Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/31/20 in all areas
-
In niciun caz nu e o masina slab dotata! Masina are dotari medii - cutie automata, lumini ambientale, senzori parcare, piele Dakota, clima digitala (nu rozete cum mai vezi la unele F30), volan sport, pilot, jante pe 17, navigatie MARE, incalzire in scaune, etc. Mai uitati-va pe Autovit sa vedeti ce cheliciuni gasiti mai ales la F30 facelift - manuale, navi mici, scaune panza, rozete, faruri halogen, etc (niciuna sub 12-13.000). Later Edit: Sunt curios ce dotari trebuia sa mai aiba acea masina ca sa nu fie comparata cu Loganul de "cunoscatorii" fini de pe acest forum: HUD, memorii la scaune, trapa, Harman Kardon, keyless entry si alte dotari ESENTIALE fara de care domnii distinsi de mai sus nu pot trai? Probabil E60, Astra H, seria 5 din 2009 facut dauna totala si alte avioane erau full fara piele...7 points
-
Salut Am postat aici sa aflu si eu o parere de la posesorii BMW , sunt in cautarea unei masini si na ca tot omu intreb si eu pe cei care au un BMW Mai ce sa zic , mai am in curte o mazda cx7 2011,un volvo XC 90. 2017 chiar de la un logan nu vin cu toate ca nu am ce sa reprosez nimic in privinta loganurilor3 points
-
In primul rand dpf-urile de pe BMW sunt dintre cele mai reusite dpf-uri. In randul 2 regenerarea se face si daca ai o bujie sau 2 arse pe tester, asta pentru colegii de mai sus. Nu am vazut dpf de bmw sa fie infundat total la 200k km, reusesti recordul asta doar daca mergi 200k km numai in oras si subturat. Ce nu stiti voi este ca toate dpf-urile de pe bmw au o numaratoare inversa in soft care numara frumusel km parcursi de la 250mii pana ajunge la 0, cand ajunge la 0 iti apare tie tot frumusel eroarea in bord. Tot ce trb sa faci e sa intri in ista si sa ii dai replacement DPF si din clipa aia incepe iarasi numaratoarea inversa de la 250 mii km. Stai linistit si nu te mai stresa atat ca dpf-ul ala iti pica de tot pe la 500k km asa ca nu are rost nici sa il cureti si nici sa il schimbi. Iar faza cu dpf off e o idiotenie fara margini ( din clipa aia chiar ca devine “tigaie”) Mai scoate masina la drum lung din cand in cand ca asa ii place si incearca sa te obisnuiesti sa ai mereu o turatie de 2000 rpm minim, chiar si atunci cand schimbi treptele ( excluzand prima treapta). Astfel protejezi si turbina si ai cuplu instant. Si inca o chestie legata de turbina pt cultura ta generala: turbina “intra” indiferent de turatie, atata timp cat pe galeria de evacuare sunt gaze3 points
-
@ bimmer - multumesc ! Mi-e cam lene sa caut , ca sa dau tot peste "pareri" de pe forumuri , ca in link-urile tale . Poate ca sunt si niste fapte certe acolo, dar se refera la uleiul Shell Helix si nu neaparat la uleiul shell de BMW. Stii, pe la inceputul anilor 90 cand am inceput sa posed si sa conduc BMW, foloseam ulei Castrol, ca asa era recomandat de BMW - nu era ulei "orignal" BMW , pentru ca nici nu exista atunci asa ceva . Oricum era ceva mult mai bun decat uleiul Castrol "original" BMW de prin anii 2000-2010. In mod similar , probabil ca uleiul Shell "original" BMW nu e cel mai bun ulei pe care Shell ar putea sau il faca pentru norma asta. Si mai cred ca uleiul "original" BMW este doar ata de bun , incat sa treaca motorul cu bine peste durata de viata (considerata de multi 200k km) - in conditiile in care si schimburile se fac la 30k km . Uzura programata si lipsa reliabilitatii e una din politicile "de succes" ale BMW in ultimii 20 de ani. In plus un ulei ieftin , vandut scump, aduce profituri mari aftersale pentru BMW . Pana la niste link-uri cu niste teste oficiale ale unor laboratoare recunoscute in bransa, raman la parerea ca Mobil 1 ESP e mai bun decat Castrol sau Shell "original" BMW .2 points
-
Am completat pachetul, daca tot am schimbat farurile, cu un set de proiectoare LED OEM. Azi mi-am bagat nastul si le-am montat / codat singur. Pana acum, totul pare in regula. Ramane sa mai verific daca pot activa si functia de cornering doar din codare. Daca ar mai trebui ceva module suplimentare, le las asa. :pinch: Vreo idee daca se poate doar din codare?2 points
-
Salutare la toata lumea! Acesta este primul meu DIY si l-am facut pentru a-i ajuta si pe altii care intampina sau vor intampina problema cu inchiderea centralizata la E90 citind pe internet ca asta ar fi ”boala” lor. Pe scurt, problema mea era: usa de la pasager fata nu se mai descuia deloc, iar de incuiat doar cateodata. Am vrut sa schimb incuietoarea cu totul, dar inainte am incercat sa o desfac in speranta ca poate fi reparata si am putut face acest lucru, urmarind urmatorii pasi. Pozele nu imi apartin in totalitate. Pasul 1 - Demontarea fetei de usa Pentru a da jos fata de usa, prima data am scos trimul de la usa pornind de la stanga la dreapta cu o unealta de plastic sa nu se zgarie. Dupa ce sa desprins am tras usor de el pana s-a defacut tot http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/1_zps7pifqch1.jpg A urmat plasticul exterior al manerului: http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/3_zpsvuguhvuv.jpg Iar in final am scos cele 4 suruburi Torx de 20 http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/4__zps2aorrnnm.jpg Dupa care am tras usor de fata usii pana s-a desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/6_zpsnqkhqkox.jpg Dupa am scos de pe fata usii prima data lampa de la picioare http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/lampa_zpss6y1jm5n.jpg Cablul de la incuietoare ce este actionat de manerul din interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/7_zpsxxjqlysu.jpg Difuzorul http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/8_zpstp0f752w.jpg Si conectorul pentru butonul geamului. Pasul 2 - Scoaterea incuietoarei Pentru a avea acces la incuietoare se dezlipeste, eu am dezlipit aproximativ jumatate, buretele de protectie de pe usa. dupa care am desfacut cablul de la manerul exterior, am bagat mana in usa si am tras tare de cablu. Asa arata un interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/9_zpsrz80prvq.jpg Dupa care am scos conectorul incuietoarei si am desfacut cele 3 suruburi, Torx 30, ce tin incuietoarea pe usa, doua pe lateralul usi si unul pe fata usii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/10_zpsclcviw1x.jpg Dupa ce am eliberat incuietoarea, pentru a o putea scoate am defacut piulitele, de 10mm, care tin suportul geamului. Suportul doar trebuie dat un pic intro parte, nu scos de tot, deoarece nu ai loc sa scoti incuietoare. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/11_zpsnpualttk.jpg Dupa ce am scos incuietoarea afara, am desfacuto sa vad ce e inauntru. Pasul 3 - Desfacerea incuietoarei Am desfacut cele 1 surub Torx 20 de pe lateralul incuietoarei si am tras tare de partea metalica pana sa desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/12_zps8of7qxcg.jpg Dupa am desfacut cele 4 suruburi Torx 20 si am desfacut clemele de pe lateral iar incuietoarea s-a desfacut http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/13_zps9sszy02s.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/14_zpsl4e2fhkz.jpg M-am uitat peste motorase si am vazut ca motorasul de deasupra se ocupa cu inchiderea masini si l-am scos afara. Prima data am scos ansamblul care se afla deasupra rotii galbene, dupa care si roata si asa am putut scoate motorasul. Mare atentie la arculetul de sub mecansm ca o sa sara. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/arculet_zps0z19ulby.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/15_zpsccz1cea0.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_1_zpsnkll4ani.jpg Am desfacut motorasul si am observat ca era ars, nu am facut poza dar era ca in poza http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/17_zpsuo3uhhhq.jpg Pasul 4 – Inlocuirea motorasului Dupa ce am vazut care este problema, am comandat de pe ebay un motoras identic, doar ca fara melcul acela de angrenare a rotii si l-am inlocuit, nasol a fost ca a durat in jur de o luna pana a venit din china. Acestea sunt specificatiile motorasului si asa arata cel nou. Au fost in jur de 10$ doua motorase cu tot cu transport http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/18_zpsrt5addvt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/19_zpszhgyk9sa.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/20_zpsahcfwwjb.jpg Partea mai grea a fost sa scot melcul dar am folosit procedura din pozele acestea lovind cu putere patentul pana a iesit melcul de tot afara, fiind foarte tare intepenit, totusi avand grija sa nu stric melcul ca am mai avut nevoie de el. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/21_zpsgch7smg3.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/23_zpscgskev5h.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/24_zpsbbuwrh7p.jpg Cand am vrut sa pun melcul pe motorul nou am observat ca nu se intepeneste bine, iar rotorul motorului vechi avea niste zimti pe el, atunci m-am gandit sa fac si eu niste zimti pe rotorul motorului nou, cu o dalta ascutita bine. Acest lucru a fost benefic si am intepenit melcul pe motorul cel nou foarte bine, deoarece a intrat fortat fiind nevoit sa il bat cu un ciocan de plastic pentru a nu deteriora melcul. Distanta dintre melc si capatul rotorului trebuie sa fie de 4mm, altfel nu are loc in incuietoare si nu se poate invartii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_2_zpsnnhmdz8n.jpg Pasul 5 – Montarea inversa Dupa ce am verificat ca motorasul functioneaza pe incuietoare, am facut aceleasi operatiuni in ordine inversa, iar acum inchiderea functioneaza foarte bine, deocamdata nu am avut probleme cu ea. Sper sa va fie de folos! Daca cineva are nevoie de explicatii mai multe i le pot oferii fara nici o problema! Nu stiu de ce dar nu arata toate pozele1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca e cazul sa te ingrijorezi, dar poti sa-l tii sub urmarire . Ai test in ISTA pentru senzorul ala - la partea de plauzibilitate iti compara presiunea aratata de senzor cu presiunea atmosferica, cu motorul oprit . O sa observi repede daca senzorul nu e in regula.1 point
-
Pai da, daca se compara cu un seria 5 sau 7 o fi fara optiuni, dar la ce cheliciuni sunt pe piata cu rozeta la clima, chiar are destule dotari. Na, nu toti vor "5 butoane" .1 point
-
ce trebuie schimbat... intrebarea asta trebuia pusa inaiante sa cumperi masina.... acum o sa schimbi , ce e nevoie sa schimbi.1 point
-
Vasc0zitate mai buna la rece si la cald pentru ulei folosit 7-10k km . Masurat de mine cu dispozitiv de ala cu curgere comparativa . Culoare mai putin inchisa la uleiul folosit , uleiul "se simte" mai bine la "pipait" (frecat intre degete) , motor mai silentios . Desigur sunt determinari empirice , dar experienta de mecanic ma face sa afirm ce am afirmat . BTW, am doua masini cu motor N47 pe care pot sa fac comparatii . Si am spus ca nu ma pronunt daca vascozitatea e optima pentru pornire, dar sigur e mai buna pentru functionare . Desigur, se gasesc teste pe net care sa confirme sau infirme - cautati singuri cei ce nu sunteti de acord cu ce afirm .1 point
-
Lasa Darius, sa nu se inchida topicul. Ca maine cand ai sa vrei sa pui un nou update, va trebui sa deschizi alt topic.1 point
-
Gata, cu afirmatia asta, ti-ai pus tot forumul in cap )) Ideea e toti am fost in situatia ta la un moment dat. Acum 13 ani, prima mea masina a fost un 318i. Un benzinar are infinit mai putine probleme, si e mult mai ieftin de intretinut (chiar daca consuma mai mult). In 4 ani cat am avut-o, nu stiu daca am bagat in ea mai mult de 200 eur pe an. Crede-ma ca si de aveai 2000 eur pe luna, schimbarea DPF-ului te ustura. @toffefe Cand esti tanar si stai poate cu parintii, banii pe care ii faci lunar nu sunt pt supravietuire. Sunt pt diferite distractii, mofturi.1 point
-
Explanations:) Masina a fost adusa in 2017 din Belgia, de o firma, cu 280.000 km la bord si cica “un angajat” i-a dat inapoi la 150.000 “din greseala”. Eu am cumparat-o in 2018 cu 152.000 km in bord si pentru ca nu aveam nici istoric RAR la indemana pe vremea aceea, nici Car Vertical, iar masina arata ca noua si mai era si cabrio, am cumparat-o fara sa pun la indoiala kilometrajul. De o saptamana insa am aflat ca a fost masluit, masina avand acum 164.000 in bord, caci eu am tratat-o ca atare, iarna in garaj, vara cateva drumuri la mare si cam atat. Treaba este ca masina in continuare arata si merge ca de 100.000 km, nicidecum aprox 300.000, iar alt Z4 cu acest kilometraj nu am gasit pe tot internetul. Pun la dispozitie raportul Car Vertical, pe mail sau sms (unde in afara de km, nu mai apare nimic care sa puna semne de intrebare) si in link aveti si istoricul afisat la RAR. https://postimg.cc/yDdrDMkw Iar pretul scade la cel mai mic ever pt un E89 turbo, in caz ca se incumeta cineva: 11.800 euro1 point
-
Atatea pagini si inca nu s-a ajuns la concluzia ca cel mai important este sa respecti norma, nu neaparat o marca anume de ulei? Respecti norma si schimb la ~15mii si n-ar trebui sa fie probleme pe partea asta. Ah sa nu uitam, foarte important, orice fel de ulei ati pune, asta nu anuleaza uzura produsa de 200-300-500mii km. Fata mare n-o mai faceti!1 point
-
1 point
-
))))si eu m am uitat mai devreme si nu am vĂŁzut nimic special ĂŽnsĂŁ am tĂŁcut din gura )0 points
-
In Bucuresti, dupa parerea mea, un service bun independent sunt baietii de la Service T.e.a.m. Merg la ei de un an si ceva, cu diferite chestii si mereu au fost super ok. Si nici nu te jecmanesc ca altii. Ba mai mult, eu eram chitit sa schimb distributia anul trecut (pitici pe creier) si seful de service de acolo mi-a zis, dupa ce a ascultat masina, sa stau linistit, ca nu e cazul. Daca voia sa-mi ia banii, ar fi tacut, pur si simplu.0 points
-
In afara de farurile led ce dotari vezi? Doar cand vi de pe logan intaleg sa vezi o astfel de masina dotata...0 points
-
Salut o parere despre masina asta , este c-am ieftina la ce dotari are https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GCgJK.html0 points
-
"Detin un E90 2005 163 CP" "pana la urma lucrez in Romania pe un salar de 20 milioane," vinde-l, la 2000 ron nu e nicio rusine sa conduci Logan. Nu ti-o zic cu rautate, dar 2000 ron e mult prea putin, imagineaza-ti ca ai de schimbat discuri+placute pe fata si o revizie, cu cele mai ieftine piese a plecat jumate de salariu. Mai platesti niste facturi si apoi 30 de zile ce faci? foamea?-1 points
-
bmw softdiesel , fara turbina si dpf este ceva gen fiat bravo si din cand in cand mai descifram din pomul de craciun din bord cate o heroglifa, pretul primeaza si eu trebuie sa ma simt prost ca merg cu gume noi runflat made in china...-1 points
-
Si atunci, nu ti-ai trecut deloc prin minte ca daca prietenii tai cu E90 au DPF OFF, poate si de aceea motorul tau NU ajunge la 5000 rpm?? In termeni populari filtru DPF practic e UN DOP avand gauri foarte foarte dese sa previna poluarea noastra a pietonilor, si a altora care au nevoie de oxigen nu noxe de masina.. Practic, acest filtru permanent va fi un dop pe teava de esapament! Doar ca atunci cand e gol si regenerat motorul ajunge la 4500.. cand e aproape plin probabil la 3000. (Eu rar conduc in turele alea pentru ca nu vad rostul la diesel..) ..Totusi ar trebui sa iei in serios faptul ca eliminand flitru printr-o forma sau alta INTRI IN ILEGALITATE. Practic fabricantul fiind fortat de lege sa puna acest filtru scoate pe poarta fabricii o masina corespunzatoare conditiilor puse de LEGE! ...tu in schimb iti dai voie sa modifici sistemul anti-poluare!.. Asta este pur si simplu ilegal. Nu exista, dar bla bla bla... (ca sa comentezi). Iti sugerez sa revii la ideea initiala, sa schimbi dieselul pe un motor pe benzina daca iti place bmw. BMW este o masina (mai) sportiva pe benzina, niciodata pe motorina. Si atunci categoric esti mai bine situat. (Mi-e greu sa cred ca nici un prieten de-al tau nu e membru aici )-1 points
-
Nu am vazut nicaieri BMW Longlife LL4, dar probabil ei au uitat sa puna pe siteul lor iar tu stii din alta parte.. Oricum, daca schimbam uleiul mai des, cum este incetatenit pe aici, nu se poate sa gresesti nici cu uleiul asta. Iar aici nu ma refer strict la ce ai ales tu Marian mar. La orice ceas as pune ce recomanda BMW la data curenta, fie ulei original de dealer, fie Shell Ultra.-1 points
-
Iata, daca vorbim de uleiuri, te uimesti singur pentru ca esti lenes si nu cauti, cred ca e a 10a oara cand tot pun siteul asta: https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/shell-helix-ultra-gtl-pppuppp.261920/ https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/is-shell-pennzoil-platinum-the-only-natural-gas-based-oil.314664/#post-5201140 Poti sa incepi cu asta: https://www.bobistheoilguy.com/ Uleiul in bidoanele "BMW" dar facut de Shell si Pennzoil, citat din pagina: " Gas-to-Liquid (GTL) base oils: The API classifies GTL base oils as Group III or unofficially it has been called, “Group III+.” It is this author’s view that the GTL process results in a “synthesized” oil and should be given a separate API classification as they do PAO, or moved to the Group V classification. A separate, future debate can address this issue and will not be further discussed here in this white paper."-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00