Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/20 in Posts

  1. Salut, Am revenit in familia BMW cu un M5 F90, o masina care mi-a adus aminte de ce m-am indragostit prima oara de aceasta marca. Masina e premium selection din 2019 cu aprox. 4000 KM. Poze : https://www.flickr.com/photos/nyhctrip/albums/72157715547915473 Am numai cuvinte de lauda pentru acest model si apreciez in mod deosebit systemul M-Xdrive. Cu acest model cred ca au gasit reteta perfecta pentru un seria 5 M. Strict legat de seria5 , acesta inainte de toate este un luxury sedan , si mai apoi o masina sportiva. felicitari BMW.
    7 points
  2. Banuiesc ca pornirea motorului (mai ales la rece) o faci pe benzina, senzorii de oxigen sau sondele lambda nu impacteaza pornirea si devin operationale cand se incalzesc ~ 300 grade temperatura ce se obtine relativ rapid cu ajutorul unui heater integrat in senzor. Cat timp e motorul rece oricum amestecul e mai bogat pt a facilita incalzirea rapida si operarea la temperatura nominala si asta inseamna din nou ca se "ignora" de catre ECU citirea senzorilor de oxigen si ajungerea la raportul ideal aer/benzina de 14,7:1. Am inteles din posturile anterioare ca ai schimbat si bujiile plus bobinele (defecte). Presupunand deci ca pe parte de aprindere (bujii, bobine) totul ok ar insemana ca si alimentarea cu benzina sa fie in parametri, deci de verificat pompa benzina, filtru benzina si injectoarele. Ce as sugera in primul rand (daca deja nu ai facut-o) e sa schimbi filtru de benzina ce are integrat si un regulator de presiune urmat de verficarea pompei de benzina. Injectoarele de obicei nu pica asa de usor fiind destul fiabile insa o curatare cu ultrasunete poate imbunatati comportamentul atat la rece cat si la cald in sarcina. Acum dupa schimbarea sondelor lambda (btw ce model ai ales?) mai ai erori noi generate respectiv stocate in ECU? O alta sugestie ar fi sa incerci sa izolezi sursa problemei mai intai folosind motorul exclusiv pe benzina. Din posturile tale observ ca tu ne relatezi simptome in functionare atat pe benzina cat si pe gaz. Personal as zice ca nu faci decat sa iti complici situatia Nu zic neaparat sa renunti la instalatia de gaz ce o ai deja pe masina insa ar trebui sa separi la nivel de investigare a defectelor gazul de benzina.
    2 points
  3. Asa suntem noi romanii, ne place sa ne uitam in ograda altuia si sa comentam. E treaba fiecaruia ce face cu banii lui, am mai zis-o. Acum cine nu-si permite un bmw nou nu trebuie sa-si ia unul sh cu multi km , trebuie sa-si ia skoda ford etc?? Sa nu uitam ca sunt si oameni pasionati de acest brand fara putere financiara? Doar nu suntem in Coreea de Nord unde numai elitele au voie sa aiba animale de companie.(vis a vis de o stire de ieri). Hai sa o lasam mai moale si sa incercam sa-i ajutam pe cei care vor sa-si ia un bmw nou/sh cu sfaturi / opinii pertinente. Stiu ca si eu am recomandat altceva in afara de bmw dar daca platitorul vrea bmw,.. il ajutam.
    2 points
  4. Pentru initiator, eu zic sa iti iei ce masina iti place si sa nu mai stai dupa forum ca nu mai cumperi in veci. Fiecare are parerea lui, experianta lui, norocul sau nenorocul lui. Orice model are unele defecte dar nu majore. Poate la anul pica bomba atomica. Viata e prea scurta ca sa stai sa intrebi in stanga dreapta. Fiecaruia ii place una si nu ii place alta. Mie personal mi se pare de prost gust sa pui tot ce faci la masina ca si intretinere pe forum. Cand ai schimbat ulei si cand ai pus anvelopele de iarna, etc. dar imi place cand cineva are un proiect cu masina.
    2 points
  5. Edit si eu sunt un prost care a cumparat 2xforduri noi, cash de la tiriac, FF3 1.6 ecoboost - aprox 21.000 euro in 2013 si in 2015 Cmax 17.000 euro. La focus am pierdut mult la revanzare dar c-max-ul l-am vandut in dec 2019 cu 11000 eur la 85.000 km. Puteam sa-mi iau la orice bmw de banii aia... Oricum in momenutl de fata mi-as permite sa zic un seria 3 nou, nu cash dar cu un avans de 50% si restul prin finantare dar personal consider ca nu mai sunt vremuri de asa ceva, plus ma gandesc la valoarea de revanzare. Si mai e o chestie, eu imi schimb masina la an, ma plictisesc repede de ele. Asa ca mai bine imi fac damblaua cu o masina pana in 200.000 km, nu orice tigaie. Si poate nici nu pierd la revanzare.
    2 points
  6. Sigur ca la spartura mare, lichidul va iesi pe evacuare . Dar o mica parte tot vor ajunge in admisie( ca si in cazul unei sparturi mici) , de unde si pericolul sa ia foc in anumite conditii de amestec - de acolo si recall-ul .
    2 points
  7. Pai daca am 430k km trebuie sa o inlocuiesc, daca pe la 300k km am schimbat toata suspensia, fara bratele din fata, schimbat diferentialul si pompa de motorina, rulmenti spate.. Turbina schimbata (tot preventiv)? Motorului nu i-am schimbat inca injectoarele.. (curand, dar doar pentru ca vreau sa stiu ca, curge motorina cum trebuie pe acolo); nici macar vestitele simeringuri nu i-au fost schimbate - e prea batran sa merite investitia; motor M47. Acum doua zile schimbat ventilator bord. In fiecare an masina are parte de o testare pentru noxe si frane si lumini si tot ce trebuie. Nimeni (autoritate) nu mi-a zis ca nu e buna... Masina o folosesc in fiecare zi si se va bucura de tot ce cred ca se uzeaza inainte de a se uza. Nu am scros ca sa ma laud, am scris ca sa "acopar" ce am zis mai sus. Nu este genul de masina pentru "masina mea" aici dar mecanic cred ac sta bine, inca! Va rog sa nu disecati acel inca prea mult ca nu are rost. ;) Nu dati cu piatra, dar chair ma gandeam ca unui E90/60 ii sta bine sa devina cat mai multe "de epoca", ca sunt ultimile carora nu li s-au stricat des motoarele.
    1 point
  8. Pai atunci dupa 2 ani / 150000 km aruncam masina. Scump mai ales daca dai 40.000 euro pe un3-er nou...bicicleta.
    1 point
  9. @coco, Primul set de placute spate m-a tinut 37.500. Al doilea m-a tinut 44.500 Primul set de placute fata m-a tinut 42.000. Pe al doilea nu l-am schimbat inca, masina avand 82.700km six in line face o greseala, in sensul ca pe G-uri nu iti da nimic estimativ asa cum era pe F-uri. la G-uri ai senzorul si dupa ce uzura ajunge la senzor, mai faci 5000km. Doar daca uzura este ajunsa la senzor, abia atunci iti arata pe Idrive ceva, altfel fiind blank. deci nu schimba nimic. eu am plecat in concediu unde am facut 4011km iar uzura pe spate era ajunsa la senzor. pe idrive imi arata autonomie de 4.700. m-am intors din concediu si am schimbat placutele si discurile.
    1 point
  10. A zis cineva ca nu e voie sa-ti iei bmw si ca trebuie sa-ti iei ford? Nu despre asta e vorba aici, sa nu exageram. Doar ca din pacate adevarati pasionati de marca sunt putini si ei sunt si capabili sa intretina masinile. Cei mai multi sunt doar atrasi de marca (ceea ce e diferit) si nu iau in considerare aproape niciodata costurile de intretinere. De-aia vezi masini care merg cum merg, cu jumate de masina anulata, reparata cu piese mecanice SH si asa mai departe.
    1 point
  11. Pentru curatare se foloseste sistemul “coji de nuca”. Pretul variaza cree intre 300-400 ron, pana la vreo 1500 la reprezntanta. Timpul nune foartenlung
    1 point
  12. Cum puteti recomanda Giulia si sa spuneti ca este peste Bmw?. Alfa sunt masini stricacioase, se devalorizeaza repede iar ca si calitate, sa fim seriosi...Interiorul ala e plin de plastice ieftine si zgomotoase. Eu nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, insa nu cred ca faceti comparatii corecte. Ultimele Alfa Romeo au fost un dezastru...de ce credeti ca Giulia este altceva?
    1 point
  13. Termenul e 3-5 zile lucratoare (si se respecta),iar transportul e 20 sau 25 lei, in functie de optiune
    1 point
  14. mai oameni buni, omul vrea sa bage in seria 5 cat intr-un renault clion nou, ceva mai accesorizat. ce sens au discutiile astea despre motoare de 3-4-15 litri capacitate cilindrica??!! cand vrei sa iei masina de 13.500 euro, ce crezi ca poti lua?! el trebuie sa se gandeasca la chletuielile ulterioare achizitiei si la multe alte lucruri pt a nu ii fi masina un calvar cand vrei sa fii "rafinat", asa cum spuneti voi, scoti 100.000-500.000 euro din buzunar si iti iei masina. Cand vad cum vorbeste lumea aici de parca toti am fi manageri pe wall street invatati cu Rolls Royce
    1 point
  15. de ce dezinformezi? termenul la bavauto este de 3-5 zile si transportul este fix 20 roni....
    1 point
  16. Pt mine masina e timpul meu liber...o surubareala mica, o spalare, mai un retrofit...bani aruncati )))) Masinile noi nu-mi plac, nu prea am ce sa fac cu ele, nu-mi dau batai de cap ))))))) Bine un seria 5 nou m-ar coafa...dar deh n-am "timp" )
    0 points
  17. Nici eu nu stiu. Oamenii care au exprimat in acest versus intre 2 litri si 3 litri chiar sunt super ok. Doar ca deseori mai discut in afara forumului cu oameni care imi atrag atentia ca de ce nu am reglaj electric fata/spate la scaune(le am doar pe restul electrice), cum de suport instalatia audio standard, cum de am motor asa mic etc. Ei stiu ca masina a fost luata de noua si a lor luata la un sfert de mil de km, dar totusi se identifica neajunsuri la mine. Totusi, parca se vorbea in batjocora aici despre motoarele de 2 litri si am expus in postarea anterioara mai pe larg cum stau treburile. Revenind la subiect, este evident ca ii este suficient 2 litri cumparatorului si tot evident ca si cu motor de 2 litri va lua o masina pe la aproape 250k km cu multe probleme, spre capat de viata. Solutia buna ar fi un f30, pe care il gaseste sub 200k km in banii lui sau o solutie si mai buna ar fi o Skoda Octavia 3 pe la 50.000km dar da, nu poti fi domn cu f30 sau, mai ales, cu octavia de saraci
    0 points
  18. Nu Cei care vor sa para altceva isi iau sh-uri obosite, inclusiv de 3 litri. Aia vor sa aiba sigla pe capota, aia sunt un soi de cocalari. Cine vrea masina, isi ia inclusiv de 2 litri, fie noua insa nu premium, fie sh premium de 1-2-3 ani vechime si putini km. Restul sunt doar amuzanti. Cu cat masina este mai veche, mai accesorizata, cu multi km si motor mai mare, cu atat, de regula, cumparatorul este mai imbecil, mai cocalar si cu sula mai mica. Cu cat te tii mai figurant, cu atat esti de fapt vai de capul tau. Nu exista sa spui ca vrei motor de 3 litri ca este mai rafinat, mai silentios, mai sigur in puterea livrata si sa tot faci mofturi, cand la final cumperi masina in care unul s-a tot slobozit si a transpirat 150k km...fie ea si cu motor de 3 litri
    0 points
  19. Aberatii! Giulia e NET superioara oricarui F motorizare si dotari similare din ORICARE punct de vedere. Paul are dreptate cu sportivitatea, dar nu numai la asta. La tot! Ergonomie, suspensie, design interior/exterior, etc etc Cea de mai jos spre exemplu umileste M3 din orice pozitie https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GDeXZ.html#8c8d283756
    0 points
  20. N am avut niciodata cont pe softpedia daca e nemultumire mi se poate innapoia ce e al meu si se returneaza toti banii + platesc eu transportul tur-retur 1. racitorul a fost curatat profesional +supapa ca noua + a fost testat . 2. galeria s a curatat f.bine ,ca au mai ramas f.f. putine urme ,poate no problem ,banii retur rapid .
    -1 points
  21. MĂŁ aștept sĂŁ se toarne cu minusuri, dar pânĂŁ nu ne ĂŽnvĂŁțĂŁm minte sĂŁ cumpĂŁrĂŁm doar de la magazine/service, doar cu facturi și garanție scrisĂŁ și sĂŁ evitĂŁm "oferte" obscure pentru 50 lei ĂŽn plus nu știu de ce ne mai mirĂŁ ceva de genul. N-am dovezi cĂŁ așa a fost sau cĂŁ face omul ceva dubios și nici nu insinuez asta. N-am nimic cu nimeni; ĂŽnțeleg cĂŁ nu ne scĂŁldĂŁm ĂŽn bani și BMW nu e o mașinĂŁ ieftin de ĂŽntreținut, dar mai trebuie sĂŁ ne și asumĂŁm câteodatĂŁ alegerile. Nu e ceva normal sĂŁ deții un BMW, la fel cum nu trebuie sĂŁ fie un standard sĂŁ ai un autoturism. Culmea și eu am apelat de multe ori la diverși de-a lungul timpului. E ĂŽnsĂŁ un sport de care ĂŽncerc sĂŁ mĂŁ las. Nu e ușor, dar voi ĂŽncerca mĂŁcar. Recondiționare/reparație mai ales ĂŽn era consumerismului exagerat va fi pe cale de dispariție cel mai probabil.
    -1 points
  22. Chiar presupunand ca Giulia e superioara unui F - o cumperi, si cand s-a stricat ceva unde o repari? Doar la reprezentanta, nu? Cat dureaza sa aduca piesele pentru ea? Ca sigur n-au pe stoc, la cele 20 cate se vand pe an la noi. Nu mai vorbesc de mod-uri, upgrade-uri si asa mai departe. Si in plus, pare ca italienii tot n-o nimeresc cu fiabilitatea: https://www.caranddr...ability-update/ https://www.topgear....r-auto/report-9 https://www.cnbc.com...-ti-review.html
    -1 points
  23. Paulica, nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca traiesc din amintiri sau clisee, probabil ca asta e capacitatea ta intelectuala. Ia-ti alfa si lasa-ne.
    -1 points
  24. Nu fac pe psihologu', ci ma refeream strict la recomandarea altor marci pe un forum BMW. Pentru asa ceva sunt forumuri generale. N-am vazut la Audi, si nu cred ca pe un forum Alfa Romeo e vreunul sa indemne pe altcineva sa cumpere BMW, de ex. Cred ca daca citesc aia postul asta se p**a pe ei de ras. Gen, omul a cerut o parere referitoare la achizitia unui G20 si unii ii recomanda Alfa sau Renault, MAI ALES, intr-un topic unde autorul este destul de clar asupra a ceea ce vrea sa-si cumpere.
    -1 points
  25. -1 points
  26. @Mircea, cand iei masina noua trebuie sa o tii cat mai mult pt ca apoi iti calculezi cat ai pierdut la revanzare si te frustreaza.
    -1 points
  27. +1 , aceeasi parere. Mai ales cand e vorba de masini facute dupa 2010. Si nu e vorba ca masina e terminata atunci, ci ca e foarte probabil sa ceara reparatii scumpe si / sau dese. In plus, diferentele intre marcile premium si celelalte se micsoreaza in punctele importante (performante dinamice, confort de baza - clima, scaune incalzite, etc). Deci o masina de genul Ford, Skoda, VW, Toyota poate fi o alegere foarte decenta cand bugetul e limitat. In plus, te poate scuti de bataie de cap cu intretinerea si sa aiba un TCO mai bun. Dar sunt constient ca nu toata lumea gandeste la fel, ca altfel n-ar mai fi piata pentru masinile cu > 200k km ..
    -1 points
  28. Mirciulica, daca tine de intelect sa iti iei BMW, sunt pline strazile de intelectuali d-astia. Nu-ti face griji pentru ce fac eu. Daca mai e nevoie de alte clisee sau povesti nemuritoare de la bunici incoace, poti sa intervii oricand, nu te supara pe mine acum. PS: Legat de discutia de mai sus - am avut probleme cu doua bmw-uri < 100.000 km si al treilea, un F30 - n-a avut inca probleme - dar pe mine m-a lasat rece ca experienta. La fel de bine putea fi Audi sau Mercedes, experienta BMW e atat de stearsa acum incat incep sa ma indoiesc ca mai merita intretinerea comparativ cu alte branduri. Ce incerc sa spun e ca nici BMW nu fac minuni de masini, fiabilitatea nu e un atu si nici experienta de condus nu mai e aceiasi. Dar fiecare cu ce-i place - cum am zis, un test drive e mult mai concludent decat ce spun eu sau povestile lui Mirciulica de cand era mic. PS2: Daca ai de ales intre F si G, as lua G-ul. Sunt f multe argumente pentru G si doar unul pentru F - pretul mai mic.
    -2 points
  29. Toffefe, fiecare are realitatile proprii. Ce vorbim noi aici este doar sa ne aflam in treaba. Tu ai spus maxim 5 ani/150.000. Eu am spus 3 ani/100.000km pt ca poate castig 5 lei in plis fata de tine. Tipul care abia a deschis topicul cu M5-ul pe "masina mea" va spune ca daca masina nu costa 100.000, se sterge cu ea la fund. Altul care e milionar, va spune ca suntem toti 3 prosti. Ideea este ca nu exista o reteta a lucrurilor, toti oamenii in esenta avand aceleasi nevoie si satisfac din ele atat cat pot si in functie de cat de rationali sunt
    -2 points
  30. Ryoraul, Nu am spus ca trebuie dus la remat, insa nu am sa pot pricepe in veci de ce si-ar lua cineva o masina cu 200.000km. Ok, o cumperi la 100.000km si mergi cu ea pana la 300.000, atunci sunt ok cu asta. Bine, nu am nimic impotriva ca cineva sa isi ia orice doreste, chiar daca eu nu pricep sensul. Dar sa bagi o suma maricica sa cumperi o masina la capatul vietii(peste 200.000km), doar ca sa scrie BMW pe ea, trebuie sa fii dintr-o anumita categorie de oameni. Foarte frumos, asa cum exemplificam, poti lua o Octavia buna si aproape noua de banii aia. Nu, nu am avut niciodata masina cu mai mult de 165.000km. Am mai spus si in alte ocazii: am platit in toamna lui 2007 suma de 18.250 euro pe un Ford Focus nou, desi lumea ma scuipa ca arunc banii, in loc sa imi iau seria 3 sau Audi A4 sh. evident, 99% dintre membrii de aici tot prost ma considera ca am dat banii aia pe ford focus in loc de bmw. @coco, nu m-am luat de Skoda, ci am dat-o exemplu pozitiv. Tie nu iti cad epoletii, insa altora le cad si prefera sa dea banii pe o masina la capatul vietii doar ca sa scrie Bmw pe ea.
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.