Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/20 in all areas

  1. Salut, Nu consider ca arunc cu nimic, racitorul a avut un defect care pe masina mea nu s-a manifestat. Ce concluzie sa trag de aici ? ar mai fi varianta in care cumparatorul racitorului sa ma fi minitit, trebuie sa recunosc ca pe asta nu am luat-o in calcul. Oricum teapa nu am dat, am returnat banii cumparatorului. Daca voiam sa arunc cu noroi deschideam topic nou si nu scriam pe cel de jurnal. M-am hotarat sa scriu dupa 3 ani din cauza ca acum am constatat defectul racitorului, te asigur ca evenimentul nu este inventat, am si video cu defectul si discutia cu cumparatorul pe watsap. Cu injectorul nu ai dreptate, de curs curgea pe la o conducta de tur-retur, nu are legatura cu saiba respectiva. Oricum dupa faza cu injectorul nu am mai venit la tine. Daca saiba respectiva era problema trebuia sa-mi zici dinainte si o comandam, ca un mecanic bun si responsabil, problema nu era de bani ci ca venea greu, era piesa oe. Cu manopera iar nu prea ai dreptate, am un excel bine documentat cu tot ce am facut la masina, au fost mai multe: revizie, termostat, termoflot, pentru care am platit 900 ron, chiar m-am dus sa scot bani de la bancomat ca nu aveam pregatit atat. Imi aduc aminte ca m-ai sunat la jumatatea lucrarii si ai spus ca trebuie demontata nu stiu ce traversa si ca dureaza si costa 900, bineinteles eu nu eram de fata. Dupa faza asta am mai venit la tine sa schimb 2 injectoare, tampoane si fulie in Februarie 2017 dupa care nu m-am mai intors. Am considerat ca e mai bine sa schimb mecanicul, s-au adunat mai multe. Poate am dreptate poate nu cu racitorul, eu am relatat lucrurile cum le-am vazut. Nu m-a deranjat asa tare treaba cu manopera, desi trebuia sa stii dinainte cat dureaza sa schimb un racitor de ulei, nu era primul m47 pe care lucrai. M-a deranjat faptul ca mi-ai dat un racitor care nu cred ca era al meu, avea un defect care la mine nu s-a manifestat, asa am ajuns la concluzia ca ori nu s-a schimbat deloc racitorul ori mi-ai dat alta piesa. In fine, pentru cititorii de drept ai topicului, scuzati de flame. Aveti grija ce mecanic alegeti.
    2 points
  2. Ce pot sa spun?! Dupa mai bine de 3 ani te apuci sa arunci cu noroi, felicitari! Hai sa-ti povestesc eu cum a fost treaba... Cand am inlocuit injectorul, cel pe care mi l-ai adus tu, second hand mi l-ai adus cu tot cu saiba de foc, tot second hand pt ca te-ai carpit la 5 lei pt o saiba noua, nicidecum ca nu era strans cum spui tu, si am luat din nou acea saiba si am frecat-o pe hartie abraziva ca sa etanseze bine. Cum iti explici ca acel racitor pe care ne acuzi ca nu ti l-am schimbat si l-ai vandut era defect?! Pt ca era racitorul tau de pe masina. Dar ce ai zis, hai ca-l dau si eu la teapa pe 100 de lei. Iar la faza cu manopera de la 300 la 900 aberezi rau de tot, manopera a fost si este pt aceasta operatiune intre 300 si 400 de lei. Daca aveai ceva de spus trebuia sa o faci atunci, nu acum dupa 3-4 ani plus ca dupa acest "incident" inventant de tine, asa de amar ti-a fost gustul ca ai mai venit cu masina la noi sa o reparam pana in momentul in care ai vandut-o. Multumesc!
    2 points
  3. Am un BMW 3 GT, acelasi sistem de inchidere, am avut acelasi sunet, in special cand cald. Rezolvat cu WD-40 (atentie sa nu murdaresti ceva prin portbagaj, e desul de lichid), dupa 1 an si cateva luni, zgomotul nu a reaparut. Spor!
    1 point
  4. Se poate inchide, multumesc. Masina se va returna firmei de leasing
    1 point
  5. Update pret 27.000 EURO Se pare ca dealerul este destul de disperat in perioada asta si prefera sa imi vanda mie masina, asa ca imi tot fac reduceri Din pacate nu ma astept sa se vanda aici, dar am zis totusi sa updatez pretul pentru un eventual cumparator interesat. Mai e la vanzare doar saptamana asta
    1 point
  6. De curand am ramas cu un gust amar legat de service-ul lui Brandex zebramotorsportbmw pe farcebook. Aveam un racitor de ulei de la fostul e90 m47 pe care l-am vandut ca bun pe o suma modica unui tip cu e46 fl.(tot motor m47) Racitorul l-am schimbat pe e90 ca aveam un fel de microspuma/bulburuci in antigel, bineinteles ca dupa "schimb" nu s-a rezolvat nimic si am ignorat problema. La schimb am primit racitorul vechi de pe masina. Considerand ca racitorul meu vechi este bun l-am pus la vanzare la vreo 2 ani distanta cu o suma modica de 100 ron, statea de mult timp prin debara... La o zi dupa vanzare ma suna cumparatorul si imi zice ca e spart si chiar mi-a trimis un video prin care se vedea cum arunca apa in exterior, problema care bineinteles ca eu nu am avut-o. I-am returnat banii cumparatorului si mi-am cerut scuze pentru neintelegere. Banuiesc ca service-ul: -nu a schimbat deloc racitorul, l-au oprit pe cel nou (care fusese cam 400-500 ron)si mi-au dat mie unul defect la schimb (eu din ce imi amintesc nu cred ca l-am vazut pe cel nou montat, era destul de ascuns) -au schimbat racitorul si nu mi-au returnat piesa mea inapoi ci una defecta. Aici am scris pe jurnalul de la E90 cand am schimbat racitorul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147905-bmw-320da-e90-joy/page__st__940__p__2378013#entry2378013 Am mai avut si alte problembe cu service-ul lui Brandex (la fosta masina e90) dar nu am scris de ele ca nu le-am considerat importante: -am schimbat un injector si la vreo 10 km a inceput sa arunce cu motorina pe langa, nu fusese strans bine -schimbat mai multe piese, manopera initiala era 300 ron, la jumatatea lucrarii ma suna si imi spune ca la e90 trebuie sa demonteze nu stiu ce traversa si dureaza mai mult, manopera finala a fost 900, de 3 ori mai mult fata de cea initiala. (Ma hotarasem sa merg la el tocmai ca imi datuse cel mai mic pret fata de Bogdan- BMgarage.ro ) Dupa faza de mai sus nu am mai calcat prin acest service si merg doar la Bogdan de la BMgarage si ocazional la dealer. Lectie invatata. Cu Bogdan nu am avut niciodata situatii de genul si am incredere sa-i las masina pe mana stiind ca v-a rezolva problema pentru care a fost adusa si nu o sa ma trezesc cu piese schimbate sau alte balarii.
    0 points
  7. Al doilea video nu e relevant. In primul nu se aude la sec 10. Deci stai linistit, asta e parerea mea. Cand o sa ai la ralanti acel fasait, frecat , ala e zgomot de lant intins!Atunci tre sa ti faci griji. Se mai aude acel fasait la 1.500 ture, astea doua sunt semne de lant intins( cu sau fara patina sparta).
    -1 points
  8. Nu prea au ce sa recunoasca. ..Daca un manunchi de fire se strica unul la 100-200 de masini probabil nu e caz de alarmare cand asta se descopera multa vreme de la fabricarea acelui model. Nimic nu e pe viata! Mai exact, orice, se poate gasi de cumparat pentru masina ta la dealer. Aproape orice. Kit de repeatie nu reprezinta un fapt sau vreo greseala de-a lor! Nu. Este un kit de reparatie de cumparat care te scuteste pe tine de reparatii locale multiple, dificile, improvizari, etc.. cum ar fi kitul de reparatie la frana de mana, care la dealer te costa o mana si un picior.. fata de alte surse. Dupa cum la E90/91 15 ani dupa fabricarea modelului m-au sunat sa ma intrebe, sa trec pe la ei sa verifice firele de la aeroterma / ventilator habitaclu care pot incendia masina. Aceasta este o problema care si-o asuma si dupa 15 ani.
    -1 points
  9. Deci sunt pe locul doi. Hai sa scriem acilisa frumos: Locul 1: 26.000km Locul 2: 60.000km
    -1 points
  10. Volan BMW M Sport E9x Ergonomic + Carbon.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.