Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/11/20 in all areas

  1. Poti sa incepi cu schimbarea EGR linistit . Ai avut mai mult de odata eroare pe EGR si nu fara motiv. In plus multe din celelalte erori pornesc de fapt de la functionarea defectuoasa a EGR . Nu uita totusi si de starea filtrului de particule .
    1 point
  2. 340i xdrive manual, consum ~15 in oras, ~8 afara. Automata probabil consuma ceva mai putin per total. Nu mi se pare deloc de speriat consumul pentru o masina de 1.6 tone cu tractiune integrala permanenta. E consum de hot hatch FWD cu 2.0 Turbo.
    1 point
  3. Felicitari pt. munca depusa ! :goodjob:
    1 point
  4. ia cu incredere un 340i, cei 2 cilindri in plus merita toti banii, dupa parerea mea; pur si simplu trage impecabil pe toata plaja de turatii; da, e putin overkill, in 99% din cazuri probabil ar fi suficient 330i, dar acel 1% face diferenta despre consum - eu am F31 340i si imi consuma 15-16 medie exclusiv in Bucuresti (in era pre-covid, acum am medie 13-14 la suta), si 9-10 afara mers agresiv, sau 7-8 mers lejer (90-100 pe DN si 110-120 pe autostrada); chiar am facut un experiment pe Bucuresti - Pitesti, am scos medie 6% la pompa dus intors, mers cu 100kmh, eco-pro+cruise control, are ~1300 ture in viteza 8 cu viteza medie 160 pe acelasi drum am avut consum mediu 11%
    1 point
  5. Aaaand it's done Acum am un E46 coupe 2.5, 6 trepte manual!!! yay Azi s-au terminat cele doua saptamani de concediu in care am terminat rebuild-ul la motorul "nou" si facut transplant pe masina. Totul a mers destul de bine, doar ca au fost doua mici "probleme". Prima, initial aproape am inchis motorul nou, cu timing-ul facut la distributie, dar intre timp l-am dat jos pe al meu si am vazut ca e mult mai curat in chiulasa, mult mai putin ulei ars. Asa ca am decis sa folosesc axele, tachetii si vanosul de la motorul meu, cu desfacut, tot iar, refacut timig si toate cele. Mi-am facut singur cale de blocat axe si scula de setat vanosul, daca e pun pozele mai tarziu cu dimensiunile. Apoi urmatoarea problema a fost la cardan unde nu am stiut ca astea de 6 trepte au flansa mai mare in PCD, drept urmare a trebuit sa caut un cardan de 2.0 diesel pe care sa il scurtez. Lungimea necesara pentru setup-ul acesta este 1469 mm - cardanul de 2.5 SMG 6 trepte, pn - 26117523925 - asta ca sa nu fie nevoie de schimb diferential in daca mergeam pe varianta cardan de 330. De aici totul a fost ok, multe masuratori sa fac tija de la schimbator, chin cu joja ca nu voia sa accepte oring care sa tina uleiul in baie, pana la urma i-am dat silicon vitctor rentz si s-a potolit. Am facut update la ECU cu PN/ul de 2.5 cu WinKFP, a mers fara probleme, motorul a pornit din prima si deja am vreo 200km cu el. Cutia e perfecta pt ce am nevoie, pot merge linistit la viteza de autostrada fara sa ma deranjeze zgomotul, iar consumul e si el tinut in frau. per total destul de multumit de rezultat, si nitel surprins ca mi-a iesit, avand in vedere ca eu am facut totul in curte cu scule de baza. Sa vedem acum cat o sa tina. Daca vrea cineva detalii, poate sa scrie si postez aici. Mai pun niste poze si un filmulet cu a doua cheie.(din pacate nu am putut sa fac poze la tot procesul)
    1 point
  6. Asa este b0$$, ai dreptate fratiware I place gustul de ulei fresh, dupĂŁ 100 km nu l mai ĂŽnghite ).
    1 point
  7. Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .
    1 point
  8. Mie mi se adreseazĂŁ rĂŁspunsul? Eu i-am rĂŁspuns colegului daddy. O mașinĂŁ cu daune nu ĂŽnseamnĂŁ neapĂŁrat ca a fost dauna totalĂŁ, poate a avut lovita o aripa, o barĂŁ ceea ce nu ar fi deloc o problemĂŁ
    0 points
  9. Tot ĂŁștia ce cautĂŁ virgine ajung sa se ĂŽnsoare cu c***a satului
    0 points
  10. 330i cu motorul B48 de 2litri nu te intereseaza?!?! Are 252CP si stiu ca s-a pus de prin 2015, deci pe facelift il vei gasi. Am mers cu G20 cu acelasi motor putin revizuit in sensul ca aici are 258CP si am ramas surprins de cum se misca. Eu cel mai probabil pe acest motor voi merge la urmatoarea masina si tot seria 3 doar ca va fi seria G, G21. Pe de alta parte este si destul de fiabil, nu prea gasesti probleme comune asa cum a fost cu N20-ul de pe 328i. Vei avea impozit si asigurare decente, plus consum destul de OK. Fata de 525d-ul meu de 218CP, acel 330i era peste la capitolul viteza, sa nu mai spun de feelingul pe care ti-l da benzina prin turatiile ridicate. Tragea belea de la 4000rpm pana 6000 si ceva. Eu zic sa faci un test drive cu acest motor.
    0 points
  11. warn nu este acelasi lucru cu suspend: se poate warn fara suspend, invers nu. 1. nu ti se da suspend pe cont fara avertisment. Astfel stii motivul pentru care vei fi luat suspend 2. daca ti se da doar warn, poti vedea motivul. (click pe procentul de sub avatar) 3. daca ti se da suspend pe cont, nu-ti mai poti accesa mesageria personala. (vezi punctul 1) 4. primesti e-mail doar daca e setat contul
    -1 points
  12. Cum probabil ti-ai dat seama, nu sunt pentru schimbat dizelul in 2500-3000.. Cred ca si batranul meu motor ar consuma la fel daca as face la fel ca tine. Asadar iti sugerez sa il contactezi pe WIN60 care e unul dintre putinii stiuti de mine care la masina lui in orice ture schimba motorul lui nu consuma uleiul si sa il intrebi cum face, ce tine uleiul in motor, ca probabil stie mai multe. (Nu cred ca daca treci la 5w40 nu o sa consume uleiul aproape la fel de repede)
    -1 points
  13. Pot sa o iau ca pe o minciuna ce ai spus mai sus? (..la 350k km nu consuma la 2500-3000?) Hai sa nu mai dam mari aiurea.. Nu conteaza stilul de condus??? .. de-ar fi amuzant as rade, dar tot aiurea si anormal suna. (Stii cum e? Nu ai solutii problemei lui si alegi ALTE dezbateri..) Ce alte probleme are la motor? Pe topic, eu i-am sugerat sa conduca mai decent dieselul. Tu ce alta sugestie ai? Luca, nu sunt eu subiectul. Lui Criatian si tie: va e ciuda, sau mila? Reveniti pe subiect.
    -1 points
  14. In 3 ani cand iti va expira leasingul la asta, apare alt model de seria 5. Il iei pe ala, sa faci o fala din nou. G30 facelift va fi deja o epava pe langa noul seria 5. Eu, daca o sa imi mearga bine, pastrez si seria 5 si pt luna martie sper sa reusesc sa imi iau Range Rover Velar(m-am tot sucit de multe ori pana am aflat ca e discount de 21% pe Velar cu lansare in fabricatie)
    -1 points
  15. Am un var, el are un E din 2014 e200 cdi si tac-su are E350 cdi cum e al lui mikken, El a caracterizat masina lu' tac-su in felul urmator " in afara de motor, masina e un gunoi". Imi place cum arata noul E dar daca as avea bani sa-mi unul nou tot BMW mi-as lua. Am avut si eu 2 stele...am mai zis sunt masini bune dar nu sunt BMW.
    -1 points
  16. Nu am pus niciodata 5,5 litri de la inceput. Niciodata. Daca e trecut de linia de maxim motorul are prea mult ulei. De cate ori am schimbat uleiul am pus cam 4.5 litri incluzand "amorsarea" filtrului. Am verificat dupa o zi de condus unde e uleiul umed pe joja si de acolo m-am orientat, in sensul ca daca era aproape de MIN motorului lejer ii puteam pune 1/2 litru, daca era trecut de jumatate sau la jumatate puteam pune max 250ml.. Chiar e asa greu de analizat ce inseamna un.litru lipsa si sa completezi PANA IN MAX?? Ajunge la Min? Ii trebuie maxim un litru. ----------------- Ce urmeaza este doar un comentariu..: Consider absurd sa conduci 2-300 km si apoi sa verifici uleiul. Dar ce are uleiul nou?? ..ii trebuie timp sau multi km sa se "acomodeze" in motor ca sa stii precis cat are? Dupa numai cativa km esti ok sa verifici asteptand 5-10 min.
    -1 points
  17. iti face cu ochiul chiar daca se prezinta asa? "Intretinuta doar la BMW Bucuresti cu toate intrarile in service la ei. Ultima poza este din reprezentanta. Masina nu are nici un accident, nici o piesa revopsita." vad ca se vinde si pe siteul serviceului fost Bimmer cu garantie 6 luni si 11500 euro de la 15 900 redusa. ceva nu pare ok, acum 3 luni era 16k, apoi 14 500 apoi 11 500 si acum 10 000 pe olx?
    -1 points
  18. Sau mai poti astepta varianta de pe G20 sa mai scada, 340xi are 374 de cp la noi. Pe SUA se vinde doar cu tractiune spate si 382 de cp parca.
    -1 points
  19. Va salut, Intentionez sa imi schimb masina. Am un BMW E60 Facelift 530xd full din 2007. Masina merge foarte bine insa are aproape 300.000 km. Pentru ca fac multe drumuri in afara dar la fel de multe in oras, zilnic, m-as orienta la ceva mai micut si mai sprinten, adica la un seria 3. Imi va lipsi cu siguranta confortul, scaunele de seria 7, etc, dar F10 mi se pare barca si nu vreau, iar pentru G nu am bani. Vreau motor in 6 cilindri, clar, de 3 litri. As trece si la benzina de aceea ma uitam si la un 340i sau poate fi si 335i modelul fara facelift. Daca consuma foarte mult, atunci ma orientez catre 335d sau 330d . Nu tin neaparat sa fie F30 facelift, nu mi se par mari diferentele, important e sa fie masina ok. Vreau pana in 100.000 km. Motorul asta al meu nu prea mi-a facut probleme, insa uneori il simt greoi in traficul din Bucuresti, probabil ca e prea mare pentru asta si cutia de generatie veche. Pe de alta parte, am nevoie sa si traga cand ies afara cu el. Am citit diverse opinii depsre consum la 340i sau 335i foarte variate. As putea trai cu un 15% in oras si 10-11 in afara, insa am vazut pe aici niste discutii cu cifre trecut de 20...ceea ce ma cam sperie. Asadar, vreau pareri de la cei care au aceste masini, atat diesel cat si benzina. Va multumesc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.