Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/20 in Posts

  1. Inca un drum in Grecia cu F30-ul. 6.5% consum mediu dupa cca 1450 km, mers alert + bicicleta pe plafon. In continuare, mĂŁ surprinde placut stabilitatea pe viraje abordate cu viteza mare si rezervele de putere pe urcĂŁri Âşi depĂŁÂşiri.. Masina a trecut de 55.000 km, se apropie urmatorul schimb de ulei...si ma tenteaza un polish ceva...am cam tot aparut zgarieturi fine..
    3 points
  2. Gata si cu ele. Lumineaza incredibil de frumos, merge functia adaptive si a schimbat destul de mult aspectul masinii. :frantics: PS. Nu au folie pe ele, asa se vad cand lumina nu este foarte puternica pe ele. PS2. Cu ocazia asta m-am uitat pe sub masina si nu ar fi dificil de pus evacuare dubla. Finala este chiar pe mijlocul masinii, drept urmare ar putea fi schimbata cu una din care pleaca tevile finale spre ambele parti ale masinii, fara sa incurce cu nimic. O tema de gandire pentru mine.
    3 points
  3. si uite a trecut ceva timp . Nu am mai scris de ceva pe aici. Am ajunsla 63.000 de km . Acum am ajuns din Grecia ... Am facut si revizia 2 inainte de plecare . Cu ocazia asat am schimbat si discurile fata si placutele. Se ovalizasera si bateuau la viteze mari. Destul de ciudat , dar se pare ca domana mea a luat o balta cam mare dupa ce a utilizat franele putin agresiv ..... Avem si incaltari noi Michelin Primacy MOW ZP. Mult mai bune decat ce a venit pe prim montaj. In rest benzina si noroc. P.S. 2700 de km grecia tur-retur si pe acolo. Consum mediu 8,9 . Decent zic eu .
    1 point
  4. Nu ai cum sa pui “suspensie de M3” pe 2.0 diesel. Sunt prea multe si prea evidente motivele ca sa le enumar. Culoarea “suspensiilor” nu are nicio legatura cu nimic. Reconditioneaz caseta.
    1 point
  5. Da ma romanisme, de ce plm ai incalcat legea??? Auzi romanii ca politia face abuz, dar tu crazyboi nu abuzezi legea??? De unde mentalitatilea acestea??? Mie mi-ar fi rusine in locul vostru.
    1 point
  6. Mai am niste placute de 7mm grosime, ideea este ca sunt foarte scumpe si sa vad din bucatile ramase daca pot sa fac 4 placute de 12 cmx12cm Saiba din spate este sudata de jur imprejur cu electrod de 3,2 nu se mai zmulge de acolo, as fi dorit sa fac filet la capete, am niste filiere dar cred ca ma chinui rau cu bara aia de otel.... asa am decis sa trec la sudura
    1 point
  7. Poti pune. Insa janta e lata de 8.5inch si o asemenea latime este aberanta pt anvelopa de 225mm
    1 point
  8. Dupa ce am tot studiat, mi-am dat seama ca ar trebui sa las pe cineva care stie sigur ce face (cum sunt cei de la Custom Retrofit), chiar daca mi-am luat placerea de a le schimba cu mana mea. Azi am fost la montaj la ei, totul a mers ok, lucrat frumos si fara probleme pana in acest moment. Baietii sunt de treaba, lucreaza curat, drept urmare nu regret ca am ales sa merg la ei si nici ca am ales sa fac retrofit-ul la LCI Black Line. :frantics:
    1 point
  9. https://www.sculebgs.ro/scule-mecanica-auto/prese-pentru-tambur-si-butuc-de-roata/bgs-7682-presa-universala-pentru-tamburi-de-frana-butuc-de-roata-7682.html?gclid=EAIaIQobChMI9PmN2-Wc6gIVzBoYCh2-MgWmEAQYASABEgK6-_D_BwE eu as paria pe una de asta , problema e ca tb sa o vad efectiv cat de strasnica este ptr ca sa mai am doua acasa... una cu gheare si una yato ptr extras rulmenti... dar au suruburile slabute pentru o planetara ruginita de e46
    1 point
  10. Revo mai face si softuri ok, dar TCM...sugerez sa fie ultima varianta, dupa incercarea de a rescrie singur soft-ul.
    1 point
  11. Eu te-as sfatui sa nu-i lasi asa. In primul rand pentru ca daca platesc din buzunar o sa fie mai atenti data viitoare. Si in al doilea rand ca sa nu-ti creasca rata la casco anul viitor. Trage de ei sa sara cu inregistrarile video.
    1 point
  12. Salut, m-am lovit si eu de incompetenta si proastele servicii oferite de Bavaria Baneasa, sunt pur si simplu revoltat. Ca preambul, am facut vreo trei schimburi de roti la cele doua masini la ei. Rotile au reusit sa le monteze pe masina..., dar niciodata nu au nimerit presiunea la roti. Totdeauna a trebuit sa ma opresc la vulcanizarea de langa casa sa bag presiunea corecta (la modul, mi-au bagat pe fata 2.6 si pe spate 2.2, cand trebuia invers). Ok, nu e mare lucru, am zis. Ambele masini in garantie. La F11 (35k km) a inceput sa-mi bage fum in habitaclu, am fost la ei sa verificam. Dupa schimbarea a n piese si vreo 6 luni de programari, la un moment dat le-am zis sa verifice si DPF-ul (la recomandarea unui prieten mecanic). Pana la urma de acolo era, nu stiu exact ce, dar s-a rezolvat cam 90%. Acum tot mai baga cateodata. Ok, se intampla, o sa mai verific eu. Acum ce a pus capac. Am fost pe 11.12 sa-mi schimb cauciucurile cu cele de iarna la una din masini -F36. Masina pe care o intretin foarte bine, are 32k km, in ultima perioada nu am prea folosit-o, sta in garaj. Masina dusa la 9.00, ma suna la 17.00 ca e gata. M-am obisnuit cu duratele de service, sa schimbi 4 roti e cam mult. Acum surpriza, cand m-am dus la masina, am vazut pe aripa stanga spate o lovitura cam de 2 cm, vopseaua si lacul sarite pana la tabla, dupa forma cazuta, clar ceva care a lovit in cadere aripa, probabil o scula. M-am dus la femeia de la receptie sa-i comunic ca mi-au zgariat masina. Ca nu crede, ca nu se poate bla bla. Ca il cheama pe seful de service sa discutam. Dupa 5 min s-a intors, ca seful e ocupat si ca se uita ei pe camere si ma suna. Punct. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni, nu se coboara la nivelul unui amarat de client. Am asigurare, nu am nevoie sa imi repare ei masina. Problema e ca trebuie sa vopsesc aripa unei masini aproape noi si bine intretinute din cauza unor nesimtiti care-si spun reprezentanta si nu au nici macar bunul simt sa-si ceara scuze. Nu stiu unde sa mai fac service-ul, caci sunt legat si de garantie, poate sa incerc la Proleasing Ploiesti.
    1 point
  13. De la cap se impute tot angrenajul dintr-o reprezentanta, cu directori nemti si alte vrajeli speli imaginea pentru o scurta perioada de timp si cam atat, am prea multe experiente interesante cu domeniul asta auto ca sa mai cred in basme de Petre Ispirescu. La reprezentanta BMW Sibiu standul de geometrie este stricat de cel putin 2 luni(de atat stiu eu), iar pe cei din conducere ii doare fix in cot sa il faca functional in parametrii normali, asa ca ce mai vorbim de schimbare de viziune ... Aaa, era sa uit, pentru campania de recall inca nu m-a cautat nimeni de la BMW Sibiu si imediat se face anul de cand am completat formularul fantastic de pe site, noroc ca m-am bagat eu in seama cu cei de la ProLeasing Ploiesti (de nota 10). Daca vreti service serios in zona Sibiu/Alba mergeti in Alba Iulia la Autogenial, chiar sunt geniali si dornici sa lucreze(rezolve problemele clientilor) si sunt parteneri BMW cu acces la baza de date(istoric si tot tacamul).
    1 point
  14. Mare dreptate ai ! Problema este ca ei inlocuiesc pe banii clientului si de aici nepasarea asta.
    1 point
  15. Trebuie trecuta in nomenclatorul de meserii o noua meserie si anume "inlocuitor de piese" si sters mecanic.
    1 point
  16. Și dacĂŁ schimbi gumele nivelul de zgomot tot rĂŁmâne destul de accentuat la F30 din pĂŁcate.
    -1 points
  17. Eu am Xenon cu High Beam Assist. Am ĂŽnceput sĂŁ mai merg și eu noaptea cu ocazia asta, cĂŁ evitam cât puteam ĂŽnainte. Ămi imaginez cĂŁ cu LED e ca și când ai pune Farul Constanța pe capotĂŁ :hyper:
    -1 points
  18. Vrei sa scoti capatul planetarei din fuzeta?? La mine a iesit cu lovituri de ciocan intr-un dorn un pic mai subtire, sa nu infloreasca filetul.. (dar nu am scos piulita de pe surub pana nu am avut certitudinea ca iese la mana din fuzeta..) am dat in capul planetarei pana iesit. Am dat in dorn, niciodata direct cu, ciocanul in planetara. Am scos si sprijinit in aer cat de cat drept capatul celalalt al planetarei (dinspre cutie) cu o sarma de cadrul-sport al diferentialului. Sunt super ocupat acum, ca as mai fi zis.. dar asa am procedat in linii mari. A, am pus un penetrant ca sa ajute cat de cat sa intre pe canelurile planetarei.. A si rugaciuni la cer sa iasa!
    -1 points
  19. ce e sigur si N47 si B47 au exact aceeasi distributie, nicio diferenta. Am un b47 din 2016 și nu știu exact cu ce se mĂŁnâncĂŁ distribuția lui, e cu bube ori nu. Spui cĂŁ n47 și b47 au distribuții identice. Ăntrebarea și dilema mea e urmĂŁtoarea: dacĂŁ ai un N47 din 2010 sĂŁ zicem, iar ĂŽn 2016 i-ai fĂŁcut distribuția cu ultimele repere atunci ( identice cu b47 din ce zici ) acum stai liniștit, ĂŽnsĂŁ dacĂŁ ai un b47 din 2016 care are aceleași ultime repere ca n47-ele la care i-ai fĂŁcut distribuția, la ultimul trebuie sĂŁ ĂŽi schimbi distribuția deasemenea?care e logica?
    -1 points
  20. Unii cred ca fie sunt mecanici si daca vad ca se dua sfaturi cat de cat pe aici, dau si ei cu, ce pot, sau ce le mai ramane.. fie sunt cum zici chiar tu. Asa cum am zis mai sus, as mai adauga ca atunci cand e sa bagi (pardon presezi) rulmentul cel nou inapoi eu am bagat in congelator intr-o punga fuzeta rotii ca sa se contracte cateva ore si sa elimin orice "abuz" cand era sa presez cu un surub lung flansa fuzetei. Tin sa spun ca pe o parte am avut emotii pentru ca surubul cel lung trebuie CENTRAT foarte foarte bine altfel risti sa tragi in unghi, indeosebi cand pui cheile si apropii piulitele .. greu se aliniaza!! Trebuie batut cu ciocanul usor pana intra rulmentul (se aliniaza) pe partea fuzetei de pe masina. Inca o data, eu am lucrat la spate. Poate in fata e diferit, cumva.. Apoi ce am mai facut, am pus vaselina din cupru pe rulment din plin satina rugina departe cat mai mult timp. Si eventual sa ajute la lunecarea ulterioara.. daca o fi sa mai demontez acolo! Desigur 99% din ce am pus eu acolo a fost rasa de toleranta foarte mica dintre fuzeta si rulment. Vaselina avand scopul anti-size; de aceea am pus aceasta. Inca o data am pus un strat f subtire uniform pe exteriorul si interiorul inainte sa trag sub-ansamblele pe el.
    -1 points
  21. Asa imi vin ideile si sugestiile pe rand. Nu am inteles prea bine dar apropo de suruburile care le-ai gasit. Sper ca ai gasit tratate termic sau de o duritate/elasticitate mecanica buna, altfel s-ar putea sa se strice filetul .. Oricum, ce am vrut sa zic e ca am facut rost de presa dedicata cat de cat.., in timp ce foloseam presa, aceasta avand un set rulmenti cu bile sub fiecare tip de surub (trei diametre diferite a suruburilor..) ... am observat IMPORTANTA rulmentilor pentru ca la un moment dat (din motice de disper..) am incercat intr-o situatie sa nu pun rulmentii sub piulita presei! Ha-ha, sansele de a apropia piulitele au fost mici (poate si din cauza marimii de presat..) spre nule. Nu mai vorbesc de uzura din filet.. Deci, concluzia a mea fost ca frecarea trebuie tinuta cat mai departe cu (aproape obligatoriu rulmenti dedicati pe marimea capului surubului din presa (acestia fiind unsi din abundenta..) ca si filetul presei uns, tot cu vaselina cuprata, pentru prevenirea "anti-size"- marirea tolerantelor datorita frecarii.. Cam asta am mai putut adauga din ce am facut/amintit. Am folosit asa ceva: https://www.amazon.com/Universal-Sleeve-Bearing-Removal-Insertion/dp/B00QMZJB9I
    -1 points
  22. Pare cam anemic.. bine faci ca mai pui pe capatul cel putin unde se opreste -slide-hammerul.. acolo, daca ti-ai prins degetul sau pielea in focul actiunii.. "intri pe interzis" de durere. Pana la urma nu strica sa fie mai greu caci poti ori si cat regla intensitatea loviturii. Si as mai adauga ceva piulita si sudura in plus pe capat.. sa tina! Nu m-as increde prea mult in DW40. Eu mai intai folosesc prea-sfantul lichid de frana la incercari din astea..
    -1 points
  23. Cand a fost facut aliniamentul ultima data, acum cati km?
    -1 points
  24. Ar trebui sa poti reseta presiunea in roti chiar daca presiunea in roti e controlata de inele/senzori ABS. Aceata se reseteaza cu masina oprita, nemiscata, motorul pornit sau doar contactul pus. Daca problema/eroarea cu roti desumflate revine la scurt timp, in mers, inseamna ca problema e ca, cea descrisa mai sus.
    -1 points
  25. Acum am citit mai atent. Ai schimbat si suspensia si banuiesc ca nu s-a facut aliniamentul, daca zici ca ai mers 50k km.. Eu zic sa mergi la specialisti in aliniament si sa ii intrebi (cu masina pe stand) daca e OK pentru directie/pompa bla bla bla si sa te iei si dupa ce spun ei; e cel mai OK asa. Oamenii aia sigur au vazut multe masini la viata lor si stiu. Sistemul de directie face parte din aliniament..
    -1 points
  26. Eu am vopsit la F30 bara spate la Otopeni. Pot confirma cĂŁ a fost impecabilĂŁ lucrarea.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.