Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/20 in Posts

  1. Dadeau impresia de robustete pentru ca erau constuiti de ingineri. Acum ceva vreme a fost o valva despre o linie aeriana care a economisit o suma mare doar taind o maslina din meniu. Dupa asta a inceput nebunia cu taierea de costuri si se tot taie si se tot taie, de am ajuns in situatia in care contabilii construiesc masini. Acum 30 ani in manual gaseai cum sa ajustezi diverse chestii tehnice la motor. Astazi scrie sa nu bei antigelul.
    5 points
  2. Inainte in general marcile premium erau mult mai robuste. Iti dadeau senzatia de "tanc". Oriunde puneai mana iti lasa impresia de trainicie. Acum la G30 de ex, numai avem nici capitonajul ala care serveste drept plafon al portbagajului, ca doar na cine baga capul sa se uite acolo. Numai vorbim de sertarul din stanga volanului care zici ca e jucarie chinezeasca de 2 lei din piata.
    3 points
  3. Cred ca se poate defini ce este mai bun pentru epoca in care au fost produse masinile. Urmatoarea generatia a fost mereu mai buna mai rafinata cu micile probleme de care fiecare model sufera. Este ca si cum compari un PC din 2000 cu unul din 2020. Au fost bune la vremea lor dar...
    3 points
  4. Dar ce urmaresti atat la el? Sa-i mai scada pretul?
    2 points
  5. Salutare ... Ieri am avut probleme cu trapa. Am urmat sfaturile voastre de mai sus și s-a rezolvat. Pentru cei ce au ĂŽntrebat despre cum se face operațiunea va spun cum am fĂŁcut-o eu: Am pornit motorul mașinii, am ținut apĂŁsat pe buton pe pozitia "trapĂŁ semi-deschisĂŁ" timp de cele 30 de secunde (este timpul ĂŽn care trapa ĂŽși face toate cele 3 pozitii semi-deschis, deschis și ĂŽnchis) iar la sfârșit trapĂŁ revine la pozitia ĂŽnchis și se poate elibera butonul. Va salut, o zi buna.
    2 points
  6. Pune tester pe ea ISTA si iti zice exact ce o doare. Daca ai folosit Delphi, ala nu e bun d nimic. Cauta pe goagal ce reprezinta acele coduri de eroare daca vrei.
    2 points
  7. Probabil a uitat sa stranga un colier si trage aer pe la filtru de combustibil sau pierde presiune.
    1 point
  8. Posibil a deconectat vreun senzor ca sa schimbe filtrul de aer sau pe cel de ulei, si nu l-a mai cuplat la loc.
    1 point
  9. Degeaba....cand incerci sa intri pe oricare dintre ramurile de mai jos ajungi la acelasi rezultat Repair Manuals and Technical Data Wiring Diagrams and Functional Description Electrical Components / Connectors Non-electrical diagnosis L.E. Am testat si eu acum si confirm ca merge cu VPN de Rusia. Pasii d.p.m.d.v. sunt foarte simpli: 1. Cautati in Chrome Web Store si instalati aplicatia Hola Free VPN Proxy Unblocker - Best VPN 2. Intrati pe site-ul https://www.newtis.info/tisv2/a/en/ va duceti pe extensie si apasati "Unblock" 3. Totul este ok si functional :frantics:
    1 point
  10. https://www.youtube.com/watch?v=-yRqCtQEPnQ
    1 point
  11. 244800 este legat de durata de viata a filtrului de particule. Trebuie resetat ca si filtru nou cu ISTA iar apoi, dupa caz, o regenerare fortata.
    1 point
  12. Am si eu, nu le-am folosit deloc, asa a fost echiparea, mai bine punea incalzire in volan decat padele
    1 point
  13. eu stiam ca difera un pic mai mult , nu doar partea de soft multumesc de info , am dat si edit pe OLX
    1 point
  14. mie mi-a placut E60 f mult dar clar F10 este peste , ca materiale e ok , nu am vazut probleme , tehnologie si upgradeuri clar net superior,dar corect, E60 are o anumita prestanta
    1 point
  15. Era doar o parere. Dar din punct de vedere al fizicii, o masina mai mare si mai grea este cam greu sa fie mai dinamica decat una mai mica si mai usoara (dar nu doar asta sta la baza dinamicii). Eu nu zic ca masina nu se conduce bine, chiar merge excelent, dar cel putin gandirea bmw, mai ales in prezent, nu mai merge asa de mult in spre sportivitate, mai ales cu seria 5. Iarasi, poate gresesc, dar seria 7 si s-class dau tonul cand vine vorba de dotari, dupa seria 5 si tot asa. Iar cea mai mare parte a vanzarilor bmw sunt seria 3. (sunt statistici) Nu zic nicidecum ca seria 5 este mai prost decat seria 3 (si nu cred ca poate spune nimeni asta), spun doar ca masinile au scopuri diferite. Din nou, parerea mea.
    1 point
  16. Cel mai frumos as merge pe e39, cel mai fiabil tot e39, dar pertotal cand ma gandesc la clasa asta nu ma gandesc neaparat la sportivitate si dinamica (ca in cazul seria 3), ci mai mult la comfort, dotari, spatiu, dar nici sa nu uiti ca esti intr-un bmw. Iar cel mai bine mi se pare ca le combina F10 (parerea mea). De ultimul model stiu cate ceva, dar nu am mers si nici macar nu am vazut unul de aproape, deci nu ma pot pronunta.
    1 point
  17. Long time, no see. Intre timp am rezolvat Connected Drive-ul ce nu mai functiona dupa retrofit-ul de navigatie, avand modul vechi TCB care nu se poate interconecta cu unitatile noi. Schimbat TCB cu ATM, pe VIN-ul masinii mele, nu pe VIN-ul masinii donatoare. Odata cu asta am finalizat si retrofitul farurilor prin activarea HBA, dupa ce am schimbat oglinda retrovizoare si manetutele. Foarte tare aceasta functie. Nu in ultimul rand, a trecut si ITP-ul. Ma gandesc acum la un tratament ceramic, dar sa vedem.
    1 point
  18. 800 lei la service non-BMW; la reprezentanta am primit oferta de ~2000 lei; nu cred ca merita, mai ales ca mecanicul la care merg este foarte bun, iar la reprezentanta am avut suprize neplacute dupa revizii Pentru istoric km, merg anual in reprezentanta pt operatii micute de preferat gratis (verificare recall service, etc); citirea cheii ramane in storic.
    1 point
  19. Imposibil ca acel cost de revizie sa fie la reprezentanta BMW, deci este undeva fara istoric. Costul reviziei la reprezentanta la motorul respectiv este in jur de 2000 de lei.
    1 point
  20. Salutare, La 340xi, am urmatoarele costuri: - RCA: 1800 lei pe an - CASCO: 1450 euro/an cu service partener inclus (reprezentanta bmw Automobile Bavaria/Contempo) - Revizie cu piese cumparate original: 750 lei piesele (7l ulei 0W30 BMW OE,filtru ulei, aer, polen, nu are filtru benzina) + manopera, fara istoric in bord - Am primit oferta revizie la reprezentanta: 2200 lei cu aceleasi piese ca mai sus - Am primit oferta schimb bujii de aprindere la reprezentanta: 1100 lei - Bujiile originale costa ~85 lei/buc, este nevoie de 6 bucati, daca vrei sa le schimbi separat - Impozit 2050 lei (difera de la judet la judet si de la localitate la localitate) Placutele de frana inca nu le-am schimbat (nu o am de foarte mult timp), insa vor urma cele spate (o pereche de placute spate este cam 380 lei pe original). Am sistemul de frane M-Sport (cu etrieri albastri), si il recomand cu toata inima. Am avut un f30 335xd fara frane sport, si este o diferenta enorma pe franare. Consum: medie de 11-12L/100km. La forja urca spre 20L/100km, dar merita. Sunetul de 6 cilindri este...wow. Masina am prezentat-o si aici pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190614-f30-340i-xdrive-2017-mppsk/
    1 point
  21. La 340i am urmatoarele costuri de intretinere: - RCA: 900 lei anual - CASCO: 1200 euro anual (fransiza 20% dauna totala, 200 euro per incident, suma asigurata 29.000 euro) Am istoric foarte bun pe asigurari, fara incidente - revizie: 800 lei (350 lei 7l ulei 0W30 BMW OE, 330 lei filtru ulei, aer, polen, nu are filtru benzina; 120 lei manopera) - consum: Bucuresti ~15l/100 trafic foarte aglomerat, ~13l/100 trafic lejer; autostrada: 10-11l mers cat se poate de repede, 6-7l mers constant 130; national: ~6-7l mers lejer; consum mediu per total: ~10l/100 - diverse: masina are acum 108k km, intr-un an am schimbat doar placutele frana fata, BMW OE 700 lei cu tot cu senzor si montaj piesele sunt cam aceleasi la ambele masini; diferente sunt la sistemul de franare, discurile fata sunt mai mari la 340i (fara M sport brakes: 340mm etrier brembo vs 312mm etrier normal, M sport brakes: 370mm vs 340mm); cost cu 10-15% in plus, dar si franarea este mai buna, eu zic ca merita; Atentie la impozit: 2200 lei vs 200 lei
    1 point
  22. Si daca masina mergea bine pt ce sa o reconditionezi? Poate tinea cativa ani de aici, nush de ce cauti probleme unde nu exista. Reconditionata poate nu o sa tina nici cat iti tinea tie cum era acum...
    1 point
  23. Salutare. De curand am aflat ca un nou membru al familiei este pe drum si cred ca va fi nevoie de o masina mai mare(cel mai probabil noul X5). Daca cineva e interesat de masina de mai jos, nu ezitati sa ma contactati. Este al doilea G30 pe care il detin (initial am avut un 530i), a fost configurat personal si masina a fost livrata in Martie 2019 in Luxembourg. Planul era sa o tin pentru o perioada indelungata de aceea am facut revizia la 15k km si am achizitionat garantie pana in 2024. Masina se afla in Luxembourg. BMW 540i xDrive, M Sport, March 2019, 21.500 KM, garantie Martie 2024. Pret 53.990 EUR, valoare de cataog depaseste 90.000 EUR Sophisto Grey Xiralic (Sophistograu) Cognac Dakota Leather with exclusive stitching Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher M Sport Package Icon Adaptive LED Headlights Driving Assistant Plus Parking Assistant Plus Technology package Head-up Display Navigation system Professional with real traffic information Harman/Kardon surround system Digital Cockpit M sport Carbon Fibre rear spoiler M sport Kidney Grille double spoke Towbar, electrically folding Revizie facuta 15.000 KM desi BMW recomanda la 30.000 KM List of options 337 M Sport Package 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus Z0J Technology package 552 Adaptive LED Headlights 609 Navigation system Professional 6WB Digital Cockpit 610 Head-up Display 688 Harman/Kardon surround system 4AW Instrument panel in Sensatec 710 M Steering Wheel 21R 19" black 664M light M Double-spoke style with Run-flat tyres 420 Sun protection glass 3AC Towbar, electrically folding 4GQ M seat belts 2NH M Sport braking system 704 M Sport suspension 715 M aerodynamic bodystyling 3DS Display Key 494 Seat heating, front 248 Steering wheel heating 4UR Ambient lighting 6NW Enhanced Bluetooth with wireless charging 6U8 BMW Gesture Control 6WD WiFi hotspot preparation 319 Universal remote control 465 Split-folding rear seats 481 Sport seats, front 488 Lumbar support, driver and front pass. 4T8 Exterior Mirrors - folding with anti-dazzle 575 12V power sockets 5A1 LED foglights, front 5AC High-beam Assistant 760 Exterior trim, High-gloss Shadowline 775 Headlining, Anthracite ZO2 Model Year CO2 Change 4K7 Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher 258 Run-flat tyres 2TB Sport automatic transmission 302 Alarm system (Thatcham 1) 423 Floor mats, velour 428 First Aid Kit & Triangle 534 Automatic Air Conditioning 654 DAB digital radio 6AC BMW Emergency call 6AE BMW TeleServices 6AK BMW Online Services 6AM Real Time Traffic Information 6AP Remote Services
    1 point
  24. Eh, valoarea de catalog nu e tot aia cu valoarea platita La o masina de genul asta discount-urile sunt probabil in jur de 25% la dealer, deci probabil pretul platit a fost pe la 65k
    1 point
  25. Poate in Luxemburg sunt alte preturi, dar 90k mi se pare multicel pt lista aia de dotari. Oricum succes! masina e frumoasa, dar nu vei gasi cumparator in RO, mai ales pe forumul asta
    1 point
  26. Eu aștept curierul cu noul volan și mă voi programa aici: http://www.bmwcustomretrofit.com/ - înțeleg că e colegul Neo, lăudat pe aici din ce am văzut. Am un amic care a făcut retrofit aici și a mers brici toată treaba.
    1 point
  27. Pe topicul asta am vazut cat de informati sunt conducatori auto... am citit ca mercedes face cutii de viteza automate mai bune ca bmw... ca si cum bmw sau mercedes nu folosesc cutii zf sau gm... aceleasi cutii. Am mai citit ca japonezi de la aisin copiaza cutiile nemtilor... eu am vazut si o cutie zf si gm si aisin desfacuta si sunt proiectate diferit. Cutiile Aisin sunt extrem de fiabile si nu au tehnologie de acum 1000 de ani... ca japonezi sunt mai conservatori si nu fac teste pe bani clientilor lor este alta mancare de peste. Acum revenind la cutiile automate si fiabilitatea lor ce pot spune este ca o cutie automata are o durata de viata de peste 400000 km ( asta daca nu a venit cu o greseala de proiectare sau nu este subdimensionata pentru motorul respectiv. In tarile in care cutiile automate sunt pe 90 % din masini nu este nici o tragedie cand se strica pentru ca exista kituri de reparatie si chiar upgradeuri care rezolva definitiv problema de proiectare ( elementul slab). La cutia mea 5hp24 cedeaza ori drumul de forward ori pistonul de reverse.. si eu ca sa rezolv definitiv problema am comandat din USA aceste elemente modificate astfel incat sa numai cedeze. Este extrem de ciudat ca vei gasi astfel de piese in state pentru o cutie contruita si proiectata in europa dar care s a vandut mult pe masinile europene de la ei. Ei au observat problema si au venit cu o solutie tehnica . Daca stai cu frica unei cutii automate asemenea povesti cu drobul de sare mai bine nu iti cumperi. Exista sanse sa cedeze... dar nu va costa o avere sa o repari si in fond si cea manuala cu volant cu masa dubla ajunge pana intr o 1000 de euro
    1 point
  28. Pentru ca defectul este FOARTE SPECIFIC. Iar ceva specific poate fi detectat doar folosind scula capabila sa afle acel lucru SPECIFIC. Adica scula care o folosesc cei care au creat ...eco-sistemul respectiv. Asta e dovada in plus ca testerul folosit face parte din categoria "generic", in traducere libera bun de nimic. Sau eventual, pentru aceia care au o placere deosebita sa demonteze cat mai multe la masina. Sa nu ziceti ca nici acum n-am avut dreptate minusarilor! :nurse: Utima afirmatie e dedicata ciudosilor nu tie.
    0 points
  29. Nu il gasiti pentru ca foarte probabil vine (este parte) cu diferentialul. Sa nu semene cu problema asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190411-diferential/page__pid__2525477#entry2525477
    -1 points
  30. Bine, corectat. Twin turbo e mai bine? Am fost corect mai sus in distinctia sau impresia descrisa? Ca sa nu fiu prea nedrept F30 e un pic mai spatios, mai silentios fata de zgomotul motorului.. si drum; motorul se opreste mai linistit, si evident simti puterea in modul sport un pic mai bine.. A, si daca vrei poti sa ai niste lumini la interior.. si un ecran pe bord.. pentru necesitati.. Cat de relevant e cand conduci un BMW nu stiu..
    -1 points
  31. Interesant. Deci G20 este peste E90. Ma bazez pe tine. As vrea si eu sa merg cu un E21 323i cel putin!
    -1 points
  32. Pt mine cel mai bun a fost E90 nfl 163 cai desi primul bmw a fost e46.
    -1 points
  33. am votat e60, mie mi-a placut masina, nici acum nu stiu de ce am vandut-o..
    -1 points
  34. Eu te cred. Si eu as zice la fel numai ca o sa observi ca in mai toate review-urile de pe YT o sa intelegi acelasi lucru. Ca seria 5 este ca un etalon de unde se pleaca in sus sau in jos in calitate, spatiu, echipari si chiar putere motoare. Nu fac eu distinctia asta. O fac altii. Sa spun asa, seria 3 imi vine "manusa" pe statura mea. Dar statura mea nu e cea a marii majoritati ci foarte probabil altii mai voluminosi, spatosi, etc etc si de aceea probabil prinde la aceea majoritate.. intelegi?? Si asta e doar un sens pe care eu il dau personal.. Atat si nimic mai mult; nu e vorba doar de parerea personala in topicul asta.
    -1 points
  35. -1 points
  36. Nu as fi facut niciodata ce au facut aia doi in al doile clip! ) Acum au de demontat tot de pe subframe ca sa puna totul probabil pe alt subframe!! Probabil au de cand sa inlocuiasca bucsele originale cu unele ca alea din link : https://www.bimmerworld.com/Suspension-Steering/Subframe-Bushings/ Si asta in condtiile in care ai o bucata de metal pe jos, pe sub care NU poti sa umbli... si nu iti trebuie doua cricuri hidraulice sa il dai cu totul jos.. Am schimbat la un E90 diferentialul o data, ..dar am schimbat si bratele suspensiei + arcuri cu in alta ocazie. Totul singur! De o mie de ori mai usor sa scoti pe bucati decat sa te grabesti ca ... Daca te aventurezi la asa ceva iti trebuie sa ridici masina la can 50cm de asfalt. Pe patru capre solide OBLIGATORIU. Masina se poate sprijini, adica caprele pe cele patru patrate de sub pragurile masinii. Atentie ca o daca ridicata masina pe capre, punctul central unde ridici cu criculul hidraulic se afla pe subframe-ul care tu il scoti asa ca nu prea vei mai putea cobora masina, o data inceput si ai dat jos subframe-ul! Fa toate calculele dinainte. Poti, cu ceva ajutor sa dai fuzetele jos cu tot cu planetare daca desfaci cele 6 suruburi de pe fiecare parte a diferentialulul.. (ca sa nu te "mance" sa scoti planetarele din fuzeta; o "distractie" in plus..). Deci te apuci de asa ceva!? Sa pui poze, aa ne spui cum te descurci. Banuiesc ca nu te gandesti sa indrepti subframe-ul!
    -1 points
  37. -1 points
  38. Ca sa tii minte ca esti intr-un BMW acela e seria 5! Nu e chiar cum lasi tu sa se intrevada; ca seria 5 e si el acolo dupa seria 3 in frate mai mare si mai prost.. E exact invers; vanzarile si dotarile BMW se invart si se fac si se genereaza din seria 5 cu, ceea ce vin in viitor.. (Seria 7 e pentru cei care banii conteaza si mai putin.. cand e nou)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.