Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/20 in Posts

  1. @ Bala "ca lifetime e pe la: 8 ani si vreo 150k km " asta inseamana Planned Obsolescence . Da, asa se intampla la unele marci , nu la toate - sau la unele mai putin , la BMW mai mult . Hai sa nu aparam BMW pt ca face masina sa se strice "in purpose" . "Asta inseamna ca in primii ani de viata ai masinii, masina nu se defecteaza iar perfomantele, confortul si tehnologiile te bucura din plin" - nici aici nu ai dreptate , imi pare rau sa-ti spun . Se strica in draci si in primii ani , doar ca eventual esti acoperit de garantie . Iar rateurile tehnologice ale BMW, gen lantul N47, cuzinetii N57 sau racitor EGR la toate cele noi - sunt de rasul curului pt o marca "premium" .
    2 points
  2. Dupa 6 ani in familie cu 2 Bmw-uri cumparate noi in curte, unul Xdrive, celalalt tractiune spate, imi permit sa vin cu niste concluzii personale: 1) Xdrive-ul o porcarie (F10 525xd), cutia de transfer sensibila in draci, schimbata pe garantie o data, probabil urmeaza si a doua in curand, cu toate ca uleiul a fost schimbat la maxim 60.000km. Prima pana s-a rezolvat prin schimbarea a 4 cauciucuri (doar cu 2 schimbate mergea oribil). Pe la vreo 120.000km a picat si diferentialul spate.. 2) Cu masina suspendata pe burta in zapada degeaba ai Xdrive, tot ramai blocat (la fel ca la spate). 3) Tot marketing-ul pus in curul xdrive-ului te fac sa mergi un pic mai agresiv, mai la limita, convins fiind ca xdrive-ul e acolo si nu patesti nimic. Destul de fals, masina fuge de cur destul de usor, la fel de usor ca tractiunea spate. Ce-i drept, se redreseaza mult mai repede, dar tot fuge. 4) E93 (tractiune spate) - masina prietenei, a ramas o singura data blocata in zapada, a dezactivat esp si a iesit in 10 secunde. Nu s-a simtit niciodata in pericol in masina, cauciucuri bune si masina e foarte stabila. 5) Xdrive il vad util doar la suv-uri, poate si la seria 7, pe seria 3/5 aduce costuri suplimentare si cam atat. Nu am resimtit niciodata vreun plus de siguranta in Xdrive sau vreun plus de nesiguranta in tractiune spate.
    2 points
  3. Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.
    1 point
  4. Buna constatarea. Capacitatea bateriei s-a diminuat. Dar eu sunt interesat de unde stii ca se incarca cu valoarea aceea precisa de 36% si la un drum de 200 km. Ce aparat de masura ai care iti da incarcarea aceea precisa? E unde prin ISTA/INPA? Unde? Iar "high battery discharge" de unde crezi ca vine? Datorita bateriei sau datorita unui consumator?
    1 point
  5. se face M5 cu xdrive, ma rog una peste alta e nice to have nu must have. Asa putem intreba si de ce avem nevoie de motoare mari, sau de suspensii sport sau de alte optiuni. Una peste alta tine de alegerea fiecaruia. De ex dupa ce am pus suspensie sport multi ma intrebau la ce ma ajuta, practic nu m-a ajutat la nimic vreme de 3 ani pana când la un moment dat am avut de facut o manevra de evitare un fel de test al elanului sa zicem, e atunci m-a ajutat si pentru mine a fost diferenta intre a fi pe camp si a fi pe sosea, cam asa e si cu xdrive zic eu. @doru e destul de urata prima ta parte a postarii.
    1 point
  6. Care e problema, ca nu te lasa bateria, cand iti e lumea mai draga atunci te da de necaz, pana atunci daca iti sta pe creier cumperi alta noua, asta ca sa nu mai ai dileme.
    1 point
  7. Sincer nu stiu cum s-a descurcat colegul in Africa fara xdrive, ca inteleg ca a mers doar cu Pajero. Pentru o utilizare normala, la oras, si chiar si munte (Valea Prahovei de ex.), o masina RWD isi face treaba si ajunge la destinatie. Da, probabil un xdrive merge mai usor in saptamana aia cu zapada/365 zile, dar, subiectiv, dezavantajele depasesc avantajele. Si inca o data, mai ales la sh, masinile cu xdrive nu sunt neaparat mai scumpe, chiar incep sa fie comune. Bmw promoveaza f mult xdrive, multe oferte de la dealeri pentru masini de pe stoc sunt cu xdrive. La seria 5 de exemplu am vazut stocuri cu 99% 2.0d xdrive.
    1 point
  8. Nu e masina de vandut pe forum, ca sa nu spun ca gusturile nu se discuta! Cred ca nu ai scris cati km are! Cu modificarile alea nu se apropie niciun om sanatos la cap de ea! Cine vrea masina modificata, si o modifica singur! Cine vrea avioane tunate de altii, poti fi sigur ca ala cauta la jumatate din pretul tau! Vezi ca masina nu are faruri adaptive si pune o serie de sasiu ca altfel pe forum nu te intreaba nimeni de sanatate! bafta!
    1 point
  9. vezi sa nu ai bateria slaba,eu am patito la e90,cand vede ca nu mai are amperajul care trebuie taie din consumatori, pune redresorul pe masina o zi si dupa vezi daca merge sigur este bateria. la mine tot asa din tester pornea,dupa ia dat ca am pus baterie noua si a mers o zi,am schimbat bateria si nu am mai avut probleme. bateria mea erea cea originala si merge si astazi pe un clio. atunci la mine pornea bine masina. nu mai spun ca am verificat si eu buton, sigurante, releul,masurat rezistenta din luneta toate ok,abia dupa am ajuns la tester.
    1 point
  10. Eu inteleg ca pompa de motorina e in rezervor (sper sa zic bine), si racirea acesteia se face cu motorina. Prin urmare, daca mergi mai mult cu rezervorul gol, atunci pot aparea probleme in timp, ca urmare a supraincalzirii. Makes sense.
    1 point
  11. cred ca ai avut ceva ghinion , atunci a cedat piesa si cam alea au fost efectele ...asa in principiu poate ceda toata masina . Nu prea stii de unde sa o iei , cam asta e riscul cu care umblam toti , probabil ai tras tare de asta si uzura si-a spus cuvantul stim bine ca nu mai sunt piesele de acum 20 ani.Oricum 50k fara probleme majore e bine . Ca sa-ti mai dau o veste proasta dupa 200k cam tot ce e motorina e predispus la span in pompa de inalte ..deci daca o schimbi preventiv scutesti injectoarele si munca in ce priveste curatat rezervor, traseu . Sunt f multe care poti sa le faci preventiv ,dar chiar nu poti acoperi totul , poate ca intr-adevar merita sa iei una cu km mult mai putini, undeva pana in 120k km as spune ca sunt km putini dar e greu de estimat acum cat mai inseamna putin la BMW
    1 point
  12. Nu te mai ĂŽnclina ca n are rost De 30 de ani merg cu bmw dar n am avut probleme de gen sau altceva Ma uit dimineața la cafea o ora,si ma ia groaza; sau seara la un pahar de vin Dar ce vĂŁd aici ĂŽntrece orice asteptare,pe bune...
    1 point
  13. bine ca nu a trebuit sa schimbi motorul; acum masina are dpf nou si o revizie capitala, o mai poti tine macar cateva zeci de mii de km
    1 point
  14. Gata, am rezolvat cu masina. Explic aici ce s-a intamplat: toata noaptea am mers tare, cu varfuri de 200. La intrarea pe autostrada spre sofia (90km pana la sofia) a cedat turbina mica. Am auzit un vuiet care crestea in intensitate pe masura ce acceleram (am scris mai sus), dar care la un moment dat a disparut. Acel moment in care sunetul a disparut, a insemnat probabil blocarea turbinei (am gasit axul rupt). Aici a inceput problema: Am continuat sa ââŹĹtragââŹÂ de masina, in ideea ca ajung in sofia sperand ca am doar un furtun spart. Uleiul a ajuns in dpf si l-a colmatat ââŹĹbeyound any repairââŹÂ. Masina a mers pana motorul se sufoca cu gazeele care nu mai aveau penunde iesi. Am avut ulei in intercooler, insa nu am pierdut suficient ulei cat sa scad sub nivel (am masurat cu joja) ceea ce m-a indus in eroare. Am scapat ieftin, cu urmatoarele: 🤣🤣 - reconditionare turbina mica - ax rupt - inlocuire dpf (dpf-ul vechi a fost irecuperabil) Pentru ca tot m-am apucat de ea, am schimbat toate oringurile, saibele, garniturile peste tot unde s-a umblat, capac tacheti, furtun filtru epurator, curatat admisia, insa nu am gasit garnitura cu clapetele absolut nicaieri, si a trebuit montata cea veche. Lectie de luat acasa: - daca aveti 525d (2.0 bi-turbo), in afara de distributie, reconditionati turbina mica PREVENTIV. Turbina mare cedeaza rar chiar si in cazuri extreme (si eu am insistat) - chiar daca vi se pare scump, inlocuiti capacul de tacheti. El contine filtrul epurator, care la acest motor e embosat in capacul de tacheti. E foarte important - cand crapa turbina mica, opriti masina, si chemati platforma. - verificati galeria de admisie la fiecare 50k. Spre 180k, clapetele de plastic capata joc si se pot rupe. Ar fi pacat sa fie aspirate, cand acea garnitura costa 200ron. - mergeti mereu la un service in care aveti incredere, si efectuati operatiunile din manualul de exploatare al masinii, inainte sa apara problemele Cred ca cea mai mare provocare a noastra, a celor care detin masini sh iesite din garantie, este lipsa unei mentenante corecte. O masina sh vine cu un pret mai mic, insa costurile de intretinere sunt la nivelul ââŹĹclaseiââŹÂ pe care o cumparam. In concluzie, desi masina in cauza a fost o masina excelenta pana acum, care a generat 0 probleme in 50k km de cand e la mine, o problema pe care am ignorat-o si pe care o puteam rezolva preventiv cu niste costuri decente, aproape ca mi-am stricat vacanta, si am platit in final un ââŹĹimpozit pe prostieââŹÂ de care puteam achizitiona o vacanta. Sa nu faceti ca mine. ðŸËĹ Sper sa fie cuiva de folos.
    1 point
  15. Ar fi trebuit verificata presiunea cu procedura din ista, nu marcat ca fiind inlocuit.
    1 point
  16. Nu cred ca a facut ce trebuie. Atunci cand se depaseste durata de viata a filtrului de particule ca si numar de km, dupa 250K km, este prezent un mesaj de informare ca trebuie inlocuit numai pe diagnoza, nu si prezentat de navigatia masinii. Cele din navigatie apar cand filtrul este infundat si trebuie schimbat pe bune.
    1 point
  17. Logica ne bate de ne-asculta cu urechea. In rest, hate cat cuprinde. Noi sa fim sanatosi.
    1 point
  18. Ceva despre benzina E10: http://www.fuel-testers.com/expiration_of_ethanol_gas.html http://www.fuel-testers.com/list_e10_engine_damage.html https://extension.psu.edu/fuel-ethanol-hero-or-villain
    1 point
  19. Salut. Eu am avut si E90 320 propulsie spate si am acum E90 320 xdrive. Motivul ptr care am ales xdrive a fost un must have pentru mine. Locuiesc intr-o zona a Clujului in care trebuie sa urc cca 1km. Celelalte ierni cand aveam doar tractiune spate trebuia sa las masina la baza pantei, pentru ca nu reuseam sa urc. In aceasta iarna cu xdrive, nu am avut nici cea mai mica problema. Cand parcam la masina cu tractiune spate, cu spatele pe o strada in panta si cu pietris rotile spate mi se invartea in gol, acum cu xdrive nu am aceasta problema. In aprilie, la Paltinis, eram deja cu anvelopele de vara si m-a prins o ninsoare, fiind la o pensiune. Asistenta la coborare m-a ajutat sa cpbor si in aceste conditii pentru ca drumul nu l-au curatat pana la momentul la care eu a trebuit sa plec. A fost un strat de cca 8-12 cm de zapada si nu am avut nicio problema. Pe ploaie am simtit ca pot conduce mai safe cu xdrive decat cu tractiune spate, sunt viraje care le poti aborda cu un plus de viteza neavand senzatia ca spatele fuge. Din punct de vedere al feeling-ului tractiunea spate o simteam parca mai sprintena, chiar daca aveam 163 cp fata de 184cp cat are xdrive-ul; astfel un plus ptr tractiune spate. Un alt avantaj, de ordin estetic de aceasta data: pe xdrive latimea jantelor trebuie sa fie la fel, la celalalt model puteam pune jante in 2 latimi, cu cele de pe spate mai late, conferindu-i o alura mai sportiva. Nu in ultimul rand aspectul financiar. Xdrive are cutie de transfer, schimbul uleiului in cutie m-a costat (in reprezentanta) cca 550 lei + probabil si alte costuri care pot aparea la diversele componente ale sistemului, probleme pe care insa nu le-am avut sa pot spune valorea costurilor. Trage concluzia ptr particularitatile care le ai in functie de zona in care stai sau drumurile pe care le ai cu masina daca ai sau nu nevoie de xdrive. Cum spunea mai sus six in line, ptr mine cele 2 saptamani sau mai multe sa nu folosesc masina m-ar deranja ðŸËĹ Sau m-ar deranja si sa o las la 1 km de casa ptr ca nu pot urca cu ea sa o pun in garaj. Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk
    1 point
  20. Zi unde ai facut masina, cred ca pe multi ii intereseaza un vopsitor bun...
    1 point
  21. Sigur nu vin pe culoare,la masinile japoneze vin pe culoare,dar numai piesele din plastic ,gen bara sau capac oglinda...
    1 point
  22. Este un vecin mai cu...probleme...destul de mari... Nu vreau sa am ceva de-a face cu el, vreau sa nu se mai urce la volan. Punct. Se puteau intampla lucruri mult mai grave, si inconstienta de care a dat el dovada, m-au determinat sa nu cad la niciun fel de invoiala cu el, desi in mod normal stiu ca traim intr-o nenorocita de tara, si nimeni nu-si inregistreaza masinile agricole din cauza taxelor nejustificat de mari. Copilul meu se plimba cu bicicleta pe strada aia. Putea fi pe strada acolo, sau la poarta pe banca... nici nu vreau sa ma gandesc la aceste scenarii... Cu siguranta asiguratorul se va indrepta impotriva lui pentru recuperarea daunelor, iar eu va trebui sa ma constitui parte civila in dosar sa imi recuperez banii reprezentand fransiza. Orice varianta alternativa inseamna un stres pe care nu sunt dispus sa il iau asupra mea. Sunt fiare, se repara. Acum, am o alta problema: referitor la inlocuirea capotei/barei: acestea vor fi clar noi, si vor fi vopsite de un atelier. Cu siguranta la niciun atelier nu se poate aplica vopseaua printr-un proces tehnologic similar celui de fabrica. Stiti daca pot comanda bara/capota la culoare? Merci
    1 point
  23. Exista in schimb avocat ->proces distrugere -> poprire venituri/executare solita. Este drept dureaza vreo 4-6luni. Daca zici ca e vecin si faci pe CASCO macar sa il pui la ceva munci in gospodarie sa isi scoata parleala :-) ...asta daca nu se duc cei de la casco peste el. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  24. Pana vine volanul (pe care inca nu l-am comandat ) am schimbat grilele cu unele M Performance Glossy Black. Arata mai ok, singurele elemente cromate de pe masina mea fiind manerele de pe usi.
    1 point
  25. Pernele laterale (de la spatar) si spatarul se regleaza. Nu se regleaza ca la cele comfort, dar se regleaza. Eu asta am zis.Nu e nicio competitie aici. Nu am spus niciodata ca cele sport sunt mai bune decat cele comfort. Si eu eram setat pe comfort, dar in combinatia asta am ales sport de data asta. Nu stiu, poate pentru ca cele comfort sunt doar cu piele, si mi se parea ca alunec cumva pe ea, nu stiu... Iar la sezut, nu ai cum sa spui ca cele comfort au sustinele laterala mai buna decat cele sport, ca nu au. Cam atat.
    1 point
  26. Ai dreptate, nu am habar. Nici n-am vazut vreodata scaune comfort! Daca citesti ce am zis prima data, si nu te mai agiti asa, o sa intelegi. Am spus ca au mai multa sustinere laterala. Nu am spus ca au mai multe reglaje, sau altceva. Am spus ca se regleaza si pozitia spatarului si pernele laterale la cele pe care le am eu. Relax.
    1 point
  27. 83kg diferenta la E60 525xdA LCI (~1700kg). Insa pentru mine, merita xdrive, dupa 2 BMW-uri cu tractiune spate si 1 VW cu tractiune fata. Feeling zero, n-as spune, insa se simte diferit fata de tractiune spate. Mai degraba, nu se simte, e lina. Ce-mi place mie personal, la xdrive, e ca nu se mai ridica botul cand accelerezi tare la urcare pe panta. Doar merge, cu pofta . Important e tu sa fii multumit, daca tractiunea spate iti place in defavoarea xdrive, e ok . Sa ai noroc de ea !
    1 point
  28. Stiu. Merci! Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva. Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc. A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. Da si la asta.
    1 point
  29. Vezi vechea baterie ce specificatii are,ideal ar fii sa pui la fel,daca gasesti fix acelasi amperaj.
    0 points
  30. O alta buna afirmatie. Multi nu realizeaza ca bateria e ca un burete care la inceputul vietii ei absoarbe apa(curentul) cu usurinta si il da cu usurinta. O data cu imbatranirea (descarcari prea mari si incarcari insuficiente - nu pana la plin.., ii scurteaza viata), in timp nu mai e capabila sa tina si sa dea suficient "apa"/curent.. Iar alternatorul, singurul rol al lui si cel mai important este sa incarce bateria la maxim dupa care (calculatorul) ii spune sa se decupleze de la baterie pentru a o lasa si pe aceasta sa se descarce (in special daca e incarcarnta la maxim (in urma drumurilor lungi bla-bla..), nu mult ci suficient pentru a-si aduce aportul fatade consumatori, care or fi aia la acel moment. O baterie prapadita nu face decat ca alternatorul sa dea tot ce poate si chiar prea mult pentru consumatorii de pe masina.. evident in locul bateriei.
    0 points
  31. Deja discutia seama foarte mult cu celebrul schimb de replici de la gradinita: tatal meu il bate pe tatal tau!! ))
    0 points
  32. daca o singurĂŁ datĂŁ in viata te ajuta xdrive si te scoate dintr-o situație urâtĂŁ eu zic ca face toți banii.. daca nu era nevoie de xdrive cu siguranțĂŁ nu exista, iar aderenta se poate rupe nu doar pe zĂŁpadĂŁ... e mai periculos cand pierzi aderenta pe uscat cand probabil rulezi la o vitezĂŁ mare și nu te poate ajuta nimeni, si intra sistemul xdrive si te pune pe traiectoria care nu ĂŽți este fatalĂŁ.. in fine, pĂŁreri contra xdrive din partea celor care nu au, si pareri pro din partea celor care au xdrive o sa fie, dar ar trebui sa recunoaștem o realitate, si anume aceea ca, un sistem gândit sa te ajute conduci in siguranțĂŁ nu poate fi decât benefic.. Nu ĂŽnseamnĂŁ ca cine nu are xdrive nu are masina ok si este p.ost..exculs, numai ca un tip mai in varsta mi a zis. "Ba daca gĂŁsești ia un xdrive in mințile lui ca te ajuta mai mult vara decat iarna oricum... asta cand cautam sa cumpar o masina
    0 points
  33. de cnd a devenit reprezentanta dzeu in diagnostice ,sunt n cazuri pe forum in care se abereaza grav pe acolo , cel mai bine e sa mai ceara o parere ,doua inainte sa faca reparatia asta, evident nu pe forum
    0 points
  34. Pai din ce stiu eu problema cu distributia nu prea aparut la motoare pe benzina.doar la cele pe motorina. Daca lantul e intins e bine, sa nu fie largit....
    0 points
  35. Asa o fii la n47. la mine galeria de admisie se are filetele in capacul de culbuturi.
    -1 points
  36. Cu siguranta compresorul e mort. Daca vei tine masina doar in telescoape pe puntea spate, le vei distruge si pe ele pe lângã perne. Succes! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  37. Primul sofer se vede ca era pierdut. Nu este masina de vina. Cand cautam masina toti prietenii spuneau hotarat sa iau cu Xdrive ca sa nu regret si ca stabilitate si ca siguranta. Am refuzat sa vad cateva masini faine ca nu aveau Xdrive. Eram asa de spalat pe creier de isteria asta de nu iti imaginezi. Intr-o zi am zis na.. sa vad cum este si RWD ca doar nu o cumpar. Si... chiar pe aceea am cumparat-o . Mi-a placut foarte tare senzatia pe care o aveam comparativ cu stabilitatea de la Xdrive. Probabil ca cine are Xdrive sunt mai tematori. Nu joaca pe bursa. Un singur job dar stabil. Acelasi fel de mancare. Si cel mai probabil Xdrive ca a citit nevasta undeva ca este bun si gata. Asta este. Game over.
    -1 points
  38. Poate te ajuta Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  39. eu chiar as vrea sa cumpar o masina de genul la asa pret,sau macar la achizitie sa fie de la un fost proprietar care asa a avut grija legat de investitii si ca o faci tu sau altu,eu zic sa mai gandesti odata situatia asta si cand ai realizat ca ai gresit,ne mai auzim km,nu cred ca conta,cine este interesat specificam nu era nimic de ascuns(de altfel era 260 mii)legat de faruri,iti spun acelas lucru ca si investitiile,cand esti lamurit si realist,ne auzim
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.