ ar fi ĂŽnfundat(asa a pĂŁțit un prieten, dacĂŁ avem norocul ĂŁsta) dacĂŁ nu motorase de la climĂŁ prin bord care schimbĂŁ albastru/roșu când dai de rotiĂža aia..1 point
-
2 ani sau 100k km. Atat am primit eu si atat se da. Colegulului ii scapa ceva cred ) Iar procentajului distributiilor schimbate si rupte in perioada garantiei este 0 (cel putin pana acum), la service-ul unde am schimbat eu, si au facut cateva mii1 point
-
Sa ii schimbi distributia aia costa 3000 de lei, care e o suma decenta. In rest da, motorul e foarte bun. Consum mic, performante foarte bune, silentios. La fel a fost si m47 bun la vremea lui, dar orice motor nou aduce plusuri fata de modelul anterior, ceea ce e si normal, contrar parerii forumistilor detinatori de m47, care e mai zgomotos, mai putin economic si mai putin puternic. Simplu.1 point
-
1 point
-
Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.1 point
-
Lipsa de personal e una dar sa nu faci nici macar un training minimal la aia pe care ii ai este altceva. Eu am ajuns sa am 4-5 apeluri pe zi de la angajati de la Baneasa, Militari, Cobalcescu, Filaret care imi cer sa ii ajut cu part number-uri, cu informatii despre cum functioneaza ASAP-ul sau ce inseamna un anumit cod de eroare. Ca sa fie clar eu nu lucrez pentru BMW si nu am nici o relatie cu e i decat faptul ca ma duc din cand in cand cu masinile personale la revizii si atunci o fac ca si simplu client. Oamenii care imi solicita ajutorul de multe ori sunt cei de la vanzari, care vor sa vinda o masina noua sau stoc si nu stiu sa explice o optiune clientului, sau nu stiu cum sa comande un cod de piesa pentru retrofit. In medie primesc alte 3-4 apeluri zilnic de la angajati ai service-urilor BMW din Bucuresti cu intrebari despre Connected Drive sau Apple Carplay. Pentru angajatii BMW din Romania atat consilieri de service cat si cei din vanzari functionarea Connected Drive este un mister. Nu ma intelegeti gresit, oamenii in general sunt bine intentionati si incearca sa serveasca clientul final dar daca nu primesc suportul organizatiei unde lucreaza, apeleaza la surse externe, eu stiu pe piele mea ca sunt una din aceste surse si incerc in limita timpului sa ii ajut dar este total anormal. In opinia mea problema e la managementul BMW Romania si AB, care perpetueaza o politica proasta de personal si care se raporteaza doar la vanzari ignorand aproape in totalitate aftersales-ul. Important e sa raporteze cifre frumoase la vanzari, fidelizarea clientilor cu o experienta aftersales de calitate nu intereseaza pe nimeni. Asta tine in Bucuresti unde dealerii traiesc din vanzarile corporate si flote, de aceea daca mergi intr-un oras mic de ex. Ploiesti, aia nu isi pot bate joc de clienti cu experiente de service proaste pentru ca le cad vanzarile in cap daca "umbla vorba prin targ" ca au stat x luni cu masina in service, iar intr-un oras mic concurenta este mai acerba si marginea de eroare mult mai mica.1 point
-
nu prea sunt solutii , e de apreciat initiativa ta , vaslesti in amonte pt ca oamenii se lovesc de situatii absolut penibile si nu frontdesk e neaparat de vina ,e ca si cum firea tot promite ca face prelungirea ghencea si incepe pasajul , pune 3 piloni ,adica ceva praf in ochi , la privat incepe sa fie cam ca la stat . Si parca nu ar trebui , sunt atat de disperati dupa forta de munca incat tolereaza angajatilor niste lucruri jenante si clientul final e dezavantajat , firma nu sufera, poate cativa oameni sunt afectati si parerea mea ca genul asta de actiuni tre sa le pui pe pm pt ca orice faci nu le speli imaginea , nu ai cum . Dar eu personal apreciez initiativa ta si ma bucur ca o faci . La fel de bine lumea tre sa inteleaga ca nu tre sa-ti sparga tie oalele in cap . :goodjob: la fel de bine si alte reprezentante au hibele lor , la xxS am avut o exp f proasta cand eu am dus masina la schimbare racitor EGR si un pusti de 20 ani si-a permis sa umble in interiorul masinii la trimul de la boxa centrala B&O si sa il scoata afara , sa il deformeze , distruga si sa il puna la loc asa distrus . Norocul meu ca actiunea a fost surprinsa de camera de la bord , in reflexia din parbriz ! mi-au comandat trim nou 600 ron altfel eu nu aveam nici o dovada ,sigur ca am avut parte de tot suportul in cazul asta si amabilitatea maxima apoi alta schema urata cand seful de service mi-a spus ca a iesit cu masina in proba 100%si eu am video cum masina iese din service si e pusa fix in parcare pana cand vin eu . Pai e jenant grav crede-ma , putea sa imi zica nu s-a facut proba , verifica tu si aia e apreciam . Pana si frontdesk e pus uneori in niste situatii penibile din cauza unor angajati care sunt tolerati tocmai ca nu exista forta de munca. dar nu-i nimic , am dotat masina acum cu 3 camere hardwire kit , 4 microfoane ..ajungi de dai in paranoia doar ca sa iti protejezi bunurile :purple:1 point
-
Vezi ca ai sistemul standard de sunet.km?1 point
-
asa aveam si eu, am scriscum am rezolvat o. adica s a codat scaunul ca si cum ar fi Recaro. am incercat si cu alt element in care intra centura dar si cu bypass.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00