Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/20 in Posts

  1. Topicul a fost facut pentru a gasi niste raspunsuri obiective la comportamentul ambreiajului. Cat despre "cuplul imens"...nu inteleg ironia. Ai gasit vreo valoare scrisa de mine sau o afirmatie in acest sens? Am spus doar ca ambreiajul stock nu face fata noilor conditii la care este supus. A, si mai e o singura referinta in textul primit de la specialistul SACHS-textul in engleza. Deci?? In fine, ca de obicei, pe forumuri, pierderea concentrarii asupra subiectului dezbatut duce la discutii puerile. Asa ca, topicul se poate inchide.
    3 points
  2. Cele 342 de pagini de aici ti se pare cumva ca seamana a zvon?!?! Ia si citeste din scoarta si-ai sa descoperi colegii carora li s-a rupt lantul. Alte probleme specifice ar mai fi cam asa: 1. pompa inalte, dar cred ca-i valabil la motoarele pana prin 2011. In principiu e recomandat sa nu bagi motorina aditivata, cica din cauza acesteia, lipsa lubrefierii face span2. daca-i motorul 25d, cel cu doua turbine, turbina mica este de asemenea predispusa sa cedeze in timp 3. EGR4. tampoane motor, desi acestea nu tin direct de el. Totusi din cauza trepidatiilor induse de acesta, modul cum a fost setat face ca aceste tampoane sa cedeze dupa un timp. 5. Racitor gaze-EGR Poate mai sunt si altele mai mult sau mai putin relevante.
    2 points
  3. Ai uitat sa spui ca nu mai revine volanul dupa viraj.
    2 points
  4. Domnule Dan, ma dezamagiti din nou... va victimizati in mesajul asta si probabil de aia s-au inventat inregistrarile convorbirilor, pentru cei ca dvs. Conversatia noastra a fost foarte diferita de ce scrieti aici. Nu am formulat niciodata "am mai inspectat putin" ci am pus lampa de inspectie si mi-am pus mainile in cap. Da, cochetez cu detailingul si sunt atent la detalii spre deosebire de dvs. Ati avut masina la dvs 5 zile in care trebuia sa faceti anumire operatiuni pe care nu ati facut. Apoi am sunat prima oara de pe A2 reprosand ca lacul are un"haze" , plasticul de la ceasuri are zgarieruri,trapa nu a fost detaliata, inerioerul care avea o umbra de dressing nu era facut, textilul de la capota nu era facut, plasticul de la stergatoare nu era facut si avea si nisip pe el,etc. Ati spus exact asa: "o refacem la anul". Cand am sunat sa o programez ati inceput sa ma aburiti ca nu ati inteles bine si ca defapt trebuie sa platiti. Ce ati oferit dvs e bataie de joc dpmv. Ce spuneti cu cuvinte mari intretinere anuala este defapt o spalare mai amanuntita, care este defapt rutina mea de vineri dupa amiaza. La un an dupa intamplare masina era normal sa fie cu mici zgarieturi ca nu e bibelou de tinut in casa. Ce am cerut a in primavara 2020 a fost ce am cerut si in ziua cand am luat-o de la dvs. Nimic nou. Ce spune colegul "marss" chiar dvs ati spus la telefon ca "nimeni nu e perfect si nu puteti supraveghea toate masinile si operatiunile". Acum v-ati razgandit si spuneti ca se poate? Schimbatile astea de opinie nu va ajuta la imagine. Inainte sa va mai plangeti ca ce munca faceti si ce scumpe sunt materialele sa stiti ca din bugetul de 4000 ron alocat detalierii masini anuale am cumparat o groaza de produse si masina de polish din care am facut cateva masini (pro bono) si tot mai am de 2-3. Pe langa asta v-am platit de 2 ori 4000 ron la care nu am vazut factura sau bon de casa. Prietenul care a venit si el si a platit 5000 ron nici el nu a vazut. Concluzia ca sunteti evazionist domnule Dan. Nimic sa fiti mandru. Cum au spus si colegii de pe grupul de detailing de pe FB la 4000 ron trebuia sa iasa tipla si sa nu ma doara capul cu discutii. V-au cam desfintat acolo si vad ca si aici scrieti o alta realitate. Ca aveti clienti neducati in ce priveste domeniul asta vad ca a mers pana acum dar usor usor lumea se educa si ramaneti cam in urma. Dupa 5 zile si 4000 ron aveati nevoie inca o zi sa indreptati neajunsurile? La banii astia nu cred ca trebuia sa discutam de vre-un neajuns. "Localitatea" se numeste Constanta si sunt apx 220 km. Daca eram mai aproape sigur ma intorceam sa va cer banii + banii de combustibil dar am zis sa o rezolvam omeneste. Vad ca nu se poate. Oricum am dat banii, am fost dezamagit si trecut peste, dar cand vad ce scrieti aici, nu pot sa nu va scriu inapoi. Succes in a gasit clientii care nu pun intrebari si nu verifica lucrarea. FAQ: Am fost multumit de serviciile DYC garage? - NU As mai folosi serviciile DYC garage? - NU As mai recomanda serviciile DYC garage? - NU Este postul exprimat de domnul Dan in concordanta cu realitatea? - NU
    2 points
  5. Am masina de anul trecut de prin noiembrie dar de cand am luat-o mi sa parut lenesa rau, si pe zi ce trece parca se agrava din ce in ce mai tare. Inainte de asta am avut un e36 320i si nici aia nu era prea vioaie dar asta e jale. De cateva luni am rasfoit forumurile romanesti cat si alea straine pe tema asta si se pare ca foarte putini sau nimeni nu a scos-o la capat cu E46 320d 136cp nfl puturos iar cei care au rezolvat nu au mai dat reply, asa ca ma cam resemnasem. Cum se comporta masina: Nu trage deloc, turbina pare sa nu intre aproape deloc iar dupa 2000 de ture oricat as accelera masina parca da in nas si se plafoneaza, nu acceleareaza liniar. Cand se apropie de 3000 de ture incepe sa traga un pic dar foarte putin iar in sarcina daca o calc mai tare scoate fum negru ca o locomotiva. Mi-a ajus cutitul la os zilele trecute cand la o panta mai inclinata era sa raman sub deal si abia urca cu treapta 2, chiar i-am dat a 1 a un pic ca sa pot urca dealul cu 2 persoane in masina. E nasol sa fii claxonat si blituit din spate de un tir incarcat. Primii pasi: - facut diagnoza - pe diagnoza nu aparea nimic - verificat axul turbinei - axul turbinei nu are nici un pic de joc - verificat tija actuator variabila turbina - tija actuatorului de la turbina nu actiona in concordanta cu acceleratia si se retragea foarte greu. - toate filtrele si ulei au fost schimbate - schimbat filtru epurator - am curatat EGR - am verificat sa nu fie diferite scurgeri de lichide la motor (antigel/ulei/motorina), totul OK, nici o scurgere - verificat sa vad daca se intaresc furtunele de la egr la intercooler si cel de la turbina la intercooler si se parea ca nu faceau cine stie ce presiune cand acceleram sa intre turbina. Inainte sa ma apuc de schimbat senzori, valve pierburg, egr, debitmetru si multe altele am verificat ochiometric tot sistemul de vacuum si tubulatura la turbina. La prima vedere furtunele pareau OK dar am cumparat totusi 3 metri de furtun cu interiorul de 3.5mm si am inlocuit pe cel care trece peste blocul motor ca parea mai copt si alea care intra si ies din butoiasul de vacuum. Dupa aceasta operatiune am facut o tura cu masina si la fel mergea, deja ma scotea din sarite. Ca sa nu mai desfac toata plasticaraia de mai multe ori am adunat toate informatiile relevante pe care le-am gasit pe forumuri, care ar putea rezolva situatia mea. Asa ca, am purces la urmatorii pasi care mi-au transformat batranul E46 dintr-un logan 1.4 benzina cu portbagajul plin de saci de nisip, intr-un BMW: 1 Am scos si am curatat senzorul MAP(este cel din capat motor de sub parbriz).(capatul era infundat cu mazga din admisie) 2 Am scos ambele valve pierburg de la EGR si de la Turbo si le-am curatat acele filtre dreptunghiulare de pe ele (erau destul de murdare) si ca sa fiu sigur ca o sa fie o diferenta cand le montez la loc, le-am inversat, cel de la EGR cu cel de la turbo.(daca nu se simtea imbunatatire urmatorul pas ar fi fost sa anulez EGR) 3 Cand am scos valva pierburg de la EGR am gasit inca 3 furtune vacuum care ieseau din acel "T" si unu mergea la actuatorul de la perdeaua la radiator, unu intra in actuatorul EGR si al treilea intra in admisie cred. Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum). 4 Schimbat garnitura de la cotul care iese din debitmetru si intra in turbina pentru ca am vazut ca pe acolo umezea un pic de ulei. 5 Montat totul la loc si sperat la mai bine. 6 ore mai tarziu, cateva degete zdrelite si antebrate julite, rezultatul a fost mai mult decat neasteptat. Am avut in trecut experiente negative cu service-urile auto si decat sa ma apuc sa schimb chestii prin eliminare la cererea unui dorel am preferat sa elimin eu cat mai multe eventuale defectiuni si se pare a functionat. Totul a costat 6 ore, o garnitura si cativa metri de furtun. Sper sa fie de ajutor si pentru alti posesori de E46 320d 136cp.
    1 point
  6. Webasto pleaca sa incalzeasca antigelul sub nush cate grade cred ca sub 5. Din ce am observat in rest motorul se incalzeste mai greu fata de cel vechi avut pe f10 tot de 3.0.
    1 point
  7. 2 seturi pentru F30: - vara 225/45/18 style 397 - iarna 205/60/16 style 360
    1 point
  8. Folosesc douĂŁ seturi pt. F10 lci: - varĂŁ 245/40/19 fațĂŁ 275/35/19 spate style 331 - iarnĂŁ 225/55/17 fațĂŁ spate style 327
    1 point
  9. 2 seturi si eu: 245 45 18 - iarna 245 40 19 fata cu 275 35 19 spate - vara
    1 point
  10. Hopa, scapi de dracu, dai te tasu )
    1 point
  11. Ajustarea asta se practica si la modelele mai vechi, la e36 stiu sigur ca mergea, dar cum zicea colegul mai sus, nu prea mai revine volanul cand e bracat.
    1 point
  12. Stii cum arata borna de plus la E90 ca sa afirmi ce ai zis mai sus??
    1 point
  13. 61357335274 Control unit, tailgate lift Part 61357335274 was found on the following vehicles: X5 E70   (02/2006 — 06/2013) X5 E70 LCI   (04/2009 — 06/2013) X6 E71   (01/2007 — 06/2014) X6 E72 Hybrid   (10/2008 — 10/2011)
    1 point
  14. 1 point
  15. Eu nu as cumpara niciodata roata de rezerva care sa imi micsoreze portbagajul. Am avut anvelope runflat de vara pe 19 si acum in toamna am renuntat la ele. Anvelopele de iarna le-am avut mereu pe 18 si nu sunt runflat. Cand pun rotile de iarna, efectiv discutam despre o alta masina. Nu este doar confortul, ci felul cum se simte masina cand nu mai e supusa la runflat, iar eu sunt genul de psihopat care ocoleste fiecare canal si franeaza cand trebuie pt a proteja. Ia-ti kit de pana, fara anvelopa de rezerva. Sunt sofer de 0.5 mil km si am facut pana acum 3 pene astfel incat sa raman cu masina pe janta, insa e drept ca la fiecare din masinile respective aveam roata de rezerva. Am mai facut alte pene, inclusiv cu seria 5, insa masina doar pierdea ceva aer si am mers la vulcanizare. Mi-as asuma riscul de a avea nonrunflat fara rezerva. Efectiv asa voi conduce de acum si sper sa nu am probleme.
    1 point
  16. Nu pentru bani le regizeazĂŁ, e lacom dupĂŁ faima acum, deoarece banii nu ii mai aduc nici o satisfacție. II aduce satisfacție faptul ca oameni ii privesc ca pe un idol. Au mai fost alții și la nivel mai ĂŽnalt.
    1 point
  17. Mai este un coleg cu un motor M57 cu distributia rupta. Nu am auzit nici eu prea multe cazuri dar cine stie. Daca nu costa prea mult merita schimbata preventiv. Pentru curatarea motorului sigur vei fi multumit cu Green Star de la Khoch Chemie. Scoate tot. Uleiul si mizeria. Navi poti lua android si uiti de cea veche.
    1 point
  18. 1. La 400k. Eu am schimbat la 450k. 2. Da. Fara nici o problema. Eu ĂŽi dau cu jet aproape lunar. Totul e capsulat. Nu trebuie acoperit nimic. 3. DVD-ul e nefolositor. Navigatie invechita. Pe bune!? Avem Google maps si voi va bateti capul cu navigatie de acu' 15 ani???
    1 point
  19. Felicitari pentru pasiunea investita! Am vazut ca ai facut testul cu fum folosindu-te de o manusa si a mai zis cineva de bateria slaba(daca este veche merita schimbata oricum).Ai putea repeta testul cu fum(vreo 3-4 tigari) si sa urmaresti daca din galeria de admisie din spate iese ceva fum(e posibil sa nu se vada foarte bine sau sa para ca iese prea putin sau deloc), sunt niste dopuri de cauciuc acolo in spate respectiv 11611437560 -3.5mm si 11611727176 de 7mm care daca s-au fisurat sau nu mai sunt pot cauza probleme similare cu cele mentionate de tine. Poti verifica si cu mana daca mai sunt sau nu pe pozitie dar presupune sa ai o mana destul de fina . O alta cauza ar putea fi unul dintre urmatorii senzori si anume senzor ax cu came admisie si evacuare si bineinteles cel de la arborele cotit, oricare dintre cei trei daca nu mai functioneaza cum trebuie poate genera erori similare. De obicei e bine sa-i schimbi pe toti, pe original sunt foarte scumpi insa. Merita incercat VALEO dpmdv care a preluat fabrica producatoare de astfel de senzori pe original. Cam atat de la mine, sper sa-ti fie de folos.Multa bafta !
    1 point
  20. Eu as fi putin mai circumspect, imi miroase a sceneta montata pentru youtube, bunul samaritean (pe mine m-a pierdut la replica aia cu tenisi philip plein) vs samsarul analfabet, ok, poate nu lasi fata respectivului pe videoclip, dar parca nu a lasat seria de sasiu (nu cred ca iti da youtube jos un video daca lasi o serie de sasiu vizibila in parbriz), nu de alta, dar sunt cateva canale asa zis auto, in care este maltratata limba romana, ata in continut, cat si in comentarii. Iar scopul canalelor respective este sa faca vizualizari, si sa vanda niste vise umede doritorilor de masini (rable, premium, sport, orice , nu conteaza,sunt o obsesie, la roman sa ii dai mancare si masina, ca de alea a fost privat in comunism), cum ca privind asemenea chestii devin si ei niste initiati, si bineinteles vor face afacerea secolului. Acum sincer, nu stiu cat vor fi in asentimentul meu, dar in momentul in care un necunoscut mi se adreseaza la persoana a doua, ba, ma ai gratuleaza si cu expresii "hai, frate", este evident ca nu mai pierd nici o secunda si imi vad de ale mele, dupa ce il invit sa mai studieze bunele maniere. Iar in timp ce societatea e divizata intre smecheri ce dau tepe la fraieri, si vanatori de vrajitoare (a se citi samsari), aparatori ai masinii ca simbol, oameni pagubiti, multi chibiti, politicienii se scarpina la masca si isi vad de ale lor, in loc sa initeze niste legi clare, prin care sa combata evaziunea fiscala, comertul neautorizat cu autoturisme, precum sa prevada si reguli (vezi regulile privind viciul ascuns din multe tari europene), si bineinteles, contraventii si pedepse pentru cei ce inseala, cu sau fara buna-stiinta.
    1 point
  21. nu ai ce sa gresesti, mai uita-te pe youtube la tutoriale
    1 point
  22. Mai du-te bimmer la culcare cu e90-ul ĂŁla al tĂŁu. Pe toate topicurile,in orice problemĂŁ ĂŽl ridici ĂŽl slĂŁvi și e mașina supremĂŁ E o mașinĂŁ bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ limiteazĂŁ te la asta, au trecut vreo 15 ani de la producerea ei,lucrurile au evoluat. Nu or mai fi așa fiabile mașinile, ĂŽnsĂŁ sunt al dracu de frumoase/performante/confortabile. Din respect pt Wykthor și cei ce am avut e90 și știm cât consumĂŁ motorul ĂŁla, terminĂŁ cu aberațiile de consum 5 la 130 medie vitezĂŁ plus portbagaj.
    1 point
  23. Vara : style 392 - 17" / Dunlop Sp Maxx Rt 2 XL - 225/50R17 98Y Iarna : style 268 - 16" / Dunlop Winter Sport 5 - 205/60R16 92H
    1 point
  24. Cred ca e singura sansa sa ii faca sa dea inapoi, sa mediatizeze subiectul, nu cred ca AB ar risca un scandal mediatic pentru o suma asa mica, prin tribunale te poarta cat au ei chef
    1 point
  25. Cuidata optica, pai ce, ar trebui sa se bucure cumparatorul ca isi ia banii inapoi dupa ce a fost tepuit, dupa ce reprezentanta il ia cu samsareli gen niciodata accidentata, a fost condusa de nevasta nu stiu cui, plm, nu a fost forjata, sa nu imi zica ca nu stiau ca a fost accidentata, pai trebuie sa mergi cu elcometru si la reprezentanta; si chiar daca isi recupereaza banii, cum ramane cu nervii si timpul investit, ca sa nu mai zic de faptul ca a trecut de neserios fata de cel caruia dorea sa ii vanda masina. Frumos ar fi sa mai popularizeze patania si pe la televiziune, sa ii faca de minune si la televizor.....sa vezi atunci ce distractie iese.
    1 point
  26. Senzorul MAP il gasesti in capatul admisiei sub filtrul de habitaclu. Il poti scoate usor fara sa scoti admisia daca dai jos carcasa la filtru de habitaclu. Desfaci surubul care il tine, tubulara de 10mm,scoti mufa din el,si tragi de el spre habitaclu piesa 17 http://i.imgur.com/dRC6G4U.png http://i.imgur.com/TSMyouC.jpg Valvele pierburg de la EGR si de la turbo sunt identice. http://i.imgur.com/1qOahUk.jpg Tija actuator geometrie variabila si valva pierburg egr sunt in partea pasagerului. Valva pierburg EGR e pe partea soferului. http://i.imgur.com/61CJbks.jpg http://i.imgur.com/ECLNr6H.jpg Cand umbli la valva pierburg de la turbo ai grija sa nu spargi/fisurezi conducta de la aer conditionat, ca iti sta in cale un pic. Ai grija sa nu scapi chestii in compartimentul motor ca o sa cada in scut si o sa faca galagie. Ai grija cand scoti furtunele de vacuum de pe valva pierburg de pe acel soclu da nu il rupi cu totul ca o sa trebuiasca sa cumperi alta valva cu totul. Daca te apuci de inlocuit furtune, inlocuiestele pe rand sa nu uiti de unde le scoti si unde le bagi. Sa nu uiti sa infingi la loc mufele la senzorul map si valvele pierburg. Spatiul e destul de limitat, ai grija sa nu rupi/fortezi alte cabluri/furtune cand incerci sa ajungi la piesele ce te intereseaza. Nu umbla la tija actuatorui geometriei variablie(sa o "reglezi") daca nu te pricepi ca o strici mai tare. Daca tot umbli la valve, curata si filtrele de pe ele. Ai tutorial aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/76423-curatarea-filtrului-de-la-electrovalva-egr-e46-fl-320d/ Nu stiu care din pasi mi-a pus masina pe picioare cu adevarat dar am zis sa fac tot ce se poate face dintr-un foc sa nu desfac de mai multe ori.
    1 point
  27. Habar nu am. Omul a reglat un joc aparut probabil in uzura cremalierei (daca nu ma insel..). La mine nu au aparut zgomote dar merita aflat cat mai multe. De aceea intreb. Sa ne spuna cat mai multe daca stie. Tie nu iti ramane decat sa te uiti.. la tine la masina..
    0 points
  28. Dar nu este electricĂŁ, nu este hidraulicĂŁ având si lichid servo, pompa servi etc??? Eu am E60 si am hidraulicĂŁ si știu ca asa sunt la toate, la F-uri s a pus electricĂŁ. Am si eu acel joc de când am mașina de 5 ani, destul de rar ĂŽl simt si ĂŽl aud, la denivelĂŁri multe si puternice, efectiv uneori simt ca se desprinde volanul, cam aia e senzația. Deci se strange pe sub mașina sa ĂŽnțeleg? O sa verific si eu
    0 points
  29. Parese ca chiar le stii pe toate. Nu te obosi cu alte filmari... nu e nevoie.
    -1 points
  30. Cei care sustin ca nu se poate spala motorul, au si un motiv viabil? Si de ce nu cu jet daca nu indrepti jetul spre electrice iar electricele le imbraci in pungi din plastic?
    -1 points
  31. Salutare tuturor, intervin si eu cu un punct de vedere dupa ceva vreme Domnul Andrei525 a fost la noi cu masina prima oara in 2018 pentru un pachet integral, totul a fost in regula si nu au existat nemultumiri din cate stiu eu; intre timp domnul a inceput sa studieze din ce in ce mai mult domeniul si in 2019 a revenit pentru acelasi pachet, a preluat masina de la noi si dupa ce a ajuns cu ea acasa "a mai inspectat putin" ( formularea dansului ) si a descoperit neajunsurile din fotografii; fiind dintr-o localitate destul de indepartata de Bucuresti, o vizita de 5 min sau deplasarea noastra pentru remedierea lor nu era posibila, fapt pentru care ne-am oferit sa executam un pachet de intretinere in valoare de 500-600 de lei fara nici un cost ( pachet intretinere = vizita de o singura zi, se curata exteriorul si se decontamineaza dupa caz, mici retusuri, se curata pielea/plasticele/interiorul de praf, reaplicare tratament hidrofob pe parbriz etc ). La momentul respectiv dansul a fost de acord si chiar am mai discutat referitor la sfaturi despre abordarea unor probleme aparute intre timp, masini de polish etc. In primavara 2020 ( la aproape un an de cand am facut pachetul de detailing ) am fost contactati pentru un "refresh" al masinii, oferindu-ne sa efectuam asa cum promisesem pachetul de intretinere, insa in cursul anului care trecuse masina capatase zgarieturi superficiale si diverse "probleme" de la pasari si ar fi necesitat polisata / reaplicare protectie etc. Dorinta domnului era sa efectuam intreg pachetul de detailing gratuit la un an de zile dupa ultma vizita si nu pachetul de intretinere; ne-am oferit sa facem o reducere echivalenta cu valorea pachetului de intretinere insa dansul a dorit restituirea valorii acestuia pentru ca nu doreste sa beneficieze de el sau de reducere. ( fapt care s-a si intamplat, am restituit contravalorea pachetului de intretinere ). Consideram abrodarea si metodele prin care s-a dorit "rezolvarea problemei" complet ne-echitabile raportat la neajunsurile serviciului prestat; nu suntem si nici nu vom pretinde vreodata ca suntem perfecti, insa de fiecare data am reusit sa remediem toate problemele sesizate de clientii nostrii, cu exceptia cazului de fata. Va doresc mult succes domnule @andrei525 pe calea detailing-ului, am vazut ca doriti sa va implicati din ce in ce mai mult in acest domeniu si sper sa ajungeti la nivelul de satisfactie al clientilor pe care noi se pare ca nu am reusit in cazul de fata. Referitor la afirmatia domnului "marss" " ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina" , va asigur ca nu stiti felul in care am format echipa si cata munca se afla in spate; eu si sotia mea suntem acolo in permanenta lucrand cot la cot cu colegii nostrii cu ajutorul carora am reusit sa formam o echipa in decursul celor peste 5 ani de activitate. Consider o lipsa de respect sa insinuati ca "nu stiti pe mana cui" ajunge masina atat timp cat nu ati fost clientul nostru sau nu ati avut vreo problema in acest sens; indiferent cine lucreaza la masina, raspunderea este a mea sau a noastra ca si firma, nu exista "a stricat baiatul". Nu stiu cat de familiarizati sunteti cu astfel de servicii, insa un pachet complet implica peste 100h de manopera, astfel de lucrari putand fi realizate la cele mai inalte stndarde doar lucrand intr-o echipa in care fiecare isi are propriul rol, nu cred ca la dealer cand mergeti doriti sa va spele/repare/faca cafeaua etc "patronul" , nici o activitate nu poate functiona si nu se poate dezvolta in acest mod. @ACE: Referitor la costurile "ridicate" pentru care te injura lumea, fiecare isi construieste pachetele de servicii asa cum considera ca este mai bine pentru el sau pentru targetul sau de clienti; cine a fost cu adevarat interesat de ceea ce contin pachetele noastre a putut vedea ca ele includ mai multe servicii tocmai pentru a nu se ajunge la "compromisuri" pentru a se obtine costuri mai mici ( spre exemplu la exterior pachetul de "polish" include pe langa corectia lacului corectii cu vopsea la culoare, lustruire tot ce inseamna elemente exterioare cromate , polisare trim-uri, lampi spate, lac faruri, demontarea de pe masina si curatarea jantelor, protectie ceramica caroserie + jante ). Cu stima, Dan Diculescu Administrator DYC GARAGE DETAILING Problemele reclamate, am verificat cand inca nu se uscasera zonele respective, greseala mea; nu le pot uploada direct pe forum https://ibb.co/XStKWFy - poza 1 https://ibb.co/3M44xBF - poza 2 https://ibb.co/BNTHfcM - poza 3
    -1 points
  32. Nu este vorba de nici o victimizare, ci doar un drept la replica. Va rog sa verificati discutia avuta pe watsup; daca nu o mai aveti, va pot ajuta eu pe privat cu ea, nu doresc sa " ne spalam" rufele in public, insa cred ca era nevoie sa imi expun si eu un punct de vedere, asa cum ati procedat si dvs. Va inteleg nemultumirile , insa ma asteptat ca dupa ce am discutat ultima oara aceasta divergenta sa fie lamurita, la momentul respectiv dvs exprimandu-va in acest sens; ulterior au aparut comment-urile dvs referitoare la faptul ca nu ati fost multumit. In functie de interese, fiecare vede realitatea din punctul sau de vedere. O seara buna va doresc!
    -1 points
  33. Are dreptate ce spune baiatul ala pe youtube, dar fara e parca si mai rau. Eu am masina neagra si dupa orice ploaie raman niste pete de de iei cu mainile de cap.
    -1 points
  34. Pe bune?? Dar ce ar fi trebuit sa spunem in urma bunei intentii a tale de a pune pe forum raspunsul lor definitiv fiind!? Maama ce ofiscat esti.. dupa ce nu ai pus toate intrebarile celor care ti-au facut ce ti-au facut la masina.. Tu crezi ca aici gasesti ultra meseriasi care desfac toata ziua buna-ziua ambreiaje cu raspunsuri obiective??? Ne cerem scuze ca nu am avut raspusul potrivit in conformitate cu simptomul (ne)prezentat corect! Alta ironie. Adica ai uitat sa spui la inceput ca ai marit puterea motorului.. de parca asta NU ar conta in intelegerea simptomului.. Cred ca interpretarea (traducerea) mea a ceea ce ti-au spus cei care ti-au recomandat ambreiajul respectiv a fost mai mult decat utila altora. Tu probabil ai inteles, ceea ce e foarte bine. Ignora ironia daca nu ti se potriveste.
    -1 points
  35. In motorsport vibratiile si scuturarile nu sunt atat de importante prin comparatie cu fiabilitatea transmiterii puterii.. Asa ca, invata sa traiesti cu ele. Tu ti-am facut masina de track si nu masina de strada/oras.. Asta e si concluzia topicului. Apropo ..de ce ai facut topicul?? :) Ca sa ne arati ce cuplu imens ai la E46 ala?
    -2 points
  36. Salutare , motorul asta N47T in afara de schimbarea lantului mai are vreo problema? Si inca o intrebare ...s-a rupt cuiva acest lant sau este un zvon aruncat de vreun mare specialist
    -2 points
  37. Bravo Marius, Pentru primul post esti meserias. Mai ales ca ne-ai spus si noua! Intrebarea logica ar fi de cate ori crezi ca se mai poate reajusta? Banuiesc ca ai experienta de la Dacia! :no-offence:
    -2 points
  38. Am auzit ca la e90 cica e un senzor care se arde daca iei minusul prima data jos. Trebuie dat prima data jos plusul.La e46 nu stiu daca e la fel.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.