Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/19/20 in all areas
-
Eu nu stiu de ce te chinui atat si nu cauti o masina cu dotarea asta si gata.2 points
-
Pentru ca ambinet light original la unele modele de BMW e chior de tot, parca nu exista . In plus , nu cred ca asta ar trebui sa fie criteriul sa cumpere o masina, dar daca omul isi doreste ambient light, se poate adauga usor si relativ ieftin . Pacat ca el nu e putin indemanatic sa-si monteze singur luminile. Radu sau Vlad, sau cum te cheama - uite cum fac eu cu pachetele din China. La Bihor se cere ca pachetul sa nu aiba o valoare mai mare de 50 USD sau 45 euro, altfel iti cer sa platesti vama. Iti cer un screenshot sau o poza cu comanda si valoarea ei, de unde o cumperi - stiu si ei ca vanzatorul nu o sa puna pretul real. Eu fac o poza a comenzii si apoi editez pretul in Photoshop (sau Paint) sa fie sub 50 USD. Nu am platit niciodata nici o taxa. Cat despre montaj , am pus pe F10 ambient light aftermarket , desi avea din fabrica , pentru ca era complet chior la 3 ani cat avea masina cand am cumparat-o. Am montat instalatia de asa maniera incat functioneaza ca cea originala , cu control si din idrive si buton, cu doua culori (asa e la F10) . A trebuit sa elimin modul de functionare chinezesc cu schimbarea culorii dintr-un switch de pe cupa manerului de deschidere a usii si sa folosesc alimentarile originale . In general nu, e asa de greu sa pui un kit aftermarket . Dai fetele de usi jos si o sa ai in kit niste conectori dedicati care se imbina cu cei ai masinii. Probabil primesti si ceva instructiuni de la vanzator . Daca nu, Google si Youtube sunt prietenii tai.1 point
-
Parbrizele au aceiasi producatori fie ca mergi in reprezentanta, dealer de parbrize sau atelier (Saint gobain, Pilkinton, Nordglass, Fuyao etc) diferenta de pret poate sa fie doar daca are filtru UV (cele care au reflexi mov/verde) sau cele cu HUD. In rest sunt sticle care pot avea defecte de productii random (sa vezi faruri duble sau sa distorsioneze imaginea, dar sunt rare). Montajul este simplu, daca sunt atenti asa ca diferenta de la 800 la 2000-4000 lei este adaos si aroganta1 point
-
1 point
-
Ba da, se plĂŁtește taxa, 19% TVA pentru mai mult de 10 euro si taxa vamala (2% parca sau 3%) pentru pachete mai scumpe de 160 euro.1 point
-
Presiune suplimentara nu vine, doar creste temp amestecului carburant in camera de ardere si automat se produce detonatia, motorul pornind in acest fel si cu presiune mai scazuta in rampa...1 point
-
Probabil de la pompa, nepusa la punct. O sa caut topicul cu ideea. Edit: din pacate nu il gasesc. Sunt sigur ca am citit aici acum cateva zile.. As sugera tot pompa(mai ales daca acolo ai umblat ultima oara de cand nu merge).1 point
-
Au au au, scuzele mele atunci. E un retrofit bun.. ĂŽnsĂŁ acum sunt aproape 2000 lei. La 800 mai merge. Oricum nu se compara cu distronic si asistent coliziune ca si costuri si complexitate1 point
-
Ce zici tu e high level, adaptarea inteligenta, cu ocolirea mașinilor din trafic, dar Fla costa 800 lei maxim, pe când farurile alea costa câteva mii de euro ca si opțiune si ca piese . Calitate pret, fata de alte retrofituri, voi da niste exemple (night vision, soft Close, oglinzi rabatabile, masaj scaune), fata de aceste retrofituri care se fac greu ( unele) si destul de scump, comparativ din punct de vedere al necesitĂŁții FLA primeazĂŁ in rândul lor, un retrofit ĂŽnseamnĂŁ pentru mine sa castig ceva in comfort si ajutor in trafic si in ultimul rând vine treaba cu “ plĂŁcutul”. Nu vreau sa creez polemica pe acest subiect, le as vrea pe toate cele scrise mai sus.. dar eu cred ca nu merita banii si dificultatea pentru ceea ce fac.1 point
-
Am E60 si am fĂŁcut retrofit la FLA ( asistent faza lunga) in 2017, de atunci recomand la toatĂŁ lumea sa si facĂŁ acest retrofit, si pe E uri si pe F uri costurile sunt in jur de 800 lei ( care include piesa + montaj + codare). Este un retrofit simplu si ieftin si poate cel mai folosit când mergi noaptea mai ales in România fĂŁrĂŁ autostrĂŁzi, efectiv gândește te De câte ori schimbi pe faza lunga noaptea din maneta si da ti seama cun o sa fie când nu o sa mai știi de maneta aia, contrar celor spuse de colegii mei, senzorul pe xenon funcționeazĂŁ aproximativ perfect, când nu funcționeazĂŁ perfect este atunci când vine unul cu lumânĂŁri in faruri si Efectiv nu l detecteazĂŁ de la distanța. Pentru cine nu i a gasit utilitatea nu cred ca merge noaptea niciodatĂŁ. Am zis de la primul drum dupĂŁ montaj ca este cel mai bun retrofit pe care puteam sa l fac. Cum sa spui ca nu te ajuta? Sa dai de maneta aia de ce puțin 1 data in fiecare km fĂŁcut, mai ales daca te prinde pe curbe si efectiv nu poți sa o scoți repede ca sa nu l orbeascĂŁ pe respectivul. Senzorul funcționeazĂŁ ireproșabil pentru cat de repede aprinde si stinge dupĂŁ ce trece mașina respectiva de tine. Vad ca nimeni nu zice nimic de distronic si colision asistant, fiind niste opțiuni aproape imposibile de pus pe Bmw uri din cauza dificultĂŁții si prețului foarte mare pentru acest retrofit, v ați luat tocmai de FLA. )1 point
-
O sa fii dezamagit, la BMW nu poti sa faci multe, si ce poti sa faci, e scump. As investi maxim in jante, volan si un sistem de sunet decent. Eventual NBT, daca ai ecranul mic. Restul, dpmdv, sunt lucruri pe care si daca le ai, uiti de ele. Camera pentru marsarier presupune si un modul, modul care e vreo 300 euro, chiar si aftermarket. Aduni camera, cablaj, montaj si vezi daca merita. Faza lunga automata nu e atat de utila pe xenon, daca o ai, e bine, daca nu, nu as sta sa o montez. Xenonul nu permite atat de multa flexibilitate ca LED-ul si nici senzorul ala nu e cine stie ce.1 point
-
Salutare, Chiar daca nu stau in Romania in prezent, as vrea totusi sa o prezint pe Roza, un BMW E34 touring, din 1994, cu 255000 km la bord si un motor de 518i. Masina a costat 1000 EUR si pana acum am mai bagat 1000 EUR in ea. Mecanic, mai am de rezolvat doar distributia si pompa de apa. Pentru estetic, am niste rugina la baza usilor si la usita de la rezervor. La interior trebuie sa gasesc scunele fata sport si acoperitoarea de la portbagaj. Astea sunt dotarile masinii: Vehicle Information Prod. Date 1994-02-16 Type 518I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M40 Displacement 1.80 Power 83kw / 113hp Drive Rear Transmission Manual Colour HELLROT (314) Upholstery (0411) Editions and Packages S339A ShadowLine Comfort and Interior Equipment S410A Window Lifts Electric Front S417A Roller Sun Visor Rear Door S428A Warning Triangle and First Aid Kit S481A Sports Seat Multimedia S651A MD Player Driver Assistance and Lightning S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning Wheels and Drive S242A Steering Wheel Airbag Other Equipment L801A National Version Germany S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Din punctul meu de vedere, e o masina neobisnuita: fara trapa, fara bare portbagaj, cu motor mic si scaune sport. Insa merge foarte bine si e super silentioasa la drum lung. Si cateva poze (imi place combinatia de negru cu rosu).1 point
-
deci totusi recunosc problema. ar trebui sa le faca revizie la toate cele cu probleme, doar sunt firma care se respecta. altfel m-am cam saturat de BMW!!!. prefer alte marci in schimb, mult mai ieftine si mai putine probleme!!1 point
-
1 point
-
Hotaraste-te, faci reviziile la 10 sau 15k ?? Mai sus ai zis ca faci reviziile la 10000 si acum la 15000...1 point
-
In fine eu vreau sa fie pe automat ziua cerculetele decat iar seara si cerculetele si xenon-ul. Asta se poate:D?-1 points
-
@ Myx, Omul are 255/40 pe spate si 225/40 fata. Cati rahati de inch sa puna la jante prin wc-ul asta de tara? 18 inchi sunt indeajunsi pt seria 3.-1 points
-
-1 points
-
Nu prea au ce sa recunoasca. ..Daca un manunchi de fire se strica unul la 100-200 de masini probabil nu e caz de alarmare cand asta se descopera multa vreme de la fabricarea acelui model. Nimic nu e pe viata! Mai exact, orice, se poate gasi de cumparat pentru masina ta la dealer. Aproape orice. Kit de repeatie nu reprezinta un fapt sau vreo greseala de-a lor! Nu. Este un kit de reparatie de cumparat care te scuteste pe tine de reparatii locale multiple, dificile, improvizari, etc.. cum ar fi kitul de reparatie la frana de mana, care la dealer te costa o mana si un picior.. fata de alte surse. Dupa cum la E90/91 15 ani dupa fabricarea modelului m-au sunat sa ma intrebe, sa trec pe la ei sa verifice firele de la aeroterma / ventilator habitaclu care pot incendia masina. Aceasta este o problema care si-o asuma si dupa 15 ani.-1 points
-
Asa este, motorul asta face toti banii. Pentru el + cutia manuala am si luat masina de fapt, aceeasi masina dar cu un 2.0 Diesel de exemplu nu m-ar fi coafat deloc. E pacat daca tot iti iei o masina "premium" sau care a fost candva premium sa nu iei si un motor premium. Dar ma rog, asta e strict parerea mea. Imi place ca motorul e foarte cuminte si liniar, am condus masini 2.0 Turbo la care puterea "exploda" brusc pe la 2500RPM, dar dup-aia nu se mai intampla mare lucru pana la linia rosie. Asta trage liniar de la 1500 pana la 6000 incontinuu. Ce am mai observat e ca nu te "imbie" deloc la viteza daca nu esti sigur ca aia vrei. E cea mai puternica masina pe care am condus-o dar totodata una din cele mai usor si sigur de condus. Nu stiu daca era necesar xDrive sau nu, dar nu imi pare rau ca il am. Antifonarea e cam slabuta si din cauza RFT-urilor e cam galagie la viteze mari. In rest eu nu am de gand sa ii fac nici o modificare exterioara, vreau sa o tin stock si sa nu iasa in evidenta. I-as pune o sigla 318i pe spate. Dar ma uit cu interes la ce ii vei mai face tu! Etrierele au iesit frumos.-1 points
-
Sunt masini diferite, nu as alege in functie de dotari. Cauta printre prieteni, cine are ceva de genul sa te plimbe. Audi e mai comfortabil, silentios, si ca suspensie si motor. Bmw e mai sportiv, rigid, motor mai zgomotos dar care trage mai bine din ture joase si merge liniar. Cat timp au xenon, amandoua arata bine. Restul tu stii ce e important pentru tine, dar nu as sta intr-un asistent de faza lunga.-1 points
-
Am mers cu xenon cu FLA si nu mi s-a parut asa util, in conditiile de trafic din Romania se intampla sa incomodeze. Nu zic, pentru cine conduce e bine, dar cu riscul de a orbi pe altii. Plus ca tot timpul va cobori si ridica lupa. E oarecum o varianta rudimentara. Posibil sa fie putin mai bine pe cele adaptive, care pot face si stanga-dreapta. Cred ca e implementare diferita acolo. Pe LED e altceva, lumina se ajusteaza automat din intensitatea led-urilor, de la stins la aprins si moduleaza aria de iluminat. Practic lumina se misca in timp real, ca tu sa vezi maximul posibil in conditiile date. Si aia nu prea orbeste. Abia pentru asta as face un efort si e ceva ce merita.-1 points
-
@Win - ia uita-te tu in link-ul pe care l-am pus pentru retrofitul asta de faza lunga si vezi cat costa . Omul vorbeste de 400 de dolari pt piese la mana a doua si a stat sa vaneze ocazii . Poate mai depinde si de ce optiuni ai deja pe masina, dar nu prea vad cum ai facut tu asta cu 800 lei - chiar daca la masina ta piesele la dezmembrari sunt mult nai ieftine decat la F30. Crezi ca cine le monteaza si face codare , o face fara minim 100 euro ?-1 points
-
..de ce porneste trasa.. Pentru ca impulsul dat de impingere, desigur compresie.. curentul corespunzator pe injector.. sunt ok / dar lipsa presiunii data de pompa pe cilindrul respectiv e compensata de energia venita din impingere.. Stiu ca si un grad diferenta in distributie poate sa nu mai porneasca motorul (NICI IMPINS) la schimbul filtrului de motorina.. Motor care inainte pornea aproape sfert.. (Aceasta situatie incalcita de necesitate a pune la punct pompa vp44 a fost rezolvata cu pompa de generatie mai noua pe E90 unde pompa nu mai trebuie pusa la punct. Am schimbat eu una si stiu.)-1 points
-
O valva de pe retur adica pe furtunul care e intre filtru de motorina si pompa..-1 points
-
..ce sa fac? (Nu imi doresc sa ma intalnesc cu asa persoana..) E specialist in toate, mai mult ca mine! (Pe de alta parte suntem pe un forum iar asta e liberatea.. /daca nu au opinie au minusuri.)-1 points
-
Presupun ca la peco no name era mai ieftina. Acum probabil ca ai aflat pe propria piele ca masina nu merge cu orice se numeste motorina-no-name. Sincer, daca ai avut rezervorul aproape gol, scoate tot di rezervor si pune de data asta cea mai scumpa, jumatate.. si dupa ce se duce jumatea asta mai pune jumatate de rezervor mai pune cate un litru din motorina-n-name si asa scapi de ea in timp. Nu cred ca o sa gasesti sugestie mai buna.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00