Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/19/20 in Posts
-
Felicitari pentru achizitie foarte frumoasa, iar culoarea e foarte misto Apple CarPlay poti lua direct din magazinul Connected Drive pentru 300 de euro, licenta pe viata sau din surse "neoficiale" undeva pe la 100 de euro. Ideea de baza la cumpararea unei masini nu e de afacere, sa pierzi cat mai putin ci sa iti cumperi ce iti permiti si te bucuri de ce ai luat. Pe principiul asta nu ar mai fi existat masini noi si toata lumea ar fi condus e46 sau e39 ca sunt masini bune la care nici in 2-3 ani nu pierzi foarte mult.7 points
-
Salut pe toata lumea ! Aceasta este prima mea postare pe acest forum si desi s-a mai dezbatut subiectul, m-am gandit sa-l improspatez putin. Din Ianuarie sunt posesorul primului meu BMW (320d, m47, e90, 2007) si toata fericirea mea de la momentul achizitiei a fost mereu putin umbrita de cunoscuta problema cu dificultatea schimbarii treptelor (cutie manuala). Am rasfoit intreg forumul, am citit cam tot ce am gasit pe marginea acestui subiect si nu stiam de unde sa apuc problema. Ca simptome, le stiti deja: - imposibilitatea uneori de a cupla tr.1 si ramaneam ca blegu' ultimul plecat de la semafor (chiar incercand toate smecheriile posibile) - cuplare greoaie tr.2 si uneori si tr.3. (4,5 si 6 functioneaza ok) In rest ambreiaj ok, cutia viteze nu scotea sunete si caraieli si culmea - in marsarier intra perfect ! Am ajuns in situatia in care ocoleam tr.2 (care mie imi punea cele mai mari probleme) si dupa ce dadeam o luuuunga tr.1, saream direct in 3. Jenant. Intr-o zi pur si simplu am cedat nervos si eram pornit sa rezolv problema asta cu orice fel de costuri dar pt inceput am zis sa incep cu lucrurile marunte. Cu capul plin de "info" de pe forum m-am dus in curte la țarĂŁ unde am o rampa mica home-made, am suit masina pe rampa, am demontat scutul cutiei, am facut o poza etichetei cutiei viteze - si acum stiam ce am de facut. Da, pe eticheta albastra scria ca uleiul "e pe viata" si nu se inlocuieste dar eu aveam o alta intentie. Aaaaa, si mai scria MTF-LT3. Cateva zile mai tarziu am revenit pe rampa cu 2 litri ulei transmisie BMW MTF-LT3 (Autokarma /110 lei litrul), cu o seringa veterinara mare (parca 5 lei a fost / de la prima farmacie veterinara iesita in cale) si cu o cutie vaselina. Si: - desurubat buson golire cv ...de unde a iesit o zeama neagra, murdara care nu avea nici o legatura cu notiunea de ulei - lasat la scurs 30 min - masurat lichidul scos din cutie - aprox 1,3l - montat dop golire, desurubat altul de mai sus - spun asta pt ca am vazut cel putin alte 3 dopuri pe lateralele cutiei (sau cel putin asa pareau) si nu stiam exact care este si pt nivel. - golit uleiul nou din bidon intr-o canĂŁ pt al putea aspira cu seringa careia i-am atasat o bucata furtun - "injectat" uleiul in cutie. Masina fiind suita pe rampa doar cu rotile fața, evident ca a iesit din discutie sa pun ulei nou pana curge pe la busonul umplere dar din materialele studiate pe internet am inteles ca ar intra 1,6l (din pacate nu am un manual al masinii) Am pus 1,7 "ca sa fie". Daca are fereastra de preaplin, nu are decat sa il arunce afara. Apoi: - demontat capacul consolei schimbator sa vad daca nu cumva exista ceva articulatii pe acolo ca la alte marci auto sa vad daca am ce repara, gresa, inlocui. Bun, nu exista nimic decat tija schimbatorului care coboara prin podea prin intermediul unui manson cauciuc. - am revenit sub masina si am strecurat mana pe pipaite printre cardan, esapament, c.v. si tabla termoizolanta pana am ajuns la timonerie. Nu am avut acces vizual prea mult dar am simtit parca 2 imbinari cu bucsi, 2 tije si evident, totul perfect uscat si cu manevrare greoaie asa ca am luat un mic bulgaraș de vaselina in palma si am uns cu generozitate tot ce am atins. - suplimentar am chemat un amic care sa se joace cu schimbatorul la indicatiile mele de sub masina ca sa ma asigur ca pun vaselina pe fiecare mm al timoneriei. - nu am coborat masina de pe rampa pana nu am vazut ca pot schimba foarte usor vitezele cu mana direct de pe timonerie de sub masina. - la pornirea masinii m-am pomenit invaluit in fum ce iesea de sub masina. Nah, m-am speriat putin pana mi-am dat seama ca fumega vaselina cazuta accidental pe teava evacuare. Rezultat - agatarea treptelor nu a disparut total dar s-a redus foarte mult in sensul ca acum rar mai agata usor tr 2. In sfarsit pot conduce si eu prin oras cu mana sprijinita relaxat pe cotiera ! Nu mai am probleme la semafor cu tr.1 dar in schimb au aparut doua ciudatenii: - acum intra dificil in tr.1 la rece (motor oprit) si de cele mai multe ori trebuie sa-i dau intai 2 si apoi 1. Am observat asta cu ocazia parcarilor prin oras. Nu ma deranjeaza. - in schimb, la cald/in mers prin oras intra foarte usor in tr.1 (atat de usor incat te sperie) chiar daca rotile inca se mai invart putin - lucru care inainte era ceva imposibil ! Eu nu zic ca aceasta este rezolvarea universala pt aceasta problema suparatoare la e90 ci doar am expus cazul meu particular. Si un mic clip din cat am putut filma singur Toate bune. https://youtu.be/xdJwQR5vwV84 points
-
Un minus il ai de la mine si tot un minus sters ca sa zic asa ... pentru ca nu ai cu sa sti tu ca are cutia dusa , nu ai mers cu masina .... poate ii agata pentru ca are ambreiajul usor obosit ( placa usor deformata sau disc usor deformat ) si atunci mai actioneaza putin trenul mobil din cutia de viteze ! .... chiar nu ai de unde sa sti daca cutia mai merge sau nu ... eu inclin sa cred ( din experienta ) o sa functioneze ok cutia ... Totusi sunt niste fiare ... hai sa nu facem din asta o tragedie ... toata lumea are de invatat !!3 points
-
zici , crezi tu !? (-1 , e de la mine) nu foarte bine argumentat postul tau!3 points
-
roman autentic aici ^^ 125k km unii oameni ii fac in 5-6 ani sau chiar mai bine. Gen, peste 6 ani masina omului va avea 150k, iar aia de care zici tu va avea 300k. In prima varianta (probabil) nu vei baga mare lucru in reparatii, pe cand in a 2-a s-ar putea sa inceapa sa-ti pice mai multe (dar probabil genul de om care apreciaza o astfel de masina nu va baga mai nimic in reparatii, va da km inapoi la 150k si o va vinde altui 'pasionat') Nu toti isi iau masinile ca sa piarda cat mai putin la ele, sau sa le vanda in profit. unii se mai gandesc si la siguranta, la lipsa durerilor de cap, gen sa te poti trezi dimineata si sa pleci cu ea la un drum de 5000km fara sa stai cu grija ca te lasa in drum. @raduron - sa o stapanesti sanatos si fara incidente!3 points
-
Da . Sunt conștient și eu cred ca s-a meritat . Am o masina aproape noua care s-a devalorizat deja cu 21 mii euro fata de prețul de noua și sunt sigur ca nu o sa am 5 ani probleme tehnice la ea . Noul model nu mi l-am permis pt ca era la prețul de 40 mii euro . Masina e ca noua iar eu fac cam 15-20 mii km maxim anual . Ămi da siguranta ca nu rĂŁmân pe autostrada cu vesta reflectorizanta pe mine . DupĂŁ masina asta ma gandesc serios ca urmĂŁtoarea sa fie noua comandata de la reprezentanta BMW .2 points
-
Exact . Daca o iei pana in 2 ani vechime deja s-a facut deprecierea cu 30-40 % si ramai cu o masina de incredere . Nici pe mine nu o sa ma mai intereseze vreme indelungata sa o schimb si poate nici nu o sa o mai vand . Inca mai trebuie sa ma obisnuiesc cu ea . Suspensia ii este f rigida . Simt toate denivelarile din sosea .1 point
-
Si eu am luat masina la 1an/20k km, cu garantie. 9 ani mai tarziu o am tot pe aia, are 176k acum (deci in 9ani si ceva am facut 150k, aproximativ). M-am inteles foarte bine cu ea si imi place si acum, doar ca a venit un bebe si se cam simte nevoia de ceva mai mare, care cu siguranta va fi tot bmw si tot in aceleasi conditii luata. Personal nu sunt genul care sa invarta toata ziua la masini - daca nu am avut probleme cu ea si masina mi-a multumit nevoile, am pastrat-o.1 point
-
Wow ! Vad ca ati discutat ceva, nu gluma. Plus vi-ati impartit plusuri si minusuri Nu am dorit sa fac un DIY spectaculos pt ca operatiunea in sine nu e cine stie ce si poate am dorit mai mult sa am o prima postare Cateva lamuriri sunt totusi bine-venite: - ambreiajul e bun, a fost inlocuit in urma cu 5000 km - n-am simtit jocuri deosebite la "incheieturile" timoneriei dar stiu, asta cu simtitul e irelevant. Totusi gresatul ei din abundenta se pare ca a ajutat. - am mai inlocuit ulei cv si la alte marci auto si chiar in stil furtun de x metri strecurat pe nu stiu pe unde si mi s-a parut ca ma complic. Nu mai vorbesc de faptul ca am imbatranit asteptand sa se scurga in cutie 1,5 litri ulei. Mie PERSONAL cu seringa mi s-a parut mult mai practic si rapid (nu mai retin daca seringa era de 150 sau 200 ml dar a fost o joaca) - masina imi pleaca lin de pe loc, nu simt trepidatii, smucituri sau alte minuni. - schimbatorul imi tremura doar daca ...te uiti atent la el, altfel nu sesizezi. - cred ca am un set de imbusuri undeva aruncate prin garaj. Pt dopurile cutiei am gasit in trusa de scule un imbus care a potrivit perfect - si nu e cine stie ce trusa complicata. Deocamdata nici nu se pune problema de inlocuit cutie sau timonerie pt ca sunt foarte multumit de cum lucreaza. (deocamdata atat pt ca stau cu capul sub bord facand "podu' " peste pragul dreapta incercand sa-mi resuscitez ventilatorul care presupun ca m-a parasit. Poate revin cu un alt DIY banal )1 point
-
1 point
-
Nu are treaba aia cu volanta.. se ĂŽncĂŁlzesc componentele si uleiul si de aia se simte diferit la rece/cald. Exact cum a zis si Bimmer.. se poate ĂŽmbunĂŁtĂŁți ceva ĂŽnsĂŁ nicidecum repara problema prin schimbarea uleiului, eu l am schimbat in jur de 188k, acum am 236k (4 ani) ĂŽl voi schimba din nou anul acesta sau anul viitor. La mine nu tremura schimbĂŁtorul când e pe neutru, știu de problema asta pe care o au majoritatea, vibreazĂŁ foarte finut daca te uiti la el, nicidecum sa se miste mai mult de 1-2 mm, fata de altele unde se mișca in materie de cm tremuratul respectiv ) . Asta mi se pare “ brutal “ si “ ieftin” la o mașina care trebuie sa ducĂŁ la comfort/ “ limuzina” , etc. Intrarea treptelor clar e urâta, cred ca si la mașina noua tot se simte ceva, spre exemplu de vw unde ĂŽmpingi si intra parca singura din Arculetul acela. Mișcarea schimbĂŁtorului in mers, treapta 5-6 când mergi pe autostrada sau chiar drum denivelat se vede cum se mișca maneta de la schimbator, de zici ca sare de acolo, o ia dracii. Ca si șofer nu prea vezi pentru ca nu te uiti, dar daca te uiti la el cum se mișca ti se pare penibil pentru o mașina de genul, nici noua nu cred ca nu se mișca deloc schimbĂŁtorul in mers. Daca ești pasager si te uiti cum face sigur ti se pare urat. Eu mai ma uit la el pe autostrada cum se mișca, in treapta 6 parca se vede cel mai bine.1 point
-
Daaa gen am avut un bmw luat la 120k si am mers cu el pana la 150k fara nici o reparatie si l-am vandut cu o pierdere minima Am cumparat modelul nou cu 12k km service inclus am mers cu el pana la 25k km si deja am pierdut 3-4000 fara nici o reparatie Adica macar era modelul nou nu doar an mai bun sau km mai putini am facut fix acelasi lucru iar daca vreau sa merg 5000 km iau avionul1 point
-
-1, +1, etc...decat atrag atentia, ok... deci... din intamaplarea omului...sa ii spui ca stranga bani de o cutie de viteza...mi se pare cam deplasat ( de aici -1) ps 1 : de obicei , la posturile cu - ale tale ,care nu sunt putine, iti mai sterg din ele, uneori; continuam:.... cum zici si tu...cutiile manuale sunt fiabile ! ps 2 : ....in editare On topic: am si eu in plan schimbul de ulei la tigaia mea de e46.1 point
-
Multumim pentru detaliere! Foarte buna! Din pacate cred ca se rezolva cu alta timonerie noua, nu știu daca cutie. E60 personal, cateodata ( rar) nu intra in treapta 1 când sa plec de la semafor, ĂŽnsĂŁ iau repede piciorul de pe ambreiaj cu ea inapoi in neutru si dupĂŁ apĂŁs iarĂŁși si intra fĂŁrĂŁ sa opunĂŁ rezistența. Pe mine ma deranjeazĂŁ in treptele 1-2-3 cateodata parca intra asa mai forțat, parca ar pune rezistența, nu intra finut ( posibil cum intra la noua), ĂŽnsĂŁ am condus zeci manuale ( toate E-urile ) si la toate merge asa, spre deosebire de majoritatea altele, la mine merge bine, eu doar i am ĂŽnlocuit uleiul din cutie ( tot negru era si ciorba) acum 4 ani, vreau din nou. Daca i fac double clutch intra intr un mod in care nu l pot descrie, adicĂŁ intra de zici ca merge in gol, se simte perfect sau daca schimb ĂŽncet același lucru. La mine ambreiajul cu tot cu volanta e ĂŽnlocuit acum 42.000 km. Nu s a schimbat nimic dupĂŁ ĂŽnlocuire.1 point
-
O daaaa , cineva care stie sa descrie ce poti face singur acasa ! super postarea ! foarte detaliata ! felicitari :goodjob: NU inteleg de ce reprezentanta bmw nu recomanda schimbul lichidelor la un numar de km sau dupa o anumita perioada de timp pentru ca trebuie , ori ce masina e consumabila , incepand de la vopsea ... tapiserie ... becuri .. motor ... lichide .. etc Aceeasi problema am avut-o si eu la un e46 ... parca era apa in cutie ... ala nu mai era ulei ... era de culoare maro/negru si dupa schimb era alta masina ... pur si simplu !! Sa faca reclama maine ca schimba uleiul din cutie si grup/diferential si sunt primul la ei la poarta ! , evident ... la un pret decent ... ca traim in romania nu in alta parte ... ca na ... romania inca e sclavul europei si o sa mai fie ... la cules de diverse ... dar asta e alta poveste1 point
-
Am vandut duminica f10-le dupa ce m-am razgandit de 2 ori. Statea in parcare de jumatate de an, o mai scoteam din cand in cand... Masina intretinuta exemplar, fara nicio problema tehnica, exterior 9/10. Pana nu am lasat-o sub 14k nu a fost nimeni interesat. Am primit mesaje cu ââŹĹiti dau 10 mii chesââŹÂ sau schimburi cu hale... majoritatea incearca negociere la telefon, si nimeni nu cumpara fara sa negocieze, cred ca asa ae simte bine romanul, ca la piata. Cred ca depinde destul de mult daca ai noroc sa dai peste unul care stie sa scrie corect romaneste. Spor la vanzare!1 point
-
1 point
-
Intreb si eu, cum de nu au aparut oameni care sa se planga inca pe internet care sa se planga de distributia lui B47 rupta?? Sunt interesat de "subiectul" B47. Ai mai multe detalii, surse, poze, inainte de a da cu zvonuri!? Fara suparare. NU VREAU SA SCHIMB DIRECTIA DISCUTIEI DIN TITLUL TOPICULUI cu potentiala problema a altui motor!! Asa ca sa fim pe scurt si direct. Sau daca stii mai multe, deschide un topic nou cu poze si alte dovezi si ne vedem acolo.. Primesc si mesaj pe privat cu detalii.1 point
-
1 point
-
Vand Bmw 2007, 163cp din 2007. Dotarile masinii sunt: -Navigatie mare profesionala -Bixenon adaptiv, spalator faruri - Senzori presiuni, senzori ploaie, senzori lumini --Dublu climatronic cu optiune de Rest -Scaune Sport Recaro cu reglaj lombar electric -Trapa mare electrica - Interior M packet, volan, scaune, sschimbator -Incalzire scaune 3 nivele - Bancheta rabatabila - Lumini ambientale interior si exterior - Leave home, Follow me home - Cotiera frigorifica -Sonorizare foarte bune, mod auxiliar -Deschidere portbagaj din cheie si buton interior In ultimul an de cand am masina s-au schimbat: - Volant plus ambreiaj LuK -Aproape toata articulatia fata si spate incepand de la bucsi pana la brate -Discuri de frana noi fata si spate -Saptamana trecuta am facut schimbul de ulei cu toate filtrele. Defecte: -O parte din pielea de pe volan s-a luat, se poate reconditiona la costuri relativ mici -O parte din pielea de pe manerul pasagerului s-a luat. Accept test la orice mecanic sau reprezentanta! Masina are nevoie de o persoana serioasa care sa respecte brandul pentru ceea ce inseamna, nu se vinde la combinaĂâşii sau la negocieri fara bun simĂâş. https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-m47-IDdLD4b.html Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk0 points
-
Ca sa nu stam mult daca ventilatorul nu mai merge fie e piesa cu tepi, adica regulatorul, fie pot fii periile, care daca le gasesti eu te felicit si platesc dublu (chiar triplu) daca imi cumperi si mie un set! Nu am vazut asa tampenii de perii in viata mea; adica sunt curbe/circulare. (O sa avem ce invata de la tine daca ai garaj si te bagi)0 points
-
Acolo, sa schimbi toate "cauciucele" din poza trebuie sa ai cutia jos.. e spatiu foarte mic de lucru.. Oricum, merita schimbate toate, se gasesc la dealer pe comanda: 7, 2 si 5 din poza. Nu costa mult dar merita schimbate cand se umbla la volant/ambreiaj..!0 points
-
Daca este primul tau bmw se mai explica situatia Dupa ce o sa iei si unul nou o sa iti mai treaca asa am facut si eu si cu banii pierduti imi luam o casa dar nu mai conteaza acum daca nu te lasa in drum ok merci de explictie am inteles perfect acum0 points
-
vreau sa te intreb daca esti constient ca in 2-3 ani o sa pierzi jumate din valoarea masinii o masina similara cu asta din 2014 si cu 150000 km costa acum cam 15/16000 euro merita sa dai dublu ca sa ai o masina putin mai noua si mai putini km daca poti sa imi spui cum ai gandit cand ai facut aceasta alegere0 points
-
Pana in 7500 de euro, din cate am citit am auzit ca modelul 118i este unul reusit, totusi voiam o parere de la cineva care se pricepe0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cine aduce o masina de 55k la comanda pe persoana fizica? Doar chestia asta ar trebui sa-ti dea de gandit..-1 points
-
-1 points
-
Cati km are masina? Dupa curatarea galeriei se simte ceva, fara placebo ?-1 points
-
Argumenteaza tu mai bine si suntem ok. (Adica vrei sa spui ca, cutia de E90 nu e fiabila? A mea e, ca am schimbat uleiul la timp in ea.) Pot sa spun ca nu e REPARABILA, ceea ce un alt adevar. Sau foarte greu de gasit componente, sau nu se merita... Pana atunci -1 al tau e fara valoare. Pentru mine. Coleg de forum, inainte de a improsca scoate ceva mai bun, ok. Pana acolo ramane doar sa constat ca singurul tau (celor care atat stiu..) argument e butonul rosu.. Mana sa pui sa faci si sa scrii (apoi) aici, o ai?? Bag seama ca nu. Eu macar am produs o idee in plus IN URMA EXPERIENTEI MELE si cu asta sunt impacat. De restul nu imi pasa; gura lumii nu o astupa nimeni..-1 points
-
Pentru ca tot teoretizam pe marginea problemei cutiei lui (parerea mea) e ca nu ar fi ambreiajul este ca acesta fiind cu autoreglare alte simptome ar fi daca acesta ar fi problema. Fenomenul autoreglarii a eliminat alte cauze indirecte spre cutie, protejand-o oarecum. Pe de alta parte, la cat de des intru aici nu am intalnit/auzit vreunul sa aiba probleme conexe intre intratul in viteza si volant (sau ambreiaj) fapt fiind ca acestea sunt defecte specific E90 cu alte simptome. La volant, acesta scutura masina la plecarea de pe loc, nu ca nu ar intra in viteza.. La ambreiaj, acesta patineaza, adica plecare intarziata nu prompta de pe loc, sau zgomot de rulment de presiune uzat.. Singura problema enervanta a cutie specific E90 e tremuratul schimbatorului la modelele mai noi.. Desigur, cine stie mai.multe poate sa adauge aici. Eu, din ce am observat, corelarea de mai sus nu e valabila. _____________________________________ Cutia ar putea fi defecta pentru ca, citez autorul: "- desurubat buson golire cv ...de unde a iesit o zeama neagra, murdara care nu avea nici o legatura cu notiunea de ulei" ..Cine stie de cand masina merge asa!!!? Acum orice ulei ar baga, cand sincroanele is uzate nu se mai refac ele insasi doar prin completarea cu ulei! Completarea cu ulei e utila cand cutia NU ARE SIMPTOME.. In cazul lui e vorba doar de o prelungire a agoniei... A, daca as fi proprietarul as merge poate inca 1-200 km si as goli din nou cutia si pune al ulei proaspat ca sigur acesta e contaminat cu, ce a ramas in interior de la cel vechi..-1 points
-
Nu stiu tata, nu ma mai bag in calculele cu minus si plus; il las pe alt "prieten" al meu (aici) sa vina sa dea fara mila! Peace. Bravo, schimba uleiul pana cand nu e prea tarziu! Chiar nu vreau sa fiu catastrofic ca mai sus, dar cum sa fii altfel cand se "vedea" din postarea ce "bucurie" avea in cutie.. Sunt unul dintre foarte putinii de aici care stiu si sustin sus si tare ca de indata ce intra in posesia unei masini SH trebuie sa ii schimbe TOATE LICHIDELE!!!! Cine nu zice ca nu e scump, sau ca mecanicii nu prea vor ca nu te mai vad dupa aia la ochi, nu? Cine se baga pe sub masina ca nebunul sa caute suruburile, pozitiile ideale de intretinere, etc. etc..? Prea putini. Dar BMW nu e o masina buna pentru ca e scumpa LA INTRETINUT!-1 points
-
Din pacate cutia de viteze tot pe ultimul drum e... Pune bani deoparte de alta cutie la care sa ai o garantie buna si schimba uleiul, daca se poate cumpara cel de la dealer si nu o sa mai ai probleme cat tii masina. Am E90/M47 cutia manuala 6 trepte cu, cutia din fabrica aproape 430k km strabatuti. La al doilea schimb de ulei. Nu prea ai spus alte lucruri esentiale in DIYul tau. Cat de usor sau greu se desface surubul de umplere/completare lateral!? NU FOARTE USOR! Nu intra nici un inbus "normal" acolo. Pentru ca nu te lasa protectia/capitonajul caroseriei pe care nu vrei sa il strici ca sa bagi tu cheia ta! Si daca nu ma insel celui de golire (surubului), de la fundul cutiei, ii trebuie un INBUS DE 9mm care e o scula rar de gasit intr-un set de normal de inbusuri.. Nu mai zic ca nu trebuie strans deloc tare surubul, mare atentie sa nu strici garnitura din jurul surubului de golire ca o sa trebuiasca sa cumperi altul ..nou de la dealer.. si sa nu folosim alt imbus decat cel care intra/trebuie acolo ca surubul s-ar putea sa nu se desfaca usor si tu sa strici acesta pentru ca nu ai folosit ce a vrut proiectantul... adica surubul e din aluminiu usor de deformat/stricat... Apoi, pentru umplere, mult mai usor e sa faci rost in prealabil de un furtun lung la cam 1,5m si sa il bagi pe langa blocul motor si in cutie curbat usor.. nu intra prea mult.. si cu un vas de colectare a uleiului sub cutie poti sa torni ulei intr-o palnie care o atasezi celulalt capat al furtunului din cutia ta.. si aia e. Nu trebuie sa folosesti seringi sau mai stiu eu ce... Intr-adevar se toarna/completeaza ulei pana la margine de jos a cutiei cu masina in plan orizontal.-2 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Am cautat eu raspunsul complet. https://themotorguy.com/oil-on-spark-plugs/ https://5series.net/forums/e60-discussion-2/oil-spark-plug-well-126419/ Daca ai probleme cu traducerea, intreaba.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00