Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/20 in Posts

  1. Sunt solutii pentru chestia asta. Cea mai la indemana care imi vine in minte e o camera pe cablu, de-aia care se foloseste la instalatii. Bagi una de-aia pe evacuare unde se poate, sau desfaci evacuarea la cele unde nu se poate, si vezi daca exista fizic filtrul de particule sau nu. A doua, mai costisitoare, este dotarea statiilor de itp cu aparatura mai performanta. De la Euro 5 in sus incepand, exista limita de particule emise in evacuare. Din momentul in care incepi sa masori chestia asta si nu doar opacitatea fumului, ii prinzi pe toti cu dpf off sau cu probleme la motor.
    2 points
  2. Radacina problemei este ca avem in societate (si implict aici in forum) o multime de necivilizati si huligani. Ambele categorii au in comun (totala) lipsa de respect pentru ceilalti. (Obs: un huligan este - vedeti DEX - o persoana care incalca in mod grosolan normele de conduita in societate). In perioada aceasta a anului iese cel mai usor in evidenta cat suntem de necivilizati, ca natie. Lipsa vegetatiei a facut vizibile gunoaiele aruncate peste tot: in orase, pe marginea drumurilor, de-a lungul cailor ferate, in orice vale de apa curgatoare. Sunt omniprezente. Toata tara este o pubela. Iar gunoaiele acestea nu au fost aruncate de guvern sau parlament (indiferent de culoarea politica), ci de noi. Si/sau de rudele noastre. Cu foarte putine fericite exceptii. DPF OFF este o consecinta a huliganismului. A celor care isi cumpara BMW (pentru alte marci, vedeti alte forumuri) cu aproape ultimii bani din casa si care nu isi permit sa-l intretina. Unii dintre ei merg pana in a cumpara BMW cu volan pe dreapta, eventual inmatriculat in Bulgaria. Datorita unora ca ei inca exista piata pentru cei care vand motorina la negru (= furata), sau care fura oglinzi exterioare. DPF OFF inseamna ca in mod constient otravesti oamenii din jurul tau. Aerul din oras este irespirabil, in special dimineata si seara. Traficul este in mare parte responsabil de aceasta situatie. Datorita DPF OFF-ului tau, este posibil ca un om sa moara de cancer. DPF OFF ar trebui pedepsit nu cu amenda, ci penal. Cu inchisoare. Discutia cu locurile de parcare intra in acelasi registru. Nu inteleg de unde s-a incetatenit faptul ca a avea masina este un drept la fel de fundamental cu cel de a respira, iar "aerul" este implicit si gratuit. De unde asteptarea ca, daca imi cumpar masina, primaria trebuie sa-mi asigure loc de parcare. Acolo unde sunt parcari amenajate (asa putine cate sunt), acestea sunt in general goale, intrucat aproape toata lumea parcheaza "langa", pentru ca e gratis. Vrei sa ai masina, trebuie sa iti asumi niste costuri. Nu ti le permiti, nu-ti iei masina. In mod normal, primaria ar trebui sa dea dreptul de a inmatricula autoturisme numai cu conditia ca sa existe un contract incheiat prealabil pentru un loc de parcare. A exiprat contractul, expira si inmatricularea. Daca un loc de parcare ar costa 500 lei/luna, atunci ar fi bani si pentru construirea (in principal de catre firme private) de parcari, supra sau subterane. A, cum, asa de scump? Noi le vrem gratis. Cat despre parcarea pe trotuar, aici lucrurile sunt iesite de sub orice control. Pentru o mama este practic imposibil sa-si plimbe copilul cu caruciorul pe trotuar. Nu are cum sa treaca din cauza tonelor de nesimtiti (sau sunt huligani?) care isi parcheaza masinile, partial sau total, pe trotuare. Foarte multi dintre ei, "colegi" cu BMW. M-am saturat de colegialitatea asta. A devenit o rusine sa circuli cu un BMW, intrucat esti asociat cu miile de huligani care au ales aceasta marca numai pentru a afisa un fals statut social.
    1 point
  3. Salut. Masina e pachet M sport plus deci scrie M pe mai tot gen praguri, jante, aripi, in interior... nu vad de ce nu asi avea emblema M si pe grila fatza. Imi place cum arata si atat nu mi-e rusine cu un motor 3L diesel motiv pt care nu am dezlipit emblema spate. E chestie de gust. Multumesc
    1 point
  4. Colegul SKW o fi mirosit ceva imaturitate.. (Aceeasi corectie as fi facut si eu, dar m-am luat cu altele mai pe topic..) Daca nu exista indicator/marcaj sa permita asta.. NU (se) parcheaza pe trotuar! E simplu. Restul e noroc sau tupeu, pana vine autoritaea si aplica regula/legea.
    1 point
  5. cand administratorul de drum permite oprirea sau stationarea pe trotuar, acest lucru este semnalizat corespunzator prin indicatoare si marcaje (ceea ce e si logic, aceasta fiind o exceptie, deoarece trotuarul este pentru circulatia pietonilor) ! sa-ti mai citez si din ce a pus un coleg pe pagina trecuta, poate nu ai vazut sau ti-a scapat: > Totusi, Justitia a decis definitiv si irevocabil inca din 2012 ca nu exista conflict legislativ si ca regula generala din lege are prioritate fata de regula de aplicare: parcarea pe trotuar este considerata ilegala daca nu exista un panou si marcaj permisiv > Judecator CSM: "Trotuarul este pentru pietoni. Pe trotuar poate opri sau stationa un autoturism numai daca sunt indicatoare sau marcaje in acest sens" pentru a doua oara spun, lasati fakebook ul si nu mai parcati ca nesimtitii pe trotuar! e ilegal si lipsit de bun simt pentru pietoni!. daca tu ca mamifer de sex masculin poti ocoli o masina parcata pe trotuar, alte mamifere de sex feminin si aceeasi rasa cu tine nu pot cand au in ingrijire si un pui ! a trecut de ora Colgate, mergi la culcare si nu mai continua off topic-ul pentru ca NU ai dreptate !
    1 point
  6. Multumesc BMWcoder am cumpĂŁrat masina de mai sus si chiar sunt multumit de ea. Numai bine si bafta la achizitii.
    1 point
  7. Am fost prea subtil, poate. Incercam sa subliniez ca omul vrea neaparat sa scrie M in botul masinii; fiind in acest mediu exclusivist pasionatilor, sunt sigur ca nu ar pune logo-ul M pe o masina non-M, stim cu totii ca asta e de porc si nu se face, nu? Nu? Asa ca sigur ca are F90, astfel ca poate sa foloseasca seria de caroserie si sa comande ce isi doreste .
    1 point
  8. Ma uit la numarul de voturi din acest topic. In momentul asta sunt 31 care au votat "Nu", adica DPF-OFF e bine, sa nu pateasca/raspunda nimeni nimic. Aici pe bmwclub cred (credeam?) ca sunt oameni cu pretentii, pasionati de marca asta, oameni cu principii, oameni cu scoala la urma urmei ... si totusi nu e asa. Daca faceam votul asta pe strada, in cartiere era de asteptat un astfel de rezultat, dar aici?! Oameni buni, va taiati singuri creanga de sub picioare cu toate solutiile astea romanesti! Daca nu-ti permiti o masina cu o asemena intretinere, nu-ti cumperi. Simplu. Nu trebuie ca eu daca merg pe trotuar cu copilu' sa-ti inghit tie noxele/particulele care nu ar avea voie sa fie in aer. Se testeza gazele la iesirea din esapament. Daca ai PM 2.5 (sau ce particule ar trebui sa retina 100%) nu mai ai DPF. E atat de simplu. Nu e chirurgie pe creier.
    1 point
  9. off topic, cititi comentariile: https://www.g4media.ro/breaking-chirurgul-mircea-beuran-a-fost-retinut-de-catre-procurorii-dna-este-acuzat-ca-a-primit-o-mita-de-10-000-de-euro.html daca cineva ar fi amendat pt dpf ogff, jumatate din tara ar fi alaturi, ca e victma
    1 point
  10. 33. trotuar - spațiul longitudinal situat în partea laterală a drumului, separat în mod vizibil de partea carosabilă prin diferență sau fără diferență de nivel, destinat circulației pietonilor; am vrut sa i caut articolul dar vad ca ai luat-o inainte. da i pace, omul citeste doar partea care-i convine! dupa mintea lui poate sa parcheze pe orice trotuar atata timp cat lasat 1m liber pentru circulatia pietonilor (am vazut destui ca el si se mai si contrazic ca ei au dreptate). legea spune clar ca este permis doar acolo unde e indicat acest lucru prin indicatoare si marcaje! tipic generatia fakebook, genul care inventeaza reguli de circulatie sau interpreteaza legile astfel incat sa-si justifice ilegalitatile!
    1 point
  11. @Ingineru, pt a fi clar de la inceput, eu nu vreau sa scot pe nimeni mai prost sau mai sarac decat altul. in cei 80% din colegii de pe forum pe care ii mentionezi, ma inscriu si eu. Daca nu aveam aceasta masina de la serviciu, ci ar fi fost a mea si in acte, implicit si dpdv costuri, eu as fi fost sclavul acestei masini si, probabi, consideram ca nu o pot intretine. 80% dintre noi suntem vinovati ca suntem aici si nu in alta parte. Nu te pune nimeni sa iti iei masina care in realitate nu e de nasul tau....si crede-ma ca este valabil si pt mai bine din jumatate de posesorii de G-uri de pe forum. Vrei BMW si vrei dpf off, plateste nene 10.000 lei amenda cand te prinde si apoi sa vezi cum stai in banca ta. Oamenii pot fi civilizati doar cu forta. Valabil, asa cum spunea MGI, si cu operatorii economici.
    1 point
  12. Va lasati manipulati foarte mult. Atat de mult ca incercati sa-i manipulati si pe altii. Episodul Elodia este precedentul din seria "Poluarea". Nu contest faptul ca anumite zone aglomerate din orasele patriei sunt poluate si de gazele de esapament ale autovehiculelor, dar marea poluare vine de altundeva. Din deseurile aruncate de-a valma, din defrisarile fara oprire si din praful de pe strazi si ... uitati-va pe ecranul telefoanelor dimineata - poluarea a ajuns si in casele voastre. Poluarea vine din mizeria sau dejectiile aruncate direct in ape .In parcarile de pe marginea drumului ti-e scarba sa te opresti de cacati si miros de pipi si gunoaie neluate de saptamani intregi. Poluarea e de pe santierele din care se iese cu glod pe rotile camioanelor care se transforma-n praf si-l inghititi. La voi pe strada in afara de ploaia data de Domnu', cine mai spala praful si mizeria ? Aia care matura sa stiti fac mult praf. Suneti amagiti, se arunca vina intr-o alta directie si inghititi gogorita cu mare placere. O si promovati. Cum sa faci cancer din cauza mea? Fac 10.000 de km pe an (maxim), stau intr-un oras nu foarte mare si folosesc masina asta decat la sfarsit de saptamana ? Nu o frec prin oras. Ca-s ecologist ! Ma dau toata saptamana cu un 1.3 Mjet si fac 50.000 km pe an cu aceasta. 75 % si km astia sunt la drum intins. Da masina asta e E5 DPF si polueaza mai putin ca BMW-ul, nu conteaza cati km parcurge fiecare! Ganditi-va cat polueaza un camion care face 80k km pe an, consuma 35 l/100 km, da-i euro 5 sau 6. Polueaza putin sau mult ? Intrebarea mea apropos de DPF fost oarecum retorica, da na', a fost inteleasa in fel si chip.
    1 point
  13. AdriANNO eu nu inteleg care este problema cu samsarii? Poate nu sunt dispus sa merg eu in Germania ce ar trebui sa fac? Ar trebui sa platesc cu 25%-50% mai mult sa o cumpar de la Auto rulate Bavaria? eu doar am cerut ajutorul in legatura cu seria de sasiu fiindca pare foarte ciudat sa fi avut revizie la BMW dar sa nu apara in Idrive. Deci repet "Eu sunt interesat doar daca pentru Seria de sasiu WBAWZ510600L02627 se confirma istoricul ."(daca omul a mintit sau nu - si in functie de asta trag concluzia) marius420d da asta doream daca se poate doar sa ii verific spusele :goodjob: Imi cer scuze dar as prefera sa nu mai lungim o discutie care sigur nu aduce nimic bun. Multumesc celor care ne ajuta din cand in cand sa luam o decizie buna sau rea.
    1 point
  14. BTW - pe ce limba aia setat telfonul , pe Swahili, ca nu se intelege nimic din ce postezi ?
    1 point
  15. Salut ! Masina a primit volanta noua si o suspensie eibach pro kit ðŸË Nu se pierde mult din confort dar masina e mult mai stabila pe viraje Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  16. Salutare comunitate. Numele meu real (nu nick-name-ul) este Gabi. Dupa 10 ani de VAG, am schimbat tabara . Nu din cauza problemelor, ci a faptului ca I3 mi s-a parut masina ideala atat din prisma principiilor de constructie cat si a designului (aici stiu, majoritatea o considera o ciudatenie si o masina urata.. sunt obijnuit ca posesor si de Audi A2 3l). Revenind la i3. Dupa multe cautari (excluzand masinile noi datorita bonusului mic ( vroiam neeaparat REX ca sa nu raman in pana prostului si sa am curajul sa fac ceva drumuri un pic mai lungi in caz de nevoie, bmw-ul fiind a doua masina in familie) am ajuns la achizitia unui BMW i3 Rex 60Ah 2015 de la o reprezentanta BMW din Geermania, masina beneficiind de BMW BPS ). Ca si plusuri la achizitie (Octombrie 2019): - Garantie 2 Ani la orice reprezentanta in Europa - Foarte bine dotata (in afara de sunet H&K nu am vazut altceva lipsa). Interior lodge crem, Idrive touch, display mare, bord piele+lemn, trapa, suspensie sport cu jante 20 vara pe doua latimi/ 19 iarna, oglinzi electrocrom toate si cele exterioare pliabile electric, keyless go, traffic jam assist, cruise control adaptiv, senzori parcare fata/spate, camera spate, parcare autonoma, faruri led adaptive, plus multe altele - Rex -- nu vroiam sa ma trezesc fara baterie. - 24k km reali. A fost masina de showroom si utilizata in cadrul BMW. Minusuri: - pretul destul de mare - 23k euro, dar a fost o alegere cu sufletul. - birocratia RO/DE.. inca suntem priviti ca o tara din lumea 3-a. - reprezentantele din RO (in 99,5% habar nu au cu ce se mananca i3-ul si nici nu sunt autorizati sa repare i3-uri). Aici o recomandare ar fi de prisos pentru i3 Rex. - pompa de caldura (nici nu se poate la i3 rex) Ca si exploatare: Plusuri (dupa 4k de fataiala prin si pe langa Bucuresti) - trage fenomenal (uzual folosesc ecopro sau ecopro+ si in caz de nevoie wot). Vin de pe Passat b6 2.0tdi ppd (unde cuplul era aproape la fel de instant livrat). - spatiu mai mult decat suficient in fata / spate pentru 4 persoane. - pozitie buna la volan (cu scaunul dat in sus ai pozitie aprox la inaltime ca si in X4) - raza mica de intoarcere (conteaza in oras) - sunetul in boxe, mult peste asteptari. Initial vroiam sa fac retrofit la H&K, dar nu cred ca mai merita.. Nu am ascultat un i3 cu H&K ca sa fac diferenta. - chiar daca am versiunea de 60Ah si Rex si trapa (adica un pic mai grea si bateria mica) tot reusesc pe timp frumos sa am un 140-150km autonomie, iar pe iarna undeva la 100km. Suficient pentru traficul nostru minunat. - Rex - chiar isi face treaba foarte bine la drum intins (stand la casa si inarcand peste noapte, in oras nu l-am folosit vreodata). Inclusiv la viteza mare (140km/h) face fata la mers constant. Pentru reprize, chiar si pe Rex, se foloseste bateria! Mi s-a parut foarte bine gandit. Daca surplusul generat de Rex incarca si bateria era atunci chiar peste asteptari. Consumul este cam ca la carte, undeva la 6l/100km. - bine antifonata pentru o masina de clasa ei (nu comparam cu cele din clasa superioara si cu o aerodinamica buna... i3 e o masina de oras cu o aerodinamica de caramida pentru zilele noastre - 0.31. A2 3l are 0.24 iar la viteze mari este liniste deplina in habitaclu) - DC fast charge - incarcare rapida 24minute... Dar, o incarc acasa din doua motive: de comoditate si pentru ca incarcarea lenta nu distruge bateria. - BMW connected Drive. Poti preincalzi/raci masina din telefon, astfel incat la plecare sa ai masina in conditii ideale fara consum din baterie. - faruri led adaptive. lumineaza foarte bine (peste bi-xenonul adaptiv cu afs de pe passat b6) Minusuri: - usile spate.. chiar daca e fistichie, accesul lasa de dorit. Nu sunt asa practice precum cele clasice, dar nu putem sa le avem pe toate in viata. - un pic cam rigida datorita suspensie sport si jantelor de 20. Din aceasta cauza la 24k km are greierasi.. Multumim BMW . - rezolutia la camera spate.. BMW inca nu a auzit de HD.. pacat. - pompa de caldura. Nu exista pt Rex. Caldura pe timp de iarna papa destul de bine din baterie. Undeva la 20km ca si range. - baterie gandita modular, dar fara suport pentru retrofit. Masina mai are 4 ani garantie la baterie, dar dupa ce facem in caz de pb ? Ca doar nu o sa luam tot de 60Ah peste vreo 5-6 ani in caz de nevoie - partea de servisare (pana acum experiente proaste in Bucuresti, si nu din cauza oamenilor de la reprezentante cat din cauza ca nu sunt specializati pe i3). Am doi martori aprinsi si pana acum nici un raspuns concret dupa 3 vizite si 8 zile pierdute prin reprezentantele din Bucuresti. - cauciucuri care se tocesc cam repede, gama mica de producatori si destul de scumpe). Pentru orice info legat de i3 ma puteti intreba. O seara buna la toata lumea. PS: Celelate masini din curte: Audi A2 3l 1.2Tdi 2001 / Skoda Rapid 1.4Tdi 2018. Pe viitor A2-ul se va inlocui cu un 225xe (cel putin eu asa sper).
    1 point
  17. Cand merg la supermarket si se intampla sa ma nimeresc cu vreunul care parcheaza pe loc de persoane cu dizabilitati, desi in mod evident nu se incadreaza in categorie, incep si il intreb de sanatate. Printre cele mai comune reactii pe care le primesc sunt: - da' vezi-ti de treaba ta - da' pe toti ailalti care au parcat pe locuri de-astea nu-i vezi? - da' ce, esti de la politie? Observ niste tendinte asemanatoare si aici: da' ce, armata...? Ca o paranteza, armata are alta incadrare din punctul asta de vedere, masinile alea trebuie sa mearga la nevoie cu o gama mai larga de combustibil, etc. Nu cred ca ar vrea cineva ca in caz de razboi (sau calamitate) sa ramana un camion (sau tanc) in drum din cauza de dpf. Dupa care, da, pestele de la cap se impute. Dar in cazul asta particular se impute si de jos. Daca fiecare om care parcheaza pe un loc de-ala ar avea frigiderul umplut de catre cineva de fiecare data cand e vazut, eventual si un mare afis lipit pe parbriz, probabil ca s-ar gandi de doua ori inainte. La fel si cu masinile scumpe si cu modificari ilegale. Nu-ti permiti un bmw, ia o toyota, un ford, o dacie, ceva. Nu-ti permiti diesel? Ia o masina mai mica cu motor pe benzina. E ca si cu gunoiul de pe plaja, sau de la padure. Faptul ca si altii fac ceva gresit nu inseamna ca e ok sa faci si tu. Da, subiectiv se dilueaza responsabilitatea, dar de fapt nu e asa.
    1 point
  18. In cea mai apropiata parcare, dupa care mergi pe jos. Si care e legatura cu subiectul discoutiei?
    0 points
  19. DPF OFF si restul cu OFF clar trebuie tratate ca o infractiune penala si cu asta s-ar rezolva mare parte din problema. Sunt multi care efectiv apeleaza la asemnea practici din miserupism si lipsa de spiritul civic, pe sistemul mie imi este bine si ma kk pe restul. Multi vor masini care nu sunt pe lista lor de lucruri pe care le pot intretine, iar dupa se plang ca masina pe motorina consuma 8-9-10 sau chiar 12%. La fel sunt multi care cumpara o anumita masina ca asa e "moda", iar la prima problema se lovesc de grinda cu nu imi permit. Ca tot s-a adus in discutie partea cu motorul pornit si stationarea, asta la fel trebuie pedepsita pentru ca altfel omul oricare ar fii el nu se civilizeaza si nu se gandeste la ceilalti din jurul sau. Parcare pe trotuar, ooo... alta mare problema, toti huliganii isi cumpara trotuar si trebuie sa treci pe drum sau prin balti ca ei sunt bosi. In fine discutia este mega ampla. Iar legat de locul de parcare, vrei masina ? Dovedesti ca ai loc de parcare real si abia atunci primesti inregistrarea masinii. Cei mai pericol sunt desteptii care isi cumpara apartament, au doua masini, iar ei nu au loc de parcare inclus. Pai unde mama masii isi pun masinile, le iau rucsac in spate si le duc in casa ? Ca si incheiere fiecare om ar trebui sa se ghideze in viata dupa vorba "Ce tie nu iti place, altuia nu face !"
    0 points
  20. cu parere de rau zic,sper sa nu fie cu suparare dar ii 'zona moarta' bmw club.....nici o postare,activitate.....pacat nu ca eu nu am vandut masina aici,dar la fel vad si pe restul subiectelor doar daca romanul vrea sa isi repare masina pe farcebook sau pe forumuri,cluburi de genul,atunci nu ai loc de ei se poate inchide sterge
    -1 points
  21. Spatele tĂŁu nu va face niciodatĂŁ diferenta, oricât de Ayrton Senna te-ai crede, decât in negativ, si te va trânti acolo unde fizica ĂŽĂâ˘i va exercita drepturile...sunt pline drumurile publice de bmw ââŹĹcu spateââŹÂ, fĂŁcut de marele ras al lumii...q.e.d Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  22. Pe strada mea sint singurul posesor de bmw boss... asta ai ĂŽnteles mataluta, ca eu sint singurul care iese de acolo doar pentru ca am masina 4x4? Nasol in cazul acesta! BMW nu a gândit niciodatĂŁ masâ˘inile sale ca pe niste adevĂŁrate artizane ale sofatului in conditâşii de stress atmosferic. Bmw zice sportivitate, bmw zice M si zice mai nou ceva ce si Audi importa: sistemul de tractâşiune 4x4 cu ambreiaj multidisc controlat electronic, in locul celui mecanic, ca in cazul motoarelor longitudinale BMW (nu si al celor transversale-cu tractiune). Apropo, ai condus vreodatĂŁ un Nissan Patrol prin jungla Africana si sleauri pline cu apa pana la nivelul geamului de la sofer? Eh...eu am fĂŁcut-o prin 2016 pe la ONU asa ca nu-mi explica te rog despre 4x4 si despre distributia maselor la BMW sau garda la sol....sau cauciucuri...pana sa-mi povestesti despre garda la sol gândeste ĂŽntâi in termenii fizici ai presiunii pe cm2. Vecinul cu Lupo si garda mai micĂŁ la sol nu avea problemele mele. si ultima: aia cu cauciucurile uit-o pentru ca masinile mele nu au mers niciodata mai mult de 3 ierni sau 3 veri cu acelasi set de anvelope Pirelli, Dunlop sau Kumho, cumparate de noi...stii?! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  23. Like....Am trĂŁit 13 luni in acea lume. Pe viitor voi avea de grija sa fac editul de rigoare sau chiar sa trec la English. Succes! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  24. eu chiar as vrea sa cumpar o masina de genul la asa pret,sau macar la achizitie sa fie de la un fost proprietar care asa a avut grija legat de investitii si ca o faci tu sau altu,eu zic sa mai gandesti odata situatia asta si cand ai realizat ca ai gresit,ne mai auzim km,nu cred ca conta,cine este interesat specificam nu era nimic de ascuns(de altfel era 260 mii)legat de faruri,iti spun acelas lucru ca si investitiile,cand esti lamurit si realist,ne auzim
    -1 points
  25. Te afli in eroare cu ambele afirmatii, ma tem: "Art. 72 (7) Este interzisa ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar cand aceasta este permisa, conform indicatoarelor sau marcajelor, latimea minima a trotuarului lasat la dispozitia pietonilor trebuie sa fie de cel putin un metru. " Deci doar acolo unde vezi indicator de parcare se aplica ce crezi tu. Cum era aia cu invatatul pentru permis?
    -1 points
  26. De ce nu comanzi pe seria de caroserie a M5-ului pe care il ai si pe care vrei sa pui grile cu logo M?
    -1 points
  27. E rau ca ai aflat atat de tarziu. S-a rezolvat acum macar?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.