Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/24/20 in Posts
-
Dintr-un vechi si foarte prost obicei, cand merg pe strada obisnuiesc sa ma uit la masinile parcate. In ultimele luni am observat ca se intalneste din ce in ce mai des un model de anvelopa usor de recunoscut dupa desenul "artistic" al profilului, catre marginea exterioara: Este Tigar UHP. Nu am nimic de rau de spus despre Tigar. Este un producator de anvelope din Serbia, parte din grupul Michelin, ale carui produse se incadreaza in segmentul "economic". Dar am observat ca aceasta anvelopa este de mare succes in Romania. Am vazut-o pe surprinzator de multe BMW-uri de productie relativ recenta - in special serie 3 F30, serie 5 F10, chiar si Z4 E89. Am observat ca este populara si printre posesorii de Audi sau Mercedes. Curiozitatea m-a impins sa caut opinii despre Tigar UHP. Este greu sa gasesti pareri obiective. Exista insa un test realizat profesional care arata fara echivoc ca, la franarea de urgenta, Tigar UHP are comportament "de duzina" pe asfalt uscat si aproape dezastruos pe carosabil umed: Test franare vara 2019, comparatie intre 53 anvelope diferite M-am obisnuit deja cu gandul ca, in vremurile actuale, a te afisa cu un BMW a devenit ceva la fel de fundamental cu a purta chiloti. Dar a ajunge sa faci economie la sange alterand major limitele de siguranta ale masinii, consider ca este stupid. Intre un set de Tigar UHP si un set de anvelope din clasa mid-range (ca sa nu ne intindem pana la premium), diferenta de pret probabil este in jurul la 100 Euro. Insist, per set. Este mai nimic, raportat la perioada tipica de viata a unui set de anvelope. Va rog, chiar daca sunteti innebuniti dupa desenul benzii de rulare si vrajiti de pret, orientati-va catre anvelope mai performante, pentru BMW-ul vostru. Daca nu vi le permiteti, atunci mai bine economisiti de la chiloti. Nu o sa vada nimeni ca va lipsesc chilotii. Dar 7m in plus, pentru a opri masina de la 80 Km/h, pot face diferenta intre viata si moarte.10 points
-
Pe tine te fu-e grija din cauza frustrarilor acumulate in timp, exprimate destul de clar si pe topicul tau cu masina. Asta e ceea ce esti, te roade f mult cine cu ce se imbraca, incalta, ce masina conduce X sau Y. Trecand peste asta, tu dai exemplu intr-o fabrica, ca ai cunoaste cativa zeci de oameni, care prin prietenia lor nemarginita fata de tine, ti-au dat raportul veniturilor lor (toti 30-40). Nu numai ca suna absurd, eu n-as avea tupeul romanesc sa intreb cat castiga fiecare, dar in acelasi timp nu reprezinta realitatea. Realitatea simplificata e cea pe care ti-am prezentat-o, 2500 e salariu mediu net, iar ca sa castige 4 sau chiar 5000 net un inginer (indiferent de domeniu) tre sa fi lucrat zeci de ani in domeniul ala. Asta e de fapt realitatea. Discrepanta nu e atat de mare ca la noi, unde salariul mediu net e 3000 ron, iar un IT-ist din cluj are 3000 eur, iar un doctor la fel, 2-3000 eur. Adica, cu alte cuvinte, si la noi media e data de aia multi si prosti, cum zici tu, deoarece sunt f putini cu salarii exprimate in mii de euro. Si de-aia e relevant, pentru ca puterea de cumparare se face la o medie, nu se face media la aia 2-3 pe care ii stii tu.3 points
-
Daca stau sa iti caut toate postarile, si frustrarile, si refularile... sincer mi se cam rupe, dar deja de 1-2 ani ti-am citit prea multe prostii. Pai si atunci, pe ce te bazezi? Pe nimic. Un doctor in germania abia are 4-5000, in niciun caz oamenii din fabrica aia despre care vorbesti. Repet, daca nu esti in cunostinta de cauza, vorbele tale nu au nicio baza. Pana la urma e treaba fiecaruia ce face... (macar bine ca sunt noi anvelopele alea chinezesti). Masina ta, nu e nici macar a ta.. asa ca hai s-o lasam balta. Exista pe naiba. Media venitului pt milioane de familii e 5-5500 eur. Hai sa nu mai continuam, ca degeaba iti aduc statistici, cand tu aduci povesti...2 points
-
Da, cu piesa la schimb iti scade maxim 20-30 de procente din pretul piesei noi, iar piesa veche o reconditioneaza ei si o vand altuia ca noua si tot asa. Stiu caz concret la un Mercedes ML a avut platite piese si manopera de perne si compresor Airmatic, a primit garantie 2 ani la lucrare. La cateva luni iar s-a defectat sistemul, pe garantie au mai schimbat cate ceva, la alte cateva luni aceeasi problema - raspunsul - nu se ofera garantie la piesele deja schimbate o data pe garantie1 point
-
Repara si recondiționeazĂŁ orice cutii manuale de Bmw?, la un E60 N47 eram curios daca pot sa schimbe prin ea cam tot ce trebuie sa mearga ca noua si sa nu mai aibĂŁ jocul ala maneta de schimbator si sa stea fixa, sa nu se mai miste in mers. Multumim de numĂŁr!1 point
-
Am sa imi spun si eu parerea, scurt si la obiect. Cred ca oricare dintre noi am fi procedat la fel, asta e primul impuls, sa repari.Pt ca masina are doar 60k mile si e motorul f intretinut.Si te doare sufletul de ea! Esti clientul perfect, om de buna credinta, bun platnic, vaca de muls. Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca unica solutie e sa cauti un motor sh bun, in mintile lui.Asa vei scuti timp si bani. As vrea sa nu am dreptate, dar motorul ala nu va merge in veci cum mergea la inceput. Imi pare tare rau de ceea ce ti s a intamplat sincer.1 point
-
Raspunsul asta cred ca il primeai in orice reprezentanta, nu doar BMW. Totul se schimba, nimic nu se repara. Bine ca ai reusit sa rezolvi problema asta e cel mai important.1 point
-
@ Doky - clar nu-i intereseaza . Pt BMW e profitabil sa vanda o cutie de viteze . In plus ar trebui cumva sa admita ca modelul ala de cutie are probleme . Planned obsolescence si planned failure , pe langa rateurile tehnologice destul de dese par sa fie politica BMW in ultimii 20 de ani .1 point
-
Da, in Belgia te costa ceva franciza, insa ai garantia ca ridici masina in 3-4 zile de la Jorssen de exemplu. Fara comentarii si certuri intre asigurator si service1 point
-
Bine ca ai scapat ieftin si ai rezolvat! Multumim ca ne-ai relatat problema si solutia!1 point
-
1 point
-
Depinde de anul productiei. G02 MY 2019 si 2020 are intradevar noua distanta intre prezoane, dar MY2018 are inca cea veche, compatibila cu F25-26.1 point
-
Odata cu generatiile G, a schimbat si BMW prinderile intre prezoane la 5x112, din ce am citit pe net o sa fie un standard in industria auto. De asemenea, s-a schimbat si latimea jantelor, acestea fiind din ce in ce mai inguste, spre ex: cele mai late jante ce le poti pune standard pe X7 sunt de 9.5J Aici gasesti cam tot ce vrei despre rotile BMW: https://www.wheel-size.com/size/bmw/ Le poti pune pe F-uri si invers, insa iti trebuie flanse, nu stiu daca se merita neaparat.1 point
-
Salut. Din cate stiu F25/F26 au prindere 5x120 (5 prezoane la 120mm distanta) pe cand G02 are 5x112. In plus jantele au alta latime si alt offset. Imi pare rau pentru vestea proasta.1 point
-
tu ai zis ca cei care au 8000Eur, ca venit pe familie, pe luna nu-si permit BMW si ca aia iau Passat, eu la asta ma refeream ca e o aberatie, pentru ca la un astfel de venit o chirie de 600Eur cu asigurare inclusa(desi e mai mica la un BMW de 60Kk Eur) si-o permit si cei cu 4-5k Eur pe luna venit pe familie, asta daca normal nu mai are si rate la casa sau altele. Ca poate aia nu-si iau BMW ca sunt ei educati in asa fel incat sa nu epateze sau for whatever reasons or avea ei, asta e alta poveste, dar matematic vorbind isi permit foarte usor unul. E oricum mult mai facil acolo sa il iei cu conditiile lor de creditare, oricum prea putini sunt cei care le iau cash, cei care dau cash 60-70k Eur aia deja sunt in alta liga, nu in aia de 8k Eur/luna. Pe de alta parte, asa cum reiese si din statistica pusa de tine ta vedem bine care e in DE media salariala, cu toate ca e cel putin de 2.5 ori mai mare ca la noi insa e departe de cei 8k Eur, bineinteles ca exista si ei ca altfel nu am avea o asa medie, dar cu siguranta aceia isi permit BMW si nu faptul ca nu au bani ii retine sa-si ia astfel de masini ci mai degraba din cu totul alte motive.1 point
-
Nimeni nu modereazĂŁ aici? Sunt nspe discuții fĂŁrĂŁ legĂŁturĂŁ cu ce vrea inițiatorul și fĂŁrĂŁ nimic constructiv. Concurs care știe mai multe pe orice subiect. M as aștepta la niste sancțiuni. Scuze dar nu m am mai putut abține și sunt sigur ca sunt ĂŽn asentimentul multora. continuați astfel de discuții ĂŽn privat.1 point
-
98% din masinile cu origine SUA / Canada vandute la noi sunt daune totale1 point
-
Paulica, nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca traiesc din amintiri sau clisee, probabil ca asta e capacitatea ta intelectuala. Ia-ti alfa si lasa-ne.1 point
-
1 point
-
Iti recomand Icom Next Original + Adaptor fibra original si esti mai linistit Daca erai din zona mea te puteam ajuta1 point
-
Eu,de câțiva ani,numai pirelli Si iarna,Michelin,depinde de oferte Sunt foarte mulțumit de raportul pret/calitate Nu i ĂŽnțeleg p astia cu riken si alte ghene,pai le schimbi odatĂŁ la 3-4 ani,nu cumperi zilnic anvelope,ce dreq.0 points
-
Eu folosesc landsail 588, iar la anul la vara vreau sa pun noul model quilini sau ceva de genul si mi se pare foarte ok, pe site ul postat de 535 au 3,9 review aceste 588 UHP. Au costat 1080 lei noi, le am folosit din 2016 de când am luat mașina si voi merge tot asa. Am mai spus si pe alte topicuri, am luat pentru vreo 6 mașini de la R16 pana la R20 aceste 588 pentru amici si toți au fost multumiți. Au clasele A-B sau B-B cu 69 db parca. Am mers 30k km cu ele si mai au vreo 3 mm ( schimbate fata cu spatele de la un an la altul). Eu ĂŽnțeleg si știu ce ĂŽnseamnĂŁ anvelope premium ĂŽnsĂŁ pentru mine personal prefer anvelope chinezești ĂŽnsa testate si sa fie ok, daca nu erau ok sau ma deranja orice poate as fi trecut la premium, ĂŽnsĂŁ efectiv nu m a deranjat nimic. Pe iarna am bridgestone blizak ( 750-800 lei anvelopa noua era la vremea aia), ĂŽnsĂŁ mi au picat bine in pret si de aia le am luat.0 points
-
0 points
-
EU NU RECOMAND DELOC ICOM NEXT ORIGINAL + ADAPTORUL DE FIBRA!!! este o porcarie si va merge la fel de greu precum merge si pe OBD. ICOM NEXT ORIGINAL + adaptorul de fibra = o combinatie foarte proasta !-1 points
-
Mai Mik, Eu asta tot incerc sa spun si insist. Nu discutam de medie. Dar peste tot in lume, sunt oameni mai instariti si stau cuminti, isi fac calcule. Eu vorbeam la misto ca nu au bani. Evident ca au, insa sunt calculati, realisti, fara nevoi similare cu ale romanilor de a parea mai interesant la volanul mercedesului Eu mereu am postat impotriva deciziilor oamenilor se a se arunca la masini vechi, care cer costuri, care se defecteaza, care sunt complexe si greu de intretinut. Inteleg perfect ca fiecare face ce vrea...Deseori si eu ma mir ca nu stiu de ce imi bat capul si intru in astfel de discutii-1 points
-
Sunt niste pnarame de anvelope ... decat Tigar mai bine Continental sau Michelin sh cu o vechime de 1-3 ani , dupa o perioada fac zgomot de zici ca ai rulmentii dusi ... nu recomand Sunt ieftine si daia vezi multe masini echipate ... de ex un Tigar pe 16" e 170-200lei iar o anvelopa de calitate ajunge pe la 300lei sau mai sus , decat Tigar mai bine Barum ... asta ca exemplu zic ... si atentie mare ! majoritatea testelor sunt cumparate Dar !! Tigar e ceva mai bun decat cele din china sau cele din rusia si mai ales decat cele reconstruite/resapate ! Sunt foarte multe anvelope bune la un pret decent , de ex Fulda sau BFGoodrich sau Kleber-1 points
-
WOW foarte bun subiect de discutie, sunt perfect de acord cu tine 535 Daca ne-am intalni la o poveste pe tema asta cred ca am discuta pana la anul ... Acum o luna in Sibiu la Hornbach in parcare era un 730d f01 cu anvelope allseason chinezesti, nu mai retin brand-ul, dar mi-a iesti in evidenta pentru simplu fapt ca si eu am obisnuinta sa ma uit la rotile masinilor de pe stada Pe langa Tigar o anvelopa Barum este lux, multi nu realizeaza ca anvelopele se aleg in functie de sportivitatea/dinamica masinii.-1 points
-
Salut ! La un e46 fl din 2004 . Am urmatoarea problema . Acum 2 saptamani am schimbat racordul flexibil . Se auzea un suierat si parca tragea aer fals dar tragea bine . Masina si a revenit din suierat dar acum nu mai trage Ăâ˘i cand accelerez si este in treapta tot trage aer fals . Cand accelerez pe liber nu se aude cĂŁ trage aer fals . Zici ca este o masina de 100 cp . Nu imi mai dau seama cand intra turbina . Acum cateva zile am schimbat aeroterma si a trebuie sa dau admisia jos ( am clapetele anulate ) . M am uitat la furtunul de intercooler si cand accelerezi se intareste dar am observat ca in partea de jos unde se imbina cu teava este depusa mazga si acolo unde zic ca se imbina nu am colier deloc. Vreau sa va zic ca atunci cand aveam racordul spart tragea cum trebuie .Ceva pareri? Multumesc mult Trimis de pe al meu Redmi Note 8 Pro folosind Tapatalk-1 points
-
@pimp, Nu ma roade nimic si nu am nicio frustrare. Ma tin in banca mea cu felul cum imi decurg lucrurile, indiferent cum pare ca le expun pe aici. Nu am intrebat pe nimeni niciodata ce castiga. Am folosit regula de 3 simpla. Si tinand cont de asta, cred ca i-am subevaluat f mult. Nu ma fu-e grija, insa nu pot sa nu reactionez cand vad cum se "ingroapa" lumea de dragul bmw-ului. Si sunt la asentimentul alora care fac mistocareala bmw-ului si a treningului, de asta mai mentionez cateodata de chestiile astea, despre felul cum se imbraca lumea la volanului distinsului bmw de 200k cu anvelope sh chinezesti. Suplimentar, nu mi-am propus sa fiu popular pe aici si exprim lucrurile in felul in care le gandesc, desi stiu ca astfel atac deciziile majoritatii colegilor de forum Eugen, nu fac astfel de confuzii si stiu cum e impozitarea. Doar am aratat in linii mari ca exista o patura extrem de groasa de nemti instariti care nu isi permit bmw ca romanii.-2 points
-
Pai fac parte din pachetul remap+dpf off, peste 250.000 km ireali, articulatii+amortizoare varza; nu neg ca sunt conducatori auto care nu stau sa analizeze marci, profile, review-uri, ci pur si simplu merg la vulcanizare si cer cea mai ieftina optiune, si au incredere in sfatul celor ce monteaza, la fel cum sunt multi conducatori auto ce conduc fff prevenitv, si nu chiar la limita.Poate si preturile sunt ff bune, si marja de profit este interesanta pentru cei ce monteaza, si piata e inundata de aceasta marca. Iar testele privind anvelopele sunt subiective din punctul meu de vedere, am rulat pe aceeasi masina hankook, continental si nexen, iar ceea ce era prezentat in review-uri nu era fff concludent, cel putin dpdv zgomot la rulare (masurat cu o aplicatie pe telefon pe acelasi sector de drum, viteza, anotimp, conditii meteo, inaltime profil), consum sau rezistenta la uzura....ca sa nu mai vorbesc ca nu am simtit diferente sesizabile la condus pe ud, din contra, anvelopa noua, cu profil complet a fost intotdeauna superioara celei uzate. Oarecum este laudabil ca sunt totusi anvelope noi, si nu vorbim de sh, cu dot 20/2014. Mi-ar placea sa vad in trafic controale ce masoara profilul anvelopei, eu mai vad cum ruleaza unii cu niste slick-uri de toata frumusetea.-2 points
-
Mai pimp, tu ai intrat pe dex sa vezi ce inseamna cuvantul "frustrat"? In fond, de ce ti se pare ca te-as fi jignit?! Eu nu am considedat ca e o jignire faptul ca ma consideri "frustrat". E opinia ta despre mine. Putem considera ca ne-am caracterizat reciproc. Pur si simplu tu esti in incapacitatea intelectuala de a intelege ce scriu si pt ca nu am baut cerneala, mi-ai adus aminte de niste personaje. Da, sa se stearga de catre un moderator, ca e un non sens.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00