Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/20 in Posts

  1. Hai ca deja incepe sa imi placa topicul din ce in ce mai mult.Cine stie ce se mai intampla pana deseara.E ca in vremurile bune ale OTV,in fiecare seara o gaseau pe biata Elodia.
    3 points
  2. Hai ca pana la urma ramai cu perusul....sau l-ai dus inapoi si pe ala ?Cand te decizi si cumperi o masina sa ne anunti si pe noi.
    3 points
  3. Pana sambata mai e mult timp. Te mai poti razgandi daca doresti.
    2 points
  4. Vezi ca au revenit la moda bicicletele, si prin tarile pe unde te perinzi tu este si infrastructura si toate cele necesare. Mai putine probleme, mai ieftina de intretinut, mai sanatoasa, faci miscare... etc, doar avantaje. Acum intelegi de ce "suntem rai"? de-a lungul timpului, au mai fost de astia ca tine pe aici. Cat despre cei -700 de euro, atat costa indecizia.
    2 points
  5. Bine ca ti-ai gasit masina potrivita in final, chiar daca nu e bmw. Vezi ca motorul de 1.5 e relativ nou si au impins destul de multa tehnologie noua in el (un VVT mai complicat pentru ciclul Miller, turbina cu geometrie variabila, dezactivare de cilindri, presiune mult mai mare de injectie), asa ca ti-as sugera sa iei garantie extinsa daca nu ai deja. Nu de alta, dar motoarele mici de la VW nu sunt renumite pentru fiabilitate.
    2 points
  6. Ai zis la BMW ca dar ti-ai luat un model de Passat din 2014, fara facelift. Total de acord, masina noua e masina noua, atata doar ca s-ar fi putut alege mai bine daca tot voiai masina noua. Oricum, sa o folosesti sanatos!
    2 points
  7. Salut Tuturor.In sfârșit Am Rezolvat problema cu cutia automata si cu ĂŽntreruperi la rece.Cu cutia așa a fost garnitura in forma de ochelari(adaptor) a fost crĂŁpatĂŁ in 2 locuri si am schimbat cele 4 Garnituri in forma de tub.pret + 8 litri +bae+garniturile celea+ manopera.1.700 Ron.acum merge SUPER.problema cu oscilații la motor când afara e mai putin de 5 g.c releul ARS.lam schimbat.Mersi tuturor pentru Sfaturi !!!!!
    1 point
  8. Citeste si ce inseamna trecerea de la focus la seria 3. Eu am trecut de la astra h la f31. Diferentele de comfort si costurile de intretinere sunt la fel. O revizie este la pret dublu, iar daca vrei si istoric online, ajungi la pret triplu. Apoi ia in considerare si distributia + uleiul din cutie despre care se tot vorbeste. Eu nu sunt dezamagit, doar ca unii nu realizeaza ce inseamna trecerea asta. Succes! Legat de anunt mie mi se pare pret foarte foarte bun pentru ce ofera masina. Gen cam frumos sa fie adevarat. Dar nu e exclus. Eu am vrut sa evit pe cat posibil sa iau din romania, mai ales de la samsari. Asa ca am luat bilet de Germania, dar m-am mai uitat pe olx. Am dat peste un baiat de treaba care aduce masini. S-a tinut de mine pana am mers sa o vad. Masina era sub pretul pietii, dar era in mintile ei. Istoricul curat, fara probleme etc. Am ramas amici. Deci mai sunt si oameni ok care traiesc din revanzarea masinilor aduse. Colegul de mai sus ti-a dat un sfat foarte bun dupa parerea mea.
    1 point
  9. Probabil cele mai mici/usoare, pe 16. O roata de 19" este cu mult mai grea decat una de 16", iar fiecare kg in plus pe roti echivaleaza cam cu 10Kg de greutate in masina. Din ce spui eu zic ca e perfect normal sa fi avut 1sec in plus (pasager in masina, jante de 19 etc), deci nu te mai stresa aiurea.
    1 point
  10. Daca nu incarci convertizorul inainte de plecare nu ai nicio sansa sa scoti timpul dat de producator. Tine piciorul pe frana si tureaza masina pe la 2500rpm, apoi da-i drumul, nu se strica nimic. Mai conteaza si ce jante ai pe masina, ca daca ai jante mari, iar nicio sansa. Pasagerul din start nu trebuie sa existe in astfel de teste, la fel nici plinul la masina sau alte greutati inutile prin ea. Cum s-a mai zis, tine cont ca abaterea vitezometrului este de 6-7km/h in plus la 100km/h, deci tu trebuie sa atingi 107 pe ceas ca sa ai 100 real. La un moment dat am incercat si eu, dar am folosit o aplicatie pe tel, nu stiu cat de exacta era. De la ~7.5 dat de producator cred ca am scos 8.0x cel mai bun timp.
    1 point
  11. Cat platesti la dealer sa te lase sa faci poze la masini? )
    1 point
  12. Mmmm nu prea ar avea de ce, au facut si ei 700 euro pe foamea asta, doar au mutat doua masini.
    1 point
  13. 10000 Euro cu jantele originale BMW de iarna pe 16 , 10500 Euro cu jantele pe 18'
    1 point
  14. Aparent, te-ai contrazis singur ) Si atunci cu pozele astea ce e? ai gasit un G20 pe strada si i-ai facut niste poze sa ne demonstrezi noua contrariul? Numai mie imi da cu virgula? Te asteptam peste 5 ani sa zici ca suntem rai. sa o folosesti sanatos.
    1 point
  15. inseamna ca pretul real al uneia buna si cu dotari nu e in limitele cautate de tine
    1 point
  16. Ca tot a venit vremea am mai lucrat ceva pe la ea: - arcuri eibach pro-kit; - flanse fata/spate amortizor; - set burdufuri fata amortizor; - saboti frana de mana; - bujii; - termocupla; - curea distributie; - lamele stergator; - filtre ulei, aer si benzina; - ulei.
    1 point
  17. Salut, Nu stiu ce diagnoza va face dar ce pot sa spun este ca e cam scump pretul pentru partea de schimb ulei si garnituri. Cele 4 garnituri rotunde sunt 10-15 lei bucata, cea de la mufa e inclusa in kit, cea dreptunghiulara aprox 60 ron, kit capac filtru care vine cu garnitura si 7 litri de ulei ZF6 plus suruburi care trebuiesc schimbate sunt vreo 800-900 ron. Mai cumperi restul de ulei pana la 11 litri cu aprox 75 lei per litru, instructiunile cu ordinea de strangere si cuplul de strangere de la mecathronic si capac le ai in instructiunile din pachet cat si pe internet, nimic iesit din comun, nu inteleg de ce nu gasesti un service care sa faca operatiunea la un pret decent. Mai ai nevoie de diagnoza Inpa sau Ista ca sa vezi temperatura cutiei si sa resetezi adaptarile dupa operatiune, nu e rocket science. Spor!
    1 point
  18. Salut. Cutia 6HP19-Z din etka este defapt 6HP21. Ai cateva varinte mai ales ca si eu sunt trecut prin asta si destul de rau si am tot stat si cautat. 1. Mergi la Faur doar cu cutia si defapt cei de la Faur o vor trimite la cei din Ruse. Reprezentanta ZF ca si cea din Faur. Cost reparatie cutia ta-2800 euro. 2.Mergi la faur si comanzi cutie refacuta de ZF direct din fabrica cost-3800 euro+pledge cost 400 euro. 3.Mergi cu cutia la Automatico cam acelasi cost aproximativ de reparatie 2800 euro. 4.Sau varianta mea -Cumparat convertizor nou-3500 ron -Cumparat solenoizi noi-2500 ron -Cumparat kit repararatie de la Sonax-1100 ron -Separator plate bloc hidraulic-350 ron -Reparat la mecanicul meu partea mecanica(saibe de la axe/discuri clutch e-arhicunoscute pentru probleme, curatat toata cutia si verificat disc cu disc)-1300 ron -Reparat la Automatico blocul hidraulic cu kit-ul meu.-inclusiv revizie-ulei nou, baie de ulei/garnituri intre bloc si cutie/priza noua/ochelar nou -2200 ron. Rezultat: cutia schimba fara greseala indiferent de treapta, indiferent de sarcina sau cat de tare de dai la ea sau cat de incinsa e. Revizia trebuie facuta la fiecare 60000 km si va merge perfect multa multa vreme. Nu iti recomand sa iei cutia de pe alta masina- placuta stantata pe ea spune doar o parte din poveste. Oricum codurile trebuie sa fie aproape la fel. Codul de pe convertizor depinde foarte mult de optiunile masinii deci ori iei nou ori il refaci pe al tau si pus pe cutia inlocuitoare.(Nu il mai recomand pe Sammer de la Timisoara-a inceput sa le faca varza). Ca sa fie cat de cat match va trebui sa folosesti placa ta electronica pusa pe blocul cutiei inlocuitoare(asta in conditiile in care repectivul bloc sa spunem ca e ok). Succes.
    1 point
  19. un modul nu poate fi testat daca pica la scriere decat daca il scrii propriu zis, adica atunci cand ii faci update.......deci nu are cum sa ti dea nimeni garantia ca daca va incerca sa l scrie, nu pica restul e cancan
    1 point
  20. La mine eroarea este de 6kmh indiferent cu ce viteza circul. Spre exemplificare, daca am 100kmh reali, masina imi arata 106. Daca am 230km reali, imi arata 236. Nu am verificat la viteze mici
    0 points
  21. Coeect, temperatura motorului schimba si temperatura volantei a arcurilor, etc. .. pe undeva gresita presupunerea mea. Ceva la prima mea volanta cu, care am luat masina, facea sa tremure toata masina din ce in ce mai frecvent, mai ales dimineata. Eu am schimbat si volanta cand si rulmentul de presiune a inceput sa faca zgomot. Nu recomand sa se faca ca mine. Sunt doua uzuri CARE NU AU LEGATURA una cu alta. Cand am schimbat volantul am observat joc axial si radial! Cel cred ca apar impreuna. Riscul major, daca se merge fara intentia de a schimba volantul, este acela ca el fii format din doua piese metalice probabil la fel de grele.., este ca acestea sa se desprinda una de cealalta la un moment dat. Cu pagube mult mai mari. Aceste jocuri-uzuri fac sa apara forte centrifuge in diferite diferite directii decat cele controlate in mod obisnuit, prin piesa noua.. Am vazut despre ce e vorba si nimeni nu poate contrazice realitatea unei uzuri! Pana la urma fiecare face ce vrea. Uzura se accentueaza mult mai mult cu frecventa folosirii ambreiajului; adica daca se conduce in oras mult mai mult, fata de condusul extra-urban..
    0 points
  22. O masina care are launch control se comporta diferit. In launch, cutia nu e in sarcina cand ti frana calcata si o accelerezi, ci cupleaza cand ai luat piciorul de pe frana. Daca faci asa la o masina ce nu are functia de launch, cutia este cuplata cand o accelerezi si ti piciorul pe frana, uzura prematura fara numar )
    0 points
  23. @vibogdan Exact ce spuneam. 7.4 este specificatia pt 520d rwd, deci a reusit omul cu 0.4 secunde mai lent. Cam 200cp ar trebui pt a se reusi specificatia din fabrica. Sunt zeci de teste masurate in care cu greu se coboara sub 8 secunde. Acum cu mild hybrid 7.2 pretinde bmw pt 520d, evident, aberant
    0 points
  24. Claudiu, nu ai pus nimic. Astept sa imi arati un clip cu masuratori prin gps in care un 20d, pus pe orice masina, inclusiv SUV, in care face 100kmh in timpul precizat de producator. Apropo, cand vitezometrul arata 106kmh atunci ai 100 reali.. cel putin asa e la seria 5. Iti garantez eu ca nu exista. Am cautat indeajuns. Exista zeci de masuratori profi prin soft bazat pe gps in care timpii sunt mai slabi. Nimic egal sau mai bun. @Mircea, par 237 pe vitezometru. Depinde de eroare. Cel mai probabil ai sub 230 acolo. Care e viteza max constructiva pt modelul respectiv?
    0 points
  25. Shimano, faptul ca aia de la Unix sunt prosti si nu stiu sa vorbeasca romaneste nu ma face pe mine, un roman normal, sa insist in prostia lor. Sa fie sanatosi si daca mi-ar da o asemenea oferta, le-as bate obrazul ca-s analfabeti. Fara gluma...
    -1 points
  26. Te plictisesti maxim nu? Probabil m-a facut si pe mine careva analfabet ca cine stie, mai gresesc si eu. Si da, m-am suparat. Dar nu pe ala ca m-a facut asa ci pe mine, ca nu stiu sa vorbesc corect. Eu nu am facut pe nimeni AICI analfabet... Te iau secundul meu, vrei? Tu strangi tuburile goale si stergi urmele...
    -1 points
  27. Mintit,nemintit asa mi-a spus la telefon si asa as fi facut daca ajungeam acolo,adica nu semnam nimic si daca era sa gaseasca vreo "problema" numai faceam update,deoarece stiu niste lucruri,dar nu le spun aici.Daca esti nou in problema cu reprezentantele "o musti" foarte usor,dar la fel de usor daca ai niste cunostinte poti sa te asiguri de niste lucruri si anume in caz de ceva sa plateasca reprezentanta si nu tu,sa-i faci sa-si asume. Asa se face la toate reprezentantele treaba cu semnatul,dar daca i iei la intrebari cum sa pice modulele si le spui ca platesc si o verificare pe tester a modulelor si daca sunt bune de ce sa mai semnez eu vreo hartie "in caz daca pica ceva",asa se poate intampla atunci cand consilierul BMW se urca pe scaun (chiar si cu protectiile aferente) sa crape pielea si sa apara o ruptura,eu cand am aduso nu era nici-o ruptura ,cand ati scos masina din service si dau sa ma urc in ea am gasit pielea rupta,iar daca la fisa tur a vehiculului pielea este in stare buna si la iesirea din atelier facuta tot de consilierul BMW unde nu se mai face alta fisa tur apare ruptura?o sa-ti zica "la inspectia masinii nu era pielea rupta" ,pai si acuma de ce e rupta daca eu nici nu m-am urcat in ea? sunt niste lucruri care se intampla des exact in cele mai inoportune momente atunci cand reprezentanta este buna de plata deoarece a avut ghinionul sa se intample ceva la masina cand sa o scoata din service si atunci numai exista nicio semnatura in care sa zica "proprietarul isi asuma toate problemele aparute la masina in timpul verificarii,reviziei,etc" Atunci sa faca cumva sa afle asta inainte sa se apuce de update sau sa numai faca update deloc la masinile iesite din garantie.
    -1 points
  28. Arcuri scurte, cum zic americanii nu mizerie cum cred unii. Ai vibratie iarna pentru ca iarna metalul deci si arcurile volantei daca au un joc minim SE CONTRACTA si de aceea vibreaza la tine in anotimpul rece! Numai schimbarea volantei elimina efectul prezent; nimic altceva.
    -1 points
  29. Benzina in oras clar, e o moda asta la romani sa iti iei diesel in oras sub impresia falsa ca faci economie la consum dar banii ii dai pe dpf, injectoare, volante etc Plus ca sunetu de tractor ma lasa rece, vine iarna pornesti suna ca si o conserva dieselu si apa nu iti urca la 90 daca nu mergi 10 km. Nu sunt impotriva dieselului, am si eu unul dar in oras nu merita. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  30. 3.0 d,3.5d sau 3.5i restul e cancan :frantics:
    -1 points
  31. E noua , motor mic pe benzina . taxe mici . are piele si alcantara , are automatic cruise control , incalzire in scaune , keyless entry , apple carplay . Dar cel mai mult conteaza ca e noua si istoricul ei incepe cu mine . Faptul ca e noua si ca nu am treaba cu ea o buna perioada de vreme ma face sa ma simt in siguranta . Maxim 15 000 de km anual fac cu ea . Am vazut ce inseamna sa vrei bmw . Trebuie luat neaparat nou . Dupa asta o sa imi iau bmw dar numai si numai nou .
    -1 points
  32. De ce ai mai astepta pana atunci ?
    -1 points
  33. Salutare! De la o vreme m-am decis sa imi schimb Focus-ul 2012, cu un BMW seria 3 2013-2014. Am gĂŁsit o mașina care sa fie pe placul meu, dar cum nu prea am experiența cu marca BMW apelez la voi pentru câteva sfaturi. Atașez un link cu modelul respectiv și m-ar interesa sa știu pĂŁrerile voastre. Va multumesc ! https://m.olx.ro/oferta/bmw-320-d-luxury-line-2014-IDdDz5p.html?reason=
    -1 points
  34. Fa un dyno , as zice ca ai ceva cai in minus alternativ verifica si ce reprize sunt date de producator .
    -1 points
  35. Eu cred ca renunț sa mai iau masina . Acum citeam despre motoarele astea pe forumul vw . Deja am adus 2 masini la reprezentanta cu 100 euro pe bucata și l alta reprezentanta am dat 500 euro avans și apoi nu am mai luat masina . -700 și tot pe ganduri .
    -2 points
  36. Eu nu cred ca exista vreun 18d, 20d si 30d care scoate timpii precizati de bmw, indiferent pe ce caroserie sunt puse aceste motoare. Aceste motoare sunt cele mai proaste pe care bmw le are si suplimentar, nici nu sunt capabile sa atinga viteza maxima precizata fiind cu cel putin 5kmh mai lente. ClaudiuF, eu nu am vazut masuratori prin GPS, in care cu 20d sa se scoata rezultatul care trebuie. Oricum, faptul ca bmw minte cu cateva zecimi de secunda si cativa kmh, nu inrautateste viata nimanui...doar ca nu ar trebui sa o faca
    -2 points
  37. 318 sa dat când m am hotĂŁrât sa o iau Apoi 320 luxury a doua zi . A rĂŁmas x drive care nu mi a plĂŁcut cum merge . Dar gata rĂŁmân la BMW . Am luat 320 x D . Prea fain aratĂŁ și BMW e masina mea preferata .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.