Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/23/20 in Posts

  1. Eu cred ca e vorba si de obisnuinta.Odata ce te obisnuiesti cu binele, iti cam schimb parerea. Dupa ce mergi pe drumuri si autostrazi fara gropi, denivelari, „ca n palma“ si cu roti pe 16 ti se pare ca e incomod cand treci peste rosturile de la poduri. Iar cand bati Bucurestiul in lung si n lat cu roti pe 19-20 nu ti mai dai seama, e confortul maxim, te obisnuiesti gropile ce par a fi normalitate. Cine stie, intelege! Felicitari pt doua lucruri, modestie si masina
    4 points
  2. +1 La RAR sunt foarte ok, te pot ajuta, am fost si eu sa anulez franele ca ma cam incetineau.
    3 points
  3. Pentru colegii care inca intampina aceasta problema, la mine problema pornirii a disparut dupa ce am inlocuit admisia cu tot cu clapete, din ce am inteles de la cei de la reprezentanta, aveam doua clapete care cateodata ramaneau blocate pe inchis.
    1 point
  4. Este inchis in poza, insa iti recomand o curatare si schimbare furtune vacuum + electrovalva (daca nu au fost schimbate pana acum).
    1 point
  5. Pe mine nu ma deranjeaza discutiile, pot continua. Eu sincer sunt de acord cu ambele puncte de vedere, dar repet pt mine simtul practic bate simtul estetic si cred ca 18 inch sunt de ajuns in conditiile date. Estetic as fi mers cu jante de 20 inchi.
    1 point
  6. Omul pune poze o cu mașinĂŁ care aratĂŁ foarte bine indiferent de jante și pe voi vĂŁ arde grija de Loganuri... Super!
    1 point
  7. Chestie de gusturi...dar aratĂŁ mai bine așa
    1 point
  8. De ce schimbi aceea fulie? Zgomotul nu vine de la ea. Sa ne spui daca s-a rezolvat asa. Cum o dai jos pe cea veche? (Nu ma zic ca iti trebuie presa.. ca ai sa zici ca am ceva cu tine)
    1 point
  9. Membri simpatizanti Ăn aceastĂŁ categorie pot fi incluse persoane din afara Ministerului Afacerilor Interne care doresc sĂŁ devinĂŁ membrii ai asociației sau doresc doar sĂŁ susținĂŁ financiar asociația. Pentru cunoscatorii cu minus
    1 point
  10. Nu trebuie sa fi in sistem ca sa ai asa ceva. Membru ipa poate deveni oricine.
    1 point
  11. Teoretic nu trebuie sa se simta nimic. La unii functioneaza placebo ca atunci cand ies cu masina de la spalatorie, li se pare ca e iar noua si merge mai bine. Volumul de aer care intra in amestecul carburant trebuie sa fie acelasi indiferent daca galeria are "muci la nas" sau nu, este controlat indirect de mapele de injectie si direct de turbina. Preupunand ca galeria are depuneri si volumul interior este diminuat, atunci MAF-ul simte asta si turbina va compensa debitul de aer. Caratarea galeriei e o mentenanta utila si necesara, dar atat.
    1 point
  12. A montat intercoolerul si s-a simtit o imbunatatire destul de clara :twoup: a mersului motorului - se tureaza mult mai usor, accelereaza mai bine si se infige clar mai bine la viteza mai mare. Deocamdata nu am testat-o decit in Bucuresti si in aglomeratia asta nu am verificat-o si la viteza mare ci doar la demaraje. Schimbarea "vizibila" cred ca va fi pe sosea - sau cele 2 "autostrazi", unde sigur intercoolerul isi va face mai bine datoria de a raci aerul comprimat de turbocompresor. Indepartarea stratului de mizga de ulei va permite un transfer mai bun al caldurii la aerul inconjurator si deci racirea aerului comprimat furnizat de compresor la viteza mare 150 - 200 ... Km/h. Am sa explic "intuitiv- babeste" ce cistiguri aduce o curatire de intercooler si de ce creste putin puterea motorului. 1) Scade frecarea aerodinamica din intercooler si motorul se alimenteaza mai bine cu aer. Coeficientul de frecare dintre aerul comprimat si mizga de ulei este clar mai mare decit cel dintre suprafata de aluminiu curat si aer. Mizga neregulata este ca un "scotch" pentru curgerea aerului. Va creste deci coeficientul de umplere al cilindrilor si deci puterea motorului. 2) Creste volumul de rezerva a aerului comprimat cu aprox 0.3 litri prin inlaturarea stratului de mizga de ulei care acopera interiorul intercoolerului. Un calcul simplu: - suprafata de schimb de caldura este "groso modo" de aprox 1 m patrat, sa presupunem ca stratul de mizga avea cam 0,3 mm (10000 cm patrati X 0.03 cm = aprox 300 cm cubi). Acest volum suplimentar de aer comprimat este disponibil imediat atunci cind turatia motorului creste. Am sa fac o paranteza cu Audi A4 131 CP Pompe Duze din 2002 - acesta are pe traseul de aer comprimat un rezervor de aer comprimat care atenueaza si socurile din admisie, in plus permite alimentarea brusca a motorului cu acest aer cind turatia creste brusc. Pina creste turatia turbinei dureaza ceva, are si ea inertie, dar aerul comprimat deja este disponibil din acest rezervor. De aceea A4 are un "zvic" in acceleratie cam pina la 100Km/h pe ora, dupa aceea nu mai accelereaza tot asa trebuie reumplut acest rezervor. La ridicarea brusca a piciorului de pe acceleratie turbina la A4 furnizeaza ceva mai mult aer, el se "stocheaza" in acel rezervor inlaturind si fenomenul de pompaj al compresorului. La BMW este putin invers, acceleratia creste pe masura ce prinde viteza masina si dupa 100 Km/h accelereaza ceva mai bine ca A4. Motorul de BMW "asteapta" turarea turbinei pentru furnizarea aerului comprimat. O paranteza - la noul BMW 335d, un motor de 3000 cc cu 2 turbine, una de diametru mai mic si alta de diametru mai mare. Turbina de diametru mic are inertie mai mica si se tureaza imediat, ea asigura debitul de aer comprimat pina ce intra in functiune si cea cu diametrul mai mare. Aici este si o problema de gazodinamica curgerii aerului comprimat - sa nu se "incurce" cele doua compresoare legate in paralel. 3) Ultimul factor si cel mai important este scaderea temperaturii aerului comprimat. Scaderea temperaturii inseamna cresterea densitatii aerului. Crescind densitatea aerului comprimat, creste si debitul aerului aspirat si masurat de mult discutatul "debitmetru". Crescind debitul masic de aer se introduce mai mult combustibil si rezulta o putere ceva mai mare disponibila. Va creste in acest caz si debitul cazelor evacuate care vor accelera turbina ceva mai tare care la rindul ei va suplimenta putin debitul de aer. Concluzie: turbina se invirte ceva mai repede pina puterea consumata de compresor va fi egala cu furnizata de tubina. Deci motorul este supraalimentat mai bine. Presiunea, dupa compresor, la putere maxima este de aprox. 2 bar. Mare Atentie! :twoup: Daca va hotariti sa faceti aceasta operatie "cam murdara" la remontarea intercoolerului Atentie !!!. Furtunele de cauciuc sa fie foarte curate si uscate. Scopul este sa fie frecare mare intre intercooler si furtune. Daca sunt unse, furtunele se pot desprinde. Presiunea aerului comprimat la 2 bar tinde sa smulga din interooler cu forta de peste 60 - 70 Kgf !!! furtunele si poate sa le desprinda din coliere. Daca se desface un furtun, compresorul nu mai are rezistenta si turbina se va supratura si sunt sanse sa se distruga turbocompresorul.
    1 point
  13. Știi ce aș fi curios? Nu zic că e cineva din topcul ăsta neapărat sau aici ...dar așa în general, dintre toți cei care recomandă jantele pe 19 sau 20, oare câți chiar cumpără și anvelope bune, noi?
    0 points
  14. DacĂŁ o ții ĂŽn showroom sau doar pe circuit, sigur de ce nu? Dar le mai și folosim ca mașini. Oricum se va gĂŁsi mereu câte unul care sĂŁ nu fie mulțumit. DacĂŁ pui pe 16-17... a, trebuiau 18. Pui 18... a, trebuiau 19...etc
    0 points
  15. 225/45 pe fata, scuze. Daca ar trece pe 19 ar fi 255/35 spate si 225/40 fata. Raman la parerea mea ca pt seria 3, 18 inch e alegerea perfecta aspect/confort/sportivitate
    0 points
  16. Da, scuzele mele de Off topic. Kragod tu asculta la toți si fa i ca tine, adicĂŁ nu am zis toate astea ca sa facĂŁ cineva cumva dupĂŁ mine, am expus situația mea reala si de ce. Mie imi plac jantele mai spițate si jantele tale chiar mi se par foarte ok. Spor la treaba!
    0 points
  17. )) si eu am dilema asta dar pana la urma seria 6 e destul de joasa oricum si nici acum nu pot ataca bordurile , as fi vrut sa am suspensie \M , ruliu destul de ciudat din cauza lipsei EDC la viraje agresive si condus mai nebun dar sigur nu mergi mereu asa .Arcurile Eibach nu se monteaza pt aspect , e stricta functionalitate acolo . Sa nu stricam topicul omului , are o masina f frumoasa si ii sta bine cum ii deserveste nevoile si functionalitaea . In rest optiuni personale difera de la om la om , simt eu ca si @edit a intles asta visavis de alte atitudini din trecut . Noul seria 3 e chiar reusit , mie imi pare ok si cu jantele astea de acum . ps . Si toleranta la rinichi tot personala e
    0 points
  18. E vorba de comfort... cine merge mult cu mașina ĂŽl deranjeazĂŁ toate gropile, canalizĂŁrile, sinele de la tramvai, etc... una e sa dai in asa ceva cu 17-18 si una e cu 19-20...zici ca se rupe mașina ca si comparație ĂŽntre jante. DupĂŁ vorbim de piese cum ar fi caseta direcție, brațe, bucse, etc si in ultima instanța vorbim si de jante strâmbe/sparte. Toate cele de mai sus pentru ca sa arate bine mașina... pe bune, te uiti la mașina sau mergi cu ea? Jante pe 20 cu eibach si pachet M si nu mai poți parca peste tot unde vrei... sa stai sa cauți loc de parcare 30 minute si când gasesti sa vezi ca nu poți din cauza ca e prea joasa mașina si daca o lași prea in spate nh are loc sa treacĂŁ altul pe lângĂŁ tine sau eventual vi o zgârie ca e prea data inapoi, dar la final, mașina conteazĂŁ ca aratĂŁ bine cu jante mari... E vorba si pĂŁrerea fiecĂŁruia, dar si de logica normalului pentru a te folosi de ce este mașina de fapt.
    0 points
  19. Nu e vorba de placut, dar simtul meu practic bate simtul estetic. Si asa am suspensiile M mai tari, cu ceva peste 18 inch imi omor rinichii in Romania. Ahh, in Germania probabil as fi avut de 20.
    0 points
  20. Pe g20 au pus niste jante...vai de ele. Pacat de aspectul masinii.
    0 points
  21. Kragod, imi plac mult mai mult astea de vara.
    0 points
  22. Am pus azi gumele de vara. Nu ma omor dupa jante, imi pare ca arata mai bine cu alea negre de iarna. Am vrut initial sa pun cauciucurile de vara pe jantele negre, doar ca sunt mai late pe spate (255) fata de jante (225).
    0 points
  23. Crezi ca sita aia are efect, daca apare un bolovan la + 100km la ora.
    -1 points
  24. Nu e nevoie sa-mi arati, folosesc si eu autostrada. Dar sa stai pui plase si alte prostii pentru pietre...pune si la parbriz ceva gen cum au masinile de la jandarmi si la partile cu vopsea expusa niste cartoane, ceva... E o masina, nu bibelou.
    -1 points
  25. Dar la pret v-ati uitat? Credeti ca daca are 300k i-au dat-o aia gratis? Macar asta n-a mancat c***t ca altii sa scrie "KM REALI" Eu stiu ca toti vrem 15 butoane si Impecabila cu 8000 negocial dar nu merge chiar asa!
    -1 points
  26. Ideea este alta, aceea ca la preturi suspecte este undeva normal sa fie o problema. Pana la urma cam asta e adevarul, majoritatea vrea cu bani de masina de 300 de mii de km sa ia una cu 100 de mii si cu toate optiunile posibile si de ce nu si pachete M. Romanul daca vede 300 de mii in bord automat nu mai vrea masina respectiva, indiferent de cum arata. Da-i-o cu 160 de mii in bord si deja aceeasi masina e belea.
    -1 points
  27. Ai inteles total gresit, am si eu Bmw si as vrea sa i pun eibach si 19, de la aleea unde intru in parcare si pana la oras si la drumurile pe care le fac, efectiv daca fac alegerea de a pune arcuri sport sunt dobitoc, pentru ca știu unde merg cu mașina si cu toatĂŁ astea daca as face alegerea sa merg pe jante mai mari sau arcuri sport ar ĂŽnsemna sa fiu dobitoc, vorbesc de mine. Eu știu ce fac cu mașina si știu ca as avea destule situații nasoale in care as avea probleme. Problema asta o am si eu de 4 ani, imi tot vine sa comand arcuri si dupĂŁ ce ma gândesc 10 minute... imi iau gândul, dupĂŁ 5 luni Iara imi amintesc ca as vrea si eu sa fie mai joasa si tot asa.. A fost o ĂŽntrebare de la un om care s a atacat. Ce te a deranjat? Nu am dreptate? Pentru ca nu e vorba de BMW aici, e vorba de orice marca de mașina pe care daca o echipezi cum spune ti voi din orice punct de vedere, mai puțin al esteticii, ai de pierdut. Ma intereseazĂŁ cum aratĂŁ mașina de aia am si bĂŁgat atâția bani in ea, dar nu pana in punctul in care nu mai pot parca unde ar trebui sa pot.
    -1 points
  28. eu merg cu 20 , nu imi rup rinichii , ma gandesc sa pun eibach . Optiuni personale clar eu merg cu 20 , nu imi rup rinichii , ma gandesc sa pun eibach . Optiuni personale clar
    -3 points
  29. BunĂŁ ziua, dețin un 325i e92 motor n52 218 cai din 2006 si i-am scos catalizatoarele la mașina, mașina merge ok dar am check engine cu eroare de la catalizator.MĂŁ poate ajuta cineva cu o informație de cum pot sa anulez din soft (de-cat) am incercat la A Team performance dar nu au reușit sau nu ai datele necesare. Au zis sa adaug un spacer la sondele de dupĂŁ catalizator dar asta nu functioneaza. Este cineva pe grup care poate face de-cat dim soft sau stie pe cineva. Multuesc
    -3 points
  30. Nu, nu... logan. Nu crezi tu bine.
    -4 points
  31. Cred ca se scrie Logan.
    -5 points
  32. Tu de ce nu-ti iei logan daca nu te intereseaza cum arata masina?
    -8 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.