Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/21/20 in Posts

  1. De curiozitate, ai incercat sa o duci intai la un service inainte sa incepi activarea specialistilor de pe forum?
    3 points
  2. Iti dai seama ca primul pas e sa incerci sa rezolvi pb pe forum, daca nu atunci la service.
    2 points
  3. (E greu cand te exprimi asa sa poti sa intelegi ceva..) Dar, daca electromotorul, adica demarorul nu mai porneste motorul si doar face tzac-tzac, atunci problema e strict la demaror. Dar poate sa fie si la baterie daca s-a descarcat in asemenea hal ca nu mai misca nici demarorul. Si in cazul bateriei descarcate poate fi ALTERNATORUL.. (plec de la premiza ca sistemul de monitorizare incarcare baterie poate fi defect, asta pentru cei care vaneaza greseli.. ceea ce nu este exclus) Motorul nu are nimic daca se invarte manual foarte greu. Nu stiu cum ai reusit sa rotesti de volanta si nu de fulia din fata motorului.. dar in fine, macar am lamurit-o.. Pe de alta parte banii dati pe o piesa mai scumpa nu va face motorul sa nu se mai strice sau sa nu se opreasca DIN ALTE CAUZE! (Bun, acum tu trebuie sa te uiti la masina ta ca la un intreg(!), mult mai destept in functionare decat felul in care explici deocamdata.. Sper sa nu te fi suparat exprimarea, dar inainte de a cauta raspuns pe forum, TREBUIE sa inveti sa explici o problema! O problema pe jumatate inteleasa e pe jumatate rezolvata! sa nu scrii mult despre zvonuri.. ca acestea NU repara masina.)
    2 points
  4. Salut! Bmw-ul in cauza este f30 320d 184 hp/380Nm 2014 zf8hp cu 70k km Eram foarte setat zilele trecute sa resoftez masina, manat de schimbarea pe care am simtit-o in f30 320d softat al unui prieten. Masina are o putere decenta, insa pe toti ne prinde la un moment dat ispita unei puteri mai mari. Voiam sa fac aceasta operatiune la TCM tuning Bucuresti, pentru ca par cei mai profi de pe piata.Masina ajunge la 220hp/440Nm (foarte aproape de 325d pe hartie). Insa am tot facut un research pe tema asta pe forum uri de afara si am inteles ca puterea din fabrica a n47-lui 2.0d este foarte aproape de limita acestui motor( mai ales in echiparea cu zf8hp).Asa ca m-am mai desumflat. Intrebarea mea pentru voi este: Ce sfat imi dati? Daca voi face acest pas, ce alte precautii trebuie sa imi mai iau, in afara de un interval mai mic intre revizii pentru ca masina sa ramana in parametri. Cum se va descurca transmisia cu o putere de 36 hp in plus si 60 Nm. Ce alte dezavantaje o sa mai am daca fac acest pas?
    1 point
  5. Ai probleme cu supapa de bypass intre turbine sau cu turbina mare, d-asta nu se tureaza. Verificat cele 3 electrovalve si schimbat toate vacuum-urile si problema se rezolva 100%. Vezi ca 90% dintre mecanici NU stiu sa puna corect vacuum-urile
    1 point
  6. Mersi SKW...aviz si altor persoane care se intereseaza de aceasta masina.
    1 point
  7. Un minus il ai de la mine si tot un minus sters ca sa zic asa ... pentru ca nu ai cu sa sti tu ca are cutia dusa , nu ai mers cu masina .... poate ii agata pentru ca are ambreiajul usor obosit ( placa usor deformata sau disc usor deformat ) si atunci mai actioneaza putin trenul mobil din cutia de viteze ! .... chiar nu ai de unde sa sti daca cutia mai merge sau nu ... eu inclin sa cred ( din experienta ) o sa functioneze ok cutia ... Totusi sunt niste fiare ... hai sa nu facem din asta o tragedie ... toata lumea are de invatat !!
    1 point
  8. Din pacate cutia de viteze tot pe ultimul drum e... Pune bani deoparte de alta cutie la care sa ai o garantie buna si schimba uleiul, daca se poate cumpara cel de la dealer si nu o sa mai ai probleme cat tii masina. Am E90/M47 cutia manuala 6 trepte cu, cutia din fabrica aproape 430k km strabatuti. La al doilea schimb de ulei. Nu prea ai spus alte lucruri esentiale in DIYul tau. Cat de usor sau greu se desface surubul de umplere/completare lateral!? NU FOARTE USOR! Nu intra nici un inbus "normal" acolo. Pentru ca nu te lasa protectia/capitonajul caroseriei pe care nu vrei sa il strici ca sa bagi tu cheia ta! Si daca nu ma insel celui de golire (surubului), de la fundul cutiei, ii trebuie un INBUS DE 9mm care e o scula rar de gasit intr-un set de normal de inbusuri.. Nu mai zic ca nu trebuie strans deloc tare surubul, mare atentie sa nu strici garnitura din jurul surubului de golire ca o sa trebuiasca sa cumperi altul ..nou de la dealer.. si sa nu folosim alt imbus decat cel care intra/trebuie acolo ca surubul s-ar putea sa nu se desfaca usor si tu sa strici acesta pentru ca nu ai folosit ce a vrut proiectantul... adica surubul e din aluminiu usor de deformat/stricat... Apoi, pentru umplere, mult mai usor e sa faci rost in prealabil de un furtun lung la cam 1,5m si sa il bagi pe langa blocul motor si in cutie curbat usor.. nu intra prea mult.. si cu un vas de colectare a uleiului sub cutie poti sa torni ulei intr-o palnie care o atasezi celulalt capat al furtunului din cutia ta.. si aia e. Nu trebuie sa folosesti seringi sau mai stiu eu ce... Intr-adevar se toarna/completeaza ulei pana la margine de jos a cutiei cu masina in plan orizontal.
    -1 points
  9. Argumenteaza tu mai bine si suntem ok. (Adica vrei sa spui ca, cutia de E90 nu e fiabila? A mea e, ca am schimbat uleiul la timp in ea.) Pot sa spun ca nu e REPARABILA, ceea ce un alt adevar. Sau foarte greu de gasit componente, sau nu se merita... Pana atunci -1 al tau e fara valoare. Pentru mine. Coleg de forum, inainte de a improsca scoate ceva mai bun, ok. Pana acolo ramane doar sa constat ca singurul tau (celor care atat stiu..) argument e butonul rosu.. Mana sa pui sa faci si sa scrii (apoi) aici, o ai?? Bag seama ca nu. Eu macar am produs o idee in plus IN URMA EXPERIENTEI MELE si cu asta sunt impacat. De restul nu imi pasa; gura lumii nu o astupa nimeni..
    -1 points
  10. Zici ca suntem in 2008, crezi ca esti printre primele n47 cu soft? intelegi macar ce presupune un stage 1? daca o alergi ca un cretin eventual cu uleiurile reci, apar uzuri premature. Daca mergi ca inainte, nu se intampla absolut nimic.
    -1 points
  11. Pfff, nu sunt priceput si nici superior. Incearca sa citesti de doua ori ceea ce scriu sau citeste "printre randuri" ca sa intelegi sensul a ceea ce spun. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, e suficient sa citesti pe aici de n47 sau derivatele ca sa vezi ce probleme au. Sigur, ele sunt fiabile / au fost fiabile pana la 100.000-150.000 km daca au fost intretinute corespunzator nu cu revizii la 30.000 km. Ti-am zis faci ce vrei, banii tai / masina ta. Tot ce trebuie sa retii e ca resoftarea nu e o idee buna pt motorul asta.
    -1 points
  12. eu am avut f30 de 163 si se misca foarte bine, unul de 184 cu automata nu stiu de ce mai are nevoie de soft...dar ma rog daca vrei soft, intreaba la ei cat duce cutia, ce au mai intalnit la motorul asta....adica nu cauti pe net
    -1 points
  13. @Mircea- Si - la 38 de ani ai tai aveam alte astepari de la tine pe un forum. Inteleg ca nu se poate deocamdata. Ajuta-ma te rog sa inteleg care e relevanta intre "ghinionul" meu cu masina de UK si topicul acesta pt ca mie imi scapa. Sti, tot citind pe aici cu ce probleme se confrunta unii la "treiare", incep sa fiu tot mai convins ca "englezoaica" mea cu conversie chiar a fost o alegere inspirata. @bimmer - ce sa zic, tu inca imi starnesti stari ciudate. Ai stilul tau, nimic de zis, care, per general, nu pot spune ca nu imi place Despre depasiri si resoftari. Da, una este cand de la 75cp urci la 98 ...si cu totul altceva cand de la 184 vrei la 220. Daca in primul caz nu vrei decat o siguranta in plus (lucru justificat de altfel) ...de la 184 la 220 nu e decat un moft tehnic. Imi cer scuze initiatorului pt aceasta parere dar eu asa vad lucrurile. Nu vad decat o "sete" de putere care de altfel ma chinuie si pe mine si inteleg perfect sentimentul. Asta pt ca se vorbea de Dacii si Romania. Ei uite cazul meu - dupa ce am sunat 3 firme de tuning care mi-au umplut capu cu cifre, valori si cu "stiti domnu', totul e in functie de masina dvs dar va asiguram ca noi suntem profesionisti" ...in final am facut resoftarile la coltu blocului cu un cetatean zambareț si bine-voitor care a stat langa mine in masina cu un laptop pe genunchi. Ca avea softuri cumparate, piratate, furate ...ce-mi pĂŁsa mie ? Ideea a fost simpla - "boss, azi sunt bine-dispus si te las sa te joci cu creierii masinii mele asa ca nu stiu ce faci, salveaza softul original, treaba ta dar ori simt o imbunatatire reala, ori te lasi de meserie si imi pui inapoi softul original. Aaaa, si fara poc-poc, bum-bum, fum si porniri la "sfert de zi". Si cu primul diesel resoftat in spatele blocului am dus 6 ani fara nici cea mai mica problema si asa am si vandut masina. Cu e90 de acum am doar 6 luni imediat si nu am ce sa-i reprosez. Posibil ca m-am riscat dar am nimerit-o
    -1 points
  14. @13NCU, vezi tu sunt depasiri si depasiri. Poti sa depasesti multe Dacii dar nu multe bmweuri sau mertzane (pardon, mai noi!) Dar si morala ta tine, nimic de zis; stai sa apara cei cu minusuri... Dar vorba ta, daca depasirile ar fi sa se faca pe strazile cu un singur sens foresc ar fi sa se faca doar a camioanelor, biciclistilor si masinilor mici care NU se grabesc.. (...Dar ce este firesc in Romania?) Totul sta pana la urma in cum merge masina personala. Si cat de bine o cunosti in cum sta pe drum in anumite situatii date. De aici plecand, personal am incurcat (a se citi abtinut) destui in dorinta lor de risca prea mult pe langa masina mea(!), de numai 163cp.. oricata putere ar avea la roata.. O alta vorba inteleapta spune ca daca vrei mai multa putere sa pui un soft cat mai original, restul e risc.
    -2 points
  15. Salut Tuturor.este vorba de un BMW 116i N43B16A an 2008 145km cumpĂŁratĂŁ in 2014 la 75km schimb ulei+ filtre la fiecare 10km de atunci am avut probleme la bobine schimbate gratis la Filaret dupa schimbat 4 injectoare noi pe banii mei 1400 buc. Problema din fabrica. Eri la intersecție brusc sa oprit motorul dupa a pornit si am mers cam 200 m. si gata sa oprit motorul nici electromotorul nu mai ĂŽnvârte,când vreau sa o pornesc se aude un Clic ( Electromotor ) cred. Si ceasurile clipesc. Am ĂŽnvârtit de volanta, SE ĂNVĂRTE DAR FFF.GREU e clar ca ceva sa ĂŽntâmplat in motor Menționez ca Distribuția NU a fost schimbatĂŁ de mine de când am cumpĂŁrat masina nu știu de foștii proprietari ,,2,, .si consum ulei la 10000km cam 2 L. Probleme poate sa fie Vibrochen,cuzineți, Sau distribuția sa rupt un dinte si supape ĂŽndoite, Mai merita reparat,ca am ĂŽnțeles ca motoarele astea e ff greu de reparat si garanție 0,Sau alt Motor,am gĂŁsit 3 de la 1300 pana la 1500€ cu distribuția deja schimbatĂŁ.Poate sa mai ĂŽntĂŽlnit cineva cu așa problema sau mĂŁcar ceva pĂŁreri. Va Multumesc .
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.