Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/20 in Posts

  1. Nici o problema cat se respecta dimensiunea, mai ales ca nu ai X-drive care e sensibil la diferenta de uzura.
    2 points
  2. La -15° afara,pana nu trece uleiul pe +° ,nu plec cu masina de pe loc nici daca ma goneste politia .
    2 points
  3. Trece acolo pe lista si pompa de ulei.
    2 points
  4. Pai in prezent impozitul e oarecum calculat ĂŽn funcție de poluare/cilindree, nicidecum nu are legĂŁturĂŁ cu valoarea bunului deținut. DacĂŁ au ĂŽnceput prin a acorda bonificații serioase electricelor/hibridelor, ar putea clar sĂŁ treacĂŁ și la o taxare in funcție de CO2/clasĂŁ de poluare, și sĂŁ uite naibii regula capacitĂŁții cilindrice E un nonsens modul actual de calcul.
    1 point
  5. Noul CL sa nu stabileasca sa elimine complet reducerea. Realist vorbind, sistemul mild-hybrid are un efect prea mic asupra poluarii pt a beneficia de o astfel de reducere. Personal mi s-ar parea normal sa se calculeze impozitul in functie de cate grame de CO2 produce motorul, nu in functie de capacitatea cilindrica. Sunt atatea motoare mai mici care consuma/polueaza mult mai mult ca asta de 3L.
    1 point
  6. Mai conteaza si rulajul masinii atunci cand vorbim despre suspensie... La faruri este cum a spus MGI mai sus. LED pe cele simple, ADAPTIVE LED pe celelalte. Diferenta e mare, mai ales in combinatie cu Asistentul de faza lunga. Daca iti place sa mergi noaptea....isi justifica pretul.
    1 point
  7. Nu inteleg de ce te miri. Un X3 30i configurat cu niste optiuni (fara trapa, individual si alte d-astea) ajunge la 66k. Deci e tot pe acolo. Ca ix3 e subtire pe partea de motorizare comparativ cu alte masini electrice din zona asta de pret, e adevarat. Dar nici nu cred ca intentioneaza sa vanda multe. i3-uri au vandut 200k in total de cand exista masina, spre deosebire de milioane din celelalte modele. Profitul gros e la motoarele cu combustie deocamdata.
    1 point
  8. Da, sefu, gata am tras-o...de par.
    1 point
  9. Nu e rau ca stai 30 sec ca oricum, pana iti pui centura etc..dar nu 2-5 min. Uite un clip care ma contrazice....faceti si voi ca in clip. Eu ziceam cu totul altceva...
    1 point
  10. nu e stiinta exacta dar zic ca iti contrazice afirmatia celor 15 secunde
    1 point
  11. Si totusi cu ce strica ca stai 30 secunde la relanti in loc de 15? Mai bine mai mult decat mai putin..eu asa fac, cam 30 secunde le stau pe loc..ce-i sigur e sigur.
    1 point
  12. finally au si ei ceva ce altii au de ani )) . Ca multe altele de altfel . Njoy
    1 point
  13. In sfarsit aseara a venit si update-ul "over the air" si are si masina mea Android Auto, wireless. Partea proasta este ca harta nu foloseste tot ecranul, ca la Apple Car Play. Deh...
    1 point
  14. Uleiul se incalzeste de aprox. 2 ori mai incet decat antigelul. Indiferent de temperatura exterioara se pleaca de pe loc aproape imediat ce ai pornit motoruk, sunt suficiente 15 secunda ca sa traga pompa si sa ajunga uleiul unde trebuie. Habar nu aveti ce vorbiti, ala are impesie ca e ca la dacia 1310 sa lasi 10 minute cu socul deschis
    1 point
  15. Domne si Fereste tribologie.. Eu am dat doar un exemplu personal, cum prea bine zici. Nu am mai zis faceti ca mine.. Daca eu cred ca uleiul trebuie sa urce linistit si din abundenta intr-un motor perfect balansat intern (sau aproape perfect..) si cred ca NU are rost sa ii atarnam O SARCINA in primul minut cand e rece, e din nou numai treaba mea.. Ceva frecari nedorite sigur se intampla din lipsa de ulei... cand e rece, dar din nou, cred numai eu ca la mine se intampla mai putin.. Dar din nou, NU faceti ca mine. (Eu mi-am spus doar parerea si tin la ea.) Tot in manual scrie ca trebuie schimbat uleiul cand te anunta masina nu?.. Hmmm..
    1 point
  16. Parerea mea e ca sunt prea vechi deja non facelift-urile..fa un "sacrificiu" si ia-ti macar facelift (fie el diesel sau benzina)..daca nu poti financiar eu m-as axa pe alta marca mai non-premium unde gasesti probabil masini 2010+ la aceiasi bani ca la un e90 nfl. Si ca sa fiu on topic eu sunt foarte multumit de e90 ul meu..M47 aproape 340.000km si ruleaza excelent ( evident il si intretin bine) dar totusi ma gandesc la urmatoarea masina ( probabil electrica si noua).
    1 point
  17. Diesel, problema e ca este euro4, la benzina gasesti pe facelift si euro 5, M47N2 nu are probleme deosebite daca rulajul e mic si mentenanta s-a facut in mod corespunzator. La benzina e problema cu semeringurile supapelor care se traduce in consum de ulei.
    1 point
  18. Benzinarul e cam lesinat M47 insa merge bine cu un soft
    1 point
  19. Nu fii nervos ... e masina ta poate ca merita trapa daca mai aveai 1200 E altfel clar nu . Daca nu ai plafon negru nu o sa simti lipsa . Eu la 6 am plafon negru fara trapa simt ca ma sufoc , nu vad semafor daca opresc prea in fata , de astea )) poate si inaltimea e de vina
    1 point
  20. Faptul ca motorul 2.5D are putere mai mica decat cel similar 3.0D (cu aceeasi capacitate 3L) , nu ar trebui sa fie impedimentul major in cumpararea masinii, daca toate celelalte criterii sunt favorabile . In definitiv, motorul se poate resofta usor la cel putin puterea celui 3.0D , chiar mai mult . Problema este ,cum zice colegul, ca si N57 au probleme cu distributia - nu asa des ca si N47. Vad o alta problema in faptul ca masina o sa te duca la un impozit mare, in timp ce e cam veche - parca motorul respectiv nu se mai fabrica din 2011 sau 2012 . Oare merita impozitul ?
    0 points
  21. Deci Kiev. Si tu stai practic acasa doua weekenduri pe luna. Si pt cele doua weekenduri conduci cate 2100km de fiecare data. As face chestia asta doar pt 10.000 euro net pe luna.
    0 points
  22. Da, timp de 2-3 sĂŁptĂŁmâni, primĂŁvara și toamna. Când e prea frig evident e degeaba, când e prea cald arde prea tare chelia :turned: - și eu am renunțat la trapĂŁ. F30-ul avea. Nu-i simt lipsa.
    -1 points
  23. Sa nu ne intelegem gresit. Toate sunt optiuni "nice to have". Ca sa adaug trapa, optiunea era 1200 de euro. Tu ai fi pus-o? Eu am preferat sa adaug suspensie adaptiva M la acelasi pret. Un G20 cu motorizarea asta si cu toate optiunile pe ea ajunge pe la un 78K pret de lista, cu 17K mai mult decat configuratia mea. Acum depinde ce cauta fiecare de la masina lui...
    -1 points
  24. Pai daca tot suiera peste 2000rpm, asta ar duce la o imbuntatire, nu? Dar tu nu ai remarcat nimic in privinta agilitatii, s a zic asa.. (dar poate e din cauza ca motorul e limitat) Ce te astepti pe viitor sa se intample sau sa nu se intample in motor? Sau, le-ai scos ca sa scapi de depuneri in galerie, era deranjant acel suierat sau vroiai ca filtru dpf sa se umple mai des? Sunt intrebari cam impertinente spre curajoase, recunosc..
    -1 points
  25. Exact acelasi rahat am facut si eu, am schimbat la cardan ultima cruce cardanica ptr ca scartaia, si intermediarul din mijloc ptr ca era rupt, si platisem 350e in germania sa mi le schimbe pe amandoua dar ei nu imi schimbasera decat pe primul intermediar si atat...., perfect, probe prin oras, nici o trepidatie pana cand am iesit pe autostrada, de la 120 facea ca o combina Astazi am saltat-o pe cric de spate si am incercat pe loc, chiar si fara roti pe spate, la fel intra in vibratii De la 120 Ma enerveaza ca nu inteleg ce s-a dezechilibrat, crucea cardanica sau cardanul nu mai este montat corect...
    -1 points
  26. nu am cherneruit am dat suduri cu aparatul cu sarma doua trei afturi de sudura,da deja faptul e consumat
    -1 points
  27. e din cruce, am filmat cu telefonul... are bataie
    -1 points
  28. Realoem, 99,999%. L-am folosit si il folosesc ca referinta pentru 99% din piesele comandate de pe alte site-uri.
    -1 points
  29. Din septembrie pana acum, banuiesc ca l-ai reparat. Cost? Esti multumit de serviceul la care ai fost? Daca tot ai deschis topicul si reparat motorul.., sau schimbat, zi cum a fost.
    -1 points
  30. -1 points
  31. Intrebare pentru Wyctor: cat e impozitul avand in vedere ca e mild hybrid? Am vazut ca scade la cateva sute de lei. Pacat ca n-au pus mild hybrid si pe M550i, chiar era o treaba sa ai motor de 4.4 si impozit de 2.0
    -1 points
  32. Ce inseamna mild hybrid? Nu am auzit asa ceva.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.