Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/16/20 in Posts
-
Vinde e60-ul si ia vectra a, e mai bun. De faza cu consumul nu stiu ce sa mai zic....4 points
-
4 points
-
Luna trecutĂŁ am reușit sa imi cumpĂŁr aceasta masina având la bord 28 000 km . A fost ceva aventura pana am reușit sa o aleg pe asta . Masina a costat 31 k . Raport CarVertical https://www.carvertical.com/ro/raport?id=6a12317c-145e-44f0-a963-e9afb8495ca5&vin=WBA8C91070A015566 Lista cu dotĂŁri https://www.mdecoder.com/decode/a015566 Mai am și istoricul service de pe checkvin dar nu știu cum sa ĂŽl postez aici . Pe viitor vreau sa ii pun geamuri negre și imi doresc shadow line și grila fata neagrĂŁ . Nu am Apple Car Play și imi doresc mult . Eventual un update la sistem . Unde le-as putea face ?3 points
-
Daca tot am inceput topicul asta , am zis sa va scriu si la ce m am decis. Am vandut fosta masina cu 2 zile inainte sa inceapa nebunia cu virusul,declaratii etc...asa ca nu am putut in toata perioada asta sa imi aduc masina din germania. In final dupa un drive test m-am decis la c 43 amg, am testat si un 340i. Ambele sunt placute la condus se simte ca au putere. Am ales c 43 pentru interior care arata si se simte superior si mai ales pentru evacuarea amg care suna demential.A fost buna si perioada cu granitele inchise pentru ca m-am decis sa cumpar modelul facelift dupa 2018 cel de 390cp . Acum astept momentul doar sa apara una cu dotarile pe care le caut neaparat(evacuarea amg, trapa panoramica, audio burmester) si culoarea grey selenit sau alb si bineinteles sa se incadreze in buget. Sper ca nu v am plictisit , toate cele bune.2 points
-
https://home.mobile.de/home/index.html?customerId=476704#des_294679432 O fi asta? E bun pe negocieri vanzatorul tau. 10k in minus la tva, poate a mai negociat ceva etc in fine, sa nu jucam pe lupii moralisti, masina merita banii, pana la urma este o masina ca noua cu minim 30k mai ieftina.2 points
-
Mamã.. pe când mã convingeai cã se face primãvarã cu o floare rarã cã tine, ai ofilit...2 points
-
Topic update: detailing exterior plus aplicare ceramic, cateva retrofit-uri pe partea de confort (plasa portbagaj, suport geanta in portbagaj, agatatoare podea portbagaj, suport ochelari), kilometraj aprox. 245k. Planuri pentru inceputul de sezon estival sunt ceva, dar vedem cum stam cu timpul: folie ceramica laterale fata, parbriz confort climatic si poate intr-un final reusesc sa fac retrofitul la etrieri 4 pistonase pe fata. In primavara am efectuat revizia cu filtre OE si ulei Ravenol 0w40 LL-01, moment numai bun pentru inlocuit garnituri corp filtru ulei plus garnitura capac motor, luate tot pe original. Tot atunci am schimbat si senzorul de joasa presiune de pe conducta ce duce la pompa de inalte. Am experimentat cateva porniri balbaite, iar la diagnoza aveam eroare pe acest senzor si pe injectorul 4. Dupa inlocuire totul a revenit la normal.2 points
-
Am tot cautat pe forum pareri ale utilizatorilor despre generatiile de BMW hibrid cum ar fi 330e , 530e , etc. dar nu am gasit mai nimic . Sunt colegi care sunt posesori si ne pot impartasii pareri si impresii de acest sistem de propulsie oferit de Bmw ?1 point
-
Salutare, Exista pe undeva varianta cu 3 dvd uri? Nu mi functioneaza usb ul sau se poate adapta varianta pt 1usb ? Multumesc1 point
-
Am rezolvat.era mufa de la senzorul map cĂŁzutĂŁ.cand am scos capacul din spate de pe motor am dat pestea și nu am vĂŁzut...1 point
-
Normal ca sunt incluse ĂŽn preț pentru ca trebuie schimbate obligatoriu. BTW ĂŽn momentul de fata, la Bistrița, este oferta la distribuție. 3300 lei pentru N47 tracțiune spate.1 point
-
) Nu stiu nimic despre alea. Am platit 4030 ron pentru distributie, ulei, filtru ulei si istoric online. Dar chiar te sfatuiesc sa ceri o oferta si la piatra neamt, e service partener bmw, cu istoric online. Eu daca ar fi sa fac din nou distributia as face la piatra. Cu toate ca pentru mine tot ce tine de masina e pasiune si drumul pana la bistrita a fost ca un fel de city break1 point
-
1 point
-
Scrie in articol ca avea 70 de ani soferul vinovat. Se poate sa fi patit ceva (medical vorbind) pt o fractiune de secunda.1 point
-
Pe mine m-ai pierdut aici. 1.Eu nu pot sa inteleg ideea de a cumpara masini de peste 15k euro de la persoane fizice. La suma aia, nu te-ai gandit sa mergi la o reprezentanta BMW sau dealaer SH autorizat, sa le spui ca vrei sa-ti iei masina? Da, acolo toate sunt mai scumpe, dar ai niste garantii(cea mai importanta, e ca nu risti sa intri la parnaie pt evaziune), garantie pe masina, istoric etc. 2.Daca o persoana fizica iti aduce o masina ce in Germania e 63k euro la 55k euro tu chiar crezi ca nu se pierd taxe pe drum?1 point
-
In general daca deschidem ambele geamuri pe lateral asta aduc un curent de aer mult mai constant decat deschiderea doar a unuia. Mai ales ca ai si paravanturi. Apropo de consum, daca mergi pe autostrada cu geamul coborat masina va consuma ma mult. Cauta statistici pe google si afli un alt adevar. Banuiesc ca vrei sa cobori geamul suficient de mult daca ai nevoie de asa "creatie" montata..1 point
-
dupa ce ca nu citesti tot topicul, mai esti si obraznic....gasesti toate informatiile aici (mura-n gura), dar ti-e lene. CIC-ul tau din 2009 nu permite update la harti prin USB. Adios!1 point
-
nu imi place urmatoare expresie, dar ....: "ai gresit masina baiatul meu" ! ps: tu ai A/C sau CLIMA ?!1 point
-
Salut! Cumpara adeziv Mamut de la Denbraven. Tine pana la 300kg. Aplici pe plastic, lipesti pe rama de la potiera poti pune niste banda adeziva sa fixezi provizoriu pana se ĂŽntĂŁrește adezivul, care se intareste relativ repede. Succes!1 point
-
1 point
-
Probabil nu ai pus o mufa cum trebuie la loc sau ai probleme cu galeria de admisie blocata. Nu iti apare martorul de motor in bord ? Eu aveam depuneri de calamina in admisie si din cauza asta se blocase si EGR. Se curatau toate bine si se puneau la loc iar masina functiona iar ca inainte. Tot X3 2005 150 cp.1 point
-
1 point
-
Eu nu inteleg dezbaterea asta. Este ca si cum se cere sa se demonstreze ca apa la 50 de grade e mai calda decat aia de 40.1 point
-
M-am inregistrat pentru ca am observat niste aspecte care necesita clarificare. 1. Un PHEV (225xe, 530e, 330e, i8 etc) are suficienta rezerva de baterie care sa sustina varfurile de solicitare si cuplu. Nu e ca si cum mergi doar cu motorul pe benzina. Bateria are intotdeauna o rezerva care este intretinuta de calculatorul acesteia, rezerva care nu este disponibila pentru EV drive, dar este disponibila pentru depasiri si alte solicitari de genul. Orice decelerare de exemplu duce la incarcarea bateriei. De asemenea daca motorul nu e solicitat la maxim, el incarca partial bateria. E adevarat ca peste 120kmh motorul electric este decuplat pentru protectia la supraincalzire, existand un ambreiaj electronic pentru asta. Dar pana la 120kmh electricul si termicul lucreaza impreuna; 2. Autonomia curenta pentru 225XE este in jur de 50-55 km vara si 35-40km iarna. Incepand cu iulie 2019, bateria Samsung SDI are o capacitate bruta 10.0KW si 8.8kw neta. De asemenea exista si upgrade pentru celulele respective, la acelasi volum avand capacitate marita. 3. Pretul estimat pentru una din cele 5 celule care formeaza bateria 225xe este in jur de 750 eur, dar se gasesc baterii de 1 an la 2600 EUR la dezmembrari. Personal nu mi-as face multe griji legat de durata lor de viata, nu e acelasi lucru cu incarcarea unui smartphone. Garantia este oricum 6 ani sau 100k km. Bottom line este: oricum ai da-o, faptul ca nu mai ingrasi statul cu accizele puse peste pretul benzinei duce la economii. Pai cum asa? Sa o luam pe rand: 6 ani de incarcare la priza de acasa sau birou, cu distanta medie zilnica de 50km. Economii estimate anuale: in jur de 1500 EUR, deci 9000 per 6 ani. Cost inlocuire baterie: 3-4kEUR. Diferenta ramane in buzunarul soferului. 4. Cine intra pe spritmonitor.de poate sa observe ca phev-urile au consumuri mai mici decat hibridele. E adevarat ca tentatia de a beneficia de intreaga herghelie exista, BMW fiind pana la urma o masina sportiva. 225xe variaza undeva intre 3% si 5%, depinde de marimea pantofului fiecaruia. 5. Mai sunt niste lucruri pe care nu se pune accent suficient, cum ar fi pompa de caldura. Toate phev-urile BMW au pompa de caldura si aplicatie de ctrl de la distanta. Alte modele mid range fie nu au pompa de caldura (e.g. hyundai ioniq), fie le lipseste aplicatia cu serverele din spate intretinute de producator. Toata treaba asta inseamna ca tu iti bei cafeluta, dai un click si cand ajungi la masina totul e dezghetat si caldut. Daca ai masina la incarcat, doar o mica parte va fi conusumata din baterie, restul de la priza. Comfort maxim. Legat de consum, am condus extensiv 530e si media fara incarcare a stat undeva pe la 7%. I8 in jur de 8-10%, depinde si cum o conduci. Cu incarcare electrica se duce mult in jos, in jur de 2%, depinde cat de des incarci. E adevarat ca incarcarea este limitata la 3.7KWh, deci da, un phev este aplicabil numai daca ai incarcare acasa sau la birou. Inca un aspect: i3 si 225xe au motoarele electrice atasate direct rotilor. I8 are si el acelasi mecanism dezvoltat de GKN pentru 225XE (prima data l-au dezvoltat pentru I8), dar la 225xe nu mai au demultiplicatorul in 2 trepte folosit pentru I8. Este si motivul pentru care motorul electric este decuplat la >120kmh la 225xe (ptr protectie). Pe de alta parte, 330e si 530e au motoarele electrice incorporate in cutia de viteze, puterea termica si electrica intrand in acelasi loc si iesind unitar catre roti. Turatia motoarelor electrice este demultiplicata in cutie, trece prin ea, cu avantajele (silentiozitate) si dezavantajele ei (pierderi cinetice). Din acest pdv, ansamblul motor al 330e sau 530e este mult mai rafinat. Ca sa va faceti o idee, turatia maxima i3 si 225xe ajunge pe la 11-12k (11,400 225xe mai exact), pe cand motorul electric 530e se tureaza pana in 3000.1 point
-
Si eu am analizat aceasta posibilitate fiind interesat de achizitia unui 225xe, dar daca faci un calcul obiectiv, o sa vezi ca nu ai un castig real chiar atat de mare raportat la costul de achizitie al masinii. 1. Obligatoriu trebuie incarcat la priza, ca sa nu consumi combustibil fosil pentru incarcarea bateriei. Se incarca greu la statiile de incarcare, trage putere mica. 2. Masina dezvolta puterea maxima, doar cand ai ceva curent in baterie, altfel daca aceasta este descarcata se transforma in balast și va consuma mai multa benzina/motorina. 3. Odata scazuta capacitatea bateriei din cauza uzurii, ce faci? 4. Nu este nici cal, nici magar. Poate fi o solutie pentru drumuri scurte prin oras și cam atat, în regim electric.1 point
-
niciodata nu am inteles diferenta dintre oprire si stationare, din punct de vedere logic cel putin, intrucat ambele presupun si una si alta1 point
-
1 point
-
N-am fost atent. Chiar asa, la cati ani, cand esti batran, se mai verifica daca esti in minimele abilitati de a conduce o masina pe drum public0 points
-
ce anume am zis de te-am starnit, simpaticule? poate omul nu are rovinieta pe un an si o include in costul deplasarii. ceva constructiv la subiect, ai de zis?0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
bimmer este perfect adevarat ce spui tu in mica ta povestioara,dar cred ca tu nu ai inteles ce am vrut eu sa spun.Nu stiu de unde ai inteles tu ca as merge eu cu diferente de temperatura de 10 grade?Eu am spus cu totul altceva, ca aerul conditionat merita pornit doar in zilele caniculare de 35+ grade cand deja aerul e fierbinte,si atunci intr-adevar degeaba mai deschizi geamul la sofer.In zilele placute de 25 grade cum e acum ca sunt mai mult ploi nu prea se merita sa pornesti Ac-ul.Atat am spus. De altfel eu am o rinita cronica si deja am 2 interventii chirurgicale efectuate in prezent,si sunt foarte sensibil la aer conditionat pt. ca racesc imediat in preajma lui.Cine cunoaste imi da dreptate. p.s nu stiu sa merg pe bicicleta,dar stiu sa inot in schimb,si pe inot sunt unul printre cei mai buni pe anduranta din SE Europei.0 points
-
Normal ca "racesti" daca cobori temperatura direct la 16 grade si tu vii de la 26-28... si mergi cate 10-15 minute cu masina... Eu nu am nici o problema cu temperatura setata la 19-20 grade iar aer NE-directionat ci setat sa vina din toate directiile.. dar cati stiu ca AC-ul la masina lor merge si asa, fara nici o directie data (??) Asa vine aer uniform din fata (evident) la fel... Dara daca deschizi geamul de la pasager nu e mai bine!? Eu cred ca da. Am invatat asta pe cand am condus cativa ani o dubita... ma zapacea de cap zgomotul curentului de aer pe autostrada.. Cum adica AC-ul consuma mai mult?? 10% in plus e mult?? ALta regula de retinut este ca obligatoriu sa pui sub parbriz folie refletorizanta daca lasi masina in soare vara! Asa AC-ul nu mai munceste (MULT MAI MULT) sa raceasca masina incinsa la interior. (..Sau mai bine iei bicicleta daca mergi distante scurte. )0 points
-
Pentru ca a venit momentul sa imi schimb masina (a crescut kid-ul si chiar nevoia de spatiu nu mai e satisfacuta de clasa medie), incep sa ma uit la ceva mare mare. Abia ma abtin sa nu fac o prostie sa arunc multi bani pe un vehicul, dar... parca merita. Asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x5-ID7GCe1D.html#1ec6ec8e91 Pare o optiune fff scumpa, dar ideala. Vanzatorul in aduce in Romania in cateva zile. Masina se achizitioneaza de la persoana fizica, deci nu se pierd taxe pe drum. Pare ideal (desi pretul e fff mare pt o masina). Cel afisat e pretul final (nu se mai adauga nimic).Initial am crezut ca e o invarteala/tepa. Vanzatorul nu cere bani in avans, nimic. Cand vine masina, vii sa o vezi...., vezi toate actele (spune vanzatorul) Pareri? Da, stiu ca anul viitor pretul va fi cu 10 -15.000 eur mai putin probabil...0 points
-
Mi se pare o golanie crasa sa te amendeze organul cand ai avariile puse. Plm, pentru asta e pus intotdeauna la indemana butonul ala...-1 points
-
Pacat ca nu mai am amenda sa o fi scanat si sa o postez sa vedeti ce a scris. "stationat in statia de autobuz cu avariile pornite" rezulta amenda. Din cate stiu eu: oprire - max 5 min si stationare - peste 5 min asa pe scurt. Dar na, ce sa-i faci, poate pentru el ii tot una.-1 points
-
am avut marele noroc sa gasesc acelasi volan, dar cu padele pe olx. era un tip din craiova, care avea masina cu cutie manuala ) dar volan cu padele. a vrut sa facem schimb fara diferenta, cu volanul meu M pack. n-am avut nimic impotriva, ba chiar m-am oferit sa le demontez/montez eu ))-1 points
-
Citește bine ce am scris... am formatat si fat 32 si ntfs...mai sus cineva scria ca l a formatat ĂŽn ntfs... L am bagat ĂŽn torpedou... scrie negru pe alb... . M am lĂŁmurit si cu forumul asta...-1 points
-
Am facut si eu o mica improvizatie la masina mea,cred ca sunt unicat, dar am recurs la aceasta metoda pt ca sa mai opresc un pic din vantul care mi-l baga de afara.Asta din cauza ca masina in cauza are un coeficient de aerodinamica execrabil.Am folosit o bucata de pexiglass care imita sticla perfect dupa cum se vede in poza,dar nu stiu cu ce adeziv sa o lipesc sa si stea acolo.Am lipit-o cu Picatura dar dupa 2 zile de mers cam cu 80km/h mi-a dezlipit-o vantul Haideti cu critici constructive,troling,ce vreti voi numai dati-mi un sfat cu ce sa o lipesc sa stea sa nu mi-o mai sufle vantul?Am recurs la acest artificiu pt. ca ma trage mereu curentul si racesc.-1 points
-
Nu stiu de ce dar mi-e intuitia/prima impresie e ca in spatele volanului autoturismului era cineva fara experienta, tanar...-1 points
-
Bravo. Bine ca ai gasit ce era. Totusi mufa senzorului are o clema metalica pe lateral care trebuie apasata cam 5mm sa iasa de pe senzor! Nu vad cum scoaterea capacului a putut scoate mufa aia!.. Senzorul tau mai are aceea clema sau nu? Daca nu are, s-ar putea sa te trezesti iar fara mufa pe senzorul map.. (Daca te uiti la electrovalva de langa EGR o sa vezi cum arata clema aceea metalica a mufei si cum iese de pe electrovalva.. la fel e si cea de la senzorul MAP.-1 points
-
Intreb si eu, cum de nu au aparut oameni care sa se planga inca pe internet care sa se planga de distributia lui B47 rupta?? Sunt interesat de "subiectul" B47. Ai mai multe detalii, surse, poze, inainte de a da cu zvonuri!? Fara suparare. NU VREAU SA SCHIMB DIRECTIA DISCUTIEI DIN TITLUL TOPICULUI cu potentiala problema a altui motor!! Asa ca sa fim pe scurt si direct. Sau daca stii mai multe, deschide un topic nou cu poze si alte dovezi si ne vedem acolo.. Primesc si mesaj pe privat cu detalii.-1 points
-
m-am bucurat fix 2 zile de inventia mea si a fost binisor sa zic asa, tot mai arunca vant inauntru dar parca nu asa de mult.Modelul acesta de masina atrage toti curentii de aer ca un magnet,se face tornada inauntru Eu 1 nu-i inteleg aerodinamica la masina aceasta va jur,pt. ca la alte masini mai vechi treaba sta cu totul altfel.De ex la un amarat de opel vectra A, daca las geamul deschis si merg cu aceasi viteza nu intra nici un pic de vant inauntru va jur. Cu AC nu vreau sa merg,ca ala e cel mai periculos,cu ala racesti cel mai repede,mai bine ventilare naturala.Ac-ul il pornesc doar pe zile de 35 grade doar atunci,dar pe zile ca acum de 25 grade nu prea merge sa pornesti AC ul p.s si mai este o problema cu Ac u pornit iti consuma combustibil mai mult masina.-11 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00