Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/13/20 in Posts
-
AstĂŁzi am fĂŁcut un detailing interior exterior. Poate sa vina iarna : Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk4 points
-
2 points
-
Salutare forumisti. Nu stiu daca o asemenea stire a fost adusa la cunostinta iubitorilor de masini in special al acelora care au motoare pe motorina, dar in momentul de fata este un mare scandal starnit de o companie de protectie a mediului din SUA care demonstreaza ca unele motoare mai noi ale concernului Volkswagen ar minti in privinta normelor reale de poluare ale motoarelor instalate ca si in datele tehnice ale autovehicolelor Sigur nu aceasta este singura sursa de informare; e plin netul la ora actuala.. Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina. (habar nu am, am incercat cateva cautari.. Daca acest topic/stire exista pe acest forum; observ ca nu..) Comentarii, reactii, sunt acceptate si bine venite!1 point
-
In primul rand avem neoie de un Dremmel ( pt confort ), un pistol de lipit cu silicon, o pila, putina idemanare si cam 30 de min/ soclu. Pe cei care au faruri OEM cu Xenon. NU stiu ce sistem de prindere au la faza lunga cele non-Xenon. Soclul se taie la baza inelului, si se finiseaza cu o pila sau ceva smirghel. Pe partea dinspre far si aduce la acelasi nivel prin frezare sau finisare cu pila. Se lasa intact plasticul de fixare a becului H7. Incazul meu a trebui sa frezez putin si interiorul, buza, pentru a-i da o usaora forma conica ( la modelul de leduri ce l-am gasit prin garaj ). Partea cu conectorii se fixeaza cu silicon sau adeziv ( orice ) pentru a nu modifica mufa principala a masinii. Se fixeaza apoi LED-ul in soclu si se monteaza pe masina . Sper ca din poze sa va lamuriti in mare despre ce e vorba. Am recurs la acest retrofit deoarece nu am gasit un LED cu soclu de prindere asa mare, ca sa intre in suportul EOM al farului. Facnd aceasta adaptare putem monta orice model de LED, cu conditia sa fie H7 ( cred...nu am incercat cu altul pentru ca nu am avut) La montarea pe auto nu trebuie demontat nimic pentru a monta LED-ul.1 point
-
Am vreo trei incarcatoare de masina acasa. Cel de la Lidl e unul dintre ele. Incarca cu maxim 2Amp. Si de aceea va dura mult pana va incarca o baterie jumatate descarcata.. Dar tin minte ca o data, doar o data..am observat ca pe o baterie veche a reusit sa ii ridice densitatea electrolitului de la 1.20 pe la 1.26.. deci tre sa aiba ceva procesor cu impulsuri... ceea ce il califica ca bun incarcator.1 point
-
MĂŁ, dacĂŁ tu mergi noaptea doar cu faza lungĂŁ, nu știu care din noi 2 are o problemĂŁ; Mi se pare cĂŁ ești puțin cam troll, așa...zic și eu...ți-a zis cineva, ceva ? Te-ai trezit sĂŁ te bagi ĂŽn seama cu comentarii aiurea, zici cĂŁ ești pe farcebook...nu ĂŽmi dau seama, ce nu-ți convine ? :logik:1 point
-
E bun,eu l-am folosit in iarna de 2 ori,baterie veche,drumuri scurte,bla bla. Pentru incarcare si intretinere baterie e ok.1 point
-
Superb arata! Manual, navi, xenon si pachet M. In opinia mea, cam tot ce ii trebuie unui E9X sa arate foarte bine. Optand pentru M47, te-ai scapat si de grija distributiei. Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune! Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk1 point
-
Poti scoate insa trebuie sa demontezi cotiera, eu asa am facut la E60.1 point
-
Cand se aude. Daca nu esti linistit, la 200k recomandabil; pace sufleteasca, etc etc. Iar daca pana atunci intelegi (asculti) mai multe despre (la) distributia masinii tale, poti sa nu o schimbi niciodata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu vezi ca te-ai murdarit la gura, mai scuteste-ne. Iar ai aparut sa ne spui nimic? @johhny - Vehicle management, service function, body, voltage supply, battery, register battery replacement iar acolo o sa ai enter battery same cappacity sau high/low capacity. N-am insta in fata in momentul asta, dar astia sunt pasii.1 point
-
Ok, prima incercare de urcat poze. Imi place culoarea asta mult, dar in poze oricat de mult le-as edita, tot nu se vede ok. In realitate uneori e Neagra, Albastra, Mov, Gri...alteori e urata rau si ai impresia ca e un Opel...in functie de lumina masina mea e fie un Opel, fie un BMW @deeJayOg ma refer la pachetul Adaptive Lights si High Beam Assist. Le-am avut pe F31 si intr-adevar erau bune ca si functie Inca 2 poze de cand am cumparat masina1 point
-
In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului. Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:1 point
-
Zvonurile (articolele) merg pana acolo incat se preconizeaza o moarte a motoarelor mici pe motorina datorita normelor (recente) de poluare mult mai mici. Aceste zvonuri sunt in vestul Europei.. Anul acesta a fost introdusa Euro 6 norma de poluare la motorina, daca nu ma insel..1 point
-
Daca ar fi asa cum spui tu, ar insemna ca atunci cand dai jos piesa stricata ar trebui sa gasesti suburul strans insuficient, iar pivotul sa joace in fuzeta sau in cadrul motor. Aici nu vorbim de prezoanele de la chiulasa sau alte suruburi de la motor. Montarea corecta a unor piese de articulatie nu e deloc dificila. Si in reprezentante se dau jos piesele astea cu ciocanul pneumatic, dar piesele respective rezista foarte mult pentru ca sunt de calitate. Exemplul cu caseta n-are nici o legatura cu realitatea. Fuliile alea erau d-alea ieftine. Insa asta cu fulia iar n-are legatura pentru ca acolo intr-adevar trebuie sa folosesti cheia dinamometrica. Asta daca vorbim de fulia de la vibrochen, nu de vreo rola de ghidaj. Chiar si pe elevator poti strange corect daca ai cric de transmisie cu care sa aduci roata in pozitia de lucru. Nu strange nimeni bratele cu scule pneumatice. Cel putin, eu nu fac asa ceva. Evit sa folosesc sculele pneumatice in general. Asta e o privire foarte simplista. Teoretic si un ciocan ieftin ar trebui sa fie la fel de bun ca un ciocan profesional. Ca doar ce tehnologie intra in fabricarea unui ciocan? Realitatea este ca unele firme fabrica piese atat de proaste incat dau gresi chiar daca e vorba de tehnologii deloc complexe. Cum iti explici de exemplu ca niste amortizoare Magnetti Marelli pentru E39 erau mai inguste cu 3 mm incat abia am reusit sa le strang pe fuzeta? Cat de greu o fi sa faci corpul amortizorului de o marime exacta, mai ales cand le fabrici in serie? Teoria pe care ai construit-o e menita sa-ti demonstreze doar ca ai facut bine alegand piese ieftine.1 point
-
Cum spune DOMI, în România poți să pui orice că tot la același interval cer schimbare! Exemplu: pe autokarma o bascula LEMFORDER costa 350 RON, deci amandoua ma duc din start la 700 RON. O pereche de bucse tot LEMFORDER costa 66 RON. O bieletă antiruliu costă 95 RON, deci încă 190 RON. O bieletă de direcție LEMFORDER costă 143 RON, amândouă 286 RON. Cap de bară LEMFORDER 122 RON, amandouă 244 RON. Total kit LEMFORDER: 1486 RON. Față de 650 RON kit-ul ATEC. La care se adaugă manopera! Asta pentru E36-ele meu. Dacă am probleme cu un pivot, sunt convins că nici ceilalți nu mai au mult. Așa că decât să cumpăr două bascule LEMFORDER, prefer să cumpăr un kit ATEC (nu sunt cei mai buni dar nici cei mai proști) și scap și de grija bieletelor de directie, antiruliu și a capetelor de bară. Sunt convins că ATEC nu se compară cu LEMFORDER sau MEYLE HD, dar la fel de convins sunt că în România sunt și mecanici buni (doar când vor ei) dar care nu au scule dedicate pentru orice. Așa că pentru un pivot pe care îl schimb, un mecanic oricât de bun dar fără scula necesară doar cu ciocan și baros îl strică și pe celălalt care poate e bun. Ca să evit situațiile astea, prefer să cumpăr un kit de articulație mai ieftin și să stau liniștit că am totul nou pe mașină. Ne putem contrazice la infinit cu tot felul de scenarii că BMW recomandă LEMFORDER, că la primele două gropi pică ATEC-urile dar LEMFORDER rezistă o viață numai pe autostrăzi bune, etc. Nu mă dau banii afară din casă, cu toate că mi-aș permite să pun LEMFORDER pe mașină, dar nu văd rostul să dau o groază de bani pe ceva bun știind că oricum se va strica începând cu prima ploaie sau zăpadă când apar și gropile. Garanția numelui LEMFORDER sau a prețului dublu nu îmi garantează ÎN ROMÂNIA că durata de viață este tot dublă. Mă bucur că am LEMFORDER pe mașină când iau o groapă! Nu apuc să mă bucur de gândul meu în care mă felicit pentru alegerea făcută că dau cu roata în altă groapă!1 point
-
Doar Lemforder merita. Nu inteleg de ce se aduce vorba de rangi si ciocane din moment ce e vorba de montaj, nu de demontare. Cand demontezi uneori sunt piesele atat de ruginite incat nu reusesti sa demontezi cu presa. In situatii de genul asta se foloseste asa ceva: http://www.bgs-scule.ro/images/stories/com_joomshop/products/572/572_set-5-separatori-pivoti-tip-furca-bg-1806.jpg Doar daca piesa se refoloseste, adica se demonteaza pentru a schimba o alta piesa, abia atunci se foloseste presa. Intr-o reprezentanta sau un service mare acele furci sunt pneumatice. Cat despre cheia dinamometrica, doar pe masinile foarte noi exista la articulatie suruburi Torque-to-yield care se strang la cuplu. Intr-adevar exista multi retardati in acest domeniu, insa nu e bine sa generalizam. Alegerea unui kit foarte ieftin tine doar de un buget restrans. Diferenta aia de km are legatura cu diferenta de fiabilitate dintre piesele originale si cele pe producator. Aproape nimeni nu monteaza piese originale pe partea de articulatie. Toata lumea face compromisuri. Ca te-a tinut pe tine 90 000 km chiar nu este relevant pentru ca fiabilitatea tine si de stilul de conducere. Daca mergi cu foarte mare grija chiar si niste piese proaste vor rezista. Fix la fel in cazul pieselor de franare. Se cumpara piese ieftine pe producator montate la mecanici care habar nu au si dupa oamenii se plang. Cand exista multi factori care pot influenta negativ o situatie, e aproape sigur ca unul dintre ei sau mai multi sa-si faca efectul. De exemplu, pui discuri si placute noi, dar etrierii sunt blocati. Mecanicul aerian nu vede ca pistonul de frana nu se retrage usor si monteaza rapid piesele noi cu gandul ca a mai facut bani de-o shaorma. Pe de alta parte, clientul vine cu piese proaste care dupa 2000 km incep sa dea vibratii in directie. Este deci un cerc vicios.1 point
-
Cel din sens opus ma vede in dujmanie...am iesit in seara asta la o proba si mi-a dat un "domn" mancatz-as niste flashuri ca, deh....se grabea...si-apai i-am dat si eu sa nu se mai grabeasca...si...s-a oprit ( apropo, am si lupe bixenon ) mi-e lene si frig sa mai ies acum, dar o sa postez niste fotografii ...probabil maine seara... Cat despre halogenul vechi...avand in vedere lupele noi, era cam degeaba.. dadea mai mult o pata de culoare-1 points
-
Da, mĂŁ rog dacĂŁ asta crezi tu... ĂĂâşi doresc ca la un drum de noapte sĂŁ ai parte numai de persoane cu farurile tale Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk-1 points
-
@tarabostes Eu am avut acum 5 ani un set de Continental Contisport 5, 225/45R17. Am luat o gropa o data si apoi alta groapta cu alta ocazie. Imi ambele cazuri am distrus 2 anvelope. In ambele cazuri nu ma asteptam la asta pt ca in viata mea de sofer luasem anterior peste alte 100 de gropi mai mari decat respectivele. Ceea ce mi-a ridicat semne de intrebare suplimentare, a fost faptul ca la al doilea incident am distrus o anvelopa de pe spate, cand logica spune ca ar fi trebuit ca pe fata sa cedeze daca era sa cedeze. Pe seria 5, desi am avut profil cu 5mm mai mic pe spate decat rotile respective si pe fata cu 3.25mm si evident ca am luat gropi echivalente(repet, gropile care mi-au distrus acele Continental nu erau mari deloc), nu am avut probleme. Michelin.-1 points
-
Am mai vazut oameni care si-au pus led si orbesc pe faza scurta si avioanele. Dupa cum ai descris primul tau test drive, pare ca si ale tale se comporta la fel, deci colegul care iti ureaza sa te intalnesti cu RAR-ul nu cred ca este invidios ci doar isi doreste sa poate iesi noaptea in siguranta fara sa fie orbit de cineva ca tine, care poate desi a avut intetii bune, sa isi creasca siguranta cu niste faruri mai puternice de fapt a obtinut opusul. Cand il orbesti pe cel din contrasens ai sanse foarte mari sa il cunosti foarte intim dupa o coliziune frontala ca el saracul nu mai vedea nimic, iar tu ca un zeu al luminii i-ai dat si faza lunga sa ii linistesti flash-urile. Exista un motiv pentru care astfel de modificari sunt ilegale, si acel motiv nu este invidia.-1 points
-
Am pus la fosta masina xenon. Cand a venit noaptea toate bune si frumoase, niciun flash din fata. Dar cand dadeam de mai mult intuneric parca nu luminau asa de bine. M-am dus pe stredute intunecate si necirculate, sa vad ce se vede. Vorba ta @ngl ... orbeam avioanele. Noroc ca nu am primit amenda de la Tarom si NASA. M-am apucat si am reglat farurile. Dupa 3-5 incercari, la perete, cu repere, am reusit. Rezultat.... luminau super, clar, nu deranjam in trafic, dar m-am straduit ceva pt asta. Consider ca reglajul farurilor face parte din siguranta ta si a celorlalti alaturi de frane ... etc. Sunt multi pt care nu conteaza unde bate lumina lor, dar injura si flashuiesc daca vine altul cu lumina in ochii sai. Singura rezolvare nu e acel flash din partea ta, ci sa mergi la un reglaj corect.-1 points
-
De acord, cine face modificarea asta trebuie sa isi asume toti pasii, deci sa isi aloce timp si pentru reglaje. In rest lucrarea colegului pare una reusita, lumenii sunt acolo. Ma bucur cand vad pe cineva ca modifica o masina si nu o lasa stock. M-am gandit si eu la a trece de la xenon la led, dar din cu totul alte motive. Eu am o obsesie pentru demon eyes si daca as putea evita sa dau gauri in far ar fi un mega win. Dar momentan nu am timp de research pentru acest mic proiect, ca sa iasa corect. PS. bine ca nu ai primit amenda de la NASA, sigur nu mergea platita pe ghiseul.ro-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00