Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/07/20 in all areas
-
Am reusit sa pozitionam motorul si o poza de pe motorul vechi cu pinionul buclucas. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Azi am pus _chiulasa_ si distributia + anexe , am inlocuit si pinionul mic al pompei de ulei la cererea ââŹĹpubliculuiââŹÂ(multumesc pt. sfat), maine baia si capacul de culbutori si poate motorul pe pozitie. Ce am invatat?- chair daca distributia a fost schimbata , tot e bine sa o schimbi tu ,chiar la cel mai fiabil motor al Bmw . Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Daca tot ai ajuns in punctul asta eu as schimba si pompa de ulei + pinionul ei... nu e deloc scumpa pe original. Daca nu vrei sa schimbi pompa, macar pinionul ar trebui schimbat! Verifica si tachetii si schimba-i pe cei care sunt moi si nu mai tin presiune1 point
-
Din septembrie pana acum, banuiesc ca l-ai reparat. Cost? Esti multumit de serviceul la care ai fost? Daca tot ai deschis topicul si reparat motorul.., sau schimbat, zi cum a fost.1 point
-
Iar esti cu palinca n nas ?Cam de dimineata. La 500km cu 46 litri ai consum de 9.2%1 point
-
Vezi ca ai dpf-ul colmatat dupa cum spune si eroarea Exhaust pressure before turbocharger. Recomand anulare dpf atat fizic cat si din soft.1 point
-
Nu pentru bani le regizeazĂŁ, e lacom dupĂŁ faima acum, deoarece banii nu ii mai aduc nici o satisfacție. II aduce satisfacție faptul ca oameni ii privesc ca pe un idol. Au mai fost alții și la nivel mai ĂŽnalt.0 points
-
Actuatorul de la turbo funcĂâşioneazĂŁ cum trebuie? Trimis de pe al meu Mi MIX 2S folosind Tapatalk-1 points
-
wyktor, sa ne intelegem. Cum masori tu consumul nu are nici un rost. Dar absolut nici unul. Poti sa modifici consumul acela instant afisat, oricand. (Sunt unii care stiu cum se face.. dar asta este doar pentru ochii tai, sau ai soferului.. modificarea aceea nu influienteaza estimarea decat cu datele datele modificate, daca le modifici. La E90 se intra in meniul secret si acolo apa niste contoare care se schimba de la singure si acolo se stabileste conform unui cod din 5 cifre parca.. un anume consum afisat.. te asigur ca si la modelul tau se poate asa ca.. mai incet cu lauda cand nu intelegi cun se intampla!) Una este estimarea din bord si alta este sa faci plinul sa inregistrezi numarul de km cand ai facut plinul si apoi sa retii cati km ai facut pana in momentul in care auzit primul bip de gol in bord. Atat si nimic mai mult. Iar daca ai ISTA, sau careva se oboseste sa caute in ISTA, acolo scrie foarte clar exact ce am explicat eu mai sus. RESTUL E CAN-CAN, sau lauda fara acoperire! Nu te mai imbata cu apa chioara ca nu are rost. Fabricantii testeaza masinile si dau rezultatele obtinute in conditii ideale, pe banc, ..tunel aerodinamic si atat...-1 points
-
Daca m-am uitat eu bine, parca acolo scrie 7.50l/100km. Acela este un rezultat muult mai aproape de realitate. ...Vrei sa stii cat consuma la suta un E90 motor de 2 litri care are 400k km si e facut acum 12 ani? 5.5-6 litri cu, portbagaj pe masina la o medie de 120-130km/h. Cred ca la constant 90km/m ar putea scoate cam 4,7.. /asta pentru o masina de peste 10 ani. Dar vezi tu, nu toata lumea conduce un motor de 3 litri cu 90km/h si viseaza la adevarate revolutii tehnologice.. (mai sus e doar o ironie subtire, menita sa te trezeasca.. ) Ideal, cum intrebi, nu.. E ca si cum te-ai intreba, daca conduc doar la vale si cu vantul in spate nu-i asa ca, consum mai putin!? DAR, asa e, cand treci de la benzina la motorina; se petrece o revolutie minunata tehnica: __________________________ A, faptul ca iti apare martorul-eroare aceea de Ad-Blue, e din cauza ca mergi prea mult pe Eco-Pro. Ia dai in gura in sport mod sa vezi ca ii trece injectorului sa dea eroare. Era pe undeva un topic si avertizarea disparea la un timp de condus in modul sport..-1 points
-
Pe mine m-a "enervat", ca se contrazicea deja mai multi de 2 pe un subiect relativ simplu de inteles; consumul de carburant; mai greu partea cu, ce afiseza bordul.. Comparatia cu E90 e suficient de convingatoare ca sa nu mai continue amagirea personala. Personal imi pare rau ca nu am vazut comparatia cu benzina de 2 litri.. @wyktor, e clar ca acum.ai facut o alegere buna alegand motor pe motorina fata de benzina pentru distante lungi. Faci economie, clar.-1 points
-
Parese ca chiar le stii pe toate. Nu te obosi cu alte filmari... nu e nevoie.-1 points
-
Te-ai bucura si mai mult pentru.mine daca iti spun ca din calculul de mai sus au lipsit fix 204km!? 204km fiind pana la o granita.. de care am uitat.. Adica facusem de fapt 704km cu 46 de litri. (Nu de altceva decat corectitudinea fata de ce stiu sigur despre masina mea (...) ma plictisisem de ceva vreme sa tot fac calculul, la cati litri de motorina a baut masina asta.. 750-815km era norma care trebuia sa o faca cu 50 de litri! Stiam ca ceva nu "iese" cand am scris mai sus..) Asadar, pentru cati mai apuca sa citeasca, pana intra moderatorii pe panarama asta de subiect - consum masina - sa stearga ce e de sters, fiecare dupa cum isi stie masina. Si aici se termina-incepe totul.-1 points
-
Da, foarte bunĂŁ treaba, la primul drum sper sĂŁ te opreascĂŁ rar-ul Sent from my SM-G965F using Tapatalk-1 points
-
Salutare tuturor, intervin si eu cu un punct de vedere dupa ceva vreme Domnul Andrei525 a fost la noi cu masina prima oara in 2018 pentru un pachet integral, totul a fost in regula si nu au existat nemultumiri din cate stiu eu; intre timp domnul a inceput sa studieze din ce in ce mai mult domeniul si in 2019 a revenit pentru acelasi pachet, a preluat masina de la noi si dupa ce a ajuns cu ea acasa "a mai inspectat putin" ( formularea dansului ) si a descoperit neajunsurile din fotografii; fiind dintr-o localitate destul de indepartata de Bucuresti, o vizita de 5 min sau deplasarea noastra pentru remedierea lor nu era posibila, fapt pentru care ne-am oferit sa executam un pachet de intretinere in valoare de 500-600 de lei fara nici un cost ( pachet intretinere = vizita de o singura zi, se curata exteriorul si se decontamineaza dupa caz, mici retusuri, se curata pielea/plasticele/interiorul de praf, reaplicare tratament hidrofob pe parbriz etc ). La momentul respectiv dansul a fost de acord si chiar am mai discutat referitor la sfaturi despre abordarea unor probleme aparute intre timp, masini de polish etc. In primavara 2020 ( la aproape un an de cand am facut pachetul de detailing ) am fost contactati pentru un "refresh" al masinii, oferindu-ne sa efectuam asa cum promisesem pachetul de intretinere, insa in cursul anului care trecuse masina capatase zgarieturi superficiale si diverse "probleme" de la pasari si ar fi necesitat polisata / reaplicare protectie etc. Dorinta domnului era sa efectuam intreg pachetul de detailing gratuit la un an de zile dupa ultma vizita si nu pachetul de intretinere; ne-am oferit sa facem o reducere echivalenta cu valorea pachetului de intretinere insa dansul a dorit restituirea valorii acestuia pentru ca nu doreste sa beneficieze de el sau de reducere. ( fapt care s-a si intamplat, am restituit contravalorea pachetului de intretinere ). Consideram abrodarea si metodele prin care s-a dorit "rezolvarea problemei" complet ne-echitabile raportat la neajunsurile serviciului prestat; nu suntem si nici nu vom pretinde vreodata ca suntem perfecti, insa de fiecare data am reusit sa remediem toate problemele sesizate de clientii nostrii, cu exceptia cazului de fata. Va doresc mult succes domnule @andrei525 pe calea detailing-ului, am vazut ca doriti sa va implicati din ce in ce mai mult in acest domeniu si sper sa ajungeti la nivelul de satisfactie al clientilor pe care noi se pare ca nu am reusit in cazul de fata. Referitor la afirmatia domnului "marss" " ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina" , va asigur ca nu stiti felul in care am format echipa si cata munca se afla in spate; eu si sotia mea suntem acolo in permanenta lucrand cot la cot cu colegii nostrii cu ajutorul carora am reusit sa formam o echipa in decursul celor peste 5 ani de activitate. Consider o lipsa de respect sa insinuati ca "nu stiti pe mana cui" ajunge masina atat timp cat nu ati fost clientul nostru sau nu ati avut vreo problema in acest sens; indiferent cine lucreaza la masina, raspunderea este a mea sau a noastra ca si firma, nu exista "a stricat baiatul". Nu stiu cat de familiarizati sunteti cu astfel de servicii, insa un pachet complet implica peste 100h de manopera, astfel de lucrari putand fi realizate la cele mai inalte stndarde doar lucrand intr-o echipa in care fiecare isi are propriul rol, nu cred ca la dealer cand mergeti doriti sa va spele/repare/faca cafeaua etc "patronul" , nici o activitate nu poate functiona si nu se poate dezvolta in acest mod. @ACE: Referitor la costurile "ridicate" pentru care te injura lumea, fiecare isi construieste pachetele de servicii asa cum considera ca este mai bine pentru el sau pentru targetul sau de clienti; cine a fost cu adevarat interesat de ceea ce contin pachetele noastre a putut vedea ca ele includ mai multe servicii tocmai pentru a nu se ajunge la "compromisuri" pentru a se obtine costuri mai mici ( spre exemplu la exterior pachetul de "polish" include pe langa corectia lacului corectii cu vopsea la culoare, lustruire tot ce inseamna elemente exterioare cromate , polisare trim-uri, lampi spate, lac faruri, demontarea de pe masina si curatarea jantelor, protectie ceramica caroserie + jante ). Cu stima, Dan Diculescu Administrator DYC GARAGE DETAILING Problemele reclamate, am verificat cand inca nu se uscasera zonele respective, greseala mea; nu le pot uploada direct pe forum https://ibb.co/XStKWFy - poza 1 https://ibb.co/3M44xBF - poza 2 https://ibb.co/BNTHfcM - poza 3-1 points
-
Eu nu as cumpara niciodata roata de rezerva care sa imi micsoreze portbagajul. Am avut anvelope runflat de vara pe 19 si acum in toamna am renuntat la ele. Anvelopele de iarna le-am avut mereu pe 18 si nu sunt runflat. Cand pun rotile de iarna, efectiv discutam despre o alta masina. Nu este doar confortul, ci felul cum se simte masina cand nu mai e supusa la runflat, iar eu sunt genul de psihopat care ocoleste fiecare canal si franeaza cand trebuie pt a proteja. Ia-ti kit de pana, fara anvelopa de rezerva. Sunt sofer de 0.5 mil km si am facut pana acum 3 pene astfel incat sa raman cu masina pe janta, insa e drept ca la fiecare din masinile respective aveam roata de rezerva. Am mai facut alte pene, inclusiv cu seria 5, insa masina doar pierdea ceva aer si am mers la vulcanizare. Mi-as asuma riscul de a avea nonrunflat fara rezerva. Efectiv asa voi conduce de acum si sper sa nu am probleme.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00