Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/30/20 in Posts
-
In sfarsit aseara a venit si update-ul "over the air" si are si masina mea Android Auto, wireless. Partea proasta este ca harta nu foloseste tot ecranul, ca la Apple Car Play. Deh...3 points
-
G20 este un upgrade serios fata de F30-ul anterior. 1) Cunoscutele probleme de antifonare a lui F30 mie mi se pare ca BMW le-a rezolvat decent. Eu mi-am comandat masina si cu parbriz acustic, deci nu stiu daca e asta, dar clar la viteze mari nu mai exista acel suierat absolut infernal de la generatia anterioara. 2) Consumul a crescut pentru mine, dar e o chestie asumata, intrucat aveam 2.0 D si am vrut benzina de data asta. Nu regret nici o clipa alegerea, cu toate ca trebuie sa alimentez mai des, insa pur si simplu nu ma lasa inima sa nu conduc mai sportiv. Sunetul motorului este bestial, masina trage decent si la viteze mari. Imi arata consum mediu acum pe la 9.8, la 18K kilometri 3) Imi place foarte mult cum arata masina. Exteriorul cu pachet M cred ca este foarte reusit, si ma uit cu drag la ea dupa ce o parchez si acum 4) Calitatea materialelor este buna in comparatie cu competitorii, iar maniera de condus si cum sta masina pe sosea cu siguranta este cea mai buna dintre cele 3 marci germane +Volvo. Materialele insa sunt mai bune in G30 per total, cum este si normal de altfel, seria 5 fiind un mix intre comfort si sportivitate. la G20 pare ca s-a vrut mai multa sportivitate, si asta se simte cand fortezi virajele sau depasesti. E plantata pe sosea, imi da un sentiment mare de incredere. 5) Wireless charging tray este degeaba. Incarca bine dar telefonul se incalzeste repede, si daca folosesti apple car play sau android auto mai nou incepe sa functioneze extrem de sacadat. Prefer sa il incarc la cablu sincer. Mercedes de exemplu are o fanta care sufla aer acolo si telefonul nu se incalzeste la fel. Nu regret nici o clipa achizitia, chiar daca deprecierea ma va face sa peird destui bani. Masina sa face sa zambesc de fiecare data cand o conduc, fie sportiv fie potolit. Nici nu stiu cand a trecut un an.1 point
-
Nu lua fara aer conditionat, sunt convins ca si daca se poate face retrofit nu este asa de simplu si te va costa ceva bani in plus. Pe partea de motorizare la 2.5i nu sunt probleme, in cei cca 30.000km facuti in 10-11 ani de cand sotia mea are masina (acum masina, care este din 2004, are vreo 86-87.000 km), pe care o foloseste doar 6 luni pe an, am avut urmatoarele probleme: am schimbat fisele (bobinele) de la bujii, debitmetrul de aer si un semering de la cutia de viteze (asta mai mult preventiv ca nu erau scurgeri, se vedea ceva ulei pe acolo), iar anul asta a incetat sa mai mearga decapotarea electrica, din ce am vazut pe net se pare ca se strange apa in locul unde este motorul care trage capota si ruginesc contactele sau ce are pe acolo, nu ma pricep la mecanica). In rest masina este ok, poate putin rigida pentru ca are suspensia mai tare si o simteam mai ales cand avea runflat-uri (dar cu cauciucuri normale este mult mai ok, masina are si roti pe 18, probabil cu 17 e si mai confortabila)), consumul este putin mai mare prin oras (13-14 l/100km), dar motorul este destul de fasnet la 192 cp. Motorul este foarte reusit si imi place mai ales pentru faptul ca e clasic, fara turbina. Impozitul poate fi o problema deoarece este cca 900 lei pe an, de aproape 4 ori mai mare decat la un motor de 2L.Sfatul meu este sa nici nu te gandesti sa o iei fara aer conditionat. Referitor la consumul de ulei nu iti pot spune nimic pentru ca sotia mea merge cca. 2000 km/an si uleiul il schimb in fiecare an. Multa bafta.1 point
-
Nu exista 15 secunde fara ungere. Pe componente logic ca ramane o pelicula de ulei, daca nu ar exista s-ar gripa motorul in secunda 2. La cele 15 secunde faceam referire la timpul in care ajunge ulei “nou” din baie pana pe componente, de accea e bine sa te pui in miscare dupa 10-15 secunde, nu imediat ce ai pornit motorul. Bimmer. Nu e deloc o parere personala ba din contra este o afirmatie spusa de specialisti. Este suficient sa dai pe google “oil heats slower than coolant” si sa citesti de pe forumuri. Sau daca vrei ceva mai oficial poti cauta in carti de mecanica, acolo tin minte ca am citit si eu. Daca vrei ma straduiesc sa imi aduc aminte si numele cartii. Orice pt tine.1 point
-
Daca tot ai ajuns in punctul asta eu as schimba si pompa de ulei + pinionul ei... nu e deloc scumpa pe original. Daca nu vrei sa schimbi pompa, macar pinionul ar trebui schimbat! Verifica si tachetii si schimba-i pe cei care sunt moi si nu mai tin presiune1 point
-
Il poti resofta dar nu are acceeasi cutie ca 530d care rezista la 700 nm . In plus ce am constatat consuma mai mult decat un 530d, a avut un prieten. Eu totusi nu as lua.parerea mea.1 point
-
Motor de 3.0, putere mica , nu se merita, mai bine 530d curat. Toate n57 au probleme cu distributia.1 point
-
Ce sa mai repare la viteza aia, plus ca a mai si incercat sa porneasca.... Cati km avea masina?1 point
-
bmwiosif si tu ai intrat in clubul celor care nu stiu ce vorbesc ( nu ma simt vizat) dar la 15 secunde fara ungere nu stiu ce viata are motorul, la cate piese sunt in miscare.... Asta ar insemna ca fiecare din noi sa avem o pompita de cu ulei si dim inaint sa pornim dam cu ulei pe la came , pe la lant..etc:))))))))) Chiar daca se scurge in baie in afara de cilindri, uleiul lasa o pelicula peste tot pe unde circula..tocmai ca sa nu fie uscat la pornire. Repet, nu stai cu masina pe loc la ralanti...1 point
-
Ai grija la cine mergi sa ti-l faca. Trebuie sudat racordul in ax. Se marcheaza pozitia inainte sa il tai. Daca nu e aliniat bine, o sa ai probleme de etansare la capete.1 point
-
De ce sa iti iei minusuri? Fiecare cu parerea lui. Si mai ales cu obiectivele lui . Pentru mine castigul major fata de Mini e spatiul. Plus ca e cu 2.5 ani mai noua si Euro 5 vs Euro 4 de la Mini. Initial am zis ca o sa fie o etapa intermediara spre un E class la care ma tot gandesc din 2016 si de atunci asta e a 4a masina care o iau si nu e Mercedes . Aspectul e discutabil, stii cum e la unii poate le place ca iese din comun (nu neaparat in sens bun ), iar la altii nu le place (de exemplu tie). In final pentru mine nu conteaza, am trecut de varsta la care era importanta culoarea, dotarile si muzica. Acum e important sa mearga bine, si daca o pun la punct dpdv tehnic va merge bine si infoliata si desfoliata si cu orice culoare . Zici ceva de starea tehnica ... sincer ma indoiesc ca este cineva care poate spune din informatiile date mai sus sau din pozele puse care e starea tehnica a masinii ... Am facut revizia, o sa fac lucrari de mentenanta (apropo nimeni nu zice nimic de asta...) o sa imi iau in primavara gume noi de vara si anul viitor in toamna gume noi de iarna. Astea de le am sunt praf (cele de vara) si la al 4-lea sezon cele de iarna. Franele spate asa cum ziceam mai sus sunt pe drum, ieri dimineata inca erau prin Germania ... Cand schimb franele o sa verific si toate bucsele din spate pentru ca acolo 100% ceva nu e in regula. Usor, usor - vorba unui mare clasic in viata - remediez tot ce este de facut la ea. Sunt convins ca masina ta e intr-o stare mult mai buna dar sigur a fost mai scumpa sau ai reparat ce era de facut, nu? Apropo, stii cineva sa imi zica 100% daca flexibul se sudeaza sau se prinde cu cleme? Mersi1 point
-
Bimmer o dam in tribologie si n-are rost. Ce faci tu e strict treaba ta, pe banii tai. eu am dat un sfat. Cine vrea il urmeaza cine nu, nu. Vedeti ce scrie si in manualul de utilizare al masinii, cine il are..1 point
-
celor ce se plang de impozit mare la 3.0, cei ce fumati sau aveti alte vicii, cat dati pe tigari timp de 4-5 luni? Eu nu fumez, asa ca nu ma deranjeaza sa dau 1900Ron/an ca sa ma bucur de un motor potent, prefer sa-i ard asa decat sa-i bag in plamani, mai bine un viciu ca asta credeti ca oricum nu bagam bani fara voia noastra la stat? nenumarati si pe orice cumparam, diferenta e doar ca la impozit ii dai gramada...e doar psihologie...1 point
-
diferenta imtre 2500 si 3000cc la impozit mi se pare jaf pe fata. sa vezi cum e F30 comparativ cu E90. e si mai orientat pe confort. cand m am urcat iar in a mea dupa test drive mi se parea ca sunt in kart.1 point
-
Salutare ! Doresc sa achizitionez zilele astea un 525d f10 204cp cu motorul de 3l, chiar din orasul de resedinta. Datorita faptului ca detin si am detinut doar modele seria 3 pe benzina, sunt cam strain de cunostinte detaliate vizavi de motoarele diesel. De aceea vroiam sa cer cateva sfaturi/ recomandari vizavi de acest model si aceasta motorizare. Sunt probleme cu distributia pe acest motor, la fel ca la N47 de 2l ? La ce sa fiu atent ? Oricum, maine am planificata o verificare la reprezentanta a masinii in cauza. Multumesc anticipat !0 points
-
Eu zic 15 secunde e mult, foarte mult. Iti si argumentez. Cand pui contactul se aprind martorii in bord, inclusiv cel de presiune ulei, pompita rosie. Cand ai pornit motorul acel martor se stinge instantaneu, adica ai presiune de ulei corespunzatoare in toata instalatia, peste tot. De ce? Pentru ca exista o sonda de presiune ulei in partea superioara a motorului, unde teoretic uleiul ar ajunge mai greu, acolo masurandu-se presiunea. Cum ar fi sa mearga motorul 15 secunde doar cu pelicula ramasa...la o turatie de ralanti de 800 rpm/min....dezastru. E suficient de coerent?0 points
-
-1 points
-
Poluam topicul omului ca stam pe loc sau nu.. Uite ca eu de peste 100k km am tot stat pe loc, pana intr-un minut (iarna chiar peste..) si nu consuma ulei motorul mai mult sau sesizabil in 8 ani de cand am masina; porniri zilnice! Sa va vad cu parerea a ce se incalzeste mai repede si in cat timp. Pana pun programul..-1 points
-
Domne si Fereste tribologie.. Eu am dat doar un exemplu personal, cum prea bine zici. Nu am mai zis faceti ca mine.. Daca eu cred ca uleiul trebuie sa urce linistit si din abundenta intr-un motor perfect balansat intern (sau aproape perfect..) si cred ca NU are rost sa ii atarnam O SARCINA in primul minut cand e rece, e din nou numai treaba mea.. Ceva frecari nedorite sigur se intampla din lipsa de ulei... cand e rece, dar din nou, cred numai eu ca la mine se intampla mai putin.. Dar din nou, NU faceti ca mine. (Eu mi-am spus doar parerea si tin la ea.) Tot in manual scrie ca trebuie schimbat uleiul cand te anunta masina nu?.. Hmmm..-1 points
-
Faptul ca motorul 2.5D are putere mai mica decat cel similar 3.0D (cu aceeasi capacitate 3L) , nu ar trebui sa fie impedimentul major in cumpararea masinii, daca toate celelalte criterii sunt favorabile . In definitiv, motorul se poate resofta usor la cel putin puterea celui 3.0D , chiar mai mult . Problema este ,cum zice colegul, ca si N57 au probleme cu distributia - nu asa des ca si N47. Vad o alta problema in faptul ca masina o sa te duca la un impozit mare, in timp ce e cam veche - parca motorul respectiv nu se mai fabrica din 2011 sau 2012 . Oare merita impozitul ?-1 points
-
Nu e rau ca stai 30 sec ca oricum, pana iti pui centura etc..dar nu 2-5 min. Uite un clip care ma contrazice....faceti si voi ca in clip. Eu ziceam cu totul altceva...-1 points
-
-1 points
-
Cred ca am gresit in presupunerea mea. Uleiul se va incalzi mai greu decat antigelul, foarte probabil si din cauza ca existenta circuitului mic va face ca motorul sa devina fierbinte relativ repede (la benzina muult mai repede) si pentru ca circuitul de racire este mic la pornirea motorului.. Exemplu (ne)favorabil motorului imi vine in minte considerand incalzirii insuficienta cand termostatul principal e blocat deschis sau decalibrat.. iar motorul ajunge foarte greu sau deloc la regim. Va dati seama ca nici uleiul nu va fi suficient de fierbinte!? Oricum uleiul nefiind restrictionat ca antigelul de termostat (avand tot 5 litri) poate un motiv al incalzirii mai indelungata, pe langa caracteristica uleiul fata de antigel.. Exilong999999, tragi tu concluzia sau o trag eu?-1 points
-
AS vrea sa stiu, sistemul standard de sunet pe g30 cat de slab este? Si cat de mari sunt diferentele intre hi-fi si Harman? De Bowers nu intreb ca e diferenta mare de pret si probabil se aude excelent, insa parca tot Burmesterul de pe E klasse e mai fain si e si mai ieftin.-1 points
-
Vand masina personala BMW Seria 3 F30 versiunea 320d Sport Edition 135kW - 184cp, motor diesel Euro 5 1995cmc, Cutie de viteze automata ZF Sport cu 8+1 trepte, Navigatie Profesionala – mare, prima inmatriculare sept 2013, iar pana acum a parcurs aproape 126.000 km. Pretul este de 16.000 euro Povestea ei inca de la cumparare o puteti urmari aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180655-minunatul-f30-320d-184cp/ Poze curente gasiti in anuntul de pe autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GEyEK.html?isPreview=1 Se vinde cu jane pe 17 inch model 392 si doua randuri de anvelope RunFlat, cele de iarna sunt Nokian WR3 225/50R17 iar cele de vara sunt Pirelli P7 Cinturato 225/50R17. Este Sport Edition, cu scaune din piele naturala Sport cu aer adaptabil pentru suport lateral si extensie pentru coapse, suspensie Sport cu modul de condus Sport+ (pe langa EcoPro, Comfort si Sport), masina este foarte bine intretinuta iar schimburile de consumabile au fost facute la timp (am pastrat facturile). Sunt al doilea proprietar al masinii (primul in Romania), am achizitional masina in iunie 2017 din Belgia de la persoana fizica. Urmatoarele schimburi de consumabile, conform computerului masinii, sunt: Lichidul de frana: iulie 2021 Uleiul de motor: iulie 2021 sau peste 8.000 km Vehicle check (verificarea masinii): iulie 2023 sau peste 28.000 km Placutele de frana spate: peste 32.000 km Placutele de frana fata: peste 50.000 km Optiunile pe care le consider a fi cele mai importante (cu codurile aferente) sunt: 2TB Sport Automatic Transmission/ Cutie de viteze automata ZF Sport cu 8 trepte 609 Navigation System Professional/ Navigatie Profesionala – Mare 7AC Sport Line/ Editie Sport Line 2A6 17" Wheels Double Spoke 392/ Jante 17 inch model 392 481 Sport Seats Driver & front Passenger/ Scaunele din fata model sport din piele naturala cu cusatura rosie 494 Seat Heating Driver & front Passenger/ Scaune incalzite 255 Sports Leather Steering Wheel/ Volan de piele Sport (cu padele si cusaturi rosii) 534 Automatic Air Conditioning/ Aer conditionat automat – Clima cu doua zone 521 Rain Sensor/ Senzori de ploaie 522 Xenon Light/ Faruri Xenon 544 Cruise Control With Braking Function/ Pilot automat cu functie de franare 507 Park Distance Control (pdc), Rear/ Senzori de parcare spate 502 Headlight Washer System/ Sistem pentru spalarea farurilor 563 Lights Package/ Pachet de lumini 7VB Comfort Package/ Pachet Comfort Nu ma intereseara schimburi. Masina poate fi vazuta in Bucuresti. Numai bine!-1 points
-
-2 points
-
Iosif, ai si ceva surse care sa demonstreze, sustina ce stii tu, ca uleiul se incalzeste de doua ori mai incet..? In afara de parerea personala..-2 points
-
Cand o sa tragi linie la sfarsit, o sa vezi ca iesi mai scump decat daca ti-ai lua o masina pusa la punct. E de apreciat, totusi, ca incerci sa o aduci pe linia de plutire....chiar daca o sa manance multi bani. Spor la treaba!-2 points
-
Pfff, o gramada de bani...motorul care l-ai luat cati km are? garantie ceva?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00