Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/20 in all areas

  1. Vorbesc unii pe aici de motorizari de parca fiecare drum reprezinta turul decisiv pentru pole position in vreo cursa de F1. Zice bine colegul Cristian.O, totul se reduce in final la nevoile fiecaruia. Sa te tarasti pe drumurile noastre nationale si sa stai in trafic o faci la fel de bine si cu 2.0. Hai sa fim seriosi ca nu e 2.0 o putoare ordinara si 3.0 motor de racheta. Iti faci treaba foarte bine si cu un 2.0, cel putin eu cu stilul meu linistit de condus ma descurc foarte bine in trafic si la drum lung apreciez ca ma deplasez mai repede decat 70% dintre toate masinile cu care impart drumul. Si cand zic toate, ma refer la orice masina indiferent de motorizare. Sa fim seriosi si sa admitem ca la drum lung nu motorul mai mare te ajuta sa castigi timp in principal, ci nerespectarea limitelor de viteza in localitati. In localitati se castiga timp per total, acolo vezi soferi cu Logan 0.9 dar cu statie care ti-o iau inainte. Respect decizia celor care isi asuma cheltuieli mai mari cumparandu-si un motor de 3.0, dar nu inteleg parerile astea talibane de genul: "ce e sub 6 cilindri, nu e bmw".
    5 points
  2. Cu aspectul revanzarii pot fi de accord; mai usor se vinde un 2l decat 3l in Romania. Dar cu aspectul impozitului nu pot fi de accord. Cine isi asuma achizitia unei masini premium gen seria 5, ar trebui sa aiba o situatie financiara pt. care cateva sute de euro pt. impozit sa nu il deranjeze prea tare. Iar daca din interior, motorul de 2l diesel este aproape imperceptibil, din exterior nu suna prea bine. 6 cilindri de pe 3l diesel este totusi altceva si suna altfel in ture. Poate exagerez , dar eu nu pot concepe un BMW fara 6 cilindri.Ma gandesc la E34 cand a aparut in 88; era cu 4 motorizari L6 benzina si una diesel L6. E vorba de o traditie de zeci de ani cu L6. Chiar daca trendul actual este de downsizing, eu personal pe un seria 5 nu vad ca potrivit un motor de 2l.
    3 points
  3. Da...trebuie sa recunosc; daca din exterior 520d f10 categoric nu sune prea bine, in interior am ramas surprins sa nu imi dau seama ca motorul este un l4 diesel; nu se auzea la relanti mare lucru si nici vibratii nu pot spune ca am perceput. Poate am fost eu prea subiectiv mai devreme in dorinta de-a-mi sustine punctul de vedere. Dar acelasi motor N47 nu mai e asa silentios pe E90. Vizavi de impozit, raman la idea ca 2200 e o nimica toata pt. a te bucura 365 de zile pe an de un altfel de motor pe o masina la care din start daca ti-o achizitionezi, trebuie sa iti asumi un anume buget de cheltuiala cu intretinerea.Totusi este o masina premium clasa mare. Si pana la urma cred ca in fiecare stat capitalist, luxul se impoziteaza in plus. Chiar daca multi romani sustin ca statul roman nu face nimic pt. ei in schimbul taxelor platite(pare un obicei national), cunosc romani repatriati din tari din vest care spun ca in Romania este foarte convenabil vizavi de taxe si impozite. Eu personal ii sunt recunoscator statului roman pt. ca am beneficiat de invatamant gratuit si ca datorita pregatirii oferite am o slujba.
    2 points
  4. Cum puteti recomanda Giulia si sa spuneti ca este peste Bmw?. Alfa sunt masini stricacioase, se devalorizeaza repede iar ca si calitate, sa fim seriosi...Interiorul ala e plin de plastice ieftine si zgomotoase. Eu nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, insa nu cred ca faceti comparatii corecte. Ultimele Alfa Romeo au fost un dezastru...de ce credeti ca Giulia este altceva?
    2 points
  5. Personal n-am incredere in Alfa Romeo....au de recuperat multi ani. 156 dezastru, 159 dezastru fiabilitate ciuciu .. vedem si cu giulia.
    2 points
  6. mai oameni buni, omul vrea sa bage in seria 5 cat intr-un renault clion nou, ceva mai accesorizat. ce sens au discutiile astea despre motoare de 3-4-15 litri capacitate cilindrica??!! cand vrei sa iei masina de 13.500 euro, ce crezi ca poti lua?! el trebuie sa se gandeasca la chletuielile ulterioare achizitiei si la multe alte lucruri pt a nu ii fi masina un calvar cand vrei sa fii "rafinat", asa cum spuneti voi, scoti 100.000-500.000 euro din buzunar si iti iei masina. Cand vad cum vorbeste lumea aici de parca toti am fi manageri pe wall street invatati cu Rolls Royce
    2 points
  7. Daca crezi ca principalul argument in favoarea unei motorizari mai mari si mai puternice e viteza cu care poti sa mergi sau timpul pe care poti sa il economisesti te inseli amarnic. Poti sa mergi si cu un 2.0 diesel mult peste limita de viteza si mult peste limita de siguranta, nu-ti trebuie 3+ litri pentru asta, dar nu aia e ideea. Ideea e ca fiecare accelerare, fiecare depasire, chiar si mersul la "croaziera" e o experienta mai placuta cu un motor mai mare, mai puternic, mai rafinat. Un motor mai mare si mai puternic condus lejer iti ofera un confort, o siguranta si o satisfactie Eu conduc 340i si nu merg nici ca in turul decisiv intr-o cursa de F1 si nici mai tare decat as fi mers cu un 318d. Din contra, nu prea m-am intalnit pe drum cu vreun 320d / 520d care sa nu ma depaseasca de parca era el intr-o cursa de F1. Dar ma rog, nu are rost discutia. Fiecare o sa argumenteze ca ce are el e cel mai bun. Cel mai bine e ca initiatorul sa testeze / incerce diferite motorizari si sa aleaga ce i se potriveste lui cel mai bine, nu ce i se recomanda.
    2 points
  8. Daca e sa pui problema asa ai putea spune ca un Seria 5 sau chiar un BMW in general nu are rost / nu e rational, cand un VW sau un Ford iti satisface la fel de bine nevoile. O masina de genul asta nu ti-o iei ca e rational sa o iei, ci o iei ca iti place si ca ti-o doresti. La fel se poate spune mai departe si despre un motor mai mare. Nu ai nevoie de el si nu e rational, dar iti place si ti-l doresti. Daca tot iei o masina premium, e pacat sa nu o iei si cu un motor mai de doamne ajuta, parerea mea.
    2 points
  9. Va salut, Intentionez sa imi schimb masina. Am un BMW E60 Facelift 530xd full din 2007. Masina merge foarte bine insa are aproape 300.000 km. Pentru ca fac multe drumuri in afara dar la fel de multe in oras, zilnic, m-as orienta la ceva mai micut si mai sprinten, adica la un seria 3. Imi va lipsi cu siguranta confortul, scaunele de seria 7, etc, dar F10 mi se pare barca si nu vreau, iar pentru G nu am bani. Vreau motor in 6 cilindri, clar, de 3 litri. As trece si la benzina de aceea ma uitam si la un 340i sau poate fi si 335i modelul fara facelift. Daca consuma foarte mult, atunci ma orientez catre 335d sau 330d . Nu tin neaparat sa fie F30 facelift, nu mi se par mari diferentele, important e sa fie masina ok. Vreau pana in 100.000 km. Motorul asta al meu nu prea mi-a facut probleme, insa uneori il simt greoi in traficul din Bucuresti, probabil ca e prea mare pentru asta si cutia de generatie veche. Pe de alta parte, am nevoie sa si traga cand ies afara cu el. Am citit diverse opinii depsre consum la 340i sau 335i foarte variate. As putea trai cu un 15% in oras si 10-11 in afara, insa am vazut pe aici niste discutii cu cifre trecut de 20...ceea ce ma cam sperie. Asadar, vreau pareri de la cei care au aceste masini, atat diesel cat si benzina. Va multumesc!
    1 point
  10. poze aici: https://postimg.cc/gallery/Yw6M60Y Este editia Pure Balance de la e89: culoarea Alb perlat din fabrica (mineralsilberweiss metallic), iar scaunele sunt maro. Suspensie reglabila pe duritate conform modurilor Comfort sau Sport. Jante pe 19, cauciucuri aproape noi, cumparate acum un an. Masina a stat in garaj toata iarna, adunat apoi cu perioada pandemiei, deci uzura cauciurilor este sub 5%. Sunt Michelin Sport Pilot 4S. Are elemente interioare M de fabrica: schimbator, volan, pedalier. Keyless entry si start. Functie start/stop Faruri adaptive cu xenon iDrive Senzori fata-spate HDD 20Gb Bluetooth basically in afara de cutie automata are cam toate optiunile pe care le putea primi o masina din 2011-2012 163.000 km Dar pentru ca are 9 ani, are si defecte. 3 la numar, toate vizuale: parbriz crapat pe partea pasagerului, ciobitura de vopsea pe bara fata, fix intre rinichii de BMW, si ciobitura de vopsea pe oglinda dreapta, toate defectele fiind de la pietre. Am pus si poze cu defectele. Masina se poate vedea in Bucuresti sau Popesti. pentru verificare optiuni, WBALL31000E748333 (i-a fost facut chiptuning la Ginel in Buzau, a scos 236 CP si 360Nm pe dyno.) pretul este de 14800 euro tel 0726113803
    1 point
  11. Legat de momentul de achizitie, stiam ca in ianuarie februarie e cel mai bine de cumparat, iar de vandut, spre sfarsitul verii...
    1 point
  12. 3.0 are si el problemele lui, mai pleaca cuzinetii la plimbare, asta inseamna alt motor. si la 3.0 pica distributia...Eu zic ca 525 e cea mai buna optiune. Personal nu accept sa platesc 2200 ron impozit statului roman. Ce face statu pt mine de banii astia?? La mumu. Si asta oricat de multi bani as avea. Sunt chitros.
    1 point
  13. Ai ĂŽncheiat cum trebuie, "pĂŁrerea mea"Oare de ce au mai montat cei de la BMW și motor de 2.0d pe mașina lor premium, pentru cĂŁ pĂŁrerea ta e etalonul?Revin, suntem diferiți și avem nevoi/așteptĂŁri diferite.
    1 point
  14. Seria 5 fara un motor de 3.0 e lenes. Vei simti nevoia de putere in anumite situatii. Impozitu e insignifiant daca ne raportam la ce diferente (putere, cuplu, feeling) sunt intre un 2.0(fie el si biturbo) vs 3.0d Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Ia-Ăâşi o scoda nouĂŁ. BMW nu se meritĂŁ.
    1 point
  16. Bridgestone are sigur anvelope RFT XL - Turanza 005 si Driveguard, de exemplu.
    1 point
  17. Pt. o masina premium gen seria 5 care poate cere anual cateva mii de euro pt. intretinere corespunzatoare, cateva sute de euro pt. impozit e o nimica toata. Nu se compara motorul de 2l, fie el si cu 2 turbine, cu cel de 3l diesel din punct de vedere al rafinamentului si puterii. Un seria 5, o masina grea, merita un motor de 3l. Plus ca impozitul este o cheltuiala previzibila, nu e ceva imprevizibil ca o problema tehnica care te poate surprinde cand nu te astepti cu o cheltuiala serioasa. Iar motorul de 3l este parca ceva mai fiabil decat cel de 2l. Si pe mine ma bate gandul sa trec inspre un F10 in jumatate de an. Prima optiune ar fi 530d , a doua 528i(3l N53).
    1 point
  18. Depinde foarte mult si de modul in care vei utiliza masina. Daca vrei o masina de familie cu care sa circului regulamentar, sa ai o rezerva bunicicã de putere si cuplu, un impozit foarte decent (200 lei) si un consum foarte bun, atunci ia 525, chiar xDrive (merita iti spun din experienta). Dacã vrei un motor mai rafinat, cu un sunet mult mai frumos, in 6 pistoane, cu un impozit anual de 11 ori mai mare decât precedentul, atunci ia 530. Nu lua in calcul diferenta de putere dintre 525 si 530. Stage 1 o rezolva dacã vrei putere in plus, dar iti garantez din experienta ca 218 Hp/450Nm Îti sunt arhisuficienti dacã vei circula regulamentar cu masina si nu numai. Ma uitam zilele trecute pe autostrada la indicatiile Sports display-ului 525-ului meu ( F11 xDrive): in viteza a 8-a, ACC activ-130 km/h, masina plina, 2100 RPM, 30 cai putere utilizati si 130 Nm....q.e.d... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Eu am auzit altceva de Talisman. Singura mașina la care ii crapĂŁ ambreiajul la 40000 km. Și sunt multe cazuri de genul asta.
    1 point
  20. Cine-i ofticosu' de-a dat la gramada cu minus?!?! Cred ca asta e fan infocat diesel si nu suporta faptul ca unora le plac benzinarele. Altfel sa-mi trag una de inteleg un astfel de comportament. Intelegeam ca primesc doar eu cu minus ca recomand 2litri in contextul in care toti vorbesc de 3litri, dar cand aproape toti primim minus, e clar oftica undeva.
    1 point
  21. Sau mai poti astepta varianta de pe G20 sa mai scada, 340xi are 374 de cp la noi. Pe SUA se vinde doar cu tractiune spate si 382 de cp parca.
    1 point
  22. Massa si-a prelungit contractul Pilotul brazilian Felipe Massa ºi-a prelungit contractul cu Ferrari pânã În 2012 ÎnÞelegerea precedentã fiind scadentã la sfârºitul acestui sezon, a anunÞat scuderia italianã. Massa si-a prelungit contractul "Sunt fericit cã mi s-a oferit ocazia de a pilota pentru Ferrari Încã douã sezoane ", a declarat Massa. "Dorim sã aducem dovezi de stabilitate pentru viitor, punând preÞ pe o pereche de piloÞi valoroºi, fãrã egal În privinÞa talentului, rapiditãÞii ºi abilitãÞii lor de a lucra Împreunã pentru binele echipei", a afirmat conducãtorul scuderiei, Stefano Domenicali. Prelungirea ÎnÞelegerii brazilianului pune capãt speculaÞiilor potrivit cãrora el ar fi urmat sã fie Înlocuit de polonezul Robert Kubica de la Renault. Coechipierul lui Massa, spaniolul Fernando Alonso, are contract cu Ferrari tot pânã la sfârºitul anului 2012.
    1 point
  23. Chiar presupunand ca Giulia e superioara unui F - o cumperi, si cand s-a stricat ceva unde o repari? Doar la reprezentanta, nu? Cat dureaza sa aduca piesele pentru ea? Ca sigur n-au pe stoc, la cele 20 cate se vand pe an la noi. Nu mai vorbesc de mod-uri, upgrade-uri si asa mai departe. Si in plus, pare ca italienii tot n-o nimeresc cu fiabilitatea: https://www.caranddr...ability-update/ https://www.topgear....r-auto/report-9 https://www.cnbc.com...-ti-review.html
    0 points
  24. Tare consumul de pe 335 xD. Eu vroiam sa-mi iau un 335xi dar m-am cam inmuiat cand am auzit de consum....imi zicea cineva ca-i arata si 32 la mers sportiv in oras.
    0 points
  25. Consum de F30 335xd 2014, pe ultimii 8000 km. Oras + afara + autostrada + mers sportiv + mers calm, de toate. Masina are 1700 kg goala.
    0 points
  26. Da, chiar este un consum ok. Eu am acum 13 in oras si nu am performantele unui 340i. Ma surprinde faptul ca astepti un consum mai mic pentru automata. Eu stiam ca automata consuma mai mult cu 1 litru in general.
    0 points
  27. Ca fost posesor de F10 525, dpdv putere, iti pot spune ca este mai mult decat suficient. Totusi, ia in considerare posibilele probleme alea 525-ului, si ma refer aici la distributie (de care vad ca esti constient) si turbina mica. Daca iei o astfel de masina, asigura-te ca problemele astea sunt rezolvate. Daca iei in calcul un motor de 3 litri, ajungi in final sa te gandesti ca ai putea la fel de bine sa iei 535, daca tot platesti impozit-ul. Eu as alege si acum tot 525, tocmai pentru ca nu consider ca seria 5 e o masina cu care sa faci curse, iar 525-ul este o masina cu suficienta putere comparat la TCO.
    0 points
  28. 100% agree cu colegul. Si chiar ma surprinde faptul ca sunt multe pareri rezonabile pe acest thread. Tin minte ca am cerut o parere acum ceva timp si ajunsesem la concluzia ca daca nu imi iau motor 3.0 si dotari full, practic mai bine nu mai ies pe strada de rusine. De multe ori trebuie sa ne ajustam achizitia la realitatea economica (cu totii avem un buget pentru masina, indiferent de 'avere') si la nevoile personale. Eu, in cele din urma, mi-am luat un F10 520d, modest spre mediu dotata si pentru banii pe care i-am dat, m-am simtit foarte bine cu ea. Singurul lucru care-mi lipseste, versus masina de la birou, este Carplay-ul. In in rest am realizat ca ma pot simti perfect confortabil fara acele 'must have'-uri pentru care as fi scos din buzunar inca 3-4K EUR, lejer, fara vreun impact major in satisfactia mea de zi cu zi.
    0 points
  29. Intre 525D cu motor de 2.0L si 530D , te gandesti prima data la diferenta de impozit adica vreo 200 lei vs 2200 lei . Nu sunt sigur ca pentru o masina de 13 mii euro o sa vrei sa platesti doar impozit anual aproape 500 euro .
    0 points
  30. Toate masinile au avut probleme de genul, crede ma ca exista si Bmw si Mercedes unde a picat kit ambreiaj la 10.000 km sau mai puțin, ĂŽnsĂŁ asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca generalizam. Am lucrat la Renault Dacia 3 ani jumate, sunt mașini foarte bune fata de ce gasesti pe piata la alți producĂŁtori, materialele interioare mai slab calitative, motoarele nu asa puternice, ĂŽnsĂŁ sunt mașini bune. Si da Talisman e o mașina buna la fel ca si celelalte, e limuzina de la Renault, adicĂŁ cea mai confortabila, cea mai mare, cea mai luxoasa.
    0 points
  31. Renault este o masina buna, personal am avut Laguna 2 1.9 dci, clio symbol 1.4 mpi, clio symbol 1.5 dci, acum mai am megane 4 1.5 dci si un fluence 1.5 dci din 2012 Nu a fost un caz in care una din ele sa se strice....niciodata. Bine clio 1.5 dci care era al tatalui meu , pe la 200.000 km s-a blocat egr-ul ( revzovat prin curatare) si schimbat 2 injectoare, na fiind din prima generatie de 1.5 dci erau probleme cu spanul de la pompa de inalte. Masina a fost vanduta cred ca are peste 300.000 acum si tot merge. Laguna 2 am vandut-o in urma cu multi ani cuiva din braila, a mers cu ea pana s-a rupt distributia originala pe la 270.000 km, a facut-o si merge si azi... Confirm problema cu macaralele de la geamuri dar doar pe fluence si megane 3 Sunt masini foarte fiabile, nu ofera prea multe in variantele normale , basic o clima / tempomat etc dar se gasesc si versiuni de top care aduc plus. In alta ordine de idei Talisman e o masina reusita, cica ar fi fost proiectata / dezvoltata de mercedes in schimbul motoarelor care mai echipeaza unele mercedesuri..
    0 points
  32. ia cu incredere un 340i, cei 2 cilindri in plus merita toti banii, dupa parerea mea; pur si simplu trage impecabil pe toata plaja de turatii; da, e putin overkill, in 99% din cazuri probabil ar fi suficient 330i, dar acel 1% face diferenta despre consum - eu am F31 340i si imi consuma 15-16 medie exclusiv in Bucuresti (in era pre-covid, acum am medie 13-14 la suta), si 9-10 afara mers agresiv, sau 7-8 mers lejer (90-100 pe DN si 110-120 pe autostrada); chiar am facut un experiment pe Bucuresti - Pitesti, am scos medie 6% la pompa dus intors, mers cu 100kmh, eco-pro+cruise control, are ~1300 ture in viteza 8 cu viteza medie 160 pe acelasi drum am avut consum mediu 11%
    0 points
  33. 330i cu motorul B48 de 2litri nu te intereseaza?!?! Are 252CP si stiu ca s-a pus de prin 2015, deci pe facelift il vei gasi. Am mers cu G20 cu acelasi motor putin revizuit in sensul ca aici are 258CP si am ramas surprins de cum se misca. Eu cel mai probabil pe acest motor voi merge la urmatoarea masina si tot seria 3 doar ca va fi seria G, G21. Pe de alta parte este si destul de fiabil, nu prea gasesti probleme comune asa cum a fost cu N20-ul de pe 328i. Vei avea impozit si asigurare decente, plus consum destul de OK. Fata de 525d-ul meu de 218CP, acel 330i era peste la capitolul viteza, sa nu mai spun de feelingul pe care ti-l da benzina prin turatiile ridicate. Tragea belea de la 4000rpm pana 6000 si ceva. Eu zic sa faci un test drive cu acest motor.
    0 points
  34. Ăsta e motivul pentru care m-am lĂŁsat pĂŁgubaș și am renunțat la retrofitul ĂŁsta. Știu cĂŁ nu le folosești la maxim, poate chiar deloc, dar mi se pare aiurea sĂŁ pierzi ceva din pĂŁcate. Iar cablaj nou și toate cele nu cred cĂŁ face nimeni. La urmĂŁtoarea mașinĂŁ. Aia e.
    -1 points
  35. 340i xdrive manual, consum ~15 in oras, ~8 afara. Automata probabil consuma ceva mai putin per total. Nu mi se pare deloc de speriat consumul pentru o masina de 1.6 tone cu tractiune integrala permanenta. E consum de hot hatch FWD cu 2.0 Turbo.
    -1 points
  36. Pai din cate am citit aici pe forum, in afara de distributie (care trebuie schimbata obligatoriu) si pernele de aer de pe spate + compresor, nu sunt probleme super mari la modelul asta. Adica nu vad ce ar putea sa crape si sa coste super mult. Acum toti prietenii incearca sa ma convinga sa aleg totusi un A6 combi aceeasi generatie (cica este mai sigura alegerea si cu mai putine surprize). Dar eu nu ca Batman, vreau BMW. Probabil am ramas eu nostalgic de la E46-le care m-a servit fara repros si fara surprize neplacute. Si avea saraca 400000 km cand am vandut-o. Mai era si benzina pe deasupra. Eu intodeauna am asociat Audi cu VW. Si avand 2 masini noi de firma produse de VW si conduse doar de mine in ultimii 6 ani, m-am convins ce inseamna o marca non premium
    -1 points
  37. Daca doar ai auzit nu-i pb...multi zic ca e f reusita masina.Minusarii la mumu
    -1 points
  38. Diferenta de impozit este considerabila chiar daca nu e totul. Uitasem sa spun si ca intretinerea unui 3L este diferita de intretinerea unui 2L. Pe urma revanzarea unui 3L fata de un 2L...
    -1 points
  39. Faptul cĂŁ ĂŽți cumperi un seria 5 cu 2.0d nu ĂŽnseamnĂŁ NEAPĂRAT cĂŁ nu ĂŽți permiți 500 euro anual pt impozit. Poate unii considerĂŁ cĂŁ nu e rațional sa plĂŁtești suma asta pt impozit, din moment ce 184/190/218 cp ĂŽți satisfac nevoile la fix. Vorbesc despre cazul meu: am luat un f10 de curând, și am cochetat și cu ideea unui 3.0d ( asumandu-mi impozitul, consumul in plus, ĂŽntreținerea mai mare ) ĂŽnsĂŁ concluzia a fost cĂŁ nu are rost/nu e rațional, modul ĂŽn care conduc eu și tipul de trasee efectuate se potrivesc la fix motorului de 2.0d. Când conduci cu un bebe ĂŽn mașinĂŁ și motorul de 2.0d e prea mult Concluzia e cĂŁ suntem diferiți și avem nevoie diferite.
    -1 points
  40. Pare de SUA, acolo o fi buba..
    -1 points
  41. in vara viitoare vei gasi un 330i cu ~25k euro (e pacat sa iei 320i pt diferenta de 1500-2000e la bugetul tau), cu ~60:100k, dotata ok, ~2 ani
    -1 points
  42. Atunci cred ca o sa mai astept putin. Eu oricum mai am o masina pe lista de la rivali
    -1 points
  43. Cred ca depinde cum se simte fiecare in masina lui cand e vorba de motor versus taxe si comfort.pentru unii merita pentru altii nu. Personal am luat 3.0 pentru drumuri lungi si ca vibratiile si zgomotul sunt reduse. Cine conduce prin oras nu vad viabil un seria 5 si nici atat diesel. Ca si un feedback ca posesor de 3.0 pot spune ca placerea excursiilor este mult mai mare. Ma refer la comfort, comportament pe autostrada, si faptul ca la destinatie ajungi mai odihnit si mai incantat de cum a ost drumul in comparatie cu motorul de 2.0. Ca si minus as spune despre amenzi si suspendarea permisului. Dar per total este o experienta mult mai placuta. LE: In folclor circula o legenda despre 3.0 cu 2 turbine ca sunt mai predispuse la probema cu pierderea ungerii si cuzinetele care se invarte. Cel cu o turbina ar fi mai longeviv urmat cel cu 3 turbine. Dar nu este nimic demonstrat stiintific.
    -1 points
  44. Posibil sa fie de la chederul de la parbriz. Verifica masca de la stergatoare sa stea lipita de partbriz si sa nu fie distantata si sa intre apa pe sub ea si apoi sa ajunga in masina.
    -1 points
  45. Cred ca in principiu am expus amândoi aceiasi idee legatĂŁ de utilitatea unui 3.0 vs 2.0, dacĂŁ e sa ne raportam la traficul din jur. Eu am fost depĂŁșit si de unii cu Logan, dupĂŁ cum am zis mai sus. Ce am punctat la final e ca nu ĂŽnțeleg superioritatea cu care unii se RaporteazĂŁ la un 2.0 de parca ar fi râșnița suprema. Unii nu sunt in stare sa accepte ca exista argumente raționale in a lua un motor de 2.0.
    -1 points
  46. salut, eu am un x3 2d (190cp). Sunt multumit de puterea masinii, noi mergem de regula 4 peroane cu bagaj in ea, 2 adulti si 2 copii. Deci cred ca 525 poate fi suficient. In plus poti face un test cu cel doua. Am cumparat masina la 100 mii de km app, 28 mii euro , Cu exceptia unei probleme ce putea fi rezolvata cu muuult mai rapid daca cei de la Bavaria stiau cum sa o abordeze(masina era in garantie) , in 2 ani de cand o am / 45 de mii de km nu am avut nicio problema.
    -1 points
  47. Daca nu sta lipita de parbriz, intra apa pe sub ea, prin aeroterma si ajunge in masina. Exact cum ai aratat.
    -1 points
  48. Aberatii! Giulia e NET superioara oricarui F motorizare si dotari similare din ORICARE punct de vedere. Paul are dreptate cu sportivitatea, dar nu numai la asta. La tot! Ergonomie, suspensie, design interior/exterior, etc etc Cea de mai jos spre exemplu umileste M3 din orice pozitie https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GDeXZ.html#8c8d283756
    -1 points
  49. interesanta alegerea. s-o conduci cu placere. vad ca ai ramas la categoria SUV. esti multumit de alegere ? iti mai vin ganduri pentru ceva mai agil si sportiv ?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.