@Mircea- Si - la 38 de ani ai tai aveam alte astepari de la tine pe un forum. Inteleg ca nu se poate deocamdata. Ajuta-ma te rog sa inteleg care e relevanta intre "ghinionul" meu cu masina de UK si topicul acesta pt ca mie imi scapa. Sti, tot citind pe aici cu ce probleme se confrunta unii la "treiare", incep sa fiu tot mai convins ca "englezoaica" mea cu conversie chiar a fost o alegere inspirata. @bimmer - ce sa zic, tu inca imi starnesti stari ciudate. Ai stilul tau, nimic de zis, care, per general, nu pot spune ca nu imi place Despre depasiri si resoftari. Da, una este cand de la 75cp urci la 98 ...si cu totul altceva cand de la 184 vrei la 220. Daca in primul caz nu vrei decat o siguranta in plus (lucru justificat de altfel) ...de la 184 la 220 nu e decat un moft tehnic. Imi cer scuze initiatorului pt aceasta parere dar eu asa vad lucrurile. Nu vad decat o "sete" de putere care de altfel ma chinuie si pe mine si inteleg perfect sentimentul. Asta pt ca se vorbea de Dacii si Romania. Ei uite cazul meu - dupa ce am sunat 3 firme de tuning care mi-au umplut capu cu cifre, valori si cu "stiti domnu', totul e in functie de masina dvs dar va asiguram ca noi suntem profesionisti" ...in final am facut resoftarile la coltu blocului cu un cetatean zambareț si bine-voitor care a stat langa mine in masina cu un laptop pe genunchi. Ca avea softuri cumparate, piratate, furate ...ce-mi pĂŁsa mie ? Ideea a fost simpla - "boss, azi sunt bine-dispus si te las sa te joci cu creierii masinii mele asa ca nu stiu ce faci, salveaza softul original, treaba ta dar ori simt o imbunatatire reala, ori te lasi de meserie si imi pui inapoi softul original. Aaaa, si fara poc-poc, bum-bum, fum si porniri la "sfert de zi". Si cu primul diesel resoftat in spatele blocului am dus 6 ani fara nici cea mai mica problema si asa am si vandut masina. Cu e90 de acum am doar 6 luni imediat si nu am ce sa-i reprosez. Posibil ca m-am riscat dar am nimerit-o