Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/23/20 in all areas
-
Nu e masina de vandut pe forum, ca sa nu spun ca gusturile nu se discuta! Cred ca nu ai scris cati km are! Cu modificarile alea nu se apropie niciun om sanatos la cap de ea! Cine vrea masina modificata, si o modifica singur! Cine vrea avioane tunate de altii, poti fi sigur ca ala cauta la jumatate din pretul tau! Vezi ca masina nu are faruri adaptive si pune o serie de sasiu ca altfel pe forum nu te intreaba nimeni de sanatate! bafta!4 points
-
Am rezolvat. Era un releu defect locat sub bord de culoare verde care comanda pompa de motorina . Tot din cauza lui pornea si greu . Releul are codul 61.36-8 373 700, sunt 3 relee la fel care comanda AC sau bloc proiectoare sau incalzire scaune spate etc. .3 points
-
Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.2 points
-
Fara sa intentionez sa supar detinatorul , noua filozofie de design mi se pare un dezastru. Arata ca si alte o suta de modele de pe sosele , urata cu spume din fata ,comuna/chinezarie in rest, fara personalitate si mai ales fara a avea de a face ceva cu "bmw" . Sa te bucuri de ea, ca te vad foarte incantat !2 points
-
Am achizitionat niste tobe finale Turbo Works, am constatat ca tobele finale actuale (Magnaflow) nu imi ofera sunetul la care m-am asteptat. Urmeaza sa ajunga saptamana viitoare in tara, abia astept sa le montez. Intre timp am achizitionat niste tipsuri 2x89mm negre lucios de la Pilot Power Tuning. Arata foarte bine.1 point
-
Pentru expertii mecanici din spatele tastaturii informati doar din google. Poate se observa ceva pe axul acela ), urme de marker in niciun caz.1 point
-
Daca nu ai remarcat , el s-a luat de mine cu tot felul de insinuari - chiar nu ma compar cu el de cand conduc BMW si ce modele . Tie ti-am urat sa te bucuri de masina .1 point
-
Poti sa te amuzi cat vrei - nu am E36 si nici E90 tunat ca tine. Probabil ca le-am avut cand tu inca conduceai Dacia Euro 0, sau nu aveai carnet de conducere. Da, masina asta e mai urata chiar decat E60 si chiar decat I3 - parere personala si nu numai . Sunt foarte multi care nu apreciaza noul design, si nu vorbim doar de bmw aici. Toti fac aceeasi mizerie si nu e ceva frumos, stilat .1 point
-
Dar nu imposibil , atat timp cat avem coleg cu anvelope Michelin neconforme .... nu m-ar mira sa fie si parbrize proaste , faptul ca l-au schimbat de 3 ori spune ca stiu de problema1 point
-
1 point
-
Ce masini au fost astea,,,,Off nu se mai fac așa ,,, direcție hiidraulica și ce senzație de condus aveau de abordai orice viraj sau curba cu ĂŽncredere maxima1 point
-
ce inaltime ai tu ? Se pare ca double sight vision e o problema reclamata de multi si tine de curbatura parbrizului versus inaltimea soferului . Poti incerca sa modifici inaltimea scaunului in prima faza , daca nu singura solutie pe care o vad ochelari polarizati seara , exista cu lentila deschisa la culoare , chiar fac imaginea mai placuta seara . Poti incerca daca spui ca e al treilea parbriz totusi , ori e vreun lot prost de parbrize It's the angle of the glass. Looking at the windsheild from outside, I noticed a few stacked areas there were flat, rather than a continuous curve. I also noticed the double vision/ghosting immediately as I started driving. It is espeically noticeable at night, there are two sets of taillights on every car! It puts a strain on my eyes1 point
-
Cred ca este motorina. Intradevar este uleioasa. Cred ca trebuie schimbata saiba aceea de cupru de la injector si posibil sa scapi de problema. Firele acelea sunt ok. Dpdv al electricii/electronicii au un motiv intemeieat sa fie rasucite.1 point
-
nu cred ca ai inteles la ce m-am referit , la electrica esti strict limitat VITAL de energia bateriei , deci nu poti calca pedala ca nu mai ajungi unde ai nevoie . Economie de range . La diesel , benzina opresti la prima statie , alimentezi si Calci pedala , nu te limitezi la o anumita viteza ca altfel ramai in drum ,situatie patita de mine cu 6 , n am observat ca la intoarcere ar fi trebuit sa alimentez inainte sa intru pe A2 , am limitat viteza pana la prima benzinarie , dupa .i-am dat forja iar . Cand vreodata faci cu electrica asa ? Poate cand oprresti la statie si dai bateria la schimb si iei una full , eu alte solutii nu vad si asta va insemna tone de baterii stocate ,poate vor sa ne invete cu viteze mici si mers economic ca altfel ramanem in drum . Daca interzic sa zicem in 20 ani combustibilii fosili si suntem electrici , ne limitam toti , un soi de uniformizare ,oricum ma astept sa fie o zona intermediara de hibride1 point
-
Scriu de la munca, omule! Am incercat sa prind cat mai repede tot ce vreau sa spun, scuza- ma atunci, daca nu intelegi, nu pentru tine era adresat mesajul oricum. P.S scuza-ma daca te incurca virgulele prea multe..1 point
-
Ti-am spus ca iti voi explica ce s-a intamplat, s-au grabit sa-ti repare masina, au foarte mult de lucru, tu i-ai grabit sa-ti faca reparatia, deoarece esti clientul lor nu au vrut sa-ti spuna sa vii peste o luna sau mai stiu eu cand, nu le-a iesit vopseaua si decat sa-ti spuna ca nu le-a iesit vopseaua sa faci alt scandal mai mare (gen sa nu-i crezi), au ales sa-ti de-a masina asa, clar o sa ti-o faca cum trebuie insa asa se intampla cand vrei sa-i ajuti pe toti ca si consilier, oamenii din spate ori sunt putini, ori au mult de lucru, ori nu au experienta si mai mult te incurca, e posibil sa nu fie nici macar vina vopsitorului, unele coduri de vopsea pur si simplu le bagi in calculator si le faci si nu au nici-o legatura cu nuanta de pe masina, sunt probleme la uzina cu unele coduri de vopsitorie ca nu ies ca si din fabrica, acolo ramane la ideea si experienta vopsitorului sa stie sa combine si sa modifice unele cantitati la pigmenti ca sa iasa ca si cea de pe masina, e posibil sa faca si 50 de palete de culori si sa nu-i iasa si atunci trebuie sa trimita la cei cu care lucreaza BMW o solicitare cu problema respectiva care s-ar putea sa intarzie, cei de acolo pot sa spuna sa modifici nu stiu ce la codul de vopsea si chiar si asa sa nu-ti iasa, multi clienti nu stiu aceste lucruri si nu-i intereseaza pana la urma, insa eu nu mai am "preferati" sa zic asa, client vechi sau nou il servesc cand pot, adica in momentul de fata dupa 20 decembrie fac programare pentru orice imi vine, chiar si o usa care nu se deschide. Un element vopsit iarna, in cabina sau nu, trebuie vopsit in 2-3 zile pentru a respecta normele corecte de vopsire, pentru a putea a fi calitativa lucrarea si garantia lucrarii sa existe, daca inainte ti-am spus ca s-au grabit cu vopsirea, acum clar o sa fie tot in functie de noroc sa iasa cum trebuie, e posibil sa fie scursa vopseaua, e posibil sa nu se usuce in intregime, daca va avea orice defect vopseaua, adica gunoi, lac scurs sau altceva, nu o sa poata in principiu sa-l retuseze deoarece o sa fie prea proaspata vopseaua. E mult prea repede sa se apuce sa o pregateasca iarasi, de data aceasta nu o vor mai da cu apret (grund), pentru ca nu ar avea cand sa se usuce si apretul ca mai apoi sa-l slefuiasca...doar o sa matuiasca elementul cat poate de mult si dupa va da direct cu vopsea si lac, din nou exista riscul sa nu iasa cum trebuie culoarea... Asta cu incurcatul pigmentilor nu stiu ce sa zic, eu nu o cred , imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat insa e posibil ca data viitoare cand cineva se zbate pentru tine sa te ajute sa faci reparatia repede si din orice motiv se produce o greseala in defavoarea ta, iar tu il certi pe respectivul sau pe respectivii, o sa te ajute cand pot ca pe orice alt client (cum e corect pana la urma) si sa nu-ti convina nici acest lucru, nu spun ca asta s-a intamplat la tine, dar sunt niste situatii cu care ma confrunt in fiecare zi din cauza calitatii lucrarilor si stiu despre ce vorbesc. Bafta cu masinuta, sa ne tii la curent, sunt curios cum va iesi bara data viitoare, nuanta si calitate.1 point
-
Voi nu vedeti omul vrea o super, mega oferta, masina de 9-10 ani cu kilometri putini si cat mai ieftina:))).Ca un sfat, mai bine iei ceva adus de afara cu mai multi km, nu se compara cu rablele din tara. Degeaba gasesti cu km mai putini, masiniile din Romania sunt foarte obosite, mai ales o masina de 10 ani.1 point
-
Deci in concluzie dragi mei colegi de forum pt E60 LCI 2009 cu CIC de la HIFI sistem: usi fata = 2M + 2T = 4 usi spate = 0 planseu spate = 2M = 2 bord = 1M = 1 scaune (subw) = 1 + 1 = 2 Total = 9 buc la L7 sau individual cat costa material + manopera Va rog sa ma majutati cu un raspuns caci am creieri varza dupa 2 zile de citit forum si net. (trebuie si amplificare nu trebuie?) Va multumesc.1 point
-
Vând bmw seria 5 e60 din 2005 motor 2.5 Despre mașina ar fi multe de spus,este in stare foarte buna,proprietar,multe investiții și ĂŽntreținutĂŁ nu are erori și probleme ascunse(bujii,releu,termostate și etc etc schimbate...tot ce este punct vulnerabil) Soft fĂŁcut stânge 1,evacuare directa cu finala inox,dpf Off din soft și fizic,filtru aer sport K&n in carcasa orgininala Interior piele sport,volan retapițat,schimbĂŁtor și MĂŁciuca m(manuala) Difuzoare schimbate focal și jbl(woofer jbl in portbagaj) Leduri ceasuri bord albe,navi android de 8 inchi Leduri mai peste tot(interior,proiectoare ceata etc etc) Faruri adaptive,nĂŁri carbon(hidrotransfer)stopuri Facelift,folii omologate,suspensie h&r,jante style 128 pe 19 Multe chestii codate(pliare oglinzi,viteza digitalĂŁ,usa style etc etc) am si presuri mocheta cu inscriptie m Etc etc....cu mule dotari xenon,trapa,piele,incalizre scaune,reglaj electric.. Pret 7500 fix sau 7000 cu alte jante pe 17 Rog fĂŁrĂŁ comentarii aiurea ca puteți cumpara mustang,F10 și etc Cine este ĂŽntr-adevĂŁr interesat vorbim pe mesaj privat sau nr 0723756554 Vând mașina din motive personale Schimb eventual doar cu ceva diesel și breack( Ford,Opel,vw...)și diferența minim 5000 eu Mulțumesc0 points
-
Ai dreptate Mircea . Trepidatia nu vine din niste injectoare usor obosite - stii si tu asta. Nu stiu de unde au aparut fixatiile astea cu injectoarele care trebuie sa fie "perfecte" cu valori la zero sau pe langa , cand BMW le spune ca "merg" pana pe la 4. 4 o fi mult, dar vorbim totusi de un banal motor diesel cu turatie redusa, nu de motor de racheta sau masina de curse.0 points
-
Te rog eu frumos, daca tu stii sa citesti valorile din ista, go ahead spune ce si cum cu punct si virgula, daca nu prezinta-ti opiniile in alte parti, personal n-am chef sa-ti citesc posturile lipsite de continut.0 points
-
trist dar adevarat....dau bine preturiile mici de pe site-uri si alea is ok la bani putin...asta e0 points
-
0 points
-
0 points
-
Implicit, cam oricine isi cumpara un diesel, merge la consum. Cat l-ai abuza, consuma putin fata de corespondentul pe bezina. Asa ca sa nu ne mintim cu economia...-1 points
-
nimeni nimic? oferta de fost black friday....6600 fix fara nici o mica negociere,pret in care intra si jantele de iarna-1 points
-
-1 points
-
MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje-1 points
-
cu parere de rau zic,sper sa nu fie cu suparare dar ii 'zona moarta' bmw club.....nici o postare,activitate.....pacat nu ca eu nu am vandut masina aici,dar la fel vad si pe restul subiectelor doar daca romanul vrea sa isi repare masina pe farcebook sau pe forumuri,cluburi de genul,atunci nu ai loc de ei se poate inchide sterge-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sa prezentati calificarea, baieti, inainte sa va dati cu parerea aici.-1 points
-
Vând mașina personală, un BMW seria 3 E92, an de fabricație 2008.05, adus din Germania, în stare perfectă de funcționare. Ca dotări are: - pachet M interior + exterior cât și tehnic (suspensie M) - trapă electrică perfect funcțională - navigație CIC (USB + AUX + CD/DVD + HDD + BLUETOOTH) - volan padele - sonorizare HiFi - oglinzi rabatabile electric + electrocrom + Mirror Down în reverse - alarmă - perdeluță electrică - scaune sport încălzite cu reglaj lombar electric + laterale electrice - keyless + comfort acces - pachet lumini - faruri adaptive xenon modificate cu Angel Eyes DTM + cornering - asistență fază lungă Mașina nu necesită investiții, a fost schimbată distribuția, turbina recondiționată, au fost înlocuite termostatele, bujiile + releu, discuri + plăcuțe frână, amortizoare Sachs M, arcuri eibach ProKit și multe altele. Mașina are stage 1 făcut (297hp 644nm), downpipe pe 76mm, finală dublă cu tipsuri de la Pilot. Pret: 11500 euro (cu ambele seturi de roti (tip Vossen 19 cu anvelope noi, 17 aliaj Nokian WRD4 noi, fiscal etc.) 0 7 5 3 4 1 4 5 8 8-1 points
-
Mereu ma amuza comentariile de genul, asta e ca si aia cu ,,ce Euro 6 fratioare, am un E36 blănet de mori, alea da mașini.." cand de fapt adevarul e ca daca ai avea banii de a detine/achizitiona/cumpara un BMW nou, nu cred ca ai mai spune ca e hidos.. Sa ne aducem aminte de BMW E60, a fost vazut in primul an ca fiind unul dintre cele mai nasoale modele de la BMW, iar acum le gasesti la 5k si sunt ,,bijuterii" pentru pasionati...-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00