Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/14/20 in all areas

  1. Kilometrajul a ajuns la 186.000 km asa ca am zis ca e timpul sa fac un schimb de ulei si filtre. De la ultimul schimb am parcurs 13.000 km, uleiul pe joja stand constant in partea superioara iar dpdv culoare era spre un cafeniu inchis. In consecinta am zis sa continui tot pe Liqui Moly 5W30 Top Tec 4600. La capitolul filtre aer si ulei nu am fost multumit de Mann si am decis sa trec pe Mahle, mi se par mult mai de calitate cele din urma. Bateria veche ma tinea max. 1 zi 2 zile de la utimul drum si statea mai mult pe redresor, am luat unul ieftin de la Lidl pt a o tine in viata peste iarna cat am folosit masina doar ocazional, asa ca am zis ca e momentul pt o baterie Exide 85Ah/800A. Am rezolvat si o pierderea de ulei din rezervorul de servodirectie (nu pierdea mult, insa era magnet pt praf), cauza fiind lipsa garniturii de cauciuc a busonului. Garnitura respectiva nu exista ca si reper separat si se poate achizitiona doar la "pachet" cu rezervorul asa ca am etansat busonul cu banda de teflon. Cand voi schimba data viitoare uleiul de servodirectie voi inlocui si rezervorul, recomandarea venind de la faptul ca are integrat in interior si un filtru. Pt ce nu am reusit inca sa gasesc o solutie definitiva este pt pierderea de freon din instalatia de A/C. Dupa discutii cu cativa meseriasi (mai mult sau mai putin priceputi) am concluzionat ca nu doresc (inca) sa sa devin cobaiul lor atata timp cat o umplere anuala cu freon rezolva temporar problema.
    2 points
  2. Isi cauta un nou propietar Facelift. Este EURO 6 5.0d 2993 cc 381 CP 740 NM xDrive M Pack Inmatriculat de 11 luni in tara Cumparat din reprezentanta BMW Cedex cu istoric complet 185k KM - istoric BMW
 Efectuat revizia mare la cumparare (la reprezentanta BMW - factura) 4.000 RON Efectuata inspectia si revizie cu inlocuire consumabile conform BMW (facturi si detalii disponibile) total 12.000 RON De asemenea - Anvelope Pirelli PZero RunFlat noi DOT 2019 si parbriz INDIVIDUAL nou (heliomat si acustic) pe original 11.000 RON total Revizie recenta in 10 ianuarie 2020 (la BMW - factura) Urmatorul service peste 28.000 KM Aprox 1000 KM rulati de la ultimul service BMW Fara niciun eveniment rutier Seria sasiu disponibila in poze Este stock fara nicio interventie tehnica de orice fel (pt mine un lucru f important). De asemea "sleeper car" in sensul ca nu scrie motorizarea ceea ce imi place. Probabil franele supradimensionate si alte mici detalii o "tradeaza'. Auto se prezinta la stare de reprezentanta Foarte foarte curata, imaculata! - interior/ exterior (niciun fel de braduleti ori alte asemenea) Este rar folosita acesta fiind unul din motivele pt care isi cauta un nou propietar Incerc sa fiu rezervat in descriere desi am investit multa, f multa grija, timp si bani Pastrata in garaj. Genul de masina "stearsa cu carpa" dupa fiecare iesire Sunt singurul propietar in tara. Se poate oferi finantare catre pers fizice/ juridice Pret: 24.000 EUR M Sports package M Aerodynamics package Coolbox (frigider) High speed brake system (sistem de franare supradimensionat din fabrica - placute noi) Interior confort cu scaune ventilate fata si spate Usi electrice cu soft close si portbagaj cu senzor picior Mici inside uri: - consum aferent stilului meu de condus ultimii 10k KM neresetat 9.8l/ 100Km - vizibil in bord - Sonorizare HK este wow - Motorizarea "se simte" chiar si la viteze mici de oras - "Evolutia" de zi cu zi a masinii se poate vedea si pe contul meu de instagram (privat cei interesati) - Imi place mult combinatia geamuri individual glazing, perdelute si parbrizul cu individual UV. Mai jos lista completa a dotarilor: 750d Xdrive F01 N57X 3.00 l 280 kW All Wheel-Drive Black Sapphire Metallic - 475 Leder Dakota/schwarz - LCSW 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 423 Floor Mats, Velour 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 230 Eu Specific Additional Equipment 2NX M Lt/al Wheels Double Spoke 303m/mb 2PA Locking Wheel Bolts 302 Alarm System 316 Automatic Tailgate Operation 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 323 Soft Close Automatic System For Doors 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 416 Sunblinds 430 Interior And Exterior Mirror Package 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 454 Active Seat Ventilation, Rear 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 460 Comfort Seats Rr Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 4M8 Bmw Individual Rear-seat Reading Lights 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4U1 Ceramic Embellisher For Controls 4UR Ambient Light 508 Park Distance Control (pdc) 524 Adaptive Headlights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AE High-speed Brake System 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 654 Dab Tuner 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NK Connectivity Bluetooth And Usb Devi 6WB Multifunctional Instrument Display 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 761 Individual Sun Protection Glazing 775 Individual Roof-lining Anthracite 791 Individual Cooling Box 7XA M Leath.steering Wheel W.paddles/multi 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info https://imgur.com/a/0kjpIhZ
    1 point
  3. Ceva nu i-a placut cutiei de transfer, dupa ce s-a calibrat a revenit la normal.
    1 point
  4. Cutia e automata . Daca mai spun ca si uleiul din cutie e cel din fabrica si totusi schimba perfect ,probabil ca nu multi vor lua sfaturile mele ca fiind bune !
    1 point
  5. Da , 177 HP ,2008, e91
    1 point
  6. Mi-am mai adus aminte ca am schimbat si telescoapele fata si flansele . Inca mai astept lista de la BTP cu tot ce am facut la masina, da na ... asta e gratis si vina mea e ca nu am cerut-o atunci cand am facut lucrarile. Masina ramane in continuare la vanzare/schimb desi parca as vrea mai mult schimb, nu de alta dar daca o vand sigur fac vre-o prostie cu banii . M-am mai uitat pe net si in lista de poate da mai intra si anumite SUV-uri (X5, ML, Touareg, Q7 sau cine stie ce oferta primesc si o sa imi placa). Si ca sa fim corecti pana la capat, masina are 2 probleme de care stiu la momentul de fata (cum ar zice bancul: sunt sute, sunt sute): - am reusit sa rup ornamentul cromat de la capota fata, nu stiu de ce dar nu se deschide intotdeauna capota din prima, m-am uitat pe youtube, am vazut care e posibila problema dar la mine nu pare sa fie aia, - nu prea am frana pe stanga spate, cel putin frana de mana nu tine, am vazut cand am schimbat rotile. Cand ma va lovi cheful o sa desfac pe acolo sa vad ce si cum...
    1 point
  7. Ce ar mai fi de zis? Bine ca ai revenit si ai gasit solutia si spus pe forum! Apoi conform cu, ce ai zis mai sus, in iarna o sa ai din nou probleme, ca si jantele celor de iarna sunt strambe? Si un alt comentariu pentru toti ceilalti, va dati seama ce petarde de masini la capitolul roti sunt sanse sa cumparati? Topicul ar trebui "lipit" sa il vada cat mai multi care echilibreaza cauciucuri inainte de a verifica jantele insasi!
    1 point
  8. Marca si dimensiunile se regasesc in titlul anuntului.
    1 point
  9. https://www.mediafax.ro/social/foto-video-accident-grav-in-cluj-trei-persoane-au-murit-dupa-impactul-dintre-o-masina-si-un-tir-19367672/galerie?foto=4 http://www.monitorulcj.ro/actualitate/81524-accident-grav-pe-centura-apahida-valcele-trei-persoane-decedate-trafic-blocat-pe-ambele-sensuri#sthash.IQJv2rDt.v1hsLcQH.dpbs Who's that Pokemon? It's Opel Antara. E greu de spus daca un Renault Clio 5 cu 96% la EuroNCAP ar fi schimbat situatia in bine. :console: Eu pe asta cu pierdutul controlului asupra directiei cum apare mereu la stiri nu prea o inteleg. Caseta de directie da semne cu mult inainte sa ramai fara directie de tot. Explozia de roata da e nasoala, aici e problema cu oamenii care se zgarcesc la anvelope si nu le verifica presiunea. Poti sa belesti ochii in telefon si ajungi pe contrasens, poti sa te apleci dupa ceva si ajungi pe contrasens, sau cel mai realist, nu termini depasirea, dar daca stii ca nu te ajuta iepele lesinate de sub capota, stai cuminte si gata. In prima mea "masina" nu indrazneam sa fac depasire nici daca aveam masina pe contrasens la un km in zare, conduceam repede si cazanul ala dar stiam ca nu poate accelera destul de repede si aia e. Nup, nu era un Renault Clio, mi-as fi dorit eu... :shifty: //Mai au stiristii si placa aia cu "a demarat in tromba" ... :frantics: :hyper:
    1 point
  10. 1 point
  11. Multumim pentru ajutor. Da, acelea sunt intrarile 2018 - prezent. Istoricul este complet din fabrica pana acum BMW. In prezent 188k si se adauga cat o scot ocazional la plimbare. Up
    1 point
  12. Aceasi problema am avut si eu la vechea-vechea-vechea mea masinuta , BMW E90 318i. Manca ulei, fum albastru pe teava.. si pana la urma a fost problema cu semeringurile de la supape..
    1 point
  13. Asa cum ti s-a spus de userii de mai sus, la n42/n46 consumul de ulei se datoreaza deobicei de la supape. Intrucat tot trebuie desfacut cate ceva sa ajungi acolo are sens sa schimbi si alte garnituri, cum ar fi cea de la pompa de vacuum si tubul de la recircularea uleiului (alta problema comuna). Piesele date de BMW nu includ semeringurile de la supape dar au legatura cu scurgerile de ulei. Ideea e ca cel mai probabil ai si scurgeri de ulei si iti si mananca ulei. Procedura la BMW este sa rezolve intai scurgerile si fiind dificil de determinat unde anume sunt scurgerile, schimba tot. In functie de cat ulei pierzi pe la garigarnituri, problema ta se va diminua considerabil sau nu, nimeni nu iti va poate spune cat. Eu personal sunt deacord cu ideea ca ar trebui intai sa rezolvi scurgerile si apoi sa vezi daca si mananca ulei. In principiu este dificil sa vezi exact unde ai scurgeri, trebuie spalat de tot motorul si apoi sa urmaresti in timp unde apare uleiul sau alte fluide - nu cred ca gasesti vre-un service care sa faca asta. Daca abandonezi ideea cu rezolvatul scurgerilor, este deasemenea bine sa afli daca intr-adevar ai o problema la garniturile supapelor sau e o problema de compresie, este un test simplu. Daca ai probleme la compresie cam trebuie sa schimbi motorul, nu merita o reparatie. Vezi ca sunt cateva topicuri legate de pierderile de ulei, era un tip prin Grivita care face asta zilnic si se pricepe si sunt unii din Cornetu la fel (pe astia ii stiu personal si sunt buni). Spor
    1 point
  14. Ai pus o intrebare si am emis o teorie cat am putut de bine sa inteleg ce se poate intampla sub masina.. De obicei realitatea ne cam bate la cur, mai ales la BMW unde, multa lume nu crede, e asa de bun pentru ca lucrurile sunt cu tolerante mai mici.. Daca astea se duc ajunge o balega. Dar pana la urma daca ar fi si cardanul, nu o fi o mana si un picior sa il schimbi cu un SH cu garantie. De acum ai antrenament. Urmareste cu atentie rulmentul suport cand il pui si mai vezi apoi. Bucsa guibo nu cred ca poate fi pentru ca daca e identica constructiv, cu toate ca cea veche parca era cam jalnica sa compari.. in fine, mai zici tu aici daca sunt probleme.
    0 points
  15. E bun linkul. Ma mir ca nu mi-am putut aduce o contributie. ;-) Vezi sa nu ai fasii magnetice pe rulment si atunci o sa trebuiasca sa schimbi rulmentul sau rulmentii.. ca nu vei putea lipi/gasi benzi magnetice sa stea acolo. Sunt benzi magnetice ca de frigider. Acestea isi pierd intensitatea campului magnetic emis; in cam 10 ani.. Bine-nteles indepartarea senzorului cu saiba (de banda) NU va ajuta! Vezi ce ai si pleci de acolo.. Pe de alta parte "mecanicii" la care ai fost si ti-au schimbat pompa de apa auxiliara ca sa preintampine problema masinii e cam de noaptea mintii; nu are treaba! Tu ai strict problema cu, controlul tractiunii. Daca nici ce se presupune mai sus, urmatorul pas ar fi verificarea RIGUROASA a suportului diferential, toate bucsele pentru joc si orice joc gasit trebuie inlaturat. Ce se poate intampla este ca atunci cat accelerezi practic sa apara o diferenta intre ce citeste senzorul de pe o parte fata de celalalt pentru ca sub masina tractiunea masinii cabreaza si misca tot ansamblu sub influienta puterii transmise spre sosea apar diferente citite corect dar rotile se invart inegal sub rasucirea a tot suportului din jocul care il are in bucse. Merita incercat si asta. Undeva pe spate se creaza o diferenta in puterea transmisa spre roti (..fiecare roata cu senzorul ei..) si asfalt INTERPRETAT si raportat PRIN SENZORII ca o serioasa diferenta intre senzori si de aici urgenta franarii.
    0 points
  16. Deci presupunerea mea din topicul respectiv s-a adeverit; erau sabotii de la frana de mana intepeniti. Acum, probabil ce s-a intamplat cand ai fortat cu roata intepenita a fost o forta aplicata dinspre motor spre roata disponibila sa ia puterea transmisa.. aceasta fiind roata care se misca deja; banuiesc ca masina facea o usoara miscare dute-vino. Cum roata intepenita nu vroia sa cedeze si nici nu a cedat pana ai demontat, in procesul transmiterii fortei cel mai probabil cel mai slab a cedat practic ce era din cauciuc..sau mai putin rezistent in fata fortei trasmise care acum e dispusa sau disponibila sa strambe lucruri.. pe rand.. presiune in guibo in suportul rulment pe o parte (!) ..acolo e imbinat si cardanul (il pun putin mai tare dar mai slab decat planetara sa sau diferentialul! Faptul ca ulterior si-a dat drumul pentru ca ai curatat frana de mana asta a contribuit dar lucrurile deja erau fortate in exces. Tu ne stiind ai mers cateva ore, dar cum lucrurile nu mai stateau in echilibru sub masina, era doar nevoie de un anumit timp ca sa auzi troncaneala de sub masina. Daca tu sau altii gasesc un alt motiv, sa il discutam. (Mai mentionez ca din cate stiu, procesul de control al tractiunii iarna sau in derapaj are loc prin infranarea temporara si foarte scurta a rotii care aluneca/patineaza.. care indeparteaza pericolul stresului in excess al anumitor elemente sub masina)
    0 points
  17. Daca era ews.ul nu mai invarte la automat
    -1 points
  18. Nu ma pricep foarte bine la vanzari, dar cred ca marca si dimensiunea te-ar ajuta mult la vânzare.
    -1 points
  19. Poate ai tu ceva titlu secret, cĂŁ noi nu vedem nimic.
    -1 points
  20. E trist ca multi dintre aventurierii astia sinucigaci nu vad ce fac altii pentru ei! Nu a-ti observat ca si camionul a iesit sa ii faca loc sa nu ajunga carne tocata intre fiarele masinii!!
    -1 points
  21. Cand puneam ei de la 250k km 5w40 si ziceam ca motorul e mai silentios e aici ma alergati cu minusuri. Alte vremuri, alta "intelepciune". No offence. Oricum, sa nu crezi ca silentiozitatea asta o sa tina la nesfarsit. Orice ulei se mai da si dupa motor..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.