Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/20 in Posts

  1. Dupa ce am tot studiat, mi-am dat seama ca ar trebui sa las pe cineva care stie sigur ce face (cum sunt cei de la Custom Retrofit), chiar daca mi-am luat placerea de a le schimba cu mana mea. Azi am fost la montaj la ei, totul a mers ok, lucrat frumos si fara probleme pana in acest moment. Baietii sunt de treaba, lucreaza curat, drept urmare nu regret ca am ales sa merg la ei si nici ca am ales sa fac retrofit-ul la LCI Black Line. :frantics:
    3 points
  2. Hmm.. sa scot sau nu 430d-ul de pe portbagaj? 🧠Cu noile stopuri parca ar fi mai ok clean. ðŸËâ
    2 points
  3. Aoleo ))) Din 2008 nu mi-am luat niciodata warn, ban ori alta sanctiune dar nush ce sa mai zic... Am ajutat zeci de oameni asa cum am putut, punctual, cat mai scurt si la obiect. Nu-mi place sa delizez non sensuri in aproape fiecare postare de pe forum (asa cum fac altii... nu dau nume ca e pe aici) Ce rusine sa-mi fie omule?? I-am dat si eu si alti colegi coduri, cifre concrete, date etc iar dupa ce ti le dau, nici nu le verifici?! E forum auto, nu cafenea de prozatori! Scurt si la obiect, punctual, ca sa fie de folos si altor persoane pe viitor. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. Felicitari! Masina e frumoasa. Dar oare, nu merita mai mult sa iei un G20? Cred ca daca mai puneai 2-3 mii, te incadrai si o luai si in garantie. Just sayin'. F-urile isi vor pierde accelerat din valoare.
    2 points
  5. De-aia nu dispar teparii, pentru ca lumea merge tot la ei si dupa ce au fost tepuiti. La aceiasi bani ca AVD puteai sa cumperi de pe eBay. Nu, nu te credem “pe cuvant” ca nu rezolvi nimic daca e vreo problema, pe langa parghiile foarte ajutatoare pentru client ale eBay mai e si PayPal prin care daca platesti ai metode suplimentare de recuperare a banilor; poate era o teapa si aia (cu cateva mii de reviewuri maxim pozitive...), dar macar nu dadeai apa la moara unor jecpari ordinari cum sunt cei de la AVD. Iti urez sa nu mai ai probleme cu turbina niciodata dupa acest episod, dar e pacat ca teparii sunt incurajati in “munca” lor de a da tepe. Pacat.
    1 point
  6. Se reseteaza cu motorul pornit ,usile inchise si stationand. Dupa ce ai intrunit conditiile de mai sus,apesi pe joystick idrive si te arunca direct in meniul de resetare . Vezi ca e posibil sa nu iti functioneze joystick-ul si de aia nu poti ajunge sa resetezi .
    1 point
  7. La masinile care n-au senzori in roti, esp-ul masoara viteza rotii. Atunci cand ai pana, raza rotii este mai mica, implicit viteza de rotatie a rotii este diferita de viteza celorlalte. Asa stie daca ai vreo roata lasata sau diferente de presiune.
    1 point
  8. chizda masina.
    1 point
  9. problema mecanica in cutie (convertizor, bloc de valve). Te duci degeaba la bmw cu ea, ei probabil iti vor recomanda inlocuirea cutiei.
    1 point
  10. Corect, nu mai avem loc de el. ..Nu ti-e rusine? (Putea-i sa ii spui asta in privat) E topicul lui, daca ai ceva bun sa ii spui spune-i pana crezi ca tu poti apoi renunta, e simplu; nu jigni.
    1 point
  11. Colegul Iosif ti-a dat codurile de Valeo, eu ti-am dat codurile BMW OE. Daca bagai codurile date de mine pe orice site de piese, observai ca iti apar codurile lui Iosif pe Valeo dar si echivalente de la alte brand-uri. Sincer, m-am lamurit de priceperea si simtul tau de observatie, fara suparare Trebuie sa recunosc ca ai ceva talent in a povesti, dar la masini, no comment Fiecare vrea ce face! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Exact ce spuneam... romane, romane! Intri pe realoem, NU bagi VIN-ul tau si selectezi masina pe care o ai (e90), acelasi an, aceeasi luna, market EUR si selectezi Left hand drive la steering, apoi te duci la Lighting si iei codurile de faruri. Vor fi afisate doar codurile pt faruri de Europa. Comanzi faruri noi, ca asa e frumos si aia e! EDIT: Acestea sunt codurile pt EUR 01 Headlight left VALEO 63116942721 01 Headlight right VALEO 63116942722 01 Headlight left ZKW 63116942747 01 Headlight right ZKW 63116942748 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Sau ce ai gasit e eticheta de la fostul far, inainte de accident/conversie/update sau cum iti place sa-i zici. Sincer, observ ca ai timp sa povestesti romane aici dar nu ai timp sa cauti pe realoem codurile pt faruri de EU. Daca raza nu bate cum trebuie, farul nu e de EU, punct! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Am avut ocazia să ajung de curând in serviceul BM Garage din București, deținut de Bogdan-Ciupanezu. Este un service exclusiv BMW, iar Bogdan este un om priceput și cu mult bun simț, prețurile practicate fiind de asemenea f bune. Dacă aș sta in București, as merge cu încredere pe mâna lui
    1 point
  15. 1 point
  16. Eu sunt la a patra masina luata in jur de 1 an max 2 ani vechime si rulaj intre 5 si 15.000 km si mi s-a parut de fiecare data cea mai buna optiune. Practic, am luat de fiecare data o masina pe care mi-o permiteam si noua, intr-o stare ireprosabila, cu garantie, dar cu 25-30% mai jos ca pret. Altii cumpara masini cu rulaj 200.000 km...sunt sigur ca au si ei o motivatie.
    1 point
  17. Diferenta intre o masina cu uzura (care se mai strica), si una mai noua, care mai duce inca mult si bine e timpul pierdut. Ca iei una mai veche, si o repari anual cu cate ceva (fie si amortizoare, fie si ceva la motor), pierzi bani (dar poate nu ca la una noua care pierde prin devalorizare), dar mai ales pierzi timp, asociat cu stress. Vesticii au inteles asta, si vad ca si unii romani. Felicitari pt achizitie!
    1 point
  18. Am rezolvat azi cu ISTA. Totul ok, recomand placutele textar, acelasi lucru am avut pe masina de noua.
    1 point
  19. Daca este primul tau bmw se mai explica situatia Dupa ce o sa iei si unul nou o sa iti mai treaca asa am facut si eu si cu banii pierduti imi luam o casa dar nu mai conteaza acum daca nu te lasa in drum ok merci de explictie am inteles perfect acum
    1 point
  20. Daaa gen am avut un bmw luat la 120k si am mers cu el pana la 150k fara nici o reparatie si l-am vandut cu o pierdere minima Am cumparat modelul nou cu 12k km service inclus am mers cu el pana la 25k km si deja am pierdut 3-4000 fara nici o reparatie Adica macar era modelul nou nu doar an mai bun sau km mai putini am facut fix acelasi lucru iar daca vreau sa merg 5000 km iau avionul
    1 point
  21. Mersi . La m paket parca nu merge cromul . Geamuri cu ușoarĂŁ tenta neagrĂŁ sigur o sa ii pun. Și imi trebuie update la navi . Sper sa gasesc pe cineva pe forum care ma poate ajuta . Saptamana asta o sa fac niște poze mai reușite cu interiorul .
    1 point
  22. eu zic sa-ti revizuiesti limbajul si comportamentul fata de mine bihoreanule.Ataca ideea si nu persoana.Incuiat esti tu ,ai grija cum vb ca eu nu te-am jignit ok?.Da vb in cunostinta de cauza,tocmai am avut o asemenea PORCARIE care intra in conflict cu i-driveul masinii si implicit cu can-busul masinii,si-mi toca bateria peste noapte.Cand am dat-o jos nu am mai avut consumator "ascuns" pe masina. Si da sustin tare si raspicat ca sunetul prin fibra optica este mult mai clar decat cel pe AUXILIARUl chinezariei.HABAR NU AI CE VORBESTI. Aveti masini in raza premium si sunteti in stare sa le transformati made in china pana la ultima piulita in loc sa pastrati linia originalului pus de nemti.Daca producatorul a gandit masina intr-un fel asa ar trebui sa ramana. Si asta e ultimul meu reply,din acest moment ai IGNORE de la mine!
    1 point
  23. da mutati-va ma in China cu totii,ca vad ca tot o iubiti asa de mult peste 90% ....Nu degeaba se spunea candva ca rasa galbena ne va domina.Astia si cu indienii(tiganii) care sunt jumatate din populatia globului.
    1 point
  24. Plec de la ideea ca motorul este in buna stare tehnica, fara uzuri anormale la cuzineti (biela + palier), sau intre arborele cu came si lagarele sale. Observ din schitele de pe realoem.com ca la motorul tau sistemul de filtrare al uleiului este format din carcasa si cartus filtru (se inlocuieste doar cartusul la schimbul de ulei). Mai observ ca senzorul este montat in carcasa filtrului de ulei. Carcasa filtrului de ulei are niste supape in interior, care se pot defecta in timp - fie nu mai etanseaza, fie raman blocate. In mod similar se intampla, spre exemplu, la motoarele BMW M30 de pe E34 si E32. Intrucat senzorul de presiune a uleiului este montat in carcasa filtrului de ulei, este posibil ca, din cauza unei supape defecte, (o parte din) fluxul de ulei sa "ocoleasca" senzorul. Cu alte cuvinte, este posibil ca presiunea uleiului in motor sa fie OK, dar senzorul sa nu isi dea seama. Iti recomand sa investighezi teoria de mai sus. Foarte probabil, nu vei avea alta varianta de a lamuri lucrurile decat schimband cu totul carcasa filtrului de ulei.
    1 point
  25. Update: am schimbat valva EGR si acum e ok. Am desfacut valva veche si se intepenea la capat de cursa. Probabil ar fi mers si unsa, ca workaround, insa din ce-am mai citit pe net problema oricum revine dupa cateva luni.
    1 point
  26. Poate ai nimerit tu ceva contrafacut. Eu folosesc Motul la 3 masini, inclusiv bmw si pot sa-ti spun ca e foarte bun si voi folosi in continuare acest ulei. Pentru BMW este peste uleiul original (pe care l-am schimbat inclusiv la reprezentanta, pentru a ma convinge ca nu folosesc eu vreun fake) sau castrol.
    1 point
  27. pune o evacuare pe ambele parti, si scoate sigla de 430d; apoi resofteaza-o, pune etrieri de m-performance si ai scos-o 435d
    0 points
  28. A, verifica grosimea discurilor! Sa fie in limitele admise (mimina sa nu fie depasita!) altfel nu da bine orice etrier ai pune.
    0 points
  29. Pune masina pe cric si roteste roata. Trebuie sa se miste cat mai liber, fara a o tine/freca de ceva. Ar putea fi sabotii franei de mana.. intepeniti. Daca sunt ei iti trebuie cateva scule de mana intre care un inbus de 7mm daca nu ma insel sa poti da discul de frana jos, ca sa poti da jos sabotii si sa poti merge cat de cat. Ce frana de mana ai? Electrica sau manuala? Nu m-as gandi la etrier. Nu e piesa prea ieftina.. noua. Poate sunt uzate placutele si s-or fi intepenit cumva. Daca asta ar fi, as lasa acelasi etrier, unge ghidajele placutelor, pune placute noi - bine-nteles. (Si cand te aduni, ca sa nu simti, cu banii cumperi nou)
    0 points
  30. Exact. Tu vorbesti de senzor DE PE etrier iar eu te trimit pe fuzeta aproape de axul planetarei. Vezi ca in cutiuta de sub aripa poti sa vezi daca sunt doi conectori in ea. Unul e pentru ABS si celalalt e pentru senzor placute de care zici ca nu e conectat.. Verifica si starea celuilalt conector. Pare umblat la el? Poate mecanicul a umblat din greseala la cel de ABS si nu l-a bagat cum trebuie inapoi. Sau uita-te la starea pinilor din el, sa fie drepti../ daca te uiti tu, trage cu grija ferm si cat mai pe directie dreapta posibil. Sunt destul de bine etansati, deci bine prinsi unul de altul. Exista un zavor care trebuie apasat inainte sa demontezi conectorul. Asigura-te ca e bagat si inzavorat conectorul dupa verificare!
    0 points
  31. Daca zici ca au fost schimbate placute si discuri poate au inversat rotile. Nu am masina cu senzori pe roti; nu stiu cum functioneaza.. Asigura-te ca ai aceiasi presiune pe toate rotile. Ala e senzor de roti desumflate, cel putin una. La mine cred ca DDE-ul stie prin DSC (controlul tractiunii) ce si cum; nu mi-am pus niciodata intrebarea. Pe spate, daca nu ai senzori pe roti ar trebui verificat senzorul ABS din fuzeta rotii. Poate ai ceva mizerie acolo (bucati de metal ramase dupa ce au dat discurile jos, pe spate..). Cam atat pot recomanda.
    0 points
  32. 50% degeaba pui, e mult prea deschisa, uneori nici nu se observa pe geam. Pune un 35%...minim.
    0 points
  33. O poza a ce vezi poti sa pui? Ce trecut are eroarea aceea? Cu, ce ocazie a aparut? Si apoi, despre ce masina e vorba? Ar putea fi vorba de decuplarea controlului tractiunii. DTC/DSC
    0 points
  34. Test ai facut cu ISTA/INPA?
    0 points
  35. Exact . Daca o iei pana in 2 ani vechime deja s-a facut deprecierea cu 30-40 % si ramai cu o masina de incredere . Nici pe mine nu o sa ma mai intereseze vreme indelungata sa o schimb si poate nici nu o sa o mai vand . Inca mai trebuie sa ma obisnuiesc cu ea . Suspensia ii este f rigida . Simt toate denivelarile din sosea .
    0 points
  36. Nu ma deranjeazĂŁ deloc ca pierd bani in ea . Am luat o masina buna . Și dacĂŁ o sa devin pasionat probabil o sa investesc mai mulți bani intr-o masina mai tare și mai rapida . Chiar m-as bucura sa se ĂŽntâmple asta . Am un prieten ce a luat un e39 cu 5500 euro și a bĂŁgat minim 30 000 euro in ea . Și nu are nici un regret .
    0 points
  37. Avea un prieten e46 2002 negru cu crom și piele maro ĂŽnchis 320i . Arata mai deosebita decât majoritatea E90 care era deja aparut de 4 ani . Atunci mi-am dat seama ca nu conteaza sa ai ultimul model și ca nu trebuie sa fie neaparat full . Ce nu ĂŽmi place la masina e cromul . Nu merge cu paket m. Oare cât costa și dacĂŁ pot pune mâna pe shadow line original . Mai trebuie geamuri și grila neagra și e ok . Acum caut sa ĂŽnchiriez loc de parcare sub bloc pt ca nu o folosesc decât in Weekend . Este primul meu BMW și ĂŽmi place maxim . Când am luat-o am postat inainte mai multe masini pe topicul masini puse in romania de la secțiunea comercial . Era sa ma rĂŁzgândesc sa iau passat nou ĂŽnsĂŁ un coleg de aici a pus un comment și am revenit la bmw . Aveam 3 opțiuni de bmw și primele 2 s-au vândut in ziua când am dorit sa cumpar masina și a mai rĂŁmas asta . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__29360 Mai sus e linkul cu discuțiile inainte de cumpĂŁrare . Și da am fost nehotĂŁrât ĂŽnsĂŁ la final ĂŽs complet satisfĂŁcut și am fĂŁcut cea mai buna alegere .
    0 points
  38. Probabil e senzorul de presiune diferențială. Am avut o problemă similară la fostul A6 (cu DPF) - am înlocuit senzorul și a fost ok în cele din urmă. Făcea fix cum descrii tu și de obicei își revenea. L-am tot ignorat o perioadă, pentru că nu a mai făcut (deși eroare aveam), până a intrat în limp mode
    -1 points
  39. Nu știu exact codul la E90, este în legătură directă cu DPF-ul ; cel mai bine ar fi să o duci la cineva să ți-l înlocuiască, dacă asta e problema într-adevăr. Exact așa am avut eroarea memorată. A mers ok mașina câteva luni, până la un punct în care nu a mai vrut deloc. N-ai vrea să faci drum lung în limp mode
    -1 points
  40. MĂŁcar pleci liniștit ĂŽn concediu acum Bine cĂŁ s-a rezolvat.
    -1 points
  41. Ai ĂŽncurat lucrurile. Nu zice sĂŁ nu bagi motorinĂŁ aditivatĂŁ, zice sĂŁ nu bagi aditivi peste motorina normalĂŁ. E chiar bine sĂŁ pui motorina extra dacĂŁ ĂŽți poți permite. Aia cu regenerarea e coincidențĂŁ.
    -1 points
  42. ...sau direct la BMW pentru partea vizualĂŁ, pentru cĂŁ poți selecta exact mașina ta. Configurator Roți BMW
    -1 points
  43. Poți bifa și aici "Pachet M-Sport" când selectezi culoarea.
    -1 points
  44. roman autentic aici ^^ 125k km unii oameni ii fac in 5-6 ani sau chiar mai bine. Gen, peste 6 ani masina omului va avea 150k, iar aia de care zici tu va avea 300k. In prima varianta (probabil) nu vei baga mare lucru in reparatii, pe cand in a 2-a s-ar putea sa inceapa sa-ti pice mai multe (dar probabil genul de om care apreciaza o astfel de masina nu va baga mai nimic in reparatii, va da km inapoi la 150k si o va vinde altui 'pasionat') Nu toti isi iau masinile ca sa piarda cat mai putin la ele, sau sa le vanda in profit. unii se mai gandesc si la siguranta, la lipsa durerilor de cap, gen sa te poti trezi dimineata si sa pleci cu ea la un drum de 5000km fara sa stai cu grija ca te lasa in drum. @raduron - sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
    -1 points
  45. Si eu am luat masina la 1an/20k km, cu garantie. 9 ani mai tarziu o am tot pe aia, are 176k acum (deci in 9ani si ceva am facut 150k, aproximativ). M-am inteles foarte bine cu ea si imi place si acum, doar ca a venit un bebe si se cam simte nevoia de ceva mai mare, care cu siguranta va fi tot bmw si tot in aceleasi conditii luata. Personal nu sunt genul care sa invarta toata ziua la masini - daca nu am avut probleme cu ea si masina mi-a multumit nevoile, am pastrat-o.
    -1 points
  46. Multumim pentru ajutor. Da, acelea sunt intrarile 2018 - prezent. Istoricul este complet din fabrica pana acum BMW. In prezent 188k si se adauga cat o scot ocazional la plimbare. Up
    -1 points
  47. Dupa cum spuneam, nu toti au timp si nici chef sa schimbe masinile ca pe sosete. Pt mine nu face sens sa cumpar o masina aproape noua, sa merg 13k km cu ea si apoi sa o vand, de aia atunci cand iau o masina de genul asta imi fac calculele in asa fel incat sa o tin mai mult timp. Tu poti lua si elicopterul, nu te retine nimeni, doar nu presupune ca toti fac la fel ca tine.
    -1 points
  48. Nici BMW nu mai e ce a fost. Careva pe aici mai conduceti BMW?? Deloc sarcasm, doar IRONIE: Mike On Line, o data la 3 ani nu e un capat de tara daca rectifici turbina, ca doar conduci BMW , cu turbina de la altii. Tu unde RECTIFICI turbina? Sunt sigur cumperi nou.
    -1 points
  49. Gresit. Teparii dispar cand apar meseriasii, companiile care produc mai buna CALITATE/FIABILITATE, nu slaba calitate asa cum multi zic (avd). Lumea NU s-ar mai duce la ei pentru ca altii sunt mai buni. Daca te-ai duce totbla aia care fac lucruri proaste atunci ai fi cu adevarat prost in alegerea lor. (Stii tu altii mai buni?)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.