Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/08/20 in Posts

  1. A ajuns "noua" mașina ,este un F31 330d ,2013 ,258cv cu performance kit de 28cv și 40nm ,deci suntem la 286cv și 600nm ,automatĂŁ ,silver ,jante pe 18 ,225 su 255 ,anvelope M ps4 ,frane M-sport,varianta Sport ,nu pun poze pentru cĂŁ este foarte dificil de pe telefon ,Tapatalk este de rahat și folosesc varianta mobile a forumului . Azi am fĂŁcut 400km ,ca impresie -imi este frica in sport+ in rest nimic
    4 points
  2. Vezi ca ai actiune pe EGR cu toate ca a fost inlocuit pe masina deja de 2 ori in 2016 si 2018.
    3 points
  3. Au mai trecut niste ani , inca merge bine baba , peste 2 ani la retromobil cu ea
    2 points
  4. Eu am avut pe un f10 530d nexen si kumho, luate noi, bune amandoua dar kumho mi s au parut incredibile de bune, foarte aderente, stabila masina pe curbe, nexen putin cam moi, depinde acum ce iti doresti. Cine face afirmatii ca sunt bune pt logan sau prostii de genul habar nu are ce vorbeste.
    2 points
  5. Nico o problema mecanicĂŁ ,am primit 7k € ,ĂŽn curând aici euro 4 nu pot sĂŁ mai circule Exact ,probabil scote-am mai mult ,dar cu multe bĂŁtĂŁi de cap .Am preferat ĂŽntreagĂŁ .
    2 points
  6. Buna seara! nu am mai scris de un an cred, As vrea sa spun si eu despre impresiile mele cu 530xd acum masina are 56000km si face 3 ani in octombrie. Trebuie sa merg luni sa fac revizia la BMW sa schimbe ulei si filtre. Ce am remarcat pana acum: 1. in iarna mi-a aparut o notificare cum sistenul de SOS nu mai functioneaza. cand era mai cald afara, imi disparea eroarea (eu tin masina acoperita, asa ca nu am niciodata zapada sau gheata pe ea, decat rareori daca o prinde undeva o ninsoare). a fost schimbat modulul cu bateria de la sistemul SOS, totul pe garantie. 2.vopseaua este de o calitate execrabila, eu am mediteranean blue. mi-a sarit o piatra in bara fata, s-a dus lacul 5 cm, trebuie sa revopsesc bara din acest motiv, dar am sa o fac in primavara. 3.consuma extrem de repede adblue, pun cam 10 litrii la 10000km (fata de alte marci zic eu ca e mult cat consuma). 4.ma deranjeaza ca nu stiu cand ar trebui sa schimb placutele de frana (la f32 imi arata exact in meniul masinii). 5.a fost o problema cu grila variabila de sub grilele din fata masinii, nu se inchidea o "aripioara" din colt. Au schimbat grila toata pe garantie. Per total nimicuri. Lucrurile bune: foarte multe: 1.masina ruleaza excelent si are suficienta putere. 2.consum extrem de mic (extern 6,7-7). nu ca ar avea vreo importanta, dar sunt surprins. 3.calitatea interiorului este excelenta, in F32 scartia bordul, aici nimic, mormant. 4.Sistemul Bower&Wilkins este extraordinar 5.Scaunele confort sunt foarte comode, desi parca nu asa comode ca la competitori, dar fata de cele sport...alta poveste 6.Head up display, foarte bun si util Sper sa ajute pe cineva
    2 points
  7. Cum a trecut ceva vreme de cand nu am adus o cat de mica contributie acestui forum (..in sfarsit cautarile mele au fost fructificate de aparitia acestui clip in sugestiile primite prin youtube) supun atentiei celor interesati cea maibuna modalitate de a verifica starea distributiei la masina. In clipul de mai jos este descris in detaliu cum se poate verifica distributia la masina cu doar un osciloscop. Lucru extrem de util, eliminand necesitatea de a asculta lantul. Vreodata. Daca aveti intrebari sau vreti sa va aventurati si mai mult in intelegerea masinii personale va voi sta la dispozitie in masura in care stiu si inteleg eu insumi ce se intampla. Eu insumi sunt in procesul de achizitie al unui osciloscop similar; ..lucru care nu il vad altcumva decat util in diagnoza corecta a motorului. Fara doar si poate toate multumirile trebuie acordate baiatului care a avut placerea sa explice ce se intampla in motor, in clipul sau! Linkul mai jos: Succes in diagnoza!
    1 point
  8. Salutare !! BMW e36 118i din 1992 cu 110.000 km reali ! Pe scurt este masina familiei din 2007 , este folosita de toata familia cand nu este acasa 118d Intretinere primeste din cand in cand Optiuni nu prea are , pot sa precizez totusi ca are spalator far , incalzire in scaune, inca functionale ! Cateva poze
    1 point
  9. Salut, recent am achizitionat un e36 si vreau sa il restaurez in prima faza. Ca prime probleme ar fi batai pe sub masina de la bucse si brate. Pentru rezolvarea completa a problemelor m-am gandit sa cumpar 2 kit-uri de articulatii: https://anunturi-auto.4tuning.ro/kit-brate/bmw/seria-3-cabriolet-e36/bucse-brate-bmw-e36-e46-set-8-piese-spate-185900.html https://anunturi-auto.4tuning.ro/kit-brate/bmw/seria-3-cabriolet-e36/kit-brate-bmw-seria-3-e36-articulatie-directie-58490.html Cu cele 2 kit-uri credeti ca as rezolva problema? Sau ar mai fi si altele de schimbat cand vine vorba de brate, bucse, etc? Multam
    1 point
  10. Felicitari pt pisicuta! Ai schimbat fisele separat fara bobine?Nu e cu totul ? La motoarele astea imi place mirosul.Cand ridici capota are un miros specific placut. Le recunosc dintr o suta.
    1 point
  11. Pai a primit o reparatie la capetele de praguri fata ( problema lor ) un set de bujii un set de fise , termostat , stergatoare .. urmeaza sa ii fac distributia ( o fac eu ca e simpla ) , mai trebuie sa ii schimb discurile, placutele de frana si lichidul de frana ... cam atat deocamdata ... aa sa nu uit , acum 2 ani ia-m reconditionat ceasurile din bord , erau exfoliate si cam atat .. ia itp-ul pe bune mereu , chiar nu are la ce sa comenteze Am uitat , a primit si cablurile franei de mana si vascocuplajul , antigel , releu alternator ... cam atat parca E batrana , trebuie gadilata meru ... piesele sunt destul de ieftine si mereu ii pun ce cred ca e mai bun
    1 point
  12. Cel cu stea in frunte -LOL - daca e vorba de Mercedes , da, am avut un 190 caruia ii aparuse o crapatura in plansa de bord, sus . In scaunele din imitatie de piele verde, la fel . La BMW , din seria 3 am avut doar E30 si E36 . Oricum mi s-a parut ca E90 e sub ele , sau e din cauza ca am cumparat un E90 (LCI) dupa ce am avut cateva seria 5 - doua e39 si un E60. Masina o am si acum, dar o conduce fiu-meu . Mi se pare cam horor cand ma urc in ea - plastice tare urate si dure , manerele de la usi terminate/schimbate deja , stratul ala soft de pe plastice umflat/cojit, stofa de pe scaune de doi bani - se murdareste privind-o . Cand imi aduc aminte ca pe E30 aveam scaune Recaro de plush (luate de pe un Hartge) ...
    1 point
  13. Pfuuuuuu, ce frumusete! Salta si tu capota si baga o poza. M43B18?
    1 point
  14. Hai sĂŁ fim serioși, e90 e mult mai sĂŁnĂŁtos la interior fațĂŁ de f30..nici nu se comparĂŁ. F30 are mânerele la uși ca la Logan, dintr un plastic ordinar, pe care dacĂŁ ĂŽl strângi puțin tot pâraie.
    1 point
  15. inseamna doar ca EGR-ul tau nu a avut nevoie de inlocuire la momentul verificarii, dar asta nu inseamna ca in viitor nu se poate strica, pt asta inca iti apare campania si eu am avut verificare fara inlocuire initial si dupa un an a fost nevoie de inlocuire
    1 point
  16. Eu cred ca G20 este cel mai bun, fiind si cel mai nou. E90 il am de 10 ani si m-a servit onorabil, dar nu cred ca e 'mai bun' decat G20 din niciun punct de vedere. La F30, in schimb, interiorul mi s-a parut mai prost ca la E90. Am vrut la momentul respectiv sa cumpar F30, insa dupa ce am facut drive test cu unul am zis ca n-are niciun sens.
    1 point
  17. Eu știu ce ĂŽnseamnĂŁ Nexen, ĂŽnsĂŁ nu meritĂŁ osteneala cu cine are pĂŁreri preconcepute E potrivit pentru Logan, și pentru Porsche Macan, dar cinciaru se dezintegreazĂŁ cu Nexen.
    1 point
  18. Exista persoane care fac statistici pe aici, cine ce isi permite sau nu-si permite, discutii principiale tipic romanesti. "Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia." Abtine-ti-va dracu' de la comentarii de -2 lei.
    1 point
  19. Despre ce prezentare pe youtube este vorba? Da, stiu, toti loganarii si/sau cei cu kilometrajul ca la camioane, insa full fara trapa, asa se comporta.
    1 point
  20. Un posesor care-si permite un seria 5 nu va pune niciodata pe masina anvelope Nankang, Ling-Lang si alte rahaturi de gen.
    1 point
  21. Vyktor, ia sa urmaresti tu o chestie. Banuiesc ca tu ajungi cu masina in zone spalate ale Europei. Vara asta, cand am fost in sudul Germaniei, mi-a atras atentia un lucru. Cand foloseam start/stop si stateam la semafor, s-a intamplat de minim 10 ori ca atunci cand se punea verde, sa imi porneasca instant motorul. Ma gandesc ca poate e o sincronizare intre semafor, satelit, navigatia masinii si astfel imi pornea motorul la culoarea verde. Este drept ca motorul porneste vara cand e prea cald in masina si se considera ca e necesar sa porneasca pt a racori conform cu ce e pe climatronic. Dar mi s-a parut o coincidenta prea mare si prea de multe ori. Chestia asta am observat-o doar in Germania si doar in anumite zone.
    1 point
  22. Offtopic Cineva ca @tutorial incearca sa ajute alti 'posibili' viitori posesori de G30 oferind un feedback real despre masina si un cretin vine si ii da *minus. La nivelul asta s-a ajuns? Referitor la vopsea, cred ca de ceva ani este cam la fel de proasta la toate marcile.
    1 point
  23. Vopseaua este intr-adevar proasta. La fel consuma adblue si a mea, desi cred ca mai bine de 1litru la 1000km. Ce mi se pare curios, este faptul ca am mers cu adblue-ul din fabrica 23.000km si evident ca rezervorul de adblue nu era plin cand mi-au dat masina. Cum am trecut la adblue-ul comercializat aici (desi cumparat de la reprezentanta bmw cu brand-ul bmw pe bidon) a inceput sa rupa consumul. Nu stiu la ce ar ajuta acea estimare pt placute in timp real asa cum era la F-uri...am inteles ca era si f proasta estimarea(posibil sa spun o prostie). La G ai un senzor, iar in momentul in care uzura ajunge la el, mai ai fix 5000km autonomie, lucru afisat in Idrive si de atunci incepe o contorizare inversa. Totul este preciz si cand contorizarea a ajuns pe zero, placutele chiar sunt uzate la maxim. Adica este imposibil sa te incurce in vreun fel faptul ca nu ai o estimare imprecisa in timp real. Ai 5000km sa te pregatesti pt schimbarea placutelor. Consumul e relativ si e in functie de cum mergi. Evident tu mergi foarte incet.
    1 point
  24. La achiziție nu, la ĂŽntreținere a rĂŁmas la fel
    1 point
  25. Daca ai semnaliza schimbarea benzii , nu te-ar mai deranja vibratiile alea...Dar cum nesemnalizarea este sport national la romani , nici nu ma mira ca sunt deranjante vibratiile. Cred ca inginerii de la BMW nu sunt chiar prosti...
    1 point
  26. Aberezi; nu stiu daca din necunostinta sau pe principiul ca strugurii sunt acri! Bafta!
    0 points
  27. Niciodata nu mi s-a parut scump la intretinere. Nici in 2008 nu era. Bine, daca o arzi numai pe la reprezentante, ustura )
    0 points
  28. Am schimbat turbo, 6500 lei, noua cu tot ce trebuie. Consider ca la 185.000 km cand a picat turbo nu era capat de tara 6500. Am schimbat multe ca aveam nebunii in cap, dar astea se platesc. La N47 am shimbat distributie - 3500 lei la 245.000, iar nu consider mult. Pana mea....e fier si daca il vrei tipla, bagi ce trebuie in masina si cand trebuie. Asa stau linsitit....vreau sa plec 5000 km in vacanta, fac bagajul ii dau cheie si merg unde vreau. Nu intru cu ea in service pentru verificare inainte de vacanta...e pregatita de drumetii oricand.
    -1 points
  29. Pai de ce spui asta? Avea probleme mecanice? In fine, eu nu cred ca as fi putut sa ma despart de ea dupa atatea.De curiozitate, ce oferta ai primit..daca nu te superi ca intreb.
    -1 points
  30. Power reduction de Olanda sunt de obicei vorbe aruncate de samsari oamenilor care nu se pricep. Cel mai probabil ai un 320 ED. Adica versiunea Efficient Dynamics. Daca vrei sa faci soft nu sunt doar 20 cp; Stage 1 te duce de la 163 CP si 400 NM la 230 CP si 460 NM.
    -1 points
  31. A gresit vyktor. 245/45R18 respectiv 245/40R19, asta se pune pe fata. La fel ca la f10 @branevl, daca nu ai roata de rezerva, nu inseamna ca ai anvelope runflat. Masina poate veni cu anvelope normale si kit de reparatie pana, fara roata de rezerva, daca o comanzi astfel. Asa am facut eu.
    -1 points
  32. In ce sens mai prost, ca sunt curios. Poti sa dai exemple concrete? Spre exemplu E90 are toata plansa de bord facuta dintr-un plastic ieftin, de proasta calitate, pe care in F30 nu-l gasesti nici la pasajele de la roti... Ma refer la bucata verticala din jurul climei/butoanelor de radio! Eu cand am condus E90 mi-a lasat un feeling de ieftin... Din cauza asta multi recurg la tiganii ca in linkul de mai jos... https://www.zipy.ro/p/ali/for-bmw-e90-e92-e93-interior-trim-aluminum-alloy-air-conditioning-cd-control-panel-decoration-car-styling-3-series-accessories/32895588509/
    -1 points
  33. Amortizoare daca mai ai bani. Sau vezi daca nu e vreun scurs.. schimba-l curand. Arcurile daca le vezi patate de rugina sau daca au vopseaua exfoliata.. acolo uita-te dupa peste de rugina.. La o pata de rugina s-a rupt la un E90 un arc..
    -1 points
  34. Mersi de sfat. Amortizoarele si arcurile o sa le schimb dupa ce rezolv "troncaniturile" de la articulatii, vreau ceva fixe de la Bilstein ca momentan pe curbe se tine bine, dar se inclina ca barca. Plus ca o sa fac conversie de la 1.6 la 2.8 si atunci chiar sunt obligatorii suspensiile.
    -1 points
  35. hai ca seria E nu mai e o masina scumpa.
    -2 points
  36. Sunt de acord. E90 are unul din cele mai slab calitative interioare - daca nu ai piele, e chiar un dezastru . Cel mai bun lucru la E90 este ca nu e "barca" si directia mecanica e destul de ferma . In rest foarte rigida cu suspensie standard .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.