Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/20 in Posts

  1. La 10k euro eu zic sa nu te mai complici cu F30/F10, ci sa mergi direct pe seria 7
    5 points
  2. Tarom nu are treaba cu controlul traficului. Romatsa e managerul retelei ATC in Romania, tot companie de stat.
    2 points
  3. Pe mine ma socheaza faptul ca individul era controlor de trafic aerian. Eu stiu ca profesia asta e foarte riguros testata de psihologi si in general necesita foarta mult calm si sange rece. Bina ca nu l-au lasat nervii cand dirija avioane in trafic ca putea fi mult mai tragic.
    1 point
  4. Poate fi ok ca masina de weekend si iesiri ocazionale...dar la utilizare cotidiana, o masina veche cedeaza mai repede, chiar daca aparent este bine ingrijita. My two cents.
    1 point
  5. Poate in urma discutiilor a realizat omul ca masina nu este o investitie ci doar o ,,groapa de aruncat banii" si s-a reorientat catre ceva ,,mai ieftin, mai ca la tara".
    1 point
  6. Threadul asta imi aminteste de un alt coleg de pe aici de pe forum care a deschis o discutie despre "ce masina sa-mi iau", intrebase ceva de seria G daca nu ma insel, oricum o masina destul de scumpa, nu mai stau sa caut acum. Dupa multe pagini in care uni si-au tocit degetele pe tastatura dand sfaturi, vine si initiatorul topicului cu noua achizitie...un e90, chel, manual cu halogen din 2006 :frantics: Asa ca...nu va mai pierdeti timpul degeaba.
    1 point
  7. nu am sa pot pricepe vreodata. se gasesc skoda octavia bune la banii aia, kilometri sub 100k, e ieftina la intretinere, destul de fiabila. dar intr-adevar, Octavia nu te face nici domn si nici smecher, te lasa anonim.
    1 point
  8. Masinile in Germania sunt mai scumpe ca cele din Romania. Chiar daca ar fi prin absurd la acelasi pret , se adauga drumul, carburantul, asigurarea, etc si tot iesi mai scump. La banii aia gasesti la handleri f multe masini care arata bine, insa cu prea multi km la bord.Cu ce mai bagi in ea tot acolo ajungi, cum spuneau si colegii mai sus.Dupa 200k km trebuie sa iei in calcul si un DPF, care nu e de neglijat. Concluzia este ca la 10k - 12k gasesti masina, F30 sau F10.Acum in ce stare e o masina la banii aia e alta discutie.
    1 point
  9. Suma aia-i departe de o masina buna in ceea ce priveste cele doua optiuni, F10 sau F30. Si iti dau si un exemplu concret al cumnatalui meu. A avut pt ~2ani un 520d pe care l-a vandut anul trecut prin sept-oct cu 15500Euro, deci l-a dat bine. Ulterior a zis ca face o afacere si a mers in Italia dupa un 530d din 2010 f dotata intr-adevar(5 butoane), dar avea 450k Km la bord si a luat-o cu 10k Euro. N-a reusit s-o dea nici pana azi evident si asta pt ca la noi nu se prea cauta motoare mari din cauza impozitului. La sfarsitul anului trecut l-a lasat cutia si distributia, astfel ca a trebuit sa-i schimbe cutia cu alta SH si sa-i faca distributia care chiar se rupea daca o mai lungea mult. La service, mecanicul a reusit sa dea jos lantul principal cu mana, atat era de alungit. Concluzia o tragi tu despre ce fel de masina vei gasi in proportie de 90% la astfel de bani. In afara iti garantez ca in banii astia nu vei gasi la ~200k Km si in stare tehnica buna. Pt F10 ai nevoie de min 13k Euro, iar pt F30 cred ca 11500 Euro.
    1 point
  10. Salut. Pune o poza cu ce vrei sa cumperi. "Navi OEM" te referi probabil la monitorul din bord, caz in care obilgatoriu ai nevoie si de modul de sunet, de navigatie si cablaj. Nu o poti proba pe masina ta pentru ca difera mufele. Ai nevoie si de antena GPS, rama relocare clima. Pentru montaj 6-8 ore.
    1 point
  11. Unii fac asta, altâşii nu o fac! Cineva ĂŽmi poveste ca lui i-au fĂŁcut aceasta curĂŁĂâşare pe banii BMW, din oficiu, ĂŽnainte de a schimba rĂŁpitorul, iar un coleg de serviciu mi-a povestit ca lui i-au schimbat Ăâ˘i galeria de admisie tot pe acel recall, ca urmare a deteriorĂŁrii acesteia in urma funcĂâşionarii defectuoase a EGR-ului. Deci? DupĂŁ ce am ajuns acasĂŁ cu masina, am vrut sa vĂŁd dacĂŁ am ceva erori rezultate in urma schimbĂŁrii EGR-ului si dacĂŁ oamenii au avut minimul bun simt de a le sterge. BineĂŽntâşeles ca erorile aferente scoaterii mufelor erau acolo si a trebuit sa le sterg eu acasĂŁ, asa ca profesionalismul lor tinde la 0. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. dupa lungi discutii si verificari la BMW Baneasa, BMW otopeni.....mi s-a spus ca nu am recall ptr schimbare racitor gaze......am sunat si la Cobalcescu.....mi s-a spus ca am recall...ok...zis si facut....am fost la ei ptr verificare.....mi-am luat 1 zi de concediu sa stau dupa masina.....ok....am fost la BMW Cobalcescu,,,,,am predat cheia la baiatul care se ocupa de programarea mea de la ora 8:00.....toate bune si ok....s-a facut 9....s-a facut 10...s-a facut 11.....nimic......intreb ca prostul,,,dom'le ce se intampla......???? aaa pai a mai venit o masina si in afar de asta tb sa se racesaca motorul 3 ore afara in ger.....mai stau...eram deja la a 5-a cafea....plin de nervi....intreb la 12.......dom;le.......masina mea e tot afara...cum facem???? aaaaa...acum intra la service...ok....vine 12:30...aaaa pai e pauza de masa......pfff...eu plin de nervi......in fine la 15:30.....raspunsul final e ca tb schimbat racitorul...zic..ok...facem o programare.....dupa sarbatori vine piesa....ok....ma prezint ptr schimbarea piesei.....las masina.....plec...fara sa faca receptia...zgarieturi...motor...daca merge, daca nu...etc....plm..plec....primesc sms la 11:30 ca masina e gata...ok, vin la Cobalcescu, iau masina intreb garantia piesei.....aaaaaa...pai nu aveti garantie.....zic..cum dom'le, e piesa noua + manopera.....zice ...a pai mergeti cu masina si daca aveti belele veniti cu ea la noi.....zic..cum dom'le asa ceva???? in fine...bate ala campii maxim....ca nu stie nici el....cateva luni...eu..am ramas blocat.....zic..prietene....e piesa noua schimbata la voi la reprezentanta.....aaaaa, pai nu e asa...ca noi ca si reprezentanta nu luam bani pe piesa, ci pe manopera....in fine, plec plin de draci.....sa sun la OPC....si sa le fac plangere........plec spre casa plin de siktir....masina la semafor durduia si se auzea ceva zoranind.....zic..mah ce dreaqu mi-au facut astia la masina...ajung la un prieten la service....deschide capota......PARTEA DIN FATA ERA PLINA DE MIZERIE......CLEMELE DE LA SUPORTII DE LA CAPACUL DE LA MOTOR ERAU RUPTE.........FILTRUL NU ERA FIXAT IN LACASUL LUI CU SUPORT, ERA PUS DEASAUPRA MOTORULUI SI VIBRA.....inauntru in masina erau numai plasticuri marunte rupte...de nu stiu unde....ma apuc sa scot suportul de aer....nu era fixat pe lacasurile corespunzatoare...clemele de fixare erau rupte.....mizerie la motor in urma interventiei.....capacul murdar de maini de la mesterica MANDOLINA.....in cele din urma am rezolvat la doctorul masinii......sa remediez ceea ce nu a facut reprezentanta COBALCESCU...masina murdara de namol inauntru...s-a urcat de ciobanul de mecanic coborat de la stana.....usa era murdara pe dinauntru de namol.........etc.......in fine...sper sa nu mai fie cazul si altora sa treaca prin cea am trecut eu la "reprezentanta" BMW COBALCESCU....niste NEPROFESIONISTI...niste CARPACI care sunt pusi pe JAPCA si sunt NEPROFESIONISTI..pacat .....restul concuziilor le trageti si voi........
    1 point
  13. recall-ul de motor N47 este doar pt E6x E8x E9x tu ai F25, deci sigur nu ai recall
    1 point
  14. Nu au facut rechemerea in service pt ca pe ei ii costa sa-ti schimbe tie distributia. La reprezentanta BMW costa 8000 de ron sa-ti faca acel schimb si bineinteles ca ei nu sunt societate de caritate sa ti-o schimbe tie pt ca ai tu masina cu garantie, etc. La noi nu se schimba chiar daca masina ta figureaza pe lista de recall. Este o chestie romaneasca asta, nu e nimic nou. DAca intr-adevar ai sunet metalic de lant, schimb-o cu 3500 ron undeva si aia e. Vezi ca nu orice mecanic stie sa schimbe distributia la N47 pt ca e destul de greu si de complicat. Inainte sa o schimbi, asigura-te ca intr-adevar e nevoie sa fie schimbata. In Romania astia care au garaje si vad un BMW 320D cu motor N47, imediat pun diagnostic de distributie pe duca pt ca ei fac multi bani din asta si mizeaza pe nestiinta clientilor si profita de asta.
    1 point
  15. Iti recomand varianta aleasa de mine anul trecut: valva EGR OEM produsa de Wahler la ~500RON si manopera mai mult de 100-150RON n-ar trebui sa te coste. Valva OE tot de Wahler e produsa. Nu era nici o diferenta intre cele doua piese, desi pe cea OE plateam 1000RON. Valva are o carcasa de aluminiu si in ambele cazuri exista marcat numele producatorului pe ea direct in matrita de injectie. In rest, preturile oferite de service-uri specializate/nespecializate sunt ciupeli tipic romanesti. Iti recomand epiesa.ro
    1 point
  16. La revizie s-a constatat ca am lipsa antigel ~700ml, mi s-a comunnicat ca am probleme cu racitorul lichid din modulul EGR, si ca exista recall pe aceasta problema, piesa nefiind in stoc ma vor anunta cand va fi disponibila si voi fi chemat pt. inlocuire, mi s-a recomandat, daca circul cu masina, sa verific la 3-4 zile nivelul de antigel si sa completez in caz de nevoie. Am inteles ca piesa va fi disponibile in 2-3 luni, avand in vedere cererea mare. Situația este cauzatĂŁ de o defecțiune la modulul EGR. Acesta are un rĂŁcitor cu lichid preluat direct din instalația de rĂŁcire a motorului, care funcționeazĂŁ cu antigel pe bazĂŁ de glycol. Mici cantitĂŁți de glycol (antigel) pot sĂŁ curgĂŁ ĂŽn modulul EGR și sĂŁ formeze depozite ĂŽmpreunĂŁ cu sedimentele de ulei și depunerile de carbon care se adunĂŁ adesea ĂŽn aceste supape. Deoarece modulul EGR lucreazĂŁ cu temperaturi și presiuni ĂŽnalte, existĂŁ riscul ca acele depuneri sĂŁ ia foc și sĂŁ topeascĂŁ apoi galeria de admisie. Ăn aceastĂŁ situație, existĂŁ un risc de incendiu la motor. Proprietarii cunoscuți ai modelelor afectate vor fi contactați direct de BMW pentru a face o programare ĂŽn service. Masina este BMW 520D, F11/2013, 130tkm. Recomand posesorilor o vizita la reprezentanta pentru verificare.
    1 point
  17. am fost ieri dimineata la Bavaria Baneasa, cum am fost am si plecat. ajung eu frumos la o duduie la care eram alocat cu programarea....si imi spune frumos in fata: nu putem sa primim masina sa ii facem verificarea racitorului de gaze deoarece s-a stricat camera video cu care ei executa operatiunea........pffffff......m-au apucat nervii si m-am abtinut sa le spun ceva de dulce......am intrebat calm dece nu m-au sunat cu o seara in urma sa ma reprogrameze??? raspunsul a venit insotot de mult calm: S-A OMIS PROBABIL.......pfffff....si imi luasem si o zi de concediu.....ce sa mai spun........decat de bine...urmeaza sa ma sune ptr reprogramare cand isi repara camera video.......mda.....
    1 point
  18. Sunt destule masini care fac timpi mai buni pe circuit decat seria 6 sau Panamera - totusi cele 2 masini nu sunt gandite pentru circuit. Din punct de vedere marketing, e de efect sa te compari cu liderii de piata - creezi perceptia ca esti si tu acolo. KIA / Hyundai au facut multe progrese in ultimii ani, dar inca sunt in spate din punct de vedere rafinament / finisarea produsului, dupa parerea mea. Decat 45.000 USD pe un KIA Stinger nou, mai bine 45.000 USD pe un BMW M5/M6 second/hand
    1 point
  19. Comparatia nu este corecta din start , Kia este dintr-o clasa mai mica si normal ca este mai agila de cat un seria 6 si panamera. Asta daca nu au facut o ghidusie si cu testele
    1 point
  20. Susțin! Când am fĂŁcut distribuția la F30 mai mai cĂŁ mĂŁ apucam sĂŁ țin eu de cheile mecaniului doar sĂŁ fiu sigur cĂŁ sunt toate la locul lor
    0 points
  21. Sincer sa fiu nu am lasat masina nicaieri pana acum cateva zile, la curatat de galerie de admisie la un service cu prestanta buna de BMW in special. As fi stat acolo dar mi-au spus ca dureaza cateva ore, imi fac ei poze si vin dupa. Zis si facut, ma intorc dupa cateva ore vad pozele, totul in regula, s-a curatat cum trebuie egr ul si galeria. Plec, mai tarziu dau feedback la patron ca totul e in regula si masina merge f bine. A doua zi ii dau talpa mai tare la masina si a inceput sa suiere turbina dupa inchipuirile mele, m-am speriat asa tare, deja imi imaginam cele mai nasoale chestii...de ce am lasat eu masina si am plecat. Trag pe dreapta si cand colo nu erau stranse ambele surubuiri de la galerie din fata deloc si ele vibrau asa de tare incat se auzea ca o turbina pe duca. Mi-am jurat ca pe viitor nu mai las masina nici pe mana Papei la sfintit fara sa fiu eu acolo.
    0 points
  22. Dupa cum scrie nu e de mirare ca l au luat aia la șuturi.
    -1 points
  23. faci f bine cu E klasse. exact ce spuneam, sa incerci si altceva. la toamna cred ca imi comand si eu o masina...chiar sa primesc 40% discount pe 540i echipat full pana la 100k pret de lista, nu ma intereseaza, doar din dorinta de a mai avea si altceva
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.