Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/20 in all areas

  1. A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.
    4 points
  2. Si pe mine m-au in prima faza sa platesc piesele. Culmea, acum le-au comandat si le schimba pe banii lor. Problema este ca 9 din 10 oameni renunta in fata atitudinii lor sfidatoare si nu au curaj sa mearga la un avocat.
    2 points
  3. se bazeaza pe un sondaj "ce spun 100 de romani". editie limitata!
    2 points
  4. incearca piata, la banii aia trece la un 435i
    2 points
  5. Anul fabricatiei - 2007 Tara de origine: Romania Km - 170000 Capacitate cilindrica - 1995 cm3 VIN - WBAUD11020JZ30337 Norma de poluare - Euro 4 Pret - 6900 euro Link anunt OLX Masina este din Romania, cumparata de la Bavaria de primul proprietar, am si copie dupa factura de achizitie din 2007. Detin masina din iulie 2019, fostul proprietar a detinut-o din octombrie 2018 cand a cumparat-o de la primul proprietar. Am intrebat si pe forum inainte sa o cumpar, aveti aici discutia de acolo: Intr-adevar masina a fost folosita preponderent in oras, ca si in cazul meu, iar km au fost confirmati de fiecare verificare pe care am putut sa o fac. Eu am facut 6-7km in 8 luni. Intr-adevar atunci avea probleme cu injectoarele si mai si tragea "aer fals", problema pe care am rezolvat-o abia acum dupa ce am facut un test "cu fum" si am observat ca nu se facea vacuum la capacul motor in zona epuratorului. Am inlocuit capacul cu unul refurbished din Danemarca de la schmiedmann.com impreuna cu cele 3 garnituri si acum nu mai fluctueaza relanti aproape deloc, raspunsul acceleratiei e mai ok, consumul nu a sarit de 13.4 tinand cont ca merg doar la ore de varf pe distante destul de scurte pana la birou si inapoi. P.S.: Comunicarea cu fostul proprietar a fost intr-adevar greoaie, noroc ca am obtinut contactul tatalui lui (proprietarul real) si dansul a fost mult mai ok, pustiul care conducea masina parca vindea un telefon de 500 de lei, problema lui era ca "a consumat benzina" cu mine ca sa merg de 3 ori cu masina pe care el o primise cadou etc. Complicat cu el intr-adevar. Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei Motivul vanzarii: upgrade la F20 sau F30. Las mai jos tot istoricul masinii de cand este la mine, reparatii facute pana acum, imbunatatiri si defecte actuale. Detin si un raport de 14 pagini de pe un website specializat, il pot oferi la cerere Cutie automata 6+1 + mod sport + mod manual Volan M multifunctional, imbracat in piele (prezinta zgarieturi in partea stanga, de la prima proprietara care purta mereu inele) Scaune sport din textil si piele pe lateral cu reglaj lombar electric din buton (scaunul soferului prezinta uzura la pielea de pe lateral) Scaune fata incalzite Plafon integral negru (inclusiv stalpi usi, parasolar, polita portbagaj) Ornamente praguri M (unele prezinta uzura, poze in galerie) Clima automata dual zone Faruri bi-xenon automat + spalator faruri + angel eyes Faruri de ceata 4 geamuri electrice Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric Interfata iDrive CCC cu display retractabil (info multimedia, intervale service, info generale, setari) Multimedia cu CD MP3, intrare aux. si magazie de CD-uri Sistem sunet Hifi Pro cu 10 difuzoare: 4 x difuzoare medii in portiere, 4 x tweeter stalpi fata si polita spate, 2 x subwoofer sub scaunele din fata Pilot automat Stergatoare automate Senzori de lumina Senzori de parcare spate cu afisare pe display Jante 17" M-Sport Style 207 (dimensiuni diferite fata/spate) + anvelope vara DOT august 2019 - 205/50R17 Debica PrestoUHP2 XL 93 W | 225/45R17 94Y PRESTO UHP 2 XL FP DEBICA Jante 16" + anvelope iarna DOT octombrie 2019 - Hankook Winter ICept RS2 W452 205/55R16 91T Reparatii: Inlocuire distributie (lant, role, curele, fise, bujii) in iulie 2019 Inlocuire injectoare cu unele noi Index 11 in iulie 2019 Reconditionare grup/diferential in iulie 2019 la GTC Auto Reconditionare cardan in octombrie 2019 la GSC Auto Revizie (ulei, filtre) in octombrie 2019 Inlocuire capac motor si garnituri in februarie 2020 Inlocuire geam oglinzi in februarie 2020 Inlocuire pompa apa spalator luneta in februarie 2020 Imbunatatiri Montare suport pahar OEM Folie fumurie 5% omologata Detailing interior profesionist in octombrie 2019 Defecte vizuale Zgarieturi si vopsea sarita. Masina are elemente revopsite de fostii proprietari si se vede in unele locuri, pe mine nu m-a preocupat asta, nu am facut nimic la exterior Farurile sunt usor matuite Scaunul soferului prezinta crapaturi pe pielea din lateral stanga Volanul prezinta zgarieturi Gurile de ventilatie au fost curatate cu o solutie care a atacat putin plasticul si se vede albicios, asa am cumparat masina Defecte mecanice sau electrice Defect pe tester la incalzirea in oglinzi desi le-am inlocuit si ele functioneaza Defect pe tester AUC sensor, am inteles ca ar fi un senzor de habitaclu ce verifica calitatea aerului Electrovalva a inceput “sa ticaie”, am inteles ca ar trebui schimbata, insa ca nu e urgent NoX Sensor mai da defect pe tester uneori, il sterg si dispare pentru 1, 2, 3 luni, presupun ca se curata intre timp cand ies din oras si merg constant cu viteza Scuturile de plastic de sub masina au fisuri in unele locuri si unele prinderi s-au rupt Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei
    1 point
  6. Cunoscând mașina, pot spune cĂŁ aratĂŁ foarte bine și este bine ĂŽnchegatĂŁ,o mașinĂŁ sĂŁnĂŁtoasĂŁ cum se spune Felul ĂŽn care se mișcĂŁ te face sĂŁ zâmbești cu ocazia oricĂŁrei depĂŁșiri. Mult succes cu vânzarea!
    1 point
  7. The beast :heart:
    1 point
  8. Disponibile de azi Premium 2020-2, Next 2020-2, Way 2020-1, Route 2020-2, Live 2020-1.
    1 point
  9. Dar nu m am referit la comentariul tau, una e sa vii sa spui: parerea mea e ca masina e cam scumpa si se va vinde greu si alta e... pfff boo$$$ asta la banii astia? Pai astia s bani de i8... o s o dai maxim pe un tichet rabla... etc. Tonul face muzica...
    1 point
  10. Super schimbare de atitudine, ce pot să zic. Ideea e că și la Bavaria s-au ferit să-mi dea o poziție oficială de situația asta. Eu practic asta am cerut: confirmarea BMW că "așa fac toate și e în parametri normali". Plus că nu e tocmai ok cu diagnosticarea schimbului tampoanelor tobei la 40000 km, care nici nu au făcut obiectul garanției. Nu e vorba de banii în sine cât de principiul problemei. Nu putem să o luăm doar pe ghicite și să schimbăm piese până iese ceva. Cineva a diagnosticat greșit problema, de ce e vina mea și trebuie să plătesc eu?
    1 point
  11. @deeJayOg si BMW Romania va transmite pozitia Automobile Bavaria, asta pana cand intra avocatii pe fir. In cazul meu, s-a schimbat atitudinea 180. Culmea, maine trebuie sa las masina si pentru prima data de cand merg la service, insista BMW sa imi dea masina la schimb, ca poate am nevoie ).
    1 point
  12. Off-topic asa, apropo de doreii din Romania, cand am efectuat RAR-ul saptamana trecuta, am bagat masina pe stand si vine un angajat sa ia masina in primire cu tigara in gura, fumata jumate, jumate plina de scrum, mai mai sa cada si da sa se urce in masina, asa cu tigara in gura si bine ca am fost acolo si i-am zis direct doar pe numele cel mic "BA, alo ce facem aici ?!!!"..... altfel se pare ca nu merge in tara asta daca esti pre umil si respectuos te ia lumea de fraier. S-a uitat putin lung si arogant la mine, ca de lucreaza la RAR, dar a inteles ca nu e ok cu mine si s-a conformat. Toate bune si frumoase apoi, doar am lipsit o clipa, am fost sa platesc cartea si am gasit masina in curte apoi, ca e gata. In weekend sa spal masina in curte, deschid capota: hopa nu e capacul la motor....deci m-au apucat toti nervii si din prima am stiut unde este, luni am fost peste ei...deci nu vreti sa stiti ce marinimoasa este limba romana cand vine vorba de cuvinte de duh pe care le-am spus burtosului.....il durea la duda, nici acolo- este doar meseria lui.....
    1 point
  13. Am pastrat ornamentul meu ca arata mai bine si in plus nu am M.... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Pai na, BMW negru cu piele neagra mai rar gasesti....
    1 point
  15. masina e cu adevarat unica, ar merita minim 30k $$$
    1 point
  16. ))) sunteți fabulosi! Nu l slĂŁbiți deloc.
    1 point
  17. Prima cu twin turbo, scroll si biturbo are dreptate, dar nu neaparat ca sistemul twin turbo e mai bun...single turbo e mai cautat in lumea tuningului la 335i dar la revanzare suna bine "doua turbine" decat una si nu neaparat il condamn. Intotdeauna la roman ce e mai mult e mai bun. A doua cu 1 la 547 nu am inteles-o nici eu.
    1 point
  18. Astea doua sunt maxime: "Motorul N54... având configurație de 3.0L twin-turbo benzina. (ATENTIE! ESTE TWIN TURBO! NU TWIN SCROLL SAU BITURBO)" ?? "Autoturismul este 1 la 547 de modele identice create de BMW, având specificatiile identice ( N54, CABRIO, DCT, BLACK METALLIC, BLACK LEATHER)." ?? In poza e doar covrigul. Complet arata asa Clar e fara butonul de M.
    1 point
  19. I ar fi stat bine cu un volan de M Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Gata!? https://www.olx.ro/oferta/bmw-e93-335i-dct-n54-IDdpMFg.html
    1 point
  21. Revin cu noutati legate de problema pe care am avut-o. A durat o vreme datorita sarbatorilor. Dupa cateva "studii" pe internet si discutii, am decis sa imi iau un cablu si un soft ISTA d+ de diagnoza (se gaseste pe Olx). Am instalat programul si spre uimirea mea , chiar a functionat. Am avut 2 coduri de eroare la DDE : 244C00 - Charge Pressure control, Charging Pressure too low / positive control deviation , si 27B900 Exhaust backpressure before exhaust turbocharger. Softul are sectiuni in care explica modul de functionare si care ar putea fi cauzele erorilor, asa ca am stat si am studiat vreo 2 zile,(nu sunt de meserie) dupa care am dedus ca ar putea fi vorba de un vacuum care nu actioneaza o clapeta. M-am apucat sa verific furtunele de vacuum si am gasit cauza. Un furtun de vacuum care nu a fost conectat, Dupa ce l-am conectat am sters erorile si am plecat in probe. Masina merge foarte bine acum, are putere si accelereaza exact cum stiam ca ar trebui sa functioneze, nu mai apre mesajul "Drivetrain" oricat de mult solicit acceleratia, si nu mai am nici erori la diagnoza. Sper sa tina, ca inca apas pedala cu retinere cateodatata, de teama sa nu imi apara iar "Drivetrain" Multumesc de sfaturi. Am facut testele indicate de tine si asa am gasit erorile. Am rulat testele dupa ce am remediat cauza si sunt Ok acum
    1 point
  22. Apropo de transportul comun in bucuresti, super funny :lol2: :lol2: :lol2: ,,Dupa o lunga asteptare in statie,azi-dimineata pe o ploaie marunta,iata ca apare si mult asteptatul autobuz cu nr.40 plin ochi de calatori.Stateau saracii,unii pe scara,altii cu fetele turtite de geamuri.Langa mine mai asteptau 3 colindatori mai tuciurii si-o capra. Cum a oprit autobuzul,tiganii buluc sa urce,impingeau capra de cur sa o vâre in autobuz si strigau:primiti cu capra? - Primim pe dracu sa te ia,zice un nene care statea atarnat pe scara. -Nu vezi ca nu mai e loc,unde vrei sa urci cu dihania aia pe tine? O doamna cu haina de blana care prinsese loc la geam,striga isteric peste umar,da fa-le domne loc sa urce ca uite asa ne pierdem traditiile. -Ce traditii cucoana,sa ma calc cu capra in picioare? -Hai unchiule da din coate,zice unul dintre tigani,ca daca nu ne urcam in asta,mai vine altu la anu! Si uite asa ne impingem si ne opintim,hâț,pârț,si iata-ne intr-un final in autobuz cu tot cu capra si alaiul ei. Insa mai am de rezolvat o problema,compostorul era destul de departe,bag mana in buzunar si cu greu scot biletul. -Ma poate ajuta cineva sa-l compostez? Un mos cu doi dinti in gura care statea in fata mea,imi zice:da-l incoa ca ti-l clantan eu,si incepe sa rada isteric.Ma bufneste si pe mine rasul si-o las balta. De-abia ce se inchid usile autobuzului si tiganii incep sa bata din tobe si sa cante "ța ța ța caprita ța,te-am adus din Africa" s.a.m.d. Tineau tobele de-asupra capului ca asa ii prinsese inghesuiala.Capra incepu si ea sa sara,si cum sarea ea,asa saream si noi ca eram lipiti unii de altii ca sardele-n borcan.Uite-asa am sarit vreo 3 statii la rand. Il vedeam pe sofer in oglinda retrovizoare facandu-si cruce. O baba zice gafaind: -Maica,n-am mai sarit atat de la 20 de ani! Alteia ii cazuse broboada pe ochi si proteza ii iesise din gura pe jumatate,mai mai sa-i cada. Un domn bine c-o umbrela in mana zice: -Matusa,stai ca ti-o bag eu! Si peste umarul meu tot incerca sa ii impinga proteza babei cu varful umbrelei.Cand nimerea prea sus,cand prea jos,cand in sfarsit nimereste,nu stiu din ce cauza umbrela se deschide brusc si zboara molarii babei pana la mijlocul autobuzului si se aude "poc,clanț,aoleo,care dai ba cu dinti? pupa-te-ai in gat". In sfarsit ajung la destinatie si ma strecor cu greu afara. Ghici ce: in timp ce coboram din autobuz,la cealalta usa,5 colindatori se impingeau de mama focului si strigau "primiti cu ursul?" -Du-te dracu!!! La multi ani!""
    1 point
  23. Genial..si cand esti foarte obosit incepi sa iei curbele in drift banuiesc..ma insel?
    1 point
  24. tu cred ca te ai uitat prea mult la crank,cu jason statham
    1 point
  25. Nu stiu cine a sarit cu furci si topoare, in niciun caz eu, mi-am exprimat parerea mai mult decat decent. Ce e atat de deranjant? Ca am spus ca masina e cea mai scumpa de pe piata? Asta e realitatea. Plus ca nu am aruncat cu pietre, ci i-am dat un sfat. Pe care poate sa il bage in seama sau nu. Lasand la o partea discutia despre pret, daca un M3 cu 100.00km e "caput", altele cum au ajuns la 200.000km? Au dat kilometrajul inainte? Dar 435i? Si alea sunt caput?
    0 points
  26. Ahh yees Bmwclub never gets old. Pe de o parte vezi topicuri unde unii inca considera bolid de lux e90 si ca sa iei unul “bun boss” trebuie sa spargi minim 10k euro, pe de alta parte sunt saraci aia care cauta f30 la 13k euro. Ca vor si ei beamweu frate dar se caca pe ei sa sara calumea cu banu. Daca insa vine cineva si pune unul mai scump decat piata. Se sar cu furci, topoare, cum e posibil, asta se vinde cu maxim 8000 de euro, am eu un var care are un prieten si el are un nas care a vandut si a dregut... te doare mintea. @mgs: sa vb concret, m3 s65 la km aia e caput, ti iei doar “sa sa vada boss ca e em”. La o tura pe circuit bielele o iau la plimbare prin motor mai ceva ca coronavirusul prin Italia.
    0 points
  27. Ai inteles gresit mesajul meu. Nu e treaba mea cu cat vinzi tu masina, poti sa o pui la vanzare si cu 100.000. Eu doar ti-am spus ca daca ai in plan vanzarea, pretul e nerealist, comparativ cu piata. E punctul meu de vedere, pe care pot sa il exprim, ca d-aia e forum. Legat de modificarile pe care le faci, e important sa iti placa tie. Daca stau bine sa ma gandesc, probabil mi-ar fi placut si mie masina acum 10 ani. Dar daca nu e pe gustul meu, nu inseamna ca e urata, tocmai din acest motiv am evitat sa imi dau cu parerea. Insa presupun ca te-a deranjat comentariul meu referitor la oglinzi. A fost un comentariu pertinent si in cunostiinta de cauza, am cumparat capacele alea cand nici nu aveau reviewuri pe Aliexpress, deci stiu foarte bine despre ce vorbesc. Le-am tinut pe masina o zi, nu au treaba cu cele de M3: Legat de preturi, iti dau dreptate, sunt sigur ca tu si toti prietenii tai cu M3 aveti dreptate, toate masinilie de mai jos, desi unele sunt de la dealeri cu multe reviewuri pozitive, nu se compara cu masina ta. Deci nu-ti inchide internetul si nu te ascunde.
    0 points
  28. Frumoase jantele sa le invarti cu placere :goodjob:, interesanta treaba cu kitul de la Eibach nu are ce sa afecteze la sistemul x-drive??? Consumul mi se pare mai mult decat decent pt. Bucuresti... Interiorul doar pe afara ai sanse sa il gasesti...
    0 points
  29. Durata de viata a unei masini este de maxim 20 ani. Cu siguranta in perioada aceasta vor aparea scurgeri sau disfunctii la cutie deci se va interveni inclusiv cu schimb de ulei. Dar sa schimbi la o masina de cativa ani uleiul la o cutie pe care inginerii de la BMW au scris ca nu necesita mi se pare gresit. Inainte am avut un E39 la care am schimbat uleiul la cutie doar o data in 8 ani pentru ca avea pierderi dar la grup nu s-a intervenit niciodata si mergea perfect cand am vandut-o. Am folosit-o 8 ani zi de zi si am facut cu ea aproape 300k. Cred ca asta e motivul pentru care acum conduc tot BMW.Drumuri bune!
    -1 points
  30. Am studiat piata cand vine vorba de 335i Cabrio, de aceea este si prețul pe care l-am postat. Prețul este negociabil la fața locului, nu telefonic și prin texte. Aș dori sĂŁ trec la ceva mai nou, poate chiar sĂŁ fac pasul cĂŁtre un //M pur sânge.. vedem ce se va ĂŽntâmpla pe viitor, dacĂŁ nu e s-o vând, nu mĂŁ grĂŁbesc nicĂŁieri.
    -1 points
  31. De fapt sunt 547 de modele în Europa vândute cu aceleași dotări, motor, cutie, caroserie, culoare și culoarea interiorului. Aici ma refer la E93 335i SCHWARZ Metallic, DCT, N54, Cabrio, Black Leather. Toate aceste caracteristici se afla în doar 547 de modele din Europa, în rest sunt alte sute care sunt combinații gen N54, DCT, SCHWARZ Metallic si interior rosu sau crem. Nu este nimic fals/fake/inventat. Sunt date concrete pe care le-am luat de la Automobile Bavaria cu vânzarea pe Europa a modelului E93 335i. In descriere nu scrie absolut nicăieri ca este UNICATA, nu înțeleg de unde ai scos-o, pe bune. Fiecare cere ce preț considera pe mașina lui, eu cer acest preț din n motive, iar principalele ar fi ca N54 fiind un motor problematic, nu are absolut nicio problemă(în cazul mașinii mele) . Rar găsești un N54 fără oil leak sau boost leak. Nu știu de unde atâta ură, încerci sa îți vezi de treaba și mereu apar băștinașii cu glume second-hand.
    -1 points
  32. Ma refer strict la 335i,nu la 320d.
    -1 points
  33. Va inteleg pe cei care ma contraziceti intr-o masura constructiva fara jigniri si misto-uri vechi. DAR, nu o pot vinde la 10.000 euro, de teama ca romanul ma critica.. Eu stiu masina in ce stare e, stiu ca oricine ar cumpara masina, nu ar mai investi din punct de vedere mecanic in ea. Acum 2 ani cand mi-am vandut E60-ul care era din 2004 cu aproximativ 300K km, a fost dat cu 10.600 euro, despre asta ce ziceti? Sau nu mai comentati? Eu stiu masinile mele ce valoare au pentru ca am grija de ele, chiar daca din alte puncte de vedere, modificarea la exterior la multi li se par banale si "aliexpress", asa aliexpress cum e masina, o sa-si gaseasca intr-un final un nou stapan. Eu nu tin sa o vand neaparat, daca nu o vand, atunci voi continua proiectul. Sincer, am vazut duma asta cu M3 E92 de imi vine sa inchid internetul si sa ma ascund intr-un colet de camera. Am prieteni care detin M3 E92, si toti mi-au spus ca ceea ce vedeti voi la 20-30k euro, sunt intr-o stare jalnica. Un M3 in stare buna nu il gasesti la 20-30k, poate la 35k+. Nu 335-ul meu e scump.. M3-urile alea sunt ieftine. Dar iarasi, cel mai probabil o sa vina un alt utilizator de pe forum, fan inrait BMW, care sa-mi explice mie ca 24.500 euro e mult pentru ceea ce ofera E93-ul, si eu o sa raspund la fel... masina mea, problema mea!
    -1 points
  34. DupĂŁ cum vezi mai sus , am mulțumit și am zis ca vĂŁd eu cum fac , n am mai insistat ... Ăți mulțumesc și ti e de explicație dar nu e cazul sa vii cu smardoieli din astea ca nu suntem pe șanț sa mancam semințe . Ăți mulțumesc ĂŽncĂŁ o data pentru sfat , dacĂŁ mi ar fi explicat cineva din prima cum mi ai explicat tu numai puneam ĂŽntrebĂŁri .. Ca fiecare om caut alte soluții ca sa nu fie aia cea mai gravĂŁ .. Le i au prin eliminate
    -3 points
  35. Apreciez comentariul. @mgs, va sugerez atunci sa cumparati M3 la 25k euro, o sa ramaneti cu niste surprize... URIASE
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.