Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/22/20 in Posts
-
Salutare, Din pacate a venit si momentul vanzarii e39-lui, decizie pe care sper sa n-o regret mai tarziu. Tot istoricul masinii se poate gasi pe forum aici. Dar o sa incerc sa fac si un rezumat la tot ce am facut la ea. inmatriculare: 09/2001 km actuali: 310.000 (in crestere) ITP valabil: da contact: PM aici pe forum Pret: 3900 € neg., pe olx e la 4400. Va rog sa nu comentati pe langa, prefer sa ramana un topic de vanzare. Daca sunt intrebari, dati-mi PM. BMW e39 520d touring, 136cp, stare aproape perfecta. Km reali, ofer seria pt verificare LA REPREZENTANTA (a avut intrari la reprezentanta si mai recent, cat si istoricul RAR). Nu ma ocup de vanzari auto, tot ce am scris se poate verifica, absolut tot functioneaza pe masina. In mașina s-au bĂŁgat mii de euro, reparații și ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri. Dețin facturi/dovezi de plata. (intre timp am pus si emblema fata ) Dotari: - full electric *geamuri, trapa, oglinzi - dublu climatronic - lumini de zi (LED) programabile din meniu - folie autorizata 20% - trapa in doua pozitii - angel eyes si stopuri LED spate - sistem antiderapaj ASC - computer bord (consum instant, mediu, range etc.) - 6 airbag - cotiera fata/spate - inchidere centralizata/telecomanda pe cheie - deschidere portbagaj din telecomanda - xenon original cu spalatoare si sistemul intensiv cu reglare verticala automata - senzori parcare fata/spate PDC sistem original cu afisaj pe display - cornering lights, confort blinking, oglinzile se lasĂŁ ĂŽn jos ĂŽn marșarier - informații in navi ale vehiculului: service (ulei, placute etc), verificare mesaje, lampi arse - senzor de ploaie - volan sport piele reconditionat + comenzi, reglabil pe ĂŽnĂŁlțime-adâncime - nuca schimbator piele reconditionata - pilot automat - sistem follow me home - oglinda interioara antiorbire electrocrom - exterioare rabatabile electrice si ĂŽncĂŁlzite - portbagaj cu soft close - functie confort pe cheie (geamuri, trapa) - pachet lumini (parasolare, usi, picioare) + ambientale - perdelute spate - grile ventilatie / clima locurile din spate - webasto/incalzire auxiliara/independenta complet reconditionat iarna trecuta (se programeaza pt pornire dimineata) sau se pornește de pe cheia originala cu comanda directa - navigatie Erisin cu Android si adaptor comenzi volan - stick ibus+aplicatie dedicata modelelor E, cu functii extinse care preia toate functiile computerului de bord + pornire incalzire independenta etc - modul suplimentar modlight2 care adaugĂŁ multe funcții: lumini de follow me home (altele decat cele OE), lumini welcome, pornire webasto de pe cheie, confort blinking și cornering si altele - microfon extern tras pt convorbiri Bluetooth - duze si yala sofer incalzite - Bluetooth, microSD, USB, DVD, CD, memorie 16 GB - waze instalat direct pe navigație, Google maps, harta mașinii iGO full Europa 3D - afisaj display usi/geamuri deschise, portbagaj/trapa - dubla deschidere portbagaj (luneta separat) - suport de pahare - chrome line - bancheta rabatabila 60/40 - inele ceasuri de bord aluminiu - trimuri aluminiu - semnalizĂŁri becuri led - jante 16 de vara, originale style 50, avelope noi pe spate - jante 15 de iarna, originale style 31, anvelope bune - distributie pe lant. De cand e la mine masina a avut foarte multe investitii pe partea tehnica/optica: - vascocuplaj Hella-Behr (iulie 2020) - injector fir - amortizoare fata + flanse + protectii - toate Sachs (iulie 2020) - baterie noua Varta Silver Dynamic AGM 95 Ah - ambreiaj Luk nou (2019) - schimbat airbag sofer nou, prin recall la reprezentanta - schimb discuri + placute spate + lichid frana (ATE) - termostat principal Behr - termostat EGR Mahle - pompa apa originala BMW - electrovalva turbo (pierburg) - toate rolele (Inna) - antigel HEPU - saboti frana de mana ATE - carenaje fata - senzor temperatura ext original - footrest M original - bieletele antiruliu Lemforder fata+spate - furtunele vacuum Samco siliconic 3mm - presuri cauciuc Petex - detailing interior/exterior plus mici retusuri la vopsea - curea accesorii noua Contitech - 3 chei +1 cheie service - prezoane antifurt - furtunase combustibil retur noi - harta completa Romania/Europa, ultimele harti la zi - reconditionare electromotor - schimbat amortizoare spate (Bilstein) - arcuri spate (Lesjofors) - garnitura capac motor - bucsi punte spate, toate 4 care sustin puntea (Meyle) - polish faruri +stopuri + folie - pompa motorina rezervor - revizia facuta la 301k km cu toate filtrele si ulei original bmw - electroventilator nou Niessen (2019) - radiatorul de clima Niessen, filtru uscator si cureaua compresor (2019) - radiatorul de apa Behr (2019) - ITP Aug 2020 - plus altele. Detin acte/facturi pentru diferite piese, actele cumpararii din Germania, TUV-uri cu km originali si asa mai departe. Consumul mediu e undeva la 6-7%. Masina arata si functioneaza f bine din toate punctele de vedere. Nu are defecte ascunse, a fost ingrijiita minutios + revizii efectuate la timp. Nu are zgarieturi sau lovituri pe caroserie. Din punctul meu de vedere nu necesita investitii in viitorul apropiat. Motivul vanzarii e ca vreau sa trec la ceva mai nou, copiii au crescut, nu mai e nevoie de touring, cu carucioare etc.1 point
-
Cel mai bine pt motor este sa fie mereu in plaja de cuplu maxim, care este undeva la 1750-2500 rpm la diesel. La mers constant un 2000rpm e perfect.1 point
-
1 point
-
Nu stiu de la cine a pornit trend-ul asta cu "motoarele diesel trebuie sa mearga mai turate". E diesel, are 4000rpm de toate, cat de turat ai vrea sa mergi cu el? Mergi cu el fix atat cat ai nevoie - daca mergi relax poti merge linistit cu turatii joase; daca vrei sa depasesti ii dai pana la 4000. Nu te lua dupa toti Doreii care spun ca trebuie turat dieselu' ca sa "desfunde turbina" Avand in vedere ca o cutie automata tine turatia sub 1500rpm la un mers normal prin oras, you do the math1 point
-
Dupa mine, schimba intre 2500-3000, pentru un mers normal, nu merge sub 1500 la viteza constanta si nu accelera brusc sub 2000. In plus, la drum intins, 2000-2200, minim.1 point
-
1 point
-
Din cate stiu eu , doar masinile fabricate in 2010 (poate unele cu prima inmatriculare in 2011) nu au butoanele si modurile de condus. Ma refer la F10, F11 .0 points
-
0 points
-
Pai si in depasiri ce faci? Ca pana la 2.000rpm nu se infinge mai deloc...nici turbina nu-ti intra.0 points
-
Salutare ! Am un F31 achizitionat din Germania anul trecut in SEP de la reprezentanta BMW din Dusseldorf - automobile rulate. Anul de fabricatie al masinii este 2016. Masina a primit 2 ani garantie (BMW Premium Selection) si as dor sa-i schimb placutele de frana fata/spate precum si efectuarea schimbului de ulei , cu toate ca , computerul de bord imi arata ca as mai putea parcurge inca 14k KM pana la urmatorul schimb (asa a fost setata in Germania ca schimbul sa fie efectuat la 30k KM). Pentru ca nu doresc sa-mi pierd garantia, sunt nevoit sa apelez la o reprezentanta BMW pentru efectuarea acestor operatiuni. Aveti cumva idee ce service-uri autorizate BMW accepta piesele clientului ? As dori sa-mi cumpar eu pisele pentru ca altfel pretul ar fi mult prea mare Multumesc pentru sfaturi O zi buna !-1 points
-
-1 points
-
Prima data am facut o operatiune la un F30 al fratelui model de 136 cai 316d parca era nu ma pricepeam si am fost la Service T E A M cand am vrut sa stiu daca are Power Reduction. Mi-au spus ca da, si am fost la ei pt eliminare. Dupa masina mergea la fel, ca sa aflu ulterior ca nu i-au facut nimic si ca masina 316d atatia cai are....nu poti sa o duci in 190 cat e motorul de 2.0. Dupa aceasta experienta am ales sa merg la Bforce. Am avut de-a lungul a 6 ani 4 F10-uri si am facut reviziile numai la BForce. Preturi ok, am putut sta langa masina, mi-a fost facuta constatare generala gratuit , spalare de motor cu aparat special si uscare, si igienizare clima. Nu doar ii recomand, ci ma declar multumit de ei si niciodata nu m-am simtit tras in teapa intotdeauna am fost tratat ok. Preturile sunt cam asemanatoare la toti...+ - 100 lei, dar cand vine vorba de multumirea ta si siguranta masinii suma asta nu conteaza. Eu oricum nu fac revizia aceea full de aprox 1000 lei. Filtrul de combustibil il schimb o revizie da una nu, adica odata la 20.000km si polenul la fel. Piese OEM de calitate. Ca fapt divers, pana si la un Logan DCI o revizie de reprezentanta costa 750 lei. Nu contest ca nu mai sunt si alte service-uri ok, doar ti-am impartasit experienta mea cu ei.-1 points
-
-1 points
-
Sa te iei dupa ce scrie in bord. Sa schimbi atunci cand iti cere masina. Restul e numai treaba ta, nu ce recomanda masina. Ea face asta pentru a se proteja. Am 430k km la bord cu schimbari de treapta la 2000rpm. Si de peste 170k km in posesia mea, cutie viteze din fabrica cu 2 schimburi de ulei. Si o sigura data schimbat ambreiajul. Nimic din ce ar scrie altcineva aici m-ar convinge ca imi tratez motorul incorect. Esti liber sa tragi concluzia personala de aici..-1 points
-
Daca proprietarul nu a pomenit de modurile de condus atunci ascunde ceva si sunt sanse mari sa aibe probleme masina-1 points
-
-1 points
-
In depasiri, mai ales daca ai vreo 1100, 1200 si apesi la maxim pedala de acceleratie, s-ar putea sa strici turbina (de fapt, daca faci asta in mod obisnuit, asta e finalul). Sunt curios ce argumente are cine mi-a dat minus (in afara de faptul ca e un prieten in ghilimele). Ce am scris gresit acolo? Si fara comparatii cu automatele care schimba la 1200, reactia lor e alta. Aici am o masina pe benzina dar conduc diesel zilnic, in toate conditiile.-1 points
-
Pai nu exista 535 la g30. Fie 30d cu 265cp, fie 40d cu 320cp. In banii astia iti iei un g30 chiar consistent sub 80.000km Din experienta mea, copilul venind cand aveam deja masina, portbagajul este suficient. Am ceva poze in telefonul vechi cu cat am reusit sa car cu ea. Te contrazic un pic, in sensul ca atunci cand copilul va creste, necesitatea de spatiu devine mai mic. Spre exemplu, cand era pana intr-un an, am carat si o cadita din plastic. Pana a mers f bine in picioare, am carat si caruciorul mereu pe unde am fost. De la un an si jumatate, nu mai suporta caruciorul si vrea sa mearga singura pe jos. In cazul nostru, primul an a necesitat spatiu mai mult si apoi totul a devenit descendent. Daca la inceput efectiv portbagajul era ticsit, acum ca are un an si 7 luni, mergem cu el maxim pe jumatate. Nu stiu ce intelegi prin siguranta. Cu un suv, sansele de a fi implicat intr-un accident sunt mult mai mari decat intr-un sedan. Vrei si reusesti sa eviti un pieton/caine/alta masina cu un sedan, ai sanse mari sa ramai cu masina pe sosea. Facand aceeasi manevra cu un Suv, la aceeasi viteza, ai sanse sa te trimita direct in sant sau poate nu poti evita accidentul, din cauza masei mari a suv-ului, centrului de greutate sus etc. O curba anticipata prost cu suv-ul, tot in sant te trimite. Este drept ca in cazul unui impact esti mai protejat in SUV. Insa cu sedanul poate reuesesti sa eviti.-1 points
-
Salut stie cineva un mecanic bun pnt f 10 am O problema si nu o gaseste nimeni am nevoie de un mecanic bun-1 points
-
Da. Pt trotinete, biciclete, nu e ok deloc un sedan. Poate un touring sau un suv Oricum, chiar si intr-o asa masina daca ai pus o bicicleta, ai terminat portbagajul. Dar daca nu vorbim de biciclete, portbagajul de g30 inghite cat o vaca-1 points
-
Exact in situatia ta am fost si eu cand mi-am ales masina acum 2 ani. La bugetul tau, te apropii serios de G05 care e cu totul altceva fata de generatia veche. Ele incep de pe la 55k de euro. Eu as exclude orice F avand in vedere ca e generatia trecuta, nu e vorba ca nu sunt masini bune, dar de ce sa iti iei o generatie mai veche cand iti permiti sa o iei pe ultima. Ai posibilitatea sa iei un 540 Xdrive dotat cu km putini si in afara de un portbagaj mai mic nu pierzi foarte multe fata de un SUV. In schimb ai performante mai bune, platforma noua, tehnologie de actualitate, interior de calitate mai buna, chiar si costuri de intretinere sensibil mai mici. Plus deasta in jurul a 50 de k iti masina fabricata in 2018 poate chiar in 2019 cu garantie Edit: Nu exclude nici G11 sau Mercedes w222(tot ai scris ca ai lua in considerare si altceva) nu cred ca ai avea de ce sa regreti.-1 points
-
Nu prea se explica absolut deloc. Seria 3/4 sunt pe o platforma aparuta in 2011, superbul de care spui, in 2015. Chiar daca Superbul e dintr-o clasa mai mare, echivalent seriei 5, Skoda tot ramame cea mai penala marca din grupul Vag iar bmw-ul, indiferent de clasa, o marca premium cu pret pe masura. Nu exista nicio justificare ca seriile 3/4 sa nu fie mai bine lucrate ca un Superb pe o platforma cu 4 ani mai noua. Oricum, pana recent, bmw au fost primitivi grav la interioare-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00