Sunt fost posesor de Touareg 7P din 2013, actualmente posesor de X5 F15 din 2016. Daca ar fi sa iau o masina noua acum, ar fi categoric Touareg. Din punct de vedere mecanic, Touaregul este mult peste X5, se stie ca X5-urile au probleme cu bratele pe fata si cu suspensia in general. La fel si pe partea de distributie, o gramada de cazuri cu distributia rupta in mers si cu reparatii serioase la motor. SIncer, nu vad nici un avantaj al X5-ului decat poate o imagine mai buna, insa Touaregul e clar alegerea mai desteapta. Treaba cu service all inclusive de care se tot vorbeste este frectie la picior de lemn. Cazul meu, masina luata din Germania cu service all inclusive in primii 3 ani, nu fusese niciodata schimabt filtrul de motorina in 105.000km. Tind sa cred ca in general reviziile au fost facute la misto, pentru a se incadra in cei 500 de euro platiti pentru acest serviciu. Dupa ce expira acest serviciu, revizia pe X5 e mai scumpa, ai 2 filtre de habitaclu in loc 1 iar setul costa 100 de euro. La Touareg costa 100 de lei pe original. Impozitul este 2000 de lei, Rca 1000 la Touareg. La X5 o sa ai impozitul mai mic dar motorizarea de 2.0 nu este pentru masina asta, nu aici trebuie sa faci sacrificiul, parerea mea. Cel mai bine fa un drive-test cu amandoua, mai ales daca gasesti la drive test un x5 cu motorul de 2.0