Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/08/20 in Posts

  1. Bara a fost schimbata cu una fara spalatoare de faruri si fara proiectoare. Sunt curios cum a reusit sa treaca RAR-ul fara spalatoare la faruri cu xenon. Si daca nu ma insel, semnalizarea de pe spate este rosie, nu portocalie. Seria de caroserie te va ajuta doar daca a fost vanduta la licitatie, si ai sansa sa vezi acolo poze cu masina inainte de a fi exportata in Europa. Si este 335i, cu motorul N55, nu 340i, cu B58. In plus, daca o cumperi, cand vei vinde masina, va fi tot cu provenienta America de Nord. De asemenea, atunci cand anuntul incepe cu "extra full", desi lipsesc ceva optiuni (ACC, camera marsarier, camere 360, lane assist, asistenta la unghiul mort etc.), tind sa nu am incredere. Iti dau un exemplu de masina de SUA (340xi) pe care am fost sa o vad. Si care nu era tocmai ieftina. Frumoasa nu? Pachet M performance (stopuri, praguri, lip, difuzor), jante Japan Racing, faruri LED, interior piele, etc. Cei de la BMW nu aveau informatii pe baza seriei de sasiu. Dar am gasit-o pe un site de licitatii. Cum arata cand a plecat din SUA: "Doar un pic lovita in fata", nu?
    6 points
  2. Salutare tuturor , Dupa cativa ani petrecuti pe forum m-am decis sa imi prezint si eu masina . Aceasta este un 420D grancoupe LCI , 204 cp ( 190 stoc + 14 care provin de la pachetul M Performance Power Kit ) tractiune spate si in prezent 86k . Masina o am din martie timp in care am parcurs aprox 10k . In cei 10k am facut revizia ( filtre si ulei ) schimbat bratele mari , aplicat un tratament de intretinere . Ca si modificari ar fi : schimbat jantele de la 18 ( a venit cu M star spoke 400 ) cu unele pe 19 ( M double spoke 704 ) , schimbatorul cu unul S2TBA cu codarea aferenta , activat carplay . Lista de dotari 0205 Automatic transmission 0230 Extra package, EU-speciifc 0248 Steering wheel heater 0258 Tyres with runflat properties 02NH M Sport brake 02PA Locking wheel bolt 02PE BMW LA wheel, M star spoke 400 02VB Tyre pressure display 02VF Adaptive M chassis 02VL Variable sport steering 0302 Alarm system 0320 Deleted, model lettering 0322 Comfort access 0337 M Sports package 03AG Reversing camera 0420 Sun protection glazing 0423 Floor mats velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0459 Seat adjustment, electric, with memory 0465 Through-loading system 0481 Sports seat 0488 Lumbar support, driver and passenger 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AE Armrest front, retractable 04FT Alum. brushed lengthw. acc. black hi-gls 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0534 Automatic air conditioning 0548 Kilometre speedo 0552 Adaptive LED headlight 0563 Light package 05A1 LED Fog lights 05AC High-beam assistant 05AG Lane change warning 05AL Active Protection 05AS Driving Assistant 05DA Passenger airbag deactivation 05DF Active cruise control+stop&go function 05DL Surround View 0609 Navigation system Professional 0610 Head-up display 0654 DAB tuner 0688 Harman/Kardon surround sound system 0698 Area-Code 2 for DVD 06AC Intelligent emergency call 06AE TELESERVICES 06AK Connected Drive Services 06AM Real-Time Traffic Information 06AP Remote Services 06NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone 06WA Instrument panel with extended scope 0710 M leather steering wheel 0715 M Aerodynamics package 0760 High gloss shadow line 0775 Headlining anthracite 07LF Modell M Sport 0845 Acoustic fasten seat belt reminder 08R9 Refrigerant R1234yf 08S2 Coding, alarm signal 08S3 Automatic locking during starting 08TH Road sign detection 09AA Outer skin protection
    2 points
  3. In seara asta am schimbat uleiul in felul urmator : 1. pus o doza de Motor Clean (Liqui Moly) peste uleiul vechi, lasat 10 minute la ralanti, apoi dat afara. 2. pus filtru de ulei ieftin (Febi) + 5 litri de ulei ieftin (Champion 5W40). 3. plecat la drum cca 50 km pt "spalare" in mers, apoi intors pe elevator. 4. pus filtru MAN, 5 litri de ulei Liqui Moly TopTec 4100 5W40 (BMW LL04) + o doza de Ceratec (Liqui Moly).
    2 points
  4. nu am putut atasa pozele in primul post asa ca am reusit separat , an 2017 , kilometri 86k se schimba tot ce este in poza atasata
    2 points
  5. :LMAO: :LMAO: :LMAO: Vezi ca are un fir de praf pe capacelul de la valva rotii stanga spate, nu l-ai vazut. No hate. Faci parte din grupul ala de fb "Ai parcat ca un bou", unde toti casnicii se plimba prin oras ca sa gaseasca ceva de postat? :LMAO: :LMAO: No hate.
    2 points
  6. Am cont aici de cativa ani buni, insa nu mi-am prezentat nicio masina...de lene...si pentru ca nu obisnuiam sa tin masinile mult timp Insa masina pe care o am acum imi place chiar mult si am de gand sa o tin cativa ani, asadar am decis sa va prezint: Un oarecare F10 dintr-o mare deja imensa de BMW-uri de pe sosele...nimic special...inca. Vorbim despre un 520D LCI pentru ca nu am gasit niciun 530/535 (unul pentru mine) in fereastra de timp in care am ramas fara masina. Dar e ok si asta...de fapt nu e ok si va spun si de ce. Am mai avut un F10 prin 2015 parca, motor de 3.0, era potenta, dar pur si simplu nu isi gasea locul la mine. Dupa am luat un F31 320D cu gandul sa il aranjez ca nu erau multe Touring aranjate...am realizat dupa cateva luni ca "mi-e mica". Asta era ok-ish ca putere ca era mai usoara si dinamica Asadar in mare: 520D F10 LCI deja celebrul N47, 184cp, Euro6 Imperialblau la exterior cu Zimtbraun la interior (e prima masina care nu e Gri, Alba sau Neagra) S316A - AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM - e lent, dar l-am codat sa se si inchida din cheie S3ACA - TRAILER COUPLING - inutil S403A - GLASS ROOF ELECTRICAL - #valoare S456A - COMFORT SEAT WITH MEMORY - daca erau astea pe Seria 3, nu aveam nevoie de Seria 5 S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4URA - AMBIENT INTERIOR LIGHTING - oarbe S5A1A - LED FOG LIGHTS - inutile S5ALA - ACTIVE PROTECTION - sper sa nu fie nevoie S5ATA - DRIVING ASSISTANT PLUS - the real MVP S610A - HEADUP DISPLAY S688A - HARMANKARDON SURROUND SOUND SYSTEM - mai bun la LCI vs nonLCI S6AKA - CONNECTED DRIVE SERVICES - folosit doar cand trimit adresa de pe telefon S6AMA - REALTIME TRAFFIC INFORMATION - ma bate asta S6APA - REMOTE SERVICES S6NRA - APPS - asta ma bate si mai tare S6NSA - CONVENIENCE PHONE EXPANDED SMARTPHONE S6WBA - MULTIFUNCTIONAL INSTRUMENT DISPLAY - deja in 2019 e "meh..." P7XPA - NAVIGATION PACKAGE CONNECTED DRIVE - mai rapid NBT asta vs NBT din F31 S8TFA - ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S4ATA - INTERIOR TRIM FINISHERS BLACK HIGHGLOSS - curate 3 minute maxim Ce as fi vrut sa mai aiba: Pachetul Dynamic Drive Faruri Adaptive Camera reverse (posibil un retrofit) Masina o am de vreo 5 luni si pana acum a primit de la mine: - update doar pe partea de Drivetrain - distributie completa - curatat admisie + schimbat clapete admisie + curatat EGR - un senzor de temperatura - placute + discuri fata/spate + lichid de frana - revizie cutie la tot uleiul, cu pompa flush + ceva carcasa/mufa care am inteles ca se degradeaza in timp si pierde presiune - curatare DPF cu o solutie bagata direct in filtru dupa care regenerare fortata Ce mai urmeaza tehnic: - recall EGR; e necesar la mine, dar nu prea e pe stock si lista e lunga - update complet - un colier la racordul flexibil; am atins la o denivelare si uneori zdrangane...sper sa se rezolve - cateva suruburi de prindere a scuturilor - Remap Stage 1; voiam sa fie masina 100% OK tehnic inainte de Remap - retrofit Traffic Jam Assist - retrofit volan incalzit - retrofit 2TB - retrofit NBT evo Ce a primit optic: - arcuri Eibach Prokit - jante pe 19 gen M5; sunt o marca gen Alutec/Mak...arata bine si nu mai aveam rabdare - folii pe geamuri la un nivel acceptabil (nu mai retin %) Ce urmeaza optic: - Pachet M Sport - Grile negre + Shadow line - Distantiere 10-15mm - Pachet accesorii M Performance - Evacuare dubla + tipsuri Akrapovic - Carcase oglinzi M5 - Plafon interior M Sport...aici e dificil - Volan M Sport - jante Z Performance pe 20" (anul viitor). Intai voiam sa vad cum e cu 19 si Eibach, de asta am pus jante mai ieftine, sa le probez minim cateva luni - alte praguri, probabil M sau iluminate - covorase interioare M Performance - pedale M Performance - reconditionat faruri + folie PPF - un detailing sanatos Pun si poze imediat, inca ma bate forumul la pus poze... Liberi la #hate daca simtiti nevoia, pe mine nu ma afecteaza
    1 point
  7. Vreau sa le tin intr-o forma cat mai buna atat cat le utilizez. Procedurile astea sint mai putin intalnite pe la noi. In afara lumii noastre sint mai cunoscute. E plin YouTube. Fara sens ? Sensul e mentionat pe ambalajul produselor > motor mai curat, mai silentios, mai economic, mai durabil. De asemenea, bag in rezervor, o data la cateva plinuri, un aditiv de curatare a injectiei, apoi unul de lubrifiere (la urmatorul plin). Mizeria din motor este o conspiratie ? Sau al tau, poti bea apa din el ?
    1 point
  8. Masina personala. Una din cele trei, care au parte de acelasi tratament cand le vine randul. Plus inca una de serviciu, dar la care nu fac etapele 2, 3 si Ceratec.
    1 point
  9. Nu e AdBlue, asa se cheama kit-ul M Power: KDD2 Retrofit Diesel BluePerformance package
    1 point
  10. Marea majoritate a celor aduse din State sunt asa. Si e o adevarata industrie, sunt unii care se ocupa doar cu asa ceva. Sunt unii in Cluj de care stiu eu, probabil si altii. Sigur si in Lituania se practica pe scara larga 'sportul' asta.
    1 point
  11. Pai altfel nu prea sunt motive sa ajunga la export. E scump transportul + costul reparatiei. Nu zic ca masina din anuntul pe care l-ai pus tu (335i-ul) este la fel, spun doar ca, din punctul meu de vedere, trebuie verificata bine.
    1 point
  12. Multumesc Neo . Bine punctat cu lagul respectiv , am mai observat dupa inlocuirea schimbatorului si codarea acestuia un raspuns mult mai prompt al cutiei si disparitia lagului acesteia
    1 point
  13. Nu sunt multi, la varsta masinii. Si poate chiar e o masina corecta. Dar vanzatorii nu inteleg ca niciodata nu isi vor recupera ce au bagat in masina. O iei cu 7000, si acum dupa nu stiu cate mentenante, ceri 8000. Un pret corect ar fi pe la 6000, si chiar si asa multi vor evita, pentru ca e euro 4 si nu se stie 2021-2022 ce restrictii ne vor aduce. Stiu persoane care si-au luat e60 nu N47 doar pt ca era euro5. Dar altfel mult inferior motorul la M57. Bafta.
    1 point
  14. Salutare! Am scazut pretul pentru ca nu a fost nimeni interesat de masina la preturile anterioare; cel mai probabil am evaluat-o si la un pret mare initial. In momentul de fata nu folosesc masina si cel mai probabil nu o voi folosi inca un an de acum incolo, vanzarea ei fiind singura optiune, mai ales ca estimez o depreciere mai mare peste inca un an. Aici este anuntul actual cu mai multe poze: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-f30-320d-sport-edition-IDe9qW9.html Numai bine!
    1 point
  15. Am desfacut si am vazut. La doua dintre masini am avut baile de ulei date jos, plus capacele de la tacheti. Ti-am mai spus ca vorbesc din experienta. :console: Depinde de motiv. Demontez lejer cam orice te sperie pe tine. Ai incredere. Ceratec este de cca 10 ani un aditiv recunoscut pt calitatile sale. Man, esti in urma rau. Hai, curaj, nu musca. Simpla reclama nu face ca produsul sa fie rau. Daca Ed China apare cu asa ceva, nu se joaca cu reputatia lui. Plus ca Liqui Moly e mare.
    1 point
  16. Update: Am trecut la rotile de iarna, deoarece a inceput sa se raceasca destul de tare vremea. Jante OEM style 397 pe 18'' cu cauciucuri Continental WinterContact TS860 RFT. Se simte mult mai moale directia, insa sta destul de bine la plecarea de pe loc.
    1 point
  17. Am omis sa va spun ca am pus si volan nou M si am facut si retrofit la TJA. Am vrut unul cu Traffic Jam Assist (TJA) si l-am gasit foarte foarte greu asa in stare buna si cu absolut toate dotarile. Urmeaza sa cumpar un buton de incalzire in volan si sa il montez pana da frigul. Ca si idee, am modificat si ceva prin codari (m-a ajutat cineva). L-am facut sa functioneze pe orice drum (nu doar autostrada), doar ca nu mi-a iesit sa il fac sa mearga si peste 40kph. Si cum m-am tot jucat, acum nu imi mai apare in bord iconita cand e activat, desi el functioneaza cum trebuie. Cand am chef ma apuc iar de codat. Ca si review, se descurca binisor pt tehnologia lui, insa ma dispera cu tinutul mainilor pe volan...e sensibil rau. Insa cu un genunchi proptit poti sta lejer pe telefon in trafic bara la bara. Exista un modul mic care anuleaza nevoia de contact cu volanul, dar nu ma mai complic.
    1 point
  18. Mai pun una cu muncile de toamna ) Foarte de ajutor carligul. Pentru un mutat de canapea nu ma mai rog de nimeni
    1 point
  19. Asa arata acum cu arcuri si jante
    1 point
  20. Ok, prima incercare de urcat poze. Imi place culoarea asta mult, dar in poze oricat de mult le-as edita, tot nu se vede ok. In realitate uneori e Neagra, Albastra, Mov, Gri...alteori e urata rau si ai impresia ca e un Opel...in functie de lumina masina mea e fie un Opel, fie un BMW @deeJayOg ma refer la pachetul Adaptive Lights si High Beam Assist. Le-am avut pe F31 si intr-adevar erau bune ca si functie Inca 2 poze de cand am cumparat masina
    1 point
  21. Tare consumul de pe 335 xD. Eu vroiam sa-mi iau un 335xi dar m-am cam inmuiat cand am auzit de consum....imi zicea cineva ca-i arata si 32 la mers sportiv in oras.
    -1 points
  22. Tre sa fie ceva intre tine si BAV; prea pui intrebarile care trebuie .. In rest e in regula, numai sa nu ti-o faca alti vanzatori online, sa iti indice doar asa, un drum ingust, foarte ingust prin care poti returna ceva... CAND TE GRABESTI MAI MULT. :console:
    -1 points
  23. Nu stiu de ce nu s-a postat raspunsul si mi-e prea lene sa-l scriu din nou.
    -1 points
  24. si eu am vrut acel kit de 14cp si 30Nm. am tot intrebat la Bavaria si in 2017 si in 2018 cat timp masina a fost noua si mereu spuneau ca nu e disponibil. pana la urma am renuntat..
    -1 points
  25. Foarte frumoasĂŁ mașina! sĂŁ o stĂŁpânești cu plĂŁcere! Aveți idee cât costĂŁ acel power kit?
    -1 points
  26. Vrei sa le tii pana la 1 000k de km?!?! Sau care-i scopul acestor proceduri nemaintalnite si fara sens...?!?! Parerea mea, poate n-am toate informatiile in acest moment si plus ca n-am mai auzit pe altii sa faca schimbul in acest fel.
    -1 points
  27. De la conspirații i se trage,nu se lasĂŁ pĂŁcĂŁlit așa ușor
    -1 points
  28. Pai si ma rog ce mizerie poate aparea in motor daca uleiul care-l pui este de calitate si-l schimbi la intervale de 10kKm?!?! Exista filtru de aer care nu permite intrarea mizeriei in motor, exista filtru de ulei care curata uleiul in motor. De unde atata mizerie pana la urma?!?! Span vrei sa zici?!?! Dar de unde atata span intr-un motor care-l tii sa zicem 5, hai 10ani de zile. Daca deja face span e clar ca-i ceva in neregula cu uleiul poate fiindca apare frecarea intre piesele metalice. Eu sincer nu-i vad nici un sens, ti-am zis, poate doar daca vrei sa tii masina aia pana moare, desi nici atunci nu-s convins atata timp cat schimbi uleiul la 10k si faci si alte lucrari prevenitive si nu doar cand astepti sa pice una alta. Cred ca nici n-are sens sa incerc sa te conving de contrariu, vad ca au mai incercat si altii fara nici un rezultat. Daca-mi documentezi f bine avantajele unui astfel de schimb, dar nu cu bla blauri din astea pe care le stim toti, poate incep sa te cred, altfel no way.
    -1 points
  29. Arata mai bine de era parcata frumos, no hate.Cum te descurci cu o masina sa joasa?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.