Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/21/20 in Posts

  1. Nici un 20d nu-l duci cu stage 1 de la 184-190CP la 240CP. Stiam ca stage 1 inseamna undeva la 220CP pt un astfel de motor, deci un castig de 36CP. Tu de la 150CP ai sarit la 240CP, deci 90CP. Nu contest ca nu merge, dar sa faci o astfel de crestere doar din soft fara ceva modificari hardware e cam riscant. Fiabilitatea motorului aluia a scazut considerabil. Ma gandesc ca daca ai vrut puterea aia, ii si dai in gura, deci cam are sens ca mult n-o sa prea duca.
    4 points
  2. Mereu sunt incantat de ceva nou achizitionat, asta sunt. Sincer sa fiu ai dreptate, cand am vazut prima oara modelul asta de X5 am zis ce naiba e troaca asta ca nu imi place deloc cum arata. Partea frontala mi se parea groaznica, narile mari mi se pareau hidoase. Mereu am zis, nu imi iau asa ceva, mai bine cu X6-le meu care e ceva mai exclusiv (nu se vand deloc multe in America de Nord si sunt destul de putine pe sosele) decat sa imi iau un banal de X5 pe care il vad pe toate drumurile. Anul asta insa prin Iunie-Iulie am facut un test drive cu un X5, practic dealer-ul mi-a dat cheile masinii la care ma uitasem si mi-a spus du-te singur cu ea la plimbare si cand esti gata vino inapoi. Dupa ceva vreme, acelasi dealer cand am avut masina la service mi-a dat pentru doua zile un X5 din showroom ca loaner car si a inceput sa imi placa masina. Dar, daca tie nu iti place, aia e, mie intr-un final a ajuns sa imi placa desi la inceput cand am vazut modelul am zis ca in veci nu imi iau asa ceva, dar uite ca parerile oamenilor se mai schimba. Fiecare cu parerile lui, nici mie nu mi-a palcut vreodata E60-ul si sincer sa fiu nici in ziua de azi nu imi place, asa era si cu E63-ul. Mereu ma uitam la masinile respective si parerea mea era ca portbagajele nu aveau nici o legatura cu masinile. Ca si cum la final si-au amintit ca nu au pus portbagajul si l-au atasat dupa, nu imi parea deloc fluid cu restul masinii. Dar, ce mie imi place, altuia nu ii place si vice versa. seaman, las-o mai usurel te rog, deja te iei de oameni si nu e frumos. Nu iti place ceva, e ok, e fix parerea ta pe care ti-o respect dar nu e frumos tonul pe care l-ai adoptat fata de colegul nostru.
    2 points
  3. vin.report - VIN LITE BMW WBA3D31080J551737.pdf vin.report - VIN LITE BMW WBAKS410800H69497.pdf
    2 points
  4. Macar stiai ca ai majoritatea pieselor noi, asa cumperi cu 4k mai mult , dupa tot mai bagi 3-4k in ea ca na... nu stii ce a fost inainte si tot pe acolo ajungi.... iar in scurt timp iti vor pica toate alea care o "transforma" intr-un cazan.
    2 points
  5. Legat de experienta individuala, sa va vb din a mea: 1. Prima masina luata din germania, de la un dealer turc. Un e36 fara rugina, 98000 km, am constatat mai tarziu ca erau reali. Masina f buna. Km reali s-au dovedit si din intretinerea mica necesara in anii urmatori. 2. A doua masina luata de la un privat neamt (era un neamt nascut si crescut acolo). Avantajul a fost mare la negocierea pretului, cred ca mi-a lasat vreo 800 de eur. Am primit 8 roti, statie, subwoofer si tot ce mai avea neamtul. Daca masina ajungea la dealer, cu siguranta nu mai avea toate accesoriile pe ea. 3. Masina luata de la un dealer mare. Avantaje nu prea au fost, in afara ca a mers f repede cu actele, au pus numere provizorii pana la "primaria" lor, si in maxim 2 ore am plecat cu masina la drum. Bun, acum referitor la masinile din tara. Conteaza f mult de la cine cumperi. Cine a cumparat masini de la mine, a primit o plasa de facturi, bonuri si toata mentenanta masinii dovedita. Plus topicuri pe diverse forumuri samd. Deci da, se poate gasi masina buna si in tara, trebuie doar sa ai antenele ridicate.
    2 points
  6. Dupa cum scrie nu e de mirare ca l au luat aia la șuturi.
    1 point
  7. Un mic update cĂŁ tot am trecut de 40000km. Profit de garanție din plin așa cĂŁ am mai fĂŁcut câteva lucrĂŁri: - A fost nevoie de repoziționarea volanului. Nu mĂŁ ĂŽntrebați de ce, geometria era perfectĂŁ și toate arĂŁtau țiplĂŁ, mașina nu dĂŁdea semne cĂŁ unghiul de fugĂŁ n-ar fi ok și nici gropi n-a prea luat. Au fost sceptici inițial și se așteptau probabil sĂŁ aparĂŁ pe sub mașinĂŁ urme, dar nu. DacĂŁ puneam volanul perfect drept (testat pe un drum cât mai drept, fĂŁrĂŁ ĂŽnclinare), mașina trĂŁgea ușor spre stânga. Și lor li s-a pĂŁrut ciudat, dar au remediat situația mĂŁcar. - Am cerut schimbarea prinderilor eșapamentului. La ralanti, țeava de eșapament de pe stânga câteodatĂŁ ziceai cĂŁ are parkinson, pe dreapta era nemișcatĂŁ. Mai auzeam și un sunet metalic câteodatĂŁ. Pare bine acum, sĂŁ vedem. - A cedat complet bateria de la SOS Call Services și rĂŁmâneam mereu cu un mesaj de SOS Call Failure care nu mĂŁ mai lĂŁsa sĂŁ folosesc CB-ul deloc. Din pĂŁcate nu se poate schimba ușor, fiind nevoie de desfacerea plafonului. Super! Ăn fine, s-a remediat. Am fĂŁcut și o completare cu AdBlue. Am vĂŁzut cĂŁ acum ĂŽmi estimeazĂŁ >7000km, cât e plin. Dar estimarea e dubioasĂŁ tare. Ăn Septembrie ĂŽmi estima cĂŁ mai fac 5000km. Am fĂŁcut ĂŽntre timp și mai aveam estimare de 3000km acum. Destul de mare marja de eroare.
    1 point
  8. Am pus testerul, DPF isi fĂŁcuse regenerare ĂŽntre timp, Presiunea mĂŁsuratĂŁ era 9 mbar. Deci totul super ok! Mașina merge brici cu noul egr...
    1 point
  9. Sambata am ajuns sa imi iau masina, ieri am revenit acasa dupa un drum de vreo 200 de mile (320 km) asa ca am si ceva impresii legate de cum se comporta masina. Puterea motorului- Nu stiu ce o ajuta atat de mult, noul motor are 335 PS comparativ cu 300 PS cat avea cel vechi (pe care il aveam pe X6-le 35i), dar se simte o sesizabila diferenta. Rapoartele cutiei au fost regandite, masina trage mult mai usor, merg cu 70 de mile la ora la aceeasi senzatie pe care o aveam la vreo 55 cu vechea masina. La dus am condus cu maxim 120 mph (193 km/h, de... e greu cu sotia langa tine sa mergi ca nebunul ca te trezesti ca iti rupe manerul usii de la cat se tine si trage de el), la intoarcere am ajuns pana la vreo 110-115 dar masina asta are zvac in ea de nu se poate. Nu mai urla parca nici atat de tare ca vechea masina, pare ca ii place mai mult viteza. In felul asta nici nu mai primesc privirile dinspre scaunul din dreapta care spun las-o mai incet ca rup manerul usii aici, deci e un lucru bun. Observam acest lucru si in dimineata asta spre munca, mergeam cu 50 mph in zone unde in mod normal mergeam cu 38 mph (limita de 35 mph, ce naiba sa ii fac) asa ca de multe ori efectiv ma uitam la viteza si ziceam stai ca tre sa o las mai incet ca ma pacaleste, merg mai tare decat inainte si nu imi da aceasta senzatie. In concluzie, motorul si cutia merg al naibii de bine impreuna, sunt placut surprins. Comfortul la drum - Sunt mai mult decat multumit de suspensia pe aer, merge ca o barcuta ceea ce imi place al naibii de mult dar totodata sta destul de bine pe curbe, nu ma pot plange. Suspensia o tin in pozitia 4 din 5 (pornind de sus in jos). Fata de jantele de 20 pe care le aveam inainte, acum am jantele pe 22 dar in combinatie cu suspensia pe aer comfortul e peste ce am avut inainte. In concluzie, sunt foarte multumit de alegerea facuta si ca am scapat de petardele de pneuri RFT de care nu mai vreau sa mai aud vreodata. O sa imi si scot roata de rezerva din portbagaj ca mereu folosesc acel compartiment pentru stocare. Daca am vreo pana ma dau jos, pun aer, merg mai departe si tot asa. Daca e sa bubui de tot vreun pneu sun la asistenta, imi trimit o platforma si aia e, imi asum riscul, dar alleluia petardele alea de RFT-uri, sa nu mai aud de ele. Sistemul de interventie la schimbatul de benzi l-am dezactivat, ma enerva la culme ca mai se intampla sa nu semnalizez si ma bateam cu masina sa ma lase sa schimb banda. Ok, aici era vina mea, ca nu semnalizam, dar cand a intervenit cateodata cand o lasam special sa duca in dreapta sa vad cum reactioneaza, mi-a dat senzatia ca ma va scoate de pe drum in stanga (intre sensurile de mers era camp) asa ca mai bine nu. Plus ca nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca am de facut vreo manevra de urgenta de evitare, atunci stau si ma bat cu masina ca eu trag intr-o parte, ea nu prea vrea sa ma lase ca nu am semnalizat... asa ca mai bine stau doar cu vibratiile in volan dar fara sistem de interventie activ. Nu am advanced cruise control-ul luat, niciodata nu mi-a placut asa ceva oricum, ma refer doar la sistemul de tinut banda aici. O sa revin mai tarziu si cu, ceva poze, momentan sunt cu treaba si nu am stat sa fac poze, am doar pozele facute de sotie de cand era masina la dealer, altele nu am stat sa fac.
    1 point
  10. Probabil e mult prea mare poza. Folosește un site de hosting sau micșorează-i dimensiunile. Sau poți pune VIN dacă ești confortabil cu asta. Sunt 2 tipuri de Navi, Business e cu ecran mai mic, Professional cu ecran puțin mai mare, cel de 10.5. În orice caz mașina are nevoie fizic de o cameră KAFAS pentru a putea citi semnele. Alternativ îți poate arăta ceva generic pentru zona respectivă (cam cum e Waze sau Google Maps) doar din datele de navigație. Asigură-te că ai ultima versiune de hărți.
    1 point
  11. 1 point
  12. Un an de joaca in 9 poze. Ca si target pentru viitor: stopurile LCI Black Line.
    1 point
  13. Deci dupa 3 ani am dat 750Li-ul si acum trebuie sa imi comand alta masina. Deciziile au fost destul de usoare in trecut, ultimele 2 masini fiind serie 7 varianta lunga deoarece vroiam sa am loc pentru copii in spate, si sa nu isi puna picioarele la mine in cap... insa acum vreau sa iau ceva diferit, si oscilez intre M5 si Cayenne S. Ar mai fi si Tesla Model X dar trebuie sa iasa in curand un refresh dar nu se stie exact cand. De asemenea si noul X5, am inchiriat unul de doua ori asta vara 2019 de la Bavaria Mobility in Bucuresti si a fost peste asteptari, chiar cu motorul diesel de baza de 3 litri. Pe de alta parte vreau la vara sa fac Transalpina, Transfagarasanul, Transraraul si Transsemenicul, si pentru astea M5 si Cayenne sint optiunile optime. Cea mai mare problema este cea a drumurilor, si faptul ca M5ul are garda la sol si cauciucuri cu profil foarte mic, comparand cu Cayenne. Daca nu as avea retinerea asta as fi 95% convins sa merg cu M5ul. Dar nu vreau sa imi petrec timpul schimband cauciuri la fiecare luna, plus foarte probabil dimensiunile alea trebuie comandate si aduse de fiecare data ca nu or sa fie pe stoc peste tot. .
    1 point
  14. Salutare comunitate. Numele meu real (nu nick-name-ul) este Gabi. Dupa 10 ani de VAG, am schimbat tabara . Nu din cauza problemelor, ci a faptului ca I3 mi s-a parut masina ideala atat din prisma principiilor de constructie cat si a designului (aici stiu, majoritatea o considera o ciudatenie si o masina urata.. sunt obijnuit ca posesor si de Audi A2 3l). Revenind la i3. Dupa multe cautari (excluzand masinile noi datorita bonusului mic ( vroiam neeaparat REX ca sa nu raman in pana prostului si sa am curajul sa fac ceva drumuri un pic mai lungi in caz de nevoie, bmw-ul fiind a doua masina in familie) am ajuns la achizitia unui BMW i3 Rex 60Ah 2015 de la o reprezentanta BMW din Geermania, masina beneficiind de BMW BPS ). Ca si plusuri la achizitie (Octombrie 2019): - Garantie 2 Ani la orice reprezentanta in Europa - Foarte bine dotata (in afara de sunet H&K nu am vazut altceva lipsa). Interior lodge crem, Idrive touch, display mare, bord piele+lemn, trapa, suspensie sport cu jante 20 vara pe doua latimi/ 19 iarna, oglinzi electrocrom toate si cele exterioare pliabile electric, keyless go, traffic jam assist, cruise control adaptiv, senzori parcare fata/spate, camera spate, parcare autonoma, faruri led adaptive, plus multe altele - Rex -- nu vroiam sa ma trezesc fara baterie. - 24k km reali. A fost masina de showroom si utilizata in cadrul BMW. Minusuri: - pretul destul de mare - 23k euro, dar a fost o alegere cu sufletul. - birocratia RO/DE.. inca suntem priviti ca o tara din lumea 3-a. - reprezentantele din RO (in 99,5% habar nu au cu ce se mananca i3-ul si nici nu sunt autorizati sa repare i3-uri). Aici o recomandare ar fi de prisos pentru i3 Rex. - pompa de caldura (nici nu se poate la i3 rex) Ca si exploatare: Plusuri (dupa 4k de fataiala prin si pe langa Bucuresti) - trage fenomenal (uzual folosesc ecopro sau ecopro+ si in caz de nevoie wot). Vin de pe Passat b6 2.0tdi ppd (unde cuplul era aproape la fel de instant livrat). - spatiu mai mult decat suficient in fata / spate pentru 4 persoane. - pozitie buna la volan (cu scaunul dat in sus ai pozitie aprox la inaltime ca si in X4) - raza mica de intoarcere (conteaza in oras) - sunetul in boxe, mult peste asteptari. Initial vroiam sa fac retrofit la H&K, dar nu cred ca mai merita.. Nu am ascultat un i3 cu H&K ca sa fac diferenta. - chiar daca am versiunea de 60Ah si Rex si trapa (adica un pic mai grea si bateria mica) tot reusesc pe timp frumos sa am un 140-150km autonomie, iar pe iarna undeva la 100km. Suficient pentru traficul nostru minunat. - Rex - chiar isi face treaba foarte bine la drum intins (stand la casa si inarcand peste noapte, in oras nu l-am folosit vreodata). Inclusiv la viteza mare (140km/h) face fata la mers constant. Pentru reprize, chiar si pe Rex, se foloseste bateria! Mi s-a parut foarte bine gandit. Daca surplusul generat de Rex incarca si bateria era atunci chiar peste asteptari. Consumul este cam ca la carte, undeva la 6l/100km. - bine antifonata pentru o masina de clasa ei (nu comparam cu cele din clasa superioara si cu o aerodinamica buna... i3 e o masina de oras cu o aerodinamica de caramida pentru zilele noastre - 0.31. A2 3l are 0.24 iar la viteze mari este liniste deplina in habitaclu) - DC fast charge - incarcare rapida 24minute... Dar, o incarc acasa din doua motive: de comoditate si pentru ca incarcarea lenta nu distruge bateria. - BMW connected Drive. Poti preincalzi/raci masina din telefon, astfel incat la plecare sa ai masina in conditii ideale fara consum din baterie. - faruri led adaptive. lumineaza foarte bine (peste bi-xenonul adaptiv cu afs de pe passat b6) Minusuri: - usile spate.. chiar daca e fistichie, accesul lasa de dorit. Nu sunt asa practice precum cele clasice, dar nu putem sa le avem pe toate in viata. - un pic cam rigida datorita suspensie sport si jantelor de 20. Din aceasta cauza la 24k km are greierasi.. Multumim BMW . - rezolutia la camera spate.. BMW inca nu a auzit de HD.. pacat. - pompa de caldura. Nu exista pt Rex. Caldura pe timp de iarna papa destul de bine din baterie. Undeva la 20km ca si range. - baterie gandita modular, dar fara suport pentru retrofit. Masina mai are 4 ani garantie la baterie, dar dupa ce facem in caz de pb ? Ca doar nu o sa luam tot de 60Ah peste vreo 5-6 ani in caz de nevoie - partea de servisare (pana acum experiente proaste in Bucuresti, si nu din cauza oamenilor de la reprezentante cat din cauza ca nu sunt specializati pe i3). Am doi martori aprinsi si pana acum nici un raspuns concret dupa 3 vizite si 8 zile pierdute prin reprezentantele din Bucuresti. - cauciucuri care se tocesc cam repede, gama mica de producatori si destul de scumpe). Pentru orice info legat de i3 ma puteti intreba. O seara buna la toata lumea. PS: Celelate masini din curte: Audi A2 3l 1.2Tdi 2001 / Skoda Rapid 1.4Tdi 2018. Pe viitor A2-ul se va inlocui cu un 225xe (cel putin eu asa sper).
    1 point
  15. In link-urile de la politie scrie ca erau masini date in urmarire, nu scrie nicaieri ceva de leasing. Deci puteau foarte bine fi furate. In celalalt link scrie ca l-au arestat pe individul care facuse frauda, adica luase masinile in leasing si fugise cu ele din tara. Si mai sunt altele cu frauda de tva. In niciunul dintre articole nu scrie despre vreo masina confiscata de la un cumparator care a luat-o cu acte in regula de la altcineva. Daca ai dubii, poti oricand sa ceri vanzatorului sa inmatriculeze masina pe numele lui (daca nu e inmatriculata in ro) si sa ti-o vanda dupa aia. Daca refuza, cauti alta. La fel si cu celebra combinatie 'facem actele direct intre tine si neamt, boss'. Auzi asta, se cheama fals in acte. Din nou, solutia e sa cauti alta masina. Orice teapa implica doi participanti, dintre care unul cauta un chilipir.
    1 point
  16. Este fix cum am postat. Am exact optiunile pe care le-am enumerat mai sus, aseara la 8.40 pm dealer-ul a dat comanda pentru masina. Sper sa o am in 6-8 saptamani si sa nu trebuiasca sa stau sa astept mult mai mult. Intre timp, ma tot gandesc la franele de M daca sa le iau sau nu si totodata si la pachetul pentru portbagaj. Am uitat de acum 3 ani cum e sa dai reimporospatare de nebun de n ori pe zi sa vad daca mi s-a schimbat statusul comenzii. Din pacate insa nu am gasit nimic pe stoc cu pachetele si optiunile pe care le vroiam. Stiu ca e frumoasa masina, altfel nu as mai fi comandat-o.
    1 point
  17. Poate pasagerul era mai ranga decat soferul...
    1 point
  18. şi ce e rău ĂŽn asta? sunt diesel-uri care au şi pachet M. părerea mea e că atâta timp cât sunt modificări OEM şi nu poartă sigla M pe spate e ceva foarte bine venit.
    1 point
  19. Nu. Nu au luat-o razna atat de tare din punctul meu de vedere, INCA.
    0 points
  20. Poti sa te amuzi cat vrei - nu am E36 si nici E90 tunat ca tine. Probabil ca le-am avut cand tu inca conduceai Dacia Euro 0, sau nu aveai carnet de conducere. Da, masina asta e mai urata chiar decat E60 si chiar decat I3 - parere personala si nu numai . Sunt foarte multi care nu apreciaza noul design, si nu vorbim doar de bmw aici. Toti fac aceeasi mizerie si nu e ceva frumos, stilat .
    0 points
  21. Mereu ma amuza comentariile de genul, asta e ca si aia cu ,,ce Euro 6 fratioare, am un E36 blănet de mori, alea da mașini.." cand de fapt adevarul e ca daca ai avea banii de a detine/achizitiona/cumpara un BMW nou, nu cred ca ai mai spune ca e hidos.. Sa ne aducem aminte de BMW E60, a fost vazut in primul an ca fiind unul dintre cele mai nasoale modele de la BMW, iar acum le gasesti la 5k si sunt ,,bijuterii" pentru pasionati...
    0 points
  22. Revin cu pareri legate de masina. Imi place al naibii de mult cum merge, astept sa incalzeasca afara ca momentan a cazut temperatura, nu e de inghet dar noaptea se duce la 2-3 grade cu maxim 16-18 ziua (vorbesc in Celsius aici). Peste o luna probabil deja voi avea temperaturi de vara iar pneurile mele de vara se vor comporta si mai bine si evident comfortul la mers va fi imbunatatit. Luminile masinii sunt date naibii, desi sunt cu led ca si celelalte pe care le aveam pe X6 (laserul se activeaza pe faza lunga din ce vad in niste specificatii la peste 37 mph/60km/h) lumineaza mult mai bine. Sunt cam magari, deoarece luminile fara laser (care tot leduri sunt dar doar becurile exterioare lumineaza, cele interioare nu sunt puse cat si conturul becurilor, doar un sfert e luminat daca nu alegi optiunea de lumini cu laser care sunt luminate jumatate) stau foarte prost in testele de specialitate, practic te cam obliga sa iei luminile cu laser. Ma rog, per total sunt foarte multumit de cum se comporta masina. Trebuie sa ma duc sa ii foliez geamurile si sa ii pun si clear bra pe partea frontala, asta daca nu cumva ii voi pune si pe spoilerul spate, ma mai gandesc. Deja a devenit ritual, la fiecare masina pe care o iau sa ii foliez geamurile si sa ii pun clear bra pe fata (spoiler fata, capota, faruri, proiectoare, oglinzi si aripi fata). Sambata cum ma plictiseam pana erau gata actele am scos la drum un M5 Competition Package pe care il avea dealerul fix unde parcasem si eu X6-le. Trage masina ca disperata, urla motorul de te unge la ficati, inca de la pornire evacuarea si sunetul de V8 bolboroseste de abia astepti sa ii dai in goarna, insa... desi stateam in comfort, cand am nimerit pe un drum care avea ceva gropi, surpriza, nu mi-a mai placut atat de mult. Oricum, mi-a placut masina cum se infigea, cum se auzea, pacat de comfort, dar nu le poti avea pe toate, comfort mai mare ii sacrifica stabilitatea ca ma si jucam cu ea in curbe la 90 de grade sa vad cum o fac sa dea din solduri asa putin. Mai jos mai pun niste poze de Sambata de la livrare, deoarece chiar nu am stat sa mai fac alte poze. Salutare si tie, vad ca momentan esti tot la BMW, eu unul nu as trece la Mercedes decat daca mi-as lua un S Class si mi-as permite si sofer, in rest inca nu ma atrag desi am facut cateva test drive-uri dar, degeaba. Am avut o tentativa de un Cayenne dar pana la urma m-am sucit iar. Corect, momentan pare sa consume ceva mai putin, o sa imi dau seama mai bine in functie de cat de des alimentez, am aceleasi drumuri mai mereu si asta imi e punctul de reper, cat de des alimentez. Dar dupa cum am mai spus, e foarte fasneata masina si imi place asta.
    0 points
  23. Salutare mister, long time no see Felicitari pentru achizitie, sa te poarte in siguranta si sa te bucuri de ea. Faina tare masina.
    0 points
  24. Economiseai 4K la achizitie si bagai 7k in reparatii pt ca era ft probabil sa cumperi un cazan
    0 points
  25. Astia care ati dat minusuri - imi explicati si mie pt ce ? E ceva incorrect in ce am scris ?
    0 points
  26. Gata, mi-a ajuns masina la dealer. Din pacate nu vad cum pot face sa ajung mai devreme de Sambata sa o iau, dar aia e. Am zis ca nu vreau pneurile Conti si ca vreau Pirelli, afurisita de masina fix cu Pirelli nu a venit... Mai jos sunt pozele pe care mi le-a trimis dealerul cu masina.
    0 points
  27. Volan de M pe diesel.. Hei, nu te supara, e doar o observatie.
    -1 points
  28. G30 - ultimul model,dotari bla bla etc, 520d ))))))) cum motor de 2000? ))))))
    -1 points
  29. exista posibilitatea ca cele de 22 cu profil al anvelopei sub 10 cm nonrunflat puse pe o masina de peste 2.2 tone, sa zdruncine la fel ca cele de 21 cu profil al anvelopei de 11cm, insa runflat. in consecinta, ma astept ca ce vei avea in continuare pe 22 cu anvelope stamdard, sa zdruncine la fel cu ce ai acum pe X6 cu run flat, pt ca X6 modelul vechi, asa cum spuneai si tu, are acelasi profil pe 20 inch, cum au noile generatii de X5/6 pe 21.
    -1 points
  30. nu-ti lua omule X6M, pt ca oricum nu vei folosi acei CP, mai ales ca la voi daca va prinde cu viteza va baga la puscarie. Aici, poti sa faci ce vrei. In statele unuite legea e de asa natura incat daca ai o masina puternica, o ai doar ca sa te lauzi, in niciun caz sa te simti bine cu ea. Ma intorceam in 2017 din Italia prin Croatia si nu stiu ce sarbatoare a musulmanilor era la mijoc de iulie ca toti mergeau de la Zagreb cu familiile si masinile pline spre est si toti aveau 200kmh. M-am bagat si eu intre ei si am tinut-o asa pana in Serbia. Plus ca, prin comparatie, noile X5/6 arata mult mai bine atat la exterior si mai ales la interior fata de generatiile anterioare, fie ele si M
    -1 points
  31. Ce-i drept nu sunt deloc fan al barii M, pe spate, dar cred ca in combinatie cu difuzorul asta va fi ceva diferit. Spor la treaba ! Astept poze dupa montaj
    -1 points
  32. Ai camera pe parbriz de citit indicatoarele?
    -1 points
  33. Ce capeti de la o masina din RO vs una din EU: - intretinerea ei de catre proprietarul roman mai neconforma cu "manualul" si in unele situatii aplicarea procedurii "lasa ca merge si asa" - drumurile mai de proasta calitate ca in EU - motorina (carburantii in general) mai de proasta calitate ca in EU - proprie experienta, testat pana acum pe 4 masini diferite - praful din orase in cantitati mult mai mari fata de EU Nu cumpara de la proprietar din DE sau de oriunde din EU! De cele mai multe ori sunt vandute inainte de un (mare) service ori inainte de ITP ori ca are un defect si costa ceva sa-l faca ori ori ori... Nu ai garantie. Si alea 6 luni minim cat primesti de la un dealer, face foarte mult in unele situatii. Daca ti-e frica de tot felul de dealeri, atunci te orientezi numai spre cei mari. Desi din experienta proprie pot spune ca nu am avut nici o problema cu nimeni. Fie ca a fost turc, croat, iranian sau polonez. Totul tine de comunicare si asteptarile pe care ti le setezi/impui. Daca te descurci bine cu germana, nu ai absolut nici o problema. Dar daca vorbesti doar engleza ca limba straina, scoti pe oricine din zona de confort si clar multe lucruri nu vor merge dupa cum vrei tu. Ca masinile din BE sau NL sunt mai bune, e doar un mit. Acum ca o masina are sub 100k km si are 9 ani vechime, totusi nu poti fi asa naiv sa crezi ca e impecabila/ireprosabila. Totusi masina aia e de 9 ani pe strazi, are si alte uzuri pe langa cea de km.
    -1 points
  34. Eu stiu prin ce am trecut cand am cautat un F10 si un E90.....saptamani intregi de cautari si numai bombe de masini si analfabo$$i proprietari. Mers in Germania, cumparat de la dealerul AUER cu garantie si incheiat povestea Fiecare povesteste din experientele lui, tu poate ca ai altele mai bune
    -1 points
  35. Am eu la Beclean softat un b47 de cĂŁtre mine , e și mașina personalĂŁ și lucrez in domeniu . 518 cu stage 1 240 cp și 480 nm . DacĂŁ vrei sa faci o tura cu el oricând mhptuning.ro / mod Performance pe farcebook.
    -1 points
  36. Fara sa intentionez sa supar detinatorul , noua filozofie de design mi se pare un dezastru. Arata ca si alte o suta de modele de pe sosele , urata cu spume din fata ,comuna/chinezarie in rest, fara personalitate si mai ales fara a avea de a face ceva cu "bmw" . Sa te bucuri de ea, ca te vad foarte incantat !
    -1 points
  37. Salut, Esti haios tare, acum depinde de cum vor evolua lucrurile cu tractomiunea spate in anul 21012, poate vor face un model reusit, asta ramane sa vada generatiile ce vor trai sau nu in anul acela. Cat despre anii nostri, banuiesc ca problemele pot fi de orice natura, nu avem calendar de predictibilitate a defectelor ce pot aparea la modelul acesta, e la noroc. Singurul mare defect ce-l vad eu este impozitul, dar asta din punctul meu de vedere ca salariat cu venituri medii. Bafta la alegere.
    -1 points
  38. Salut, Cum adica s-a rupt, adica de una singura sau ajutata de un omuleț? Scoate injectorul, baga o camera de inspectie si vezi unde e electrodul, apoi daca nu e sudat de capul pistonului, lipeste un magnet mic neodium de o sarma cu poxipol si agața resturile. Nu mai porni motorul, asta daca nu e prea tarziu deja! Bafta.
    -1 points
  39. Salut, ambele probleme se rezolva prin codare. Spor.
    -1 points
  40. Salut, Merci tuturor de info. Am verificat si VIN pe site-ul pus de X X L si nu apere nicio rechemare. Nu, masina nu a avut o rechemare fix pentru VIN, insa documentul BMW oficial face referire la generic N47 , emis in 2015 cand inca masina era pe leasing:Bmw recall Ma ajutati cu un service bun (3000-4000 Lei ) unde sa vorbesc ptr schimbarea distributiei? Link-ul cu piesele l-am parcurs, merci deejayog ! Am sa mai cer si o a doua opinie, mai am pe cineva de incredere si care este avizat. Merci
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.